SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
[ Bericht 0% gewijzigd door gogosweden op 13-12-2019 13:34:16 ]Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Hey. We proberen het hier zo min mogelijk over minecraft te hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2019 07:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nieuwe update is uit op PS4. Kunt nu ook crossplay doen met de anderen.
Ziet er ook ineens een stuk meer uit als PC Minecraft.
Helaas is mijn oude skin niet meer beschikbaar om een of andere reden.
Ja ik leef nog!quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:09 schreef yvonne het volgende:
@:gogosweden ben jij er nog?
Jullie zijn toch onderhand allemaal getrouwd en kinderen en hond?
nacht werk?quote:Op zaterdag 14 december 2019 01:49 schreef bobbernaut het volgende:
Mag ook wel want ik ben pas om 5 uur klaar ripperrr
Ben tegenwoordig een plaatjesdraaierquote:Op zaterdag 14 december 2019 07:04 schreef mschol het volgende:
[..]
nacht werk?
ik ben weekend weg maar nu al deels spijt van hotel keuze, volgende keer die 20 euro per nacht extra uitgeven voor fatsoenlijk bed, dit zowat een plank
in frankrijk, wilde even goedkoop weg.. that was a mistakequote:Op zaterdag 14 december 2019 12:04 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ben tegenwoordig een plaatjesdraaier![]()
Waar zit je nu dan? Nederland gewoon of wel buiten de grenzen?
Als er genoeg mensen geïnteresseerd zijn dan kan ik het wel hosten.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:00 schreef maurisioo het volgende:
Wanneer weer survival Island event?
Altijd interesse, alleen geen tijdquote:Op zondag 15 december 2019 09:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Als er genoeg mensen geïnteresseerd zijn dan kan ik het wel hosten.
ja precies, je doet niets aan je studie omdat je geen ruk zin hebt maar je voelt je te schuldig om iets leuks te gaan doen dus je zit gewoon je uren te besteden aan rukken of reddit lezen ofzo.quote:Op zondag 15 december 2019 14:42 schreef bobbernaut het volgende:
Tenminste, ik heb tijd zat omdat ik te weinig aan mn studie doe en ik mij al helemaal schuldig ga voelen als ik een paar uur aan MC ga besteden
quote:Op zondag 15 december 2019 16:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja precies, je doet niets aan je studie omdat je geen ruk zin hebt maar je voelt je te schuldig om iets leuks te gaan doen dus je zit gewoon je uren te besteden aan rukken of reddit lezen ofzo.
Enorm herkenbaar
Doe als mij: werk jezelf de pleuris doordeweeks zodat je van t weekend kan genietenquote:Op zondag 15 december 2019 14:42 schreef bobbernaut het volgende:
Tenminste, ik heb tijd zat omdat ik te weinig aan mn studie doe en ik mij al helemaal schuldig ga voelen als ik een paar uur aan MC ga besteden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is té relateablequote:Op zondag 15 december 2019 16:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja precies, je doet niets aan je studie omdat je geen ruk zin hebt maar je voelt je te schuldig om iets leuks te gaan doen dus je zit gewoon je uren te besteden aan rukken of reddit lezen ofzo.
Enorm herkenbaar
Geen idee man, de waarde van de Zweedse kroon is harder gedaald dan mijn broek als ik in de buurt van jou ben dus alles is kk duurquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Geen idee man, de waarde van de Zweedse kroon is harder gedaald dan mijn broek als ik in de buurt van jou ben dus alles is kk duur
Heb mijn vriendin half beloofd dat we in het voorjaar langskomen zodat we naar het keukenhof etc kunnen.
vergeet amsterdam, zaanstad en kinderdijk niet, als je toch de toerist gaat uit hangenquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Geen idee man, de waarde van de Zweedse kroon is harder gedaald dan mijn broek als ik in de buurt van jou ben dus alles is kk duur
Heb mijn vriendin half beloofd dat we in het voorjaar langskomen zodat we naar het keukenhof etc kunnen.
Of kom jonko roken in mn kamerquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
vergeet amsterdam, zaanstad en kinderdijk niet, als je toch de toerist gaat uit hangen
ach leuk met bloemetjes toch heyquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]____!! Grote rip ouwe
En de keukenhof komop man wtf
ja zaanstad natuurlijk even doen, maar verder wss in utrecht ofzo rondhangen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
vergeet amsterdam, zaanstad en kinderdijk niet, als je toch de toerist gaat uit hangen
quote:Op donderdag 19 december 2019 16:47 schreef gogosweden het volgende:
verder wss in utrecht ofzo rondhangen.
Nou hebben wij wel een huisdildoquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:23 schreef mschol het volgende:
en je vond geen grote, gebruikte, anaal dildo naast je slaapplek?![]()
dan is er vast niks aan de hand
Nooit in mijn leven gedacht dat ik deze zin zou typenquote:Op zondag 22 december 2019 13:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nou hebben wij wel een huisdildo![]()
quote:Op zondag 22 december 2019 13:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nou hebben wij wel een huisdildoMaar nee gelukkig is die in de woonkamer gebleven
Is top man, we hadden eerst een andere en die kon je door de woonkamer gooien en dan bleef ie plakken met de zuignapquote:
mag je niet zeiken als ie stil staat of wat?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:50 schreef bobbernaut het volgende:
Zit in de trein en moet echt nodig zeiken maar we staan nog stil
Neen + is kut als je CS uitrijdt en de trein van 20 sporen moet wisselen waardoor alles van links naar rechts zwaaitquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mag je niet zeiken als ie stil staat of wat?
dat iemand zich daar aan houdquote:Op woensdag 25 december 2019 00:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Neen + is kut als je CS uitrijdt en de trein van 20 sporen moet wisselen waardoor alles van links naar rechts zwaait
serieus, waarom mag dat niet dan? Hebben jullie nog steeds van die plee's waar het gewoon op het spoor gedumpt wordt?quote:Op woensdag 25 december 2019 00:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Neen + is kut als je CS uitrijdt en de trein van 20 sporen moet wisselen waardoor alles van links naar rechts zwaait
Ja man, als je kijkt naar t spoor zie je van die witte gore proppen en soms stinkt t ook kk ergquote:Op woensdag 25 december 2019 12:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
serieus, waarom mag dat niet dan? Hebben jullie nog steeds van die plee's waar het gewoon op het spoor gedumpt wordt?
Ben op vakantie met heel karig internet, had gister wel de oude FOK server map gespeeld, kwam nog langs jouw huis toenquote:Op woensdag 25 december 2019 12:22 schreef gogosweden het volgende:
Trouwens nu het toch kerst is zullen we even leuk minecraft spiel'n op mijn server?
nee serieus? Wat de fuck man, leven jullie in 1800 ofzo?quote:Op woensdag 25 december 2019 12:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja man, als je kijkt naar t spoor zie je van die witte gore proppen en soms stinkt t ook kk erg
[..]
Ben op vakantie met heel karig internet, had gister wel de oude FOK server map gespeeld, kwam nog langs jouw huis toen
Volgens mij Fokcraftquote:Op woensdag 25 december 2019 15:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee serieus? Wat de fuck man, leven jullie in 1800 ofzo?______________________!
Oh shit nice, welke map was dat?
Geen idee, heb van insiders wel gehoord dat er dikke rellen komenquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:05 schreef Flodder450 het volgende:
abu zemmel, staat hagga al in de hens?
Ga zo btw naar 070, maar ben in de avond weer terug in het mooie Uquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:05 schreef Flodder450 het volgende:
abu zemmel, staat hagga al in de hens?
Kom structureel op Wetfjord spelen danquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:11 schreef bobbernaut het volgende:
Tevens vannacht gedroomd dat ik op dé MCSC server speelde en echt iedereen online was, TomVNL, Drumpie, DNB, Mender, Flodder, Gogo, AlDie, Plex, nog een paar nerds als shaderon en al die faggots die niet relevant waren maar toch erbij hoorden, Looniar, Mau etc etc etc
Damn leuke droom
Mét of zonder Dino?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ga zo btw naar 070, maar ben in de avond weer terug in het mooie U
Denken dat ik tijd heb om MC te spelenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:30 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Kom structureel op Wetfjord spelen dan
Ben weer vergeten hoe je dit weet, had ik je in Amsterdam verteld toen toch? Was tijdje terug wel op het huisfeest van dat specifieke huis, we werden heel snel weggestuurd toen we iets te lang bij die dino stondenquote:
stacks?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Denken dat ik tijd heb om MC te spelen![]()
2020 wil ik enge stacks gaan maken
Ja in Amsterdam inderdaad, is mij totnogtoe bijgebleven omdat t zo fucking geweldig is :pquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ben weer vergeten hoe je dit weet, had ik je in Amsterdam verteld toen toch? Was tijdje terug wel op het huisfeest van dat specifieke huis, we werden heel snel weggestuurd toen we iets te lang bij die dino stonden
hoewel ik een liter mouse achterover heb gekloklt + nog wat andere zooi heb ik nergens last van, nouja behalve het niet willen leren voor mn tentamens da eaquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:58 schreef bobbernaut het volgende:
2020 zonder knallende kater beginnen, moet een goed voorteken zijn
Stapels geldquote:
Ach, na al die tijd dat ik hier woon valt dat vanzelf in het niet vergeleken met wat er nog meer gebeurt hierquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ja in Amsterdam inderdaad, is mij totnogtoe bijgebleven omdat t zo fucking geweldig is :p
Ja precies, en een huisgenootje zat met dr domme kop te schreeuwen dat wij van huis X waren, dus was het nog meer obviousquote:HAHA, die zagen de bui al hangen zegmaar
Wat voor zooi?quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:28 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hoewel ik een liter mouse achterover heb gekloklt + nog wat andere zooi heb ik nergens last van, nouja behalve het niet willen leren voor mn tentamens da ea
Hehehehe, het leven van onze bobbert is dus een stukje anders dan een tijdje geledenquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Stapels geld
[..]
Ach, na al die tijd dat ik hier woon valt dat vanzelf in het niet vergeleken met wat er nog meer gebeurt hier
[..]
Ja precies, en een huisgenootje zat met dr domme kop te schreeuwen dat wij van huis X waren, dus was het nog meer obvious
[..]
Wat voor zooi?![]()
Ik ging rond half 8 / 8 naar bed om vervolgens 3 uur later om 11 weer wakker te wordenHeel de dag als een kasplantje op de bank gezeten en jointjes gerookt
God wat was ik ver met NYE
2020 jaar van het groeien, daarom stacks makenquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hehehehe, het leven van onze bobbert is dus een stukje anders dan een tijdje geleden
Uhm, niet heel veel spannends, paar glazen bessenjenever-cola en vodka-cola, terugfitsen in die fucking mist was ook nog een dingetje
Ik ga je klappen als we jonko gaan roken kk ezelquote:
Ey maar beter rook je je eerste jonko met mij dan, jij kan niet draaien dus gaat anders sowieso een voorgedraaide halen, en dan vervolgens klagen hoe vies die wasquote:
Inmiddels al op 301 woordenquote:Op zondag 12 januari 2020 13:55 schreef bobbernaut het volgende:
93 woorden verder in een uurJezus man
moet je wel tijd hebben he makkerquote:Op zondag 12 januari 2020 12:45 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ey maar beter rook je je eerste jonko met mij dan, jij kan niet draaien dus gaat anders sowieso een voorgedraaide halen, en dan vervolgens klagen hoe vies die was
Laat mij draaien, wordt iezjen goeie jonko ah sah
zou wel leuk zijn om sowieso even langs de shop te gaan, even wat leuke troep uitkiezen enzoquote:Op zondag 12 januari 2020 12:45 schreef bobbernaut het volgende:
Kunnen ook bij mij jonko roken, bobber's trekhut
Ja gap vrijdag avond probeer ik maar jeweettoch verplichtingenquote:Op zondag 12 januari 2020 15:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
moet je wel tijd hebben he makker
Ja man sowieso langs de shop gaan, gaan we meteen naar die ene die ik voorstelde die is leukquote:Op zondag 12 januari 2020 15:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn om sowieso even langs de shop te gaan, even wat leuke troep uitkiezen enzo
Trouwens ik neem aan dat je niks mee terug gaat nemen dus jij hebt aan 1 gram echt genoegquote:Op zondag 12 januari 2020 15:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn om sowieso even langs de shop te gaan, even wat leuke troep uitkiezen enzo
Heb er nu iets van 1680, je mag er maar 1500 zonder marge, lekker schrappen morgenquote:Op zondag 12 januari 2020 16:17 schreef bobbernaut het volgende:
Zit inmiddels op 720 woorden nu ofzo
Het kromme is dat het een reflectie is waar je tig dingen moet aankaarten, hoe moet ik dat duidelijk doen met maar 1500 woorden voor 3 verschillende onderdelenquote:Op zondag 12 januari 2020 17:37 schreef mschol het volgende:
woorden tellenze moeten blij zijn dat je wat op papier zet
waardeloos geneuzel
Tot zaterdag!!!quote:Op zondag 12 januari 2020 23:09 schreef Mender het volgende:
Oja had alweer even niks meer gepost hier. Hoi
Doei
Hoe gaat het in de sportschool? Al helemaal fit?quote:
Kindjes van 12 zijn niet welkom toch.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:30 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Kom structureel op Wetfjord spelen dan
die komen na verloop van tijd zelf wel in het gareelquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kindjes van 12 zijn niet welkom toch.
uhmquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:05 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hoe gaat het in de sportschool? Al helemaal fit?
Shit. Herkenbaar.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:52 schreef gogosweden het volgende:
en toen eigenlijk niet meer terug gekomen rip
Neen, feestjensquote:Op maandag 17 februari 2020 20:07 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
watskeburt dan? Die arme dino wéér meegenomen?
strakker staan dan een katholiek schoolmeisjequote:Op maandag 17 februari 2020 22:54 schreef bobbernaut het volgende:
Aka kk hard raven in een obscure loods vergezeld met dreunende techno
Dat weer nietquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
strakker staan dan een katholiek schoolmeisje
#GoingInDryFebruaryquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Jij zou de rubbertjes meenemen toch?
GENDERGELIJKHEID BITCHESquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:10 schreef bobbernaut het volgende:
En volgens mij zijn katholieke meisjes niet meer strak na hun 3e
Succes met je Corona pik. Ik zou je joint niet delen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:16 schreef bobbernaut het volgende:
3x raden welke Scandinavische god ik vandaag ga meeten
odin?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:16 schreef bobbernaut het volgende:
3x raden welke Scandinavische god ik vandaag ga meeten
Waar was jij dan nerdquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Succes met je Corona pik. Ik zou je joint niet delen.
een beetjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:45 schreef bobbernaut het volgende:
Die zin klopt vgm voor geen kut kk
This did not happenquote:Op zondag 12 januari 2020 15:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tenminste, we zijn wel in de shop geweestquote:
Eigenlijk wel hequote:Op maandag 23 maart 2020 17:40 schreef JaimyLee het volgende:
Waarom heet deze SC nog niet de bobbernaut twitter SC?
Als jullie nou meer zouden meedoen dan was het weer een slowchat als vanouds.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:40 schreef JaimyLee het volgende:
Waarom heet deze SC nog niet de bobbernaut twitter SC?
ik moet nogsteeds toiletpapier e.d. halen, vergeet shit steedsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:45 schreef bobbernaut het volgende:
Net wel 5L bier ingeslagen, vanmiddag nog 4 rollen schijtlint gehaald, ik hou het wel even uit
Harder jägerbomben dan Roffaquote:Op maandag 23 maart 2020 10:12 schreef bobbernaut het volgende:
Besef dat wanneer we weer het terras/de kroeg mogen betreden, het echt gekkenwerk wordt. Zelfs het saaiste feest wordt dan kapot leuk, wajo ik ga gewoon Tivo denk dan
Reign in Cabin Fever tbh, biertje doen met vic lijkt wel jaren geleden nuquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:44 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe overleven jullie de quarantaine? Ik zit al iets van 10 dagen thuis te werken en het is echt helemaal kut
quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:02 schreef Syd het volgende:
Aangezien andere topic uitgestorven is, en jullie je blijkbaar toch hier vervelen.
Dat zijn van die kloteservers waar er geld over kinderruggetjes wordt verdient KUCH BEREND KUCHquote:Ik ben een noob net paar weken begonnen, speel op server van kennis maar goed daar zitten we met zn 3en waarvan alleen mn kennis en ik echt fanatiek spelen.
Nu probeer ik gewoon een leuke drukke server te vinden waar je random ergens begint. Maar elke server dat ik join begint in een soort van warrige lobby.
Maar ik snap je probleem, ik zou het zelf niet weten, speel zelf momenteel op een realm met een maat. Vaak zijn alle grote servers inderdaad met zo'n hub met tig varianten op het spel.quote:Dus kort gezegd, wat is nu een drukke goede server zonder alle poes pas, ik wil gewoon survivalen.
dank!
Wetfjordquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:02 schreef Syd het volgende:
Aangezien andere topic uitgestorven is, en jullie je blijkbaar toch hier vervelen. Ik ben een noob net paar weken begonnen, speel op server van kennis maar goed daar zitten we met zn 3en waarvan alleen mn kennis en ik echt fanatiek spelen.
Nu probeer ik gewoon een leuke drukke server te vinden waar je random ergens begint. Maar elke server dat ik join begint in een soort van warrige lobby.
Dus kort gezegd, wat is nu een drukke goede server zonder alle poes pas, ik wil gewoon survivalen.
dank!
Kameraad van mij en ik hosten samen een vanilla minecraftservertje (met logblock en dynmap, maar dat is dan ook het enige) , draait inmiddels al dik 6 jaar met dezelfde map, veel toffe projecten, leuke community, wel whitelisted tho, kijk even op onze website wetfjord.euquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:02 schreef Syd het volgende:
Aangezien andere topic uitgestorven is, en jullie je blijkbaar toch hier vervelen. Ik ben een noob net paar weken begonnen, speel op server van kennis maar goed daar zitten we met zn 3en waarvan alleen mn kennis en ik echt fanatiek spelen.
Dus kort gezegd, wat is nu een drukke goede server zonder alle poes pas, ik wil gewoon survivalen.
dank!
Kom blowen dan nerdquote:
Waarom zou ik zoiets duivels doen. Dat ik door Corona niet naar de kerk kan wil nog niet zeggen dat ik opeens alles moet doen wat god mij verboden heeft.quote:
Laten we biechten en elkaar furieus aftrekkenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom zou ik zoiets duivels doen. Dat ik door Corona niet naar de kerk kan wil nog niet zeggen dat ik opeens alles moet doen wat god mij verboden heeft.
Op anderhalve meter afstand?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Laten we biechten en elkaar furieus aftrekken
Mijn sjaak is lang genoeg huehuehuequote:
Abolish the rules made of stonequote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom zou ik zoiets duivels doen. Dat ik door Corona niet naar de kerk kan wil nog niet zeggen dat ik opeens alles moet doen wat god mij verboden heeft.
dat sjaakje stinktquote:Op zondag 29 maart 2020 13:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mijn sjaak is lang genoeg huehuehue
Ah nee wil inderdaad niet op een pay2win server. Maar toch bedankt voor je reactiequote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]Can't deny
[..]
Dat zijn van die kloteservers waar er geld over kinderruggetjes wordt verdient KUCH BEREND KUCH
[..]
Maar ik snap je probleem, ik zou het zelf niet weten, speel zelf momenteel op een realm met een maat. Vaak zijn alle grote servers inderdaad met zo'n hub met tig varianten op het spel.
Geen antwoord op je vraag maar ach
Oh top, zal dit van de week eens bekijken. Zijn er veel mensen online en actief? Zal de site eens doornemen, mijn dank voor je reactie!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Kameraad van mij en ik hosten samen een vanilla minecraftservertje (met logblock en dynmap, maar dat is dan ook het enige) , draait inmiddels al dik 6 jaar met dezelfde map, veel toffe projecten, leuke community, wel whitelisted tho, kijk even op onze website wetfjord.eu
Diamant is op laag 12 te vinden, ijzer is ook nog boven aan de grond en vgm ook in bergen te vinden.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik verveelde mij en toen moest ik minecraft spelen van mijn schoonzusje. Dag later en heb het maar aangeschaft. Speel nu op een server van een vriend van haar. Huis gebouwd in de bergen maar lees net dat ijzer het beste te vinden is op niveau 12. Mooi eind graven dan of moet het een eind verderop gaan zoeken.
Een iron farm? Wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Diamant is op laag 12 te vinden, ijzer is ook nog boven aan de grond en vgm ook in bergen te vinden.
Of je maakt een iron farm
Ff op youtube zoeken, geeft je een duidelijker beeld dan ik nu kan uitleggenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Een iron farm? Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Oké zal er eens naar kijken.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ff op youtube zoeken, geeft je een duidelijker beeld dan ik nu kan uitleggen
De enige ecktequote:
Hey bobquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:52 schreef bobbernaut het volgende:
Sticks is kk oud, over, uit, get over it. Er zijn genoeg nieuwe, betere rappers dan sticks, sticks is niks man ga weg
Fijn dat je zo veel moeite steekt in het vinden van die postquote:Op donderdag 16 april 2020 21:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hey bob
Grijnzen, a song by Sticks on Spotify
Groetjes aan je moeder
fokmeet.movquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:08 schreef d4v1d het volgende:
Waarom zou ik iemand van een forum meeten.
Alsof je dat nooit eerder hebt gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:08 schreef d4v1d het volgende:
Waarom zou ik iemand van een forum meeten.
Klopt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Alsof je dat nooit eerder hebt gedaan
kk mietquote:
Ik was ook relevantquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:11 schreef bobbernaut het volgende:
Tevens vannacht gedroomd dat ik op dé MCSC server speelde en echt iedereen online was, TomVNL, Drumpie, DNB, Mender, Flodder, Gogo, AlDie, Plex, nog een paar nerds als shaderon en al die faggots die niet relevant waren maar toch erbij hoorden, Looniar, Mau etc etc etc
Damn leuke droom
omdat hij ooit gemaakt is, waarom is ook een beetje een raadsel..quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:52 schreef gogosweden het volgende:
Wat een kuttopic is dit eigenlijk geworden, waarom bestaat deze slowchat nog?
Volgens mij was dat omdat yvonne de drama uit het "normale" minecraftopic wou halen oid. Daar staat me iets van bij iig.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat hij ooit gemaakt is, waarom is ook een beetje een raadsel..
Er gebeurt ook niet veel meer dan de wekelijkse diarree van Bobber.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:52 schreef gogosweden het volgende:
Wat een kuttopic is dit eigenlijk geworden, waarom bestaat deze slowchat nog?
Ja det bedoel ik dusquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er gebeurt ook niet veel meer dan de wekelijkse diarree van Bobber.
Niet dat er anders zoveel te doen is..
Jepquote:
leuk! Welkom!quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jepalthans hier in dit topic. Speel nu een paar weken minecraft met mijn vrienden.
Dankjewel!quote:
Dit is de Minecraft SC hè. Er is ook een "gewoon" Minecraft-topic: GAM / [Minecraft #180] stormlooptopicquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dankjewel!
Maar volgens mij is het hier niet geluk actief hè?
Dat weet ik daar heb ik ook al gepost.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit is de Minecraft SC hè. Er is ook een "gewoon" Minecraft-topic: GAM / [Minecraft #180] stormlooptopic
Nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dankjewel!
Maar volgens mij is het hier niet geluk actief hè?
Ah ja jammerquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
Er zijn een paar mensen hier die op dezelfde server spelen maar verder is het eigenlijk compleet dood hiero.
Daar is het natuurlijk ook een sc voor in het er niet over te hebben haha.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:02 schreef Timwonnacott het volgende:
De SC is voornamelijk naar whatsapp verplaatst, waar het verder niet echt over minecraft gaat oid.
Dat was klassequote:Op woensdag 6 mei 2020 16:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Volgens mij was dat omdat yvonne de drama uit het "normale" minecraftopic wou halen oid. Daar staat me iets van bij iig.
De drama dan, niet de splitsingquote:
Bekkie jij maagdquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er gebeurt ook niet veel meer dan de wekelijkse diarree van Bobber.
Niet dat er anders zoveel te doen is..
Waar bobber nog steeds wordt buitengesloten emo.gifquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:02 schreef Timwonnacott het volgende:
De SC is voornamelijk naar whatsapp verplaatst, waar het verder niet echt over minecraft gaat oid.
nerdquote:
ik heb 2 vaders hayekquote:
In een korte periode minstens 12 sixpacks gehaaldquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:23 schreef bobbernaut het volgende:
Meanwhile stunt de supermarkt hier met Hertog Jan sixpacks 2 halen 1 betalen wajooo
ja tot 3.5% kan je bij de super halen makkerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:23 schreef bobbernaut het volgende:
In Zweden kan je geen bier halen bij de super
Dat mag hier dan weer niet, nooit korting op alcohol ripquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:23 schreef bobbernaut het volgende:
Meanwhile stunt de supermarkt hier met Hertog Jan sixpacks 2 halen 1 betalen wajooo
Dat is geen bier maar sterk water, en wat een naaierij zegquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja tot 3.5% kan je bij de super halen makker
[..]
Dat mag hier dan weer niet, nooit korting op alcohol rip
Hmm je weet wat ik denk, Sticks he, maar is wel gewoon steady pokoe ga niet liegenquote:
En of het een leuk feestje was godnondequote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:21 schreef bobbernaut het volgende:
Alles weer uit de klauwen laten escaleren man man man
Kijk je messenger eensquote:
m e t aquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:05 schreef bobbernaut het volgende:
Ah ok aangezien ik niet in die lijst zit willen jullie mij niet..
Tof..
Kwam je er toen in nog of niet?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ene kant wouden we je wel andere kant niet. Misschien binnenkort, misschien nooit.
Ja zit er nu sinds een paar dagen inquote:
Ja treurig he, maar ewaja haters zijn gewoon fansquote:Op zondag 5 juli 2020 17:19 schreef gogosweden het volgende:
whahahahaha kijk wat ik gevonden heb:
https://petities.nl/petit(...)naar-zijn-eigen-land?))))
Hallo en welkomquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Daar is het natuurlijk ook een sc voor in het er niet over te hebben haha.
Maar je niet toch op een manier een gesprek opstarten.
Wel een van mn meest gebruikte apps tho, vind whatsapp best primaquote:
Facebook is de eigenaar hequote:Op maandag 27 juli 2020 11:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wel een van mn meest gebruikte apps tho, vind whatsapp best prima
Ja, tja, waar is facebook tegenwoordig niet de eigenaar vanquote:Op maandag 27 juli 2020 15:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Facebook is de eigenaar he___
Afkloppenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:44 schreef bobbernaut het volgende:
Godzijdank is het nog niet zo ver gekomen dat whatsapp advertenties begint te tonen
Heb geen whatsapp, ooit eens een keer gehad 10 jaar geleden maar al jaren geleden van mijn foon gegooid.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zulk gedrag ging Bob ook vertonen toen die werd buitengesloten
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:08 schreef bobbernaut het volgende:
Toch voel ik mij wel thuis in de groepsapp en ben ik positief verrast
Ik heb je post geliked! HAHAHA !! EINZ1!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:08 schreef bobbernaut het volgende:
Ik vind je stiekem ook wel een toevoeging ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:08 schreef bobbernaut het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 02:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind je stiekem ook wel een toevoeging ja.
geen idee waar je het over hebt, werkt primaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:33 schreef bobbernaut het volgende:
Wow fok op mobiel is kut geworden zeg
Met weinig tevreden iigquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 05:30 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt, werkt prima
Eyquote:
Wat.quote:
Echte FOK! legendes gaan nooit doodquote:
Wat heb jij de afgelopen tijd uitgespookt dan? Zat je wel op fok of keek je toevallig weer eens naar deze fantastische reeks?quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:36 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Echte FOK! legendes gaan nooit dood
Ik lees soms nog wat mee in topics die ik volg maar reageer niet vaak meer. Lees veel meer op Reddit maar daar post ik ook niet echt eigenlijkquote:Op zondag 22 november 2020 17:04 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wat heb jij de afgelopen tijd uitgespookt dan? Zat je wel op fok of keek je toevallig weer eens naar deze fantastische reeks?
BEREND. MAAT.quote:
quote:
Toothless was de klootzak van de reeks. Berend was chillquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]een van de meest gehate gasten uit deze reeks lol
Totdat ie besloot Führer te worden en kleine kinderen geld af te troggelenquote:Op woensdag 23 december 2020 17:49 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Toothless was de klootzak van de reeks. Berend was chill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |