Popjequote:Op dinsdag 10 december 2019 16:43 schreef Lonaa het volgende:
In het kader van goed nieuws: Het kitten heeft het weekend goed doorstaan en is inmiddels thuis bij mijn ouders!
[ afbeelding ]
Arm kind, die krijgt geen kans op een normaal leven.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zelfs zulke jochies moeten leren dat ze de wereld niet naar hun hand kunnen zetten.
Een paar maanden geleden las ik dat zijn ouders allebei zijn gestopt met werken om hun kind te begeleiden. Ik vraag me af hoe dat financieel werkt.
Goede berichtenquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm zo’n dag had ik gisteren...
Een schrale troost.. vandaag ging alles hartstikke soepeltjes...
dus straks vroeg naar bed: morgen gaat het beter.
Ik haalde uit een versie van dit artikel hoge verwachtingen van ouders en een uni die het kind nog op een ietwat normaal tempo wil laten leren en groeien.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oef, ik zit net naar dat linkje te kijken en de reactie van Laurent staat daar in het Engels. Dat is niet echt sympathieke taal en behoorlijk opgeruid door zijn ouders vrees ikEn wat is er zo belangrijk aan dat hij vóór zijn 10e een bachelor heeft. Om op je borst te kloppen? Om in het Guiness Book of Records te komen? Voor je 11e is toch ook mooi of ben ik nou gek.
Warm!quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goede berichten![]()
Ik heb inmiddels veilig mijn kliekje opgewarmd en genuttigd. Win!
Als ik hoorde hoe de autorit ging (lampje aan achterin want hij bleef maar de straatlantaarnen volgen en 'dalijk wordt ie misselijk!!', onderweg stoppen voor even rustig eten en drinken) den kik dat dat helemaal goed komt.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Popje![]()
Dat ze hem maar goed in de gaten houden (zal vast ook wel gebeuren) want een verhuizing is stressvol voor zo’n kwetsbaar kleintje. Maar lekker warm binnen zitten en hopen knuffels is therapeutisch
quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik hoorde hoe de autorit ging (lampje aan achterin want hij bleef maar de straatlantaarnen volgen en 'dalijk wordt ie misselijk!!', onderweg stoppen voor even rustig eten en drinken) den kik dat dat helemaal goed komt.
Ja, dat lees ik ook tussen de regelsquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:27 schreef fietsie het volgende:
Om pappa's ego op te poetsen lijkt het vooral, imho.
Een academische opleiding is inderdaad meer dan alleen de stof die je moet beheersen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik haalde uit een versie van dit artikel hoge verwachtingen van ouders en een uni die het kind nog op een ietwat normaal tempo wil laten leren en groeien.
Ouders lijken niet echt door te hebben dat afstuderen om meer gaan dan feitenkennis. Die 9 jarige is gevormd door zijn ambitieuze ouders. Iemand zou er de rem op moeten zetten. Wel de intellectuele uitdaging, maar ook de persoonlijke ontwikkeling.
Sneu verhaal vind ik het.
Had je de ouders niet geblokt?quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Krijg net een appje van mijn ouders. Schrik me rot, ze zitten de laatste dagen weer veel in mijn hoofd.
Het was alleen om door te geven dat een vriend van hen binnenkort zal sterven. Bijzonder dat ze het fatsoen hebben om me daar over te berichten.
Ik heb gemist hoe en waarom het katje bij je ouders is? Bijzonder verhaal?quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:34 schreef Lonaa het volgende:
Als ik hoorde hoe de autorit ging (lampje aan achterin want hij bleef maar de straatlantaarnen volgen en 'dalijk wordt ie misselijk!!', onderweg stoppen voor even rustig eten en drinken) den kik dat dat helemaal goed komt.
Aan de andere kant, geen emotie/intonatie etc. en je hoeft niet (direct) te reageren en dus doe je het in het geval van LS minder snel foutquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Loelig bericht om ge’appt te krijgen.
Nee, ze zijn niet geblockt. Ze vallen me verder niet lastig dus blocken is niet nodig.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Had je de ouders niet geblokt?
Is het iemand, die je goed hebt gekend. Loelig bericht om ge’appt te krijgen.
Wel fijn dat dit fatsoen nog aanwezig is.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Krijg net een appje van mijn ouders. Schrik me rot, ze zitten de laatste dagen weer veel in mijn hoofd.
Het was alleen om door te geven dat een vriend van hen binnenkort zal sterven. Bijzonder dat ze het fatsoen hebben om me daar over te berichten.
Je hoeft niet naast ze te zittenquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, ze zijn niet geblockt. Ze vallen me verder niet lastig dus blocken is niet nodig.
Die zieke man is wel iemand die ik mijn hele leven al ken. Aardige man. Maagkanker, uitgezaaid in de darmen.
Ik vind het niet zo erg om dit via een appje te horen. Ik ben niet zo emotioneel met dit soort dingen.
Dit zal wel de eerste uitvaart zijn waar ik niet naartoe kan wegens het conflict met mijn ouders. Of misschien moet ik wel gaan. Shit. Complex.
Overleggen met de nabestaanden of je ouders zowel gaan condoleren als naar de begrafenis gaan? En dan zelf naar de andere gelegenheid gaan?quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, ze zijn niet geblockt. Ze vallen me verder niet lastig dus blocken is niet nodig.
Die zieke man is wel iemand die ik mijn hele leven al ken. Aardige man. Maagkanker, uitgezaaid in de darmen.
Ik vind het niet zo erg om dit via een appje te horen. Ik ben niet zo emotioneel met dit soort dingen.
Dit zal wel de eerste uitvaart zijn waar ik niet naartoe kan wegens het conflict met mijn ouders. Of misschien moet ik wel gaan. Shit. Complex.
Ja, condoleren is wel een goed idee. Het zal wel druk zijn. Het was een geliefde man. Is. Hij leeft nog.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:51 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Overleggen met de nabestaanden of je ouders zowel gaan condoleren als naar de begrafenis gaan? En dan zelf naar de andere gelegenheid gaan?
Nou inderdaad, heeft ie zelf ook nog iets te willen?quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:50 schreef AnneX het volgende:
Sneu voor kind.
https://www.cursor.tue.nl(...)-tue-zonder-diploma/
![]()
Je kan ook vóór die tijd gaan he? Als de man in kwestie dat op prijs stelt.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, condoleren is wel een goed idee. Het zal wel druk zijn. Het was een geliefde man. Is. Hij leeft nog.
Nabestaanden? Hij is nog niet dood.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:51 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Overleggen met de nabestaanden of je ouders zowel gaan condoleren als naar de begrafenis gaan? En dan zelf naar de andere gelegenheid gaan?
Er is ook nog geen begrafenis, klopt.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nabestaanden? Hij is nog niet dood.
Maar kun je nu niet even langs gaan en eventueel de situatie uitleggen
Ja weet ik. Maar ik heb niet het idee dat dat nou echt nodig is ofzo. Ik stuur wel een sterkte-kaartje.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je kan ook vóór die tijd gaan he? Als de man in kwestie dat op prijs stelt.
Neuh, niet per se bijzonder. Mijn moeder wil al sinds het overlijden van hont (7 jaar geleden) weer een beestje want ze is thuis en mijn vader werkt veel. Mijn vader wilde het echter niet. Nu had ze m toch zo ver 1 van de kittens op de boerderij van m'n zusje te adopteren maar die werd heeeeeel ziek donderdagnacht. Zware longontsteking, dierenziekenhuis, randje van de dood alles.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb gemist hoe en waarom het katje bij je ouders is? Bijzonder verhaal?
Oh wat een heldjequote:Op dinsdag 10 december 2019 18:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Neuh, niet per se bijzonder. Mijn moeder wil al sinds het overlijden van hont (7 jaar geleden) weer een beestje want ze is thuis en mijn vader werkt veel. Mijn vader wilde het echter niet. Nu had ze m toch zo ver 1 van de kittens op de boerderij van m'n zusje te adopteren maar die werd heeeeeel ziek donderdagnacht. Zware longontsteking, dierenziekenhuis, randje van de dood alles.
Maar hij is het weekend dus doorgekomen en is aan de beterende hand. En dus inmiddels bij m'n ouders thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |