Welke zal ik gaan kopen nuquote:Op donderdag 12 december 2019 21:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dat spel leuk in je eentje?
Durfde nietquote:Op donderdag 12 december 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan toch even sabbelen
Ja dat zeker, maar de skills die je unlocked zijn ook niet zo boeiend en een gebrek aan verhaal maakt het af. Het is gewoon dat je het leuk moet vinden om al die bazen kapot te maken en dat in zo'n ghost recon sfeertje.
Days Gone of de goede spidermanquote:Op donderdag 12 december 2019 21:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Welke zal ik gaan kopen nu
Oja days gone had ik al naar zitten kijken. Vind ik die leuk?quote:Op donderdag 12 december 2019 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Days Gone of de goede spiderman
Ik heb hem nog niet gespeeld (hoop niet dat een bepaalde dikke jongen dit leest) maar jij bent daar vast wel stoer genoeg voorquote:Op donderdag 12 december 2019 22:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oja days gone had ik al naar zitten kijken. Vind ik die leuk?
Vind alleen schieten niks aan, moet wel een beetje avontuur in zittenquote:Op donderdag 12 december 2019 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gespeeld (hoop niet dat een bepaalde dikke jongen dit leest) maar jij bent daar vast wel stoer genoeg voor
Volgens mij ga je er met alleen schieten niet komen in dat spel gezien de hoeveelheid zombies er soms bij elkaar zitten. Al heb ik dat alleen maar van die hele vroege E3 gameplay gezien.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Vind alleen schieten niks aan, moet wel een beetje avontuur in zitten
Oke, wacht de pics wel afquote:Op donderdag 12 december 2019 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Durfde niet
Ja het flinterdunne verhaal in Primal volgde ik ook niet meer maar toch uitgespeeld uiteindelijk
Ja plus dat je elke drie uur dus een uur lang een baby aan je tet hebt en je eigenlijk niets anders doet dan koe zijn. Even douchen is al iets wat je zowat moest plannen en slapen HAHAHAHAHA konjo wat was dat heb vier maanden geen oog dicht gedaan.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja bijna alles qua voedingen alleen doen en waarschijnlijk veel meer voedingen en ook nog zorgen dat je zelf voldoende eet en drinkt, dat drinken doet ze standaard al niet goed dus het is best zo.
De ene tepel is de ander niet natuurlijk, en denk je dat een koeienuier net zo gevoelig is? Zo'n kalf zuigt ook loeihard he (nee niet zo raar doen nu)quote:Op donderdag 12 december 2019 21:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik heb tot ik weer naar school ging bv gegeven, 8 maanden waarvan de eerste drie ronduit janken waren (reden dat ik qua zuivel enkel nog af en toe kaas eet maar melk en boter laat staan. Shit doet pijn vind t sad). Daarna spijt dat ik was gestopt en 2 maanden dag en nacht gekolfd om het weer op gang te krijgen maar dat is helaas niet gelukt.
🖕🏼🖕🏼🖕🏼
Ik zat er al zo ver in dat stoppen geen optie was toen ik het weer had opgestart en moest Hans verslaan/gelijk komen te staan:Bquote:Op donderdag 12 december 2019 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oke, wacht de pics wel af
Ja precies, soms klikt het gewoon en dan boeit het niet dat het verhaal weinig voorstelt. Wat maakt primal zo leuk dan?
Vond de kraamtijd slaap al kut genoeg, deed toen mee in dat schema want alles is nieuw en hoefde toch niet te werken, en dan was ik niet eens bevallen. En dan slaap je weer na zijn 6 uur voeding en dan belt die kraamzorg je om 8 uur uit bed.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja plus dat je elke drie uur dus een uur lang een baby aan je tet hebt en je eigenlijk niets anders doet dan koe zijn. Even douchen is al iets wat je zowat moest plannen en slapen HAHAHAHAHA konjo wat was dat heb vier maanden geen oog dicht gedaan.
Ah ja dat kan wel tof zijn, vooral omdat je met Far Cry sowieso al geneigd bent veel met boog te doen. Maar je vecht vooral met dieren en hier en daar een rare stam?quote:Op donderdag 12 december 2019 23:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zat er al zo ver in dat stoppen geen optie was toen ik het weer had opgestart en moest Hans verslaan/gelijk komen te staan:B
Vond het niet hebben van vuurwapens wel geinig toen ik daar mee begon, back to basic. Kan die kutmap nu niet meer zien alleen dus deel 4 laat ik maar nog wat langer liggen.
Ja tyf anders ook op naar game dan.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Jullie kunnen hier verder:
OUD / Het babytopic (0-1 jaar) Deel 755
OUD / Het peutertopic (2-4 jaar) deel 248
OUD / Borstvoeding deel 255
En voor overige vragen kunnen jullie hier terecht:
OUD / [OUD SC] Afval schijten
Daar zit Chevy, ben je nou helemaal besodemieterdquote:Op donderdag 12 december 2019 23:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja tyf anders ook op naar game dan.
Daar zit ik zelden.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar zit Chevy, ben je nou helemaal besodemieterd
Bah hoeren. Vies man.quote:
Ga dan naar 40+quote:Op donderdag 12 december 2019 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar zit Chevy, ben je nou helemaal besodemieterd
Het dashboard ziet er nog top uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
quote:Op donderdag 12 december 2019 23:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Het dashboard ziet er nog top uit
Even achterin kijken
Hahaaaaaatjes.
DIKKE SPOILER
Ok braddieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op donderdag 12 december 2019 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
HahaaaaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klikte
OREN OGEN PUNTJE VAN M’N PAARSE PIEMEL![]()
Hoooooooooofd schouders wiel en frame wiel en frame
Dying whore's cancer heater!!!!!!
Ik ben niet kutquote:Op vrijdag 13 december 2019 00:08 schreef 00wildchild het volgende:
Prachtig weer
Waarom heb ik toch een zwak voor fucked up mensen die het leuk weten te brengen. Saaie mensen zijn kut biembiem
Gekke mensen en druktemakers zijn leuk, vanwege de reuring.quote:Op vrijdag 13 december 2019 00:08 schreef 00wildchild het volgende:
Prachtig weer
Waarom heb ik toch een zwak voor fucked up mensen die het leuk weten te brengen. Saaie mensen zijn kut biembiem
Ja vreten en je speer in de hens zetten als die kutwolven je vanachter een boom opwachtenquote:Op donderdag 12 december 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja dat kan wel tof zijn, vooral omdat je met Far Cry sowieso al geneigd bent veel met boog te doen. Maar je vecht vooral met dieren en hier en daar een rare stam?
Moet je wel vreten en drinken enzo of zit er niks geen survivalelement in
quote:Op donderdag 12 december 2019 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
een grapje is leuk, maar ik doe aangifteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verwijder dit account.
Ga zelf, misschien kan je er een leuke single moeder vindenquote:Op donderdag 12 december 2019 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Jullie kunnen hier verder:
OUD / Het babytopic (0-1 jaar) Deel 755
OUD / Het peutertopic (2-4 jaar) deel 248
OUD / Borstvoeding deel 255
En voor overige vragen kunnen jullie hier terecht:
OUD / [OUD SC] Afval schijten
Ben je die act nou niet een keer zat?quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:22 schreef Kiid het volgende:
Zodra ik mod ben gebeurt het niet meer boys
vond jouw act wel vet waarbij je vk op steroďden deed, is dat nog een ding? ben hier weinig geweest afgelopen tijdquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben je die act nou niet een keer zat?
Als ik er zin in hebquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vond jouw act wel vet waarbij je vk op steroďden deed, is dat nog een ding? ben hier weinig geweest afgelopen tijd
Welke act?quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben je die act nou niet een keer zat?
Idd. Ik probeer zoveel mogelijk mezelf te blijven. Dat zal echt niet veranderen omdat ik straks ineens mod ben gewordenquote:
Hoelang was het al uit met je baby daddy eigenlijk dan?quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja dit.
Tussen mijn fwb en mij zitten ook gevoelens en een intense connectie.
om in haar kutje te komen zekerquote:Op vrijdag 13 december 2019 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoelang was het al uit met je baby daddy eigenlijk dan?dacht nog maar net...
Gewoon interesse niet om te kutten hoor deze vraag...
Wie? Ik?quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
om in haar kutje te komen zeker
Nog nooit gehoord van 'dont stick your dick in crazy' ?quote:
sterk puntquote:Op vrijdag 13 december 2019 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van 'dont stick your dick in crazy' ?
Je maakt niet eens kansquote:Op vrijdag 13 december 2019 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van 'dont stick your dick in crazy' ?
Ah oke, ja indd dat kan al een hele tijd aan de gang zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je maakt niet eens kans![]()
Maar sinds begin juni en in augustus definitief. Er was daarvoor al weinig sprake van liefde, nu ik er even realistisch naar kijk. Dat uit elkaar groeien was al even aan de gang, alleen wilde ik
daar niet aan.
Ja nogal.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
En ja na 8 jaar relatie weer 'verliefd' dan zit je wel in een dikke high weer.
Zie je ook signalen bij je eigen relatie denk je?quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah oke, ja indd dat kan al een hele tijd aan de gang zijn natuurlijk.
Wat zijn voor jou de duidelijkste punten waar je aan herkende dat de liefde over was?
Days Gone is nog 70 ballen manquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zie je ook signalen bij je eigen relatie denk je?
Laten we onze SCpsycholoog @:scrupuleus er even bij halen.
Met 30 zijn die sletten afgeserveerd en kunnen ze alleen nog sjonnies krijgen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Lol ik Lees die fwb op
Net uit gelijk nieuwe pik om op te dansen
Wat moet het toch heerlijk zijn om vrouw te zijn
En niet meer Zo een high class cryptomiljonairequote:Op vrijdag 13 december 2019 17:47 schreef TTSS het volgende:
[..]
Met 30 zijn die sletten afgeserveerd en kunnen ze alleen nog sjonnies krijgen.
Daarom, jij ben hard to get. Als die miljoenen op de bank staan hoef jij je niet meer druk te maken.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
En niet meer Zo een high class cryptomiljonaire
En terecht
Laat haar lekker even semigelukkig zijn, hebben we over een paar weken weer de dramaquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:49 schreef TTSS het volgende:
Dit hele verhaal gaat natuurlijk ook weer op ellende uitlopen.
Ik ben ook gelukkig met mezelfquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Laat haar lekker even semigelukkig zijn, hebben we over een paar weken weer de drama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |