Sterktequote:Op woensdag 11 december 2019 11:48 schreef scrupuleus het volgende:
Ja ik weet mij ook vaak geen houding aan te nemen
Eigenlijk ben ik meer een nordic walking type.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind jou een wielertype.
O ik eerder een boerendochter.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind jou een wielertype.
Jij lijkt mij het type dochter van een vader die in de negerzoenfabriek werkt.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O ik eerder een boerendochter.
Pa en ma werken beide in een verzorgingstehuis.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij lijkt mij het type dochter van een vader die in de negerzoenfabriek werkt.
Zo'n veger van curling.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:55 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ben eerder een bokser.
Wat jij Musk?
Een darter toch?
Boh, dik.quote:
Dan moet de kerst nog komen.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boh, dik.
Mijn grafiekje gaat zo hard omhoog.
Pepernoten, t doet wat met je
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 december 2019 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet de kerst nog komen.
Wie is 't?quote:
Ja hoiquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:45 schreef MCH het volgende:
[..]
En what about
@:lokasenna
@:kopjechino
@:moeraskat
Brabants 2,5 maandje.quote:
Bedankt, altijd fijn om te zien dat er nog users posten die ik kenquote:
Hoi!quote:Op woensdag 11 december 2019 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bedankt, altijd fijn om te zien dat er nog users posten die ik kenJa, best wel... en momenteel zijn het nog steeds drukke tijden. Maar heb mezelf gedwongen om wat vaker te niksen. Ik zocht eigenlijk op FOK! het topic voor de AIVD kerstpuzzel. Wilde weten of er weer van die teams waren. Wellicht kon ik dan aansluiten... maar nog niks gevonden.
Die maken is dan meteen een goede binnenkomer!quote:Op woensdag 11 december 2019 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bedankt, altijd fijn om te zien dat er nog users posten die ik kenJa, best wel... en momenteel zijn het nog steeds drukke tijden. Maar heb mezelf gedwongen om wat vaker te niksen. Ik zocht eigenlijk op FOK! het topic voor de AIVD kerstpuzzel. Wilde weten of er weer van die teams waren. Wellicht kon ik dan aansluiten... maar nog niks gevonden.
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoi!
Dan start je zelf het topic toch?
Hoe is het met jou dan?quote:
Ze zijn ineens snel. Heb alle facturen van oktober al binnen.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker 60 dagen wachten nu
Ja stabielprima. (Lekker)Druk op m'n werk, tevens genoeg te doen thuis... de dagen vliegen voorbij.quote:
Wat voor exotische dingen bestel je dan?quote:Op woensdag 11 december 2019 14:30 schreef CherryLips het volgende:
God jezus PostNL weet ook niet meer wat ze met m'n bestellingen aan moeten.
Twee boeken, een sleutelhanger en een Funko. De sleutelhanger is kwijt. Het ene boek was vorige week binnengekomen maar was beschadigd, dus teruggestuurd en nieuwe besteld. Ik verwacht nu het nieuwe boek en de Funko en het tweede boek zou morgen binnenkomen.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor exotische dingen bestel je dan?
Je moet ook wel de deur opendoen als ze aanbellen.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:30 schreef CherryLips het volgende:
God jezus PostNL weet ook niet meer wat ze met m'n bestellingen aan moeten.
Moeten ze ook komen in het aangegeven tijdvak.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je moet ook wel de deur opendoen als ze aanbellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |