Gaat ze zeker over geluidsoverlast klagen van haar eigen gekreun!quote:Op donderdag 26 december 2019 16:44 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Kunnen ze allebei weer heerlijk genieten
En dan moet TS dat weer goedmakenquote:Op donderdag 26 december 2019 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat ze zeker over geluidsoverlast klagen van haar eigen gekreun!
Zeker doordeweeks is 7 uur een doodnormale tijd om al wakker te zijn. En als dat mens dat niet is, mag ze zich best aanpassen aan mensen die moeten werken om haar uitkering te betalen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:23 schreef Twiitch het volgende:
Na 7:00 moet ze niet zeiken, dan mag jij bij wijze een klopboor in de muur zetten en dan heeft ze juridisch geen poot om op te staan.
Je had hem vanaf het begin goed moeten aanleggen.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:49 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Dus ik moet nu mijn gloednieuwe laminaatvloer open gaan breken omdat mevrouw met haar kortpittig kapsel mijn iMac claimt te kunnen horen?
Enjoy dan maarquote:Op maandag 6 januari 2020 22:45 schreef Geelman het volgende:
Dat mensen mee gaan in het verhaal van die buurvrouw...![]()
Een motor met sportuitlaat om 4.30 uur 's nachts warm laten lopen onder een slaapkamerraam is irritant.
Vuurwerkbommen afsteken tussen twee flats is vervelend.
Zondagavond met je botte boor in een muur gaan rammen is stom.
Een heel weekend dreunende 'muziek' draaien is kut.
Experimenteren op de trompet wordt niet breed gewaardeerd (ok, dit heb ik zelf gedaan).
Oftewel, ts mag zo boven mij komen wonen!
Zou een groot dik vloerkleed neerleggen en de meting van de woningbouw eerst maar eens afwachten.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enjoy dan maar![]()
TS moet gewoon een ondervloer leggen die ad regels voldoet.
Misschien heeft de onderbuuf z'n appartementje in de hens gezet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:54 schreef Gunner het volgende:
TS is al sinds 13 december afwezig uit z'n topic.. jammer
Wacht waarschijnlijk nog op woonconsulent, die overigens zal constateren dat ondervloer niet geschikt is.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:54 schreef Gunner het volgende:
TS is al sinds 13 december afwezig uit z'n topic.. jammer
Daar zal z'n buurvrouw blij mee zijnquote:Op donderdag 9 januari 2020 08:03 schreef Gunner het volgende:
TS is wel actief hier hoor, alleen is dit zo'n topic waar iemand niet hoort wat ie wil horen en dan is het al snel radiostilte.
Ho ho, iMac stilte he.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:03 schreef Gunner het volgende:
TS is wel actief hier hoor, alleen is dit zo'n topic waar iemand niet hoort wat ie wil horen en dan is het al snel radiostilte.
De-escalatie!quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:47 schreef DevFreak het volgende:
Oh hallo. Ja niks radiostilte, was even bezig met andere dingen.
Ik kan er eigenlijk heel kort over zijn: ik heb tegenklachten ingediend bij de woningbouwvereniging en met de feestdagen een kerstkaart gestuurd naar de buurvrouw.
Vervolgens kreeg ik er de volgende dag eentje terug met excuses dat het zo uit de hand gelopen was.
Sindsdien heb ik eigenlijk niets meer van haar vernomen.Dus ik neem aan dat het eigenlijk wel goed is zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |