Natuurlijkquote:
Geef toe, dat de zon scheen had er wel een beetje mee te maken hè. Al die leuke dingen zouden in grauw depriweer een stuk minder leuk aanvoelen.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:23 schreef Catkiller het volgende:
Echt allemaal leuke dingen vandaag waardoor ik de treurigheid van mijn bestaan even vergeet
Brief ligt voor me vriendquote:Op donderdag 12 december 2019 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Post doorgestuurd naar je werkgever, zeg je contract maar gedag.
20 decquote:
Daarover gesproken, ik zit te spelen met het idee om Forza Horizon te kopenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:23 schreef Catkiller het volgende:
Zo voelt Azpi zich elke dag, te dom om depressief te zijn.
Zolang ik maar binnen zit ben ik tevreden hoor. Moest er vandaag uit van mijn vrouw om hout te halen voor iets en dingen bij het Kruidvat, slechtste periode in de laatste 5 maanden was vandaag.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Geef toe, dat de zon scheen had er wel een beetje mee te maken hè. Al die leuke dingen zouden in grauw depriweer een stuk minder leuk aanvoelen.
Dan heeft je boy twee weken vrij. Gewoon twee weken leven als een WAjonger. Iedere dag hoeren neuken en nooit meer werken tot 6 januariquote:
Mocht je wel nog het potje afmaken?quote:Op donderdag 12 december 2019 20:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zolang ik maar binnen zit ben ik tevreden hoor. Moest er vandaag uit van mijn vrouw om hout te halen voor iets en dingen bij het Kruidvat, slechtste periode in de laatste 5 maanden was vandaag.
Die zit in de gamepass, als het goed is kan je die nu kopen voor 1 euro en dan heb je het drie maanden lang. Als je nog nooit een gamepass hebt gehad dan.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik zit te spelen met het idee om Forza Horizon te kopen
Ja die was al lang gestopt omdat ik die vrijgevochten parasiet weer moest voeden.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mocht je wel nog het potje afmaken?
Ik voel dit naar buiten gaan is echt kutquote:Op donderdag 12 december 2019 20:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zolang ik maar binnen zit ben ik tevreden hoor. Moest er vandaag uit van mijn vrouw om hout te halen voor iets en dingen bij het Kruidvat, slechtste periode in de laatste 5 maanden was vandaag.
Daarom zijn we beste vrienden ckquote:Op donderdag 12 december 2019 20:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die zit in de gamepass, als het goed is kan je die nu kopen voor 1 euro en dan heb je het drie maanden lang. Als je nog nooit een gamepass hebt gehad dan.
Die nieuwe is bagger volgens mij en wildlands leek me wel leuk maar gaat te veel tijd inzitten en solo is ook niet allesquote:
Mooie bewoording. Die ga ik onthouden voor wanneer Kiid junior op de planning staatquote:Op donderdag 12 december 2019 20:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja die was al lang gestopt omdat ik die vrijgevochten parasiet weer moest voeden.
Ja nieuwe is gewoon wildlands met een andere skinquote:Op donderdag 12 december 2019 20:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die nieuwe is bagger volgens mij en wildlands leek me wel leuk maar gaat te veel tijd inzitten en solo is ook niet alles
Dat terwijl ze al een flink bos hout voor de deur heeftquote:Op donderdag 12 december 2019 20:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hohoho eens eventjesquote:
Kacheltje stoken of dingen maken.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar heeft iemand überhaupt hout voor nodig
Met melkquote:Op donderdag 12 december 2019 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat terwijl ze al een flink bos hout voor de deur heeft
Nee die nieuwe is juist slechter dan WIldlands wat ik heb gelezen, hebben ze geprobeerd allerlei elementen in een spel te proppen waardoor alles ruk is gewordenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nieuwe is gewoon wildlands met een andere skin![]()
Wildlands is wel erg dik hoorenorm grote open wereld
Koekoekquote:Op donderdag 12 december 2019 20:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij kan geen mensen voor drugs zetten
Ik heb geen kachel en houd er niet van om dingen te makenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kacheltje stoken of dingen maken.
Ik heb nergens gezegd dat breakpoint beter wasquote:Op donderdag 12 december 2019 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee die nieuwe is juist slechter dan WIldlands wat ik heb gelezen, hebben ze geprobeerd allerlei elementen in een spel te proppen waardoor alles ruk is geworden
Oh ja das waar nou fuck jullie danquote:Op donderdag 12 december 2019 20:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wijsquote:Op donderdag 12 december 2019 20:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is dat een probleem?quote:Op donderdag 12 december 2019 20:36 schreef PausNicolaas het volgende:
Ja, hoor. Jullie gaan helemaal niet naar de club. Jullie blijven lekker veilig de hele avond in deze sc hangen
Dit is onze clubquote:Op donderdag 12 december 2019 20:36 schreef PausNicolaas het volgende:
Ja, hoor. Jullie gaan helemaal niet naar de club. Jullie blijven lekker veilig de hele avond in deze sc hangen
Maar dus ook niet gelijkwaardig zeg ik netquote:Op donderdag 12 december 2019 20:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat breakpoint beter was
Truequote:Op donderdag 12 december 2019 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar dus ook niet gelijkwaardig zeg ik net
Ghost? Call of Duty Ghost? Dat spel is al bijna 10 jaar oud ofzoquote:Op donderdag 12 december 2019 20:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
True
Speel nu wildlands in the ghost modus
Heb je stront in je ogen ofzoquote:Op donderdag 12 december 2019 20:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ghost? Call of Duty Ghost? Dat spel is al bijna 10 jaar oud ofzo
Is dat een nieuwe moeilijkheidsgraad? Heb Wildlands wel op hoogst uitgespeeld, maar geen ghost modus gezien. Fallen Ghosts uitbreiding wel, maar niet helemaal uitgespeeld.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
True
Speel nu wildlands in the ghost modus
Ik heb wel bruine ogen als dat is wat je bedoeltquote:Op donderdag 12 december 2019 20:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je stront in je ogen ofzo
Als je 1 keer dood bent moet je helemaal opnieuw beginnen, zonder behoud van wapens dit datquote:Op donderdag 12 december 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe moeilijkheidsgraad? Heb Wildlands wel op hoogst uitgespeeld, maar geen ghost modus gezien. Fallen Ghosts uitbreiding wel, maar niet helemaal uitgespeeld.
Kan je dan alles weer opnieuw veroveren? Weet je hoe tyfus groot en veelquote:Op donderdag 12 december 2019 20:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je 1 keer dood bent moet je helemaal opnieuw beginnen, zonder behoud van wapens dit dat
Ja kloptquote:Op donderdag 12 december 2019 20:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je dan alles weer opnieuw veroveren? Weet je hoe tyfus groot en veel
Nee manquote:Op donderdag 12 december 2019 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeker hele tijd savegame reloaden
Ik ga sws niet dood voordat ik blauw wordquote:Op donderdag 12 december 2019 20:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je 1 keer dood bent moet je helemaal opnieuw beginnen, zonder behoud van wapens dit dat
Lijkt me eigenlijk wel wat als jij blauw wordt en die acts moet laten vallenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga sws niet dood voordat ik blauw word
Ik zal dan bewijzen dat je niet radicaal hoeft te veranderen zoals al mijn voorgangersquote:Op donderdag 12 december 2019 20:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel wat als jij blauw wordt en die acts moet laten vallen
Met deze uitspraak heb je jezelf buitenspel gezet, zondequote:Op donderdag 12 december 2019 20:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zal dan bewijzen dat je niet radicaal hoeft te veranderen zoals al mijn voorgangers
Frisse wind is nodig vriendquote:Op donderdag 12 december 2019 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met deze uitspraak heb je jezelf buitenspel gezet, zonde
“Al”? Sinds wanneer ben ik veranderd danquote:Op donderdag 12 december 2019 20:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zal dan bewijzen dat je niet radicaal hoeft te veranderen zoals al mijn voorgangers
Correct.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat terwijl ze al een flink bos hout voor de deur heeft
Nee al snel mee gestopt vanwege hormoonhuishouding, wat een uiers zeg.quote:
Is dat spel leuk in je eentje?quote:Op donderdag 12 december 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe moeilijkheidsgraad? Heb Wildlands wel op hoogst uitgespeeld, maar geen ghost modus gezien. Fallen Ghosts uitbreiding wel, maar niet helemaal uitgespeeld.
Ja easy peasy is anders. Borstvoeding is best bikkelen. Dat vertelt niemand van tevoren even.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Correct.
[..]
Nee al snel mee gestopt vanwege hormoonhuishouding, wat een uiers zeg.
Zonde, wel even je moment gepakt? Eventueel pics??quote:Op donderdag 12 december 2019 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Correct.
[..]
Nee al snel mee gestopt vanwege hormoonhuishouding, wat een uiers zeg.
Ligt eraan wat je leuk vindt, het is vrij repetitief landje veroveren en er zit nauwelijks een verhaal in, maar als je gewoon van de core gameplay houdt dan is er niks mis mee. De AI van je teamgenoten is prima en de sfeer vond ik nice.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dat spel leuk in je eentje?
Ja bijna alles qua voedingen alleen doen en waarschijnlijk veel meer voedingen en ook nog zorgen dat je zelf voldoende eet en drinkt, dat drinken doet ze standaard al niet goed dus het is best zo.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja easy peasy is anders. Borstvoeding is best bikkelen. Dat vertelt niemand van tevoren even.![]()
Stuur zo pics ja, moment pakken is lastig met een opgeblazen vagina.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zonde, wel even je moment gepakt? Eventueel pics??
[..]
Ligt eraan wat je leuk vindt, het is vrij repetitief landje veroveren en er zit nauwelijks een verhaal in, maar als je gewoon van de core gameplay houdt dan is er niks mis mee. De AI van je teamgenoten is prima en de sfeer vond ik nice.
Heb je met Fallout in principe ook dat je veel dezelfde handelingen doet, maar speelt lekker en de sfeer is top, dat laatste doet het meestal voor mij.
Ja maar jij stopt ook al na een weekje met fitnessenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja easy peasy is anders. Borstvoeding is best bikkelen. Dat vertelt niemand van tevoren even.![]()
Je kan toch even sabbelenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stuur zo pics ja, moment pakken is lastig met een opgeblazen vagina.
Klinkt wel oké dan, vrijwel alle spelen worden repetitief.
Ik heb tot ik weer naar school ging bv gegeven, 8 maanden waarvan de eerste drie ronduit janken waren (reden dat ik qua zuivel enkel nog af en toe kaas eet maar melk en boter laat staan. Shit doet pijn vind t sad). Daarna spijt dat ik was gestopt en 2 maanden dag en nacht gekolfd om het weer op gang te krijgen maar dat is helaas niet gelukt.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar jij stopt ook al na een weekje met fitnessen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |