Wij willen jou allemaal in je lekkerste versie zienquote:Op maandag 9 december 2019 21:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kracht kan (en doe) ik wel thuis, maaaaarreeee waarom moet ik aan jullie verantwoorden waarom ik 10 dagen niet gesport heb?
Wat voor Mercedes is het?quote:Op maandag 9 december 2019 21:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
Morgen staat er weer een auto voor de deur
Nee, maar ons favoriete restaurant ligt 25km verderop in het midden van het bos, we willen wel eens ergens gaan winkelen of spulletjes meenemen als we bij iemand op bezoek gaan.quote:Op maandag 9 december 2019 21:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet je haar brengen naar die ongemakkelijke verjaardagen waarbij ze haar moedertaal spreekt met een grote groep vriendinnen en jij aansluit bij de andere social awkward blanke mannen ergens in een hoekje?
Een vrouw moet natuurlijk wel een beetje een goed figuur hebben hè. Voor ons mannen maakt dat nou eenmaal minder uit.quote:Op maandag 9 december 2019 21:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kracht kan (en doe) ik wel thuis, maaaaarreeee waarom moet ik aan jullie verantwoorden waarom ik 10 dagen niet gesport heb?
Oh in dat geval zit ook niet zo lekker in mijn vel afgelopen week en dat heeft er ook mee te maken.quote:
Je hoeft je niet groot te houden hier vriend. We snappen je situatiequote:Op maandag 9 december 2019 21:54 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Nee, maar ons favoriete restaurant ligt 25km verderop in het midden van het bos, we willen wel eens ergens gaan winkelen of spulletjes meenemen als we bij iemand op bezoek gaan.
We kunnen altijd de fiets pakken als bovengenoemde niet aan de orde is.
En inderdaad mijn Frans is dramatisch.
Alleen Gianni en Haags volgen mij dusssquote:Op maandag 9 december 2019 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wij willen jou allemaal in je lekkerste versie zien
Een zwarte Hyundaiquote:
Ik brand een kaarsje voor je met Kerstquote:Op maandag 9 december 2019 21:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh in dat geval zit ook niet zo lekker in mijn vel afgelopen week en dat heeft er ook mee te maken.
Beetje een leuk scheurijzer?quote:
Gooi je het nu hier opquote:Op maandag 9 december 2019 21:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh in dat geval zit ook niet zo lekker in mijn vel afgelopen week en dat heeft er ook mee te maken.
Aandoenlijkquote:Op maandag 9 december 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze zoekt je wel nog steeds op charmeur
Waarom denk je datquote:Op maandag 9 december 2019 21:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Alleen Gianni en Haags volgen mij dusss
Stel dan niet van die maffe vragenquote:Op maandag 9 december 2019 21:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hoeft je niet groot te houden hier vriend. We snappen je situatie
Eerste indruk was goed, lekker ruim ookquote:
Genoeg ruimte voor het nageslacht ook?quote:Op maandag 9 december 2019 22:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Eerste indruk was goed, lekker ruim ook
Weet ik niet, is zo lang geleden. Heb nu een Blood Dragon gevonden in Primalquote:Op maandag 9 december 2019 21:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb je dat hoofd op het strand gevonden in fc3
Niet gelezen.quote:
5 deurs en kan nog een lijk kwijt achterinquote:Op maandag 9 december 2019 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Genoeg ruimte voor het nageslacht ook?
Handig, voor als er ééntje vervelend doetquote:Op maandag 9 december 2019 22:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
5 deurs en kan nog een lijk kwijt achterin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |