Lauwersoog is wel leuk ja, wij komen er te weinig, is maar 20 min. rijden maar denk er nooit aan..quote:Op woensdag 11 december 2019 17:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een Landal parkSuyderoogh. Hier is het al zo mooi en rustig. Zal op Schiermonnikoog nog wel meer zijn.
Wij zijn nog nooit op een waddeneiland geweest dus ben benieuwd.
Maar daar wilt Myraela niet komenquote:Op woensdag 11 december 2019 18:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo'n uitzicht heb ik altijd vanaf m'n slaapkamer
Ik denk dat we hier volgend jaar terug moeten komen, er is zoveel dat we nog willen doenquote:Op woensdag 11 december 2019 18:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lauwersoog is wel leuk ja, wij komen er te weinig, is maar 20 min. rijden maar denk er nooit aan..
Leeuwarden, ik zou een rondvaart doen ook, fantastische verhalen!
Lijkt me toch niet helemaal hetzelfde als zo'n huisje midden op het veld.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:39 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n uitzicht heb ik altijd vanaf m'n slaapkamer
Laatste keer dat ik er was.. hadden ze een pannenkoekenbootquote:Op woensdag 11 december 2019 18:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lauwersoog is wel leuk ja, wij komen er te weinig, is maar 20 min. rijden maar denk er nooit aan..
Leeuwarden, ik zou een rondvaart doen ook, fantastische verhalen!
moest lachenquote:Op woensdag 11 december 2019 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar daar wilt Myraela niet komen
Haha damn. Dit was wel een pijnlijke les: volgende keer handschoenen aan.quote:Op woensdag 11 december 2019 06:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat duurde na peperchutney maken hier... een dag of 4. Toen kon ik weer hete koffie optillen
Oow? Die van Heerenveen ken ik wel, er is er blijkbaar ook een in Lwd?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was.. hadden ze een pannenkoekenboot
Dit jaar gedroogde pepersquote:Op woensdag 11 december 2019 19:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Haha damn. Dit was wel een pijnlijke les: volgende keer handschoenen aan.
Nou toen wel..quote:Op woensdag 11 december 2019 19:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow? Die van Heerenveen ken ik wel, er is er blijkbaar ook een in Lwd?
Daar krijg je de pannenkoek koud en doorweekt?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:51 schreef Tele6 het volgende:
Er zijn zoveel pannenkoekenboten.
Nijmegen en Doetinchem hebben er iig allebei ook een. Al vaart die laatste geloof ik niet.
Jazeker. Vroeger tenminste! Ik ben van origine leuwardse! Vind het een erg leuke stad..quote:Op woensdag 11 december 2019 19:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow? Die van Heerenveen ken ik wel, er is er blijkbaar ook een in Lwd?
Ik houd van boten en pannenkoeken zijn een mooie ondergrond voor al het fruit, ijs en evt sterke drank wat ik erop laat stapelenquote:Op woensdag 11 december 2019 19:57 schreef Myraela het volgende:
Ik kan eigenlijk weinig restaurants bedenken waar ik minder enthousiast van zou worden dan een pannenkoekenboot. Ik hou niet van boten en niet van pannenkoeken.
Ik heb een aantal jaren in Lekkumerend gewoond en euhm... dat heeft mijn beeld van de stad niet ten positieve beinvloed...quote:Op woensdag 11 december 2019 19:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jazeker. Vroeger tenminste! Ik ben van origine leuwardse! Vind het een erg leuke stad..
Brrrr, nee de enige pannenkoeken die ik nog zou eten zou ik juist beleggen met alles wat hartig is.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik houd van boten en pannenkoeken zijn een mooie ondergrond voor al het fruit, ijs en evt sterke drank wat ik erop laat stapelen![]()
*nu zoete pannenkoek wil*
Hahahaquote:Op woensdag 11 december 2019 19:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar krijg je de pannenkoek koud en doorweekt?
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik houd van boten en pannenkoeken zijn een mooie ondergrond voor al het fruit, ijs en evt sterke drank wat ik erop laat stapelen![]()
quote:
Neeneeneequote:Op woensdag 11 december 2019 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Brrrr, nee de enige pannenkoeken die ik nog zou eten zou ik juist beleggen met alles wat hartig is.
QFTquote:Op woensdag 11 december 2019 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Neeneenee![]()
Een beetje spek, hooguit. En dan heeeeeeel veel stroop.
Nee joh, spek, kaas, ham en dan stroop eroverquote:Op woensdag 11 december 2019 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, de beste zijn die met kip of shoarma ofzo. Eigenlijk ga ik dus liever gewoon naar een kebabzaak.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Neeneenee![]()
Een beetje spek, hooguit. En dan heeeeeeel veel stroop.
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee joh, spek, kaas, ham en dan stroop erover![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, de beste zijn die met kip of shoarma ofzo. Eigenlijk ga ik dus liever gewoon naar een kebabzaak.
Zie bovenquote:Op woensdag 11 december 2019 20:17 schreef Myraela het volgende:
Zo zou ik mijn pannenkoek ook wel eten.
[ afbeelding ]
Hou. Op.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:18 schreef Myraela het volgende:
Of een pannenkoekje kapsalon.
[ afbeelding ]
Die kwam hier volgens mij al eerder langs en lijkt me wél lekker.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:23 schreef Myraela het volgende:
Maar als serieuzer alternatief, is de okonomiyaki natuurlijk de echte winnaar.
[ afbeelding ]
Vond ik wel.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die kwam hier volgens mij al eerder langs en lijkt me wél lekker.
Die is goed te doen en leuk om te maken.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:23 schreef Myraela het volgende:
Maar als serieuzer alternatief, is de okonomiyaki natuurlijk de echte winnaar.
[ afbeelding ]
I feel you. Ik heb het ook eens gehad en het was echt heel, heel naar.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Haha damn. Dit was wel een pijnlijke les: volgende keer handschoenen aan.
Jaquote:Op woensdag 11 december 2019 20:49 schreef fietsie het volgende:
Wat een intens gore pannenkoekverkrachtingen passeerden hier
Prima comfortfood, had m gisteren.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Heb jij die pasta-extravaganza al gemaakt? Hoe beviel het?
Kaas. Ok.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Prima comfortfood, had m gisteren.Niet HEEL spannend, maar kaas
Ik deed wel meer kaas dan het recept. En ook nog spinazie.
Ik moest aan je denken gisteren toen ik met kaas bezig was. Toen we bij je waren zei ik 'wat heb je veel soorten kaas in de koelkast', maar ik ging gisteren eens tellen...6 soorten kaas.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 21:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken gisteren toen ik met kaas bezig was. Toen we bij je waren zei ik 'wat heb je veel soorten kaas in de koelkast', maar ik ging gisteren eens tellen...6 soorten kaas.Ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |