quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik hoop voor @:Drizzt dan wel @:onlogisch dat dit topic inmiddels is gereekst. Anders zitten we vanavond weer te koekeloeren (als er zoals gebruikelijk weer geen moderators aanwezig zijn tijdens een avondje voetbal, @:skysherrif)
@Dj_Day-V en ik juichen vanavond voor Ajaxquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:57 schreef 3rr0r het volgende:
@:Coco. juicht straks extra hard om te compenseren voor mijn afwezigheid
Echte PSV supporters.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:Dj_Day-v en ik juichen vanavond voor Ajax
Je hoort het vanzelf.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:08 schreef Ronald het volgende:
Ik ben benieuwd of de megafoon idioot weer aanwezig is op de tribune
Alle nepsupporters verzamelen zichquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:34 schreef Coco. het volgende:
Er hangt een grimmige sfeer in het Ajax topic.
Hoezee, hoezee, hoezee!quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik heb een bijzonder leuke verrassing voor jullie. Ik ben tijdens de wedstrijd namelijk van de partij
Driewerf hoezee!
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik heb een bijzonder leuke verrassing voor jullie. Ik ben tijdens de wedstrijd namelijk van de partij
Driewerf hoezee!
jouw probleemquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Driewerf hoezee!
Veel dank.quote:
quote:
(lol)quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle nepsupporters verzamelen zich
Hinniken welquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Hinken jullie ook wel eens op twee gedachtes?
nee monkyyyquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Hinken jullie ook wel eens op twee gedachtes?
@ikweethetooknietquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:33 schreef Zipportal het volgende:
Het stompje is weer gelakt.
@:ikweethookniet
Holy fuck lezen er zo veel mensen meequote:Op dinsdag 10 december 2019 20:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
CONFIRMEDEDEDEDED.
Ja godver, kan toch niet alles tegelijk kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:45 schreef Zipportal het volgende:
@:lenny_leonard Saving Private Ryan op RTL7. Strandlanding.
Godenfilmquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:45 schreef Zipportal het volgende:
Vin Diesel genotquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:45 schreef Zipportal het volgende:
Alvarez , die kan volgens Haggie mee in het hoge tempo op het middenveld .quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:49 schreef Perrin het volgende:
Wie zou eerder rood krijgen, Veltman of Mazza?
serieusquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Afgelopen juni kwam hij eenmalig terug in de bioscoop. Weer bekeken.
Laten we hopen dat ie piekt vanavond.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Mazraoui??? Snap ik niks van. Zooooo onzeker altijd.²
Het is gelukkig geen schoonheidswedstrijdquote:
Daar gaat het wel vaker mis bij jou.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik dacht dat Chelsea vs Lille eerder was?
quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Laatste speelronden zijn altijd tegelijk, om de hoeveelheid salonremises te verminderen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Laten we vooral hopen dat ie geen rare overtreding maakt of al in de eerste 15 minuten geel paktquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ie piekt vanavond.
Nog net ff happy endje van de pre-match massage meepakken.quote:
Oh kut, jij bent er ook. Met je domme act.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
We weten allemaal toch dat het weer van Ziyech gaat komen.²
Geen radar maar alarm.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Mijn dagjesvolk radar gaat af. [ afbeelding ]
Bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Geen radar maar alarm.
Geen dagjesvolk world war z gifje.
Afgekeurd.
Ja, spannende pot.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh kut, jij bent er ook. Met je domme act.
eerder iets te zeker met zijn vliegende tacklesquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Mazraoui??? Snap ik niks van. Zooooo onzeker altijd.²
Ik kijk ook nog eens via ZiggoGO, ik loop dus dubbel achterquote:
BansheeBoyquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
We weten allemaal toch dat het weer van Ziyech gaat komen.²
Krijg ebolaquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar gaat het wel vaker mis bij jou.
Sowtjesquote:
Ik ben altijd aardig hoorquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Typisch een Amsterdammer
Vbl mods wat zijn datquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gelukkig zijn er toch nooit VBL mods in live topics. Anders had @:wereldgozer een GROOT PROBLEEM
Haha lekker aan het uitlokken Harriequote:Op dinsdag 10 december 2019 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Typisch een Amsterdammer
Is dit een sneer naar @skysheriffquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gelukkig zijn er toch nooit VBL mods in live topics. Anders had @:wereldgozer een GROOT PROBLEEM
Wel degelijke dijwerken. Kan je een kathedraal bouwen man.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:05 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat die néger achterin niet echt kan voetballen
Even wat mensen een ban aannaaien. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha lekker aan het uitlokken Harrie
Kunnen ze die niet de gracht in tyfen?quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoor steeds een mongool met een megafoon.
Wie?quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit een sneer naar @:skysheriff
Schakelgenotquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:07 schreef Karina het volgende:
Ik vond die schakelkanalen altijd irritant maar vorige keer toch ingeschakeld en het is best leuk eigenlijk.
Koop een abo. Nergens last van.quote:
xDquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:11 schreef Saekerhett het volgende:
Voorzetten van Lang zijn een beetje Kort.
Jij bent voor Valencia?quote:
nee, hij schreeuwt.quote:
Nooit begrepen waarom relatief volwassen mensen dat soort onzin toelatenquote:
Ja dat is meestal zo met schakelkanalen, ze laten daar nooit één wedstrijd zien.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:13 schreef Karina het volgende:
Nou bij het schakelkanaal zijn wel ERG veel wedstrijden ik mis de helft van Ajax
Dan ga je toch naar Veronica?quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:13 schreef Karina het volgende:
Nou bij het schakelkanaal zijn wel ERG veel wedstrijden ik mis de helft van Ajax
IK snap niet dat hij die megafoon naar binnen krijgt.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom relatief volwassen mensen dat soort onzin toelaten
quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is meestal zo met schakelkanalen, ze laten daar nooit één wedstrijd zien.
Duh het zijn er nu heel veel he, vorige keer waren het er minderquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is meestal zo met schakelkanalen, ze laten daar nooit één wedstrijd zien.
Ja jezus wat wil je nouquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Duh het zijn er nu heel veel he, vorige keer waren het er minder
Stop je toch zo in je neus.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
IK snap niet dat hij die megafoon naar binnen krijgt.
hij heeft geen megafoonquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
IK snap niet dat hij die megafoon naar binnen krijgt.
Wij irriteren ons aan jouw kutactquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie irriteert zich nog meer aan het PSA hoofdje van de scheids?²
Spannend he, die halve finales?quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Duh het zijn er nu heel veel he, vorige keer waren het er minder
Nou ik zag wel ergens net een penalty ik zal niet spoilerenquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spannend he, die halve finales?
Ergeren, niet irriteren, idioot.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie irriteert zich nog meer aan het PSA hoofdje van de scheids?²
Alleen stieren hebben ballen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een koe die een castratie ondergaat .
Ze hebben daar heuse speakers en een microfoon (dit is geen grap trouwens)quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan niet manniemand heeft zo een harde stem .
Ja dit is die saaie vent weer.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:17 schreef Machielovic het volgende:
[..]
kunnen ze de commentator niet wisselen?
lolquote:
Daar snap ik dus echt niks van.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben daar heuse speakers en een microfoon (dit is geen grap trouwens)
quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik erger me aan de scheids met het PSA hoofdje.²
Ik heb weleens een kerel gezien die stond echt de hele tijd met zijn rug naar het veld instructies te geven aan het vak over wat ze moesten zingen iddquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Anders weet niemand wat ze moeten zingen
Ofzo
Pleur eens op met je kut smileyquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik erger me aan de scheids met het PSA hoofdje.²
@Anneloosquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook gecastreerd worden.
Compensatie voor wat ze in de eredivisie mee krijgen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax heeft Europees altijd de scheidsrechter tegen.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
Dat is steriliseren.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook gecastreerd worden.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:08 schreef Saekerhett het volgende:
Oh god we hebben de scheids weer eens tegen ja.
piep piepquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
Welke wedstrijd kijk je?quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:21 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 0-1.
Ja want het ook niet relevant hequote:Op dinsdag 10 december 2019 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik zag net nog iemand spoileren maar de commentator doet het ook gewoon
het ook niet relevantquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want het ook niet relevant he
ga toch fietsen manquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:21 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 0-1.
Jawel maar hij haalde het hier net wegquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want het ook niet relevant he
Nu nog niets.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, wat betekent de stand bij Chelsea voor Ajax?²
Bij de huidige stand, zijn Chelsea en Ajax door.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, wat betekent de stand bij Chelsea voor Ajax?²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |