Ik las geschoren ipv geschoven.quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:31 schreef Lonaa het volgende:
Plantjes geschoven. Was wel zenNiet gedweild.
Het is vooral sneu dat er geen omgeving voor m gecreëerd wordt waarin ie ondanks IQ kind mag zijnquote:Op dinsdag 10 december 2019 16:50 schreef AnneX het volgende:
Sneu voor kind.
https://www.cursor.tue.nl(...)-tue-zonder-diploma/
![]()
Ik lees vooral dat er een kleine hik in het studieprogramma is en dan ie daarom nu moet stoppen. Als het niet in extreem recordtempo kan, dan maar helemaal niet?quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:50 schreef AnneX het volgende:
Sneu voor kind.
![]()
De situatie daarvoor was ook al sneu. Dat kind heeft praktisch met niemand sociaal contact, geen leeftijdgenoten maar ook geen klasgenoten.quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:50 schreef AnneX het volgende:
Sneu voor kind.
![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:43 schreef Lonaa het volgende:
In het kader van goed nieuws: Het kitten heeft het weekend goed doorstaan en is inmiddels thuis bij mijn ouders!
[ afbeelding ]
Oef, ik zit net naar dat linkje te kijken en de reactie van Laurent staat daar in het Engels. Dat is niet echt sympathieke taal en behoorlijk opgeruid door zijn ouders vrees ikquote:Op dinsdag 10 december 2019 16:56 schreef fietsie het volgende:
Over 9 jaar zit in in R&P te posten over waarom ie geen succes heeft met PUA-trainingen en waarom ie nooit iemand een 2e keer spreekt en meer van die hopeloze gedragingen door een niet ontwikkeld sociaal EQ.
Wat een dotjequote:Op dinsdag 10 december 2019 16:43 schreef Lonaa het volgende:
In het kader van goed nieuws: Het kitten heeft het weekend goed doorstaan en is inmiddels thuis bij mijn ouders!
[ afbeelding ]
Och wat een droppiequote:Op dinsdag 10 december 2019 16:43 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
klinkt goed golfer!quote:Op maandag 9 december 2019 15:10 schreef golfer het volgende:
N.a.v. post van Lievan gisteren over tempeh besloten dat ook weer eens te maken. Ligt nu in plakjes gesneden in de k.oelkast te dobberen in een marinade van miso, sambal, knoflook, sesamolie, soja, agavesiroop, palmsuiker, paprikapoeder, komijnpoeder, vissaus en limoensap.
Hmm zo’n dag had ik gisteren...quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis. En ik beweeg me niet meer (teveel) tot vanavond 8 uur, in de hoop dat mijn voortijdige vrijdag de 13e dan voorbij is.![]()
In de categorie klein leed:
-Gisteravond een pan chocomel gigantisch laten aanbranden (dadelijk nog eens flink laten uitkoken). Het is ook nog niet eens mijn eigen pan
-Vanmorgen een lunchoverleg. Van de schaal kleine broodjes pak ik natuurlijk degene met een lange zwarte haar erin
-Op weg naar huis: weg met zo’n groenstrook in net midden. Mijn rijbaan is geblokkeerd door een kraan. Twee mannetjes aan weerskanten die om en om het verkeer doorlaten. Ik mag rijden (op de baan voor tegenliggend verkeer) en heb net te laat in de gaten waar ik weer in moet voegen... stoppen, beetje achteruit , maar busje wat achter me aan reed kon niet verder terug omdat er inmiddels een hele rij auto’s aansloot![]()
Dus maar over de groenstrook gehobbeld.
-En als toetje fietste ik net naar sporten en werd bijna van mijn fiets gereden door een dame die ook zo’n dag had en mij op de rotonde geen voorrang gaf![]()
Hoe was jullie dag?
Prima tochquote:Op dinsdag 10 december 2019 16:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had eerst geveegd. Toen kon ik de vloer alweer zien.Al die voetafdrukken kunnen nog wel even blijven.
Dit idd. Vooral zijn tweet/reactiequote:Op dinsdag 10 december 2019 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Oef, ik zit net naar dat linkje te kijken en de reactie van Laurent staat daar in het Engels. Dat is niet echt sympathieke taal en behoorlijk opgeruid door zijn ouders vrees ikEn wat is er zo belangrijk aan dat hij vóór zijn 10e een bachelor heeft. Om op je borst te kloppen? Om in het Guiness Book of Records te komen? Voor je 11e is toch ook mooi of ben ik nou gek.
Dat ja. Op je 11e is al extreem vlug.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oef, ik zit net naar dat linkje te kijken en de reactie van Laurent staat daar in het Engels. Dat is niet echt sympathieke taal en behoorlijk opgeruid door zijn ouders vrees ikEn wat is er zo belangrijk aan dat hij vóór zijn 10e een bachelor heeft. Om op je borst te kloppen? Om in het Guiness Book of Records te komen? Voor je 11e is toch ook mooi of ben ik nou gek.
Viel helaas tegen. De misosmaak overheerste.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 10 december 2019 16:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik las geschoren ipv geschoven.
Om pappa's ego op te poetsen lijkt het vooral, imho.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Popjequote:Op dinsdag 10 december 2019 16:43 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Arm kind, die krijgt geen kans op een normaal leven.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zelfs zulke jochies moeten leren dat ze de wereld niet naar hun hand kunnen zetten.
Een paar maanden geleden las ik dat zijn ouders allebei zijn gestopt met werken om hun kind te begeleiden. Ik vraag me af hoe dat financieel werkt.
Goede berichtenquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm zo’n dag had ik gisteren...
Een schrale troost.. vandaag ging alles hartstikke soepeltjes...
dus straks vroeg naar bed: morgen gaat het beter.
Ik haalde uit een versie van dit artikel hoge verwachtingen van ouders en een uni die het kind nog op een ietwat normaal tempo wil laten leren en groeien.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Warm!quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goede berichten![]()
Ik heb inmiddels veilig mijn kliekje opgewarmd en genuttigd. Win!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |