Aha, dus omdat ik niet mee ga in ononderbouwde emoties, werk ik bij de belastingdienst?quote:Op donderdag 12 december 2019 13:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Aldus de belastingmedewerker.
Nou .. jij komt met de bewering dat die toelichtingen wel gegeven zijn. Toon eens aan dat die toelichtingen er wel bij staan dan?
Eerder omdat je bijzonder denigrerend bent naar mensen die het niet met je eens zijn.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:23 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
Aha, dus omdat ik niet mee ga in ononderbouwde emoties, werk ik bij de belastingdienst?
Ja, leuk, een algemene uitleg waarom zaken weg gelakt kunnen zijn. Kan je in een individuele situatie echt helemaal niets mee. Nul gespecificeerde toelichting over waarom een specifieke passage weggelakt is.quote:Ik toon dat dus aan in mijn post.. Klik op het linkje🤦♀️
Dat ziet er goed uit. Maar eigenlijk zou een onafhankelijke derde de dossiers volledig moeten inzien om het te checken. Maar misschien gebeurt dat ook wel.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:30 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
Nee? Omdat deze ouders dat niet twitteren. Maar de uitleg zit er echt gewoon bij.
Maar ja, dat Twittert niet zo spannend natuurlijk.
https://www.rijksoverheid(...)ge-dossier-toeslagen
Dat gebeurt. Sowieso volgen Donner rapport deel 2, ADR rapport en de AP doet nog een onderzoek.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit. Maar eigenlijk zou een onafhankelijke derde de dossiers volledig moeten inzien om het te checken. Maar misschien gebeurt dat ook wel.
Bedient.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:55 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
Dat gebeurt. Sowieso volgen Donner rapport deel 2, ADR rapport en de AP doet nog een onderzoek.
Maar dat zijn natuurlijk rapporten gebaseerd op feiten. Dat leeft minder bij het volk want het bediend de onderbuik niet.
quote:De ouders krijgen daarbij volgens Snel waarschijnlijk niet te zien wat er precies onder de zwartgemaakte tekst staat. ,,Dat is ingewikkeld, maar ze gaan wel toelichten wat er staat.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.............
Moet je @Bloem75 even vragen, die weet dit alles feilloos te duiden. Waarschijnlijk ligt het aan onze ogen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wij komen even langs om uit te leggen wat er staat...........
Wat staat hier dan ?
Dan mag je ook nog de gevangenis in....quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:39 schreef Glazenmaker het volgende:
Het meest bijzondere aan deze zaak is hoe er nog geen politici en ambtenaren zijn overleden als gevolg van een verwarde ouder. Als ik morgen opeens een schuld had van 70k en niemand wil uitleggen waarom, maar al mijn eigendommen werden wel afgepakt zou ik wel enigszins labiel worden.
Volgens de media zijn dat interne prive gegevens van medewerkers, zoals email adres, naw, bsn, etc.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet je @:Bloem75 even vragen, die weet dit alles feilloos te duiden. Waarschijnlijk ligt het aan onze ogen.
Dan weet je in ieder geval waar morgen je dak en eten vandaan komen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:56 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dan mag je ook nog de gevangenis in....
Ik geloof niet dat we ambtenaren hebben met namen die vele a4tjes in beslag nemen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Volgens de media zijn dat interne prive gegevens van medewerkers, zoals email adres, naw, bsn, etc.
Zijn die foto's wel van een dossier over deze kwestie?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we ambtenaren hebben met namen die vele a4tjes in beslag nemen.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
Zijn die foto's wel van een dossier over deze kwestie?
Gvd....quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
Zijn die foto's wel van een dossier over deze kwestie?
en onderzoeksmethode, evaluatie over de kinderopvangorganisatie, belastingcontrole etc. . Zie de eerdere link die ik ik eerder plaatste.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Volgens de media zijn dat interne prive gegevens van medewerkers, zoals email adres, naw, bsn, etc.
En dit levert gelukkig geen krantenkoppen opquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:41 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
en onderzoeksmethode, evaluatie over de kinderopvangorganisatie, belastingcontrole etc. . Zie de eerdere link die ik ik eerder plaatste.
In de brief van de staatssecretaris staat onder ander:
De paginalange zwartgelakte stukken waarnaar in tweets lijkt te worden verwezen, betreffen een rapport over een belastingcontrole bij een kinderopvanginstelling met informatie over omzet- en loongegevens en een uitdraai van een query voor een groot aantal burgers, waarbij slechts één regel over de betreffende burger gaat. Deze documenten zijn voor de volledigheid meegestuurd, maar geven daardoor wel een vertekend beeld.
Niet meesturen en dan geen gelakte documenten had ongetwijfeld de krantenkop opgeleverd:
"Belastingdienst houdt bewijsstukken achter".
Ik communiceer berhoepshalve ook altijd met mijn prive mail en stuur omdat het kan ook meteen mijn naw en bsn mee. Soms ook mijn creditcard nummer, paspoortnummer en bankrekeningnummer...quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
Aber naturlich...quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:41 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
en onderzoeksmethode, evaluatie over de kinderopvangorganisatie, belastingcontrole etc. . Zie de eerdere link die ik ik eerder plaatste.
https://www.rijksoverheid(...)ge-dossier-toeslagen
In de brief van de staatssecretaris staat onder ander:
De paginalange zwartgelakte stukken waarnaar in tweets lijkt te worden verwezen, betreffen een rapport over een belastingcontrole bij een kinderopvanginstelling met informatie over omzet- en loongegevens en een uitdraai van een query voor een groot aantal burgers, waarbij slechts één regel over de betreffende burger gaat. Deze documenten zijn voor de volledigheid meegestuurd, maar geven daardoor wel een vertekend beeld.
En van al je collega's. Want alleen is maar alleen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik communiceer berhoepshalve ook altijd met mijn prive mail en stuur omdat het kan ook meteen mijn naw en bsn mee. Soms ook mijn creditcard nummer, paspoortnummer en bankrekeningnummer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |