abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:50:34 #251
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_193248762
Hmm, in tegenstelling tot eerder nieuws van deze week wordt mijn Air Canadavlucht op 29 juni Amsterdam - Toronto toch gecanceld. De site is alleen heel matig waardoor ik niet kan zien wat ze me nu als alternatief aanbieden.
Ik wilde sowieso niet meer gaan omdat ik geen verbetering in de Coronasituatie in USA en Canada zie, maar wilde nog even wachten met beslissen omdat het me leek dat zodra er iets gecanceld wordt je meer rechten hebt toch? Ervan uitgaande dat de vlucht idd niet doorgaat, kan ik dan al m'n geld van de hele boeking terugkrijgen (dus ook die van de terugvlucht die met Swiss is, het is wel op 1 boeking) of alleen van het deel Amsterdam-Toronto?
pi_193253359
Je hele ticket, dus heen en terug reis. Voucher of je geld terug is meestal de keuze.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 22 mei 2020 @ 10:21:08 #253
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_193253729
Thanks, dan ga ik vliegwinkel maar eens een berichtje sturen
pi_193270088
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:50 schreef flipsen het volgende:

[..]

Klanten van mij die vastzaten in Argentinië door de coronacrisis konden uiteindelijk nog net de laatste 2 BC tickets voor de Air France vlucht kopen, voor zo'n 3000 euro op. Maar op het vliegveld lounges dicht, iedereen gewoon in dezelfde rij bij het inchecken en geen extra service of beter eten tijdens de vlucht, allemaal vanwege de corona protocollen. Dus ik hoop voor je dat je de kleine lettertjes gelezen hebt >:)

(Nah, voor dat relatief lage bedrag van jullie tickets zou ik ook bijbetalen voor een fatsoenlijke stoel, ook zonder de extra service)
Air france/KLM zijn met hun service echt compleet ruk tijdens de coronacrisis had ik al gehoord.

wij hebben uitzonderlijke vluchten gehad, die Qsuites zijn echt geniaal.

Pyama en slippers gekregen
A la carte menu, eten en drinken wanneer je wilt en wat je wilde vanaf het menu
( zelf een high tea beschikbaar !! )
o.a zalm, kaviaar
Champagne, uitgebreide wijnkaart, grey goose vodka, 20 jaar oude whiskey etc etc

al het personeel had volledige PPE aan, maskers, bril, en een pak.

De beste 1400 euro (extra) die ik ooit heb uitgegeven.

sws hebben wij altijd een andere checkin en boarding ivm de rolstoel dus daar kan ik niet over oordelen maar volgens mij was er wel gewoon priority checkin en boarding voor business class en sws een aparte sluis/ingang op Sydney en Doha.

op Doha hadden we recht op de First class lounge die open was maar helaas een te korte overstop

[ Bericht 4% gewijzigd door Predator40 op 23-05-2020 07:35:57 ]
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_193272063
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 07:28 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Air france/KLM zijn met hun service echt compleet ruk tijdens de coronacrisis had ik al gehoord.

wij hebben uitzonderlijke vluchten gehad, die Qsuites zijn echt geniaal.

Pyama en slippers gekregen
A la carte menu, eten en drinken wanneer je wilt en wat je wilde vanaf het menu
( zelf een high tea beschikbaar !! )
o.a zalm, kaviaar
Champagne, uitgebreide wijnkaart, grey goose vodka, 20 jaar oude whiskey etc etc

al het personeel had volledige PPE aan, maskers, bril, en een pak.

De beste 1400 euro (extra) die ik ooit heb uitgegeven.

sws hebben wij altijd een andere checkin en boarding ivm de rolstoel dus daar kan ik niet over oordelen maar volgens mij was er wel gewoon priority checkin en boarding voor business class en sws een aparte sluis/ingang op Sydney en Doha.

op Doha hadden we recht op de First class lounge die open was maar helaas een te korte overstop
Afgelopen zomer kregen we een gratis upgrade naar een Q/suite voor het stukje Doha-Brussel. Het was inderdaad veel fijner dan de gemiddelde business class, maar ik kan wel veel betere manieren bedenken om 1400 euro te besteden aan mijn vakantie. Ieder zijn ding,
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_193272127
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:15 schreef miro86 het volgende:

[..]

Afgelopen zomer kregen we een gratis upgrade naar een Q/suite voor het stukje Doha-Brussel. Het was inderdaad veel fijner dan de gemiddelde business class, maar ik kan wel veel betere manieren bedenken om 1400 euro te besteden aan mijn vakantie. Ieder zijn ding,
voor ons was het bijna 15 uur vliegen van Sydney naar Doha en nog eens 6 uur van Doha naar Amsterdam, het was 700 p.p extra en het geld dubbel en dwars waard voor zo lang vliegen.

naar een luxe restaurant kost al meer meer per uur dan dit.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_193273225
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:21 schreef Predator40 het volgende:

[..]

voor ons was het bijna 15 uur vliegen van Sydney naar Doha en nog eens 6 uur van Doha naar Amsterdam, het was 700 p.p extra en het geld dubbel en dwars waard voor zo lang vliegen.

naar een luxe restaurant kost al meer meer per uur dan dit.
Vlucht Brussel-Barcelona 2x110 euro (zaterdag ochtend heen, maandag rond de middag terug)
2 nachten 5* hotel incl ontbijt 489 euro
tasting menu in een 1* restaurant incl wijn 2x 97euro
3x gewone maaltijd voor twee 3x70euro
Museum bezoek (Articket) 2x35 euro
Totaal = 1183 euro
(de overige 220 euro kun je uitgeven aan transport van/naar de luchthaven, openbaar vervoer en aan koffietjes/drankjes)

Just saying, ieder zijn ding.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  zaterdag 23 mei 2020 @ 14:23:41 #258
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_193273854
Mwa, als ik het enigszins kan betalen, zou ik er die 700 euro pp ook aan uitgeven hoor :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_193274252
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 13:10 schreef miro86 het volgende:

[..]

Vlucht Brussel-Barcelona 2x110 euro (zaterdag ochtend heen, maandag rond de middag terug)
2 nachten 5* hotel incl ontbijt 489 euro
tasting menu in een 1* restaurant incl wijn 2x 97euro
3x gewone maaltijd voor twee 3x70euro
Museum bezoek (Articket) 2x35 euro
Totaal = 1183 euro
(de overige 220 euro kun je uitgeven aan transport van/naar de luchthaven, openbaar vervoer en aan koffietjes/drankjes)

Just saying, ieder zijn ding.
1183 euro voor 1 weekendje weg (8>
dan geef ik het nog steeds liever uit aan 22 uur business class

juist ieder zijn ding ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door Predator40 op 23-05-2020 15:20:22 ]
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_193277423
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:06 schreef Predator40 het volgende:

[..]

1183 euro voor 1 weekendje weg (8>
dan geef ik het nog steeds liever uit aan 22 uur business class

juist ieder zijn ding ^O^
Ik wou er iets van maken dat je zou kunnen vergelijken, qua gevoel, met 48uur business class. Persoonlijk hoef ik geen 5* hotel bijvoorbeeld en kan ik op een paar van die andere posten besparen (bijv geen warm eten 's middags). Een restaurant met een Michelinster kost eenmaal wat.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  Moderator zaterdag 23 mei 2020 @ 19:58:15 #261
45833 crew  Fogel
pi_193278173
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 19:09 schreef miro86 het volgende:

[..]

Ik wou er iets van maken dat je zou kunnen vergelijken, qua gevoel, met 48uur business class. Persoonlijk hoef ik geen 5* hotel bijvoorbeeld en kan ik op een paar van die andere posten besparen (bijv geen warm eten 's middags). Een restaurant met een Michelinster kost eenmaal wat.
Inderdaad, ieder zijn ding en dan kan het vanaf hier weer over vliegen gaan :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_193578922
Hebben meer mensen dit ? Dat de refund nogal op zich laat wachten, en volgens Turkish Airlines is dit de reden ?

In line with your feedback, pursuant to the additional regulations added to the Civil Aviation Passenger Rights Regulation, it has been decided to refund the tickets of the flights canceled by the airline companies due to the Coronavirus, two months after lifting of the flight ban.

Doen meer airlines dit ? En tellen we dan wanneer de flight ban van de route die ik heb gekocht is gelift ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 11 juni 2020 @ 21:37:20 #263
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_193591121
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 08:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hebben meer mensen dit ? Dat de refund nogal op zich laat wachten, en volgens Turkish Airlines is dit de reden ?

In line with your feedback, pursuant to the additional regulations added to the Civil Aviation Passenger Rights Regulation, it has been decided to refund the tickets of the flights canceled by the airline companies due to the Coronavirus, two months after lifting of the flight ban.

Doen meer airlines dit ? En tellen we dan wanneer de flight ban van de route die ik heb gekocht is gelift ?
Er zijn bepaalde OTA's waar geen reactie kwam op mijn aanvragen, of waar wel een reactie kwam maar waar de vergoeding zelf uiteindelijk niet volgde.
Sinds ik vorige week mijn credit card maatschappij heb ingeschakeld (lees mijn werkgever vond het welletjes) zijn er opeens spontaan allemaal ontwikkelingen en krijg ik opeens de ene na de andere toezegging in communicatie en ook opeens bedragen gestort.
Dat laatste is weer wat minder handig omdat de credit card maatschappij ook de betwiste transactie na betwisting alweer had bijgeschreven, zo blijf ik bezig met de administratie.

Dat van mijn vrienden van Turkish Airlines is inderdaad de regel welke door de regering in Turkije is opgesteld om te voorkomen dat TK in de problemen komt.... Ik kan begrijpen dat als je er financieel nadeel van ondervindt je daar iets van vindt.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_193966199
Is het normaal dat KLM er al drie maanden over doet om mijn voucher uit te schrijven? Op de website stond dat het enkele weken moet duren. Dit is de status nu van iets wat ik begin april heb aangevraagd nadat mijn vlucht werd gecanceld:

Deze boeking is niet meer actief, omdat u een reisvoucher heeft aangevraagd. We zijn uw verzoek aan het verwerken. Vanwege het grote aantal aanvragen kan dit meerdere weken duren. Zodra we hebben gecontroleerd of u in aanmerking komt voor de voucher, informeren we u via e-mail.
pi_193966243
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 22:44 schreef MCH het volgende:
Is het normaal dat KLM er al drie maanden over doet om mijn voucher uit te schrijven? Op de website stond dat het enkele weken moet duren. Dit is de status nu van iets wat ik begin april heb aangevraagd nadat mijn vlucht werd gecanceld:

Deze boeking is niet meer actief, omdat u een reisvoucher heeft aangevraagd. We zijn uw verzoek aan het verwerken. Vanwege het grote aantal aanvragen kan dit meerdere weken duren. Zodra we hebben gecontroleerd of u in aanmerking komt voor de voucher, informeren we u via e-mail.
Neem contact op via Whatsapp of Facebook messenger. Tegenwoordig de beste manier om een antwoord te krijgen daar. En ja, het duurt blijkbaar zo lang. Heb zelf wel al geld terug voor een aantal vluchten bij KLM.

Bij Ryanair ben ik ook nog steeds aan het wachten :') maar daar had ik niet anders verwacht dat ze het onmogelijk maken om je geld terug te krijgen.
pi_193966247
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Neem contact op via Whatsapp of Facebook messenger. Tegenwoordig de beste manier om een antwoord te krijgen daar. En ja, het duurt blijkbaar zo lang. Heb zelf wel al geld terug voor een aantal vluchten bij KLM.

Bij Ryanair ben ik ook nog steeds aan het wachten :') maar daar had ik niet anders verwacht dat ze het onmogelijk maken om je geld terug te krijgen.
Bedankt vriend
  maandag 6 juli 2020 @ 23:36:43 #267
6941 APK
Factual, I think.
pi_193967041
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:

Neem contact op via Whatsapp of Facebook messenger. Tegenwoordig de beste manier om een antwoord te krijgen daar.
Eigenlijk absurd dat je blijkbaar de beste kans maakt om iets gedaan te krijgen via dat soort informele shit-apps.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 7 juli 2020 @ 00:08:13 #268
204633 Fred2
Kritisch
pi_193967582
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 23:36 schreef APK het volgende:
Eigenlijk absurd dat je blijkbaar de beste kans maakt om iets gedaan te krijgen via dat soort informele shit-apps.
Moet je nagaan hoe geduldig klanten van KLM eigenlijk zijn.

Het maken van die vouchers duurt trouwens enkel en alleen zolang omdat ze je geld zolang mogelijk vast willen houden.
Ze moeten ook wel, KLM heeft bij lange na niet voldoende financiële middelen om vouchers te laten zetten voor nieuwe vluchten of te laten verzilveren door klanten
So we just called him Fred too
pi_193967737
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 00:08 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Moet je nagaan hoe geduldig klanten van KLM eigenlijk zijn.

Het maken van die vouchers duurt trouwens enkel en alleen zolang omdat ze je geld zolang mogelijk vast willen houden.
Ze moeten ook wel, KLM heeft bij lange na niet voldoende financiële middelen om vouchers te laten zetten voor nieuwe vluchten of te laten verzilveren door klanten
Bij Fin air lopen ze nog 115.000 aanvragen achter en elke dag komen er weer 1500 bij.

Ook een personeels dingetje.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 7 juli 2020 @ 00:41:21 #270
204633 Fred2
Kritisch
pi_193967878
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 00:23 schreef RipCity het volgende:
Bij Fin air lopen ze nog 115.000 aanvragen achter en elke dag komen er weer 1500 bij.

Ook een personeels dingetje.
Welnee, dat gaat gewoon met wat automatisering. Een paar drukken op de knop en je hebt voor 1500 man een voucher.
De airlines laten je graag geloven dat het allemaal tijd kost, maar dat hoort allemaal bij de strategie om alles zolang mogelijk te rekken.
So we just called him Fred too
  dinsdag 7 juli 2020 @ 13:22:53 #271
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_193973696
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Neem contact op via Whatsapp of Facebook messenger. Tegenwoordig de beste manier om een antwoord te krijgen daar. En ja, het duurt blijkbaar zo lang. Heb zelf wel al geld terug voor een aantal vluchten bij KLM.

Bij Ryanair ben ik ook nog steeds aan het wachten :') maar daar had ik niet anders verwacht dat ze het onmogelijk maken om je geld terug te krijgen.
Hoe lang wacht je al bij Ryanair? Ik wacht hier al sinds eind april....
pi_193979373
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 23:36 schreef APK het volgende:

[..]

Eigenlijk absurd dat je blijkbaar de beste kans maakt om iets gedaan te krijgen via dat soort informele shit-apps.
Ik heb het advies van mijn vriend @Citizen.Erased opgevolgd en ze gecontact via Facebook. Daar zeiden ze eerst het duurt nog een paar weken maar een paar uur later was daar opeens mijn voucher :') Ik geloof dus helemaal in de redenering van Fred2 wat eigenlijk belachelijk is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2020 20:08:54 ]
  dinsdag 7 juli 2020 @ 20:40:53 #273
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_193979872
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:08 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik heb het advies van mijn vriend @:Citizen.Erased opgevolgd en ze gecontact via Facebook. Daar zeiden ze eerst het duurt nog een paar weken maar een paar uur later was daar opeens mijn voucher :') Ik geloof dus helemaal in de redenering van Fred2 wat eigenlijk belachelijk is.
Af en toe wat druk zetten helpt, na een bericht via Whatsapp had ik opeens binnen 1 uur 5 vouchers.
Uiteindelijk ben ik nu nog met 3 reisbureau's in gevecht, of beter gezegd, mijn credit card maatschappij, om het geld terug te krijgen, voorlopig heb ik het binnen, zo lang het onderzoek duurt, en wonder boven wonder benaderd mij men opeens vanuit de betreffende reisbureau's dat er wel wat mogelijk is maar ik dan de claim bij de credit card maatschappij moet laten vallen. (En dat laatste gaan we natuurlijk niet doen, het gaat mij echt niet om het geld, het gaat mij om het principe, men schrijft mij al aan vanaf de fraude desk, maar ik schat in dat de juridische afdeling van mijn werkgever wel snapt hoe dit spelletje gespeeld wordt en krijg duidelijke instructies).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 21:12:45 #274
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_193980404
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Neem contact op via Whatsapp of Facebook messenger. Tegenwoordig de beste manier om een antwoord te krijgen daar. En ja, het duurt blijkbaar zo lang. Heb zelf wel al geld terug voor een aantal vluchten bij KLM.

Bij Ryanair ben ik ook nog steeds aan het wachten :') maar daar had ik niet anders verwacht dat ze het onmogelijk maken om je geld terug te krijgen.
Heb hetzelfde en met tussenpozen van een aantal weken het via Whatsapp geprobeerd, telkens zelfde antwoord en ook al een kleine 3 maanden aan het wachten...

En ondertussen maar reclame sturen om via hen te boeken :{ |:( :') :') :')
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  dinsdag 7 juli 2020 @ 21:14:29 #275
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_193980441
Misschien ook maar eens FB proberen
Nobody expects the Spanish Inquisition!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')