Haha, ik hoop het van hartequote:Op donderdag 12 december 2019 23:13 schreef Cee het volgende:
NU WORDEN ZE HELEMAAL LAATSTE VOLGEND JAAR.![]()
BBC is niet neutraal meer te noemen, waren echt bizar partijdigquote:Op donderdag 12 december 2019 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
En ze doet vrij vrolijk, lijkt me lastig om zo neutraal te reageren (tenzij ze blij is met de uitkomst).
Inderdaad, en haar 'kennende' zal ze er zeker niet blij mee zijn!quote:Op donderdag 12 december 2019 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
En ze doet vrij vrolijk, lijkt me lastig om zo neutraal te reageren (tenzij ze blij is met de uitkomst).
quote:Op donderdag 12 december 2019 23:21 schreef Dave het volgende:
Ok, en de kaarten zijn vergeven!
Veel plezier “anoniempje”! Al kan ik je beter “anoniem” noemen, sodeknetter!
Dat je het vergeten was neem ik aan?quote:Op donderdag 12 december 2019 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kwam er dus vanavond achter dat ik vergeten was dat I wanna van Marie N ooit had gewonnen. En daar was ik best blij mee haha.
Yup!quote:Op donderdag 12 december 2019 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat je het vergeten was neem ik aan?
Meer labiele Duncan dozen , arme jongen.twitter:sqftduncan twitterde op donderdag 12-12-2019 om 19:00:30@faiylisa @dunclaurence @maike_rhode ik voel ergens de pijn dat we vervangen zijn maar ik leef ermee reageer retweet
twitter:KyriakoTsin twitterde op donderdag 12-12-2019 om 21:50:00Королева! 🌟 Verka Serduchka - Make It Rain Champagne. premieres soon! 😂 https://t.co/PLNjQdBEHE reageer retweet
wtfquote:Op vrijdag 13 december 2019 07:21 schreef Momo het volgende:
GoedemorgenMeer labiele Duncan dozen , arme jongen.twitter:sqftduncan twitterde op donderdag 12-12-2019 om 19:00:30@:faiylisa @:dunclaurence @:maike_rhode ik voel ergens de pijn dat we vervangen zijn maar ik leef ermee reageer retweet
Jaaaa zo fijn dat het je is geluktquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:24 schreef Arizona het volgende:
Na wat struggles kaartjes gescoord voor de tweede ring
Ja, ben heel blij! Wordt een leuk weekendje, we hadden ook al met veel mazzel een goedkope hotelkamer vlakbij Rotterdam Centraal voor de nacht van vrijdag op zaterdag. Dus vrijdagavond naar de Village, zaterdag lekker hotelontbijtje en 's middags naar de show, en dan als een malle met de trein naar huis voor de show op televisie 's avondsquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaaa zo fijn dat het je is gelukt
Ik vind het idd ook zo leuk dat ik na die zaterdagmiddagshow gewoon precies op tijd thuis ben om wat ik dan zojuist live heb mee mogen maken ook nog eens op TV te zienquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, ben heel blij! Wordt een leuk weekendje, we hadden ook al met veel mazzel een goedkope hotelkamer vlakbij Rotterdam Centraal voor de nacht van vrijdag op zaterdag. Dus vrijdagavond naar de Village, zaterdag lekker hotelontbijtje en 's middags naar de show, en dan als een malle met de trein naar huis voor de show op televisie 's avonds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |