Vind het enorm knap hoe je daar mee om hebt leren gaan. Een aantal jaar is serieus heel kort. En vooral wat ontzettend fijn voor je!quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dank je. Het heeft een aantal jaar geduurd, maar ik ben er ook wel echt trots op dat het me gelukt is om daar op zo'n manier mee om te kunnen gaan.
Ja, ook dat.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meer: gezond verstand van de bestuurder uitgezet
Tja.Jammer hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:40 schreef borisz het volgende:
Ajax is meer bezig met de scheids, dan om goed te voetballen.
Google. Nu.nl. Etc.quote:
Jumbo heeft zelfs een hele site met route instructies voor hun chauffeurs..quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Verkeerde route ingegeven in de gps door de planning.
Douw ze in een kop met melk..quote:Op woensdag 11 december 2019 00:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
Mn handen staan nog steeds in de fik van het pepers snijden
Dacht een leuk filmpje met Max te vinden achter de link...quote:Op woensdag 11 december 2019 00:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jumbo heeft zelfs een hele site met route instructies voor hun chauffeurs..
http://jumbo-route.nl
Vooral zorgen dat hij naar buiten kan om zijn ding te doenquote:Op woensdag 11 december 2019 05:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dacht een leuk filmpje met Max te vinden achter de link...
Beterschap voor Loebes dan maar...wat kun je doen dat hij zich beter voelt?
Een bak kibbesoep misschien...
Dat duurde na peperchutney maken hier... een dag of 4. Toen kon ik weer hete koffie optillenquote:Op woensdag 11 december 2019 00:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
Mn handen staan nog steeds in de fik van het pepers snijden
Druk met leuke dingen hoop ikquote:Op woensdag 11 december 2019 06:39 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenEn hallo
Het is zo megadruk op het moment dat ik amper tijd heb voor jullie
Hangt van je definitie van leuk af, maar laten we het erop houden dat ik me kostelijk vermaakquote:
Jij mag bepalen of het leuk isquote:Op woensdag 11 december 2019 06:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hangt van je definitie van leuk af, maar laten we het erop houden dat ik me kostelijk vermaak
Dat is voor het bevoorraden van de winkels, niet voor het bezorgen bij klanten aan huis.quote:Op woensdag 11 december 2019 00:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jumbo heeft zelfs een hele site met route instructies voor hun chauffeurs..
http://jumbo-route.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |