Misschien dankzij mijn, al zeg ik het zelf, toch redelijk geniale ingeving, dat hij daar wel toe bereid isquote:Op vrijdag 13 december 2019 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen peinst hij er niet over de boel open te breken om er een geschikte ondervloer onder te leggen.
Haha ja ik snap je wel.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien dankzij mijn, al zeg ik het zelf, toch redelijk geniale ingeving, dat hij daar wel toe bereid is
Ja maar dat vind jij.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:46 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Het scheelt welgeteld drie hele decibels. We hebben het hier over een iMac die zachtjes aanstaat, niet over een stereoinstallatie.
Dat is dus bullshitquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Vermoeiende mensen dit.
Een iMac maakt niet dusdanig veel lawaai dat je dat een verdieping lager hoort. Ook niet als er geen of niet de juiste demping onder je laminaat ligt.
Het gaat om het geluid van het apparaat zelf volgens mij, niet van volume van filmpjes e.d.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:35 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ja maar dat vind jij.
Buurmeisje boven mij heeft met haar zus videochat op laptop. De laptop zet ze dan op volume dat ze het in keuken nog kan verstaan. Om 0.30.
Leefgeluiden noemen ze dat zelf, maar ik hoor het nog door oordopjes heen in mijn slaapkamer
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:12 schreef Messina het volgende:
[..]
Het gaat om het geluid van het apparaat zelf volgens mij, niet van volume van filmpjes e.d.
Je hebt gelijk! Geen idee waarom ik dat dacht.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Volgens mij is het juist andersom.
Nou, dat zou ik niet te hard zeggen. TS heeft een ongeschikte ondervloer (dempt 7 db ipv 10 db).quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:07 schreef Harvest89 het volgende:
Onderbuurvrouwtje stelt zich aan en moet een leven gaan zoeken. Dit zal de woningbouw ook wel zo zien hoor. Het zijn gewoon leefgeluiden waar ze mee moet dealen.
Ik zou me er niet te veel druk om maken.
En zijn 'lawaai' speelt zich vooral af voor 7u sochtendsquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik niet te hard zeggen. TS heeft een ongeschikte ondervloer (dempt 7 db ipv 10 db).
Moraal van het verhaal? Dus...?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:59 schreef uitstelgedrag het volgende:
Mijn vriend en ik hebben in een soortgelijke situatie gezeten. Het begon eerst met de vraag of we iets zachter konden praten, later de tv iets zachter konden zetten en daarna of we niet zo hard wilden stampen. Oke, prima. Ook ff nummers uitgewisseld zodat ze kon sms'en als we weer vervelend aan het doen waren.
En toen kwamen de beschuldigingenwe dansten op hoge hakken door de kamer, nodigden elke dag onze buitenlandse vrienden uit om herrie te maken bladiebla. Buurvrouw had de burenbemiddelaar van de woningbouw ingeschakeld en die waren achter onze rug om bezig met een uitzetprocedure. Na een paar belletjes en afspraken verder is die vent vermoedelijk ontslagen, want opeens was die weg. We kregen een keer politie aan de deur, dat we moesten ophouden met lawaai maken, terwijl we letterlijk net thuis waren. We kregen haar een keer hysterisch aan de deur, haar vriend die eerlijk zei dat ie het onzin vond, maar als zij zou gaan zij ons beide overhoop zou steken en ze zei ook een keer tegen ons dat we niet mochten lopen in ons eigen huis (en dat de woningbouw dat heeft gezegd).
Als laatste kreeg m'n vriend een beschuldiging naar zijn hoofd gesmeten dat hij zijn vrienden los laat lopen in het portiek, rennend springend en schreeuwendterwijl hij nooit iemand uitnodigt in zijn huis en we op dat moment een week op vakantie waren. Na een paar kleine irritaties van zijn kant uit heeft ie haar geblokkeerd, de burenbemiddeling geïnformeerd en sindsdien is alles rustig nu.
Uiteindelijk bleek dat de klachten over het gezin naast en het stel boven ons gingal blijft ze wel stug volhouden dat het onze schuld is.
Ga niet in een flat wonen als je van rust houdt.quote:Op zondag 15 december 2019 00:10 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal? Dus...?
Hier ook zo gehad met de bovenbuurvrouw.quote:
Dat geluid ver draagt, vooral contactgeluiden.quote:Op zondag 15 december 2019 00:10 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal? Dus...?
Onderbuurvrouw is in het gelijk gesteld, TS moest zijn vloer openbreken en er een fatsoenlijke ondervloer onder plempen en de onderbuurvrouw ¤3000 schadevergoeding voor het geleden leed betalen en haar 4x per maand aan z'n paarsgepunte lans rijgen om het weer goed te maken!quote:
Woont ze onder Djeez?quote:Op donderdag 26 december 2019 15:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Onderbuurvrouw is in het gelijk gesteld, TS moest zijn vloer openbreken en er een fatsoenlijke ondervloer onder plempen en de onderbuurvrouw ¤3000 schadevergoeding voor het geleden leed betalen en haar 4x per maand aan z'n paarsgepunte lans rijgen om het weer goed te maken!
Kunnen ze allebei weer heerlijk genietenquote:Op donderdag 26 december 2019 15:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Onderbuurvrouw is in het gelijk gesteld, TS moest zijn vloer openbreken en er een fatsoenlijke ondervloer onder plempen en de onderbuurvrouw ¤3000 schadevergoeding voor het geleden leed betalen en haar 4x per maand aan z'n paarsgepunte lans rijgen om het weer goed te maken!
Gaat ze zeker over geluidsoverlast klagen van haar eigen gekreun!quote:Op donderdag 26 december 2019 16:44 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Kunnen ze allebei weer heerlijk genieten
En dan moet TS dat weer goedmakenquote:Op donderdag 26 december 2019 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat ze zeker over geluidsoverlast klagen van haar eigen gekreun!
Zeker doordeweeks is 7 uur een doodnormale tijd om al wakker te zijn. En als dat mens dat niet is, mag ze zich best aanpassen aan mensen die moeten werken om haar uitkering te betalen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:23 schreef Twiitch het volgende:
Na 7:00 moet ze niet zeiken, dan mag jij bij wijze een klopboor in de muur zetten en dan heeft ze juridisch geen poot om op te staan.
Je had hem vanaf het begin goed moeten aanleggen.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:49 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Dus ik moet nu mijn gloednieuwe laminaatvloer open gaan breken omdat mevrouw met haar kortpittig kapsel mijn iMac claimt te kunnen horen?
Enjoy dan maarquote:Op maandag 6 januari 2020 22:45 schreef Geelman het volgende:
Dat mensen mee gaan in het verhaal van die buurvrouw...![]()
Een motor met sportuitlaat om 4.30 uur 's nachts warm laten lopen onder een slaapkamerraam is irritant.
Vuurwerkbommen afsteken tussen twee flats is vervelend.
Zondagavond met je botte boor in een muur gaan rammen is stom.
Een heel weekend dreunende 'muziek' draaien is kut.
Experimenteren op de trompet wordt niet breed gewaardeerd (ok, dit heb ik zelf gedaan).
Oftewel, ts mag zo boven mij komen wonen!
Zou een groot dik vloerkleed neerleggen en de meting van de woningbouw eerst maar eens afwachten.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enjoy dan maar![]()
TS moet gewoon een ondervloer leggen die ad regels voldoet.
Misschien heeft de onderbuuf z'n appartementje in de hens gezet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:54 schreef Gunner het volgende:
TS is al sinds 13 december afwezig uit z'n topic.. jammer
Wacht waarschijnlijk nog op woonconsulent, die overigens zal constateren dat ondervloer niet geschikt is.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:54 schreef Gunner het volgende:
TS is al sinds 13 december afwezig uit z'n topic.. jammer
Daar zal z'n buurvrouw blij mee zijnquote:Op donderdag 9 januari 2020 08:03 schreef Gunner het volgende:
TS is wel actief hier hoor, alleen is dit zo'n topic waar iemand niet hoort wat ie wil horen en dan is het al snel radiostilte.
Ho ho, iMac stilte he.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:03 schreef Gunner het volgende:
TS is wel actief hier hoor, alleen is dit zo'n topic waar iemand niet hoort wat ie wil horen en dan is het al snel radiostilte.
De-escalatie!quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:47 schreef DevFreak het volgende:
Oh hallo. Ja niks radiostilte, was even bezig met andere dingen.
Ik kan er eigenlijk heel kort over zijn: ik heb tegenklachten ingediend bij de woningbouwvereniging en met de feestdagen een kerstkaart gestuurd naar de buurvrouw.
Vervolgens kreeg ik er de volgende dag eentje terug met excuses dat het zo uit de hand gelopen was.
Sindsdien heb ik eigenlijk niets meer van haar vernomen.Dus ik neem aan dat het eigenlijk wel goed is zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |