Idd... "voor mij gelD de waarheid"quote:
Wow, lief zijn tegen elkaar, ik denk dat zij dit bedoelde:quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flikker toch op, achterlijke troll.
Als je beweringen doet over situaties kun je daar gewoon een linkje bij doen.
Maar nee hoor, je roept wat en een ander mag zelf de bron gaan zoeken.
Doei!
Ja geen klei-dag gehad natuurlijkquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:11 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)FA7UXxyM0_oz7lyXQRn0
Hahaha dat vriendje van haar is ook van de party.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:11 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)FA7UXxyM0_oz7lyXQRn0
Dit gaat te snel voor kinderen, lekker dom bezigquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:23 schreef mootie het volgende:
Waarom meteen de kinderen er ook bij betrekken. Ze doen het net 2 weken met elkaar
Dat kan ook, maar dan onderschat ze Bridget. Rachel en Bridget zijn met hetzelfde sop overgoten.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee, het ging gewoon om de afgepakte invloed.
2 weken? Dit speelt echt al maanden, denk ik zelf.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:23 schreef mootie het volgende:
Waarom meteen de kinderen er ook bij betrekken. Ze doen het net 2 weken met elkaar
Ik denk niet dat ze Bridget onderschat, maar Bridget heeft wel wat anders te doen dan de manager van Dré uit te hangen, daarbij kan ze Bridget gewoon accepteren zonder haar excuses aan te bieden, dat kon met Monique niet meer na de manier waarop ze haar behandeld had.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:32 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar dan onderschat ze Bridget. Rachel en Bridget zijn met hetzelfde sop overgoten.
Mijn post was van 3 kwartier eerder... dus die "opletten" sneer ging over iets wat daarna pas gepost is.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Wow, lief zijn tegen elkaar, ik denk dat zij dit bedoelde:
Op zaterdag 14 december 2019 13:04 schreef Labradoodle het volgende:
Dat niet maar hij was smorgens nog niet ziek hij vondt de aandacht wel heel fijn hij kwam daar aan met een air. En opeens savonds de griep.
Waarom scheld je nu ?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flikker toch op, achterlijke troll.
Als je beweringen doet over situaties kun je daar gewoon een linkje bij doen.
Maar nee hoor, je roept wat en een ander mag zelf de bron gaan zoeken.
Doei!
Vul niets in voor mij ik kom online en zie jou antwoord.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn post was van 3 kwartier eerder... dus die "opletten" sneer ging over iets wat daarna pas gepost is.
Trollgedrag.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Wow, lief zijn tegen elkaar, ik denk dat zij dit bedoelde:
Op zaterdag 14 december 2019 13:04 schreef Labradoodle het volgende:
Dat niet maar hij was smorgens nog niet ziek hij vondt de aandacht wel heel fijn hij kwam daar aan met een air. En opeens savonds de griep.
Nee dat is teveel moeite voor Andréquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:20 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja geen klei-dag gehad natuurlijk
Neeheee, hij was al grieperig en moest dat uitzweten in de sportschool. Wel leuk voor hem dat hij een vriendje heeft waar hij lekker mee kan knutselen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:00 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Nee dat is teveel moeite voor André
Erg hè, als ik ziek ben hou ik me rustig , André filmt zichzelf in de sportschool.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:06 schreef Annagh het volgende:
[..]
Neeheee, hij was al grieperig en moest dat uitzweten in de sportschool. Wel leuk voor hem dat hij een vriendje heeft waar hij lekker mee kan knutselen.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:09 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Erg hè, als ik ziek ben hou ik me rustig , André filmt zichzelf in de sportschool.
André heeft lak aan alles. Behalve aan zijn nagels.
Alleen ff dit dus. Want enige 'waarheid' in deze voor de rest heel "ranzige" gate.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee, het ging gewoon om de afgepakte invloed.
Grappig, dus een nooit door de desbetreffende personen uitgesproken vermoeden is de waarheid en de rest is allemaal een leugen in deze gate?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:25 schreef superrmama het volgende:
[..]
Alleen ff dit dus. Want enige 'waarheid' in deze voor de rest heel "ranzige" gate.
Ik denk het niet hoor. Dat wordt wel veel gezegd, evenals de suggestie dat Mo geen BN'er was en Bridget wel. Volgens mij deed Raggel een beetje het management van André en nam Monique dat een beetje over. Wellicht dat daar de schoen wringt: geen invloed meer, minder inkomsten. En misschien had Monique de schijn tegen omdat ze een redelijk eenvoudig baantje had en daarna ging meedraaien in de Hazesgoudmijn.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:10 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Heeft Raggel daadwerkelijk een hekel aan Mo omdat ze van het kamp komt?
Ah, blijkbaar was dat werken (of niet werken) inderdaad een dingetje. Vraag me ook af wat ze nu gaat doen voor de kost , aangezien ze vast alleen alimemtatie voor de kleine ontvangt. Ze heeft zich de luxe goed laten welgevallen (en geef haar eens ongelijk) dus dat kan ern flinke stap terug worden.quote:Op zondag 15 december 2019 00:22 schreef Labradoodle het volgende:
Net op shownieuws zegt hij ik heb nu een vrouw die zelf ook keihard werkt even nog een trap naar Monique.
Monique heeft een boek gemaakt en fotoshoots voor de Linda en het belangrijkste goed voor haar kind alleen gezorgd.quote:Op zondag 15 december 2019 00:42 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ah, blijkbaar was dat werken (of niet werken) inderdaad een dingetje. Vraag me ook af wat ze nu gaat doen voor de kost , aangezien ze vast alleen alimemtatie voor de kleine ontvangt. Ze heeft zich de luxe goed laten welgevallen (en geef haar eens ongelijk) dus dat kan ern flinke stap terug worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |