abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190494233
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ja wat ik dus ook bij deze guy verwacht had, dat hij na een paar maand er wel klaar mee was. We zijn nu een halfjaar verder (maar het kan nog komen, who knows)
Tsja, als het gewoon leuk en zonder gedoe is, waarom zou hij er dan mee kappen? Jij bent degene met de twijfels en zolang jij de chille meid uit hangt is het ook niet zo raar dat hij denkt dat jij als volwassene prima zelf kan bepalen of je het nog de moeite waard vindt..

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:31 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ja maar ik word ook gedreven door het feit van: meid, geniet van je leven aub en neem het ervan. (Ik ben altijd super loyaal geweest naar ex en hij had gewoon schijt aan mij) waardoor ik ook zoiets heb van: now it's my turn. Maar ik wil mezelf daardoor niet nog meer kapotmaken. Maar ik geniet er wel van. Snap je hoe verwarrend
Loyaliteit naar jezelf is soms ook gewoon (h)erkennen wat je niet past en dan actief de grens trekken. Zodra je gaat lopen draaikonten over wat de ander allemaal wel of niet doet, houd je het niet meer bij jezelf.
Echt genieten doe je als je in het moment kan zijn, zonder er van alles bij te moeten halen. Als het niet voldoende is zonder bijvoorbeeld de bevestiging dat hij je wel meer leuk is gaan vinden, en het je verder verwart of zelfs stiekem kwetst dat je na zo een tijd niet meer voor hem bent gaan betekenen, dan moet je je toch eens gaan afvragen wat je dan denkt te doen door hier mee door te willen gaan. Niet hij, maar jij bepaalt jouw waarde.
Als je meer waard wil zijn voor iemand, solliciteer daar dan naar en blijf niet hangen bij iemand die je het eigenlijk kwalijk neemt dat ie je respecteert in je eigen beslissingen.
  dinsdag 17 december 2019 @ 15:15:08 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190496303
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:00 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Oke, misschien geeft de man iets meer dan 0. Maar niet genoeg om ook daadwerkelijk te geven en in actie over te gaan, wat je vaker ziet bij vrouwen. Dat ze afhankelijk gaan worden, janken etc. Dus door hormonen (zie comment hierboven). Maar HOE kan je dit bij jezelf stoppen. Ik heb soms die 'afhankelijke' gedachten etc maar ik handel er (nog) niet echt naar.
Gewoon niet doen dan, als je weet dat het dit met je doet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_190499163

Maarre ja je bent denk ik niet geschikt voor dit type relatie van deze persoon als je je er tot door voelt. Dan moet je of duidelijkheid gaan vragen of stoppen.
pi_190503845
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:52 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Klinkt als iets voor mij. Waar vind je zoiets?
Duitsland
pi_190503890
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 17:40 schreef 00wildchild het volgende:

Maarre ja je bent denk ik niet geschikt voor dit type relatie van deze persoon als je je er tot door voelt. Dan moet je of duidelijkheid gaan vragen of stoppen.
Nou maak hier maar oops I did it again van dan.
pi_190508757
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 21:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:

Nou maak hier maar oops I did it again van dan.
Al beter dan Womanizer. Of criminal.

quote:
2s.gif Op maandag 16 december 2019 18:31 schreef Puntenjager het volgende:

Het liefst ook eisen die elkaar volledig uitsluiten _O- =>
Een lange vent versus latino :')

Statistisch inzicht is veel mensen niet echt gegeven inderdaad. Slechts een tiental (ongecorreleerde!) eisen waar afzonderlijk 1 op de 10 mannen aan voldoet, geeft bij elkaar een kans van 1 op 10 miljard. Dus kom maar door met je eisenlijstje, dames :9

En ja, vrouwen stellen eisen! Daar is op zichzelf niets mis mee. Dat is de kern van het darwinisme. Echter je moet wel realistisch blijven. Vrouwen vinden een veel kleiner deel van de andere sekse ècht leuk, dan mannen. Vrouwen vinden hooguit 1 op de 10 kerels ècht een lekkere vent. Mannen daarentegen vinden the girl next door al meer dan leuk genoeg.
Een en ander blijkt oa uit onderzoek door de wiskundigen achter OKCupid. Vrouwen vinden 90% van de mannen ondergemiddeld knap. In de ogen van mannen is de aantrekkelijkheid van vrouwen keurig standaard-normaal verdeeld.

'Boeiuh' denken de meeste vrouwen nu natuurlijk, 'ik wil gewoon een lekkere hunk', maar als je met zijn allen op die top 10% van de mannen duikt, dan moet je niet gaan janken dat je geen leuke man kan vinden. En dat ALS je dan een leuke vent hebt gevonden die jou wel een beurt wil geven, dat ie zich dan niet wil committen :D
Klopt. En als je alleen op het uiterlijk selecteert voor de niet-monogame dominante veroverseks van meerdere vrouwen tegelijkertijd moet je ook niet gaan janken als velen niks verkiezen boven dat :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 10:10 schreef puzziepie het volgende:

Wat een bullshit !
Ik weet niet in welke wereld jij leeft maar dit slaat nergens op .
Want? Ik baseer me op de fokwereld waar je dit kunt lezen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 10:44 schreef Solid-Snake het volgende:

Veel vrouwen vinden het inderdaad heerlijk om gedomineerd te worden in bed :+

Even goed op hun plek worden gezet.
Daarvan moet ik inderdaad geheel de schuld geven aan EL James of zoiets.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_190518176
Als je neukt en je vindt het lekker (en je komt klaar), hoe kun je daar geen gevoel bij hebben dan? |:(
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
pi_190567090
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 15:08 schreef imgoddamnugly het volgende:
Als je neukt en je vindt het lekker (en je komt klaar), hoe kun je daar geen gevoel bij hebben dan? |:(
Naja iets lekker vinden of ergens verliefd op worden zijn 2 andere zaken he
pi_190567114
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 23:37 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Naja iets lekker vinden of ergens verliefd op worden zijn 2 andere zaken he
Ja maar ja, je bent verliefd maar zou je ook een relatie willen dan?
pi_190567127
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 23:38 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ja maar ja, je bent verliefd maar zou je ook een relatie willen dan?
Ook 2 andere zaken denk ik. Je kan iemand wel heeeeeel leuk vinden, maar alsnog denken: een relatie zou niet werken/ we passen niet echt bij elkaar.
pi_190567282
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 13:23 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Tsja, als het gewoon leuk en zonder gedoe is, waarom zou hij er dan mee kappen? Jij bent degene met de twijfels en zolang jij de chille meid uit hangt is het ook niet zo raar dat hij denkt dat jij als volwassene prima zelf kan bepalen of je het nog de moeite waard vindt..
[..]

Loyaliteit naar jezelf is soms ook gewoon (h)erkennen wat je niet past en dan actief de grens trekken. Zodra je gaat lopen draaikonten over wat de ander allemaal wel of niet doet, houd je het niet meer bij jezelf.
Echt genieten doe je als je in het moment kan zijn, zonder er van alles bij te moeten halen. Als het niet voldoende is zonder bijvoorbeeld de bevestiging dat hij je wel meer leuk is gaan vinden, en het je verder verwart of zelfs stiekem kwetst dat je na zo een tijd niet meer voor hem bent gaan betekenen, dan moet je je toch eens gaan afvragen wat je dan denkt te doen door hier mee door te willen gaan. Niet hij, maar jij bepaalt jouw waarde.
Als je meer waard wil zijn voor iemand, solliciteer daar dan naar en blijf niet hangen bij iemand die je het eigenlijk kwalijk neemt dat ie je respecteert in je eigen beslissingen.
Zeker waar. Ik heb dit ook met hem besproken van, ja ik vind het moeilijk want ik heb soms het idee dat ik er gevoelens bij begin te krijgen. Waarop hij dan antwoord: ik kan er niks aan doen dat jij gevoelens krijgt, en als je het kut vind om er mee door te gaan omwille van dat dan moeten we stoppen. Deed wel pijn maar hij was tenminste wel eerlijk.
Ik voelde me daar echt een paar dagen flink kut over. Maar toen heb ik dus een heel goed gesprek gehad met mijn vader (niet dat ik hem al die details vertel, maar wel van: oke ik wil denk ik meer van iemand en ik voel me klote) en mijn vader zei: jij bent zelf naar hem toegegaan (klopt), vervolgens heb je een verwachting/verlangen bij iemand en vervolgens ben je boos dat diegene die aan je verwachting voldoet/het niet voor je waarmaakt. Terwijl die vent niet weet wat m overkomt. Je moet het geluk in jezelf zoeken, niet in iemand anders. Als je dat in zijn handen legt, dan heeft hij altijd de controle over jou geluk (zei mn vader). Jij wilt iets van hem, wat alleen jij jezelf kan geven op dit moment.
Dat gesprek heeft me echt goed gedaan en ook geholpen om die dingen los van elkaar te zien. Want ik dacht, laat ik er mee stoppen (serieus), omdat ik mezelf hier alleen maar pijn mee doe. Maar hij deed mij geen pijn, ik deed mezelf alleen maar pijn omdat ik een verwachting en een wens had, naar hem toe, waar hij niet aan (kan? wil?) voldoen waarmee ik dus mijn geluk in iemands anders handen leg ipv het heft in eigen handen te nemen.
Toen dacht ik: geniet ik van die seks? Ja. Moet ik er dan mee stoppen? Nee. Moet ik continu mijn gevoel erin blijven steken? Nee. Kan ik mijn gevoel stoppen? Nee. Dan laat ik mijn gevoel wel toe, maar heb ik er gewoon 0 verwachtingen en verlangens bij. En dat werkte heel erg bevrijdend. Ik voelde me ineens weer helemaal Zen. Zo van; mijn gevoel mag er zijn, maar de eindverantwoordelijkheid om gelukkig te worden ligt bij mijzelf, en niet bij die ander.
pi_190567297
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 23:39 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ook 2 andere zaken denk ik. Je kan iemand wel heeeeeel leuk vinden, maar alsnog denken: een relatie zou niet werken/ we passen niet echt bij elkaar.
Ja precies. Dan kan die verliefdheid toch niet zoveel kwaad? Waait wel weer over.
pi_190567307

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2019 23:46:42 ]
pi_190567332
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 23:46 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ja precies. Dan kan die verliefdheid toch niet zoveel kwaad? Waait wel weer over.
Klopt, its happening :') bless me.
pi_190567347
Wijze man die pa van jou.
pi_190567543
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 23:47 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Klopt, its happening :') bless me.
Ze komen wel weer terug af en toe. _O- Mijn buik zit vol fladders nu. Super irritant dat het fysiek voelbaar is.
pi_190567670
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 23:54 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ze komen wel weer terug af en toe. _O- Mijn buik zit vol fladders nu. Super irritant dat het fysiek voelbaar is.
Jep, same here. Door dat hele gesprek met mn pa ben ik wel wat objectiever gaan kijken en sinds ik mijn verwachting over hem etc heb losgelaten voel ik me echt wel weer goed.
Maar nu heeft deze guy dus ineens een rare afspraak gemaakt voor zondag. Meestal doen we gewoon bootycall rond 22:00-23:00 of soms zelfs 1:00 (ik ben een vroege slaper dus laat me), maar nu opeens wil hij mij 18:00 al zien. Dit gaat nog wat worden
pi_190567753
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 23:59 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Jep, same here. Door dat hele gesprek met mn pa ben ik wel wat objectiever gaan kijken en sinds ik mijn verwachting over hem etc heb losgelaten voel ik me echt wel weer goed.
Maar nu heeft deze guy dus ineens een rare afspraak gemaakt voor zondag. Meestal doen we gewoon bootycall rond 22:00-23:00 of soms zelfs 1:00 (ik ben een vroege slaper dus laat me), maar nu opeens wil hij mij 18:00 al zien. Dit gaat nog wat worden
Heb je ook gevraagd waarom? Voordat je er iets achter zoekt, misschien moet hij in de avond weg.
pi_190567826
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 00:02 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Heb je ook gevraagd waarom? Voordat je er iets achter zoekt, misschien moet hij in de avond weg.
Nee, heb ik niet. Maar hij moet niet in de avond weg (dacht ik zelf nml ook al aan), dat weet ik. Hij werkt meestal 's avonds van 16/17 tot 3:00. Dus zegmaar als hij om 18 vrij is, dan heeft hij geen werk, en gaat daarna ook niks meer doen.
Vaak als hij in de avond iets heeft, dan gaat hij daarvoor niet ff liggen rampetampen want meneer is heel gelovig en hij wilt dan eerst weer naar huis om te douchen en te bidden en voor je het weet is de avond dan alweer voorbij! Dus dan plant hij gewoon een andere dag waarop hij mij om 23:00 ofzo ziet. Maar nu 18:00, its weird.
pi_190567923
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 00:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Nee, heb ik niet. Maar hij moet niet in de avond weg (dacht ik zelf nml ook al aan), dat weet ik. Hij werkt meestal 's avonds van 16/17 tot 3:00. Dus zegmaar als hij om 18 vrij is, dan heeft hij geen werk, en gaat daarna ook niks meer doen.
Vaak als hij in de avond iets heeft, dan gaat hij daarvoor niet ff liggen rampetampen want meneer is heel gelovig en hij wilt dan eerst weer naar huis om te douchen en te bidden en voor je het weet is de avond dan alweer voorbij! Dus dan plant hij gewoon een andere dag waarop hij mij om 23:00 ofzo ziet. Maar nu 18:00, its weird.
Vraag hem gewoon waarom hij om 6 wil komen haha dan is het uit je systeem.
pi_190570777
Het is natuurlijk maar net hoe je er zelf in staat...
2 jaar lang een fwb... waar ik absoluut erg aan gehecht ben.
Maar wel als vriend dus.
Zou hem niet meer kunnen missen... maar onze relatie bestaat dan ook uit veel meer dan “alleen even neuken omdat je geil bent”.
Het is ook iemand waar ik altijd mijn ei bij kwijt kan, die in de auto stapt met massageolie als ik mezelf om wat voor reden dan ook niet blij voel.
Waar ik mee meeleef als er aan zijn kant dingen niet lekker lopen.
Het is veel intenser dan puur seks.

En ik weet exact waar ik aan toe ben... en hij ook.
En dat is prima zo.

En ik ben toch echt geen vent :)
Zolang je nog diep van binnen alleen maar seks wil met je relatie danwel ik kan nu seks hebben met iedereen maar in een relatie ben ik monogaam want zo hoort dat is een fwb heel tricky qua mental state.

Als je diep van binnen beseft dat je prima seks kunt hebben omdat het fijn/lekker/leuk m/casual is zonder relatie.. dan is er niet perse iets aan de hand.
Al loop je dan natuurlijk nog steeds het risico daadwerkelijk verliefd te worden.. maar dat kan ook prima zonder dat je seks hebt.

Het ligt dus vooral aan hoe je er zelf in staat.
En of je diep van binnen.. mentaal in staat bent... om seks los te koppelen van liefde.
Als je seks kunt koppelen aan bijv vriendschap.. kan fwb prima en kun je dat jaren volhouden zonder issues.
pi_190570890
Eigenlijk gebruik je je fwb om voor jezelf te compenseren wat je miste, wat je kwetste.
Zo werkt dat niet... en puntje bij paaltje kwets je alsnog jezelf.

Ga eens lief zijn voor jezelf :)
Leuke dingen doen, jezelf herpakken, herstellen van je vorige relatie en jezelf weer terugvinden
en dan komt de rest vanzelf.
pi_190573515
Een belangrijk probleem:

Aantrekkelijke mannen worden vaak universeel aantrekkelijk gevonden (niet altijd, maar wel vaak). Deze mannen gaan met veel vrouwen naar bed, vaak als one night stand.

Deze vrouwen gaan dit (hoge) kaliber mannen als de standaard voor relatiemateriaal zien, terwijl ze voor deze mannen leuk ONS/FWB materiaal zijn maar meer niet.

Vrouwen laten dan leuke mannen schieten die WEL een relatie met hun aan willen gaan, maar deze mannen voldoen niet aan de inmiddels hoge standaarden van vrouwen, omdat ze weleens een echte hunk in bed hebben gekregen.

TLDR: veel vrouwen kunnen wel een 'lekkere man' krijgen voor 1 of een aantal nachten, maar denken dan ten onrechte dat mannen met dit 'kaliber van aantrekkelijkheid' de minimum wordt voor het aangaan van een relatie.

Zodoende zijn veel vrouwen 'Alpha Widows': https://therationalmale.com/2019/07/31/alpha-widows/
  zaterdag 21 december 2019 @ 13:26:48 #99
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_190573871
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:00 schreef jakosi het volgende:
Een belangrijk probleem:

Aantrekkelijke mannen worden vaak universeel aantrekkelijk gevonden (niet altijd, maar wel vaak). Deze mannen gaan met veel vrouwen naar bed, vaak als one night stand.

Deze vrouwen gaan dit (hoge) kaliber mannen als de standaard voor relatiemateriaal zien, terwijl ze voor deze mannen leuk ONS/FWB materiaal zijn maar meer niet.

Vrouwen laten dan leuke mannen schieten die WEL een relatie met hun aan willen gaan, maar deze mannen voldoen niet aan de inmiddels hoge standaarden van vrouwen, omdat ze weleens een echte hunk in bed hebben gekregen.

TLDR: veel vrouwen kunnen wel een 'lekkere man' krijgen voor 1 of een aantal nachten, maar denken dan ten onrechte dat mannen met dit 'kaliber van aantrekkelijkheid' de minimum wordt voor het aangaan van een relatie.

Zodoende zijn veel vrouwen 'Alpha Widows': https://therationalmale.com/2019/07/31/alpha-widows/
Belangrijke sidenote: Is slechts een theorie
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_190573892
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:00 schreef jakosi het volgende:
Een belangrijk probleem:

Knip
Andersom geldt dit natuurlijk ook wel weer voor incels die lelijke vrouwen links laten liggen.

Maar ja. Laat dat soort mensen zichzelf lekker uitroeien einzeinz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')