Die zijn zo tofquote:Op maandag 9 december 2019 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een Niva dacht ik. In ieder geval een 4x4.
Daar hoef je je echt absoluut niet voor te schamenquote:Op maandag 9 december 2019 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meervanwege het geringe getal van 2
Luxepaardje hoor.quote:Op maandag 9 december 2019 22:25 schreef bitterbal het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar Emirates.
Daarom.quote:Op maandag 9 december 2019 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn zo tofEn praktisch onverwoestbaar als je zo af en toe de schroefjes weer vastdraait
Voor van die oliesjeiks die voor een dagje trouwen daar zodat ze legaal een hoertje vies kunnen uitwonenquote:Op maandag 9 december 2019 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die zijn het goedkoopste naar Thailand
Jammer dat we die dingen hier zo zwaar belasten, anders kon je ze voor een appel en een ei nieuw kopenquote:
O, ik vlieg meestal naar pauperlanden in Oost-Europaquote:Op maandag 9 december 2019 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die zijn het goedkoopste naar Thailand
Thailand is toch ook pauper. Alleen dan wat verder weg :pquote:Op maandag 9 december 2019 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik vlieg meestal naar pauperlanden in Oost-Europa
Deze had nog een leuk prijsje ook.quote:Op maandag 9 december 2019 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat we die dingen hier zo zwaar belasten, anders kon je ze voor een appel en een ei nieuw kopen
O, je reist via België?quote:Op maandag 9 december 2019 22:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik vlieg meestal naar een pauperland als ik naar huis ga
quote:Op maandag 9 december 2019 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Leef![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon uitgeven en wie morgen leeft, wie morgen zorgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Dat is waar.quote:Op maandag 9 december 2019 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thailand is toch ook pauper. Alleen dan wat verder weg :p
Nee, die 2 keer dat ik terugvloog naar NL waren naar Schiphol en gewoon lekker naar Eindhoven.quote:
Kun je beter via Luxemburg reizenquote:
Vloog jij nooit van Maastricht-Aachen?quote:Op maandag 9 december 2019 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je beter via Luxemburg reizen
Eindhoven is praktisch, zeker voor jouquote:Op maandag 9 december 2019 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, die 2 keer dat ik terugvloog naar NL waren naar Schiphol en gewoon lekker naar Eindhoven.
Ja en ik heb geen rijbewijs, dus is EHV voor mij het meest ideale.quote:Op maandag 9 december 2019 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eindhoven is praktisch, zeker voor jouIk parkeer tegenwoordig voordelig in een parkeergarage op twee haltes van het vliegveld
FAALquote:Op maandag 9 december 2019 22:47 schreef bitterbal het volgende:
ik ben 1 keer via eindhoven gegaan. Met mijn nichtje. Was cadeautje van haar voor mijn verjaardag dus zij had gezegd dat we die dag naar londen zouden vliegen. Wij daar aangekomen op vliegveld, door bagagecheck, gewacht in de vertrekhal. In de rij gaan staan voor het boarden. Toen kwam de medewerker er achter dat we een dag te vroeg waren
Hebben we daar paar uur voor niks gezeten:D
quote:Op maandag 9 december 2019 22:47 schreef bitterbal het volgende:
ik ben 1 keer via eindhoven gegaan. Met mijn nichtje. Was cadeautje van haar voor mijn verjaardag dus zij had gezegd dat we die dag naar londen zouden vliegen. Wij daar aangekomen op vliegveld, door bagagecheck, gewacht in de vertrekhal. In de rij gaan staan voor het boarden. Toen kwam de medewerker er achter dat we een dag te vroeg waren
Hebben we daar paar uur voor niks gezeten:D
Nee heb een vriendin in Eindhoven wonen dus we zijn daar gaan slapen en uit geweest. Was leukquote:Op maandag 9 december 2019 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]en toen? Overnachting geboekt?
quote:Op maandag 9 december 2019 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon uitgeven en wie morgen leeft, wie morgen zorgt![]()
![]()
Goede plannen, doordacht en zulksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt bijna volwassen man![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
En toen de volgende morgen zo’n kater dat je je vlucht hebt gemist zeker?quote:Op maandag 9 december 2019 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb een vriendin in Eindhoven wonen dus we zijn daar gaan slapen en uit geweest. Was leuk
Konijntje wordt groot *snif*quote:Op maandag 9 december 2019 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Goede plannen, doordacht en zulks
![]()
Nee we waren wederom weer netjes op tijd en zijn naar londen gegaan. 1 dag minder dat welquote:Op maandag 9 december 2019 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toen de volgende morgen zo’n kater dat je je vlucht hebt gemist zeker?
Maar gewoon door de douane en alles heen?quote:Op maandag 9 december 2019 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee we waren wederom weer netjes op tijd en zijn naar londen gegaan. 1 dag minder dat wel
Jaquote:Op maandag 9 december 2019 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar gewoon door de douane en alles heen?
Wel ooit gedaan. De laatste keer was toen er gezeik was rondom Eindhoven Airport en onze vlucht werd overgezet naar Maastricht-Aachen. Kwam ons toen nog goed uit want minder reistijd naar huisquote:Op maandag 9 december 2019 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vloog jij nooit van Maastricht-Aachen?
quote:Op maandag 9 december 2019 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaEn we stonden ook gewoon netjes in de rij om te boarden. En daar moet je buiten naar het vliegveld toch dus net voordta we naar buiten stapte stond daar 1 medewerker de paspoorten te checken en de tickets en die zag het.
![]()
k heb nooit naar die datum gekeken en mijn nichtje had zich dus ook vergist. Maar we hebben het hele traject doorlopen
Ja te laat is helemaal kutquote:Op maandag 9 december 2019 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]bizar
Collega van me was met haar gezin een dag te laat, ook lullig
Maar goed, snurktijd hier
Ik schrok er zelf ook van toen ik het neer pende.quote:Op maandag 9 december 2019 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Goede plannen, doordacht en zulks
![]()
Damn, wel goed kroeg verhaal!quote:Op maandag 9 december 2019 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaEn we stonden ook gewoon netjes in de rij om te boarden. En daar moet je buiten naar het vliegtuig toch dus net voordta we naar buiten stapte stond daar 1 medewerker de paspoorten te checken en de tickets en die zag het.
![]()
k heb nooit naar die datum gekeken en mijn nichtje had zich dus ook vergist. Maar we hebben het hele traject doorlopen
Moet er nog steeds om lachen. Toen we buiten stonden om te besluiten of we terug zouden gaan naar Den Haag of niet stond mijn nichtje te huilen omdat ze zich zo dom voelde. En ik had de slappe lachquote:
Hahaha, logisch welquote:Op maandag 9 december 2019 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet er nog steeds om lachen. Toen we buiten stonden om te besluiten of we terug zouden gaan naar Den Haag of niet stond mijn nichtje te huilen omdat ze zich zo dom voelde. En ik had de slappe lach
k weet niet meer wanneer we voor het eerst gecheckt zijn. Dit is overigens echt al een hele tijd geleden. Denk dat Eindhoven inmiddels wel een upgrade qua veiligheid heeft gehad.quote:Op maandag 9 december 2019 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
Wat raar dat je wel door de poortjes kwam dan, ik ging er altijd van uit dat die je ticket checken maar wellicht dan niet de datum? Want Eindhoven is gewoon dicht in de nacht. Wel een hilarisch verhaal verder.
Ik vind Eindhoven een heerlijke luchthaven, alleen is het best lang reizen altijd.
@:Rabit, als je eens een goedkoop tripje wil kijk dan eens naar Wizz, daar betaal je vaak geen drol voor de tickets met kleine handbagage.
Zou heel goed kunnen. Maar ik snap dat je nichtje wel even niet blij was.quote:Op maandag 9 december 2019 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k weet niet meer wanneer we voor het eerst gecheckt zijn. Dit is overigens echt al een hele tijd geleden. Denk dat Eindhoven inmiddels wel een upgrade qua veiligheid heeft gehad.
Ja zodra ik hier de kou echt zat benquote:Op maandag 9 december 2019 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Maar ik snap dat je nichtje wel even niet blij was.
En jij nog steeds Thailandgek lees ik, nog plannen?
Ik had het al op een notepad vast gezet, thanks voor de tip trouwens!quote:Op maandag 9 december 2019 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
Wat raar dat je wel door de poortjes kwam dan, ik ging er altijd van uit dat die je ticket checken maar wellicht dan niet de datum? Want Eindhoven is gewoon dicht in de nacht. Wel een hilarisch verhaal verder.
Ik vind Eindhoven een heerlijke luchthaven, alleen is het best lang reizen altijd.
@:Rabit, als je eens een goedkoop tripje wil kijk dan eens naar Wizz, daar betaal je vaak geen drol voor de tickets met kleine handbagage.
Lol! 6x!quote:Op maandag 9 december 2019 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zodra ik hier de kou echt zat benOp werk werd er gezegd dat ik pas in april mag. Denk niet dat ik het zo lang vol ga houden
Word de zesde keer :p
Graag gedaan, en ja ze vliegen ook op Letland dus dat zou goed kunnen. Naast dat de tickets goedkoop zijn vliegen ze dus vooral naar oost Europa en daar is het leven ook nog eens heerlijk betaalbaar.quote:Op maandag 9 december 2019 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had het al op een notepad vast gezet, thanks voor de tip trouwens!
Volgens mij heb ik er trouwens wel al eens mee gevlogen toen ik met een paar collega's van Letland terug kwam van een werk tripje jaren geleden.
quote:Op maandag 9 december 2019 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Graag gedaan, en ja ze vliegen ook op Letland dus dat zou goed kunnen. Naast dat de tickets goedkoop zijn vliegen ze dus vooral naar oost Europa en daar is het leven ook nog eens heerlijk betaalbaar.
quote:Op maandag 9 december 2019 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ook lid van Wizz Air Discount, jouw voorbeeld gevolgd Liesje
Bij mij loopt het nog tot maart. Volgens mij drie retourvluchten gedaan. En ik wil proberen vóór maart nog een keer naar Boedapest te gaan. En als je hotels boekt via Wizz spaar je voor credits. Dat tikt best aanquote:Op maandag 9 december 2019 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Het kan bijna niet pauperder he? Maar als je 3x per jaar (enkele reis) met ze vliegt heb je het al terug verdiend en daarna is het gewoon per vlucht meestal nog een tientje korting. Als ik wat langer ga koop ik altijd ook priority want grote handbagage mee.
Ja alleen nog maar 1 eiland. Maar ken er nu ook mensen en er komt een groepje elk jaar weer terug. Het gaat mij puur om de warmte eigenlijk. Niet eens zo zeer Thailand.quote:Op maandag 9 december 2019 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! 6x!Ik was na die ene keer er wel even goed klaar mee, maar was toen ook nog echt een groentje qua reizen en kon ook nog helemaal niet makkelijk contact maken tijdens het reizen. Maar de liefde voor een land ken ik wel, in januari 7e keer Albanie. April duurt echt nog lang! Tegen die tijd is het in het Haagse zonnetje alweer bijna strandweer.
Jij deed vooral de eilanden toch?
Klopt dat deed ik ook altijd. Maar nu boek ik altijd alles via het linkje op mijn site dan krijg ik een klein beetje commissie op mijn eigen boekingen.quote:Op maandag 9 december 2019 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij loopt het nog tot maart. Volgens mij drie retourvluchten gedaan. En ik wil proberen vóór maart nog een keer naar Boedapest te gaan. En als je hotels boekt via Wizz spaar je voor credits. Dat tikt best aan
Loopt je site goed?quote:Op maandag 9 december 2019 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt dat deed ik ook altijd. Maar nu boek ik altijd alles via het linkje op mijn site dan krijg ik een klein beetje commissie op mijn eigen boekingen.Maar heel af en toe ook wel van vreemden en dat is best tof. Dit jaar voor het eerst de 100 euro grens gehaald en uit laten betalen.
Ontslag nemen?quote:Op maandag 9 december 2019 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja alleen nog maar 1 eiland. Maar ken er nu ook mensen en er komt een groepje elk jaar weer terug. Het gaat mij puur om de warmte eigenlijk. Niet eens zo zeer Thailand.
Maar april slaat nergens op dus dan moet ik ontslag nemen denk ik
Ik ben alleen reizen steeds meer gaan waarderenquote:Op maandag 9 december 2019 23:32 schreef bitterbal het volgende:
Wil wel andere dingen zien maar niet meer alleen.
Waarom niet meer alleen? Omdat het soms eenzaam is? Ik vind alleen reizen juist zo lekker.quote:Op maandag 9 december 2019 23:32 schreef bitterbal het volgende:
Wil wel andere dingen zien maar niet meer alleen.
Koh Phangan ga ik alleen nog maar heen.quote:Op maandag 9 december 2019 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ontslag nemen?Welk eiland ga je dan heen? Ik was toen op Lanta. En ik begrijp je, is gewoon meer een soort van familiebezoek dan ofzo, met al die bekenden. En de warmte was inderdaad heerlijk!
Ja dat. En misschien vanwege veiligheid en of het delen van dingen. Zou bv heel graag meer van Afrika willen zien maar niet alleen.quote:Op maandag 9 december 2019 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom niet meer alleen? Omdat het soms eenzaam is? Ik vind alleen reizen juist zo lekker.
Ja had ik ook even maar vind het soms toch ook moeilijk om contacten te maken. En ga dan ook niet in een hostel dus plaats mezelf dan toch ook een beetje buiten die groep.quote:Op maandag 9 december 2019 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben alleen reizen steeds meer gaan waarderen
Ik weet niet wat goed is, want ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Vandaag 55 page views en gemiddeld denk ik zo'n 40 per dag ofzo. Maar het is nu ook laagseizoen denk ik, ik had vorig jaar voorjaar wel best leuke bezoekersaantallen vond ik. Hoogste wat ik ooit gehaald heb is 180 views. Maar ben er wel lui in geworden, zou nog zoveel kunnen schrijven.quote:
Snap ik. Zeker als je langer weg bent, kun je je dan eenzaam gaan voelen. Ik maak meestal korte tripjes. En ik kan ook goed tegen alleen zijnquote:Op maandag 9 december 2019 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had ik ook even maar vind het soms toch ook moeilijk om contacten te maken. En ga dan ook niet in een hostel dus plaats mezelf dan toch ook een beetje buiten die groep.
Oost Europa is wel qua financiën een geweldige vakantie bestemming! Vooral toen ik in die tijd net aan het werk ging en via mijn toenmalige werk vaker naar het buitenland kon vliegen.quote:Op maandag 9 december 2019 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Graag gedaan, en ja ze vliegen ook op Letland dus dat zou goed kunnen. Naast dat de tickets goedkoop zijn vliegen ze dus vooral naar oost Europa en daar is het leven ook nog eens heerlijk betaalbaar.
Booooh!! Dat ziet er ook wel echt paradijselijk uit.quote:Op maandag 9 december 2019 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koh Phangan ga ik alleen nog maar heen.
Ja vind wel weer ander werk. Ik heb een nul uren contract dus het sowieso raar om dan te zeggen dat ik niet voor april mag...
Dat is helemaal niet slechtquote:Op maandag 9 december 2019 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat goed is, want ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Vandaag 55 page views en gemiddeld denk ik zo'n 40 per dag ofzo. Maar het is nu ook laagseizoen denk ik, ik had vorig jaar voorjaar wel best leuke bezoekersaantallen vond ik. Hoogste wat ik ooit gehaald heb is 180 views. Maar ben er wel lui in geworden, zou nog zoveel kunnen schrijven.
Lol ik wilde schrijven dat ik Afrika ook niet snel in mijn uppie zou doen maar toen besefte ik me dat Marokko natuurlijk ook Afrika is.quote:Op maandag 9 december 2019 23:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat. En misschien vanwege veiligheid en of het delen van dingen. Zou bv heel graag meer van Afrika willen zien maar niet alleen.
Nou zo zou het moeten werken jaquote:Op maandag 9 december 2019 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Booooh!! Dat ziet er ook wel echt paradijselijk uit.Met een 0 uren contract kan je je toch ook een tijd op niet beschikbaar zetten? Of werkt dat niet zo in de horeca (toch?)
En daar is zoveel moois te ontdekkenquote:Op maandag 9 december 2019 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oost Europa is wel qua financiën een geweldige vakantie bestemming! Vooral toen ik in die tijd net aan het werk ging en via mijn toenmalige werk vaker naar het buitenland kon vliegen.
Nee want ben alleen n Thailand alleen geweest. Daar heb ik mij afgezien van straathonden niet onveilig gevoeld nee.quote:Op maandag 9 december 2019 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik wilde schrijven dat ik Afrika ook niet snel in mijn uppie zou doen maar toen besefte ik me dat Marokko natuurlijk ook Afrika is.Maar er zijn dus wel bestemmingen waar ik ook een paar keer over zou moeten nadenken. Gek genoeg trekken die bestemmingen me dan ook weer juist heel erg.
Heb jij je wel eens onveilig gevoeld terwijl je alleen reisde?
Vliegen voor het werk is natuurlijk sowieso al win-win. Maar oost europa is ook nog best onontdekt en dat vind ik tof. En dat je dan in de bus zit en er rijdt opeens een paard en wagen voor je, dat soort dingen. Meestal is mijn hotelprijs gemiddeld rond de 20 euro per nacht, niet luxe maar wel met eigen badkamer.quote:Op maandag 9 december 2019 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oost Europa is wel qua financiën een geweldige vakantie bestemming! Vooral toen ik in die tijd net aan het werk ging en via mijn toenmalige werk vaker naar het buitenland kon vliegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat had een collegaatje van mij eens gedaan en die kwam er bijna niet meer vanaf.quote:Op maandag 9 december 2019 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet slechtAh, gewoon weer schrijven als je zin hebt. Het moet wel leuk blijven, toch? Als je echt meer bezoekers wilt, kun je misschien een keer adverteren. Google heeft vaak acties waarbij je gratis 50 euro advertentietegoed krijgt.
quote:Op maandag 9 december 2019 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vliegen voor het werk is natuurlijk sowieso al win-win. Maar oost europa is ook nog best onontdekt en dat vind ik tof. En dat je dan in de bus zit en er rijdt opeens een paard en wagen voor je, dat soort dingen. Meestal is mijn hotelprijs gemiddeld rond de 20 euro per nacht, niet luxe maar wel met eigen badkamer.En jij mag je inmiddels écht een ervaren Oost-Europa-reiziger noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij hebt meer vreemde uithoeken gezien dan ik in elk geval
![]()
[..]
Vliegen voor het werk is natuurlijk sowieso al win-win. Maar oost europa is ook nog best onontdekt en dat vind ik tof. En dat je dan in de bus zit en er rijdt opeens een paard en wagen voor je, dat soort dingen. Meestal is mijn hotelprijs gemiddeld rond de 20 euro per nacht, niet luxe maar wel met eigen badkamer.Gewappert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O, echt?quote:Op maandag 9 december 2019 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat had een collegaatje van mij eens gedaan en die kwam er bijna niet meer vanaf.Maar bedankt voor de tip.
Oh hier word ik altijd een beetje verdrietig van, zulke verhalen. Je wilt eigenlijk dat het voor altijd een beetje hetzelfde blijft, zoals jij het kent. Maar niet teveel mensen. Massatoerisme veranderd werkelijk alles, maar vooral de inwoners. Zo jammer. Maar aan de andere kant als ik het ergens heel fijn vind dan is het logisch dat andere mensen dat ook vinden.quote:Op maandag 9 december 2019 23:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zo zou het moeten werken janul uren werkt beide kanten op normaal gesproken maar geloof dat ze daar hier anders over denken
![]()
Maar is geen probleem. Genoeg werk te vinden![]()
Maar het is idd echt een mooi eiland. Veel groen, veel verschillende stranden waar je afhankelijk van de periode van het jaar wel en niet bv diep kunt zwemmen. Omdat het er zoveel zijn is het vaak ook wel rustig. En laatste jaren best goede feestjes als je daar zin in hebt. Je kan overal naar toe op de scooter zodat je je niet echt gaat vervelen.
Enige grote nadeel; Er komen steeds meer militante vegan hippies omdat ze claimen dat er speciale kristallen in de grond zitten en fucking veel ordinaire russen. Dus over paar jaar is het een soort van Samui medium denk ik
Prijzen stijgen ook al gigantisch. Een stukje grond. kleiner dan een hectare gaat nu richting een miljoen euro en er worden veel vila's gebouwd van meerdere miljoenen. En dan te bedenken dat gemiddeld maandsalaris van een Thai 400 euro is. Dus gaat nergens meer over natuurlijk
quote:Op maandag 9 december 2019 23:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want ben alleen n Thailand alleen geweest. Daar heb ik mij afgezien van straathonden niet onveilig gevoeld nee.
Nah.quote:Op maandag 9 december 2019 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En jij mag je inmiddels écht een ervaren Oost-Europa-reiziger noemen.Jij hebt meer vreemde uithoeken gezien dan ik in elk geval
Ja is ook zo. Het is dan alleen het publiek wat mij stoort :pquote:Op maandag 9 december 2019 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh hier word ik altijd een beetje verdrietig van, zulke verhalen. Je wilt eigenlijk dat het voor altijd een beetje hetzelfde blijft, zoals jij het kent. Maar niet teveel mensen. Massatoerisme veranderd werkelijk alles, maar vooral de inwoners. Zo jammer. Maar aan de andere kant als ik het ergens heel fijn vind dan is het logisch dat andere mensen dat ook vinden.
quote:
Oh echt? Dat wist ik niet maar is nu ik er over nadenk ook wel echt logisch natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2019 23:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Het is dan alleen het publiek wat mij stoort :p
Overigens zijn de locals op de meeste van die eilanden gewoon seizoenswerkers uit andere delen van Thailand. De echte orginele locals zijn vaak echt rijke thai omdat ze al vanaf het begin ondernemingen zijn gestart en zo mee hebben kunnen groeien met het toerisme.
De Thaise vriendinnen die ik daar hebben zijn ook allemaal vanuit het vasteland daar om te werken. Die orginele locals krijg je niet heel makkelijk contact mee als toerist.
Ja vind het verschrikkelijk. Als ik een keer door een hond achterna ben gezeten neem ik ook niet meer die route als het kanquote:Op maandag 9 december 2019 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Dat is ook het enige waar ik me daar onveilig heb gevoeld! Maar in wel meer landen is dit een groot probleem. Ik vind ze eng en neem als het nodig is rustig een taxi om ze 'nachts te ontwijken.
Oh e bent er nog niet geweest> Waar ga je heen?quote:Op maandag 9 december 2019 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
En ik doe net alsof ik die post van Bb over niet alleen naar Marokko gaan niet heb gezien.Het is maar 4 nachtjes, desnoods sluit ik me wel op in mijn hotelkamer.
Mja. Mijn laatste Roemenië-trip was wel epischquote:Op maandag 9 december 2019 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah.Ik weet ook niet of dat klopt hoor, jij hebt ook al flink wat van die regio gezien. En je hebt jaren in Hongarije gewoond!
Eerlijk? Ik schrok wel een beetje van die uitzending van Opgelicht.quote:Op maandag 9 december 2019 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
En ik doe net alsof ik die post van Bb over niet alleen naar Marokko gaan niet heb gezien.Het is maar 4 nachtjes, desnoods sluit ik me wel op in mijn hotelkamer.
Waar ging het over?quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik schrok wel een beetje van die uitzending van Opgelicht.Maar goed, een gewaarschuwd mens telt voor twee.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind het verschrikkelijk. Als ik een keer door een hond achterna ben gezeten neem ik ook niet meer die route als het kanOf ga bv op andere tijdstippen er langs. Maar vind dit echt een groot nadeel.
Was een keer in Bangkok beetje aan het lopen. Ineens zon herdermerk achter mij aan blaffend. Drukke weg dus durfde niet over te stekenVoor mij liep een Thaise dame, die kreeg door wat er gebeurde dus trok mij naar de overkant. Voelde mij nog steeds niet veilig en was super luxe restaurant met allemaal range rovers en zo voor de deur. Dus ik schoot daar binnen in mijn olifantenbackpackersbroek en vertrapte schoenen
![]()
15 man personeel bij entree van de zaak. Werd naar de tafel gebracht. Was wel duidelijk dat ik er niet echt tussen paste dus dacht nou goed doe maar net alsof dt mijn plan was heWas al bang dat ik 150 euro kon aftikken.
Allemaal sjieke mensen binnenIk zit, vroeg om water want dacht nou dat kan ik dan wel betalen
komt er een andere medewerker met een fles water, blijft ook de hele tijd bij die tafel staan om mij bij te schenken
Kreeg het menu dus keek gelijk naar de prijzen. Was 1 gerecht iets van 25 euro ofzo
![]()
![]()
Dus heb er maar gewoon gegeten
[..]
Vliegen voor het werk is natuurlijk sowieso al win-win. Maar oost europa is ook nog best onontdekt en dat vind ik tof. En dat je dan in de bus zit en er rijdt opeens een paard en wagen voor je, dat soort dingen. Meestal is mijn hotelprijs gemiddeld rond de 20 euro per nacht, niet luxe maar wel met eigen badkamer.Dat gespoiler weet ik niet meer preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Lol tips hier graag.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh e bent er nog niet geweest> Waar ga je heen?
De busjes zijn echt onderdeel van de fun want ik heb daarin echt altijd zulke leuke gesprekken met mensen, mensen die je allerlei eten aanbieden etc. Zou je echt eens moeten proberen, en ja het gaat traag maar het werkt altijd wel gewoon, voor die mensen is het vaak de enige optie zich te verplaatsen dus er rijdt genoeg.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Mijn laatste Roemenië-trip was wel epischMaar ik heb er wel bewondering voor hoe jij met van die busjes door landen trekt en zo. Ik zit gewoon remy in een huurauto
Hmm ja dat herken ik niet. Heb daar alleen op het centrale plein zeg maar gezeten en was erg leuk. Voelde ook veilig. 1 avond zijn we met een Marokkaanse jongen wat meer de straatjes er omheen bezocht. Andere sfeer. vrijwel geen toeristen. Voornamelijk mannen op straat en daar werd in mijn gezicht gespuugd door een man. Uit het niets. Ik deed mijn hand omhoog als reflex omdat ik hem een klap wilde geven in zijn gezicht en die Marokkaanse jongen hield mijn hand opzij en zei dat ik dat niet moest doen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Marrakesh. Hoe je daar ‘s avonds agressief naar restaurants gelokt word en zo.:o
Heb op TA echt heel veel topics gelezen, er is ook een topic met alle scams en tricks, dus ik schrok er ook niet echt van, het meeste wist ik al en ben ik dus wel op voorbereid. Ik vraag me alleen af hoe vermoeiend ik het zal vinden om de hele dag die mensen van me af te praten en desnoods schreeuwen. Je moet vrij resoluut zijn en ik ben zelf meer van de vriendelijke methode, die werkt daar dus niet.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik schrok wel een beetje van die uitzending van Opgelicht.Maar goed, een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Ja ik was zo niet op mijn plek in die zaak en dan blijkt achteraf dat het gewoon Nederlandse prijzen zijnquote:Op dinsdag 10 december 2019 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een verhaal en dat door een straathond. Ik voel me in NL al ongemakkelijk in een chique restaurant, laat staan in mijn reiskloffie.Maar gelukkig viel het dus mee al zou ik het ook echt heel erg vervelend vinden, zo'n medewerker de hele tijd naast mijn tafel.
In Sukothai werd ik eens omsingeld door een roedel die steeds dichterbij kwam, ik ben op den duur naar binnen gerend en heb stiekem uit mijn raam gerookt.
De meeste doen echt geen kwaad maar je zal maar net die ene valse treffen.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gespoiler weet ik niet meer precies
Marrakesh is leuk. Echt. Zou wel in toeristengebied blijven.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol tips hier graag.
TRV / Afdingen
Ik denk alleen dat ik mega-krap zit met mijn twee meterquote:Op dinsdag 10 december 2019 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De busjes zijn echt onderdeel van de fun want ik heb daarin echt altijd zulke leuke gesprekken met mensen, mensen die je allerlei eten aanbieden etc. Zou je echt eens moeten proberen, en ja het gaat traag maar het werkt altijd wel gewoon, voor die mensen is het vaak de enige optie zich te verplaatsen dus er rijdt genoeg.
Ja, op toeristische plekken kun je er bijna wel van uitgaan dat mensen iets van je willen en dat niks spontaan en welgemeend is. Ik heb in Boedapest ook erg geleerd om oogcontact te vermijden. Zodra je oogcontact hebt, is het moeilijker om van mensen af te komen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja dat herken ik niet. Heb daar alleen op het centrale plein zeg maar gezeten en was erg leuk. Voelde ook veilig. 1 avond zijn we met een Marokkaanse jongen wat meer de straatjes er omheen bezocht. Andere sfeer. vrijwel geen toeristen. Voornamelijk mannen op straat en daar werd in mijn gezicht gespuugd door een man. Uit het niets. Ik deed mijn hand omhoog als reflex omdat ik hem een klap wilde geven in zijn gezicht en die Marokkaanse jongen hield mijn hand opzij en zei dat ik dat niet moest doen.
Achteraf gezien denk ik dat je niet op uitnodigingen van Locals die je graag willen rondleiden in moet gaan. Is in Thailand ook zo. Die mensen willen iets van je. Denk dat deze jongen eigenlijk ook dat doel had maar van plan veranderde vanwege die man die mij bespuugde.
Wel in een andere plek. Mijn vriendin waarmee ik was is uit gegaan met een groepje jongens die betrokken waren bij het verhuur van ons huisje.... Ik had geen zin om mee te gaan en zij is dus alleen met hun gegaan. Ze zijn naar een hotelbar gegaan, hebben veel gedronken alles op een bonnetje gezet en zijn hem gesmeerd. Mijn vriendin heeft moeten afrekenenWel beetje cliche truuk dit
![]()
We werden ook constant door alles en iedereen uitgenodigd om bij hun thuis te komen zijn we niet op in gegaan.
Goeie wetquote:Op dinsdag 10 december 2019 00:16 schreef bitterbal het volgende:
Oh en die henna vrouwen die grijpen je hand en drukken je naar beneden. Voordat je het weet zit je onder en mag je 25 euro betalen. Hou je hand dus in je zakken . En zoek geen ruzie met mannen!!
Daarom ga ik niet alleen naar marokko
Geloof dat de wet is dat ze je alleen zittend mogen bekliederen.
Absoluut. En in Marokko en soortgelijke landen wordt het nog als flirten ook gezien als je een man direct aankijkt.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, op toeristische plekken kun je er bijna wel van uitgaan dat mensen iets van je willen en dat niks spontaan en welgemeend is. Ik heb in Boedapest ook erg geleerd om oogcontact te vermijden. Zodra je oogcontact hebt, is het moeilijker om van mensen af te komen.
Ja want toen ze mij te pakken had kwam er een agent en die zei tegen haar dat we moesten gaan zitten. Dus vroeg haar waarom en toen vertelde ze dat ze dit alleen zittend moest doen. Al was het voor mij al te laatquote:
Ok, ik ben weer gerustgesteld nu. Thanks.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja dat herken ik niet. Heb daar alleen op het centrale plein zeg maar gezeten en was erg leuk. Voelde ook veilig. 1 avond zijn we met een Marokkaanse jongen wat meer de straatjes er omheen bezocht. Andere sfeer. vrijwel geen toeristen. Voornamelijk mannen op straat en daar werd in mijn gezicht gespuugd door een man. Uit het niets. Ik deed mijn hand omhoog als reflex omdat ik hem een klap wilde geven in zijn gezicht en die Marokkaanse jongen hield mijn hand opzij en zei dat ik dat niet moest doen.
Achteraf gezien denk ik dat je niet op uitnodigingen van Locals die je graag willen rondleiden in moet gaan. Is in Thailand ook zo. Die mensen willen iets van je. Denk dat deze jongen eigenlijk ook dat doel had maar van plan veranderde vanwege die man die mij bespuugde.
Wel in een andere plek. Mijn vriendin waarmee ik was is uit gegaan met een groepje jongens die betrokken waren bij het verhuur van ons huisje.... Ik had geen zin om mee te gaan en zij is dus alleen met hun gegaan. Ze zijn naar een hotelbar gegaan, hebben veel gedronken alles op een bonnetje gezet en zijn hem gesmeerd. Mijn vriendin heeft moeten afrekenenWel beetje cliche truuk dit
![]()
We werden ook constant door alles en iedereen uitgenodigd om bij hun thuis te komen zijn we niet op in gegaan.
Daar heb ik als man dan weer geen last vanquote:Op dinsdag 10 december 2019 00:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Absoluut. En in Marokko en soortgelijke landen wordt het nog als flirten ook gezien als je een man direct aankijkt.
Krijg je dat gezeik weer
quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, ik ben weer gerustgesteld nu. Thanks.
En ja, false guides, die moet je dus vermijden. En daar ga ik mijn best voor doen. En respectloos dat gespuug in je gezicht, walgelijk!
Met mijn exman ben ik ooit eens in Egypte geweest, wij naar een marktje enzo, leek het ons wel leuk om wat kruiden als souvenir mee te nemen. Dus wij bij zo een kraampje, kregen zelfs thee, heel gezellig met de eigenaar en alles. Als ik er nu aan terug denk moet ik lachen om hoe naief we toen waren. Toen het afrekenen van wat zakjes kruiden, 150 dollar. !!!!Maar ja naief als we waren eerst de helft uit alle zakjes terug laten gieten en toen 75 dollar afgetikt.
Want die mensen waren verder zo aardig.
Tof! En ik ga nog even een zonnebril scoren denk ik, en die hennavrouwtjes ga ik proberen te ontwijken en ik neem toch vooral hoodies mee want ik heb weinig anders dus ik kan lekker mijn handen in mijn trui doen als ik over het plein loop.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Marrakesh is leuk. Echt. Zou wel in toeristengebied blijven.
In de souks niet laten merken dat je iets al leuk vindt en dan toch weg gaan. Wij zijn achterna gezeten door een boze verkoper omdat we toch zijn waterpijp niet wilde kopen
Wat kost zoiets nou?quote:Op maandag 9 december 2019 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
Deze wielrenkit is best wel aanlokkelijk om te kopen![]()
[ afbeelding ]
Ik schud ze zo uit mijn mouwquote:Op dinsdag 10 december 2019 06:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb echt zo geen zin in muziek nu.
Daarna wel gaan slapen hoorquote:Op dinsdag 10 december 2019 06:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
laat ik als verslaafde nog maar een bong doen, dan is iedereen weer happy![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2019 06:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarna wel gaan slapen hoor
....quote:
Neequote:Op dinsdag 10 december 2019 06:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Begin jij ook al?
vlikker op gek!
quote:Op dinsdag 10 december 2019 06:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAARRR
Dat is pas zielig....quote:Op dinsdag 10 december 2019 06:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAARRR
onzinquote:
Welnee.quote:Op dinsdag 10 december 2019 06:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
onzin
de meest hypocriete tijd van het jaar ja
Ik blijf thuis, iedereen kan de pleuris krijgen wmbquote:
Dat is de kerstgedachtequote:Op dinsdag 10 december 2019 06:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik blijf thuis, iedereen kan de pleuris krijgen wmb
achquote:Op dinsdag 10 december 2019 06:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is de kerstgedachte
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 10 december 2019 06:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alles draait om cijfers en om macht
Rij voorzichtigquote:Op dinsdag 10 december 2019 06:52 schreef UitStraling het volgende:
Het leven draait om achter het stuur te zitten, het is nutteloos om op de achterbank mee te rijden, ik heb gesproken.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 06:54 schreef scrupuleus het volgende:
Samen een uitje naar de psych met schoonvader Mo
Ja ik rij best wel wild ookquote:Op dinsdag 10 december 2019 06:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of juist niet, dat is het mooie van sturen.
Ik sleep je aan de haren mee hoorquote:Op dinsdag 10 december 2019 06:54 schreef scrupuleus het volgende:
Uitje ookquote:Op dinsdag 10 december 2019 06:54 schreef scrupuleus het volgende:
Lekker hequote:Op dinsdag 10 december 2019 07:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb volgende week vrij, voor zover ik ooit vrij ben dan, voelt onwerkelijk zelfs
Ja beetje de boel ordenen vooral, geeft al rust en weelde in de draaimolen des levens, heerlijk.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 10 december 2019 07:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje de boel ordenen vooral, geeft al rust en weelde in de draaimolen des levens, heerlijk.
spetterend het nieuwe jaar inquote:
YaYquote:Op dinsdag 10 december 2019 07:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
spetterend het nieuwe jaar in
2020
Stuk beter.quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Voel je je weer beter?
quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stuk beter.Fatsoenlijk slapen doet een hoop.
Ik had er vooraf wel trek in maar nu ...quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Granny Smith is mijn favoriete appel
quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat is wellicht het probleem nu
Ja sowiesoquote:Op dinsdag 10 december 2019 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]je kunt beter een koekje in je koffie dopen dan je appel
quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat is wellicht het probleem nu
quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan verbaast het me niet, dat het niet smaakt.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Iemand wel eens melk gedronken na appelmoes? Ook zo ranzig
Dat klinkt als een matige combinatie.quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Extreem matigquote:Op dinsdag 10 december 2019 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt als een matige combinatie.
Ik durf geen volle melk, als ik halfvol drink zit ik al een half uur te rochelen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Glaasje melk is wel lekker. Wel liefst volle melk.
Zo koud is het nietquote:Op dinsdag 10 december 2019 09:59 schreef Karzai het volgende:
Ik had een sjaaltje om mijn nek moeten doen
Da's ook een beetje het idee erachter.quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Van water moet ik veel pissen
Krijg je die niet van de e.coli bacterie?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook een beetje het idee erachter.
Te weinig drinken levert net te vaak een blaasontsteking op. En da's kut.
Mijn oren zijn het daar niet mee eens.quote:
Ja, teveel druk zetten, niet braaf "uitplassen"...quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:01 schreef bitterbal het volgende:
Slechte plasgewoontes en te weinig drinken
Slecht plasgewoontes
Ja maar ze moeten er toch eerst inquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, teveel druk zetten, niet braaf "uitplassen"...
En is bacteriële infectie, vaak door e.coli, maar hoeft niet. Is vooral doordat bacterie teveel tijd krijgt in de blaas om te vermeerderen onder andere door.... te trage doorstroom door te weinig drinken.
Dat gaat makkelijker dan je denkt.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ze moeten er toch eerst in![]()
Als je dat voorkomt dan maakt het weinig drinken ook niet meer uit denk ik
En van voor naar achter vegenquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gaat makkelijker dan je denkt.M'n wc-gewoonten zijn verder prima, maar de een is er ook gevoeliger voor dan de ander.
Direct na de seks naar de wc rennen ftw.
Gewoon kraanwater na verse ananas, dat is pas smerigquote:Op dinsdag 10 december 2019 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Het zit 'm niet in hoe ik veeg, beloofd.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En van voor naar achter vegen![]()
Ik heb het 1 keer gehad. Eigenwijs niet naar de dokter gegaan. Tering dat ging een pijn doen op een gegeven moment. Kon gewoon niet meer lopen.
mensen die van achter naar voor vegen zijn gewoon raar.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En van voor naar achter vegen![]()
Ik heb het 1 keer gehad. Eigenwijs niet naar de dokter gegaan. Tering dat ging een pijn doen op een gegeven moment. Kon gewoon niet meer lopen.
Je zal ze vast hebben :pquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die van achter naar voor vegen zijn gewoon raar.
zit je dan niet altijd met je onderarm tegen je eigen plas aan?quote:
Veeg jij dan van voor tussen je benen? je gaat toch altijd achterom zeg maar met je arm?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit je dan niet altijd met je onderarm tegen je eigen plas aan?
Je begint pas ná het plassen met vegen he.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja.Tenzijn je een goede boog kan maken.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh? k doe het altijd voorquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je begint pas ná het plassen met vegen he.
ik wel, maar ik veeg dan ook van voor naar achter als een normaal mensquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Veeg jij dan van voor tussen je benen? je gaat toch altijd achterom zeg maar met je arm?
Ja, maar van achter naar voor kan toch ook met je arm om je kont heen?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel, maar ik veeg dan ook van voor naar achter als een normaal mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |