Ja best wel. Hij gaat bijna naar school. Overdag wel tijd dan maar wel altijd om half 9 op het plein staan.quote:Op maandag 9 december 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh oke, ik dacht dat je was gekapt. Kut he zo;n kind soms.
Want je kan alleen sporten in de sportschool?quote:Op maandag 9 december 2019 21:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh ja ja ik zal hem wel gewoon meenemen of alleen thuis laten.
Ik ben wel een ochtendmens denk ik, kak in de avond in, maar slaap te laat om dat echt tot uiting te brengenquote:Op maandag 9 december 2019 21:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja best wel. Hij gaat bijna naar school. Overdag wel tijd dan maar wel altijd om half 9 op het plein staan.
Ben echt een ochtendmens ook HAHAHAH
Haha en wat is jouw excuus snuifduifquote:Op maandag 9 december 2019 21:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Want je kan alleen sporten in de sportschool?
Geen zinquote:Op maandag 9 december 2019 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha en wat is jouw excuus snuifduif
quote:Op maandag 9 december 2019 21:37 schreef Catkiller het volgende:
Omg heb een easter egg gevonden in far cry
Die staat hier altijd alquote:Op maandag 9 december 2019 21:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
Morgen staat er weer een auto voor de deur
Oude man snapt het weer nietquote:
Heb ruim 2 maanden zonder auto geleefd, dat ging op zich prima en vond het zelfs prettig.quote:
Heb je dat hoofd op het strand gevonden in fc3quote:Op maandag 9 december 2019 21:37 schreef Catkiller het volgende:
Omg heb een easter egg gevonden in far cry
Zeker omdat ze te dik is om te fietsenquote:Op maandag 9 december 2019 21:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Heb ruim 2 maanden zonder auto geleefd, dat ging op zich prima en vond het zelfs prettig.
Maar nu met mevrouw Martinez erbij is een auto toch weer nodig.
Daar heb je kutje cola ook weerquote:Op maandag 9 december 2019 21:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zeker omdat ze te dik is om te fietsen
Van die miniserie? Wist niet dat die erin zatquote:Op maandag 9 december 2019 21:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb je dat hoofd op het strand gevonden in fc3
Moet je haar brengen naar die ongemakkelijke verjaardagen waarbij ze haar moedertaal spreekt met een grote groep vriendinnen en jij aansluit bij de andere social awkward blanke mannen ergens in een hoekje?quote:Op maandag 9 december 2019 21:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Heb ruim 2 maanden zonder auto geleefd, dat ging op zich prima en vond het zelfs prettig.
Maar nu met mevrouw Martinez erbij is een auto toch weer nodig.
Ze zoekt je wel nog steeds op charmeurquote:Op maandag 9 december 2019 21:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Daar heb je kutje cola ook weer
Helemaal uitgedacht dezequote:Op maandag 9 december 2019 21:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet je haar brengen naar die ongemakkelijke verjaardagen waarbij ze haar moedertaal spreekt met een grote groep vriendinnen en jij aansluit bij de andere social awkward blanke mannen ergens in een hoekje?
Ken je meer van dat soort rare mensen?quote:Op maandag 9 december 2019 21:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is een bekend fenomeen onder de import
Kracht kan (en doe) ik wel thuis, maaaaarreeee waarom moet ik aan jullie verantwoorden waarom ik 10 dagen niet gesport heb?quote:Op maandag 9 december 2019 21:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Want je kan alleen sporten in de sportschool?
Dit is echt zo spot on je hebt geen idee.quote:Op maandag 9 december 2019 21:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet je haar brengen naar die ongemakkelijke verjaardagen waarbij ze haar moedertaal spreekt met een grote groep vriendinnen en jij aansluit bij de andere social awkward blanke mannen ergens in een hoekje?
Omdat we jouw vrienden zijnquote:Op maandag 9 december 2019 21:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kracht kan (en doe) ik wel thuis, maaaaarreeee waarom moet ik aan jullie verantwoorden waarom ik 10 dagen niet gesport heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |