abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190415500
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:19 schreef ToT het volgende:

[..]

Is een aantal keren gequote. Zoek maar ff op een linkje naar een Leenbakker pagina. :P
Hij heeft gewoon zo'n rol zilverfolie gebruikt dat maar 7 dB dempt i.p.v. de wettelijk vereiste 10 dB.
Gezien. :)

Ik heb ineens een geniaal plan voor TS.
3dB meer is een verdubbeling qua geluidsniveau. Als ik TS was zou ik dus die 10dB ondervloer eronder leggen, de bonnetjes bewaren, aangeven bij de woningbouw en bij die vrouw en dan vervolgens dubbel zoveel kabaal maken zodat die neurotische kuthoer alsnog net zo veel last heeft _O_ :7
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_190415530
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:23 schreef vosss het volgende:

[..]

Gezien. :)

Ik heb ineens een geniaal plan voor TS.
3dB meer is een verdubbeling qua geluidsniveau. Als ik TS was zou ik dus die 10dB ondervloer eronder leggen, de bonnetjes bewaren, aangeven bij de woningbouw en bij die vrouw en dan vervolgens dubbel zoveel kabaal maken zodat die neurotische kuthoer alsnog net zo veel last heeft _O_ :7
Ja alleen peinst hij er niet over de boel open te breken om er een geschikte ondervloer onder te leggen.
pi_190415543
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:24 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja alleen peinst hij er niet over de boel open te breken om er een geschikte ondervloer onder te leggen.
Misschien dankzij mijn, al zeg ik het zelf, toch redelijk geniale ingeving, dat hij daar wel toe bereid is :Y
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_190415635
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Misschien dankzij mijn, al zeg ik het zelf, toch redelijk geniale ingeving, dat hij daar wel toe bereid is :Y
Haha ja ik snap je wel. :P

Anyway, blijkbaar komt er binnenkort iemand kijken/bemiddelen/whatever. :) We gaan zien wat de conclusie zal zijn.
pi_190415720
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2019 17:46 schreef DevFreak het volgende:

[..]

Het scheelt welgeteld drie hele decibels. We hebben het hier over een iMac die zachtjes aanstaat, niet over een stereoinstallatie.
Ja maar dat vind jij.
Buurmeisje boven mij heeft met haar zus videochat op laptop. De laptop zet ze dan op volume dat ze het in keuken nog kan verstaan. Om 0.30.
Leefgeluiden noemen ze dat zelf, maar ik hoor het nog door oordopjes heen in mijn slaapkamer
pi_190415787
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Vermoeiende mensen dit.

Een iMac maakt niet dusdanig veel lawaai dat je dat een verdieping lager hoort. Ook niet als er geen of niet de juiste demping onder je laminaat ligt.
Dat is dus bullshit
pi_190416218
Als buurtbemiddeling komt, komen die niet meten hoor. Die komen niet vertellen wie er gelijk heeft. Die helpen alleen maar het gesprek op gang te brengen en zodanig dat het niet escaleert.

Kan desalniettemin best zinnig zijn, zolang de buren mekaar nog niet de oorlog verklaard hebben.
  vrijdag 13 december 2019 @ 13:07:00 #208
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_190416271
Onderbuurvrouwtje stelt zich aan en moet een leven gaan zoeken. Dit zal de woningbouw ook wel zo zien hoor. Het zijn gewoon leefgeluiden waar ze mee moet dealen.

Ik zou me er niet te veel druk om maken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_190416376
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:35 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ja maar dat vind jij.
Buurmeisje boven mij heeft met haar zus videochat op laptop. De laptop zet ze dan op volume dat ze het in keuken nog kan verstaan. Om 0.30.
Leefgeluiden noemen ze dat zelf, maar ik hoor het nog door oordopjes heen in mijn slaapkamer
Het gaat om het geluid van het apparaat zelf volgens mij, niet van volume van filmpjes e.d. ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190418183
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:12 schreef Messina het volgende:

[..]

Het gaat om het geluid van het apparaat zelf volgens mij, niet van volume van filmpjes e.d. ;)
Waarom denk je dat?
Volgens mij is het juist andersom.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_190419614
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Volgens mij is het juist andersom.
Je hebt gelijk! Geen idee waarom ik dat dacht. :{ :*
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 13 december 2019 @ 17:37:11 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190420576
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:07 schreef Harvest89 het volgende:
Onderbuurvrouwtje stelt zich aan en moet een leven gaan zoeken. Dit zal de woningbouw ook wel zo zien hoor. Het zijn gewoon leefgeluiden waar ze mee moet dealen.

Ik zou me er niet te veel druk om maken.
Nou, dat zou ik niet te hard zeggen. TS heeft een ongeschikte ondervloer (dempt 7 db ipv 10 db).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190420842
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nou, dat zou ik niet te hard zeggen. TS heeft een ongeschikte ondervloer (dempt 7 db ipv 10 db).
En zijn 'lawaai' speelt zich vooral af voor 7u sochtends
  vrijdag 13 december 2019 @ 19:42:23 #214
3542 Gia
User under construction
pi_190422587
Klaagt de buurvrouw ook ooit over overlast na 8.00 uur? Of gaat het alleen over zaken als om 4.30 uur tv kijken op imac en stofzuigen om 6.30 uur?
  vrijdag 13 december 2019 @ 19:54:22 #215
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_190422887
In m’n vorig appartement kon ik met Shazam achterhalen wat de onderburen aan het luisteren waren, zo gehorig was dat gebouw ondanks m’n goede ondervloer. En van de bovenburen trouwens ook vaak en die bleven vaak ‘s nachts wakker tot 3 uur terwijl er vaak nog een hond rondrende.. en dan moest ik er weer om 5.30 uit. Dat de iMac te horen is zou dus best kunnen. Er komen weinig lage frequenties uit zo’n ding, maar als je pech hebt met het pand kan het alsnog hoorbaar zijn. Sommige appartementen zijn nou eenmaal slecht geïsoleerd.

Ik heb zelf t.z.t. maar de keuze gemaakt om te verhuizen omdat geen enkele isolatie zou werken in dat pand en ik door de gehorigheid nooit gelukkig kon worden daar. Tot op zekere hoogte kan je rekening houden met elkaar. Als de topicstarter dat al doet dan is het uiteindelijk de keuze van de vrouw of ze wil blijven wonen in zo’n gehorig pand of niet.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zaterdag 14 december 2019 @ 23:59:54 #216
484638 uitstelgedrag
Niet aan het soggen
pi_190447866
Mijn vriend en ik hebben in een soortgelijke situatie gezeten. Het begon eerst met de vraag of we iets zachter konden praten, later de tv iets zachter konden zetten en daarna of we niet zo hard wilden stampen. Oke, prima. Ook ff nummers uitgewisseld zodat ze kon sms'en als we weer vervelend aan het doen waren.

En toen kwamen de beschuldigingen :') we dansten op hoge hakken door de kamer, nodigden elke dag onze buitenlandse vrienden uit om herrie te maken bladiebla. Buurvrouw had de burenbemiddelaar van de woningbouw ingeschakeld en die waren achter onze rug om bezig met een uitzetprocedure. Na een paar belletjes en afspraken verder is die vent vermoedelijk ontslagen, want opeens was die weg. We kregen een keer politie aan de deur, dat we moesten ophouden met lawaai maken, terwijl we letterlijk net thuis waren. We kregen haar een keer hysterisch aan de deur, haar vriend die eerlijk zei dat ie het onzin vond, maar als zij zou gaan zij ons beide overhoop zou steken en ze zei ook een keer tegen ons dat we niet mochten lopen in ons eigen huis (en dat de woningbouw dat heeft gezegd).

Als laatste kreeg m'n vriend een beschuldiging naar zijn hoofd gesmeten dat hij zijn vrienden los laat lopen in het portiek, rennend springend en schreeuwend :') terwijl hij nooit iemand uitnodigt in zijn huis en we op dat moment een week op vakantie waren. Na een paar kleine irritaties van zijn kant uit heeft ie haar geblokkeerd, de burenbemiddeling geïnformeerd en sindsdien is alles rustig nu.

Uiteindelijk bleek dat de klachten over het gezin naast en het stel boven ons ging :') al blijft ze wel stug volhouden dat het onze schuld is.
pi_190448174
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 23:59 schreef uitstelgedrag het volgende:
Mijn vriend en ik hebben in een soortgelijke situatie gezeten. Het begon eerst met de vraag of we iets zachter konden praten, later de tv iets zachter konden zetten en daarna of we niet zo hard wilden stampen. Oke, prima. Ook ff nummers uitgewisseld zodat ze kon sms'en als we weer vervelend aan het doen waren.

En toen kwamen de beschuldigingen :') we dansten op hoge hakken door de kamer, nodigden elke dag onze buitenlandse vrienden uit om herrie te maken bladiebla. Buurvrouw had de burenbemiddelaar van de woningbouw ingeschakeld en die waren achter onze rug om bezig met een uitzetprocedure. Na een paar belletjes en afspraken verder is die vent vermoedelijk ontslagen, want opeens was die weg. We kregen een keer politie aan de deur, dat we moesten ophouden met lawaai maken, terwijl we letterlijk net thuis waren. We kregen haar een keer hysterisch aan de deur, haar vriend die eerlijk zei dat ie het onzin vond, maar als zij zou gaan zij ons beide overhoop zou steken en ze zei ook een keer tegen ons dat we niet mochten lopen in ons eigen huis (en dat de woningbouw dat heeft gezegd).

Als laatste kreeg m'n vriend een beschuldiging naar zijn hoofd gesmeten dat hij zijn vrienden los laat lopen in het portiek, rennend springend en schreeuwend :') terwijl hij nooit iemand uitnodigt in zijn huis en we op dat moment een week op vakantie waren. Na een paar kleine irritaties van zijn kant uit heeft ie haar geblokkeerd, de burenbemiddeling geïnformeerd en sindsdien is alles rustig nu.

Uiteindelijk bleek dat de klachten over het gezin naast en het stel boven ons ging :') al blijft ze wel stug volhouden dat het onze schuld is.
Moraal van het verhaal? Dus...?
Somebody that I used to know
pi_190449043
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 00:10 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ga niet in een flat wonen als je van rust houdt.
pi_190449520
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:03 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- WTF! :D
Hier ook zo gehad met de bovenbuurvrouw.
Ik zat de eerste keer op Rhodos en een aantal maanden later op Mallorca of in Suriname toen ze last had van mijn muziek.
Ik ben ook alles gaan bijhouden dus na Rhodos.

Ondertussen liep ik wel op mijn tenen in mijn eigen huis.
Dat was wel minder. Maar inmiddels ruim een jaar later geen geklaag meer van ze :)
Volgens mij heeft de woningbouw er wat van gezegd uiteindelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2019 02:01:30 ]
pi_190452336
^O^
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 00:10 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dat geluid ver draagt, vooral contactgeluiden.
Het hoeven dus niet je directe buren te zijn
pi_190663024
Update TS?
pi_190663657
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 14:51 schreef Feeeeble het volgende:
Update TS?
Onderbuurvrouw is in het gelijk gesteld, TS moest zijn vloer openbreken en er een fatsoenlijke ondervloer onder plempen en de onderbuurvrouw ¤3000 schadevergoeding voor het geleden leed betalen en haar 4x per maand aan z'n paarsgepunte lans rijgen om het weer goed te maken! :Y
  Redactie Frontpage donderdag 26 december 2019 @ 16:18:07 #223
38148 crew  Innisdemon
pi_190664021
quote:
2s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Onderbuurvrouw is in het gelijk gesteld, TS moest zijn vloer openbreken en er een fatsoenlijke ondervloer onder plempen en de onderbuurvrouw ¤3000 schadevergoeding voor het geleden leed betalen en haar 4x per maand aan z'n paarsgepunte lans rijgen om het weer goed te maken! :Y
Woont ze onder Djeez?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_190664058
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 16:18 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Woont ze onder Djeez?
:o DevFreak = djeez???
pi_190664368
quote:
2s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Kunnen ze allebei weer heerlijk genieten :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')