Hyvesquote:Op maandag 9 december 2019 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is dat voor Frans Bauer-gifje in de OP?
Voor de moeder van Karzai. Die is jarig.quote:Op maandag 9 december 2019 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is dat voor Frans Bauer-gifje in de OP?
O zoquote:Op maandag 9 december 2019 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor de moeder van Karzai. Die is jarig.
ff fobo gluerenquote:Op maandag 9 december 2019 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom weet ik er ook niks van af.
huehehehehe
Ik was even weg jaquote:Op maandag 9 december 2019 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je wat aan je timing doen Haags
quote:Op maandag 9 december 2019 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
potver ik heb koude voeten. ik ga mijn sloffen aan doen. Hebben jullie mijn sloffen weleens gezien? Ik heb echt kei toffe sloffen. Jullie moeten mijn sloffen zien![]()
OMG ze geven lichtquote:Op maandag 9 december 2019 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
potver ik heb koude voeten. ik ga mijn sloffen aan doen. Hebben jullie mijn sloffen weleens gezien? Ik heb echt kei toffe sloffen. Jullie moeten mijn sloffen zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Er zijn er nog veeeeel meer https://www.google.com/search?q=sloffen+draakquote:
quote:Op maandag 9 december 2019 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Over pakjesbezorgers gsproken: Ik zag een column van Dolf Jansen op Facebook over pakketbezorgers die een zwaar leven hebben. Ik ben heel blij met mijn pakketbezorger die altijd vrolijk is en nooit moeilijk doet om 's avond nog een keer terug te komen. Dus ik heb een klein kerstpakketje voor hem gemaakt. Nou nog gauw iets bestellen zodat ik hem nog voor de kerst weer tref
Hier hebben ze halverwege het jaar de routes van de sorteercentra omgegooid bij PostNL waardoor mijn vaste bezorger na 5+ jaar niet meer hier komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 9 december 2019 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Over pakjesbezorgers gsproken: Ik zag een column van Dolf Jansen op Facebook over pakketbezorgers die een zwaar leven hebben. Ik ben heel blij met mijn pakketbezorger die altijd vrolijk is en nooit moeilijk doet om 's avond nog een keer terug te komen. Dus ik heb een klein kerstpakketje voor hem gemaakt. Nou nog gauw iets bestellen zodat ik hem nog voor de kerst weer tref
Oh wat aardig!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb van die Spaansequote:Op maandag 9 december 2019 19:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb, hoe kan het ook anders, PSV sloffen. Die zitten ook prima
Ja vind dat echt lief van je. Denk dat ze dat wel echt kunnen waarderen.quote:Op maandag 9 december 2019 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook best aardigMeestal
Een man die graag warme voeten wilt.quote:Op maandag 9 december 2019 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Welke man draagt er nu sloffen, dat jullie ballen niet naar de buiholte kruipen.
Lijkt wel een broodrooster.quote:Op maandag 9 december 2019 19:22 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mijn pc gevonden![]()
![]()
![]()
https://www.coolblue.nl/p(...)ptd-500-i97164q.html
Minder dan 4 beschikbaar. BESTEL SNEL!!quote:Op maandag 9 december 2019 19:22 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mijn pc gevonden![]()
![]()
![]()
https://www.coolblue.nl/p(...)ptd-500-i97164q.html
Niet genoeg geld.quote:Op maandag 9 december 2019 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minder dan 4 beschikbaar. BESTEL SNEL!!
Ik zou ze alle drie nemen als ik jou was
Wat dan?quote:Op maandag 9 december 2019 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Er staat 1 heel smerig woordje in![]()
[ afbeelding ]
Het op drie na laatste woord achter het derde plusjequote:
Oh geen nieuwe...quote:Op maandag 9 december 2019 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het op drie na laatste woord achter het derde plusje
En waarschijnlijk niet eens de gerepareerde jouwequote:
Gat in de markt, als hij nu ook nog kan stofzuigen, de administratie bijhouden en de was strijken heb je de ideale partner meteen.quote:Op maandag 9 december 2019 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien kan die dat ook. Of bitterballen frituren. Zou helemaal perfect zijn.
"Acer"quote:
Zo dat zou zuur zijn :pquote:Op maandag 9 december 2019 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waarschijnlijk niet eens de gerepareerde jouweDus: Leuk dat je 20 TB aan 3D animaties op de harde schijf had staan, maar dat is nu weg
![]()
ja. Dus: extern schijfkabinet erbij kopen. Kost ook weer doekoes.quote:
Dat weet @Muck welquote:Op maandag 9 december 2019 19:32 schreef Fogel het volgende:
Mensen aanwezig met verstand van naaimachines?
Welk type heb je nodig om kevlarzeil (van een regattazeilboot) fatsoenlijk te kunnen naaien?
Misschien iemand in CRE?quote:Op maandag 9 december 2019 19:32 schreef Fogel het volgende:
Welk type heb je nodig om kevlarzeil (van een regattazeilboot) fatsoenlijk te kunnen naaien?
Bel eens gewoon met een zeilmakerij?quote:Op maandag 9 december 2019 19:32 schreef Fogel het volgende:
In Noorwegenquote:Op maandag 9 december 2019 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bel eens gewoon met een zeilmakerij?
Hoop dat ze binnenkort langshuppelt.quote:
Goed plan!quote:
Mja, dat kan inderdaad maar die hebben vast professionele shit staan. Het is niet de bedoeling dat het zeil voor zeilen gebruikt gaat worden.quote:Op maandag 9 december 2019 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bel eens gewoon met een zeilmakerij?
Van noorwegen naar een zeilmakerij in noorwegen bellen kan best. En Fogl bulkt toch van het geldquote:
Wat heb je met het familielid gedaan?quote:Op maandag 9 december 2019 19:34 schreef Molo het volgende:
Ik had een familielid dat een zeilmakerij had en vrees dat dit soort stoffen professionele machines nodig heeft. Duur ook
Dit klinkt meer als iets voor Adam Savage.quote:Op maandag 9 december 2019 19:34 schreef Fogel het volgende:
Mja, dat kan inderdaad maar die hebben vast professionele shit staan. Het is niet de bedoeling dat het zeil voor zeilen gebruikt gaat worden.
fččfahfeeahtag menuutuh zųųvurruh zųųptččdquote:Op maandag 9 december 2019 19:39 schreef Fogel het volgende:
In ander nieuws, mijn vliegtuig had vertraging en daardoor kon ik pas 45 minuten later dan geplanned bankhangen.
quote:Op maandag 9 december 2019 19:39 schreef Fogel het volgende:
In ander nieuws, mijn vliegtuig had vertraging en daardoor kon ik pas 45 minuten later dan geplanned bankhangen.
Haags die Engels probeert te praten?quote:Op maandag 9 december 2019 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
fččfahfeeahtag menuutuh zųųvurruh zųųptččd
Nee Fles die Haags probeert te pratenquote:Op maandag 9 december 2019 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Haags die Engels probeert te praten?
Zat sloebers daarquote:Op maandag 9 december 2019 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van noorwegen naar een zeilmakerij in noorwegen bellen kan best. En Fogl bulkt toch van het geldAnders woon je niet in Noorwegen
Doe ging vanzelf doodquote:Op maandag 9 december 2019 19:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat heb je met het familielid gedaan?
Nee, ik heb het zwaar.quote:
Ahja, kan gebeuren.quote:Op maandag 9 december 2019 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Doe ging vanzelf dood
Ongerelateerd aan de zeilmakerij
quote:Op maandag 9 december 2019 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
fččfahfeeahtag menuutuh zųųvurruh zųųptččd
quote:Op maandag 9 december 2019 19:44 schreef UitStraling het volgende:
Had vanmorgen de verwarming even aan en daarna vergeten uit te zetten dus ik kwam net thuis en het is 210 graden Celsius hier binnen schat ik zo, vies.
Ik was er niet zo hecht meequote:
Uiteraard. Mooie dames hoor!quote:Op maandag 9 december 2019 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat jij best een Spaanse zou lusten of niet maat?
Vaak wel harig, snel oud en ze bijten graag in je onderlip.quote:Op maandag 9 december 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uiteraard. Mooie dames hoor!
Voor 1 keer is dat prima.quote:Op maandag 9 december 2019 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaak wel harig, snel oud en ze bijten graag in je onderlip.
Afraggen en in de greppel mikken, ja tochquote:Op maandag 9 december 2019 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor 1 keer is dat prima.
Geloof me 10 minuten hier en je zit in je klamme onderbroek te klagen over de hitte.quote:Op maandag 9 december 2019 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik red het hier niet hoor om het zo warm te krijgen.
Niks mis mee.quote:Op maandag 9 december 2019 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Afraggen en in de greppel mikken, ja toch
Daarna heb je toch geen onderlip meer, dus exit problemquote:Op maandag 9 december 2019 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor 1 keer is dat prima.
Jij begrijptquote:Op maandag 9 december 2019 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarna heb je toch geen onderlip meer, dus exit problem
Plakzakquote:Op maandag 9 december 2019 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof me 10 minuten hier en je zit in je klamme onderbroek te klagen over de hitte.
Worden zonder pijnstilling en zonder eerst te doden gevild heb ik weleens gelezenquote:
quote:Op maandag 9 december 2019 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Worden zonder pijnstilling en zonder eerst te doden gevild heb ik weleens gelezen
Nee je praat bull poep nuquote:Op maandag 9 december 2019 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Worden zonder pijnstilling en zonder eerst te doden gevild heb ik weleens gelezen
Wrede wereldquote:Op maandag 9 december 2019 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
En?quote:Op maandag 9 december 2019 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ging googelen wat skai voor een beestjes zijn
Ik heb er jaren eentje gehad. Lieve flapoortjes ditdat.quote:Op maandag 9 december 2019 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ging googelen wat skai voor een beestjes zijn
quote:Op maandag 9 december 2019 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijt met zijn duivelstandjes in haar linkerflapoor.
RIP fietsbandquote:Op maandag 9 december 2019 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
Vandaag is echt een kut dag geworden, heb op weg naar huis ook nog de achterband van mijn fiets dusdanig weten te mollen dat er een hele scheur in de zijkant zit
Komende woensdag kan er tussen 14:00 en 17:00 afscheid worden genomen voor hij gecremeerd word.quote:
Is er iets te snacken?quote:Op maandag 9 december 2019 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komende woensdag kan er tussen 14:00 en 17:00 afscheid worden genomen voor hij gecremeerd word.
Ja worden ook alleen maar bitterballen geserveerdquote:Op maandag 9 december 2019 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij trouwt heb je vast een bruidsboeket vol geurige bitterballen
Of een bitterballentaart.quote:Op maandag 9 december 2019 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij trouwt heb je vast een bruidsboeket vol geurige bitterballen
' Elk moment is een goed bitterbal moment'quote:Op maandag 9 december 2019 20:33 schreef UitStraling het volgende:
Bitterballen tijdens een crematie?
Bitterballenbruidstaartquote:Op maandag 9 december 2019 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja worden ook alleen maar bitterballen geserveerd
Jij bent bij deze niet meer uitgenodigd.quote:Op maandag 9 december 2019 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In plaats van confetti met gloeiend hete bitterbalen het bruidspaar bekogelen
quote:Op maandag 9 december 2019 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij bent bij deze niet meer uitgenodigd.
Nou als jij bekogeld wilt worden moet je dat vooral doen.quote:Op maandag 9 december 2019 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ja en ik als ik dan zelf trouw?
Ik lieg niet, harde waarheid dit, de wereld is vreselijkquote:
Ja dat wel ja.quote:Op maandag 9 december 2019 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lieg niet, harde waarheid dit, de wereld is vreselijk
Weleens meegemaakt hoorquote:Op maandag 9 december 2019 20:33 schreef UitStraling het volgende:
Hehe meeste begrafenissen zijn bij ons ook wel een feestje jaquote:Op maandag 9 december 2019 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Weleens meegemaakt hoor
Net als biertjes
Mijn familie
Kwestie van een beetje efficiënt omgaan met de restwarmtequote:Op maandag 9 december 2019 20:33 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2019 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwestie van een beetje efficiënt omgaan met de restwarmte
Je hebt toevallig geen familie lid meer die kleine, schattige, knappe limburgers adopteert?quote:Op maandag 9 december 2019 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Weleens meegemaakt hoor
Net als biertjes
Mijn familie
quote:Op maandag 9 december 2019 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn nichtje wil wel graag kinderen en kan ze niet krijgen zelf, dus kom maar doorquote:Op maandag 9 december 2019 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt toevallig geen familie lid meer die kleine, schattige, knappe limburgers adopteert?
Kan me eigenlijk serieus wel voorstellen dat zoiets voor een hoop mensen de cirkel rond zou maken. Of zo'n gevoel zou geven zegmaarquote:
Kun je er ook gelijk een paar kipspiesjes en spareribs bij hangen als je dan toch bezig bent.quote:Op maandag 9 december 2019 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ze het gaan aanbieden, zal vast niet lang meer durenquote:Op maandag 9 december 2019 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk serieus wel voorstellen dat zoiets voor een hoop mensen de cirkel rond zou maken. Of zo'n gevoel zou geven zegmaar
Jij snapt hetquote:Op maandag 9 december 2019 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je er ook gelijk een paar kipspiesjes en spareribs bij hangen als je dan toch bezig bent.
Waarom zou dat niet mogenquote:Op maandag 9 december 2019 20:46 schreef bitterbal het volgende:
Mja jammer dat dit soort dingen niet kunnen.
Wij wilden op het graf van mijn vader een satelliet (kleintje) plaatsen. beetje brons kleur ofzo
Omdat mijn vader een nerd was en gek was op schotels.
Mag niet
Waarom niet?quote:Op maandag 9 december 2019 20:46 schreef bitterbal het volgende:
Mja jammer dat dit soort dingen niet kunnen.
Wij wilden op het graf van mijn vader een satelliet (kleintje) plaatsen. beetje brons kleur ofzo
Omdat mijn vader een nerd was en gek was op schotels.
Mag niet
Zit je dadelijk per ongeluk op de vingers van het lijk te kauwen.quote:Op maandag 9 december 2019 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je er ook gelijk een paar kipspiesjes en spareribs bij hangen als je dan toch bezig bent.
Moet je dus voor de crematie het lijk marineren voor het geval dat.quote:Op maandag 9 december 2019 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je dadelijk per ongeluk op de vingers van het lijk te kauwen.
Nog altijd tevreden met Zwift?quote:Op maandag 9 december 2019 20:49 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, dat was pittig stukje wielrennen tussen 3600 anderen!
Maar wel lekker weer even 50 minuten gesport.
De Tour of Londen! Lekker sightseeing in Londen op de fiets.
Wel zo milieuvriendelijk en de volgende dag kun je op je gemakje op de plee nogmaals afscheid nemen.quote:Op maandag 9 december 2019 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je dus voor de crematie het lijk marineren voor het geval dat.
Wacht maar tot ze ontdekken dat mensen er geld voor over hebben.quote:
Niet zoveel mee gedaan laatste weken, zit nu op de 230km erop of zo. Wel tevreden met het apapraat, werkt goed en makkelijk.quote:
Die digitale ken ik nietquote:Op maandag 9 december 2019 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze ontdekken dat mensen er geld voor over hebben.
Je hebt toch ook al van die digitale gedenkmonumentjes met een tablet en filmpjes en zo. Trouwens dit gaat niet over een graf he, dat is vrij permanent. Dit gaat gewoon over het moment van de crematie. Uurtje of zo. Max.
ja nou ja, een plaatje op de steen kan altijd toch?quote:Op maandag 9 december 2019 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die digitale ken ik niet
Maar goed het mag niet dus helaas. Mij leek het wel leuk
Over een goed stel spareribs kan ik langer dan een uurtje doen hoorquote:Op maandag 9 december 2019 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze ontdekken dat mensen er geld voor over hebben.
Je hebt toch ook al van die digitale gedenkmonumentjes met een tablet en filmpjes en zo. Trouwens dit gaat niet over een graf he, dat is vrij permanent. Dit gaat gewoon over het moment van de crematie. Uurtje of zo. Max.
Als je zin hebt: https://steenhouwerij-rijtink.nl/grafstenen/digitale-grafstenenquote:
dan moet je wel zorgen dat er genoeg brandstof in de oven gaat zegmaarquote:Op maandag 9 december 2019 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Over een goed stel spareribs kan ik langer dan een uurtje doen hoor
Bohhhh
Leuk!quote:Op maandag 9 december 2019 20:49 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, dat was pittig stukje wielrennen tussen 3600 anderen!
Maar wel lekker weer even 50 minuten gesport.
De Tour of Londen! Lekker sightseeing in Londen op de fiets.
Oh ja dat kan maar dat vinden we niet leuk genoegquote:Op maandag 9 december 2019 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja, een plaatje op de steen kan altijd toch?
Gewoon naar de crematie van Bolle Harry gaanquote:Op maandag 9 december 2019 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan moet je wel zorgen dat er genoeg brandstof in de oven gaat zegmaar
Yep, was een route langs de thames en door londen heen. Best herkenbare punten ook te zien. En dus 1100 andere mensen die mijn rondje reden.quote:Op maandag 9 december 2019 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk!
Zie je dan echt die route en anderen die je inhalen (of jij hen)?
Gewoon zorgen dat er wat 'ongenode gasten' aanwezig zijn om het vuurtje niet te laten dovenquote:Op maandag 9 december 2019 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan moet je wel zorgen dat er genoeg brandstof in de oven gaat zegmaar
Niet neergestoken onderweg?quote:Op maandag 9 december 2019 20:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep, was een route langs de thames en door londen heen. Best herkenbare punten ook te zien. En dus 1100 andere mensen die mijn rondje reden.
kindertjesbedtijd, truste flesquote:Op maandag 9 december 2019 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou popjes, ik ga zo slapen. lange dag geweest, morgen weer om 5 uur op. Bah.
Ik doe er ook te weinig mee. Heb al in geen tijden meer zulke wedstrijdjes gedaan.quote:Op maandag 9 december 2019 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet zoveel mee gedaan laatste weken, zit nu op de 230km erop of zo. Wel tevreden met het apapraat, werkt goed en makkelijk.
Maar doe nu mee met die Tour of Londen, dat is wel grappig.
Dat is midden in de nacht johquote:Op maandag 9 december 2019 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is officieel geen wedstrijd, maar ik wilde geen laatste worden natuurlijkquote:Op maandag 9 december 2019 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe er ook te weinig mee. Heb al in geen tijden meer zulke wedstrijdjes gedaan.
quote:Op maandag 9 december 2019 20:59 schreef UitStraling het volgende:
Bah
https://www.telegraaf.nl/(...)in-een-houten-kistje
Sterkte dan maar.quote:Op maandag 9 december 2019 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Die film Arachnophobiaquote:Op maandag 9 december 2019 20:59 schreef UitStraling het volgende:
Bah
https://www.telegraaf.nl/(...)in-een-houten-kistje
Danny wil graag op vakantiequote:Op maandag 9 december 2019 21:01 schreef crv het volgende:
waarom moet ik 3 keer mijn post editten om die klote koelbloew link eruit te filteren
Nee. Wie? Kent ie mij?quote:Op maandag 9 december 2019 21:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is midden in de nacht joh
Doe je collega's daar de groeten
Laurence R ken jij ook?
Vroeg opstaan is sowiesoquote:Op maandag 9 december 2019 21:06 schreef Fogel het volgende:
Ik moest vandaag voor 5u op, ben daar nooit zo blij mee.
Correct. Maar soms ontkom je er niet aan. Vanmorgen was daar een voorbeeld van.quote:
Wij hebben inmiddels zo'n 1200 fte rondlopen. Zal best collegaquote:
Belachelijk dat je niet iedereen daar An kent zeg!quote:Op maandag 9 december 2019 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hebben inmiddels zo'n 1200 fte rondlopen. Zal best collega
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Soms moet het inderdaad.quote:Op maandag 9 december 2019 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Correct. Maar soms ontkom je er niet aan. Vanmorgen was daar een voorbeeld van.
Gewoon om 7:15 bellen dat je niet kunt komen omdat je een acute aanval van de griep hebt gekregenquote:Op maandag 9 december 2019 21:12 schreef Molo het volgende:
Moet morgen in half acht op werk zijn, ben er nu al om aan het huilen
The torture!quote:Op maandag 9 december 2019 21:12 schreef Molo het volgende:
Moet morgen om half acht op werk zijn, ben er nu al om aan het huilen
Niet perse altijd het geval. Ik werk ook in de horeca en ben van het weekend 2 dagen op rij om 8 uur in de ochtend moeten beginnenquote:Op maandag 9 december 2019 21:13 schreef bitterbal het volgende:
Jullie moeten ook gewoon de horeca in joh. vrijwel altijd uitslapen
Ik denk dat ik daar gezien deze specifieke afspraak meer last dan profijt van ga hebbenquote:Op maandag 9 december 2019 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon om 7:15 bellen dat je niet kunt komen omdat je een acute aanval van de griep hebt gekregen
ik morgen ook .... een uurtje langer slapenquote:Op maandag 9 december 2019 21:06 schreef Fogel het volgende:
Ik moest vandaag voor 5u op, ben daar nooit zo blij mee.
Kutstad ook nogquote:Op maandag 9 december 2019 21:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
The torture!
I moest er vandaag pas om 9u zijn, maar in Oslo
Dan gewoon lijntje klaar leggen voor morgenvroeg, koffie infuus insteken en in de waggie stappenquote:Op maandag 9 december 2019 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar gezien deze specifieke afspraak meer last dan profijt van ga hebben
Da's niet gezond man.quote:Op maandag 9 december 2019 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
ik morgen ook .... een uurtje langer slapen
Mwah, ik ken betere steden inderdaad. Maar ik hoefde niet verder dan CS, dat scheelt.quote:
Als je zo vroeg begint ben je dan wel meestal na de lunch drukte wel weer vrij. Dus als jij dan net begint lig ik alweer thuis op de bankquote:
Ja das als je het zo bekijkt wel wat minderquote:Op maandag 9 december 2019 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je zo vroeg begint ben je dan wel meestal na de lunch drukte wel weer vrij. Dus als jij dan net begint lig ik alweer thuis op de bank
Dealer is onderwegquote:Op maandag 9 december 2019 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan gewoon lijntje klaar leggen voor morgenvroeg, koffie infuus insteken en in de waggie stappen
Rotterdamquote:Op maandag 9 december 2019 21:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mwah, ik ken betere steden inderdaad. Maar ik hoefde niet verder dan CS, dat scheelt.
Hoe is de witte de witstraat?quote:Op maandag 9 december 2019 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Rotterdam![]()
Ik vond Oslo zo tegenvallen, had het veel gezelliger verwacht, maar was misschien gewoon ook wel beetje dom ofzo van me
Elke dag een helquote:Op maandag 9 december 2019 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das als je het zo bekijkt wel wat minder![]()
Bij mijn vorige langere werk begon ik 0630 tot 1430.
Maar god dat opstaan.
Herkenbaar inderdaad.quote:Op maandag 9 december 2019 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar god dat opstaan.
Top!quote:
Superleuk! Werk ik vlakbij, dus kom er regelmatig welquote:
Doe ik!quote:Op maandag 9 december 2019 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top!![]()
Kun je hem daarna even langs mij sturen, mijn voorraad begint aardig op te raken
Die gifquote:Op maandag 9 december 2019 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Superleuk! Werk ik vlakbij, dus kom er regelmatig wel
Morgen vanwege afscheid van collega lunchen ergens, niet daar maar wel in de buurt. Veel leuke en goede horecaplekken in Rotterdam
Gegrilde coquilles met tempura van bloemkool zag ik als lunchgerecht
[ afbeelding ]
Je moet weten waar je moet zijn en wanneer, dan kan het leuk zijn.quote:Op maandag 9 december 2019 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Rotterdam![]()
Ik vond Oslo zo tegenvallen, had het veel gezelliger verwacht, maar was misschien gewoon ook wel beetje dom ofzo van me
Centrum jaquote:Op maandag 9 december 2019 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die gif
Hoe heet de buurt? Of is dat centrum?
Ja dat geloof ikquote:Op maandag 9 december 2019 21:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je moet weten waar je moet zijn en wanneer, dan kan het leuk zijn.
Europa heeft veel tofs, maar ik vind Azie ook wel heel leuk. Omdat het zo anders is.quote:Op maandag 9 december 2019 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik
Wie weet, ooit, dat ik er weer kom. Maar geen plannen nog.
De wereld is zo tof, Europa vooral
Ja ok, maar warm, vochtig, koriander en mehhhhquote:Op maandag 9 december 2019 21:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Europa heeft veel tofs, maar ik vind Azie ook wel heel leuk. Omdat het zo anders is.
Die is niet eens aarslelijk.quote:Op maandag 9 december 2019 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
Deze wielrenkit is best wel aanlokkelijk om te kopen![]()
[ afbeelding ]
Kan ook koel zijn, Azie is vrij grootquote:Op maandag 9 december 2019 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, maar warm, vochtig, koriander en mehhhh
Ik vind Europa wel tof genoeg voorlopig
Ik had ooit werk van 7.00 tot 16.45. Soms een uur eerder beginnen (en dus een uur eerder klaar). Dat om 6.00 uur beginnen vond ik ergens wel lekker. Ik woonde nog thuis en op 10 minuten lopen van het werk.quote:Op maandag 9 december 2019 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar god dat opstaan.
De Balkan.quote:Op maandag 9 december 2019 21:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan ook koel zijn, Azie is vrij groot
Ik moet nodig eens de rechterkant van Europa gaan onderzoeken.
Een van de meest iconische shirts waar God in gefietst heeft (die oranje versie dan) al vind ik de zwarte mooierquote:
Albaantje wil ik heen na al jouw enthusiaste verhalenquote:
True, maar nog geen echte zin zin ofzoquote:Op maandag 9 december 2019 21:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan ook koel zijn, Azie is vrij groot
Ik moet nodig eens de rechterkant van Europa gaan onderzoeken.
Ditquote:Op maandag 9 december 2019 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Albaantje wil ik heen na al jouw enthusiaste verhalen
Nog wel een lange dag dan?quote:Op maandag 9 december 2019 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had ooit werk van 7.00 tot 16.45. Soms een uur eerder beginnen (en dus een uur eerder klaar). Dat om 6.00 uur beginnen vond ik ergens wel lekker. Ik woonde nog thuis en op 10 minuten lopen van het werk.
Daar zou ik best wel een keer heen willen.quote:
Ja, 9 uur op een dag. 5 dagen in de week. Dat lukt mij al jaren niet meer. Ik ben soms na 4.5 uur al erg moe.quote:
Voormalig Joegoslavie is ook mooi trouwens. Jaren geleden dat ik daar ben geweest, maar zeer mooie landschappenquote:
quote:Op maandag 9 december 2019 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Albaantje wil ik heen na al jouw enthusiaste verhalen
quote:
Wat voor werk was dat?quote:Op maandag 9 december 2019 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, 9 uur op een dag. 5 dagen in de week. Dat lukt mij al jaren niet meer. Ik ben soms na 4.5 uur al erg moe.
Dat is best een leuke locatie. Mij veel te druk, maar wel lekker centraal enzoquote:Op maandag 9 december 2019 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb mijn huis gevonden
https://www.funda.nl/koop(...)schiedamsedijk-76-e/
Wenen ben ik zelf niet geweest maar is allemaal vrij ordelijk en netjes enzo denk ik. Ik houd van landen waar je voor je gevoel terug in de tijd reist. En oude sovjetmeukjes enzo.quote:Op maandag 9 december 2019 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar zou ik best wel een keer heen willen.
Het meest oostelijk gelegen waar ik ben geweest is Wenen.. Ook mooie stad, maar natuurlijk niet echt Oost-Europa, qua cultuur en historie.
Dat terras en dat uitzichtquote:Op maandag 9 december 2019 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is best een leuke locatie. Mij veel te druk, maar wel lekker centraal enzo
Ja zat mooie plekken nog te ontdekkenquote:Op maandag 9 december 2019 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voormalig Joegoslavie is ook mooi trouwens. Jaren geleden dat ik daar ben geweest, maar zeer mooie landschappen
Volgens mij begon SAS of Norwegian vanaf Oslo. En vanaf hier is toch alles duurquote:Op maandag 9 december 2019 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Maar als je vanuit NL wil dan moet je wel opschieten want Transavia stopt met deze dienstMaar gelukkig leiden er meer wegen naar Rome Albaantje
Fles en ik gaan in januari een weekendje.`
Maar die hele regio is gewoon tof!
Zelf wil ik volgend jaar wel graag naar wat Stannen maar ook niet echt goedkope directe vluchten geloof ik.
Waarom stoppen ze??quote:Op maandag 9 december 2019 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Maar als je vanuit NL wil dan moet je wel opschieten want Transavia stopt met deze dienstMaar gelukkig leiden er meer wegen naar Rome Albaantje
Fles en ik gaan in januari een weekendje.`
Maar die hele regio is gewoon tof!
Zelf wil ik volgend jaar wel graag naar wat Stannen maar ook niet echt goedkope directe vluchten geloof ik.
Werken op een inpakafdeling van een grote ontbijkkoekproducent.quote:
Moest je de hele dag het zelfde doen?quote:Op maandag 9 december 2019 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Werken op een inpakafdeling van een grote ontbijkkoekproducent.
Wenen was inderdaad erg netjes. Vorig jaar was ik in Praag. Totaal andere stad, maar welquote:Op maandag 9 december 2019 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wenen ben ik zelf niet geweest maar is allemaal vrij ordelijk en netjes enzo denk ik. Ik houd van landen waar je voor je gevoel terug in de tijd reist. En oude sovjetmeukjes enzo.
En jij hebt er maar 1, die ook nog voor de kinderprijs meekan.quote:Op maandag 9 december 2019 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom stoppen ze??
Ik wil veel teveel, dat met werk, gezin, geld, vakantiedagen, lukt niet altijd![]()
Al vermaak ik me vaak genoeg op andere plekken, op zich heb ik niet zo gek veel te klagen
Drukke weg, slecht onderhoud, geen idee?quote:Op maandag 9 december 2019 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat terras en dat uitzicht![]()
Dat uitzicht op het water vind ik wel erg vet aan Rotterdam.
maar te duur. En 300 aan vve
Staat al 6 maanden te koop. Hoe dan?
Ja, maar niet echt lopende band werk. Ik moest zorgen dat de bakken waar de randen invielen op tijd werden vervangen en opgestapeld werden op pallets. Soms ook invallen bij het inpakken als iemand of pauze had of even een boodschap moest doen..quote:Op maandag 9 december 2019 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moest je de hele dag het zelfde doen?
3,5 jaar is toch volle mep?quote:Op maandag 9 december 2019 21:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
En jij hebt er maar 1, die ook nog voor de kinderprijs meekan.
De mijne tellen inmiddels als volwassen. Niet grappig voor het vakantiebudget om voor 4 "volwassenen" te moeten betalen.
Ik "martel" ze tegenwoordig wel door economy te vliegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Heb je ook weleens met ontbijtkoeken die al gevallen waren een ontbijtkoekgevecht gehouden?quote:Op maandag 9 december 2019 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt lopende band werk. Ik moest zorgen dat de bakken waar de randen invielen op tijd werden vervangen en opgestapeld werden op pallets. Soms ook invallen bij het inpakken als iemand of pauze had of even een boodschap moest doen..
Maar dit is al 11 jaar geleden, ik weet echt niet alles meer..
Nice! Wizz doet ook al wel Tirana maar vooral vanaf Duitsland geloof ik.quote:Op maandag 9 december 2019 21:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens mij begon SAS of Norwegian vanaf Oslo. En vanaf hier is toch alles duur
Volgend jaar gaan we naar Disney Parijs, paar dagen Nederland en in de herfst naar Singapore. Wat er tussendoor nog gebeurt weet ik nog niet.
Geen idee.quote:Op maandag 9 december 2019 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom stoppen ze??
Ik wil veel teveel, dat met werk, gezin, geld, vakantiedagen, lukt niet altijd![]()
Al vermaak ik me vaak genoeg op andere plekken, op zich heb ik niet zo gek veel te klagen
Ja elf jaar later is het niet zo vreemd dat je niet meer zulke diensten kunt doen zonder moe te zijnquote:Op maandag 9 december 2019 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt lopende band werk. Ik moest zorgen dat de bakken waar de randen invielen op tijd werden vervangen en opgestapeld werden op pallets. Soms ook invallen bij het inpakken als iemand of pauze had of even een boodschap moest doen..
Maar dit is al 11 jaar geleden, ik weet echt niet alles meer..
Soms gooide je wel een plakje naar een collega ja. Maar niet vaak.quote:Op maandag 9 december 2019 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je ook weleens met ontbijtkoeken die al gevallen waren een ontbijtkoekgevecht gehouden?![]()
En kun je nu nog tegen de geur ervan?
quote:Op maandag 9 december 2019 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
3,5 jaar is toch volle mep?
Maar klopt ja, 4 volwassenen is een flinke ticketprijs![]()
In mijn nieuwe contract staat dat vliegen altijd met economy is tenzij het niet anders kan. De horror!![]()
![]()
0-2 is bijna gratis, 2-11 is een goede korting en 12+ is volle mep bij de meeste maatschappijen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij SAS hebben ze wel een soort van jeugdtickets tussen 13-25, maar die zijn maar beperkt beschikbaar.
Ja, heb ook zoiets in mijn contract. Dus het "kon" vaak niet anders... totdat de economieafdeling begon te miepen, dus ik gedraag me nu iets beter. Vloog vandaag economy bv, goed he? (prima te doen voor een vlucht van minder dan een uur)I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Een half jaar later, raakte ik op een andere plek overwerkt en uiteindelijk in een depressie. Sinsdien werk ik (al dan niet onbetaald) halve dagen..quote:Op maandag 9 december 2019 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja elf jaar later is het niet zo vreemd dat je niet meer zulke diensten kunt doen zonder moe te zijn![]()
Ik werk liever ook geen 9 uurMaar das niet zozeer fysiek maar mentaal vervelend ;P
Ja man, avontuurquote:Op maandag 9 december 2019 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice! Wizz doet ook al wel Tirana maar vooral vanaf Duitsland geloof ik.
Jouw plannen klinken ook lekker!
Ik ga nu eerst volgende week 4 nachtjes naar Marrakesh, ben ik wel heel benieuwd naar, vooral de opdringerige verkopers en de mannelijke aandacht zie ik wel een beetje tegenop dus het kan alleen maar meevallen.In januari met Fles Albaantje en maart met de treinboys vanaf Italie met de trein weer omhoog.
[..]
Geen idee.Er is een petitie geweest en misschien gaan ze vanaf Rotterdam of Eindhoven vliegen, ik denk dat ze gewoon een te kleine vloot hebben voor alle bestemmingen.
Is toch ook geen klagen, meer wensen en dromen en daar is niets mis mee. Ik heb werk waarbij ik weinig uren opneem als ik vakantie neem in de schoolweken, geld is wel een dingetje dus ik reis altijd heel cheap ass. Maar reizen is gewoon heerlijk, de wereld is zo mooi!
Heerlijkquote:Op maandag 9 december 2019 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Soms gooide je wel een plakje naar een collega ja. Maar niet vaak.
Met de geur heb ik geen moeite. Ik vind het nog steeds lekker
Opdringerige treinboys?quote:Op maandag 9 december 2019 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice! Wizz doet ook al wel Tirana maar vooral vanaf Duitsland geloof ik.
Jouw plannen klinken ook lekker!
Ik ga nu eerst volgende week 4 nachtjes naar Marrakesh, ben ik wel heel benieuwd naar, vooral de opdringerige verkopers en de mannelijke aandacht zie ik wel een beetje tegenop dus het kan alleen maar meevallen.In januari met Fles Albaantje en maart met de treinboys vanaf Italie met de trein weer omhoog.
[..]
Geen idee.Er is een petitie geweest en misschien gaan ze vanaf Rotterdam of Eindhoven vliegen, ik denk dat ze gewoon een te kleine vloot hebben voor alle bestemmingen.
Is toch ook geen klagen, meer wensen en dromen en daar is niets mis mee. Ik heb werk waarbij ik weinig uren opneem als ik vakantie neem in de schoolweken, geld is wel een dingetje dus ik reis altijd heel cheap ass. Maar reizen is gewoon heerlijk, de wereld is zo mooi!
Sovjetmeukquote:Op maandag 9 december 2019 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wenen ben ik zelf niet geweest maar is allemaal vrij ordelijk en netjes enzo denk ik. Ik houd van landen waar je voor je gevoel terug in de tijd reist. En oude sovjetmeukjes enzo.
https://en.wikipedia.org/wiki/Riga_Aviation_Museumquote:
Ik vloog twee weken terug met easyJet en dat was echt bijzonder prima!quote:Op maandag 9 december 2019 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
0-2 is bijna gratis, 2-11 is een goede korting en 12+ is volle mep bij de meeste maatschappijen.
Bij SAS hebben ze wel een soort van jeugdtickets tussen 13-25, maar die zijn maar beperkt beschikbaar.
Ja, heb ook zoiets in mijn contract. Dus het "kon" vaak niet anders... totdat de economieafdeling begon te miepen, dus ik gedraag me nu iets beter. Vloog vandaag economy bv, goed he? (prima te doen voor een vlucht van minder dan een uur)
Ik heb nu een shirt aan met Zwitsal wasverzachter. Andere wasverzachter was op. Ik ruik dat spul de hele dagquote:Op maandag 9 december 2019 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
En bijzonder wel! Ik kan de lucht van Zwitsal niet meer hendelen na een paar jaar met dementerenden te hebben gewerkt
Ohquote:Op maandag 9 december 2019 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een half jaar later, raakte ik op een andere plek overwerkt en uiteindelijk in een depressie. Sinsdien werk ik (al dan niet onbetaald) halve dagen..
Riga wil ik ook heen jaquote:Op maandag 9 december 2019 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Riga_Aviation_Museum
Fantastische plek om een poos rond te sjouwen. Ouwe meuk
Oehquote:Op maandag 9 december 2019 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Riga_Aviation_Museum
Fantastische plek om een poos rond te sjouwen. Ouwe meuk
Lol nee die kwijlen vooral op de treinen.quote:
Ja jij bent ook fan he? Ik wilde in Georgie een Stalin sneeuwbol scoren maar die was helaas nergens meer te vinden. Nu heb ik Stalin luciferdoosjes.quote:
Easyjet is best prima te doen over het algemeen!quote:Op maandag 9 december 2019 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vloog twee weken terug met easyJet en dat was echt bijzonder prima!![]()
En zal eens kijken, binnenkort wel weer vakantieplannen
Associatie met poepsmerende kwijlende Alzheimerpatiënten krijg ik dus niet uit mijn hoofd zeg maarquote:Op maandag 9 december 2019 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nu een shirt aan met Zwitsal wasverzachter. Andere wasverzachter was op. Ik ruik dat spul de hele dag
Doen!quote:Op maandag 9 december 2019 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Easyjet is best prima te doen over het algemeen!
Ik moet het er nog eens met muis over hebben wanneer we nog eens een weekendje weg gaan. Is sinds de verhuizing eigenlijk niet meer ter sprake gekomen
Ik vind Wizzair ook een hele fijne maatschappij. Mijn standaarden zijn 0 geloof ik.quote:Op maandag 9 december 2019 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Easyjet is best prima te doen over het algemeen!
Ik moet het er nog eens met muis over hebben wanneer we nog eens een weekendje weg gaan. Is sinds de verhuizing eigenlijk niet meer ter sprake gekomen
quote:Op maandag 9 december 2019 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee die kwijlen vooral op de treinen.Gaan dit jaar wel met een enorme groep trouwens!
[..]
Ja jij bent ook fan he? Ik wilde in Georgie een Stalin sneeuwbol scoren maar die was helaas nergens meer te vinden. Nu heb ik Stalin luciferdoosjes.
Niks mis met Wizz. Moderne vloot, perfect safety record, vliegtuigen onderhouden door Lufthansa.quote:Op maandag 9 december 2019 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind Wizzair ook een hele fijne maatschappij. Mijn standaarden zijn 0 geloof ik.
Ik ken mensen die in een sovjetstyle Shell-flat wonen met hun gezin, daaro.quote:
Mijn omaquote:Op maandag 9 december 2019 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Associatie met poepsmerende kwijlende Alzheimerpatiënten krijg ik dus niet uit mijn hoofd zeg maar
Ik heb in een Sovjetflat gewoondquote:Op maandag 9 december 2019 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken mensen die in een sovjetstyle Shell-flat wonen met hun gezin, daaro.
Wat een hel man, dan moet je veel geld per maand krijgen om dat ervoor over te hebben hoor
quote:Op maandag 9 december 2019 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Lada.Ergens spijt dat ik de Lada niet gekocht heb een paar jaar geleden.
Mijn allertofste reisfoto die ik nog moet gaan maken is dat ik achter het stuur van een Lada zit (gewoon voor de foto, geen rijbewijsquote:Op maandag 9 december 2019 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik heb in St Petersburg echt bijna dit
gedaan in de sneeuw toen ik op een standbeeld van Lenin stuitte. En Lada’s, Volga’s, Trabantjes
Weggejaagd??quote:Op maandag 9 december 2019 22:12 schreef Fogel het volgende:
Children’s world in Elektrenai (Lithuania) was erg leuk om even te bezoeken. Werden er alleen wel weggejaagd.
Oude meuk
Ja, vervallen pretpark met bouwhekken er omheen. En met bewaking.quote:
Wij hadden vroeger een Lada, een nieuwequote:Op maandag 9 december 2019 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Lada.Ergens spijt dat ik de Lada niet gekocht heb een paar jaar geleden.
Bijvoorbeeldquote:
quote:Op maandag 9 december 2019 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn allertofste reisfoto die ik nog moet gaan maken is dat ik achter het stuur van een Lada zit (gewoon voor de foto, geen rijbewijs) Of dat ik me op de motorkap werp.
Van de depressie heb ik niet echt meer last gelukkig. Soms wel dat ik wat minder lekker in mijn vel zit, maar ik kan dat geen depressie noemen..quote:Op maandag 9 december 2019 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh![]()
Is dat nu allemaal weer goed?
In Boedapest?quote:Op maandag 9 december 2019 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in een Sovjetflat gewoond
Daar heb ik volgens mij nog nooit mee gevlogen. Althans niet dat ik me kan herinneren.quote:Op maandag 9 december 2019 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind Wizzair ook een hele fijne maatschappij. Mijn standaarden zijn 0 geloof ik.
Oh vandaarquote:Op maandag 9 december 2019 22:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, vervallen pretpark met bouwhekken er omheen. En met bewaking.
Gelukkigquote:Op maandag 9 december 2019 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van de depressie heb ik niet echt meer last gelukkig. Soms wel dat ik wat minder lekker in mijn vel zit, maar ik kan dat geen depressie noemen..
Enige wat me een beetje tegen staat is dat het dan echt op een budget moet. Ik ben momenteel de enige thuis met een bijbaantje en we zitten nu al beetje uit te kijken qua uitgavenquote:
Ja, al heb ik het soms ook lastig. Zeker als ik een drukke industrie-wijk heb gehad, ben ik echt moe als ik thuis kom. Iets te veel prikkels. Gelukkig kan ik dat op het werk ook goed aangeven..quote:Op maandag 9 december 2019 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Denk dat je huidige baan ook beter is voor je mentale gezondheid.
Een Niva dacht ik. In ieder geval een 4x4.quote:
Kun je geen voorkeur voor wijken aangeven?quote:Op maandag 9 december 2019 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, al heb ik het soms ook lastig. Zeker als ik een drukke industrie-wijk heb gehad, ben ik echt moe als ik thuis kom. Iets te veel prikkels. Gelukkig kan ik dat op het werk ook goed aangeven..
Ik sprong in Madrid als een mongool van een fontein af voor de fotoquote:Op maandag 9 december 2019 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn allertofste reisfoto die ik nog moet gaan maken is dat ik achter het stuur van een Lada zit (gewoon voor de foto, geen rijbewijs) Of dat ik me op de motorkap werp.
Dat is toch nietquote:Op maandag 9 december 2019 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb alleen met RyanAir en KLM gevlogen![]()
Leefquote:Op maandag 9 december 2019 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige wat me een beetje tegen staat is dat het dan echt op een budget moet. Ik ben momenteel de enige thuis met een bijbaantje en we zitten nu al beetje uit te kijken qua uitgaven
Punselies yooooquote:Op maandag 9 december 2019 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Drie keer gevlogen, drie keer KLM. Such globetrotter.
Ja wel hoor. Ze weten echt wel in welke wijk ze me wel en welke niet moeten zetten.quote:Op maandag 9 december 2019 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kun je geen voorkeur voor wijken aangeven?
Nee, in Györ toen ik net verhuisd was. Was het goedkoopste dat we konden huren terwijl ik zocht naar een baanquote:
Meerquote:Op maandag 9 december 2019 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is toch niet?
Ryanair vond ik drama trouwens, door al die paupers die er ook mee vlogen. Maar was ook op bestemming Mallorca, kan er ook mee te maken hebben gehad. Iig, dat nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |