Die zijn zo tofquote:Op maandag 9 december 2019 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een Niva dacht ik. In ieder geval een 4x4.
Daar hoef je je echt absoluut niet voor te schamenquote:Op maandag 9 december 2019 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meervanwege het geringe getal van 2
Luxepaardje hoor.quote:Op maandag 9 december 2019 22:25 schreef bitterbal het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar Emirates.
Daarom.quote:Op maandag 9 december 2019 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn zo tofEn praktisch onverwoestbaar als je zo af en toe de schroefjes weer vastdraait
Voor van die oliesjeiks die voor een dagje trouwen daar zodat ze legaal een hoertje vies kunnen uitwonenquote:Op maandag 9 december 2019 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die zijn het goedkoopste naar Thailand
Jammer dat we die dingen hier zo zwaar belasten, anders kon je ze voor een appel en een ei nieuw kopenquote:
O, ik vlieg meestal naar pauperlanden in Oost-Europaquote:Op maandag 9 december 2019 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die zijn het goedkoopste naar Thailand
Thailand is toch ook pauper. Alleen dan wat verder weg :pquote:Op maandag 9 december 2019 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik vlieg meestal naar pauperlanden in Oost-Europa
Deze had nog een leuk prijsje ook.quote:Op maandag 9 december 2019 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat we die dingen hier zo zwaar belasten, anders kon je ze voor een appel en een ei nieuw kopen
O, je reist via België?quote:Op maandag 9 december 2019 22:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik vlieg meestal naar een pauperland als ik naar huis ga
quote:Op maandag 9 december 2019 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Leef![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon uitgeven en wie morgen leeft, wie morgen zorgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Dat is waar.quote:Op maandag 9 december 2019 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thailand is toch ook pauper. Alleen dan wat verder weg :p
Nee, die 2 keer dat ik terugvloog naar NL waren naar Schiphol en gewoon lekker naar Eindhoven.quote:
Kun je beter via Luxemburg reizenquote:
Vloog jij nooit van Maastricht-Aachen?quote:Op maandag 9 december 2019 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je beter via Luxemburg reizen
Eindhoven is praktisch, zeker voor jouquote:Op maandag 9 december 2019 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, die 2 keer dat ik terugvloog naar NL waren naar Schiphol en gewoon lekker naar Eindhoven.
Ja en ik heb geen rijbewijs, dus is EHV voor mij het meest ideale.quote:Op maandag 9 december 2019 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eindhoven is praktisch, zeker voor jouIk parkeer tegenwoordig voordelig in een parkeergarage op twee haltes van het vliegveld
FAALquote:Op maandag 9 december 2019 22:47 schreef bitterbal het volgende:
ik ben 1 keer via eindhoven gegaan. Met mijn nichtje. Was cadeautje van haar voor mijn verjaardag dus zij had gezegd dat we die dag naar londen zouden vliegen. Wij daar aangekomen op vliegveld, door bagagecheck, gewacht in de vertrekhal. In de rij gaan staan voor het boarden. Toen kwam de medewerker er achter dat we een dag te vroeg waren
Hebben we daar paar uur voor niks gezeten:D
quote:Op maandag 9 december 2019 22:47 schreef bitterbal het volgende:
ik ben 1 keer via eindhoven gegaan. Met mijn nichtje. Was cadeautje van haar voor mijn verjaardag dus zij had gezegd dat we die dag naar londen zouden vliegen. Wij daar aangekomen op vliegveld, door bagagecheck, gewacht in de vertrekhal. In de rij gaan staan voor het boarden. Toen kwam de medewerker er achter dat we een dag te vroeg waren
Hebben we daar paar uur voor niks gezeten:D
Nee heb een vriendin in Eindhoven wonen dus we zijn daar gaan slapen en uit geweest. Was leukquote:Op maandag 9 december 2019 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]en toen? Overnachting geboekt?
quote:Op maandag 9 december 2019 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon uitgeven en wie morgen leeft, wie morgen zorgt![]()
![]()
Goede plannen, doordacht en zulksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt bijna volwassen man![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
En toen de volgende morgen zo’n kater dat je je vlucht hebt gemist zeker?quote:Op maandag 9 december 2019 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb een vriendin in Eindhoven wonen dus we zijn daar gaan slapen en uit geweest. Was leuk
Konijntje wordt groot *snif*quote:Op maandag 9 december 2019 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Goede plannen, doordacht en zulks
![]()
Nee we waren wederom weer netjes op tijd en zijn naar londen gegaan. 1 dag minder dat welquote:Op maandag 9 december 2019 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toen de volgende morgen zo’n kater dat je je vlucht hebt gemist zeker?
Maar gewoon door de douane en alles heen?quote:Op maandag 9 december 2019 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee we waren wederom weer netjes op tijd en zijn naar londen gegaan. 1 dag minder dat wel
Jaquote:Op maandag 9 december 2019 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar gewoon door de douane en alles heen?
Wel ooit gedaan. De laatste keer was toen er gezeik was rondom Eindhoven Airport en onze vlucht werd overgezet naar Maastricht-Aachen. Kwam ons toen nog goed uit want minder reistijd naar huisquote:Op maandag 9 december 2019 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vloog jij nooit van Maastricht-Aachen?
quote:Op maandag 9 december 2019 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaEn we stonden ook gewoon netjes in de rij om te boarden. En daar moet je buiten naar het vliegveld toch dus net voordta we naar buiten stapte stond daar 1 medewerker de paspoorten te checken en de tickets en die zag het.
![]()
k heb nooit naar die datum gekeken en mijn nichtje had zich dus ook vergist. Maar we hebben het hele traject doorlopen
Ja te laat is helemaal kutquote:Op maandag 9 december 2019 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]bizar
Collega van me was met haar gezin een dag te laat, ook lullig
Maar goed, snurktijd hier
Ik schrok er zelf ook van toen ik het neer pende.quote:Op maandag 9 december 2019 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Goede plannen, doordacht en zulks
![]()
Damn, wel goed kroeg verhaal!quote:Op maandag 9 december 2019 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaEn we stonden ook gewoon netjes in de rij om te boarden. En daar moet je buiten naar het vliegtuig toch dus net voordta we naar buiten stapte stond daar 1 medewerker de paspoorten te checken en de tickets en die zag het.
![]()
k heb nooit naar die datum gekeken en mijn nichtje had zich dus ook vergist. Maar we hebben het hele traject doorlopen
Moet er nog steeds om lachen. Toen we buiten stonden om te besluiten of we terug zouden gaan naar Den Haag of niet stond mijn nichtje te huilen omdat ze zich zo dom voelde. En ik had de slappe lachquote:
Hahaha, logisch welquote:Op maandag 9 december 2019 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet er nog steeds om lachen. Toen we buiten stonden om te besluiten of we terug zouden gaan naar Den Haag of niet stond mijn nichtje te huilen omdat ze zich zo dom voelde. En ik had de slappe lach
k weet niet meer wanneer we voor het eerst gecheckt zijn. Dit is overigens echt al een hele tijd geleden. Denk dat Eindhoven inmiddels wel een upgrade qua veiligheid heeft gehad.quote:Op maandag 9 december 2019 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
Wat raar dat je wel door de poortjes kwam dan, ik ging er altijd van uit dat die je ticket checken maar wellicht dan niet de datum? Want Eindhoven is gewoon dicht in de nacht. Wel een hilarisch verhaal verder.
Ik vind Eindhoven een heerlijke luchthaven, alleen is het best lang reizen altijd.
@:Rabit, als je eens een goedkoop tripje wil kijk dan eens naar Wizz, daar betaal je vaak geen drol voor de tickets met kleine handbagage.
Zou heel goed kunnen. Maar ik snap dat je nichtje wel even niet blij was.quote:Op maandag 9 december 2019 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k weet niet meer wanneer we voor het eerst gecheckt zijn. Dit is overigens echt al een hele tijd geleden. Denk dat Eindhoven inmiddels wel een upgrade qua veiligheid heeft gehad.
Ja zodra ik hier de kou echt zat benquote:Op maandag 9 december 2019 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Maar ik snap dat je nichtje wel even niet blij was.
En jij nog steeds Thailandgek lees ik, nog plannen?
Ik had het al op een notepad vast gezet, thanks voor de tip trouwens!quote:Op maandag 9 december 2019 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
Wat raar dat je wel door de poortjes kwam dan, ik ging er altijd van uit dat die je ticket checken maar wellicht dan niet de datum? Want Eindhoven is gewoon dicht in de nacht. Wel een hilarisch verhaal verder.
Ik vind Eindhoven een heerlijke luchthaven, alleen is het best lang reizen altijd.
@:Rabit, als je eens een goedkoop tripje wil kijk dan eens naar Wizz, daar betaal je vaak geen drol voor de tickets met kleine handbagage.
Lol! 6x!quote:Op maandag 9 december 2019 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zodra ik hier de kou echt zat benOp werk werd er gezegd dat ik pas in april mag. Denk niet dat ik het zo lang vol ga houden
Word de zesde keer :p
Graag gedaan, en ja ze vliegen ook op Letland dus dat zou goed kunnen. Naast dat de tickets goedkoop zijn vliegen ze dus vooral naar oost Europa en daar is het leven ook nog eens heerlijk betaalbaar.quote:Op maandag 9 december 2019 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had het al op een notepad vast gezet, thanks voor de tip trouwens!
Volgens mij heb ik er trouwens wel al eens mee gevlogen toen ik met een paar collega's van Letland terug kwam van een werk tripje jaren geleden.
quote:Op maandag 9 december 2019 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Graag gedaan, en ja ze vliegen ook op Letland dus dat zou goed kunnen. Naast dat de tickets goedkoop zijn vliegen ze dus vooral naar oost Europa en daar is het leven ook nog eens heerlijk betaalbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |