Sterktequote:Op woensdag 11 december 2019 11:48 schreef scrupuleus het volgende:
Ja ik weet mij ook vaak geen houding aan te nemen
Eigenlijk ben ik meer een nordic walking type.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind jou een wielertype.
O ik eerder een boerendochter.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind jou een wielertype.
Jij lijkt mij het type dochter van een vader die in de negerzoenfabriek werkt.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O ik eerder een boerendochter.
Pa en ma werken beide in een verzorgingstehuis.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij lijkt mij het type dochter van een vader die in de negerzoenfabriek werkt.
Zo'n veger van curling.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:55 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ben eerder een bokser.
Wat jij Musk?
Een darter toch?
Boh, dik.quote:
Dan moet de kerst nog komen.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boh, dik.
Mijn grafiekje gaat zo hard omhoog.
Pepernoten, t doet wat met je
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 december 2019 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet de kerst nog komen.
Wie is 't?quote:
Ja hoiquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:45 schreef MCH het volgende:
[..]
En what about
@:lokasenna
@:kopjechino
@:moeraskat
Brabants 2,5 maandje.quote:
Bedankt, altijd fijn om te zien dat er nog users posten die ik kenquote:
Hoi!quote:Op woensdag 11 december 2019 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bedankt, altijd fijn om te zien dat er nog users posten die ik kenJa, best wel... en momenteel zijn het nog steeds drukke tijden. Maar heb mezelf gedwongen om wat vaker te niksen. Ik zocht eigenlijk op FOK! het topic voor de AIVD kerstpuzzel. Wilde weten of er weer van die teams waren. Wellicht kon ik dan aansluiten... maar nog niks gevonden.
Die maken is dan meteen een goede binnenkomer!quote:Op woensdag 11 december 2019 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bedankt, altijd fijn om te zien dat er nog users posten die ik kenJa, best wel... en momenteel zijn het nog steeds drukke tijden. Maar heb mezelf gedwongen om wat vaker te niksen. Ik zocht eigenlijk op FOK! het topic voor de AIVD kerstpuzzel. Wilde weten of er weer van die teams waren. Wellicht kon ik dan aansluiten... maar nog niks gevonden.
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoi!
Dan start je zelf het topic toch?
Hoe is het met jou dan?quote:
Ze zijn ineens snel. Heb alle facturen van oktober al binnen.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker 60 dagen wachten nu
Ja stabielprima. (Lekker)Druk op m'n werk, tevens genoeg te doen thuis... de dagen vliegen voorbij.quote:
Wat voor exotische dingen bestel je dan?quote:Op woensdag 11 december 2019 14:30 schreef CherryLips het volgende:
God jezus PostNL weet ook niet meer wat ze met m'n bestellingen aan moeten.
Twee boeken, een sleutelhanger en een Funko. De sleutelhanger is kwijt. Het ene boek was vorige week binnengekomen maar was beschadigd, dus teruggestuurd en nieuwe besteld. Ik verwacht nu het nieuwe boek en de Funko en het tweede boek zou morgen binnenkomen.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor exotische dingen bestel je dan?
Je moet ook wel de deur opendoen als ze aanbellen.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:30 schreef CherryLips het volgende:
God jezus PostNL weet ook niet meer wat ze met m'n bestellingen aan moeten.
Moeten ze ook komen in het aangegeven tijdvak.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je moet ook wel de deur opendoen als ze aanbellen.
hue huequote:Op woensdag 11 december 2019 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten ze ook komen in het aangegeven tijdvak.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten ze ook komen in het aangegeven tijdvak.
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:39 schreef CherryLips het volgende:
"Bezorger is onderweg naar een PostNL-locatie" en dan staat mijn adres bij de afhaallocatie
Krijg je gelijk een bakkie leut als je langskomtquote:Op woensdag 11 december 2019 14:39 schreef STING het volgende:
Wel een voordeel dat ik woon in een wijk met relatief veel oudjes, er is altijd wel iemand thuis en 's avonds zijn ze ook netjes thuis
In de mail staat "bezorgd tussen 12:00 en 15:00" en bij PostNL staat tussen 11:30 en 14:15.quote:
Ja, kei leuk. Nemen ze een pakje aan. Kan je ze de volgende 4 dagen niet bereiken.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:39 schreef STING het volgende:
Wel een voordeel dat ik woon in een wijk met relatief veel oudjes, er is altijd wel iemand thuis en 's avonds zijn ze ook netjes thuis
Dat valt nog wel mee. Onlangs iets gekocht met zo'n snelbezorgbelofte. Waar je dus ook gewoon 2,95 extra voor moet betalen... krijg ik'm als nog 2 dagen later binnen én in de verkeerde kleur.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de mail staat "bezorgd tussen 12:00 en 15:00" en bij PostNL staat tussen 11:30 en 14:15.
Zwager had eens iets snel nodig voor vakantie, tientje extra betaald om het nog op zondag te laten bezorgen. Bezorger kon hun huis niet vinden ofzo en heeft het ergers anders bezorgd zonder het te laten weten en zonder te onthouden waar ie het had bezorgd.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee. Onlangs iets gekocht met zo'n snelbezorgbelofte. Waar je dus ook gewoon 2,95 extra voor moet betalen... krijg ik'm als nog 2 dagen later binnen én in de verkeerde kleur.
Janken.
ffs.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zwager had eens iets snel nodig voor vakantie, tientje extra betaald om het nog op zondag te laten bezorgen. Bezorger kon hun huis niet vinden ofzo en heeft het ergers anders bezorgd zonder het te laten weten en zonder te onthouden waar ie het had bezorgd.
Ik had daar al lang niet besteld maar deze chaos is meer iets van PostNL geloof ik.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ffs.![]()
Wat is dit toch tegenwoordig.
Het gaat ook echt steeds vaker mis. Echt de meest bizarre fouten heb ik de laatste tijd. Ik durf bij die bolle blauwe webshop nog amper iets te bestellen...
Dat denk ik stiekem ook wel.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had daar al lang niet besteld maar deze chaos is meer iets van PostNL geloof ik.
Lol, dat gelukkig nog niet. Volgens mij zijn ze daar nog te 'jong' voor en de buren zijn nog vaak samen, dus nog geen eenzame oudjesquote:Op woensdag 11 december 2019 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Krijg je gelijk een bakkie leut als je langskomt
Ai, dat lijkt me inderdaad erg irritant. Bij mij kan ik gelukkig tot nu toe altijd diezelfde avond nog het pakketje bij een van de buren ophalen.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, kei leuk. Nemen ze een pakje aan. Kan je ze de volgende 4 dagen niet bereiken.ook al gehad. Tegenwoordig duw ik een briefje bij de buren in de bus. ''Hoi, u was zo vriendelijk om een pakje voor mij aan te nemen. Zou u kunnen aangeven wanneer u thuis bent, dan kom ik het halen. Mijn nummer is 06..... houdoe! ''
Werkt echt als een tierelier
Kan ik me iets bij voorstellen. Maar wat ook echt gewoon ongelogen waar is, is dat ik de pakjes doorgaans bestel en dan een datum kies dat ik sowieso thuis ben.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik laat mijn pakketjes standaard bij een afhaallocatie afleveren, sinds ik zelf bezorger ben geweest en weet hoe fucking irritant het is om steeds voor dezelfde deuren te staan die niet open gaan
Vroegah.. toen je blij was als je pakketje via PostNL kwam en niet via DPD, TNT, etc.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had daar al lang niet besteld maar deze chaos is meer iets van PostNL geloof ik.
Nou ja maandag verwachtte ik deze pakketjes eerst maar toen werd er in huis geklust en zat ik te werken met een koptelefoon op. Maar ze kwamen een uur te vroeg dus ik had er nog geen rekening mee gehouden.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Maar wat ook echt gewoon ongelogen waar is, is dat ik de pakjes doorgaans bestel en dan een datum kies dat ik sowieso thuis ben.
Toch komt de bezorgder 6 van de 10 keer op een heel andere dag en/of tijdstip. ''uw bestelling is vertraagd''... Tja... rot voor de bezorger maar ik ga ook niet expres iets zitten bestellen terwijl ik dan helemaal niet thuis ben zodra ze het komen brengen.
Ik snap ook niet waarom het bezorgen nog steeds zoveel 's middags wordt gedaan, terwijl iedereen al jaren weet dat dat de veel personen niet thuis zijn. Zal wel een geld dingetje zijn, maar inderdaad heel irritant voor de bezorgers.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik laat mijn pakketjes standaard bij een afhaallocatie afleveren, sinds ik zelf bezorger ben geweest en weet hoe fucking irritant het is om steeds voor dezelfde deuren te staan die niet open gaan
Ik weet inderdaad ook dat het van de andere kant soms simpelweg niet anders kan. Soms gaat er ook gewoon wat mis met het sorteren en dan komt het pakketje inderdaad later aan in het distributiecentrum vanwaar de bezorgers dan weer rijden. Maar er zijn dus ook gewoon mensen die steevast elke week bestellen, het thuis willen laten bezorgen en nooit thuis zijn. Waarvan de buren dan ook een briefje bij de deur hebben 'wij nemen geen pakketjes voor de buren op nr. X meer aan'.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Maar wat ook echt gewoon ongelogen waar is, is dat ik de pakjes doorgaans bestel en dan een datum kies dat ik sowieso thuis ben.
Toch komt de bezorgder 6 van de 10 keer op een heel andere dag en/of tijdstip. ''uw bestelling is vertraagd''... Tja... rot voor de bezorger maar ik ga ook niet expres iets zitten bestellen terwijl ik dan helemaal niet thuis ben zodra ze het komen brengen.
Volgens mij hou je daar amper tien cent aan over.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het bezorgen nog steeds zoveel 's middags wordt gedaan, terwijl iedereen al jaren weet dat dat de veel personen niet thuis zijn. Zal wel een geld dingetje zijn, maar inderdaad heel irritant voor de bezorgers.
Zag wel ergens deze week iets over experimenteren met afhaallocaties, waarbij mensen zich kunnen opgeven in een woonwijk als ophaalpunt, voor 25 cent per pakket
De betreffende vrouw in de rapportage verdiende er 5 euro p/dag meequote:Op woensdag 11 december 2019 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij hou je daar amper tien cent aan over.
Ja, dat is bij DHL al een vast ding. Homerr noemen ze dat. Dat is ideaal. Meestal de huismoeders die dat dan op zich nemenquote:Op woensdag 11 december 2019 14:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het bezorgen nog steeds zoveel 's middags wordt gedaan, terwijl iedereen al jaren weet dat dat de veel personen niet thuis zijn. Zal wel een geld dingetje zijn, maar inderdaad heel irritant voor de bezorgers.
Zag wel ergens deze week iets over experimenteren met afhaallocaties, waarbij mensen zich kunnen opgeven in een woonwijk als ophaalpunt, voor 25 cent per pakket
Nope, niet online! Had het in het eerste half uurtje al ergensquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Echt nog nooit meegemaakt. Of speel je online?
In storymode nooit een glitch gehad (behalve een easter egg die weigert te laden), maar online zie je nog wel eens paarden voorbij zwemmen
Ik heb er ook steeds meer problemen mee.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ffs.![]()
Wat is dit toch tegenwoordig.
Het gaat ook echt steeds vaker mis. Echt de meest bizarre fouten heb ik de laatste tijd. Ik durf bij die bolle blauwe webshop nog amper iets te bestellen...
Ze hebben t wel al slim gedaan met t ding dat ze maar 1x komen en niet standaard de volgende dag nog een x. Zijn er toch achtergekomen dat mensen die er de 1e dag niet zijn, de 2e dag er meestal ook niet zijn.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat was laatst zo'n hele buzzfeedquote:Op woensdag 11 december 2019 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad ook dat het van de andere kant soms simpelweg niet anders kan. Soms gaat er ook gewoon wat mis met het sorteren en dan komt het pakketje inderdaad later aan in het distributiecentrum vanwaar de bezorgers dan weer rijden. Maar er zijn dus ook gewoon mensen die steevast elke week bestellen, het thuis willen laten bezorgen en nooit thuis zijn. Waarvan de buren dan ook een briefje bij de deur hebben 'wij nemen geen pakketjes voor de buren op nr. X meer aan'.
Dat hadden ze, toen ik nog bezorger was, nog niet helaas. Ik stond inderdaad vaak twee dagen achter elkaar voor dezelfde dichte deurquote:Op woensdag 11 december 2019 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben t wel al slim gedaan met t ding dat ze maar 1x komen en niet standaard de volgende dag nog een x. Zijn er toch achtergekomen dat mensen die er de 1e dag niet zijn, de 2e dag er meestal ook niet zijn.
Ja, da's echt pas sinds kort. Vind t wel fijn.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat hadden ze, toen ik nog bezorger was, nog niet helaas. Ik stond inderdaad vaak twee dagen achter elkaar voor dezelfde dichte deur
Klinkt goed in de basisquote:Op woensdag 11 december 2019 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja stabielprima. (Lekker)Druk op m'n werk, tevens genoeg te doen thuis... de dagen vliegen voorbij.![]()
Alleen geen zin in die kut-kerst. Maar ja, daar hik ik elk jaar tegenaan, dus dat is niets nieuws. Dit jaar bijna de volledige kerst werken en met oud&nieuw ben ik ook aan't werk. Dus dat is dan wel weer even anders dan anders.
Bij ons was de regel dat we twee deuren links en twee deuren rechts van de eigenlijke geadresseerde moesten proberen. Dus max. 4 buren. Maar veel collega's, inclusief ikzelf, vonden 1 deur links en 1 deur rechts proberen wel voldoendequote:Op woensdag 11 december 2019 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
Laatst wilden ze een pakketje aan me afgeven voor drie portieken verderop
Ga niet voor de hele straat postbode spelen.
tegenwoordig krijgen ze toch helemaal geen tijd meer om op 5 plaatsen aan te gaan bellen?quote:Op woensdag 11 december 2019 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij ons was de regel dat we twee deuren links en twee deuren rechts van de eigenlijke geadresseerde moesten proberen. Dus max. 4 buren. Maar veel collega's, inclusief ikzelf, vonden 1 deur links en 1 deur rechts proberen wel voldoende
Dat ligt denk ik aan waar je werkt. Bij PostNL krijg je die tijd inderdaad niet. Bij DHL werden er gelukkig nog wel wat ruimere tijden aangehouden. Die snapten tenminste nog dat de bezorgers ook mensen zijn.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig krijgen ze toch helemaal geen tijd meer om op 5 plaatsen aan te gaan bellen?
Ja, dat zijn gewoon aso mensen inderdaad. Dat ze het dan niet bij zo'n punt laten bezorgen snap ik dan ook weer niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad ook dat het van de andere kant soms simpelweg niet anders kan. Soms gaat er ook gewoon wat mis met het sorteren en dan komt het pakketje inderdaad later aan in het distributiecentrum vanwaar de bezorgers dan weer rijden. Maar er zijn dus ook gewoon mensen die steevast elke week bestellen, het thuis willen laten bezorgen en nooit thuis zijn. Waarvan de buren dan ook een briefje bij de deur hebben 'wij nemen geen pakketjes voor de buren op nr. X meer aan'.
Aangezien ik vooraf ook niet weet of Bol (of H&M of wie dan ook) het zo gaat verpakken dat t in de brievenbus past, laat ik t ook gewoon meestal thuis bezorgen, wetende dat ik niet thuis ben. Pas als t echt duidelijk te groot is (de kerstboom!) laat ik t op een lokatie bezorgen. Maar da's kut, want daar kan ik dan pas in t weekend terecht steeds. Dus liever thuis, in de bus.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat zijn gewoon aso mensen inderdaad. Dat ze het dan niet bij zo'n punt laten bezorgen snap ik dan ook weer niet.
Waar het uiteindelijk dan toch naartoe gaat, dus inderdaadquote:Op woensdag 11 december 2019 16:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat zijn gewoon aso mensen inderdaad. Dat ze het dan niet bij zo'n punt laten bezorgen snap ik dan ook weer niet.
Dat dus.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er ook steeds meer problemen mee.
Of dat ik dan kleine dingen bestel die door de brievenbus passen en DUS niet aangeef POST NL ophaalpunt, maar thuis. Waarna ze t vervolgens in een doos doen van 20 meter bij 30 meter met kilo's lucht er in. Dus alsnog naar t ophaalpunt, wat dicht gaat om 18:00 en dan ben ik nog niet thuis. Dus pas in t weekend op kan halen.
Hier hebben we een ouder echtpaar die pakketpunt speelt voor de hele straatquote:Op woensdag 11 december 2019 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
Laatst wilden ze een pakketje aan me afgeven voor drie portieken verderop
Ga niet voor de hele straat postbode spelen.
Bij mij komt dat dus daar echt niet. Ze gooien het gewoon over de schutting. ( bij mijn huidige woning kan dit niet of ze moeten achterom lopen. ) Of bij de buren, of ze komen een andere dag terug.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar het uiteindelijk dan toch naartoe gaat, dus inderdaad
Die aan-huis-afhaalpunten krijgen een openingstijden sticker, waarop ze voor de buurt kunnen aangeven wanneer de pakketten kunnen worden opgehaaldquote:Op woensdag 11 december 2019 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier hebben we een ouder echtpaar die pakketpunt speelt voor de hele straat. Als je daar je pakketje op gaat halen en de deur gaat open zie je ook altijd nog een stapel andere pakketjes daar in de gang staan.
![]()
Tof dat ze het doen maar ik zou er nooit aan beginnen. Steeds die mensen aan de deur. Sommige natuurlijk op onmogelijke tijden in het weekend of avond. "Oh, ik dacht dat jullie al wakker waren hihi!", "Ja sorry dat ik om 23:10 nog aanbel maar ik ben pas nét thuis en ik móét het echt hebben, haha!"
Oh in het buitengebied rijden was zoooo chillquote:Op woensdag 11 december 2019 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij mij komt dat dus daar echt niet. Ze gooien het gewoon over de schutting. ( bij mijn huidige woning kan dit niet of ze moeten achterom lopen. ) Of bij de buren, of ze komen een andere dag terug.
Maar in de stad is dat anders denk ik, ik woon in een dorpje.
zo'n persoon ben ik. Alleen vraag ik dan of ze het in de papiercontainer willen doen.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh in het buitengebied rijden was zoooo chill![]()
Daar hadden mensen altijd, als ze niet thuis waren, een briefje op de deur geplakt dat je het pakketje 'in de dekenkist' of 'achter de bloempot' oid kon achterlaten. Die mensen![]()
Wat helemaal ideaal is, is dat er tegenwoordig pakketboxen zijnPaar mogen meemaken. Heerlijk
Ja, dat soort dingen inderdaad. Dat is echt topquote:Op woensdag 11 december 2019 16:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo'n persoon ben ik. Alleen vraag ik dan of ze het in de papiercontainer willen doen.![]()
Zijn dat die grote dingen in de tuin? Ik dacht dat dat fietsenstallingen waren voor mensen die geen zin hebben om 2 kilometer door een brandgang te strompelen.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh in het buitengebied rijden was zoooo chill![]()
Daar hadden mensen altijd, als ze niet thuis waren, een briefje op de deur geplakt dat je het pakketje 'in de dekenkist' of 'achter de bloempot' oid kon achterlaten. Die mensen![]()
Wat helemaal ideaal is, is dat er tegenwoordig pakketboxen zijnPaar mogen meemaken. Heerlijk
Dat hebben mijn pakketsenioren niet, maar die doen het onbezoldigd dan ook. Maar zelfs met zo'n sticker zou ik er nog geen zin in hebben joh. Mensen zat die die sticker niet eens zien, en dan nog de mensen die die sticker wel zien maar denken:"Ja fuck it, ze zijn thuis en ik heb het nodig dus *dingdong!*". Ben je een keertje niet thuis tijdens 'openingstijden' dan gaan mensen natuurlijk over de flos en ze gaan je hoogstwaarschijnlijk ook zien als een verlengstuk van het bedrijf en zeuren en klagen tegen je.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die aan-huis-afhaalpunten krijgen een openingstijden sticker, waarop ze voor de buurt kunnen aangeven wanneer de pakketten kunnen worden opgehaald
De pakketboxen? Dat zijn zulke dingen:quote:Op woensdag 11 december 2019 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zijn dat die grote dingen in de tuin? Ik dacht dat dat fietsenstallingen waren voor mensen die geen zin hebben om 2 kilometer door een brandgang te strompelen.![]()
Ligt er een beetje aan hoe je buurt is, of ik het zou doen of niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hebben mijn pakketsenioren niet, maar die doen het onbezoldigd dan ook. Maar zelfs met zo'n sticker zou ik er nog geen zin in hebben joh. Mensen zat die die sticker niet eens zien, en dan nog de mensen die die sticker wel zien maar denken:"Ja fuck it, ze zijn thuis en ik heb het nodig dus *dingdong!*". Ben je een keertje niet thuis tijdens 'openingstijden' dan gaan mensen natuurlijk over de flos en ze gaan je hoogstwaarschijnlijk ook zien als een verlengstuk van het bedrijf en zeuren en klagen tegen je.
Echt, geef mijn portie maar aan Fikkie.![]()
Oh nee, dat lijkt me ook echt niks hoor. Dan moet je ook altijd ''fatsoenlijk'' de deur open doen. Althans, dat gevoel heb ik altijd. En steeds mensen aan de deur en rommel in de gang.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier hebben we een ouder echtpaar die pakketpunt speelt voor de hele straat. Als je daar je pakketje op gaat halen en de deur gaat open zie je ook altijd nog een stapel andere pakketjes daar in de gang staan.
![]()
Tof dat ze het doen maar ik zou er nooit aan beginnen. Steeds die mensen aan de deur. Sommige natuurlijk op onmogelijke tijden in het weekend of avond. "Oh, ik dacht dat jullie al wakker waren hihi!", "Ja sorry dat ik om 23:10 nog aanbel maar ik ben pas nét thuis en ik móét het echt hebben, haha!"
Ja, oke. Als ze het zomaar doen is het anders inderdaadquote:Op woensdag 11 december 2019 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hebben mijn pakketsenioren niet, maar die doen het onbezoldigd dan ook. Maar zelfs met zo'n sticker zou ik er nog geen zin in hebben joh. Mensen zat die die sticker niet eens zien, en dan nog de mensen die die sticker wel zien maar denken:"Ja fuck it, ze zijn thuis en ik heb het nodig dus *dingdong!*". Ben je een keertje niet thuis tijdens 'openingstijden' dan gaan mensen natuurlijk over de flos en ze gaan je hoogstwaarschijnlijk ook zien als een verlengstuk van het bedrijf en zeuren en klagen tegen je.
quote:Op woensdag 11 december 2019 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat die 'alles' bezorgen.. zegmaarquote:Op woensdag 11 december 2019 16:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh nee, dat lijkt me ook echt niks hoor. Dan moet je ook altijd ''fatsoenlijk'' de deur open doen. Althans, dat gevoel heb ik altijd. En steeds mensen aan de deur en rommel in de gang.
Wat ik overigens echt vreemd vind is dat ik hier nog wel eens pakketbezorgers zie rijden na middernacht. Dan kom ik namelijk thuis van m'n werk.
Ze hebben dan een PostNL bus bij zich en zitten dan ook echt met 2 man in dat ding. Wat ik al zelden zie overigens. Maar dat zal wel om kabouterpost gaan denk ik.![]()
Ziet er toch niet groot uit.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De pakketboxen? Dat zijn zulke dingen:
[ afbeelding ]
Als ik ooit een huis heb waar dat bij kan, dan haal ik gelijk zo'n ding
Je hebt ze in vele maten en soortenquote:
Precies. Kentekentje noteren.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat die 'alles' bezorgen.. zegmaar
En dan dat je bij iemand in de tuin 7 maten ziet staan. Ik zie het al voor me.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt ze in vele maten en soorten
quote:Op woensdag 11 december 2019 16:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan dat je bij iemand in de tuin 7 maten ziet staan. Ik zie het al voor me.![]()
'' Maar u kon ook gewoon alleen de grootste kopen hé?''
Dat is wel handig ja! En dan hoef je ook minder ver te lopen.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Er waren mensen die midden in een bos woonden, met hele agressieve honden om hun terrein te bewaken. Zij hadden aan het begin van hun pad zo'n pakketbox ter grootte van een dekenkist staan. Daar kan het grootste pakket dat je als 'gewone' bezorger mag bezorgen, met gemak in kwijt
Ik niet, welke buurt ook, zitten altijd wel een stel vervelende lijers tussen die niet kunnen of willen lezenquote:Op woensdag 11 december 2019 16:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe je buurt is, of ik het zou doen of niet.
Zodat de hele buurt incl inbreker kan zien dat je niet thuis bent?quote:Op woensdag 11 december 2019 16:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo'n persoon ben ik. Alleen vraag ik dan of ze het in de papiercontainer willen doen.![]()
Nee hoor. Ik schrijf doorgaans dat ik slaap i.v.m. nachtdienst.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zodat de hele buurt incl inbreker kan zien dat je niet thuis bent?
Wat begrijp je niet aan DEADLINE Boomer?!?!?!quote:Op woensdag 11 december 2019 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik niet, welke buurt ook, zitten altijd wel een stel vervelende lijers tussen die niet kunnen of willen lezen![]()
Een voorbeeldje: in het complex waar mijn ouders wonen zijn het allemaal keurige mensen. Ze hebben daar een verrijdbare afvalbak die 2 keer in de week geleegd wordt door de conciërge. Dat is gedaan omdat de vaste afvalopslag van het complex wat ver lopen is voor die ouwetjes (briljant ontwerp voor een seniorencomplex maar soit) Op die dagen hebben de oudjes tot 17:00 de tijd om hun zooi in de verrijdbare bak te gooien. Je wil niet weten hoe vaak ik daar al mensen ná vijf uur ben tegengekomen die met hun zakje zooi nog even de lift naar de kelder moeten hebben of er onverrichter zake weer van terugkomen met hun zooi
. Niet zelden onder luid geklaag in de trant van:"De kar was al weg! En het is pas 10 over vijf! Die had Kees toch nog wel even kunnen laten staan?!?
". NEE! DOMME KUT!
Ah, rekening mee gehouden dusquote:Op woensdag 11 december 2019 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik schrijf doorgaans dat ik slaap i.v.m. nachtdienst.![]()
En dan ook op het briefje ''Na het bezorgen gelieve dit briefje te verwijderen''.
quote:
Ja maar 10 minuutjes maar!!!! 10 minuten! Kom op zeg! Nee, Kees doet zijn werk slecht.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan DEADLINE Boomer?!?!?!
Heb je weleens gehoord van een winkel? Daar mag je na betalen spullen direct meenemen naar huis.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik heb ooit eens een vreemde situatie gehad, die ik nog niet begrijp.
Voor mijn dochter had ik kleding besteld. Ik bestel daar al jaren, gaat altijd goed. Dit keer zaten er ook echt dingen bij die hard nodig waren... kind groeide ineens uit alles en had bijna geen broeken meer die ze paste en ook geen fatsoenlijke schoenen meer. (Schoenen incident is een ander, niet relevant verhaal verder ).
Je zult begrijpen dat deze dingen vrij belangrijk zijn voor een (toen) 4-jarige. Er stond bij de levertijd; 1-2 werkdagen. Ik wilde deze spullen in elk geval binnen een week hebben dus dat zou goed uit komen.
Ik heb dus zitten wachten op dat pakket. Kreeg ook echt zo'n tijdvak in de mail en zo'n tracker dat ik de bezorger kon volgen. Ik heb gewoon die middag op de bank liggen Netflixen maar er is niemand aan de deur gekomen. Vervolgens vond ik toch een briefje in de bus met hierop '' u was niet thuis.'' Ook stond het vakje aangekruist dat ze ''morgen'' terug zouden komen. Ik kwaad, want ik was wel thuis. De bel doet het ook en die bel is overigens zo hard dat het als luchtalarm door zou kunnen... dus ik verdacht die bezorger sowieso al van leugens...
Maar goed. ''morgen'' zouden ze komen... Ik had het geluk dat ik die dag ook vrij was. Ben daarvoor de hele dag thuis gebleven.. maar uiteraard... geen pakket. De Track & Trace gaf ineens aan dat het pakketje bij het sorteercentrum of distributiecentrum lag. ( herinner ik me niet meer).
Daarna werd de status '' uw pakket is vertraagd''. Nu was het op dat moment slecht weer, dus ik dacht dat de pakketbezorger het druk had en niet alles kon bezorgen op die dag. Daar had ik dan wel begrip voor indien dit zo was. Maar inmiddels waren we al 3 dagen verder ná de eerste keer dat die man of vrouw aan m'n deur was geweest.
Nog 2 dagen bleef er staan bij de status ''uw pakket is vertraagd''. De 6e dag stond er ineens ''bestelling geannuleerd''. Nou toen werd ik dus helemaal debiel he. Uiteindelijk heb ik dus 8 dagen op mijn bestelling zitten wachten die nooit gekomen is. Ik heb toen de klantenservice van de betreffende winkel gebeld. Zij gaven aan dat mijn bestelling geretourneerd was en dat ik de bestelling maar opnieuw moest plaatsen. Ik zou mijn geld ook terug krijgen binnen 7 dagen (geloof ik). Toen was ik natuurlijk pislink geworden, want hoe kan het zo zijn dat wanneer ik ''niet thuis was'' .. terwijl ik dat dus wél was.. het pakket niet bij de buren gebracht is ( die wel/ook thuis waren ), vervolgens de bezorger de volgende dag zou komen, maar dus niet kwam. Daarna het pakket ineens vertraagd is ( enkele dagen ) en als klap op de vuurpijl heel mijn bestelling geannuleerd is. Als of dat pakket nooit bestaan heeft.!!!
De beste dame had hier natuurlijk geen antwoord op. Ze maakte er wat van dat de voorraad op de website verkeerd stond, en dat ik dus eigenlijk dingen had gekocht die er niet meer waren. En zei dus nogmaals dat ik mijn bestelling maar opnieuw moest plaatsen. Maar je raad het al, de maten/ artikelen die ik wilde bestellen waren inmiddels uitverkocht.![]()
![]()
Wat dat betreft had ze dus gelijk met die voorraad. Maar waarmee heeft die pakketbezorger dan in godsnaam aan mijn deur gestaan? Alleen de verpakking?!![]()
![]()
( ik had natuurlijk in de tussentijd een ander paar schoenen en een aantal broeken elders gekocht )
Uiteindelijk heb ik nooit fatsoenlijk uitleg gekregen van PostNL en/of de winkel. Maar ik gok erop dat deze bezorger óf mijn pakketje gejat heeft, of dusdanig heeft beschadigd dat hij het terug moest brengen en dus maar heeft gedaan als of hij had aangebeld.
Fuckers. Wees gewoon eerlijk.![]()
![]()
Ik woon in een dorp waar er geen kledingwinkels zijn. Verder werk ik onregelmatig en fulltime. Er is niet altijd tijd om ''vandaag of morgen'' naar een stad te gaan en daar te gaan winkelen.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je weleens gehoord van een winkel? Daar mag je na betalen spullen direct meenemen naar huis.
quote:Op woensdag 11 december 2019 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie het nieuws van de dag wel gehoord??![]()
https://www.veronicainsid(...)d-bij-val-op-het-ijs
Dan toch liever Celine.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:02 schreef Faxie het volgende:
@:Citizen.Erased
[ afbeelding ]
Silent Whale Becomes A Dream - Requiem en TRNA - Earthcult
huehuequote:Op woensdag 11 december 2019 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ik wel overheen kunnen komen.
Weet nog niet. Ik wil iig even boekje uit lezen, misschien even Morrigan uitnodigen om wat te gamen.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet werken van het weekend, maar ga wel even vliegeren tussendoor denk ik.
Jij?
Wat vervelend voor haar!quote:
Gezelligquote:Op woensdag 11 december 2019 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet nog niet. Ik wil iig even boekje uit lezen, misschien even Morrigan uitnodigen om wat te gamen.
Heb nog wat games waar ik multiplayer trofeeën mee moet halen. Altijd een bitchquote:
Misschien eens een rookproef laten uitvoeren?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zit dus met tocht in huis. (No Pun.) Geen idee waar het dus vandaan komt. Ik heb een nieuwbouw huis. Is ook serieus vorig jaar opgeleverd. Alle ramen etc. zitten dicht. Maar ik voél gewoon die tocht.
Ik word er serieus debiel van. Heb ook gewoon een trui en van alles aan. Nog heb ik het dus de laatste tijd koud. Dan kan ik wel de verwarming op 23 draaien ( niet overdreven dit keer )... maar dit lijkt me niet de oplossing?
Het punt is misschien dat de trap naar boven in de huiskamer zit, en dit open trappen betreffen. Die gaan dus direct naar zolder.
De deuren in deze huizen hangen net wat hoger. Waarschijnlijk voor mensen die drempels willen.
Bij de deuren zitten geen roosters die stiekem open staan. Het enige wat ik wel heb ik zo'n afzuigingsinstallatie door heel het huis. ( maar die heb ik nu uit gezet voor't geval dat. )
![]()
![]()
Denk toch dat het het ventilatiesysteem is...quote:Op woensdag 11 december 2019 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zit dus met tocht in huis. (No Pun.) Geen idee waar het dus vandaan komt. Ik heb een nieuwbouw huis. Is ook serieus vorig jaar opgeleverd. Alle ramen etc. zitten dicht. Maar ik voél gewoon die tocht.
Ik word er serieus debiel van. Heb ook gewoon een trui en van alles aan. Nog heb ik het dus de laatste tijd koud. Dan kan ik wel de verwarming op 23 draaien ( niet overdreven dit keer )... maar dit lijkt me niet de oplossing?
Het punt is misschien dat de trap naar boven in de huiskamer zit, en dit open trappen betreffen. Die gaan dus direct naar zolder.
De deuren in deze huizen hangen net wat hoger. Waarschijnlijk voor mensen die drempels willen.
Bij de deuren zitten geen roosters die stiekem open staan. Het enige wat ik wel heb ik zo'n afzuigingsinstallatie door heel het huis. ( maar die heb ik nu uit gezet voor't geval dat. )
![]()
![]()
Te grote schacht.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk toch dat het het ventilatiesysteem is...
Maar je wordt er wel een sterke meid van!quote:Op woensdag 11 december 2019 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Krijg altijd zo'n vieze bek van spinazie.
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
We hebben al wat leuke kerstversieringen neergezet.
Ziet er altijd zo gezellig uit
Is je huis niet op een begraafplaats gebouwd?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
Ben je soms zelf tochtig?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
Nak die bitchquote:Op woensdag 11 december 2019 21:21 schreef Astro_boy het volgende:
Hi all, mijn vriendin klaagt dat ik op FOK! zit. Ik heb haar leren kennen via FOK! dus snap niet waarom ze hier over zeurt. Wat moet ik doen?
Daar kunnen we alleen wat over zeggen als we weten wie ze is.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:21 schreef Astro_boy het volgende:
Hi all, mijn vriendin klaagt dat ik op FOK! zit. Ik heb haar leren kennen via FOK! dus snap niet waarom ze hier over zeurt. Wat moet ik doen?
-Strawberry-quote:Op woensdag 11 december 2019 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kunnen we alleen wat over zeggen als we weten wie ze is.
Kaarsen neerzetten en verplaatsen om te zien waar de luchtstroom vandaan komt.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
Tegenwoordig kan alles, als je er maar in gelooft.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat klopt, want ik weet wie haar vriend is, en jij bent het niet.
Nu wel benieuwd eigenlijk :$quote:Op woensdag 11 december 2019 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oh leuk! Ken haar nog van jaren terug. Goede gesprekken mee gehad.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:44 schreef Faxie het volgende:
Ze post nog. Is weer enigszins actief tegenwoordig met een iets andere naam.
Heb er ook een. Maar de temperatuur is eigenlijk altijd wel prima hier.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:14 schreef CherryLips het volgende:
zo'n trap in de woonkamer lijkt me kut. Warme lucht stijgt toch op, lijkt me.
Misschien is het vriend Art.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dacht dat je al een koophuis had.quote:Op woensdag 11 december 2019 22:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb er ook een. Maar de temperatuur is eigenlijk altijd wel prima hier.
Oh en vloerverwarming. Enige nadeel is dat de huur pleurishoog is en ik dus volgend jaar toch maar weer Funda van stal ga halen
.
Had is het toverwoord.quote:Op woensdag 11 december 2019 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat je al een koophuis had.
Art Rooijakkers :’)quote:Op woensdag 11 december 2019 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is het vriend Art.
Ik denk het nietquote:Op woensdag 11 december 2019 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is het vriend Art.
Hahahaquote:Op donderdag 12 december 2019 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
Zou ik normaal beamen dat weet je. Maar ben beetje te beurs.
We deden een combo met trappen aan de binnenkant van de dij en die moest landen. Maar dat gaat de volgende keer anders hoor want ik kan niet normaal lopenquote:Op donderdag 12 december 2019 09:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HahahaHeb je niet goed geblokt?
Ik had gisteren en eergisteren ook net iets teveel spierpijnVandaag is het een beetje houdbaar
Oja, die is ook niet goed te blokkenquote:Op donderdag 12 december 2019 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
We deden een combo met trappen aan de binnenkant van de dij en die moest landen. Maar dat gaat de volgende keer anders hoor want ik kan niet normaal lopen
Lekker blijven zitten de hele dagquote:Op donderdag 12 december 2019 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, die is ook niet goed te blokkenSucces ermee dan vandaag
Hahahahaquote:Op donderdag 12 december 2019 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker blijven zitten de hele dag
Nog ff doortrainen en ik kan jou aan!
Mooi welquote:Op donderdag 12 december 2019 09:33 schreef Ang3l het volgende:
M'n eerste kickstarter is binnen, na 8 maanden wachten
[ afbeelding ]
It's so pretty!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikquote:
Gaaf!quote:Op donderdag 12 december 2019 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
It's so pretty!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel tof! Als je van dat sfeertje houdt, vindt je qua fotografie Louis Dazy misschien ook wel tofquote:Op donderdag 12 december 2019 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
It's so pretty!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ziet er idd ook mooi uit.quote:Op donderdag 12 december 2019 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel tof! Als je van dat sfeertje houdt, vindt je qua fotografie Louis Dazy misschien ook wel tof.
Ik hou echt van die combi tussen neon verlichting en donkere avondenquote:Op donderdag 12 december 2019 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ziet er idd ook mooi uit.
Dromerig neon
Ik ookquote:Op donderdag 12 december 2019 11:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou echt van die combi tussen neon verlichting en donkere avonden
Omg wat leuk!quote:Op donderdag 12 december 2019 11:03 schreef Debsterr het volgende:
Zometeen naar de Efteling voor ons personeelsfeest. Jammer genoeg nog steeds een korstje op mijn bakkes en mijn nieuwe jurk bleek gisteren een beetje stuk, maar dat mag de pret niet drukken.
Helaas mogen we niet in attractiesquote:
Beetje matig wel.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Helaas mogen we niet in attracties. Maar we zijn wel van 12 tot 24 in de Efteling
Ga je naar de Efteling, mag je niet in attracties. Wat is dezequote:Op donderdag 12 december 2019 11:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Helaas mogen we niet in attracties. Maar we zijn wel van 12 tot 24 in de Efteling
Ja, vaste feestlocatie blijkbaar...quote:Op donderdag 12 december 2019 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je naar de Efteling, mag je niet in attracties. Wat is deze
Is de Efteling verder gesloten dan? Anders kan je toch gewoon ergens aansluiten in de rijquote:Op donderdag 12 december 2019 11:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, vaste feestlocatie blijkbaar...
Hahahaha.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is er nog een apart gedeelte in de Efteling voor dit soort gelegenheden dan?quote:Op donderdag 12 december 2019 11:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat ga je daar dan doen? Superstomquote:Op donderdag 12 december 2019 11:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet als je je moet melden bij van allesquote:Op donderdag 12 december 2019 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Is de Efteling verder gesloten dan? Anders kan je toch gewoon ergens aansluiten in de rij
Heel veel zalen zelfsquote:Op donderdag 12 december 2019 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is er nog een apart gedeelte in de Efteling voor dit soort gelegenheden dan?
Wauw, okequote:Op donderdag 12 december 2019 11:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel veel zalen zelfsin het theater, bij de Droomvlucht, bij de Fata Morgana en vast nog wel meer plekken.
Lunch - presentaties over de cijfers enzo - borrel - buffet - feestavond. Vorig jaar presenteerde Paul de Leeuw en trad Guus Meeuwis op maar dat was voor 50 jarig bestaan.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat ga je daar dan doen? Superstom
Wow gaaf!quote:Op donderdag 12 december 2019 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
It's so pretty!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Ik ben even naar de wc, doei!!"quote:Op donderdag 12 december 2019 11:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, heel veel feestlokaties met zalen e.d., en niet alleen bij t theater.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is er nog een apart gedeelte in de Efteling voor dit soort gelegenheden dan?
Vorig jaar kerst heeft mijn bedrijf de Efteling op een avond afgehuurd voor het bedrijf. Was in plaats van kerstpakket. Vond ik wel mooie geste.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat vreemd dat ik er niet op sta, had me toch echt gemeldquote:Op donderdag 12 december 2019 11:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet als je je moet melden bij van alles
Jij hebt duidelijk ervaring met dergelijke situatiesquote:Op donderdag 12 december 2019 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Wat vreemd dat ik er niet op sta, had me toch echt gemeld
Met een presentielijst nog makkelijker, laat iemand je afstrepenquote:Op donderdag 12 december 2019 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk ervaring met dergelijke situaties
Ik merk al weer dat ik veel te braaf benquote:Op donderdag 12 december 2019 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Met een presentielijst nog makkelijker, laat iemand je afstrepen
Of ik niet braaf genoeg. Wie weet!quote:Op donderdag 12 december 2019 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik merk al weer dat ik veel te braaf ben
Was jij zo op school?!quote:Op donderdag 12 december 2019 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Met een presentielijst nog makkelijker, laat iemand je afstrepen
Jeetje. Nozem.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was dan nog wel braaf zelfs....
Goede tijden, slechte tijden.quote:
Je bent gewoon jaloers dat je het niet kunt betalen om in Amsterdam te wonen !!quote:Op donderdag 12 december 2019 15:32 schreef Ang3l het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)l-bijzonder-a3983345
Wat een KOTS artikel zeg
Eens. Ook om te kotsen die mensen die niet verder kijken dan Amsterdam. Ik woon er, ben import vanwege werk. Leuke stad, woon er met plezier, maar dat hautaine van sommige Amsterdammers is om te janken. En vaak zijn het dan ook nog nep Amsterdammers. Net als ik import. Blijven hangen na hun studie en voelen zich zoooooo Amstuurrrrrrdams.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Wat een KOTS artikel zeg
True. Heel jaloers.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je het niet kunt betalen om in Amsterdam te wonen !!
Je kunt het ook omdraaien, en stellen dat ze goed zijn geïntegreerd.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:58 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Eens. Ook om te kotsen die mensen die niet verder kijken dan Amsterdam. Ik woon er, ben import vanwege werk. Leuke stad, woon er met plezier, maar dat hautaine van sommige Amsterdammers is om te janken. En vaak zijn het dan ook nog nep Amsterdammers. Net als ik import. Blijven hangen na hun studie en voelen zich zoooooo Amstuurrrrrrdams.
Dat is waar. Een beetje zoals de huppekutjes op mijn werk die ineens fan van Ajax zijnquote:Op donderdag 12 december 2019 16:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je kunt het ook omdraaien, en stellen dat ze goed zijn geïntegreerd.
iel, ben jij geen echte Amsterdammerquote:Op donderdag 12 december 2019 15:58 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Eens. Ook om te kotsen die mensen die niet verder kijken dan Amsterdam. Ik woon er, ben import vanwege werk. Leuke stad, woon er met plezier, maar dat hautaine van sommige Amsterdammers is om te janken. En vaak zijn het dan ook nog nep Amsterdammers. Net als ik import. Blijven hangen na hun studie en voelen zich zoooooo Amstuurrrrrrdams.
quote:Op donderdag 12 december 2019 16:48 schreef -Straw- het volgende:
[..]
iel, ben jij geen echte Amsterdammer
Ik zat al die tijd bij je smatjequote:Op donderdag 12 december 2019 18:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mag je weer op internet in de gesloten inrichting?
Helemaal niet, deze man snapt het:quote:Op donderdag 12 december 2019 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Wat een KOTS artikel zeg
quote:Koning vindt mensen van buiten de Randstad juist „veel vrijer en liberaler”, zegt hij. „Je hebt daar verschillende meningen. In Amsterdam mag je maar op één manier denken. Er heerst een diversiteitsdogma, je mag hier geen kritiek hebben op klimaatbeleid, of op donkere mensen. Ikzelf heb geen probleem met Zwarte Piet bijvoorbeeld.”
Koning stemt op Forum voor Democratie – een afwijkende keuze in de links-liberale binnenstad. „Als je dat hier hardop zegt, word je afgemaakt.” Hij zou willen, zegt Koning, dat Amsterdammers minder „dogmatisch” waren. „Ik ben vóór homo’s. Maar ook voor de SGP’er die homoseksualiteit helemaal niets vindt.”
Dat.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi.
Ik wil weekend.
Veel. Te. Druk.
Opel Holstrontverklontering bekt niet zo lekkerquote:Op donderdag 12 december 2019 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een Opel Tarrel gekregen van de garage.
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze belden zelfs: Meneer uw auto is nog niet klaar maar wilt u hierheen komen om een andere leenauto op te halen? We kunnen u niet langer laten rijden in een Opel Tarrel.
Je bent al oud dus misschien hoor je niet zo goed.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fijn dat je het twee keer zegt, anders had ik het waarschijnlijk niet goed begrepen.
Met achtergrondgeluiden is m’n gehoor minder idd.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent al oud dus misschien hoor je niet zo goed.
Hoe zeiden ze het dan wel?quote:Op donderdag 12 december 2019 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dozen bestellen.
Leverancier: deze dozen hebben we niet meer.
Zoek het maar uit!
Ik: ehhh, ok.
![]()
Zo zeiden ze t niet letterlijk hoor, even voor de duidelijkheid
FIFA !!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 december 2019 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weekend boys.
Morgen Loka weg. Dus lekker een PS4 sessie. Nou nog een spel uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |