Zo'n lul ben ik niet.quote:Op maandag 9 december 2019 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gebruik jij die toch, heel netjes.
Ja ben over op een ander type pil maar dat is niet zo’n succes heb ik het ideequote:Op maandag 9 december 2019 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat compleet random weer haha
Creatieve jongeman ben je tochquote:
Je sport toch veel nu dan mag je ook wat meer vreten, ideaalquote:Op maandag 9 december 2019 21:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ben over op een ander type pil maar dat is niet zo’n succes heb ik het idee
Word er niet heel veel gezelliger van![]()
Eet wel meer
Maar wat heb je vandaag gekookt?quote:Op maandag 9 december 2019 21:01 schreef 00wildchild het volgende:
Grapje jongens vind jullie wel lief hoor
Nou alsnog vrij simpel eigquote:Op maandag 9 december 2019 21:04 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar wat heb je vandaag gekookt?
Ja heb al 10 dagen niet gesport dus weet niet. Eet nu ook ineens snoep en zoetigheidquote:Op maandag 9 december 2019 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je sport toch veel nu dan mag je ook wat meer vreten, ideaal
Wtf is datquote:Op maandag 9 december 2019 21:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou alsnog vrij simpel eigkao phad kai.
Mij zegt het niet zo veel, klinkt Thais.quote:Op maandag 9 december 2019 21:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou alsnog vrij simpel eigkao phad kai.
akkoordquote:Op maandag 9 december 2019 21:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nasi denk ik? Maar dan op z’n Thais.
Ui gember kip knoflook groenten ei vissaus sojasaus kruiden rijstquote:Op maandag 9 december 2019 21:07 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mij zegt het niet zo veel, klinkt Tja is.
Hoe maak je dat?
Op de vissaus na zijn het zo'n beetje de ingrediënten die ik gebruik voor bij de nasi, en dat is best lekkerquote:Op maandag 9 december 2019 21:08 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ui gember kip knoflook groenten ei vissaus sojasaus kruiden rijst
De vissaus doet het m wel. Limoen overheen en een special Myrr omelet. Boh.quote:Op maandag 9 december 2019 21:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Op de vissaus na zijn het zo'n beetje de ingrediënten die ik gebruik voor bij de nasi, en dat is best lekker
Wanneer kom je voor ons koken?quote:Op maandag 9 december 2019 21:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
De vissaus doet het m wel. Limoen overheen en een special Myrr omelet. Boh.
Schiet weer alle kanten op. Dacht dat je fit moet worden ;squote:Op maandag 9 december 2019 21:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja heb al 10 dagen niet gesport dus weet niet. Eet nu ook ineens snoep en zoetigheid
Zo zo jij draait haar even binnenquote:Op maandag 9 december 2019 21:12 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wanneer kom je voor ons koken?
Ben jij niet nieuwsgierig naar haar kookkunsten?quote:Op maandag 9 december 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo zo jij draait haar even binnen
Pen dat maar ff neer in je notitieboekje, misschien heb je er nog wat aanquote:Op maandag 9 december 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo zo jij draait haar even binnen
Ja. Nou is niet dat je van 10 dagen ineens niet meer fit bent hè.quote:Op maandag 9 december 2019 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schiet weer alle kanten op. Dacht dat je fit moet worden ;s
Wat een kutsmoesquote:Op maandag 9 december 2019 21:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Nou is niet dat je van 10 dagen ineens niet meer fit bent hè.
Woensdag kan ik weer. Voor alle andere dagen zijn alle oppassen uitgevallen.
Oh oke, ik dacht dat je was gekapt. Kut he zo;n kind soms.quote:Op maandag 9 december 2019 21:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Nou is niet dat je van 10 dagen ineens niet meer fit bent hè.
Woensdag kan ik weer. Voor alle andere dagen zijn alle oppassen uitgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |