Wijsquote:Op donderdag 12 december 2019 20:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij kan geen mensen voor drugs zetten
Is dat een probleem?quote:Op donderdag 12 december 2019 20:36 schreef PausNicolaas het volgende:
Ja, hoor. Jullie gaan helemaal niet naar de club. Jullie blijven lekker veilig de hele avond in deze sc hangen
Dit is onze clubquote:Op donderdag 12 december 2019 20:36 schreef PausNicolaas het volgende:
Ja, hoor. Jullie gaan helemaal niet naar de club. Jullie blijven lekker veilig de hele avond in deze sc hangen
Maar dus ook niet gelijkwaardig zeg ik netquote:Op donderdag 12 december 2019 20:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat breakpoint beter was
Truequote:Op donderdag 12 december 2019 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar dus ook niet gelijkwaardig zeg ik net
Ghost? Call of Duty Ghost? Dat spel is al bijna 10 jaar oud ofzoquote:Op donderdag 12 december 2019 20:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
True
Speel nu wildlands in the ghost modus
Heb je stront in je ogen ofzoquote:Op donderdag 12 december 2019 20:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ghost? Call of Duty Ghost? Dat spel is al bijna 10 jaar oud ofzo
Is dat een nieuwe moeilijkheidsgraad? Heb Wildlands wel op hoogst uitgespeeld, maar geen ghost modus gezien. Fallen Ghosts uitbreiding wel, maar niet helemaal uitgespeeld.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
True
Speel nu wildlands in the ghost modus
Ik heb wel bruine ogen als dat is wat je bedoeltquote:Op donderdag 12 december 2019 20:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je stront in je ogen ofzo
Als je 1 keer dood bent moet je helemaal opnieuw beginnen, zonder behoud van wapens dit datquote:Op donderdag 12 december 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe moeilijkheidsgraad? Heb Wildlands wel op hoogst uitgespeeld, maar geen ghost modus gezien. Fallen Ghosts uitbreiding wel, maar niet helemaal uitgespeeld.
Kan je dan alles weer opnieuw veroveren? Weet je hoe tyfus groot en veelquote:Op donderdag 12 december 2019 20:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je 1 keer dood bent moet je helemaal opnieuw beginnen, zonder behoud van wapens dit dat
Ja kloptquote:Op donderdag 12 december 2019 20:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je dan alles weer opnieuw veroveren? Weet je hoe tyfus groot en veel
Nee manquote:Op donderdag 12 december 2019 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeker hele tijd savegame reloaden
Ik ga sws niet dood voordat ik blauw wordquote:Op donderdag 12 december 2019 20:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je 1 keer dood bent moet je helemaal opnieuw beginnen, zonder behoud van wapens dit dat
Lijkt me eigenlijk wel wat als jij blauw wordt en die acts moet laten vallenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga sws niet dood voordat ik blauw word
Ik zal dan bewijzen dat je niet radicaal hoeft te veranderen zoals al mijn voorgangersquote:Op donderdag 12 december 2019 20:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel wat als jij blauw wordt en die acts moet laten vallen
Met deze uitspraak heb je jezelf buitenspel gezet, zondequote:Op donderdag 12 december 2019 20:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zal dan bewijzen dat je niet radicaal hoeft te veranderen zoals al mijn voorgangers
Frisse wind is nodig vriendquote:Op donderdag 12 december 2019 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met deze uitspraak heb je jezelf buitenspel gezet, zonde
“Al”? Sinds wanneer ben ik veranderd danquote:Op donderdag 12 december 2019 20:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zal dan bewijzen dat je niet radicaal hoeft te veranderen zoals al mijn voorgangers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |