Hyvesquote:Op maandag 9 december 2019 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is dat voor Frans Bauer-gifje in de OP?
Voor de moeder van Karzai. Die is jarig.quote:Op maandag 9 december 2019 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is dat voor Frans Bauer-gifje in de OP?
O zoquote:Op maandag 9 december 2019 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor de moeder van Karzai. Die is jarig.
ff fobo gluerenquote:Op maandag 9 december 2019 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom weet ik er ook niks van af.
huehehehehe
Ik was even weg jaquote:Op maandag 9 december 2019 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je wat aan je timing doen Haags
quote:Op maandag 9 december 2019 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
potver ik heb koude voeten. ik ga mijn sloffen aan doen. Hebben jullie mijn sloffen weleens gezien? Ik heb echt kei toffe sloffen. Jullie moeten mijn sloffen zien![]()
OMG ze geven lichtquote:Op maandag 9 december 2019 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
potver ik heb koude voeten. ik ga mijn sloffen aan doen. Hebben jullie mijn sloffen weleens gezien? Ik heb echt kei toffe sloffen. Jullie moeten mijn sloffen zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Er zijn er nog veeeeel meer https://www.google.com/search?q=sloffen+draakquote:
quote:Op maandag 9 december 2019 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Over pakjesbezorgers gsproken: Ik zag een column van Dolf Jansen op Facebook over pakketbezorgers die een zwaar leven hebben. Ik ben heel blij met mijn pakketbezorger die altijd vrolijk is en nooit moeilijk doet om 's avond nog een keer terug te komen. Dus ik heb een klein kerstpakketje voor hem gemaakt. Nou nog gauw iets bestellen zodat ik hem nog voor de kerst weer tref
Hier hebben ze halverwege het jaar de routes van de sorteercentra omgegooid bij PostNL waardoor mijn vaste bezorger na 5+ jaar niet meer hier komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 9 december 2019 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Over pakjesbezorgers gsproken: Ik zag een column van Dolf Jansen op Facebook over pakketbezorgers die een zwaar leven hebben. Ik ben heel blij met mijn pakketbezorger die altijd vrolijk is en nooit moeilijk doet om 's avond nog een keer terug te komen. Dus ik heb een klein kerstpakketje voor hem gemaakt. Nou nog gauw iets bestellen zodat ik hem nog voor de kerst weer tref
Oh wat aardig!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb van die Spaansequote:Op maandag 9 december 2019 19:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb, hoe kan het ook anders, PSV sloffen. Die zitten ook prima
Ja vind dat echt lief van je. Denk dat ze dat wel echt kunnen waarderen.quote:Op maandag 9 december 2019 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook best aardigMeestal
Een man die graag warme voeten wilt.quote:Op maandag 9 december 2019 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Welke man draagt er nu sloffen, dat jullie ballen niet naar de buiholte kruipen.
Lijkt wel een broodrooster.quote:Op maandag 9 december 2019 19:22 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mijn pc gevonden![]()
![]()
![]()
https://www.coolblue.nl/p(...)ptd-500-i97164q.html
Minder dan 4 beschikbaar. BESTEL SNEL!!quote:Op maandag 9 december 2019 19:22 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mijn pc gevonden![]()
![]()
![]()
https://www.coolblue.nl/p(...)ptd-500-i97164q.html
Niet genoeg geld.quote:Op maandag 9 december 2019 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minder dan 4 beschikbaar. BESTEL SNEL!!
Ik zou ze alle drie nemen als ik jou was
Wat dan?quote:Op maandag 9 december 2019 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Er staat 1 heel smerig woordje in![]()
[ afbeelding ]
Het op drie na laatste woord achter het derde plusjequote:
Oh geen nieuwe...quote:Op maandag 9 december 2019 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het op drie na laatste woord achter het derde plusje
En waarschijnlijk niet eens de gerepareerde jouwequote:
Gat in de markt, als hij nu ook nog kan stofzuigen, de administratie bijhouden en de was strijken heb je de ideale partner meteen.quote:Op maandag 9 december 2019 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien kan die dat ook. Of bitterballen frituren. Zou helemaal perfect zijn.
"Acer"quote:
Zo dat zou zuur zijn :pquote:Op maandag 9 december 2019 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waarschijnlijk niet eens de gerepareerde jouweDus: Leuk dat je 20 TB aan 3D animaties op de harde schijf had staan, maar dat is nu weg
![]()
ja. Dus: extern schijfkabinet erbij kopen. Kost ook weer doekoes.quote:
Dat weet @Muck welquote:Op maandag 9 december 2019 19:32 schreef Fogel het volgende:
Mensen aanwezig met verstand van naaimachines?
Welk type heb je nodig om kevlarzeil (van een regattazeilboot) fatsoenlijk te kunnen naaien?
Misschien iemand in CRE?quote:Op maandag 9 december 2019 19:32 schreef Fogel het volgende:
Welk type heb je nodig om kevlarzeil (van een regattazeilboot) fatsoenlijk te kunnen naaien?
Bel eens gewoon met een zeilmakerij?quote:Op maandag 9 december 2019 19:32 schreef Fogel het volgende:
In Noorwegenquote:Op maandag 9 december 2019 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bel eens gewoon met een zeilmakerij?
Hoop dat ze binnenkort langshuppelt.quote:
Goed plan!quote:
Mja, dat kan inderdaad maar die hebben vast professionele shit staan. Het is niet de bedoeling dat het zeil voor zeilen gebruikt gaat worden.quote:Op maandag 9 december 2019 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bel eens gewoon met een zeilmakerij?
Van noorwegen naar een zeilmakerij in noorwegen bellen kan best. En Fogl bulkt toch van het geldquote:
Wat heb je met het familielid gedaan?quote:Op maandag 9 december 2019 19:34 schreef Molo het volgende:
Ik had een familielid dat een zeilmakerij had en vrees dat dit soort stoffen professionele machines nodig heeft. Duur ook
Dit klinkt meer als iets voor Adam Savage.quote:Op maandag 9 december 2019 19:34 schreef Fogel het volgende:
Mja, dat kan inderdaad maar die hebben vast professionele shit staan. Het is niet de bedoeling dat het zeil voor zeilen gebruikt gaat worden.
fččfahfeeahtag menuutuh zųųvurruh zųųptččdquote:Op maandag 9 december 2019 19:39 schreef Fogel het volgende:
In ander nieuws, mijn vliegtuig had vertraging en daardoor kon ik pas 45 minuten later dan geplanned bankhangen.
quote:Op maandag 9 december 2019 19:39 schreef Fogel het volgende:
In ander nieuws, mijn vliegtuig had vertraging en daardoor kon ik pas 45 minuten later dan geplanned bankhangen.
Haags die Engels probeert te praten?quote:Op maandag 9 december 2019 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
fččfahfeeahtag menuutuh zųųvurruh zųųptččd
Nee Fles die Haags probeert te pratenquote:Op maandag 9 december 2019 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Haags die Engels probeert te praten?
Zat sloebers daarquote:Op maandag 9 december 2019 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van noorwegen naar een zeilmakerij in noorwegen bellen kan best. En Fogl bulkt toch van het geldAnders woon je niet in Noorwegen
Doe ging vanzelf doodquote:Op maandag 9 december 2019 19:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat heb je met het familielid gedaan?
Nee, ik heb het zwaar.quote:
Ahja, kan gebeuren.quote:Op maandag 9 december 2019 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Doe ging vanzelf dood
Ongerelateerd aan de zeilmakerij
quote:Op maandag 9 december 2019 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
fččfahfeeahtag menuutuh zųųvurruh zųųptččd
quote:Op maandag 9 december 2019 19:44 schreef UitStraling het volgende:
Had vanmorgen de verwarming even aan en daarna vergeten uit te zetten dus ik kwam net thuis en het is 210 graden Celsius hier binnen schat ik zo, vies.
Ik was er niet zo hecht meequote:
Uiteraard. Mooie dames hoor!quote:Op maandag 9 december 2019 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat jij best een Spaanse zou lusten of niet maat?
Vaak wel harig, snel oud en ze bijten graag in je onderlip.quote:Op maandag 9 december 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uiteraard. Mooie dames hoor!
Voor 1 keer is dat prima.quote:Op maandag 9 december 2019 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaak wel harig, snel oud en ze bijten graag in je onderlip.
Afraggen en in de greppel mikken, ja tochquote:Op maandag 9 december 2019 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor 1 keer is dat prima.
Geloof me 10 minuten hier en je zit in je klamme onderbroek te klagen over de hitte.quote:Op maandag 9 december 2019 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik red het hier niet hoor om het zo warm te krijgen.
Niks mis mee.quote:Op maandag 9 december 2019 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Afraggen en in de greppel mikken, ja toch
Daarna heb je toch geen onderlip meer, dus exit problemquote:Op maandag 9 december 2019 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor 1 keer is dat prima.
Jij begrijptquote:Op maandag 9 december 2019 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarna heb je toch geen onderlip meer, dus exit problem
Plakzakquote:Op maandag 9 december 2019 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof me 10 minuten hier en je zit in je klamme onderbroek te klagen over de hitte.
Worden zonder pijnstilling en zonder eerst te doden gevild heb ik weleens gelezenquote:
quote:Op maandag 9 december 2019 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Worden zonder pijnstilling en zonder eerst te doden gevild heb ik weleens gelezen
Nee je praat bull poep nuquote:Op maandag 9 december 2019 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Worden zonder pijnstilling en zonder eerst te doden gevild heb ik weleens gelezen
Wrede wereldquote:Op maandag 9 december 2019 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
En?quote:Op maandag 9 december 2019 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ging googelen wat skai voor een beestjes zijn
Ik heb er jaren eentje gehad. Lieve flapoortjes ditdat.quote:Op maandag 9 december 2019 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ging googelen wat skai voor een beestjes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |