Die heeft waarschijnlijk een flinke bos onderin zitten. Vind ik wel wat hebben.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:12 schreef Kiid het volgende:
Als ik geld toe zou krijgen dan zou ik haar nog niet eens overwegen
Ik vind dat echt prachtigquote:
Heil Hansquote:
Ik kende iemand die hier iets van weg had. En ze had nog een leuk karakter ook.quote:
Beetje een tomboyquote:
Vanwege AVG mag ik die helaas niet delen. Als toekomstig mod moet ik wel het goede voorbeeld gevenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pic?
[..]
Zo die kijkt een partij geil zeg.
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse? Omdat ze een parelketting om de nek heeft?
Wat een gedrocht vriend
Is dat een mappack voor Cod?quote:Op donderdag 12 december 2019 20:19 schreef Catkiller het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in The Witcher?
Post doorgestuurd naar je werkgever, zeg je contract maar gedag.quote:
Zou ik die gaan kijkenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:19 schreef Catkiller het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in The Witcher?
Natuurlijkquote:
Geef toe, dat de zon scheen had er wel een beetje mee te maken hč. Al die leuke dingen zouden in grauw depriweer een stuk minder leuk aanvoelen.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:23 schreef Catkiller het volgende:
Echt allemaal leuke dingen vandaag waardoor ik de treurigheid van mijn bestaan even vergeet
Brief ligt voor me vriendquote:Op donderdag 12 december 2019 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Post doorgestuurd naar je werkgever, zeg je contract maar gedag.
20 decquote:
Daarover gesproken, ik zit te spelen met het idee om Forza Horizon te kopenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:23 schreef Catkiller het volgende:
Zo voelt Azpi zich elke dag, te dom om depressief te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |