Ga zelf, misschien kan je er een leuke single moeder vindenquote:Op donderdag 12 december 2019 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Jullie kunnen hier verder:
OUD / Het babytopic (0-1 jaar) Deel 755
OUD / Het peutertopic (2-4 jaar) deel 248
OUD / Borstvoeding deel 255
En voor overige vragen kunnen jullie hier terecht:
OUD / [OUD SC] Afval schijten
Ben je die act nou niet een keer zat?quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:22 schreef Kiid het volgende:
Zodra ik mod ben gebeurt het niet meer boys
vond jouw act wel vet waarbij je vk op steroïden deed, is dat nog een ding? ben hier weinig geweest afgelopen tijdquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben je die act nou niet een keer zat?
Als ik er zin in hebquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vond jouw act wel vet waarbij je vk op steroïden deed, is dat nog een ding? ben hier weinig geweest afgelopen tijd
Welke act?quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben je die act nou niet een keer zat?
Idd. Ik probeer zoveel mogelijk mezelf te blijven. Dat zal echt niet veranderen omdat ik straks ineens mod ben gewordenquote:
Hoelang was het al uit met je baby daddy eigenlijk dan?quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja dit.
Tussen mijn fwb en mij zitten ook gevoelens en een intense connectie.
om in haar kutje te komen zekerquote:Op vrijdag 13 december 2019 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoelang was het al uit met je baby daddy eigenlijk dan?dacht nog maar net...
Gewoon interesse niet om te kutten hoor deze vraag...
Wie? Ik?quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
om in haar kutje te komen zeker
Nog nooit gehoord van 'dont stick your dick in crazy' ?quote:
sterk puntquote:Op vrijdag 13 december 2019 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van 'dont stick your dick in crazy' ?
Je maakt niet eens kansquote:Op vrijdag 13 december 2019 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van 'dont stick your dick in crazy' ?
Ah oke, ja indd dat kan al een hele tijd aan de gang zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je maakt niet eens kans![]()
Maar sinds begin juni en in augustus definitief. Er was daarvoor al weinig sprake van liefde, nu ik er even realistisch naar kijk. Dat uit elkaar groeien was al even aan de gang, alleen wilde ik
daar niet aan.
Ja nogal.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
En ja na 8 jaar relatie weer 'verliefd' dan zit je wel in een dikke high weer.
Zie je ook signalen bij je eigen relatie denk je?quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah oke, ja indd dat kan al een hele tijd aan de gang zijn natuurlijk.
Wat zijn voor jou de duidelijkste punten waar je aan herkende dat de liefde over was?
Days Gone is nog 70 ballen manquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zie je ook signalen bij je eigen relatie denk je?
Laten we onze SCpsycholoog @:scrupuleus er even bij halen.
Met 30 zijn die sletten afgeserveerd en kunnen ze alleen nog sjonnies krijgen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Lol ik Lees die fwb op
Net uit gelijk nieuwe pik om op te dansen
Wat moet het toch heerlijk zijn om vrouw te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |