abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 december 2019 @ 22:25:27 #26
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_190408054
Zolang je er uit haalt wat jij er uit wil halen is het prima toch.

Wanneer er meer gevoelens dan lust bij komen kijken bij maar 1 partij dan is het schadelijk om door te gaan, maar daar ben je zelf bij of iemand moet je even flink wakker schudden. Dat probleem geldt heus niet alleen voor vrouwen denk ik.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 12 december 2019 @ 22:25:51 #27
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190408064
wat is het doel van dit topic?
ts die realiseert meer te voelen voor haar fwb?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_190408210
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nouja dat er iets gezaaid was werd in de OP al verkapt aangegeven idd
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_190408555
Mijn mening is inderdaad dat vrouwen minder goed met FWB-relaties kunnen omgaan dan mannen maar dat zeg ik puur op basis van eigen ervaring. Elke FWB die ik gehad heb kreeg last van hechtingsgevoelens. Waarschijnlijk toch de hormonen.
pi_190408579
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ik heb wel met anderen nog gescharreld (1 keer met een andere guy, omdat ik dacht: heb zin) maar dat was niet echt je van het (prima guy hoor, maar niet mijn type. seks was top). Daarna ben ik niet echt meer op zoek gegaan omdat ik gewoon druk ben en omdat ik plat gezegd gewoon mijn fwb's lichaam ken en hem ook 'ken' en dat vind ik gewoon chill.
Het zit ook niet echt in mijn karakter om met verschillende mensen dingen te doen, daar word ik een beetje naar van (schuldgevoel, vies gevoel etc). Dan maar met 1 iemand (goed ik snap zelf ook dat dit niet bevorderend is voor het uitzetten van mn gevoel maarja ik geniet wel gewoon echt van de seks en ik wil dat dat ook het enige blijft).
Jij koppelt seks dus aan exclusiviteit, daar zit dus ook een beetje het probleem bij jou denk ik. Ik heb een periode een vaste fwb gehad en daarnaast had ik ook gewoon af en toe een scharrel en hij ook. Dat wisten we van elkaar, sterker nog we bespraken het ook gewoon uitgebreid met elkaar. Ik heb nooit gevoelens voor hem gehad en hij ook niet voor mij, behalve dan dat we beste vrienden waren en regelmatig met elkaar het bed in doken.
pi_190408822
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:21 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik heb zelf dus ook een FWB situatie, met een jongen. Ik zie hem niet vaak, want woont ver weg (bewust voor gekozen = geen gezeik), en ik kom net uit een lange relatie dus dit was voor mij wel welkome afleiding. Ik vind het ook leuk, ik kijk er ook naar uit, en soms heb ik er even geen zin in etc. Het gaat tot nu toe nog wel redelijk...
Nog wel redelijk klinkt ehm eh ja, niet zo..

quote:
Ik kon op het begin makkelijker mijn gedachten er vanaf brengen dan nu eigenlijk. Hoe vaker je seks met iemand hebt, hoe moeilijker het wordt om je niet aan iemand te hechten. Volgens mij heeft hij daar veel minder last van, maar hij geeft een beetje gemixte signalen af (dat zou ook kunnen volgens die PUA theorie die hier op R&P ook besproken is, en dat besef ik mij).
Jij kiest bewust mede voor hem ivm de afstand, wil geen relatie met hem, maar als hij gewoon leuk en niet meer dan leuk met je doet is hij degene die mixed signals geeft? Je zegt hem niet te willen voor meer, maar als hij dat doet is het een probleem voor je? Niet sjiek..

quote:
Ik laat het zo, want ik wil er niks achter zoeken en ik wil ook eigenlijk niks met die kerel beginnen want dat heeft voor mij en voor hem 0 zin. En het is logisch dat er aantrekkingskracht is, tenminste voor mij persoonlijk (als vrouwmens) is het wel belangrijk dat ik iemand ook aantrekkelijk vind voordat ik er mee het bed in duik.
Ah, dus je hebt wel feelz, maar gaat heel mixed daar zo goed mogelijk als niks van proberen te laten merken. How's that working for ya?

quote:
Nu had ik dus wat dingen uit lopen zoeken op internet en bronnen e.d. omdat ik me er soms best kut over voel (dan ga ik over hem fantaseren enz, terwijl ik denk: zou ik ooit een relatie met deze gast willen? nee. My hormones are playing up). Maar op zo'n moment ga ik dus van deze shit uitzoeken. En ik kwam eigenlijk elke keer op artikelen die zeiden: het is schadelijk voor vrouwen, vrouwen die hechten er automatisch meer waarde aan dan mannen, vrouwen raken op de lange termijn emotioneel beschadigd, gaan iemand toch wel leuk vinden etc.
Ah dan vindt je onderzoeken die bevestigen dat je gevoelens krijgt en er eigenlijk niet zo geschikt voor bent als gehoopt en dan..

quote:
Ik denk enerzijds, misschien gebeurd dat ook wel met mij. Dat zou ik eigenlijk liever niet willen, want ik heb het al druk genoeg. :9
Dus aan de ene kant kan ik me er helemaal in vinden, want ja, voor mij hoort bij seks ook wel een beetje gevoel en ik denk oprecht dat het voor mannen anders is dan voor vrouwen (heb dit ook al met persoon in kwestie besproken, dus dat is fijn. Dat soort dingen bespreken we wel gewoon etc.) En aan de andere kant denk ik: kan je je hier ook bewust tegen wapenen, en zo ja, hoe? Of zit het echt in de natuur van vrouwen om uiteindelijk toch emotioneel geinvesteerd te raken en helemaal naar de gallemiezen te gaan.

Opinions?
En dan zoek je nog een manier om er onderuit te komen?

Weet je, je zou ook gewoon een grens kunnen trekken tot waar je het nog wel fijn vindt zo zonder strings attached. En dan gewoon je verlies nemen als je meer gaat voelen dan handig is, zonder zo te gaan lopen draaikonten en hem te gaan lopen verwijten dat hij mixed signals zou geven. Je kan nu eenmaal niet altijd alles hebben zoals je het wil.
If you can't stand the heat, get out of the kitchen. Koop een vibo en/of zoek een nieuwe scharrel. Of doe eens gek en blijf eens single om je relatie te verwerken en beter te weten wat je wel wil tot je iemand tegenkomt die dat ook wil.

Maar voor de volledigheid, als je jezelf graag verder wil martelen weiger hem dan te zoenen a la Pretty Woman. Kap met scheren, verleidelijke outfits en mooie make upjes. Kijk maar hoe lang hij het volhoudt als je zelf te lame bent om die knoop door te hakken. Behandel hem als je levende vibo, puur voor de luie zeesterseks. Kun je daarna janken dat ie inderdaad echt niet om je geeft. Weet hij ook zeker dat je [x] ongeschikt bent. Next!
pi_190408903
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:00 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Oke, misschien geeft de man iets meer dan 0. Maar niet genoeg om ook daadwerkelijk te geven en in actie over te gaan, wat je vaker ziet bij vrouwen. Dat ze afhankelijk gaan worden, janken etc. Dus door hormonen (zie comment hierboven). Maar HOE kan je dit bij jezelf stoppen. Ik heb soms die 'afhankelijke' gedachten etc maar ik handel er (nog) niet echt naar.
Ironisch
pi_190409099
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
ts die dit de kop in wil drukken!
pi_190409143
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:48 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jij koppelt seks dus aan exclusiviteit, daar zit dus ook een beetje het probleem bij jou denk ik. Ik heb een periode een vaste fwb gehad en daarnaast had ik ook gewoon af en toe een scharrel en hij ook. Dat wisten we van elkaar, sterker nog we bespraken het ook gewoon uitgebreid met elkaar. Ik heb nooit gevoelens voor hem gehad en hij ook niet voor mij, behalve dan dat we beste vrienden waren en regelmatig met elkaar het bed in doken.
Nouja, als er een ander aantrekkelijk persoon op mijn pad komt, wil ik daar prima ook dingen mee doen. Het is meer dat ik niet actief op zoek ben, geen zin heb om moeite in te steken, en dan is hij de makkelijkste en vertrouwdste optie zegmaar. Maar mocht er iemand op mn pad komen zou ik dat niet afwijzen vanwege hem.
pi_190409231
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:09 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Dat lukt je niet, want je gevoelens kun je niet uitschakelen.
pi_190409280
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Nouja, als er een ander aantrekkelijk persoon op mijn pad komt, wil ik daar prima ook dingen mee doen. Het is meer dat ik niet actief op zoek ben, geen zin heb om moeite in te steken, en dan is hij de makkelijkste en vertrouwdste optie zegmaar. Maar mocht er iemand op mn pad komen zou ik dat niet afwijzen vanwege hem.
Maar dat is niet wat je net zei, want je zei net dat je je er schuldig en vies door gaat voelen als je naast hem ook nog met een ander iets zou doen.
pi_190409289
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:58 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nog wel redelijk klinkt ehm eh ja, niet zo..
[..]

Jij kiest bewust mede voor hem ivm de afstand, wil geen relatie met hem, maar als hij gewoon leuk en niet meer dan leuk met je doet is hij degene die mixed signals geeft? Je zegt hem niet te willen voor meer, maar als hij dat doet is het een probleem voor je? Niet sjiek..
[..]

Ah, dus je hebt wel feelz, maar gaat heel mixed daar zo goed mogelijk als niks van proberen te laten merken. How's that working for ya?
[..]

Ah dan vindt je onderzoeken die bevestigen dat je gevoelens krijgt en er eigenlijk niet zo geschikt voor bent als gehoopt en dan..
[..]

En dan zoek je nog een manier om er onderuit te komen?

Weet je, je zou ook gewoon een grens kunnen trekken tot waar je het nog wel fijn vindt zo zonder strings attached. En dan gewoon je verlies nemen als je meer gaat voelen dan handig is, zonder zo te gaan lopen draaikonten en hem te gaan lopen verwijten dat hij mixed signals zou geven. Je kan nu eenmaal niet altijd alles hebben zoals je het wil.
If you can't stand the heat, get out of the kitchen. Koop een vibo en/of zoek een nieuwe scharrel. Of doe eens gek en blijf eens single om je relatie te verwerken en beter te weten wat je wel wil tot je iemand tegenkomt die dat ook wil.

Maar voor de volledigheid, als je jezelf graag verder wil martelen weiger hem dan te zoenen a la Pretty Woman. Kap met scheren, verleidelijke outfits en mooie make upjes. Kijk maar hoe lang hij het volhoudt als je zelf te lame bent om die knoop door te hakken. Behandel hem als je levende vibo, puur voor de luie zeesterseks. Kun je daarna janken dat ie inderdaad echt niet om je geeft. Weet hij ook zeker dat je [x] ongeschikt bent. Next!
U heeft gelijk....
Maar ik wil seks dus ik ga er mee door + ik geniet ook van die aandacht
Waarom zijn keuzes zo moeilijk... Of ik laat hem gaan en bescherm mezelf daar mee (want straks in the end heb ik gevoelens of wat), of ik blijf er van genieten.
pi_190409311
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:16 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar dat is niet wat je net zei, want je zei net dat je je er schuldig en vies door gaat voelen als je naast hem ook nog met een ander iets zou doen.
Nouja dat wil ik nuanceren: ik vind het wel een beetje vies om meerdere mensen tegelijk te doen zegmaar. Dus 1 fwb oke, maar als je er meerdere hebt, dan vind ik dat toch een beetje goor (overigens mensen die dat doen dikke prima, is gewoon niet voor mij) maar ik vind dat iets te druk. Maar dat ik dat te druk vind, is niet dat ik exlusief aan hem blijf. Komt er iets beters langs, ben ik weg. Maar dan ga ik niet switchen tussen 2.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2019 23:18:11 ]
pi_190409389
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Je bent eigenlijk dus gewoon een beetje lui en wil je oude schoenen niet weg gooien, tot je een nieuw paar hebt ingelopen en goed gekeurd.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:16 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

U heeft gelijk....
Waarom zijn keuzes zo moeilijk... Of ik laat hem gaan en bescherm mezelf daar mee (want straks in the end heb ik gevoelens of wat), of ik blijf er van genieten.
Zo te horen zit je niet meer op het punt van onverdeeld genieten. En dan ligt bepaald gedrag op de loer, waarbij je zogenaamd onschuldig hem gaat lopen testen of hij toch niet stiekem meer voor je voelt of kan gaan voelen. Dat is het punt waarop je hem niet beschermt en ook niet doet wat je zegt te willen (geen relatie met hem), dus het is niet respectvol naar beide.

Als je zo graag seks wil, zijn er meer opties. Daarvoor hoef je niet te blijven sollen met iemand die je behandelt als semi-inferieur goed.
pi_190409460
inb4 Jordan Peterson etc.
pi_190409655
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:48 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wat is nou eigenlijk het verschil tussen FWB en scharrel? ;) Die begrippen nogal in elkaar over vind ik. Volgens mij is juist de scharrel toch serieuzer dan de FWB?
pi_190409730
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:32 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat is nou eigenlijk het verschil tussen FWB en scharrel? ;) Die begrippen nogal in elkaar over vind ik. Volgens mij is juist de scharrel toch serieuzer dan de FWB?
Met scharrels bedoel ik gewoon mensen waar ik 1 of 2 keer seks mee heb gehad. Mijn fwb had ik regelmatig seks mee, maar naast hem dus af en toe ook weleens met andere jongens/mannen.
pi_190409770
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:37 schreef madam-april het volgende:

[..]

Met scharrels bedoel ik gewoon mensen waar ik 1 of 2 keer seks mee heb gehad. Mijn fwb had ik regelmatig seks mee, maar naast hem dus af en toe ook weleens met andere jongens/mannen.
In dat geval herkenbaar ja, zo heb ik het ook een flinke tijd gedaan. Overigens wel goed dat je het overlegde met je fwb, zo eerlijk was ik niet altijd. :@
pi_190409927
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

In dat geval herkenbaar ja, zo heb ik het ook een flinke tijd gedaan. Overigens wel goed dat je het overlegde met je fwb, zo eerlijk was ik niet altijd. :@
Wij hadden samen de grootste lol om de 'avonturen' die we los van elkaar met andere hadden beleeft. :D We waren dan ook wel echt beste vrienden en bespraken sowieso eigenlijk alles met elkaar :D
pi_190409974
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:48 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wij hadden samen de grootste lol om de 'avonturen' die we los van elkaar met andere hadden beleeft. :D We waren dan ook wel echt beste vrienden en bespraken sowieso eigenlijk alles met elkaar :D
Een vaste FWB heeft wel iets inderdaad. :D Maar te lang bij dezelfde blijven hangen is (naar mijn inzien) niet verstandig. Bij mij was het altijd na een paar maanden weer klaar.
pi_190410112
Ja

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:16 schreef Naardegallemiezen het volgende:

U heeft gelijk....
Je weet dus niet wat je wilt. Ik zou me daar eerder druk om maken. Welke hormonen beinvloeden besluitvaardigheid. Geen idee :? Als ik het wist waren al mijn problemen ook weg
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_190410506
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Een vaste FWB heeft wel iets inderdaad. :D Maar te lang bij dezelfde blijven hangen is (naar mijn inzien) niet verstandig. Bij mij was het altijd na een paar maanden weer klaar.
Ja wat ik dus ook bij deze guy verwacht had, dat hij na een paar maand er wel klaar mee was. We zijn nu een halfjaar verder (maar het kan nog komen, who knows)
pi_190410518
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:58 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ja
[..]

Je weet dus niet wat je wilt. Ik zou me daar eerder druk om maken. Welke hormonen beinvloeden besluitvaardigheid. Geen idee :? Als ik het wist waren al mijn problemen ook weg
Ja maar ik word ook gedreven door het feit van: meid, geniet van je leven aub en neem het ervan. (Ik ben altijd super loyaal geweest naar ex en hij had gewoon schijt aan mij) waardoor ik ook zoiets heb van: now it's my turn. Maar ik wil mezelf daardoor niet nog meer kapotmaken. Maar ik geniet er wel van. Snap je hoe verwarrend
pi_190410656
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:31 schreef Naardegallemiezen het volgende:

Ja maar ik word ook gedreven door het feit van: meid, geniet van je leven aub en neem het ervan. (Ik ben altijd super loyaal geweest naar ex en hij had gewoon schijt aan mij) waardoor ik ook zoiets heb van: now it's my turn. Maar ik wil mezelf daardoor niet nog meer kapotmaken. Maar ik geniet er wel van. Snap je hoe verwarrend
Iedereen is weer anders. Maar ik dacht ook een keer: ik word toch nooit verliefd op die. Maar dus toch wel. moet denk ik goed nagaan of er tekenen zijn dat je verliefd kunt worden op deze fwb. Maarja in mijn situatie kwam de reden dat ik verliefd werd ook pas later aan het licht door gesprekken. Ik zou daarom zo min mogelijk met deze guy praten gewoon alleen seks met hem hebben verder niets maarja voor hetzelfde geld heb jij weer andere dingen waardoor je wel verliefd zou kunnen worden of wordt hij juist verliefd (kleine kans, maar om het niet uit te sluiten). Relaties met andere mensen zijn nou eenmaal moeilijk en onvoorspelbaar tenzij je gedachten kunt lezen (of denkt dat je dat kunt, wat er iig een hoop zijn 8)7 )
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_190410766
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:09 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Zolang je die jongen blijft zien en neuken gaat dat niet gebeuren.

Tenzij je ineens iemand tegen komt die je nog leuker vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')