Oh dat moet ik niet hebben nee.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zitten alleen maar lelijke vrouwen
Myrr en ik zouden ons wel vermakenquote:Op donderdag 12 december 2019 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze heeft al van genoeg dingen in haar leven spijt zonder een avond met jou door te brengen.
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dat moet ik niet hebben nee.
Lekkerlekkerquote:Op donderdag 12 december 2019 19:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat het blijft doordreunen is vast niet moeilijk met zo'n puddingkont hahaatjes
Wij gaan louter voor het kaliber Pamela Anderson in haar Baywatch-tijd, nietwaar?quote:
Liever Jeniffer Aniston in haar prime of Cheryl Colequote:Op donderdag 12 december 2019 20:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij gaan louter voor het kaliber Pamela Anderson in haar Baywatch-tijd, nietwaar?
Wat een ontzettend matige keuzes, echt typerend.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Liever Jeniffer Aniston in haar prime of Cheryl Cole
Die eerste is zeker een schattige vrouw. Die tweede kan nog leuk zingen.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Liever Jeniffer Aniston in haar prime of Cheryl Cole
Wat gepikeerd, hebben die twee dames het bed gedeeld met een neger ofzoquote:Op donderdag 12 december 2019 20:07 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wat een ontzettend matige keuzes, echt typerend.
Zijn tenminste niet honderd jaar geleden geborenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:07 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, slettebakken zijn het.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat gepikeerd, hebben die twee dames het bed gedeeld met een neger ofzo
88quote:Op donderdag 12 december 2019 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Toch bizar dat die Hans het woord hahaatjes erin heeft gekregen hier
Jij hoeft ze ook niet leuk te vindenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:07 schreef TTSS het volgende:
[..]
negentig jaar*quote:Op donderdag 12 december 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn tenminste niet honderd jaar geleden geboren
Dat bedoel ik vriend. Overigens zag ik laatst echt een ziek mooie chick op First Datesquote:Op donderdag 12 december 2019 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die eerste is zeker een schattige vrouw. Die tweede kan nog leuk zingen.
Klasse niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:12 schreef Kiid het volgende:
Als ik geld toe zou krijgen dan zou ik haar nog niet eens overwegen
Pic?quote:Op donderdag 12 december 2019 20:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik vriend. Overigens zag ik laatst echt een ziek mooie chick op First Dates. Zij was alleen lesbisch helaas
Zo die kijkt een partij geil zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |