quote:
Dat wist ik niet, misschien heb ik je wel gezien!quote:Op woensdag 11 december 2019 19:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
En? Ik was vorige week in Zwolle
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
Het klokkenluidersgilde uit Breda!
Die moeten we kunnen hebben jatochnietdan?
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
Korfbalvereniging Phenix is de volgende!
quote:
Ik moet het nog terugkijken, maar dit klinkt........ veelbelovend.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:31 schreef Dave het volgende:
Vrouw met de baard.
Carnavalsvereniging valt af.
Ik ben er in ieder geval niet enthousiaster door geworden.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik moet het nog terugkijken, maar dit klinkt........ veelbelovend.
Nee, misschien dat ze daarom bij DWDD zitten. Zodat meer mensen zich op gaan geven.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben er in ieder geval niet enthousiaster door geworden.
Ik zal de volgende keer zwaaien! Kom er af en toe voor het werkquote:Op woensdag 11 december 2019 19:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, misschien heb ik je wel gezien!
De sjoeligans maken wel veel meer kans als ik dit zo leesquote:Op woensdag 11 december 2019 19:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben er in ieder geval niet enthousiaster door geworden.
Dan had Cornald wel wat serieuzer mogen reageren.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee, misschien dat ze daarom bij DWDD zitten. Zodat meer mensen zich op gaan geven.
Dat sowieso!quote:Op woensdag 11 december 2019 19:48 schreef Strani het volgende:
Ik weet niet waar dit allemaal over gaat maar Soundos zou verboden moeten worden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |