Wat een homohaatquote:Op donderdag 12 december 2019 19:53 schreef TheVulture het volgende:
Laten we wel wezen, die hele kliek van Santegoeds tot Ettekoven is natuurlijk een bak relnichterij bij elkaar, al die flink aangedikte teksten zijn volgens mij inderdaad grotendeels verzonnen... ik snap wel dat je er een keer klaar mee bent dat dat allemaal maar geschreven kan worden....
En een putlucht die uitgaat van die zure slootquote:Op donderdag 12 december 2019 19:23 schreef DKUp het volgende:
Het riool gaat open en dat is de eigen schuld van Bridget
En sowieso lijkt Mo mij wel klaar met Antwee. Die zie ik echt niet meer samen komenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:49 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat hij wel echt klaar is met Monique. Maar volgens mij ben ik de enige.
Jazeker en dat is ook echt deels haar verantwoordelijkheid. Ze wordt heilig verklaard maar een blinde zag nog dat hij niet klaar was voor zulke stappen. Het tegenargument dat voor haar de tijd drong, vind ik wat suf.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:54 schreef totebel het volgende:
[..]
Ach, hij is gewoon de standaard puber (die pubertijd duurt bij hem gewoon wat langer) die zn leuter achterna loopt. Mo had nooit, maar dan ook echt nooit een kind met een kind moeten krijgen
Zweren doen het goed in SHOquote:Op donderdag 12 december 2019 21:34 schreef Labradoodle het volgende:
Het meest walgelijke van de rechtszaak vind ik zweren op het leven van haar zoon.
Ja, de zoon die ze er juist buiten wil houden...aan de ene kant vraag ik me af waarom die getuigen zouden liegen maar aan de andere kant ook waarom zij zulke groteske termen gebruikt als het wel waar zou zijn....quote:Op donderdag 12 december 2019 21:34 schreef Labradoodle het volgende:
Het meest walgelijke van de rechtszaak vindt ik zweren op het leven van haar zoon.
Zij heeft leren pijpenquote:Op donderdag 12 december 2019 22:26 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)p-naar-de-glamorama/
Die reacties
" Als ik mijn voorhuid terugtrek en los laat, zie ik de nek van Bridget. Dat verpest mijn seksleven "![]()
![]()
![]()
Een heftig zoenpartijtje op een feestje stelt toch ook weer niet zo heel veel voor?quote:Op donderdag 12 december 2019 20:28 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ze maakt het zelf steeds ongeloofwaardiger allemaal. Eerst stelde het niks voor, en nu was het ineens een heftige zoen. De berichten en foto's die ze zelf naar buiten brachten na de breuk met Monique rammelden aan alle kanten en wezen er ook al op dat ze elkaar al veel langer kenden dan de week die ze zelf beweerden. Ze heeft het allemaal aan zichzelf te danken.
Wel als de ene partij een relatie met iemand anders heeft?quote:Op donderdag 12 december 2019 22:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Een heftig zoenpartijtje op een feestje stelt toch ook weer niet zo heel veel voor?
Ik kan me goed voorstellen dat er relaties zijn, met name celeb-ajacent, waarin dat niet zo'n probleem is.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:34 schreef maily het volgende:
[..]
Wel als de ene partij een relatie met iemand anders heeft?
Ho ho ho, voor de kerstzweer zelfsquote:Op donderdag 12 december 2019 22:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Ook hier een kerstmuziekje voor de zweer.
Wel als je een relatie met iemand anders hebt. Als je er samen afspraken over hebt gemaakt binnen een relatie ligt het natuurlijk anders. Wat maakt het uit of het op een feestje zou zijn of tijdens een lunchpauze of een potje tafeltennissen? Tussen een zoen die niet veel voorstelt of een heftige zoen zit ook nogal verschil.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Een heftig zoenpartijtje op een feestje stelt toch ook weer niet zo heel veel voor?
Nou en of.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:56 schreef Annagh het volgende:
[..]
Wel als je een relatie met iemand anders hebt. Als je er samen afspraken over hebt gemaakt binnen een relatie ligt het natuurlijk anders. Wat maakt het uit of het op een feestje zou zijn of tijdens een lunchpauze of een potje tafeltennissen? Tussen een zoen die niet veel voorstelt of een heftige zoen zit ook nogal verschil.
quote:Op donderdag 12 december 2019 23:20 schreef maily het volgende:
[..]
Nou en of.
En hoe laag je slip hangt
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Zou haar flamoes zo erg stinken ja?
Ja dit wordt wel steeds genanter ja, met al die mensen die hij via zijn advocatenkantoor (of is het toch wel van zijn zoon) loopt te verdedigenquote:Op donderdag 12 december 2019 22:28 schreef Vivi het volgende:
. Oh en Peter R de Vries zou het begrip 'belangenverstrengeling' er voor de grap eens op moeten naslaan.
Valt wel mee hoor, ik ben zelf ook van de club. Maar Santegoeds en Ettekoven zijn toch wel echt prototypes relnicht...quote:
Zweren op je kind gaat toch echt te ver,mocht ze geen gelijk krijgen heeft ze flink wat schade opgelopen. Maar goed dat had ze al.quote:Op vrijdag 13 december 2019 06:47 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.ad.nl/video/i(...)get-maasland~p118137
Tja
Hahahaha de als extreem intelligente Maasland,quote:Op vrijdag 13 december 2019 07:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hmmm volgens betrouwbare bronnen (kuch) draagt Slipget geen ondergoed. Interessant gegeven voor de rechtzaak, wellicht kan ze getuigen oproepen die dat kunnen bevestigen.
https://www.marketingfact(...)goed_katja_schuurman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |