abonnement Unibet Coolblue
pi_190399632



April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019

quote:
‘Bridget is nieuwe liefde André Hazes!’

BRIDGET MAASLAND, afgelopen zaterdag 45 geworden, is de nieuwe liefde van ANDRÉ HAZES (25). Aan PRIVÉ wordt dat nieuws bevestigd door een bron rond de zanger, een van de weinige insiders die van dit grote geheim op de hoogte is.

André liet afgelopen weekend middels een persbericht weten dat het, na enkele onstuimige maanden, nu echt over en uit is tussen hem en MONIQUE WESTENBERG – de moeder van zijn zoon ANDRÉ. Wie de vrouw is voor wie hij nu gevoelens heeft, bevestigt hij tegenover RTL Boulevard; wat niet verwonderlijk is, aangezien dit hún presentatrice BRIDGET MAASLAND is.

Monique leek van deze ingrijpende verandering in haar leven, op dat moment, nog maar nauwelijks op de hoogte. Monique plaatste op social media een foto van Dré met daarbij een hartje. Een deel van Nederland had toen echter al kennisgenomen van het nieuws dat namens André met zijn fans werd gedeeld: dat de relatie na bijna vijf jaar nu echt over was.

Hierbij lijkt Bridget dus een grote rol te spelen.

André en zij kennen elkaar al jaren. Zij is een verklaard fan van André en zijn muziek. Dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen, is een hardnekkig gerucht dat in de showbizz al langer de ronde deed.
quote:
Bridget Maasland bevestigt relatie André Hazes

Bridget Maasland en André Hazes zijn inderdaad een setje. Het management van de presentatrice bevestigt dat de twee een beginnende relatie hebben en elkaar ’meer dan gewoon leuk vinden’.

De 45-jarige Bridget en de twintig jaar jongere André kennen elkaar ’nog maar net’, volgens Bridgets manager, hoewel er in de showbizz ook een hardnekkig gerucht gaat dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen. Volgens de manager nemen de twee de komende periode rustig de tijd om te kijken hoe de relatie zich ontwikkelt.

Een insider bevestigde eerder op de zondag aan Privé dat Bridget Maasland André’s nieuwe liefde is. Dit beaamde hij zelf in een verklaring aan RTL Boulevard. „Sinds kort heb ik inderdaad contact met Bridget Maasland en we onderzoeken of we het leuk vinden samen”, zo stelde hij. „Uit respect naar de moeder van onze zoon en naar hem toe heb ik dit verteld aan Monique. Het is mijn goed recht, we zijn immers al een tijdje uit elkaar en wonen niet meer samen.”



Zaterdag werd bekend dat de relatie tussen André en zijn ex Monique Westenberg (41) definitief op de klippen was gelopen. De zanger sprak van „een verschrikkelijk moeilijke keuze waar veel tranen overheen zijn gegaan.” De twee hebben zoontje André Jr. (3), voor wie ze samen blijven zorgen.

Monique liet zaterdag al doorschemeren dat André gevoelens heeft voor een andere vrouw ’waar hij een tijdje contact mee heeft’. „Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker”, stelde ze.







De covers deze week:











Met dank aan rubbereend:
https://frontpage.fok.nl/(...)ndre-hazes-soap.html

Dit topic werd mede mogelijk gemaakt door Tuttebel

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuttebella op 12-12-2019 16:01:29 ]
  Spellchecker donderdag 12 december 2019 @ 15:56:16 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190399654
Maasland gooit haar eigen ruiten in nu , ze had beter kunnen zwijgen ipv hoog van de toren blazen.

Dit maakt het allemaal nog erger ook voor haar zoon.

Hoop dat ze het niet wint.
pi_190399662
[quote]1s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:56 schreef maily het volgende:
@:TT _O_
:P Na dat ik dat had gelezen dacht ik dit moet een titel worden
:+
  Spellchecker donderdag 12 december 2019 @ 15:58:44 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190399677
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:56 schreef Tuttebella het volgende:
Maasland gooit haar eigen ruiten in nu , ze had beter kunnen zwijgen ipv hoog van de toren blazen.

Dit maakt het allemaal nog erger ook voor haar zoon.

Hoop dat ze het niet wint.
Je mag de onderste regel uit de OP wijzigen; jouw eigen naam invullen.
pi_190399705
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:56 schreef maily het volgende:
@:TT _O_
pi_190399724
https://www.telegraaf.nl/

Als je geen zaak hebt roep je niet zo hard .
pi_190399762
A2 zegt dat hij Mo nooit heeft bedrogen en B zegt dat ze heftig hebben gezoend...klopt niets meer van!
  donderdag 12 december 2019 @ 16:06:11 #9
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190399771
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:58 schreef maily het volgende:

[..]

Je mag de onderste regel uit de OP wijzigen; jouw eigen naam invullen.
Goed plan ^O^

Edit: is al gebeurd ;)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190399778
De slip is het bewijs, waar is de slip! Oh die hangt vast in de boom van schoonloeder.
  Spellchecker donderdag 12 december 2019 @ 16:09:53 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190399819
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:06 schreef -river- het volgende:
De slip is het bewijs, waar is de slip! Oh die hangt vast in de boom van schoonloeder.
  donderdag 12 december 2019 @ 16:11:40 #12
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190399833
Vind het al raar dat je gaat foeselevozen, met zo veel mensen om je heen, die het kunnen zien.
Als zoveel mensen zeggen dat ze het gezien hebben, denk ik toch dat die twee André en Brit toch aan het jokken zijn. _O-
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190399853
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:05 schreef -river- het volgende:
A2 zegt dat hij Mo nooit heeft bedrogen en B zegt dat ze heftig hebben gezoend...klopt niets meer van!
Leugens en gedraai, ze graven hun eigen kuil. Zij staat voor gek. :P
pi_190399874
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:11 schreef Poezewoes het volgende:
Vind het al raar dat je gaat foeselevozen, met zo veel mensen om je heen, die het kunnen zien.
Als zoveel mensen zeggen dat ze het gezien hebben, denk ik toch dat die twee André en Brit toch aan het jokken zijn. _O-
Op papier en al die krijgt de rechter ook te lezen. Wat staan die twee voor gek. Die neem je toch niet meer serieus.
  donderdag 12 december 2019 @ 16:18:23 #16
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190399920
TT? Waar?? Foto??? :o :@ :@

O nee, laat maar. Geen foto van Bridgets poes s.v.p. :{w
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_190399931
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:57 schreef Tuttebella het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 12 december 2019 15:56 schreef maily het volgende:
@:TT _O_
:P Na dat ik dat had gelezen dacht ik dit moet een titel worden
:+
:D _O- ^O^
  donderdag 12 december 2019 @ 16:20:00 #18
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190399935
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:15 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Op papier en al die krijgt de rechter ook te lezen. Wat staan die twee voor gek. Die neem je toch niet meer serieus.
Het kan nauwelijks schaamtelozer dan Gordons Whatsappjes.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_190399945
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:18 schreef Andromache het volgende:
TT? Waar?? Foto??? :o :@ :@

O nee, laat maar. Geen foto van Bridgets poes s.v.p. :{w
Nee, geen oude dozen hier aub :D
pi_190399955
Beetje boel wazig maar hoop dat het te lezen is. Komt uit de nieuwe weekend en die heb ik ergens vandaan geplukt
  donderdag 12 december 2019 @ 16:21:55 #21
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190399961
Bridget is ook vergane glorie, de laatste jaren alleen maar aan de desk van Shownieuws en Boulevard gestaan, met een uitstapje naar de zwakste schakel.
Hoe krijgt ze de kans om zo ineens in de schijnwerpers te staan, en dat nog wel op haar eigen *vakgebied*.
Ze heeft het ook nodig om te sneren naar Monique, via instagram.
Waar ze ook haar gram niet kan halen, omdat Monique wel de klasse heeft om niet te reageren.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 12 december 2019 @ 16:22:42 #22
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190399972
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:18 schreef Andromache het volgende:
TT? Waar?? Foto??? :o :@ :@

O nee, laat maar. Geen foto van Bridgets poes s.v.p. :{w
Nee geen foto van de ontplofte mol van Brigit *O* *O* *O*
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Spellchecker donderdag 12 december 2019 @ 16:32:18 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190400111
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:21 schreef Annagh het volgende:
Beetje boel wazig maar hoop dat het te lezen is. Komt uit de nieuwe weekend en die heb ik ergens vandaan geplukt [ afbeelding ]
Die schoenen! :{w

Zou ze ze al gedragen hebben?
  Spellchecker donderdag 12 december 2019 @ 16:32:57 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190400200
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:32 schreef maily het volgende:

[..]

Die schoenen! :{w

Zou ze ze al gedragen hebben?
Zo spuuglelijk! :{
pi_190400262
Wat een soap, nu ook met Peteuwrrrrrr Aiwrrrr erbij _O-
SOONY
pi_190400271
Die lelijke schoenen voor iemand die 70 wordt, en dan loopt ze er dus bij alsof ze samen met Samantha op instagram gewinkeld heeft :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190400295
Ik zou gelijk het bonnetje vragen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190400306
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou gelijk het bonnetje vragen?
In Parijs gekocht.
Maar idd, goede reden om even naar Parijs te gaan :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190400372
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:46 schreef Leandra het volgende:
Die lelijke schoenen voor iemand die 70 wordt, en dan loopt ze er dus bij alsof ze samen met Samantha op instagram gewinkeld heeft :')
_O-
  Spellchecker donderdag 12 december 2019 @ 16:54:30 #32
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190400395
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:46 schreef Leandra het volgende:
Die lelijke schoenen voor iemand die 70 wordt, en dan loopt ze er dus bij alsof ze samen met Samantha op instagram gewinkeld heeft :')
Misschien wel helemaal niet in Parijs gekocht maar bij die huisdealer van Sumant.
pi_190400407
Mijn gok is dat Bridget en haar moeder dezelfde maat hebben, dus binnenkort loopt Bridget erbij alsof ze met Samantha op instagram gewinkeld heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190400427
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:54 schreef maily het volgende:

[..]

Misschien wel helemaal niet in Parijs gekocht maar bij die huisdealer van Sumant.
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte, dat ze gezegd hebben dat het in Parijs gekocht is, maar dat het gewoon Haagse fake is die maar een schijntje gekost heeft.
Hebben ze de rest lekker stukgeslagen in Parijs.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 december 2019 @ 17:11:06 #35
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190400651
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190400799
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:21 schreef Annagh het volgende:
Beetje boel wazig maar hoop dat het te lezen is. Komt uit de nieuwe weekend en die heb ik ergens vandaan geplukt [ afbeelding ]
Ik zou mij zeer ongemakkelijk voelen als ik zo een kado zou krijgen van de vriend van mijn dochter.
Die Maasland moet dan toch ook gezegd hebben die wilt de graag hebben , of ben ik gek.
  Tettenkoning donderdag 12 december 2019 @ 17:23:20 #38
479333 Nine.
Nijntje of Nine
  donderdag 12 december 2019 @ 17:23:28 #39
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190400822
De tijd op de smartfoon denk ik
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190400835
quote:
_O- _O- _O-

Eigenlijk had dit de TT moeten zijn!
pi_190400837
quote:
Wat is dan het teken van boven ? 8)7
  donderdag 12 december 2019 @ 17:25:31 #42
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190400848
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 17:24 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Wat is dan het teken van boven ? 8)7
Als je er in gelooft dan het een troost zijn.

Ik denk de cijfers van de foon, van Oma en de hond denk ik
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Spellchecker donderdag 12 december 2019 @ 17:26:59 #43
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190400861
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 17:24 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Eigenlijk had dit de TT moeten zijn!
Gaat niet lang duren tot het volgende topic :D
pi_190400868
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 17:22 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ik zou mij zeer ongemakkelijk voelen als ik zo een kado zou krijgen van de vriend van mijn dochter.
Die Maasland moet dan toch ook gezegd hebben die wilt de graag hebben , of ben ik gek.
Nee, je bent niet gek. Ik dacht precies hetzelfde. Waarom ook meteen zo'n duur cadeau, om weer de patser uit te kunnen hangen?
pi_190400884
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 17:25 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Als je er in gelooft dan het een troost zijn.

Ik denk de cijfers van de foon, van Oma en de hond denk ik
Wat een vergezochte zoetsappigheid. Maar inderdaad, als ze daar troost in vindt..
pi_190400938
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 17:25 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Als je er in gelooft dan het een troost zijn.

Ik denk de cijfers van de foon, van Oma en de hond denk ik
Ja, de cijfertjes 12 allemaal. De een vindt troost in een vlindertje dat op je schouder komt zitten, en een ander denkt weer dat een kikker de reďncarnatie van haar overleden man is.
pi_190401178
quote:
NIEUWS/ENTERTAINMENT

Evert Santegoeds: ’Hoeveel getuigen wil Bridget horen voordat ze haar herinnering terugkrijgt?’
Updated 34 min geleden
3 uur geleden in ENTERTAINMENT


Bridget Maasland arriveert met André Hazes bij de rechtbank.
Bridget Maasland arriveert met André Hazes bij de rechtbank.Ⓒ ANP

De rechter doet op 20 december uitspraak in het kort geding dat Bridget Maasland heeft aangespannen tegen De Telegraaf. De presentatrice van RTL Boulevard was donderdagochtend samen met haar vriend André Hazes in de rechtbank aanwezig. Volgens Bridget heeft zij in 2014 ’slechts’ met de zanger gezoend, maar volgens deze krant, en verscheidene bronnen, bleef het daar niet bij...

Bridget stapte naar de rechter, nadat er op 11 november op de pagina Privé in De Telegraaf werd gemeld dat André en zij, sinds vorige maand ’officieel samen’, op het huwelijk van Patty Brard, in 2014, voor het oog van alle aanwezigen zich te buiten zijn gegaan aan een hartstochtelijke vrijage.


„Er is een zoen geweest, misschien zelfs een heftige zoen. Maar ik zweer op mijn zoon dat er verder niets gebeurd is”, verklaarde Bridget in de rechtbank. Ze eist een schadevergoeding van 7500 euro en rectificatie van het artikel.

Rectificatie
In eerste instantie liet Bridget via haar advocaat Royce de Vries weten een rectificatie te eisen voor de bewering dat André en zij zich ’voor het oog van alle aanwezigen te buiten zijn gegaan na een hartstochtelijke vrijage’ en dat deze ’beschuldigingen’ worden ’gedragen door onvoldoende feiten’.

Een dag voordat het kort geding plaatsvond, werd de gewenste rectificatie echter aangepast. Bridget bleek ditmaal te vallen over de term ’een huwelijksnacht’. „Dit zou publiekelijk, voor het oog van alle aanwezigen, maar ook in een ’hok met lege flessen, dozen en kratten’ hebben plaatsgevonden.”

’Een kusje’
Bronnen verklaren aan TMG (inmiddels Mediahuis, red.) dat het ging om een vrijpartij, die veel verder ging dan één zoen. In totaal hebben twaalf mensen in november van dit jaar aan TMG verklaard dat er een vrijpartij in 2014 heeft plaatsgevonden tussen Bridget en André. Drie daarvan hebben met naam en toenaam een schriftelijke verklaring afgelegd, twee daarvan hebben een schriftelijke verklaring verstrekt, maar willen anoniem blijven.

Bart Ettekoven, hoofdredacteur van Weekend, verklaart het volgende: „Graag verwijs ik je naar Weekend editie 46, waarin ik op pagina 7 en 8 beschrijf wat ik die avond, op de bruiloft van Patty en Antoine, met eigen ogen heb gezien. Bridget Maasland deed het in de media af als ’een kusje’, maar ik, en met mij tientallen andere journalisten en bruiloftsgasten, hebben gezien dat Bridget en André een stuk verder gingen dan elkaar slechts een zoen geven.”

’Get a room’
Verder deelt Ettekoven in zijn weekblad (editie 46): „Ik heb er tenslotte met mijn eigen ogen bovenop gestaan toen hij vijf jaar geleden op de bruiloft van Patty Brard een wel héél gezellige avond beleefde met de blondine.”

De in totaal twaalf bronnen van TMG en de twee bronnen van Weekend hebben afzonderlijk van elkaar mededelingen gedaan, die erop neerkomen dat er in 2014 publiekelijk een innige vrijpartij heeft plaatsgevonden tussen Bridget Maasland en André Hazes. De meeste bronnen vinden het een gęnante kwestie en gebruiken metaforen om de intimiteit van het contact te omschrijven: „Zij liet zich overal betasten”, „Haar slip lag op haar enkels”, „Ze waren zo hevig aan het kussen en het vrijen dat sommige mensen riepen: ’Get a room.’”

Zonder gęne
In de publicatie op de pagina Privé in De Telegraaf is dit als volgt verwoord:

„Bridget en André werden reeds als magneten tot elkaar aangetrokken en zij maakten, zonder enige gęne, geen geheim van hun gevoelens voor elkaar.”

„Zichtbaar voor iedereen maakten André, en met name Bridget zelf, alle aanwezigen in gebaar en geluid duidelijk dat háár bijnaam ’Fridget’ werkelijk nergens op gebaseerd is.”

Huwelijksnacht
Bovendien bevat het artikel de passage: „Hun eigen huwelijksnacht beleefden zij tussen de kratten en dozen...” Het woord ’huwelijksnacht’, dat ook in de publicatie tussen aanhalingstekens is weergegeven en de woorden ’tussen de kratten en dozen’ zijn volgens de advocaat van De Telegraaf, Bas Le Poole, gebruikt als metafoor voor het intieme contact tussen Bridget en André in de nacht van het huwelijksfeest van Patty Brard.

Hoofdredacteur Evert Santegoeds laat weten in een reactie: „Helemaal nu deze zaak na een maand is bekend geworden, word ik overstelpt met reacties van mensen die er ook bij waren. Hoeveel getuigen wil Bridget horen, voordat zij haar levende herinnering aan die nacht terugkrijgt?”

Wat gęnant. Zonder deze zaak was het allemaal nooit zo gedetailleerd naar buiten gekomen dus de vlieger (no pun intented) over dat het zo confronterend is voor haar zoon gaat ook niet op.
pi_190401228
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 17:50 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wat gęnant. Zonder deze zaak was het allemaal nooit zo gedetailleerd naar buiten gekomen dus de vlieger (no pun intented) over dat het zo confronterend is voor haar zoon gaat ook niet op.
Ze haalt haar zoontje erbij omdat dat meestal wel helpt om je zin te krijgen. In ieder geval dat er wat mensen medelijden krijgen.
pi_190401251
Ben benieuwd of ze straks bij RTL boulevard ook laten zien hoe hard ze aan het lachen was na de zitting.
pi_190401359
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 17:53 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ze haalt haar zoontje erbij omdat dat meestal wel helpt om je zin te krijgen. In ieder geval dat er wat mensen medelijden krijgen.
Ja dat is een bekende troef maar vaak zo opportunistisch gebruikt. Monique had het in haar verklaring over de verbroken relatie ook vooral over hun zoontje.
pi_190401622
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:04 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja dat is een bekende troef maar vaak zo opportunistisch gebruikt. Monique had het in haar verklaring over de verbroken relatie ook vooral over hun zoontje.
Niet zo raar aangezien het kind van Mo en A2 is en iedere ouder zich druk maakt om hun kinderen bij een scheiding.
pi_190401855
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:24 schreef -river- het volgende:

[..]

Niet zo raar aangezien het kind van Mo en A2 is en iedere ouder zich druk maakt om hun kinderen bij een scheiding.
Op mij kwam het wat raar over dat ze het had over hoe ze het aan haar zoontje van net 3 moest vertellen.
pi_190401892
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 17:55 schreef Fokkie83 het volgende:
Ben benieuwd of ze straks bij RTL boulevard ook laten zien hoe hard ze aan het lachen was na de zitting.
Waar is Fridge lachend te zien?
pi_190402006
WE ZIJN AAN HET AFTASTEN EN AAN HET KIJKEN OF HET IETS KAN WORDEN MAAR DE MEDIA DOET ALSOF WE AL GETROUWD ZIJN!!

- Antwee: "Als ik zie dat mijn vrouw verdriet heeft..."
pi_190402070
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:42 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Waar is Fridge lachend te zien?
Op haar insta story. Ze werden geďnterviewd en ze had nogal lol.
pi_190402080
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:49 schreef JaneDoe het volgende:
WE ZIJN AAN HET AFTASTEN EN AAN HET KIJKEN OF HET IETS KAN WORDEN MAAR DE MEDIA DOET ALSOF WE AL GETROUWD ZIJN!!

- Antwee: "Als ik zie dat mijn vrouw verdriet heeft..."
:') :')
  Spellchecker donderdag 12 december 2019 @ 18:55:10 #57
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190402116
@Tuttebella : ik lees dat haar slip op haar enkels hing .... een verdieping lager nog dan haar knieëen :o
pi_190402237
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:55 schreef maily het volgende:
@:Tuttebella : ik lees dat haar slip op haar enkels hing .... een verdieping lager nog dan haar knieëen :o
En weer een overeenkomst met Barbie gate

pi_190402266
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:53 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Op haar insta story. Ze werden geďnterviewd en ze had nogal lol.
Thanks!
  Spellchecker donderdag 12 december 2019 @ 19:01:59 #60
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190402300
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:00 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

En weer een overeenkomst met Barbie gate

[ afbeelding ]
_O-
pi_190402384
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 17:50 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wat gęnant. Zonder deze zaak was het allemaal nooit zo gedetailleerd naar buiten gekomen dus de vlieger (no pun intented) over dat het zo confronterend is voor haar zoon gaat ook niet op.
Ben bang dat ze naast de boot pist.
pi_190402426
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:49 schreef JaneDoe het volgende:
WE ZIJN AAN HET AFTASTEN EN AAN HET KIJKEN OF HET IETS KAN WORDEN MAAR DE MEDIA DOET ALSOF WE AL GETROUWD ZIJN!!

- Antwee: "Als ik zie dat mijn vrouw verdriet heeft..."
Ze spreken zich overal tegen . 4 weken terug was Mo nog zijn vrouw nu Maasland en wie weet nog meer
pi_190402443
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:55 schreef maily het volgende:
@:Tuttebella : ik lees dat haar slip op haar enkels hing .... een verdieping lager nog dan haar knieëen :o
:o :P ~O>
pi_190402588
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:53 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Op haar insta story. Ze werden geďnterviewd en ze had nogal lol.
Wel typisch dat Fridge het geluid weg laat, moest naar de insta van Edwin Smulders om te horen waarom ze zo smakelijk moest lachen
pi_190402740
Ik kan niet wachten tot de verklaringen van de getuigen openbaar worden gemaakt. :9
pi_190402847
Het riool gaat open en dat is de eigen schuld van Bridget _O-
SOONY
  Spellchecker donderdag 12 december 2019 @ 19:24:08 #67
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190402859
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:07 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ze spreken zich overal tegen . 4 weken terug was Mo nog zijn vrouw nu Maasland en wie weet nog meer
Een tof wijf. Met haar afgezakte onderbroek. _O_
  Admin donderdag 12 december 2019 @ 19:41:45 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190403298
Omg je bent éven een paar dagen weg en meteen is er weer een hoop gebeurd, dacht dat het wel ingedut was :D
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_190403317
Ja nee ik volg dit ook niet, maar waar is die foto met die slip en eventueel naakte flamoes van Bridge dan?
pi_190403355
Er is toch helemaal geen foto? :?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190403408
Bridzjet krijgt haar zin toch wel want er is gefilmd die avond en ze is besties met Patty Brard. Dan vraagt ze gewoon de beelden op.
Zelfs als er geen beeld van is ( tenslotte staat het bruidspaar centraal en niet het flessenhok)
staat ze sterk want dan wil ze de namen van de getuigen en gaat het een smaad/laster rechtszaak worden.
Slip op haar enkels in de kroeg ? Zijn er foto’s van? Is het gefilmd? Zijn er meerdere getuigen die dat in een rechtszaal bevestigen? Zelfs dan kan ze een zaak aanspannen ivm recht op privacy. Getuigen zullen echt niet graag naar voren komen, zeker niet als ze beroemd zijn en hun imago zo schaden.
pi_190403410
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:23 schreef DKUp het volgende:
Het riool gaat open en dat is de eigen schuld van Bridget _O-
Zou haar flamoes zo erg stinken ja?
pi_190403429
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:45 schreef quirina het volgende:
Bridzjet krijgt haar zin toch wel want er is gefilmd die avond en ze is besties met Patty Brard. Dan vraagt ze gewoon de beelden op.
Zelfs als er geen beeld van is ( tenslotte staat het bruidspaar centraal en niet het flessenhok)
staat ze sterk want dan wil ze de namen van de getuigen en gaat het een smaad/laster rechtszaak worden.
Slip op haar enkels in de kroeg ? Zijn er foto’s van? Is het gefilmd? Zijn er meerdere getuigen die dat in een rechtszaal bevestigen? Zelfs dan kan ze een zaak aanspannen ivm recht op privacy. Getuigen zullen echt niet graag naar voren komen, zeker niet als ze beroemd zijn en hun imago zo schaden.
Er is er al eentje met naam en toenaam naar voren getreden en hij klinkt behoorlijk gedecideerd.
  Spellchecker donderdag 12 december 2019 @ 19:46:51 #74
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190403447
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:41 schreef yvonne het volgende:
Omg je bent éven een paar dagen weg en meteen is er weer een hoop gebeurd, dacht dat het wel ingedut was :D
Ha! It's very alive.
And kicking.
The gate that keeps on giving _O_
pi_190403521
J
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Er is er al eentje met naam en toenaam naar voren getreden en hij klinkt behoorlijk gedecideerd.
Ja, maar dat is er maar 1.

[ Bericht 0% gewijzigd door quirina op 12-12-2019 19:58:31 ]
pi_190403621
Laten we wel wezen, die hele kliek van Santegoeds tot Ettekoven is natuurlijk een bak relnichterij bij elkaar, al die flink aangedikte teksten zijn volgens mij inderdaad grotendeels verzonnen... ik snap wel dat je er een keer klaar mee bent dat dat allemaal maar geschreven kan worden....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190403643
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:53 schreef TheVulture het volgende:
Laten we wel wezen, die hele kliek van Santegoeds tot Ettekoven is natuurlijk een bak relnichterij bij elkaar, al die flink aangedikte teksten zijn volgens mij inderdaad grotendeels verzonnen... ik snap wel dat je er een keer klaar mee bent dat dat allemaal maar geschreven kan worden....
Jh, Fridget doet bij boulevard natuurlijk niks anders dan die kliek
pi_190403738
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Jh, Fridget doet bij boulevard natuurlijk niks anders dan die kliek
Het presenteren bij Boulevard is over het algemeen nog wel iets meer hoor-wederhoor dan die teksten die uit de duim van Santegoeds komen...

Ze geven ook gewoon toe dat er gezoend is, maar het lijkt me meer op zo'n variant op het spel dat persoon A bij B een bevestiging van de zoen in het oor fluistert en dat het bij persoon Z een orgie met complete bukkake is geworden...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190403843
Ik denk dat we er niks meer over gaan horen en dat ze gewoon gaan schikken.
pi_190403911
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:14 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Wel typisch dat Fridge het geluid weg laat, moest naar de insta van Edwin Smulders om te horen waarom ze zo smakelijk moest lachen
Ik hoor het nu ook pas.
In de rechtbank vertellen hoe erg ze het vind, ze stapt uit de rechtbank en staat te gieren van het lachen om een opmerking die niet eens lachwekkend is. Ze heeft toch al zo'n verschrikkelijke lach

Ondertussen is Antwee gezellig met Rachel aan het bowlen.
pi_190404197
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:53 schreef TheVulture het volgende:
Laten we wel wezen, die hele kliek van Santegoeds tot Ettekoven is natuurlijk een bak relnichterij bij elkaar, al die flink aangedikte teksten zijn volgens mij inderdaad grotendeels verzonnen... ik snap wel dat je er een keer klaar mee bent dat dat allemaal maar geschreven kan worden....
Ze wilde toch zelf graag een BNer worden? Iedereen weet dat die bladen van alles schrijven.
Sommige dingen gaan inderdaad te ver maar ik snap echt haar probleem niet met dit.
En over haar kind, ook al hadden ze nog nooit gezoend huwelijksnacht gehad dan nóg had ze de mensen over haar heen gekregen.
Hoe Antwee dit heeft aangepakt is gewoon niet netjes, hij had met Monique moeten overleggen en niet met Bridget (of zich laten dwingen door Bridget )voor hij het naar buiten bracht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fokkie83 op 12-12-2019 20:29:15 ]
pi_190404567
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 17:50 schreef letmehearyouscream het volgende:

Zonder deze zaak was het allemaal nooit zo gedetailleerd naar buiten gekomen
Het is juist de bedoeling van Bridget dat dit zo gedetailleerd mogelijk naar buiten komt.

Ze weet dat Andre over pakweg 6 weken zijn biezen weer pakt richting Monique, die deur probeert ze nu dicht te gooien door hun verleden te ontregelen.
pi_190404612
Heb net het verslag teruggekeken bij Rtl boulevard. Bridget zat haast te janken toen alles opgenoemd werd. Hoe kan je daarna dan zo lachen en het nog bij je insta story zetten ook?
En haar zoontje kreeg al berichten op zijn Instagram toen er nog niet eens gesproken was over die zoen.
Als goede moeder zijnde zou je sowieso het account van je 11(!) Jarige kind privé moeten zetten.
  Spellchecker donderdag 12 december 2019 @ 20:28:52 #84
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190404710
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:25 schreef Fokkie83 het volgende:
Heb net het verslag teruggekeken bij Rtl boulevard. Bridget zat haast te janken toen alles opgenoemd werd. Hoe kan je daarna dan zo lachen en het nog bij je insta story zetten ook?
En haar zoontje kreeg al berichten op zijn Instagram toen er nog niet eens gesproken was over die zoen.
Als goede moeder zijnde zou je sowieso het account van je 11(!) Jarige kind privé moeten zetten.
Het account stond open, na al die berichten ging het op slot, en nu weer open, want het kind wou meer volgers .... :|W
pi_190404712
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:11 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ze wilde toch zelf graag een BNer worden? Iedereen weet dat die bladen van alles schrijven.
Sommige dingen gaan inderdaad te ver maar ik snap echt haar probleem niet met dit.
En over haar kind, ook al hadden ze nog nooit gezoend huwelijksnacht gehad dan nóg had ze de mensen over haar heen gekregen.
Hoe Antwee dit heeft aangepakt is gewoon niet netjes, hij had met Monique moeten overleggen en niet met Bridget voor hij het naar buiten bracht.
Ze maakt het zelf steeds ongeloofwaardiger allemaal. Eerst stelde het niks voor, en nu was het ineens een heftige zoen. De berichten en foto's die ze zelf naar buiten brachten na de breuk met Monique rammelden aan alle kanten en wezen er ook al op dat ze elkaar al veel langer kenden dan de week die ze zelf beweerden. Ze heeft het allemaal aan zichzelf te danken.
pi_190404845
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:28 schreef maily het volgende:

[..]

Het account stond open, na al die berichten ging het op slot, en nu weer open, want het kind wou meer volgers .... :|W
Ja. Het kind is 11. Het is echt een lul smoes om het op haar kind te gooien.
Maar een rechter zal hier wel niet naar kijken.
pi_190404970
RTL boulevard had Patty Brard ook om commentaar gevraagd maar die wilt er niks over kwijt. Dat kan je ook op 2 manieren opvatten :P

Shownieuws is kritisch over Bridget.
Vooral het gedeelte over haar zoontje en dat hij mede door deze rechtzaak nog meer in het nieuws komt. Ook de uitspraak " ik zweer het op mijn zoon " vonden ze heftig en dat ze haar zoon daarmee eigenlijk wéér in het proces betrekt.
Er werd nog even benadrukt dat Mees zijn Instagram openbaar is.

[ Bericht 22% gewijzigd door Fokkie83 op 12-12-2019 20:52:57 ]
  donderdag 12 december 2019 @ 20:46:11 #88
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190405150
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:39 schreef Fokkie83 het volgende:
RTL boulevard had Patty Brard ook om commentaar gevraagd maar die wilt er niks over kwijt. Dat kan je ook op 2 manieren opvatten :P
Ze gaat dus niet voor hun liegen :)
pi_190405244
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:23 schreef Za het volgende:

[..]

Het is juist de bedoeling van Bridget dat dit zo gedetailleerd mogelijk naar buiten komt.

Ze weet dat Andre over pakweg 6 weken zijn biezen weer pakt richting Monique, die deur probeert ze nu dicht te gooien door hun verleden te ontregelen.
Ik heb juist het idee dat hij wel echt klaar is met Monique. Maar volgens mij ben ik de enige.
pi_190405348
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik heb juist het idee dat hij wel echt klaar is met Monique. Maar volgens mij ben ik de enige.
Ach, hij is gewoon de standaard puber (die pubertijd duurt bij hem gewoon wat langer) die zn leuter achterna loopt. Mo had nooit, maar dan ook echt nooit een kind met een kind moeten krijgen
pi_190405545
TT:


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2019 21:01:51 ]
pi_190405609
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:53 schreef TheVulture het volgende:
Laten we wel wezen, die hele kliek van Santegoeds tot Ettekoven is natuurlijk een bak relnichterij bij elkaar, al die flink aangedikte teksten zijn volgens mij inderdaad grotendeels verzonnen... ik snap wel dat je er een keer klaar mee bent dat dat allemaal maar geschreven kan worden....
Wat een homohaat
pi_190405776
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:23 schreef DKUp het volgende:
Het riool gaat open en dat is de eigen schuld van Bridget _O-
En een putlucht die uitgaat van die zure sloot >:)
pi_190405878
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik heb juist het idee dat hij wel echt klaar is met Monique. Maar volgens mij ben ik de enige.
En sowieso lijkt Mo mij wel klaar met Antwee. Die zie ik echt niet meer samen komen :N
pi_190405934
Zag ik nou in de vluchtigheid van een fragment Nikkie Plessen achter de desk? Dat maakt het wel af, als ervaringsdeskundige van clandestiene vrijpartijen op bruiloften.
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 december 2019 @ 21:15:36 #96
22592 crew  Ole
pi_190405976
Even bijgelezen hoor. :+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_190405989
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:54 schreef totebel het volgende:

[..]

Ach, hij is gewoon de standaard puber (die pubertijd duurt bij hem gewoon wat langer) die zn leuter achterna loopt. Mo had nooit, maar dan ook echt nooit een kind met een kind moeten krijgen
Jazeker en dat is ook echt deels haar verantwoordelijkheid. Ze wordt heilig verklaard maar een blinde zag nog dat hij niet klaar was voor zulke stappen. Het tegenargument dat voor haar de tijd drong, vind ik wat suf.
pi_190406697
Het meest walgelijke van de rechtszaak vindt ik zweren op het leven van haar zoon.
  Spellchecker donderdag 12 december 2019 @ 21:43:13 #99
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190406988
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:34 schreef Labradoodle het volgende:
Het meest walgelijke van de rechtszaak vind ik zweren op het leven van haar zoon.
Zweren doen het goed in SHO :D
pi_190407113
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:34 schreef Labradoodle het volgende:
Het meest walgelijke van de rechtszaak vindt ik zweren op het leven van haar zoon.
Ja, de zoon die ze er juist buiten wil houden...aan de ene kant vraag ik me af waarom die getuigen zouden liegen maar aan de andere kant ook waarom zij zulke groteske termen gebruikt als het wel waar zou zijn....
pi_190408077
https://www.geenstijl.nl/(...)p-naar-de-glamorama/

Die reacties _O-

" Als ik mijn voorhuid terugtrek en los laat, zie ik de nek van Bridget. Dat verpest mijn seksleven " :D _O- :')
  donderdag 12 december 2019 @ 22:28:06 #102
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_190408103
Ik word zo ongelofelijk onpasselijk van dit stel. Hoe zij alle mogelijkheden aangrijpt om erin te wrijven dat ze samen zijn (met die infantiele Brazesnagels en die ouwe rimpelnek erboven, pathetisch gewoon). Hoe ze loopt te kwijlen met Rachel, en hoe ze vervolgens hypocriet begint te janken over een roddelblad terwijl haar enige vorm van inkomsten bestaat uit het bespreken van andermans priveleven. En hoe hij over haar spreekt als 'mijn vrouw'. Echt, ik kan niet wachten tot deze bubbel knapt en hij weer met hangende pootjes bij Monique voor de deur staat. Ik hoop dat ze hem lekker laat staan. Oh en Peter R de Vries zou het begrip 'belangenverstrengeling' er voor de grap eens op moeten naslaan.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Spellchecker donderdag 12 december 2019 @ 22:30:04 #103
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190408141
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:26 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)p-naar-de-glamorama/

Die reacties _O-

" Als ik mijn voorhuid terugtrek en los laat, zie ik de nek van Bridget. Dat verpest mijn seksleven " :D _O- :')
Zij heeft leren pijpen :D
pi_190408229
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:28 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ze maakt het zelf steeds ongeloofwaardiger allemaal. Eerst stelde het niks voor, en nu was het ineens een heftige zoen. De berichten en foto's die ze zelf naar buiten brachten na de breuk met Monique rammelden aan alle kanten en wezen er ook al op dat ze elkaar al veel langer kenden dan de week die ze zelf beweerden. Ze heeft het allemaal aan zichzelf te danken.
Een heftig zoenpartijtje op een feestje stelt toch ook weer niet zo heel veel voor?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Spellchecker donderdag 12 december 2019 @ 22:34:54 #105
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190408273
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Een heftig zoenpartijtje op een feestje stelt toch ook weer niet zo heel veel voor?
Wel als de ene partij een relatie met iemand anders heeft?
pi_190408281
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:43 schreef maily het volgende:

[..]

Zweren doen het goed in SHO :D

Ook hier een kerstmuziekje voor de zweer.
pi_190408336
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:34 schreef maily het volgende:

[..]

Wel als de ene partij een relatie met iemand anders heeft?
Ik kan me goed voorstellen dat er relaties zijn, met name celeb-ajacent, waarin dat niet zo'n probleem is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Spellchecker donderdag 12 december 2019 @ 22:37:17 #108
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190408339
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:35 schreef quirina het volgende:

[..]


Ook hier een kerstmuziekje voor de zweer.
Ho ho ho, voor de kerstzweer zelfs >:O
pi_190408500
Het zal wel een hele goede kerstzweer zijn met braggel en A2 en de slip in de boom.
pi_190408762
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Een heftig zoenpartijtje op een feestje stelt toch ook weer niet zo heel veel voor?
Wel als je een relatie met iemand anders hebt. Als je er samen afspraken over hebt gemaakt binnen een relatie ligt het natuurlijk anders. Wat maakt het uit of het op een feestje zou zijn of tijdens een lunchpauze of een potje tafeltennissen? Tussen een zoen die niet veel voorstelt of een heftige zoen zit ook nogal verschil.

[ Bericht 3% gewijzigd door Annagh op 12-12-2019 23:01:35 ]
  Spellchecker donderdag 12 december 2019 @ 23:20:03 #111
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190409361
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:56 schreef Annagh het volgende:

[..]

Wel als je een relatie met iemand anders hebt. Als je er samen afspraken over hebt gemaakt binnen een relatie ligt het natuurlijk anders. Wat maakt het uit of het op een feestje zou zijn of tijdens een lunchpauze of een potje tafeltennissen? Tussen een zoen die niet veel voorstelt of een heftige zoen zit ook nogal verschil.
Nou en of.
En hoe laag je slip hangt :+
pi_190409424
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:20 schreef maily het volgende:

[..]

Nou en of.
En hoe laag je slip hangt :+
:D Ook dat ja hahahaha
pi_190409854
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:45 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Zou haar flamoes zo erg stinken ja?
:D _O- _O-
pi_190409902
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:28 schreef Vivi het volgende:
. Oh en Peter R de Vries zou het begrip 'belangenverstrengeling' er voor de grap eens op moeten naslaan.
Ja dit wordt wel steeds genanter ja, met al die mensen die hij via zijn advocatenkantoor (of is het toch wel van zijn zoon) loopt te verdedigen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190409964
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:03 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Wat een homohaat
Valt wel mee hoor, ik ben zelf ook van de club. Maar Santegoeds en Ettekoven zijn toch wel echt prototypes relnicht...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 13 december 2019 @ 06:47:50 #116
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190411387
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190411458
Dit topic kakte even in toen elke scheet van Mo, Bridget of Hazes Jr. hier geanalyseerd werd maar het is weer eens tijd dit topic te volgen. :9

Smeuďg. :9
pi_190411548
Hmmm volgens betrouwbare bronnen (kuch) draagt Slipget geen ondergoed. Interessant gegeven voor de rechtzaak, wellicht kan ze getuigen oproepen die dat kunnen bevestigen.

https://www.marketingfact(...)goed_katja_schuurman
pi_190411633
quote:
Zweren op je kind gaat toch echt te ver,mocht ze geen gelijk krijgen heeft ze flink wat schade opgelopen. Maar goed dat had ze al.
pi_190411652
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 07:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hmmm volgens betrouwbare bronnen (kuch) draagt Slipget geen ondergoed. Interessant gegeven voor de rechtzaak, wellicht kan ze getuigen oproepen die dat kunnen bevestigen.

https://www.marketingfact(...)goed_katja_schuurman
Hahahaha de als extreem intelligente Maasland, _O- ik moet wel lachen.
pi_190411660
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:53 schreef TheVulture het volgende:
Laten we wel wezen, die hele kliek van Santegoeds tot Ettekoven is natuurlijk een bak relnichterij bij elkaar, al die flink aangedikte teksten zijn volgens mij inderdaad grotendeels verzonnen... ik snap wel dat je er een keer klaar mee bent dat dat allemaal maar geschreven kan worden....
Ik wil die getuigen wel horen , zijn er wel wat.
Brard wilt ook niet reageren duzzzz
pi_190411760
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 07:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hmmm volgens betrouwbare bronnen (kuch) draagt Slipget geen ondergoed. Interessant gegeven voor de rechtzaak, wellicht kan ze getuigen oproepen die dat kunnen bevestigen.

https://www.marketingfact(...)goed_katja_schuurman
_O-
  vrijdag 13 december 2019 @ 08:02:39 #123
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190411790
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190411791
Ik zie B er echt voor aan om tijdens een rechtszaak te roepen: hun liegen want ik draag geen ondergoed.
pi_190411796
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, ik ben zelf ook van de club. Maar Santegoeds en Ettekoven zijn toch wel echt prototypes relnicht...
De relnichtenclub?
pi_190411911
Tja, je hebt seks en seks. Bridget had misschien geen piemel in zich dus is het ‘heul geen eckte seks’ maar vinden anderen dergelijke uitspattingen wel degelijk onder seks vallen. >:) ~O>
pi_190411952
quote:
Een reactie onder een artikel in de Mediacourant:
Evert heeft gelijk. 100%. Ik werkte destijds ook bij shownieuws en was op de bruiloft van Patty. Daar stond Dre’tje Bridget te vingeren tegen de bar aan. Niet sjiek dat dit is uitgekomen. Maar o-zooo waar! Sorry Bridget.
pi_190412124
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 08:31 schreef Annagh het volgende:

[..]

Een reactie onder een artikel in de Mediacourant:
Evert heeft gelijk. 100%. Ik werkte destijds ook bij shownieuws en was op de bruiloft van Patty. Daar stond Dre’tje Bridget te vingeren tegen de bar aan. Niet sjiek dat dit is uitgekomen. Maar o-zooo waar! Sorry Bridget.
Hebben we een foto van wat Bridget wél droeg op die bruiloft? Is dit een broekpak dan wordt bovenstaand verhaal al iets lastiger. :P
pi_190412128
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 08:02 schreef -river- het volgende:
Ik zie B er echt voor aan om tijdens een rechtszaak te roepen: hun liegen want ik draag geen ondergoed.
_O-
  vrijdag 13 december 2019 @ 08:57:25 #130
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190412158
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190412160
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 08:31 schreef Annagh het volgende:

[..]

Een reactie onder een artikel in de Mediacourant:
Evert heeft gelijk. 100%. Ik werkte destijds ook bij shownieuws en was op de bruiloft van Patty. Daar stond Dre’tje Bridget te vingeren tegen de bar aan. Niet sjiek dat dit is uitgekomen. Maar o-zooo waar! Sorry Bridget.
Dit hoef ik toch niet te weten.
Tap tap tap
pi_190412186
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 08:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dit hoef ik toch niet te weten.
Maar ik wel , ze liegt en dat moet boven water komen . :P
pi_190412194
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:11 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ze wilde toch zelf graag een BNer worden? Iedereen weet dat die bladen van alles schrijven.
Sommige dingen gaan inderdaad te ver maar ik snap echt haar probleem niet met dit.
En over haar kind, ook al hadden ze nog nooit gezoend huwelijksnacht gehad dan nóg had ze de mensen over haar heen gekregen.
Hoe Antwee dit heeft aangepakt is gewoon niet netjes, hij had met Monique moeten overleggen en niet met Bridget (of zich laten dwingen door Bridget )voor hij het naar buiten bracht.
Ik denk eerder dat Peter R hun overgehaald heft om er een zaak van te maken, hij en zijn zoon hebben er belang bij, de huur moet ook betaald worden van dat advocatenkantoor
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190412196
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 08:31 schreef Annagh het volgende:

[..]

Een reactie onder een artikel in de Mediacourant:
Evert heeft gelijk. 100%. Ik werkte destijds ook bij shownieuws en was op de bruiloft van Patty. Daar stond Dre’tje Bridget te vingeren tegen de bar aan. Niet sjiek dat dit is uitgekomen. Maar o-zooo waar! Sorry Bridget.
Serieus? Dat zou toch wat zijn als die getuigen gaan verklaren.
pi_190412216
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 08:24 schreef vencodark het volgende:
Tja, je hebt seks en seks. Bridget had misschien geen piemel in zich dus is het ‘heul geen eckte seks’ maar vinden anderen dergelijke uitspattingen wel degelijk onder seks vallen. >:) ~O>
Oké voorspel zonder worst.
pi_190412241
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 08:31 schreef Annagh het volgende:

[..]

Een reactie onder een artikel in de Mediacourant:
Evert heeft gelijk. 100%. Ik werkte destijds ook bij shownieuws en was op de bruiloft van Patty. Daar stond Dre’tje Bridget te vingeren tegen de bar aan. Niet sjiek dat dit is uitgekomen. Maar o-zooo waar! Sorry Bridget.
Ze wist dat hij met Monique was en dan toch gewoon aanpappen. Zo zie je geen schaamte en geen geweten. Daarom zweert ze ook doodleuk op haar zoon. Koekoek die is maf.
pi_190412262
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:01 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat Peter R hun overgehaald heft om er een zaak van te maken, hij en zijn zoon hebben er belang bij, de huur moet ook betaald worden van dat advocatenkantoor
:Y daarom steunt hij de boel bij boulevard zo op kan hij zijn zoon naar voren schuiven.
pi_190412278
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 08:31 schreef Annagh het volgende:

[..]

Een reactie onder een artikel in de Mediacourant:
Evert heeft gelijk. 100%. Ik werkte destijds ook bij shownieuws en was op de bruiloft van Patty. Daar stond Dre’tje Bridget te vingeren tegen de bar aan. Niet sjiek dat dit is uitgekomen. Maar o-zooo waar! Sorry Bridget.
Oh gadver, en dan daarna graaien in het bakkie met pinda`s dat op de bar staat _O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:11:04 #139
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190412306
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:08 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Oh gadver, en dan daarna graaien in het bakkie met pinda`s dat op de bar staat _O-
:{ :{ :X :r :r :r
Gat-ver-damme, ik zit net te eten.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_190412311
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:11 schreef Andromache het volgende:

[..]

:{ :{ :X :r :r :r
Gat-ver-damme, ik zit net te eten.
:@ :+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190412334
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:08 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Oh gadver, en dan daarna graaien in het bakkie met pinda`s dat op de bar staat _O-
Ieuw. -O-
pi_190412384
Maar ik denk dat Santegroes het bij het rechte endje heeft, er zijn meerdere bronnen die het kunnen bevestigen zei hij, en Olcay die nu bij SBS zit is voor MO dus dit gaat lang duren voor ze erover uitgeluld zijn.
En er staat mij bij dat Santeroes vertelde dat zijn patner de weddingplanner was op bruiloft Patty en die heeft het in privésfeer vertelt aan Santegroes, ook heeft hij schriftelijke verklaringen dat er meer gebeurd is op die bruiloft, en Patty wilde niet reageren omdat zij en Britged dikke vriendinnen zijn.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:17:37 #143
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190412404
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190412421
Ik moet nu denken aan Clinton en die Monica, ook hij zei toen met droge ogen in de camera dat hij geen seks met haar had gehad _O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190412998
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:08 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Oh gadver, en dan daarna graaien in het bakkie met pinda`s dat op de bar staat _O-
:D _O-
pi_190413458
quote:
Kijk, boem! Twee van de drie aan het desk (beide waren aanwezig op de bruiloft, de derde niet) zeggen dat er wel meer aan de hand was dan zoenen.
pi_190413489
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:08 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Oh gadver, en dan daarna graaien in het bakkie met pinda`s dat op de bar staat _O-
Aaahhh nee, heb nu een beeld erbij :r
pi_190413567
Heb nu een beeld van A2 die met zijn zwart gelakte nagels en vingers vol pruimensap door een bakje met noten graait. -O-
pi_190413604
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:22 schreef -river- het volgende:

[..]

Kijk, boem! Twee van de drie aan het desk (beide waren aanwezig op de bruiloft, de derde niet) zeggen dat er wel meer aan de hand was dan zoenen.
Bij radio Veronica inside zei ook de vrouwelijke side kick dat er meer gebeurd is. Zei is ook van shownieuws dat waren toen collega’s van Patty die op het feest waren.
pi_190413649
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:29 schreef -river- het volgende:
Heb nu een beeld van A2 die met zijn zwart gelakte nagels en vingers vol pruimensap door een bakje met noten graait. -O-
_O-
pi_190413659
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:32 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Bij radio Veronica inside zei ook de vrouwelijke side kick dat er meer gebeurd is. Zei is ook van shownieuws dat waren toen collega’s van Patty die op het feest waren.
Bridget hangt gewoon, ze had het gewoon moeten laten.
pi_190413794
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:22 schreef -river- het volgende:

[..]

Kijk, boem! Twee van de drie aan het desk (beide waren aanwezig op de bruiloft, de derde niet) zeggen dat er wel meer aan de hand was dan zoenen.
Wat wilt ze hier nu nog van maken ? Ze liegt gewoon en ze weet het donders goed
pi_190413817
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:36 schreef -river- het volgende:

[..]

Bridget hangt gewoon, ze had het gewoon moeten laten.
Echt hč en zweren op je kind dan ben je echt erg.
pi_190413835
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:45 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Echt hč en zweren op je kind dan ben je echt erg.
Zodra iemand mij zegt: ik zweer op....... Dan geloof ik diegene bij voorbaat niet.
pi_190413896
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:36 schreef -river- het volgende:

[..]

Bridget hangt gewoon, ze had het gewoon moeten laten.
Inderdaad, ze heeft het allemaal aan zichzelf te danken. En hij maar beweren dat hij Monique nooit belazerd heeft. Al is de leugen nog zo snel....
pi_190413979
Hoe die twee gister bij de rechtbank aan kwamen lopen met een air en genoten wel van de aandacht.
pi_190414220
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:46 schreef -river- het volgende:

[..]

Zodra iemand mij zegt: ik zweer op....... Dan geloof ik diegene bij voorbaat niet.
Precies, is een teken van zwakte. Je weet dan dat je niet zo sterk staat en je verhaal niet zo geloofwaadig is.
pi_190414339
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:46 schreef -river- het volgende:

[..]

Zodra iemand mij zegt: ik zweer op....... Dan geloof ik diegene bij voorbaat niet.
Misschien geheugenverlies doordat ze te geestverruimend bezig is geweest. :+
pi_190414496
Ik begin wel te geloven dat dit verhaal echt waar is. Hoe ordinair kan je zijn :')
Alleen heb ik wel het gevoel dat ze de zaak gaat winnen.
Smaad / laster ofzo en ze betrekt haar kind overal bij. Mag hopen dat die rechter daar wel doorheen prikt.
Ze heeft het wel voor elkaar dat iedereen nog steeds over haar praat.
pi_190414752
Ik denk dat dit net zo gaat lopen als de pies paay zaak.
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:40:44 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190414777
Lijkt me typisch een verhaal dat eigenlijk te smeuďg was om te laten liggen maar waar ze destijds niets mee deden omdat Bridget bij Shownieuws werkte.
Inmiddels werkt de bij concurrent Boulevard en hebben ze geen enkele reden meer het stil te houden.

Vooral het zwijgen van de bruid is tekenend, als er niets was gebeurd had Patty dat gewoon kunnen zeggen, maar goed, die werkt ook weer voor SBS6, dus wellicht dat ze daarom niets zegt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190414843
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:46 schreef -river- het volgende:

[..]

Zodra iemand mij zegt: ik zweer op....... Dan geloof ik diegene bij voorbaat niet.
Waarom laat ze haar kind nu opeens weer op Instagram?
Als je je kind wil beschermen, scherm dan juist dat af.
pi_190414892
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:44 schreef quirina het volgende:

[..]

Waarom laat ze haar kind nu opeens weer op Instagram?
Als je je kind wil beschermen, scherm dan juist dat af.
Bridget wil zo nog meer aandacht kan ze zeggen dat haar zoon het moeilijk heeft na de opmerkingen op zijn instagram. Hopelijk heeft Mees zijn vader haar goed de waarheid gezegd met ik zweer op mijn zoon.
  Spellchecker vrijdag 13 december 2019 @ 11:49:10 #164
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190414905
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:08 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Oh gadver, en dan daarna graaien in het bakkie met pinda`s dat op de bar staat _O-
Dat had hij misschien van te voren ook al gedaan :+
pi_190414927
Feit blijft dat ik met Monique wel eens zou willen ontbijten *;
  Spellchecker vrijdag 13 december 2019 @ 11:51:04 #166
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190414935
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:29 schreef -river- het volgende:
Heb nu een beeld van A2 die met zijn zwart gelakte nagels en vingers vol pruimensap door een bakje met noten graait. -O-
:'(
pi_190415000
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:50 schreef LosMuertos het volgende:
Feit blijft dat ik met Monique wel eens zou willen ontbijten *;
Hele mooie vrouw maar volgens mij niet echt een helder licht.
pi_190415023
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:49 schreef maily het volgende:

[..]

Dat had hij misschien van te voren ook al gedaan :+
Dan maar hopen dat Slipget geen notenallergie heeft.
pi_190415114
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dan maar hopen dat Slipget geen notenallergie heeft.
_O-
pi_190415234

Nog een leuk liedje over het cafe.
pi_190415252
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:46 schreef -river- het volgende:

[..]

Zodra iemand mij zegt: ik zweer op....... Dan geloof ik diegene bij voorbaat niet.
Dat is ook schoolpleinniveau, maar goed, hoger dan dat schat in hun niveau ook niet in
pi_190415286
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:08 schreef quirina het volgende:

Nog een leuk liedje over het cafe.
En bedankt, ik was ‘m gisteren nadat ik ‘m hier neergezet had eindelijk kwijt uit mijn hoofd.
Geen spiegels, geen tapijt.....
  Spellchecker vrijdag 13 december 2019 @ 12:15:44 #173
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190415386
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dan maar hopen dat Slipget geen notenallergie heeft.
Daar zal ze na 4 jaar onderhand wel achter zijn :D
pi_190415477
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:15 schreef maily het volgende:

[..]

Daar zal ze na 4 jaar onderhand wel achter zijn :D
Ze wilt nog meer nootjes.
  Spellchecker vrijdag 13 december 2019 @ 12:30:41 #175
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190415653
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 08:02 schreef -river- het volgende:
Ik zie B er echt voor aan om tijdens een rechtszaak te roepen: hun liegen want ik draag geen ondergoed.
Slipnot dus :D

(ja voor het gemak de k weggelaten)
pi_190415940
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dan maar hopen dat Slipget geen notenallergie heeft.
:D
pi_190416290
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:47 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Bridget wil zo nog meer aandacht kan ze zeggen dat haar zoon het moeilijk heeft na de opmerkingen op zijn instagram. Hopelijk heeft Mees zijn vader haar goed de waarheid gezegd met ik zweer op mijn zoon.
Ik ga steeds beter snappen dat ze best friends is met Raggel.
pi_190416506

Ze zongen niet meer zo zuiver. :+
  vrijdag 13 december 2019 @ 13:42:05 #179
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190416846
Ik vind dit letterlijk en figuurlijk de ranzigste gate in jaren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 08:02 schreef -river- het volgende:
Ik zie B er echt voor aan om tijdens een rechtszaak te roepen: hun liegen want ik draag geen ondergoed.
Dat zou echt heel raar zijn. Haar ouders hebben toch heel lang een lingeriezaak gehad in Den Haag? Dat meen ik me te herinneren uit een interview met haar in de Hitkrant ofzo tijdens haar TMF-tijd.

[ Bericht 84% gewijzigd door Andromache op 13-12-2019 14:00:17 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 13 december 2019 @ 14:01:10 #180
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190417243
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:21 schreef quirina het volgende:

Ze zongen niet meer zo zuiver. :+
En ik vraag me af of hij daar nog schone handjes heeft...
pi_190417305
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:57 schreef Labradoodle het volgende:
Hoe die twee gister bij de rechtbank aan kwamen lopen met een air en genoten wel van de aandacht.
Echt een heel onsympathiek paar.
Hij ook met “mijn vrouw”. :r
pi_190417367
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:42 schreef Andromache het volgende:
Ik vind dit letterlijk en figuurlijk de ranzigste gate in jaren.
[..]

Dat zou echt heel raar zijn. Haar ouders hebben toch heel lang een lingeriezaak gehad in Den Haag? Dat meen ik me te herinneren uit een interview met haar in de Hitkrant ofzo tijdens haar TMF-tijd.
Ze heeft zelf ook een lingeriezaak gehad
pi_190417741
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:07 schreef quirina het volgende:

[..]

Ik ga steeds beter snappen dat ze best friends is met Raggel.
Rachella de Vil heeft een waardig opvolger gevonden om het heksenstokje over te nemen ja. Mochten ze haar halverwege onderbroken crematie voltooien-en nee ik wens niemand dood- dan kan Bridget het opperserpent van Nederland worden.
pi_190417757
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:08 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ze heeft zelf ook een lingeriezaak gehad
Ah, dan kan ze het altijd op een uit de hand gelopen reclamestunt gooien.
pi_190417891
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:21 schreef quirina het volgende:

Ze zongen niet meer zo zuiver. :+
Door deze link, kwam ik bij dit interview terecht :')


Die uitspraken zijn nu zo toepasselijk :+
  vrijdag 13 december 2019 @ 14:46:17 #186
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190418051
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190418161
quote:
"Tot afgelopen weekend hadden ze elkaar nog nooit ontmoet."

Maar wel in 2013 samen onder de kerstboom op de bank bij Patty Brard?

Opnieuw een leugen!
pi_190418248
quote:
_O-
pi_190418282
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:37 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Door deze link, kwam ik bij dit interview terecht :')


Die uitspraken zijn nu zo toepasselijk :+
En dan staat het eindelijk op social media dat iemand het een partij leuk heeft gehad en dan gaat ze het ontkennen! :D
  vrijdag 13 december 2019 @ 15:15:20 #191
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190418478
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:37 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Door deze link, kwam ik bij dit interview terecht :')


Die uitspraken zijn nu zo toepasselijk :+
Ze is er niet echt mee opgeschoten zo te horen in dat gesprek, met haar levenswijze, nu zijn de twintigers aan de beurt. O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190419006
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:30 schreef maily het volgende:

[..]

Slipnot dus :D

(ja voor het gemak de k weggelaten)
_O-
pi_190419204
quote:
Ja, maar dit droeg ze dan op het Ibizafeest. Wat had ze aan op het bruiloftsfeest in Nederland?
pi_190419210
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:37 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Door deze link, kwam ik bij dit interview terecht :')


Die uitspraken zijn nu zo toepasselijk :+
Wat mij opvalt bij veel commentaren op diverse sites dat er veel mensen Maasland niet mogen.
Dus aan wie ligt het dan?
pi_190419216
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:02 schreef Annagh het volgende:

dubbel
pi_190419231
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:03 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Wat mij opvalt bij veel commentaren op diverse sites dat er veel mensen Maasland niet mogen.
Dus aan wie ligt het dan?
Op mij komt ze ook heel onsympathiek over. Ik vind haar geen leuke vrouw.
pi_190419238
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Echt een heel onsympathiek paar.
Hij ook met “mijn vrouw”. :r
Ja 3 weken samen en dan zeggen mijn vrouw, Koekkoek die tikt niet goed hoor.
  vrijdag 13 december 2019 @ 16:08:53 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190419287
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:03 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Wat mij opvalt bij veel commentaren op diverse sites dat er veel mensen Maasland niet mogen.
Dus aan wie ligt het dan?
Wat zegt het over de mensen die het nodig vinden om die mening overal te verkondigen? Dat lijkt me een betere vraag.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190419311
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:02 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ja, maar dit droeg ze dan op het Ibizafeest. Wat had ze aan op het bruiloftsfeest in Nederland?
Dit was een wel heel easy acces jurkje dan..en wit dragen naar andervrouws bruiloft, ook een enorme faux pas
pi_190419333
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:10 schreef totebel het volgende:

[..]

Dit was een wel heel easy acces jurkje dan..en wit dragen naar andervrouws bruiloft, ook een enorme faux pas
Er waren er wel meer die wit droegen.
pi_190419334
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:10 schreef totebel het volgende:

[..]

Dit was een wel heel easy acces jurkje dan..en wit dragen naar andervrouws bruiloft, ook een enorme faux pas
Het was een white Ibiza wedding.
Soort white party, heel hippy
pi_190419346
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat zegt het over de mensen die het nodig vinden om die mening overal te verkondigen? Dat lijkt me een betere vraag.
Ach, zelf heeft ze er haar werk van gemaakt om het over anderen te hebben.
pi_190419418
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:02 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ja, maar dit droeg ze dan op het Ibizafeest. Wat had ze aan op het bruiloftsfeest in Nederland?
Een wit/paars geblokte jurkje op kniehoogte.
.
  vrijdag 13 december 2019 @ 16:21:07 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190419430
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:13 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ach, zelf heeft ze er haar werk van gemaakt om het over anderen te hebben.
Ja, en? Moet ze dan denken ‘jeetje, al die mensen die hun gal lopen te spuwen over me en me niet mogen, nou, dan moet ik wel een rotmens zijn, waar is het hoekje waar ik me kan gaan zitten schamen?’

Ze lacht jullie gewoon uit, hoor.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190419442
Heeft dat huwelijk van Patty eigenlijk standgehouden?
pi_190419494
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft dat huwelijk van Patty eigenlijk standgehouden?
Ja. Je verwacht het niet he?
pi_190419646
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, en? Moet ze dan denken ‘jeetje, al die mensen die hun gal lopen te spuwen over me en me niet mogen, nou, dan moet ik wel een rotmens zijn, waar is het hoekje waar ik me kan gaan zitten schamen?’

Ze lacht jullie gewoon uit, hoor.
Ja, ze zal zich vast bescheuren nu.
pi_190419675
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:47 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Bridget wil zo nog meer aandacht kan ze zeggen dat haar zoon het moeilijk heeft na de opmerkingen op zijn instagram. Hopelijk heeft Mees zijn vader haar goed de waarheid gezegd met ik zweer op mijn zoon.
Bridget heeft met haar punani in de playboy gestaan. Ze moet niet zo zeiken over dat zoontje.

En ik denk dat niemand haar geloofd. Behalve dan de inteeld bende bij Boulevard met galbak Peter r de Vries die een landelijk podium krijgt om haar te verdedigen omdat zijn adocatenkantoor deze zaak behandelt.
pi_190420851
eigenlijk vind ik het jammer dat PeterR zijn kantoor zo aanprijsd bij het roddelpubliek, terwijl Peter R toch ook heel veel goede dingen heeft gedaan Nicky Verstappen o.a. en dat hij zich nu leend voor zoiets
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190420876
Peter r de Vries blies ook hoog van de toren met pies paay :')
pi_190420896
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 17:55 schreef Toverheks het volgende:
eigenlijk vind ik het jammer dat PeterR zijn kantoor zo aanprijsd bij het roddelpubliek, terwijl Peter R toch ook heel veel goede dingen heeft gedaan Nicky Verstappen o.a. en dat hij zich nu leend voor zoiets
Ekkies verdienen.
pi_190421053
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 17:58 schreef quirina het volgende:

[..]

Ekkies verdienen.
Je bedoelt Gekkies Bedienen _O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190421978
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, en? Moet ze dan denken ‘jeetje, al die mensen die hun gal lopen te spuwen over me en me niet mogen, nou, dan moet ik wel een rotmens zijn, waar is het hoekje waar ik me kan gaan zitten schamen?’

Ze lacht jullie gewoon uit, hoor.
Ik zou mij kapot gaan schamen als ik haar was.
pi_190421988
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:38 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ja, ze zal zich vast bescheuren nu.
Dat denk ik niet , ik denk eerder dat ze denkt had ik maar niets gezegd.
pi_190422191
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 19:04 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Dat denk ik niet , ik denk eerder dat ze denkt had ik maar niets gezegd.
Het was sarcastisch bedoeld :) Er valt nu niet zoveel te lachen voor haar.
  vrijdag 13 december 2019 @ 19:27:08 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190422297
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, en? Moet ze dan denken ‘jeetje, al die mensen die hun gal lopen te spuwen over me en me niet mogen, nou, dan moet ik wel een rotmens zijn, waar is het hoekje waar ik me kan gaan zitten schamen?’

Ze lacht jullie gewoon uit, hoor.
Dit, wat een geneuzel weer.
Dat mensen van de daken schreeuwen dat ze een hekel aan haar hebben zegt helemaal niets.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190423108
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:26 schreef IriYe het volgende:

[..]

Ja. Je verwacht het niet he?
En haar man komt ook nog eens over als een leuke, stabiele vent. Misschien een beetje een ying/yang combinatie.
pi_190423325
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 17:55 schreef Toverheks het volgende:
eigenlijk vind ik het jammer dat PeterR zijn kantoor zo aanprijsd bij het roddelpubliek, terwijl Peter R toch ook heel veel goede dingen heeft gedaan Nicky Verstappen o.a. en dat hij zich nu leend voor zoiets
Dat is altijd mijn ambivalente gevoel over hem: heel goede dingen gedaan maar aan de andere kant ook zulke grote minpunten zoals die onuitstaanbare ijdelheid.
pi_190423503
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat is altijd mijn ambivalente gevoel over hem: heel goede dingen gedaan maar aan de andere kant ook zulke grote minpunten zoals die onuitstaanbare ijdelheid.
daar erger ik me ook groen en geel aan, hij moet het gewoon bij misdaadverslaggever houden en geen roddel
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190423974
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 17:55 schreef Toverheks het volgende:
eigenlijk vind ik het jammer dat PeterR zijn kantoor zo aanprijsd bij het roddelpubliek, terwijl Peter R toch ook heel veel goede dingen heeft gedaan Nicky Verstappen o.a. en dat hij zich nu leend voor zoiets
Ja ben wel een beetje op hem afgeknapt.
" Vroeger " vond ik zijn programma's best interessant.
pi_190424175
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:29 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ja ben wel een beetje op hem afgeknapt.
" Vroeger " vond ik zijn programma's best interessant.
Eens
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190424477
Hij had altijd terecht een beetje een ego. Maar dat beetje is een beetje boel geworden, en sindsdien vind ik 't een walgelijk mannetje. ;)
Begon eigenlijk al rond het "IK heb de zaak Natalee Holloway opgelost". :{w
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190425086
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:29 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ja ben wel een beetje op hem afgeknapt.
" Vroeger " vond ik zijn programma's best interessant.
Jaren geleden heeft hij heel veel betekend voor een vriend van mijn dochter. Hij heeft zich enorm ingezet om die zaak op te lossen en was echt een grote steun. Ook toen was hij ijdel, maar kwam lang niet zo arrogant over als nu vaak het geval is.
pi_190425873
Overigens kunnen we nu de titel van die gate wel wijzigen naar KUTGATE. :P
pi_190428590
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, en? Moet ze dan denken ‘jeetje, al die mensen die hun gal lopen te spuwen over me en me niet mogen, nou, dan moet ik wel een rotmens zijn, waar is het hoekje waar ik me kan gaan zitten schamen?’

Ze lacht jullie gewoon uit, hoor.
Wil upvoten
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190429059
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:32 schreef vencodark het volgende:
Overigens kunnen we nu de titel van die gate wel wijzigen naar KUTGATE. :P
“Geen spiegels, geen tapijt ( en de slip was kwijt)
  zaterdag 14 december 2019 @ 00:28:22 #229
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190429809
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:01 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

En haar man komt ook nog eens over als een leuke, stabiele vent. Misschien een beetje een ying/yang combinatie.
Geen showbizzfiguur, dat helpt. Tatjana houdt het ook al lang vol met haar worstenkoning.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 14 december 2019 @ 07:57:47 #230
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190431098
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190431124
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:54 schreef -river- het volgende:

[..]

Hele mooie vrouw maar volgens mij niet echt een helder licht.
Dat zijn de beste.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_190431253
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:37 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Door deze link, kwam ik bij dit interview terecht :')


Die uitspraken zijn nu zo toepasselijk :+
Ook allemaal leugens, geen getrouwde man maar dat André pas met Mo was doet er niet toe.
pi_190431262
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 23:52 schreef quirina het volgende:

[..]

“Geen spiegels, geen tapijt ( en de slip was kwijt)
Op de enkels om precies te zijn.
  zaterdag 14 december 2019 @ 08:30:23 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190431274
quote:
Komt dit niet gewoon uit dit topic:
quote:
Buurtbewoners zouden Roxeanne al een tijdje niet meer bij haar moeder hebben langs zien gaan.
Iemand woont toch in de buurt en zag Rachel al een tijdje niet meer met Fender, terwijl ze daar in het verleden wel mee wandelde?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190431290
quote:
Jaja ik ben er altijd , mijn kinderen mogen doen wat ze willen.En daarom accepteerde zij Mo niet . Simpel mens ze lult zich gewoon tegen.
pi_190431463
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 08:31 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Jaja ik ben er altijd , mijn kinderen mogen doen wat ze willen.En daarom accepteerde zij Mo niet . Simpel mens ze lult zich gewoon tegen.
Tsja, ik snap wel dat Raggel niet zegt: "Tsja, weet je, ik ben eigenlijk gewoon een waardeloze moeder. Ik accepteer alleen van mijn kinderen wat in mijn eigen straatje past, en anders verstoot ik ze gewoon. Zo belangrijk zijn ze nou ook weer niet, die (klein)kinderen van mij. Maar genoeg over mijn kinderen, weet je wel hoe zwaar IK het heb met de dood van mijn André? Al vijftien jaar lang huil ik mezelf in slaap. Ik huil ook veel overdag. Ik heb echt een heel zwaar leven."

Hoewel, dat laatste past dan wel weer prima bij Raggel :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190431606
https://www.shownieuws.nl(...)-anders-dan-normaal/

Dreetje durfde nog niet tegen Bridget in te gaan toen ze de kerstboom op gingen tuigen. :')

Dat je een slappe zak bent die alles doet wat de vrouwtjes zeggen, hadden we al door hoor Antwee :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Fokkie83 op 14-12-2019 09:35:43 ]
  zaterdag 14 december 2019 @ 09:30:17 #238
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190431677
_O- _O- _O- Slappe zak André2.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190433076
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 08:31 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Jaja ik ben er altijd , mijn kinderen mogen doen wat ze willen.En daarom accepteerde zij Mo niet . Simpel mens ze lult zich gewoon tegen.
Ze spreekt zichzelf continue tegen. De slagersdochter heeft het behoorlijk in haar bol en ik vraag me af wat ze van Monique had gevonden als zij niet van een kamp zou zijn.
pi_190433183
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 08:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Komt dit niet gewoon uit dit topic:
[..]

Iemand woont toch in de buurt en zag Rachel al een tijdje niet meer met Fender, terwijl ze daar in het verleden wel mee wandelde?
Er stond ook iets in dat artikel dat buurtbewoners Roxeanne niet zo vaak meer zagen en ze voorheen vaak met Fender gingen varen. Ik heb ergens gelezen dat ze de laatste tijd steeds vaker in het huis van haar vriend waren.
  zaterdag 14 december 2019 @ 11:49:10 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190433311
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 11:35 schreef Annagh het volgende:

[..]

Er stond ook iets in dat artikel dat buurtbewoners Roxeanne niet zo vaak meer zagen en ze voorheen vaak met Fender gingen varen. Ik heb ergens gelezen dat ze de laatste tijd steeds vaker in het huis van haar vriend waren.
Op basis van die ene opmerking hier kunnen ze prima zo'n verhaal verzinnen, zo nauw nemen ze het niet met bronnen en feiten.

Do & Ieuwbank anyone? "Betrouwbare bron" m'n reet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190433746
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 09:21 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)-anders-dan-normaal/

Dreetje durfde nog niet tegen Bridget in te gaan toen ze de kerstboom op gingen tuigen. :')

Dat je een slappe zak bent die alles doet wat de vrouwtjes zeggen, hadden we al door hoor Antwee :')
Jezus heeft hij geen eigen wil en mening.
Las ook dat hij ziek was een optreden had afgezegd maar wel naar de rechtbank met Maasland .
  zaterdag 14 december 2019 @ 12:22:17 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190433760
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 12:21 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Jezus heeft hij geen eigen wil en mening.
Las ook dat hij ziek was een optreden had afgezegd maar wel naar de rechtbank met Maasland .
Want dat optreden en de rechtszaak waren tegelijk?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190434403
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 12:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Want dat optreden en de rechtszaak waren tegelijk?
Dat niet maar hij was smorgens nog niet ziek hij vondt de aandacht wel heel fijn hij kwam daar aan met een air. En opeens savonds de griep .
pi_190434471
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 08:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Komt dit niet gewoon uit dit topic:
[..]

Iemand woont toch in de buurt en zag Rachel al een tijdje niet meer met Fender, terwijl ze daar in het verleden wel mee wandelde?
Ja ik ben een buurtgenoot! Klopt. Raggel zelf spreekt het overigens tegen. En toen Rox ernaar gevraagd werd zei ze dat ze er niks over wilde zeggen en dat dat genoeg zei...
pi_190438822
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 08:28 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Op de enkels om precies te zijn.
Lulgate waar de slip in de kerstboom hangt.
pi_190438875
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 13:04 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Dat niet maar hij was smorgens nog niet ziek hij vondt de aandacht wel heel fijn hij kwam daar aan met een air. En opeens savonds de griep .
Ja even een ziekmelding om zijn “vrouw” te troosten.
pi_190439910
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:49 schreef quirina het volgende:

[..]

Lulgate waar de slip in de kerstboom hangt.
https://www.instagram.com/p/B6Dx9dIAJ4n/
  zaterdag 14 december 2019 @ 18:02:28 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190440333
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Geldt!
En wat is dat voor uitdrukking: ‘(n)iemand in de ogen willen schijnen’? :?

Edit: kennelijk bestaat die uitdrukking.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190440335
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Geldt!
¤7500 ekkies
pi_190440349
quote:
Die is niet goed hoor :') :') :')
pi_190440407
(N)iemand in de ogen schijnen.
Iemand of niemand hinderen.
pi_190440427
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 11:27 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ze spreekt zichzelf continue tegen. De slagersdochter heeft het behoorlijk in haar bol en ik vraag me af wat ze van Monique had gevonden als zij niet van een kamp zou zijn.
Heeft Raggel daadwerkelijk een hekel aan Mo omdat ze van het kamp komt? :?
pi_190440520
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:04 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Die is niet goed hoor :') :') :')
Het groot rijmwoorden en spreekwoorden boek geleend van dreetje.
Misschien schrijft hij er een mooi lied over.

Je moet me niet in de ogen schijne
Ik zie je liever verdwijne
Lekker wegkwijne 🎵🎶
  Eindredactie Games zaterdag 14 december 2019 @ 18:23:42 #256
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_190440553
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:20 schreef quirina het volgende:

[..]

Het groot rijmwoorden en spreekwoorden boek geleend van dreetje.
Misschien schrijft hij er een mooi lied over.

Je moet me niet in de ogen schijne
Ik zie je liever verdwijne
Lekker wegkwijne 🎵🎶
Wijnen wijnen wijnen!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_190440634
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:23 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Wijnen wijnen wijnen!
Goed idee 🍷
pi_190440741
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 13:04 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Dat niet maar hij was smorgens nog niet ziek hij vondt de aandacht wel heel fijn hij kwam daar aan met een air. En opeens savonds de griep .
Precies dit dus.tnxx
pi_190440746
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En wat is dat voor uitdrukking: ‘(n)iemand in de ogen willen schijnen’? :?

Edit: kennelijk bestaat die uitdrukking.
Ik ken hem ook niet. Iemand verblinden met je rijkdom, geluk, slipjes etc?

Ah, iemand hinderen :@
pi_190440754
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 12:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Want dat optreden en de rechtszaak waren tegelijk?
Als je nu beter oplet had je dit niet hoeven posten.
pi_190440764
quote:
Wat een dom wijf ze gaat maar door , die gaat straks hard vallen als de rechter privé gelijk geeft.
pi_190440779
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:10 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Heeft Raggel daadwerkelijk een hekel aan Mo omdat ze van het kamp komt? :?
Dat waar Raggel vandaan komt innig erger als het riool.
pi_190440784
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:43 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Wat een dom wijf ze gaat maar door , die gaat straks hard vallen als de rechter privé gelijk geeft.
Evert zit nu al in zijn handen te wrijven. Denk ik.
pi_190440787
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:09 schreef quirina het volgende:
(N)iemand in de ogen schijnen.
Iemand of niemand hinderen.
Een mens wat altijd liegt, kan niet foutloos liegen aangezien liegen altijd fout is.
pi_190440788
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:04 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Die is niet goed hoor :') :') :')
Nee die heeft echt een schroef los.
pi_190440796
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:30 schreef quirina het volgende:

[..]

Goed idee 🍷
Ik doe mee!
pi_190440800
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:45 schreef -river- het volgende:

[..]

Een mens wat altijd liegt, kan niet foutloos liegen aangezien liegen altijd fout is.
Ze liegt zoveel dat ze niet meer weet wat ze heeft gelogen , wat waarheid en wat een leugen is.
pi_190440803
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:45 schreef quirina het volgende:

[..]

Evert zit nu al in zijn handen te wrijven. Denk ik.
Ik ben bang dat hij genoeg bewijs heeft.
pi_190440804
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:46 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ze liegt zoveel dat ze niet meer weet wat ze heeft gelogen , wat waarheid en wat een leugen is.
Klopt.
pi_190440849
Ik had het hun echt gegund hoor, lekker samen verliefd zijn en genieten. Maar vanaf het begin rolde leugen over leugen door hun relatie heen. Eerst wilde A2 met Mo trouwen, 2 weken later komt naar buiten dat ze uit elkaar zijn en dat hij al een ander had. Het valse gedrag van B was echt de kers op de taart. Persoonlijk haat ik liegen en vals spel dus ik gun hun helemaal niets meer.
pi_190440883
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:43 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Wat een dom wijf ze gaat maar door , die gaat straks hard vallen als de rechter privé gelijk geeft.
Die weet ook van geen ophouden, pfff.
  zaterdag 14 december 2019 @ 18:59:58 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190440931
quote:
Mij geld, jou geld...
CD van jou, CD van mij, CD van ons allebei.

Mijn hemel, "voor mij geld alleen de waarheid", nog even en Borsato komt de gate ook nog in, heeft ze al iets roods aan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190440939
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:10 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Heeft Raggel daadwerkelijk een hekel aan Mo omdat ze van het kamp komt? :?
Het zal niet haar leeftijd zijn geweest, want Bridget is ook een stuk ouder dan An2. Monique zag er verzorgd uit dus dat kan het ook niet zijn, en een golddigger is ze niet want ze geeft niets om luxe. Dat heeft An2 zelf al vaker aangegeven. Ik denk zelf dat het kamp te min voor haar was, maar dat is mijn eigen mening. Rachel heeft dat niet gezegd.
  zaterdag 14 december 2019 @ 19:03:10 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190440988
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:41 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Als je nu beter oplet had je dit niet hoeven posten.
Flikker toch op, achterlijke troll.
Als je beweringen doet over situaties kun je daar gewoon een linkje bij doen.
Maar nee hoor, je roept wat en een ander mag zelf de bron gaan zoeken.
Doei!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 14 december 2019 @ 19:05:02 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190441018
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:00 schreef Annagh het volgende:

[..]

Het zal niet haar leeftijd zijn geweest, want Bridget is ook een stuk ouder dan An2. Monique zag er verzorgd uit dus dat kan het ook niet zijn, en een golddigger is ze niet want ze geeft niets om luxe. Dat heeft An2 zelf al vaker aangegeven. Ik denk zelf dat het kamp te min voor haar was, maar dat is mijn eigen mening. Rachel heeft dat niet gezegd.
Ach welnee, het ging gewoon om de afgepakte invloed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190441153
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:04 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Die is niet goed hoor :') :') :')
Idd... "voor mij gelD de waarheid"

De grammaticaregels dan weer niet blijkbaar...of is dit gewoon een freudiaanse verspreking en dacht ze gewoon aan het slijk der aarde toen ze dit uit dr vingers kreeg?
  zaterdag 14 december 2019 @ 19:11:49 #277
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190441168
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190441173
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Flikker toch op, achterlijke troll.
Als je beweringen doet over situaties kun je daar gewoon een linkje bij doen.
Maar nee hoor, je roept wat en een ander mag zelf de bron gaan zoeken.
Doei!
Wow, lief zijn tegen elkaar, ik denk dat zij dit bedoelde:

Op zaterdag 14 december 2019 13:04 schreef Labradoodle het volgende:

Dat niet maar hij was smorgens nog niet ziek hij vondt de aandacht wel heel fijn hij kwam daar aan met een air. En opeens savonds de griep.
pi_190441334
quote:
Ja geen klei-dag gehad natuurlijk
pi_190441375
Waarom meteen de kinderen er ook bij betrekken. Ze doen het net 2 weken met elkaar *O*
pi_190441376
quote:
Hahaha dat vriendje van haar is ook van de party.
En Mees maar vragen stellen aan mama :') :D
pi_190441401
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:23 schreef mootie het volgende:
Waarom meteen de kinderen er ook bij betrekken. Ze doen het net 2 weken met elkaar *O*
Dit gaat te snel voor kinderen, lekker dom bezig :N
pi_190441508
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach welnee, het ging gewoon om de afgepakte invloed.
Dat kan ook, maar dan onderschat ze Bridget. Rachel en Bridget zijn met hetzelfde sop overgoten.
pi_190441719
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:23 schreef mootie het volgende:
Waarom meteen de kinderen er ook bij betrekken. Ze doen het net 2 weken met elkaar *O*
2 weken? Dit speelt echt al maanden, denk ik zelf.
pi_190441739
https://www.ditjesendatje(...)hte-vader-van-andre/
:')
Andre1 de vader van Antwee volgens Rochel :r
  zaterdag 14 december 2019 @ 19:45:45 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190441748
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:32 schreef Annagh het volgende:

[..]

Dat kan ook, maar dan onderschat ze Bridget. Rachel en Bridget zijn met hetzelfde sop overgoten.
Ik denk niet dat ze Bridget onderschat, maar Bridget heeft wel wat anders te doen dan de manager van Dré uit te hangen, daarbij kan ze Bridget gewoon accepteren zonder haar excuses aan te bieden, dat kon met Monique niet meer na de manier waarop ze haar behandeld had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 14 december 2019 @ 19:47:34 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190441779
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:12 schreef -river- het volgende:

[..]

Wow, lief zijn tegen elkaar, ik denk dat zij dit bedoelde:

Op zaterdag 14 december 2019 13:04 schreef Labradoodle het volgende:

Dat niet maar hij was smorgens nog niet ziek hij vondt de aandacht wel heel fijn hij kwam daar aan met een air. En opeens savonds de griep.
Mijn post was van 3 kwartier eerder... dus die "opletten" sneer ging over iets wat daarna pas gepost is.
Trollgedrag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190441918
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Flikker toch op, achterlijke troll.
Als je beweringen doet over situaties kun je daar gewoon een linkje bij doen.
Maar nee hoor, je roept wat en een ander mag zelf de bron gaan zoeken.
Doei!
Waarom scheld je nu ?

Je leest zelf alles , ga je dan iemand afrekenen dat er geen bron bij staat .
Je kunt ook opletten is niets mis mee , alles wat ik zeg klopt gewoon. :)
pi_190441963
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mijn post was van 3 kwartier eerder... dus die "opletten" sneer ging over iets wat daarna pas gepost is.
Trollgedrag.
Vul niets in voor mij ik kom online en zie jou antwoord.
Die sloeg nergens op daar André smorgens op de rechtbank was met veel tamtam en savonds een optreden afzeggen daar gaat het om niet meer niet minder.

Ik trol niet , jij zeikt iemand af als die iets ander vind of zegt wat jij wilt horen.
pi_190442032
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:12 schreef -river- het volgende:

[..]

Wow, lief zijn tegen elkaar, ik denk dat zij dit bedoelde:

Op zaterdag 14 december 2019 13:04 schreef Labradoodle het volgende:

Dat niet maar hij was smorgens nog niet ziek hij vondt de aandacht wel heel fijn hij kwam daar aan met een air. En opeens savonds de griep.
Dat bedoelde ik ook. :Y
pi_190442051
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:20 schreef quirina het volgende:

[..]

Ja geen klei-dag gehad natuurlijk
Nee dat is teveel moeite voor André
pi_190442213
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:00 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Nee dat is teveel moeite voor André
Neeheee, hij was al grieperig en moest dat uitzweten in de sportschool. Wel leuk voor hem dat hij een vriendje heeft waar hij lekker mee kan knutselen. :')
pi_190442288
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:06 schreef Annagh het volgende:

[..]

Neeheee, hij was al grieperig en moest dat uitzweten in de sportschool. Wel leuk voor hem dat hij een vriendje heeft waar hij lekker mee kan knutselen. :')
Erg hč, als ik ziek ben hou ik me rustig , André filmt zichzelf in de sportschool.
André heeft lak aan alles. Behalve aan zijn nagels. :P
pi_190442377
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:09 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Erg hč, als ik ziek ben hou ik me rustig , André filmt zichzelf in de sportschool.
André heeft lak aan alles. Behalve aan zijn nagels. :P
_O- :D
pi_190443743
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach welnee, het ging gewoon om de afgepakte invloed.
Alleen ff dit dus. Want enige 'waarheid' in deze voor de rest heel "ranzige" gate.
O-)
pi_190444800
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:25 schreef superrmama het volgende:

[..]

Alleen ff dit dus. Want enige 'waarheid' in deze voor de rest heel "ranzige" gate.
O-)
Grappig, dus een nooit door de desbetreffende personen uitgesproken vermoeden is de waarheid en de rest is allemaal een leugen in deze gate?
pi_190446154
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:10 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Heeft Raggel daadwerkelijk een hekel aan Mo omdat ze van het kamp komt? :?
Ik denk het niet hoor. Dat wordt wel veel gezegd, evenals de suggestie dat Mo geen BN'er was en Bridget wel. Volgens mij deed Raggel een beetje het management van André en nam Monique dat een beetje over. Wellicht dat daar de schoen wringt: geen invloed meer, minder inkomsten. En misschien had Monique de schijn tegen omdat ze een redelijk eenvoudig baantje had en daarna ging meedraaien in de Hazesgoudmijn.
In het kader van "it takes one to know one" dacht Rochel misschien dat Mo ook zo'n golddigger was. En wie weet was daar ook wel aanleiding toe...
pi_190448467
Net op shownieuws zegt hij ik heb nu een vrouw die zelf ook keihard werkt even nog een trap naar Monique.
pi_190448808
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 00:22 schreef Labradoodle het volgende:
Net op shownieuws zegt hij ik heb nu een vrouw die zelf ook keihard werkt even nog een trap naar Monique.
Ah, blijkbaar was dat werken (of niet werken) inderdaad een dingetje. Vraag me ook af wat ze nu gaat doen voor de kost , aangezien ze vast alleen alimemtatie voor de kleine ontvangt. Ze heeft zich de luxe goed laten welgevallen (en geef haar eens ongelijk) dus dat kan ern flinke stap terug worden.
pi_190448851
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 00:42 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ah, blijkbaar was dat werken (of niet werken) inderdaad een dingetje. Vraag me ook af wat ze nu gaat doen voor de kost , aangezien ze vast alleen alimemtatie voor de kleine ontvangt. Ze heeft zich de luxe goed laten welgevallen (en geef haar eens ongelijk) dus dat kan ern flinke stap terug worden.
Monique heeft een boek gemaakt en fotoshoots voor de Linda en het belangrijkste goed voor haar kind alleen gezorgd.
pi_190448930
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 00:44 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Monique heeft een boek gemaakt en fotoshoots voor de Linda en het belangrijkste goed voor haar kind alleen gezorgd.
Ik beweer niet dat ze niets deed hoor. Probeerde door de verrotte zwarte bril van Rachel te kijken want vraag me echt af waar die diepe afkeer vandaan komt.
En dat boekje is natuurlijk leuk maar het is de vraag of ze daar haar werk van kan/gaat maken.

Ik wist trouwens niet dat ze dingen doet voor de Linda, leuk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')