Eerste indruk was goed, lekker ruim ookquote:
Genoeg ruimte voor het nageslacht ook?quote:Op maandag 9 december 2019 22:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Eerste indruk was goed, lekker ruim ook
Weet ik niet, is zo lang geleden. Heb nu een Blood Dragon gevonden in Primalquote:Op maandag 9 december 2019 21:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb je dat hoofd op het strand gevonden in fc3
Niet gelezen.quote:
5 deurs en kan nog een lijk kwijt achterinquote:Op maandag 9 december 2019 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Genoeg ruimte voor het nageslacht ook?
Handig, voor als er ééntje vervelend doetquote:Op maandag 9 december 2019 22:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
5 deurs en kan nog een lijk kwijt achterin
Snap niet dat je die game langer dan een uur volhoudt met die kutberen en wolven achter elke boomquote:Op maandag 9 december 2019 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet ik niet, is zo lang geleden. Heb nu een Blood Dragon gevonden in Primal
Als het een beetje gezellig wordt is er natuurlijk ook niks mis mee.quote:Op maandag 9 december 2019 22:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik was zelfs verbaasd dat er zoveel mensen in een Fiat Punto gepropt kon worden.
Dat was toen het avontuur in Den Haag met blowende Somaliërs en een stel gekke wijven. Ooit nog een paint van gemaakt.quote:Op maandag 9 december 2019 22:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als het een beetje gezellig wordt is er natuurlijk ook niks mis mee.
Je moet ook niet wegrennen steedsquote:Op maandag 9 december 2019 22:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Snap niet dat je die game langer dan een uur volhoudt met die kutberen en wolven achter elke boom
quote:Op maandag 9 december 2019 20:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb dure sokken (happy socks). Is dat ook goed
Laat het @haags_kwartiertje maar niet horen.quote:Op maandag 9 december 2019 22:21 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat was toen het avontuur in Den Haag met blowende Somaliërs en een stel gekke wijven. Ooit nog een paint van gemaakt.
Sindsdien heb ik een hekel aan Den Haag
Hans speelt allemaal Far Cry dus denk het wel.quote:Op maandag 9 december 2019 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met Fallout 4
Kan je vragen of Hans er al doorheen is?
Heb je de nieuwe trailer van You al gezienquote:Op maandag 9 december 2019 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet ook niet wegrennen steeds
Far Cry is zeker wel vermakelijk, maar vind de wat meer diepgang en het zelf uit moeten zoeken wel lekker in Fallout. FC in de aabieding dat jullie dat ineens allemaal spelen?quote:Op maandag 9 december 2019 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hans speelt allemaal Far Cry dus denk het wel.
Fallout heb ik geprobeerd maar is niks voor mij.
Ik heb dat spel echt heel lang niet aangeraakt maar zat al op 50% en ja het is vervelender dan ik dacht met al die aanvallende dieren. Maar ik heb zo'n beer met littekens kunnen temmen, dat scheelt wat.quote:Op maandag 9 december 2019 22:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Snap niet dat je die game langer dan een uur volhoudt met die kutberen en wolven achter elke boom
Hij is daarvan op de hoogtequote:Op maandag 9 december 2019 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat het @:haags_kwartiertje maar niet horen.
Zet jij ook die 3D icons uit en dat spotten zo gay is dat, ook niks aan als je ze door muren kan volgenquote:Op maandag 9 december 2019 22:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb dat spel echt heel lang niet aangeraakt maar zat al op 50% en ja het is vervelender dan ik dacht met al die aanvallende dieren. Maar ik heb zo'n beer met littekens kunnen temmen, dat scheelt wat.
Nee heb Primal, 4 en 5 al sinds release liggen maar de eerste twee npoit afgemaakt en de laatste nooit opgestart.quote:Op maandag 9 december 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Far Cry is zeker wel vermakelijk, maar vind de wat meer diepgang en het zelf uit moeten zoeken wel lekker in Fallout. FC in de aabieding dat jullie dat ineens allemaal spelen?
Is mij allemaal net wat te gedateerd, maar dat is meer RPG ja.quote:Op maandag 9 december 2019 22:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
fallout nv is vet maar ben niet autistisch genoeg om dat uit te spelen
Ik speel Fallout op de PC, dat lijkt mij echt 10x niks op een consolequote:Op maandag 9 december 2019 22:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee heb Primal, 4 en 5 al sinds release liggen maar de eerste twee npoit afgemaakt en de laatste nooit opgestart.
Op de GayStation zijn ze in de aanbieding denk ik.
Mijn naam is gekke henkie zeker. Gewoon door al die forten heen rammen op het speelniveau van een kind van 4.quote:Op maandag 9 december 2019 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zet jij ook die 3D icons uit en dat spotten zo gay is dat, ook niks aan als je ze door muren kan volgen
Het blijft makkelijk, dat kan zelfs jij met wapperende manen voor de ogenquote:Op maandag 9 december 2019 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn naam is gekke henkie zeker. Gewoon door al die forten heen rammen op het speelniveau van een kind van 4.
Voor F1 natuurlijk vriend. Thrustmaster nogwat. Het rubber begint los te laten zoveel gebruik ik dat ding.quote:Op maandag 9 december 2019 22:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hebben jullie ook zo'n leuk stuurtje voor dat spel?
Ja tenner in de gaystorequote:Op maandag 9 december 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Far Cry is zeker wel vermakelijk, maar vind de wat meer diepgang en het zelf uit moeten zoeken wel lekker in Fallout. FC in de aabieding dat jullie dat ineens allemaal spelen?
Hoe weet je dat ik een Hans Klok kapsel hebquote:Op maandag 9 december 2019 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het blijft makkelijk, dat kan zelfs jij met wapperende manen voor de ogen
Nee, stuur danquote:Op maandag 9 december 2019 22:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe trailer van You al gezien
Nee je kan toch googlenquote:
Die ligt bij mij nog in het plasticquote:Op maandag 9 december 2019 22:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik speel weer uncharted 3 voor de zestigste keer bij gebrek aan beter
Die heb ik altijd al willen spelenquote:Op maandag 9 december 2019 22:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik speel weer uncharted 3 voor de zestigste keer bij gebrek aan beter
Netjes, ik zit op 5 dagen totaal dacht ik.quote:Op maandag 9 december 2019 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik een Hans Klok kapsel heb
Hans heeft 166 uur in Fallout dus mag hopen dat hij die wel af heeft hahaatjes
Steek jij wat met moeite in mijquote:Op maandag 9 december 2019 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer dit, steek eens wat moeite in ons
Kopen?quote:
Ondanks de weerstand komen we er welquote:Op maandag 9 december 2019 22:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Steek jij wat met moeite in mij
Het is een lang, hobbelig padquote:Op maandag 9 december 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ondanks de weerstand komen we er wel
quote:Op maandag 9 december 2019 22:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Het is een lang, hobbelig pad
Geef het toch op, het gaat je echt niet lukken om er op te liggenquote:
Haha moet je hem toch horenquote:Op maandag 9 december 2019 22:51 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Geef het toch op, het gaat je echt niet lukken om er op te liggen
Haha hij moest eens wetenquote:
Jelly dat ik wat beters importeer die nog vloeiend Frans spreekt?quote:Op maandag 9 december 2019 23:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha hij moest eens weten
Prof, jij bent echt zo'n figuur die plots naast je komt zitten in de kroeg, en dat ook meteen het biertje waar je aan nipt meteen dood doet slaan.quote:
Wat zit je nou met dat frans de hele tijd, kan ze ook nederlands of is het een beetje handen en voetenwerk tot je je portemonnee weer mag trekkenquote:Op maandag 9 december 2019 23:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Jelly dat ik wat beters importeer die nog vloeiend Frans spreekt?
Ik heb het liefst dat hij zo min mogelijk weetquote:Op maandag 9 december 2019 23:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha hij moest eens weten
Ze is ook nog eens Frans Canadees, soepkip!quote:Op maandag 9 december 2019 23:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat zit je nou met dat frans de hele tijd, kan ze ook nederlands of is het een beetje handen en voetenwerk tot je je portemonnee weer mag trekken
Oh vertelquote:Op maandag 9 december 2019 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb het liefst dat hij zo min mogelijk weet
Jij bent echt een hele bijzondere jongen hequote:Op maandag 9 december 2019 23:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Prof, jij bent echt zo'n figuur die plots naast je komt zitten in de kroeg, en dat ook meteen het biertje waar je aan nipt meteen dood doet slaan.
Beetje zwakzinnig en wsl veel genegeerd vroegerquote:Op maandag 9 december 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent echt een hele bijzondere jongen he
Moeders zei ooit dat ik speciaal was.quote:Op maandag 9 december 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent echt een hele bijzondere jongen he
Zelfherkenning!quote:Op maandag 9 december 2019 23:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beetje zwakzinnig en wsl veel genegeerd vroeger
Tja, dat laatste snap ik wel als je hem hier ziet posten. Vaak heb je echt zoiets van; wat is dit nou weer johquote:Op maandag 9 december 2019 23:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beetje zwakzinnig en wsl veel genegeerd vroeger
Ook dat wordt meestal genegeerdquote:Op maandag 9 december 2019 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, dat laatste snap ik wel als je hem hier ziet posten. Vaak heb je echt zoiets van; wat is dit nou weer joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |