Ik heb het liefst dat hij zo min mogelijk weetquote:Op maandag 9 december 2019 23:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha hij moest eens weten
Ze is ook nog eens Frans Canadees, soepkip!quote:Op maandag 9 december 2019 23:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat zit je nou met dat frans de hele tijd, kan ze ook nederlands of is het een beetje handen en voetenwerk tot je je portemonnee weer mag trekken
Oh vertelquote:Op maandag 9 december 2019 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb het liefst dat hij zo min mogelijk weet
Jij bent echt een hele bijzondere jongen hequote:Op maandag 9 december 2019 23:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Prof, jij bent echt zo'n figuur die plots naast je komt zitten in de kroeg, en dat ook meteen het biertje waar je aan nipt meteen dood doet slaan.
Beetje zwakzinnig en wsl veel genegeerd vroegerquote:Op maandag 9 december 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent echt een hele bijzondere jongen he
Moeders zei ooit dat ik speciaal was.quote:Op maandag 9 december 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent echt een hele bijzondere jongen he
Zelfherkenning!quote:Op maandag 9 december 2019 23:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beetje zwakzinnig en wsl veel genegeerd vroeger
Tja, dat laatste snap ik wel als je hem hier ziet posten. Vaak heb je echt zoiets van; wat is dit nou weer johquote:Op maandag 9 december 2019 23:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beetje zwakzinnig en wsl veel genegeerd vroeger
Ook dat wordt meestal genegeerdquote:Op maandag 9 december 2019 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, dat laatste snap ik wel als je hem hier ziet posten. Vaak heb je echt zoiets van; wat is dit nou weer joh
Hahahahahaquote:Op maandag 9 december 2019 23:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Prof, jij bent echt zo'n figuur die plots naast je komt zitten in de kroeg, en dat ook meteen het biertje waar je aan nipt meteen dood doet slaan.
quote:Op maandag 9 december 2019 23:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat zit je nou met dat frans de hele tijd, kan ze ook nederlands of is het een beetje handen en voetenwerk tot je je portemonnee weer mag trekken
Maatjequote:Op dinsdag 10 december 2019 07:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
En het was nog lang onrustig in KLB SC.
Hebben we er een beetje zin in vandaag?quote:
Ja man.quote:Op dinsdag 10 december 2019 07:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hebben we er een beetje zin in vandaag?
Wat geweldig om te vernemen. Ik ook vriendquote:
Ik niet echt. Na het werken mag ik de ronde van Monaco gaan rijden. Dat is iets van 30 rondes pure martelingquote:
Traction control uit. Genieten. Kijk uit voor de vangrail hè HAHAHAquote:Op dinsdag 10 december 2019 07:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik niet echt. Na het werken mag ik de ronde van Monaco gaan rijden. Dat is iets van 30 rondes pure marteling
Vind je al die lichtjes niet gezellig?quote:
Durf niet eens op het gaspedaal te drukken. Kan Monaco beter rijden in mijn peugeot dan de Torro Rosso die ik nu hebquote:Op dinsdag 10 december 2019 07:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Traction control uit. Genieten. Kijk uit voor de vangrail hè HAHAHA
Ik moet nog ff lichtjes doen bij het balkon iddquote:Op dinsdag 10 december 2019 08:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind je al die lichtjes niet gezellig?
Faka G?quote:Op dinsdag 10 december 2019 08:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik moet nog ff lichtjes doen bij het balkon idd
Ja mijn hele huis staat in de lichtjesquote:Op dinsdag 10 december 2019 08:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind je al die lichtjes niet gezellig?
quote:Op dinsdag 10 december 2019 08:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nts, alleen een beetje zenuwachtig voor de race van vanavond
POESPOESPOESPOESquote:Op dinsdag 10 december 2019 08:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Durf niet eens op het gaspedaal te drukken. Kan Monaco beter rijden in mijn peugeot dan de Torro Rosso die ik nu heb
quote:Op dinsdag 10 december 2019 08:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja mijn hele huis staat in de lichtjes
Dat is leuk
Maar wakker worden om half 8 en het lijkt 3 uur snachts vind ik niks.
Hahaaaatjes
Ja baas.quote:
Dit is wel weer lelijk tho. Te tackyquote:Op dinsdag 10 december 2019 09:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Creëert toch sfeer man heerlijk.
En anders pak je toch gewoon Wajong
UNDOOO THIS HURT THAT YOU CAUSED WHEN YOU WALKED OUT THE DOORquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:23 schreef Rozevla het volgende:
UNBREAK MY HEAAAAAAAAAART SAAAAAY YOU LOVE ME AGAAAAAAAAAAAAIN
Toni Braxton, niks mis mee. Om naar te kijken.quote:
Toni BRaxton heeft een vieze outiequote:Op dinsdag 10 december 2019 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toni Braxton, niks mis mee. Om naar te kijken.
Toen dan, nu zal ze wel oud zijn.
Ziet er nog wel oké uitquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toni Braxton, niks mis mee. Om naar te kijken.
Toen dan, nu zal ze wel oud zijn.
heb jij een fappening collectie van haar?quote:
Nee keek wel eens muziek clipjes en constateerde dat toenquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb jij een fappening collectie van haar?
Niet gekliktquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
https://happybday.to/Toni-Braxton/photo?media=4547385
En nu?quote:
dat is wel wat weinigquote:
Oef, jaquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jennifer Lopez ziet er ook nog steeds goed uit
daar ben ik nooit echt fan van geweestquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jennifer Lopez ziet er ook nog steeds goed uit
Zowel muziek als uiterlijk niet?quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar ben ik nooit echt fan van geweest
correctquote:Op dinsdag 10 december 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zowel muziek als uiterlijk niet?
Wel van mijn posts?quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jouw posts zijn een dagelijkse reminder dat de GGZ in Nederland een verloren zaak is..quote:
Ik alleen van haar dikke kutquote:Op dinsdag 10 december 2019 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen die randomly Engelse woorden in Nederlandse zinnen plaatsen zijn zo annoyingquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jouw posts zijn een dagelijkse reminder dat de GGZ in Nederland een verloren zaak is..
Huh maar je doet het nu zelluf ookquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen die randomly Engelse woorden in Nederlandse zinnen plaatsen zijn zo annoying
Jij bent echt slimquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Huh maar je doet het nu zelluf ook
Daarom ben ik ook mod hequote:
Ik vind een term als reminder dan wel weer withfallen qua irritantness.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen die randomly Engelse woorden in Nederlandse zinnen plaatsen zijn zo annoying
Ze hebben niet eens ruimte voor je boyquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jouw posts zijn een dagelijkse reminder dat de GGZ in Nederland een verloren zaak is..
Daarom zou ik een hele goede zijnquote:Op dinsdag 10 december 2019 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mods moeten nou eenmaal een bepaald niveau uitstralen.
@:kiid
Ben je zo #viesdik dan?quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens ruimte voor je boy
Ik werk er keihard aan vriend.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom zou ik een hele goede zijn. Ik ben 1 met de mensen en heb de gunfactor
Status en autoriteit bijvoorbeeld. En natuurlijk de vrouwen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:01 schreef 00wildchild het volgende:
Rest mij wel de vraag; WAAROM zou je mod willen zijn?
Als je dat hebt waarom dan nog een rolexquote:Op dinsdag 10 december 2019 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Status en autoriteit bijvoorbeeld. En natuurlijk de vrouwen.
Beetje status. Tfoequote:Op dinsdag 10 december 2019 16:01 schreef 00wildchild het volgende:
Meer is altijd beter vriend. Verhoogt mogelijk ook de kwaliteit van de vrouwen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je dat hebt waarom dan nog een rolex
Ja die doet het ff niet meer.quote:
Jij zou een goede opvolging zijn van Drebinquote:Op dinsdag 10 december 2019 15:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom zou ik een hele goede zijn. Ik ben 1 met de mensen en heb de gunfactor
Wat een beledigingquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij zou een goede opvolging zijn van Drebin
Iedereen wil dan vies met je neukenquote:Op dinsdag 10 december 2019 16:01 schreef 00wildchild het volgende:
Valt tegen hoorquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen wil dan vies met je neuken
Weinig kans Hansquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij je om laat bouwen pak ik je in 2019 nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |