abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190365020
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2019 17:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Popje O+

Dat ze hem maar goed in de gaten houden (zal vast ook wel gebeuren ;) ) want een verhuizing is stressvol voor zo’n kwetsbaar kleintje. Maar lekker warm binnen zitten en hopen knuffels is therapeutisch :Y
Als ik hoorde hoe de autorit ging (lampje aan achterin want hij bleef maar de straatlantaarnen volgen en 'dalijk wordt ie misselijk!!', onderweg stoppen voor even rustig eten en drinken) den kik dat dat helemaal goed komt. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190365055
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 december 2019 17:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Als ik hoorde hoe de autorit ging (lampje aan achterin want hij bleef maar de straatlantaarnen volgen en 'dalijk wordt ie misselijk!!', onderweg stoppen voor even rustig eten en drinken) den kik dat dat helemaal goed komt. O+
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190365072
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 17:27 schreef fietsie het volgende:

Om pappa's ego op te poetsen lijkt het vooral, imho.
Ja, dat lees ik ook tussen de regels -O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2019 17:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik haalde uit een versie van dit artikel hoge verwachtingen van ouders en een uni die het kind nog op een ietwat normaal tempo wil laten leren en groeien.
Ouders lijken niet echt door te hebben dat afstuderen om meer gaan dan feitenkennis. Die 9 jarige is gevormd door zijn ambitieuze ouders. Iemand zou er de rem op moeten zetten. Wel de intellectuele uitdaging, maar ook de persoonlijke ontwikkeling.

Sneu verhaal vind ik het.
Een academische opleiding is inderdaad meer dan alleen de stof die je moet beheersen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190365117
Krijg net een appje van mijn ouders. Schrik me rot, ze zitten de laatste dagen weer veel in mijn hoofd.
Het was alleen om door te geven dat een vriend van hen binnenkort zal sterven. Bijzonder dat ze het fatsoen hebben om me daar over te berichten.
Spoilers!
pi_190365161
Ik heb echt ENORM geen zin om te koken. :')
pi_190365184
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2019 17:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Krijg net een appje van mijn ouders. Schrik me rot, ze zitten de laatste dagen weer veel in mijn hoofd.
Het was alleen om door te geven dat een vriend van hen binnenkort zal sterven. Bijzonder dat ze het fatsoen hebben om me daar over te berichten.
Had je de ouders niet geblokt?
Is het iemand, die je goed hebt gekend. Loelig bericht om ge’appt te krijgen.
pi_190365258
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 december 2019 17:34 schreef Lonaa het volgende:

Ik heb gemist hoe en waarom het katje bij je ouders is? Bijzonder verhaal?
  Moderator dinsdag 10 december 2019 @ 17:49:28 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190365264
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2019 17:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

Loelig bericht om ge’appt te krijgen.
Aan de andere kant, geen emotie/intonatie etc. en je hoeft niet (direct) te reageren en dus doe je het in het geval van LS minder snel fout :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190365266
antwoord al gegeven.
pi_190365268
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2019 17:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

Had je de ouders niet geblokt?
Is het iemand, die je goed hebt gekend. Loelig bericht om ge’appt te krijgen.
Nee, ze zijn niet geblockt. Ze vallen me verder niet lastig dus blocken is niet nodig.

Die zieke man is wel iemand die ik mijn hele leven al ken. Aardige man. Maagkanker, uitgezaaid in de darmen.
Ik vind het niet zo erg om dit via een appje te horen. Ik ben niet zo emotioneel met dit soort dingen.

Dit zal wel de eerste uitvaart zijn waar ik niet naartoe kan wegens het conflict met mijn ouders. Of misschien moet ik wel gaan. Shit. Complex.
Spoilers!
  dinsdag 10 december 2019 @ 17:49:45 #286
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190365269
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2019 17:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wel fijn dat dit fatsoen nog aanwezig is. O+ Zou je nog langs willen gaan bij die vriend, nu het nog kan?
pi_190365293
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2019 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee, ze zijn niet geblockt. Ze vallen me verder niet lastig dus blocken is niet nodig.

Die zieke man is wel iemand die ik mijn hele leven al ken. Aardige man. Maagkanker, uitgezaaid in de darmen.
Ik vind het niet zo erg om dit via een appje te horen. Ik ben niet zo emotioneel met dit soort dingen.

Dit zal wel de eerste uitvaart zijn waar ik niet naartoe kan wegens het conflict met mijn ouders. Of misschien moet ik wel gaan. Shit. Complex.
Je hoeft niet naast ze te zitten :* Als het een beetje druk is kan je het contact mss vermijden. Wel lastig ja.
  dinsdag 10 december 2019 @ 17:51:22 #288
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190365295
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2019 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Overleggen met de nabestaanden of je ouders zowel gaan condoleren als naar de begrafenis gaan? En dan zelf naar de andere gelegenheid gaan?
pi_190365310
Beste kippesoep gewenst voor alle zieken en zeevarenden!

Hier rustig dagje. Liefste heeft even de val onder het dak gecontroleerd, na de lawaainacht hebben we geen gerucht meer vernomen. Er zat een MEGA-dikke muis in de val, dus we houden het erop dat het toch geen wisent, rat of marter was die dat lawaai maakte, maar een dikke muis. Ik heb nu ook weer oordoppen in huis, voor de volgende :').

Verder ons oppashondje de hele dag, altijd leuk zo'n jong en hyperenthousiast beest - vooral als het maar voor een dagje is ;). In januari komt ze een paar dagen logeren *O*
Met alle honden tweemaal wezen wandelen, dagtotaal staat op ruim 13duizend stappen. Ook nog boodschappen gedaan in de grote stad Assen, en bezoekje aan de milieustraat gebracht.

Qua CUL: vandaagnschaal 4 een lamsboutje van een kilo gekruid & in schaal gelegd, in een andere ovenschaal varkenskarbonades: 2 rib, 2 schouder. En dit dan een uurtje of 5 in een oven van een kleine 100oC laten staan.

Na de ochtendwandeling van ruim een uur ontbeten met fruitsalade & vette kwark, begin van de middag warm eten: witlof in roomsaus met wat kaas, paar gekookte piepers (laatste van eigen oogst), elk 1 schouderkarbonade. Toe mascarpone met banaan, pruimensaus & gembersiroop.

Nu dan een biertje; de N'ice van Chouffe.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_190365319
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 17:51 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Overleggen met de nabestaanden of je ouders zowel gaan condoleren als naar de begrafenis gaan? En dan zelf naar de andere gelegenheid gaan?
Ja, condoleren is wel een goed idee. Het zal wel druk zijn. Het was een geliefde man. Is. Hij leeft nog.
Spoilers!
  Moderator dinsdag 10 december 2019 @ 17:54:34 #291
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190365341
quote:
Nou inderdaad, heeft ie zelf ook nog iets te willen?
  dinsdag 10 december 2019 @ 17:54:41 #292
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190365342
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2019 17:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, condoleren is wel een goed idee. Het zal wel druk zijn. Het was een geliefde man. Is. Hij leeft nog.
Je kan ook vóór die tijd gaan he? Als de man in kwestie dat op prijs stelt.
  Moderator dinsdag 10 december 2019 @ 17:56:12 #293
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190365364
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 17:51 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Nabestaanden? Hij is nog niet dood.
Maar kun je nu niet even langs gaan en eventueel de situatie uitleggen
  dinsdag 10 december 2019 @ 17:58:48 #294
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190365386
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2019 17:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nabestaanden? Hij is nog niet dood.
Maar kun je nu niet even langs gaan en eventueel de situatie uitleggen
Er is ook nog geen begrafenis, klopt.
pi_190365400
Ik zou daar die mensen niet mee lastig vallen.

Ik zou zelf naar de uitvaart gaan, condoleren en vertrekken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190365480
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 17:54 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Je kan ook vóór die tijd gaan he? Als de man in kwestie dat op prijs stelt.
Ja weet ik. Maar ik heb niet het idee dat dat nou echt nodig is ofzo. Ik stuur wel een sterkte-kaartje.

Ik probeer naar de condoleance te gaan en negeer mijn ouders wel indien nodig.
Spoilers!
pi_190365611
BOEM
pi_190365614
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 18:17 schreef Tele6 het volgende:
BOEM
Wat heb je laten vallen?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190365638
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 17:49 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik heb gemist hoe en waarom het katje bij je ouders is? Bijzonder verhaal?
Neuh, niet per se bijzonder. Mijn moeder wil al sinds het overlijden van hont (7 jaar geleden) weer een beestje want ze is thuis en mijn vader werkt veel. Mijn vader wilde het echter niet. Nu had ze m toch zo ver 1 van de kittens op de boerderij van m'n zusje te adopteren maar die werd heeeeeel ziek donderdagnacht. Zware longontsteking, dierenziekenhuis, randje van de dood alles.

Maar hij is het weekend dus doorgekomen en is aan de beterende hand. En dus inmiddels bij m'n ouders thuis *O*
pi_190365685
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 december 2019 18:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Neuh, niet per se bijzonder. Mijn moeder wil al sinds het overlijden van hont (7 jaar geleden) weer een beestje want ze is thuis en mijn vader werkt veel. Mijn vader wilde het echter niet. Nu had ze m toch zo ver 1 van de kittens op de boerderij van m'n zusje te adopteren maar die werd heeeeeel ziek donderdagnacht. Zware longontsteking, dierenziekenhuis, randje van de dood alles.

Maar hij is het weekend dus doorgekomen en is aan de beterende hand. En dus inmiddels bij m'n ouders thuis *O*
Oh wat een heldje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')