abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190333069
Hallo dames en heren!

Na af en toe stil wat mee te lezen, ben ik benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Ik ben een 28 jarige meid en sinds kort werk ik 2x per week in de horeca. 3 weken geleden raakte ik tijdens de lunch aan de praat met een van de koks. Dit werd wel een gezellig gesprekje, hadden het terloops over wat dingetjes en we bleven met zijn 2en nog een tijdje zitten.

Vervolgens kwam ik hem later die dag weer tegen omdat ik iets op moest halen in de keuken. Hij lachte vriendelijk naar me en vroeg me of ik rookte, waarop ik nee zei. Hij vroeg vervolgens hoe oud ik was, waarop ik ''28'' antwoordde. Zijn reactie was: ''Ooooow!'' Wellicht onschuldig, maar zijn intonatie verried iets anders, een soort opluchting leek het wel. Want toen ik hem vroeg hoe oud hij was, zei hij met moeite: ik ben IETS ouder. Namelijk 42. Vervolgens kletsten we wat verder voordat ik weer terug ging naar mijn afdeling.

De week daarop kwam ik hem weer tegen en had hij zijn haar geknipt, en leek blij me te zien. Hij gaf me spontaan een high five vroeg me waar ik stond die dag. Toen we later in de keuken een centrale uitleg kregen van een leidinggevende, merkte ik dat hij naar me keek. Toen ik vervolgens oogcontact met hem maakte keken we elkaar een paar seconden aan voordat hij heel lief glimlachte.

Zijn houding heeft me een beetje aan het denken gezet. Hij is immers wel een stukje ouder... ik denk dus niet dat hij interesse heeft. Ik merk wel dat ik nu steeds wat verlegen wordt als ik weer naar de keuken moet, zo stom! Ik word dan zo verlegen terwijl het misschien wel niks betekent.

Anyway, ik sta nooit zo stil bij oudere mannen maar ik merk dat ik wel een beetje nieuwsgierig naar hem geworden ben. Ik zou het wel eens willen onderzoeken, maar weet niet zo goed wat ik voor stap moet zetten?

Wat denken jullie? Heeft hij interesse of zoek ik hier teveel achter?

Aankomende woensdag zie ik hem waarschijnlijk weer. Voel nu al wat zenuwen :facepalm:

Liefs
  zondag 8 december 2019 @ 20:15:19 #2
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190333191
Moeilijk om uit de informatie in te schatten. Ik denk dat alle vrijgezelle man van 42 wel interesse zou hebben in een knappe 28 jarige... ik zou wat vaker in gesprek gaan, kijken of het klikt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190333344
Kans op succes als leuke vrouw... Bij zo een man.. 95% ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190333349
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:15 schreef Keep_Walking het volgende:
Moeilijk om uit de informatie in te schatten. Ik denk dat alle vrijgezelle man van 42 wel interesse zou hebben in een knappe 28 jarige... ik zou wat vaker in gesprek gaan, kijken of het klikt.
Ja dat geloof ik ook wel een beetje. Ik wil inderdaad wel eens vaker een gesprekje met hem voeren. Maar onder werktijd is dat soms lastig. Ik moet eigenlijk nog eens toevallig met hem aan de lunchtafel zitten!
pi_190333386
Kreeg je op viva niet de gewenste antwoorden? :D
pi_190333417
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:22 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Ja dat geloof ik ook wel een beetje. Ik wil inderdaad wel eens vaker een gesprekje met hem voeren. Maar onder werktijd is dat soms lastig. Ik moet eigenlijk nog eens toevallig met hem aan de lunchtafel zitten!
Voeg hem anders eens toe op een sociaal medium (facebook, instagram, snapchat).
pi_190333548
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:24 schreef madam-april het volgende:
Get a life zeg
pi_190333567
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:26 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Voeg hem anders eens toe op een sociaal medium (facebook, instagram, snapchat).
Dat durf ik niet zo goed, straks accepteert hij niet en dan kom ik hem weer tegen op het werk haha
pi_190333611
Puur op basis van de TT, ja hij wil je neuken.

Opgelost slotje
pi_190333644
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:33 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Dat durf ik niet zo goed, straks accepteert hij niet en dan kom ik hem weer tegen op het werk haha
Dan wacht je nog even na een paar gesprekjes, contactmomentjes.

Maar mannen zitten toch wat anders in elkaar dan vrouwen. De meeste mannen willen wel met een vrouw/meisje van 28 contact > een relatie > naar bed, terwijl een vrouw toch vaak haar bedenkingen heeft (in het begin).
pi_190333645
Hij vind z’n groen bloempje wel leuk voor een keertje.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_190333651
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:24 schreef madam-april het volgende:
Dat kan ik me wel voorstellen hoor. Stelletje zure wijven daar.
pi_190333675
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat kan ik me wel voorstellen hoor. Stelletje zure wijven daar.
Haha ja true _O-
pi_190333702
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:38 schreef madam-april het volgende:

[..]

Haha ja true _O-
Ze lopen daar allemaal de heilige maria's uit te hangen. Vallen over dingen waarover je misschien niet eens hoeft te vallen (in dit geval hetgeen wat in dit topic is weggelaten). Nee, niet aan mij besteed.

OT: ik denk niet dat hij in jou geïnteresseerd is zoals jij dat zou willen. Waarschijnlijk lijkt het hem wel wat om je voor een avondje mee naar bed te nemen, maar daar blijft het ook wel bij. Welke reputatie heeft hij op het werk?
pi_190333744
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ze lopen daar allemaal de heilige maria's uit te hangen. Vallen over dingen waarover je misschien niet eens hoeft te vallen (in dit geval hetgeen wat in dit topic is weggelaten). Nee, niet aan mij besteed.
Klopt, het leidde totaal af van het verhaal waar het om ging. Allemaal zulke overtrokken reacties... jammer want er worden ook wel eens nuttige dingen gezegd.
pi_190333771
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel vermakelijk om te lezen. _O-
pi_190333824
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:22 schreef ludovico het volgende:
Als je als vrouw niet lelijk bent, heb je sowieso 95% kans op succes.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_190333894
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dan wacht je nog even na een paar gesprekjes, contactmomentjes.

Maar mannen zitten toch wat anders in elkaar dan vrouwen. De meeste mannen willen wel met een vrouw/meisje van 28 contact > een relatie > naar bed, terwijl een vrouw toch vaak haar bedenkingen heeft (in het begin).
Dit is wel een goeie denk ik. Inderdaad nog een paar x even korte gesprekjes hebben. hem nog eens aan de lunchtafel ontmoeten voor een gesprekje. Overigens heb ik trouwens vrij snel door of iemand oprechte interesse heeft of alleen op zoek is naar een vluchtig avontuurtje.
pi_190333936
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 20:35 schreef Chia het volgende:

Opgelost slotje
En zij hem ook, dubbel geslot deze.
pi_190333937
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:48 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Dit is wel een goeie denk ik. Inderdaad nog een paar x even korte gesprekjes hebben. hem nog eens aan de lunchtafel ontmoeten voor een gesprekje. Overigens heb ik trouwens vrij snel door of iemand oprechte interesse heeft of alleen op zoek is naar een vluchtig avontuurtje.
Uh-huh..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190333986
quote:

[..]

Voor jou hoop ik dat zijn mensenkennis nihil is. Anders is de kans bijzonder groot dat hij voornemens is keihard misbruik te maken van je onschuld.
pi_190334013
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uh-huh..
Dat heeft ze ook wel, daar is dit topic immers op gestoeld. Ze brengt het enkel op een manier dat ze zich van geen kwaad bewust is.
pi_190334671
Het is niet zo dat elke man van 42 een jong bloempje van 28 alleen voor 1x wil. Er zijn genoeg mannen van die leeftijd die nog een gezin willen. Misschien bedoelt hij het wel serieus.
  Vis een optie? zondag 8 december 2019 @ 21:22:45 #24
70532 loveli
N
pi_190334761
Weer eens wat anders dan een "een collega bij het koffieautomaat kijkt naar me wat denkt hij" topic.
crap in = crap out
  zondag 8 december 2019 @ 21:39:44 #25
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_190335165
Wat moet je met zo'n oude vent?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 8 december 2019 @ 21:57:41 #26
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190335510
42 is toch niet oud?
Houd van poesjes
pi_190335657
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:09 schreef PotPindakaas het volgende:
Hallo dames en heren!

Ik ben een 28 jarige meid en sinds kort werk ik 2x per week in de horeca. 3 weken geleden raakte ik tijdens de lunch aan de praat met een van de koks. Dit werd wel een gezellig gesprekje, hadden het terloops over wat dingetjes en we bleven met zijn 2en nog een tijdje zitten.

Vervolgens kwam ik hem later die dag weer tegen omdat ik iets op moest halen in de keuken. Hij lachte vriendelijk naar me en vroeg me of ik rookte, waarop ik nee zei. Hij vroeg vervolgens hoe oud ik was, waarop ik ''28'' antwoordde. Zijn reactie was: ''Ooooow!'' Wellicht onschuldig, maar zijn intonatie verried iets anders, een soort opluchting leek het wel. Want toen ik hem vroeg hoe oud hij was, zei hij met moeite: ik ben IETS ouder. Namelijk 42. Vervolgens kletsten we wat verder voordat ik weer terug ging naar mijn afdeling.

De week daarop kwam ik hem weer tegen en had hij zijn haar geknipt, en leek blij me te zien. Hij gaf me spontaan een high five vroeg me waar ik stond die dag. Toen we later in de keuken een centrale uitleg kregen van een leidinggevende, merkte ik dat hij naar me keek. Toen ik vervolgens oogcontact met hem maakte keken we elkaar een paar seconden aan voordat hij heel lief glimlachte.

Zijn houding heeft me een beetje aan het denken gezet. Hij is immers wel een stukje ouder... ik denk dus niet dat hij interesse heeft. Ik merk wel dat ik nu steeds wat verlegen wordt als ik weer naar de keuken moet, zo stom! Ik word dan zo verlegen terwijl het misschien wel niks betekent.

Anyway, ik sta nooit zo stil bij oudere mannen maar ik merk dat ik wel een beetje nieuwsgierig naar hem geworden ben. Ik zou het wel eens willen onderzoeken, maar weet niet zo goed wat ik voor stap moet zetten?

Aankomende woensdag zie ik hem waarschijnlijk weer. Voel nu al wat zenuwen :facepalm:

Liefs
Ik denk dat het handig is om nog even goed na te denken voor je onder een collega belandt. Ook al werk je niet op dezelfde afdeling, het kan een en ander wat ingewikkeld maken en het is niet altijd even handig voor je imago om binnen een korte periode als nieuweling voor soort van de eerste de beste collega te vallen. Kunnen we allemaal wel of niet terecht vinden en je zal niet de eerste zijn, maar het is vaak wel de realiteit dat erover geluld gaat worden.

Je kan natuurlijk altijd toenadering zoeken onder het mom van uitleg van een of ander gerecht.
pi_190336187
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 22:05 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik denk dat het handig is om nog even goed na te denken voor je onder een collega belandt. Ook al werk je niet op dezelfde afdeling, het kan een en ander wat ingewikkeld maken en het is niet altijd even handig voor je imago om binnen een korte periode als nieuweling voor soort van de eerste de beste collega te vallen. Kunnen we allemaal wel of niet terecht vinden en je zal niet de eerste zijn, maar het is vaak wel de realiteit dat erover geluld gaat worden.

Je kan natuurlijk altijd toenadering zoeken onder het mom van uitleg van een of ander gerecht.
In die zin is er opzich niet echt een probleem. Ik werk als oproepkracht en niet onder vast contract. Ik heb meerdere werkgevers dus mocht dit een ding worden dan kan ik altijd vertrekken natuurlijk. Maar dit zou echt een uiterste oplossing zijn. Zover is het helemaal niet
en wie weet blijft het hierbij. Ik wil niet zomaar stoppen waar ik nu werk.

Toenadering zoeken wil ik opzich wel, maar ik weet niet of het bij hem echt interesse is. Ik wil me dan ook niet meteen te open opstellen

[ Bericht 5% gewijzigd door PotPindakaas op 08-12-2019 22:40:41 (toevoeging) ]
pi_190336312
Laat die boel toch gewoon lekker door die spleet gieren een avondje, en als het bevalt ga je met hem door, en anders zoek je een ander baantje.
pi_190336335
quote:
4s.gif Op zondag 8 december 2019 22:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Laat die boel toch gewoon lekker door die spleet gieren een avondje, en als het bevalt ga je met hem door, en anders zoek je een ander baantje.
Thanks voor dit briljante idee! Ik ga erover nadenken hoor!
  zondag 8 december 2019 @ 22:39:52 #31
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_190336424
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 21:57 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
42 is toch niet oud?
Tuurlijk wel, na je 30e houdt het eigenlijk al op. Het gaat er alleen maar op achteruit vanaf dan.
Op 't randje en erover.
pi_190336602
quote:
Hallo dames en heren!

Liefs
Blij dat je de sfeer hier, ondanks de wissewasjes af en toe, toch prettig genoeg vindt om dit hier te posten. :)

Wat betreft de situatie lijkt het me belangrijk om zijn situatie in te schatten. Als ik jou goed begrijp is hij zelf ook single. Heeft hij kinderen?

Als dit niet het geval is zou hij ook op dategebied best geïnteresseerd in je kunnen zijn. Ik denk dat veel mensen uiteindelijk toch zoeken naar een stukje stabiliteit in hun leven. (De mensen die ik ken in ieder geval wel.) Ga het avontuur aan, probeer gesprekken met hem te hebben en een inschatting van zijn persoonlijkheid te maken voor je verder gaat en bij hem het bed induikt.
  zondag 8 december 2019 @ 22:50:15 #33
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190336638
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 22:39 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, na je 30e houdt het eigenlijk al op. Het gaat er alleen maar op achteruit vanaf dan.
Ouch.
Houd van poesjes
pi_190336976
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 22:30 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

In die zin is er opzich niet echt een probleem. Ik werk als oproepkracht en niet onder vast contract. Ik heb meerdere werkgevers dus mocht dit een ding worden dan kan ik altijd vertrekken natuurlijk. Maar dit zou echt een uiterste oplossing zijn. Zover is het helemaal niet
en wie weet blijft het hierbij. Ik wil niet zomaar stoppen waar ik nu werk.

Toenadering zoeken wil ik opzich wel, maar ik weet niet of het bij hem echt interesse is. Ik wil me dan ook niet meteen te open opstellen
Je wil niet een zeker visitekaartje afgeven door je professioneel te gedragen met gepaste afstand? Geen trek in wel kans maken op een aanstelling, ook al is die tijdelijk?
Je denkt niet dat het horecawereldje klein genoeg is om onderling geleuter over te laten slaan naar andere opdrachtgevers?

Als je dat allemaal geen probleem vindt, zou ik me nog eens afvragen waarom je dan wel een probleem maakt van toenadering zoeken zolang je niet zeker weet of het echte interesse is. Vindt je hem dan wel echt leuk genoeg, als je dat risico dan weer niet hoeft te nemen? Waarom zou je wel schaamte voelen als iemand je niet op die manier leuk vindt, terwijl een makkelijk imago op de zaak je niet lijkt te storen?
pi_190337203
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 22:48 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Blij dat je de sfeer hier, ondanks de wissewasjes af en toe, toch prettig genoeg vindt om dit hier te posten. :)

Wat betreft de situatie lijkt het me belangrijk om zijn situatie in te schatten. Als ik jou goed begrijp is hij zelf ook single. Heeft hij kinderen?

Als dit niet het geval is zou hij ook op dategebied best geïnteresseerd in je kunnen zijn. Ik denk dat veel mensen uiteindelijk toch zoeken naar een stukje stabiliteit in hun leven. (De mensen die ik ken in ieder geval wel.) Ga het avontuur aan, probeer gesprekken met hem te hebben en een inschatting van zijn persoonlijkheid te maken voor je verder gaat en bij hem het bed induikt.
Thanks voor je reactie!

Op zijn social media zie ik meerdere foto's van hem met een jongetje waarop ik uit zou kunnen maken dat hij in elk geval 1 kind heeft. Ik zie nergens een vrouw bij staan. Naar aanleiding van zijn gedrag denk ik inderdaad dat hij single is, (of hij houdt gewoon van een beetje flirten ook al is hij bezet). Ik zou zeker nog een aantal keren een leuk gesprek met hem willen om wat meer van hem te weten te komen en hoop ook dat dat er van gaat komen. Hoe het dan verder loopt, ga ik in het kader van de werksfeer natuurlijk goed overdenken mocht er echt iets groeien.
pi_190337509
Ik zit een beetje in dezelfde situatie dus ik ben heel erg benieuwd hoe dit gaat ontwikkelen. En misschien haal ik hier zelf ook nog tips uit, haha!

Ik zou zeker proberen om in gesprek te blijven en wat persoonlijkere onderwerpen aansnijden. Dan merk je vanzelf ook wat hij wel en niet wil delen. (En misschien kun je subtiel vissen naar of hij een vriendin heeft of niet :P). Grapjes maken, lachen werkt altijd goed. :Y
Striving to be more than average.
pi_190339145
quote:
Hallo dames en heren!

Liefs
Gewoon voorstellen om samen wat te gaan drinken. Het klinkt alsof hij interesse heeft en dat ik kennelijk wederzijds.

Waar dat toe gaat leiden, geen idee. Maar 14 jaar verschil is niets bijzonders. Hoogstens ongebruikelijk.
pi_190339168
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 23:26 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Thanks voor je reactie!

Op zijn social media zie ik meerdere foto's van hem met een jongetje waarop ik uit zou kunnen maken dat hij in elk geval 1 kind heeft. Ik zie nergens een vrouw bij staan. Naar aanleiding van zijn gedrag denk ik inderdaad dat hij single is, (of hij houdt gewoon van een beetje flirten ook al is hij bezet). Ik zou zeker nog een aantal keren een leuk gesprek met hem willen om wat meer van hem te weten te komen en hoop ook dat dat er van gaat komen. Hoe het dan verder loopt, ga ik in het kader van de werksfeer natuurlijk goed overdenken mocht er echt iets groeien.
Klinkt best interessant hoor. Gewoon op je eigen inschattingsvermogen vertrouwen en ervoor gaan. Misschien een tikkeltje op je hoede blijven als hij meteen de nadruk op seks legt en het gesprek eerst eens op andere onderwerpen brengen.

(Weet van mezelf als man uit mijn datingperiode dat dit wel een valkuil was.)
pi_190339293
ik weet van mezelf dat ik werk & privé gescheiden houd, om achterlijke situaties te voorkomen.
pi_190339345
Op ieder potje past een deksel.
pi_190342045
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2019 08:49 schreef Juup© het volgende:
Op ieder potje past een deksel.
Wie gelooft er tegenwoordig nog in dit soort flauwekul?
pi_190342103
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:22 schreef ludovico het volgende:
In de horeca kun je er rustig nog een paar procent bij optellen. :Y)
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_190342272
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 20:35 schreef Chia het volgende:

Opgelost slotje
"Pools are perfect for holding water"
pi_190344220
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 08:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Klinkt best interessant hoor. Gewoon op je eigen inschattingsvermogen vertrouwen en ervoor gaan. Misschien een tikkeltje op je hoede blijven als hij meteen de nadruk op seks legt en het gesprek eerst eens op andere onderwerpen brengen.

(Weet van mezelf als man uit mijn datingperiode dat dit wel een valkuil was.)
Op mijn hoede blijven doe ik zeker, wil er wel iets meer uithalen dan een oppervlakkige ONS ;-) Ach, misschien maak ik het ook wel veel groter en betekent het voor hem helemaal niks haha
pi_190344245
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 23:51 schreef Daniane het volgende:
Ik zit een beetje in dezelfde situatie dus ik ben heel erg benieuwd hoe dit gaat ontwikkelen. En misschien haal ik hier zelf ook nog tips uit, haha!

Ik zou zeker proberen om in gesprek te blijven en wat persoonlijkere onderwerpen aansnijden. Dan merk je vanzelf ook wat hij wel en niet wil delen. (En misschien kun je subtiel vissen naar of hij een vriendin heeft of niet :P). Grapjes maken, lachen werkt altijd goed. :Y
Oeh vertel? Wel al een beetje actie ondernomen of in welke stadium zitten jullie? Ben benieuwd!
pi_190344798
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 14:29 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Op mijn hoede blijven doe ik zeker, wil er wel iets meer uithalen dan een oppervlakkige ONS ;-) Ach, misschien maak ik het ook wel veel groter en betekent het voor hem helemaal niks haha
Misschien een privévraag maar wat zou eigenlijk het probleem zijn met een oppervlakkige ONS? ;) Ik hoor vrouwen dit namelijk vaker zeggen, maar mijn instelling zou dan zijn: Weer eens seks gehad, prima.

(Maar misschien denk ik nu veel te veel vanuit mannelijk perspectief hoor.)
pi_190345396
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 14:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Misschien een privévraag maar wat zou eigenlijk het probleem zijn met een oppervlakkige ONS? ;) Ik hoor vrouwen dit namelijk vaker zeggen, maar mijn instelling zou dan zijn: Weer eens seks gehad, prima.

(Maar misschien denk ik nu veel te veel vanuit mannelijk perspectief hoor.)
Zeker, ik heb daar ook helemaal niks op tegen. Maar als ik iemand echt leuk vind dan wil ik er wel iets meer uithalen dan dat. Bijvoorbeeld een aantal keren op date, voordat er uberhaupt meteen op seks overgegaan wordt.
pi_190345409
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 15:23 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Zeker, ik heb daar ook helemaal niks op tegen. Maar als ik iemand echt leuk vind dan wil ik er wel iets meer uithalen dan dat. Bijvoorbeeld een aantal keren op date, voordat er uberhaupt meteen op seks overgegaan wordt.
Begrijpelijk hoor. Dus je vindt hem echt leuk? ;) Dat leid ik nu wel uit je woorden af.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2019 15:24:30 ]
pi_190345510
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 15:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Begrijpelijk hoor. Dus je vindt hem echt leuk? ;) Dat leid ik nu wel uit je woorden af.
Ben wel erg nieuwsgierig naar hem geworden ja :) Eerst vond ik hem te oud, maar hij ziet er wel een stuk jonger uit dus dat scheelt wel een beetje.

Ik zie hem woensdag waarschijnlijk weer en zit even te denken wat een slimme move is. Misschien zoals al eerder gezegd, vragen stellen over zijn gerechten, of gewoon to the point op date vragen? Maar vind het beide wel spannend. Pfff wilde dat hij de move maakte!
pi_190345692
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 15:28 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Ben wel erg nieuwsgierig naar hem geworden ja :) Eerst vond ik hem te oud, maar hij ziet er wel een stuk jonger uit dus dat scheelt wel een beetje.

Ik zie hem woensdag waarschijnlijk weer en zit even te denken wat een slimme move is. Misschien zoals al eerder gezegd, vragen stellen over zijn gerechten, of gewoon to the point op date vragen? Maar vind het beide wel spannend. Pfff wilde dat hij de move maakte!
Hahaha, ik vind het ergens wel grappig om dit soort berichten te lezen. _O- Maar geloof mij: Mannen vinden het heel leuk als jij het initiatief neemt, dat gebeurt namelijk niet zo vaak.

Maar een move is toch ook gewoon een beetje tactische vragen stellen? :) Iets vragen over iemand's privéleven betekent niet meteen dat je met die persoon naar bed wilt toch? Dus inderdaad: Vragen stellen over zijn gerechten en van daaruit werken naar zijn privéleven.

(Bak je thuis ook? Heb je een grote keuken? etc.)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2019 15:36:34 ]
pi_190345891
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 15:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hahaha, ik vind het ergens wel grappig om dit soort berichten te lezen. _O- Maar geloof mij: Mannen vinden het heel leuk als jij het initiatief neemt, dat gebeurt namelijk niet zo vaak.

Maar een move is toch ook gewoon een beetje tactische vragen stellen? :) Iets vragen over iemand's privéleven betekent niet meteen dat je met die persoon naar bed wilt toch? Dus inderdaad: Vragen stellen over zijn gerechten en van daaruit werken naar zijn privéleven.

(Bak je thuis ook? Heb je een grote keuken? etc.)
Ik denk eigenlijk ook dat ik het initiatief moet nemen, want hij als 42 jarige zal misschien een beetje voorzichtig zijn naar een jongere vrouw? Hij wil me misschien niet het gevoel geven dat hij een engerd is. Ik heb trouwens wel gevraagd vorige week tot hoelaat hij moest werken. Zijn reactie: tot zolang ik nodig ben. waarop ik zei: tot 22 uur dan! :p waarop hij moest lachen haha.

Is dit van mij niet al een beetje obvious bedenk ik me nu _O-

en dat zijn idd wel leuke suggesties ;-) thanks
pi_190345943
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 14:30 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Oeh vertel? Wel al een beetje actie ondernomen of in welke stadium zitten jullie? Ben benieuwd!
Ik stuur je even een pb :D.
pi_190346000
quote:
12s.gif Op maandag 9 december 2019 15:43 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk ook dat ik het initiatief moet nemen, want hij als 42 jarige zal misschien een beetje voorzichtig zijn naar een jongere vrouw? Hij wil me misschien niet het gevoel geven dat hij een engerd is.
Begrijpelijke gedachte ja.

quote:
Ik heb trouwens wel gevraagd vorige week tot hoelaat hij moest werken. Zijn reactie: tot zolang ik nodig ben. waarop ik zei: tot 22 uur dan! :p waarop hij moest lachen haha.

Dat is een leuke flirt hoor. ;) Ik zou dat superleuk vinden.

P.s. Doe even een update als je meer weet.
pi_190346347
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 15:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Begrijpelijke gedachte ja.
[..]

Dat is een leuke flirt hoor. ;) Ik zou dat superleuk vinden.

P.s. Doe even een update als je meer weet.
Yes, ik hoop woensdag met een leuke update te komen!
pi_190346404
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 15:44 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ik stuur je even een pb :D.
Ik wil graag op je reageren maar ik moet langer dan 7 dagen lid zijn voordat ik pb's kan sturen :( ik zal je dan aankomend weekend wel even pb'en!
pi_190347626
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 16:07 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Ik wil graag op je reageren maar ik moet langer dan 7 dagen lid zijn voordat ik pb's kan sturen :( ik zal je dan aankomend weekend wel even pb'en!
Oh ja, helemaal vergeten. :o Maar dat is goed. :D
Ik ben benieuwd naar hoe het woensdag zal verlopen!
pi_190385002
Update!

Vandaag was denk ik een redelijk succes! Ik moest naar de keuken om een gerecht op te halen, toen ik per ongeluk (lekker clumsy) 4 kroketten liet vallen. Hij kwam aanlopen en legde zijn hand op mijn arm, om vervolgens te zeggen dat dat echt niet uitmaakte. Fysiek contact gehad dus! Ik weet niet of ik dit als een subtiele move moet zien?

Later kwam ik hem spontaan tegen en waren we even met zijn tweeen, waarop hij zelf het gesprek begon. dus even een kort gesprekje gehad voordat hij door een collega werd geroepen :(

Ohh en.... hij is vrijgezel! Heb al even polshoogte genomen bij collega's. HIj staat bekend als een lieve sociale man die erg intelligent is.

Helaas nu weer een week wachten, al krijg ik misschien via via even zijn nummer!
pi_190386975
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:45 schreef PotPindakaas het volgende:
Update!

Vandaag was denk ik een redelijk succes! Ik moest naar de keuken om een gerecht op te halen, toen ik per ongeluk (lekker clumsy) 4 kroketten liet vallen. Hij kwam aanlopen en legde zijn hand op mijn arm, om vervolgens te zeggen dat dat echt niet uitmaakte. Fysiek contact gehad dus! Ik weet niet of ik dit als een subtiele move moet zien?

Later kwam ik hem spontaan tegen en waren we even met zijn tweeen, waarop hij zelf het gesprek begon. dus even een kort gesprekje gehad voordat hij door een collega werd geroepen :(

Ohh en.... hij is vrijgezel! Heb al even polshoogte genomen bij collega's. HIj staat bekend als een lieve sociale man die erg intelligent is.

Helaas nu weer een week wachten, al krijg ik misschien via via even zijn nummer!
Wat leuk zeg! En wat super gedaan! Het klinkt heel goed, volgens mij heeft hij wel interesse in je. ;) Doet me een beetje aan de tijd denken dat elke opmerking die een meisje maakte of elk momentje dat je haar zag speciaal was.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2019 21:11:54 ]
pi_190387123
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 21:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat leuk zeg! En wat super gedaan! Het klinkt heel goed, volgens mij heeft hij wel interesse in je. ;) Doet me een beetje aan de tijd denken dat elke opmerking die een meisje maakte of elk momentje dat je haar zag speciaal was.
Pfff het klinkt idd wel erg romantisch he... Zijn ogen lijken ook vaak de mijne te zoeken, al doe ik soms net of ik dat niet doorheb terwijl ik het vanuit mijn ooghoeken wel zie :p word er in elk geval wel verlegen van, ahum.

Trouwens GenerationAlpha, denk jij dat het opvalt als een vrouw zich opeens een beetje verlegen gaat gedragen? Wel leuk om eens vanuit mannelijk oogpunt te horen :p
pi_190387253
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 21:18 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Pfff het klinkt idd wel erg romantisch he... Zijn ogen lijken ook vaak de mijne te zoeken, al doe ik soms net of ik dat niet doorheb terwijl ik het vanuit mijn ooghoeken wel zie :p word er in elk geval wel verlegen van, ahum.
Hahaha, dat klinkt bijna als verliefd. O+ O+

quote:
Trouwens GenerationAlpha, denk jij dat het opvalt als een vrouw zich opeens een beetje verlegen gaat gedragen? Wel leuk om eens vanuit mannelijk oogpunt te horen :p
Vind ik heel lastig om in te schatten. Ik heb het zelf maar 1 keer echt door gehad bij een meisje en toen heb ik er wel een beetje op ingespeeld.

Maar verlegen is wel lastig beoordelen hoor, want het kan ook voelen alsof iemand juist minder interesse in je heeft. Dus je moet die verlegenheid wel combineren met naar iemand lachen en toch wel blijven praten denk ik. Ontwijkgedrag is niet handig. (Maar volgens mij doe je dat niet. :P )

En ik vind zelf verlegenheid heel sexy bij meisjes. Heb er wel een zwak voor.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2019 21:26:10 ]
  woensdag 11 december 2019 @ 21:38:25 #61
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_190387558
Misschien zie jij er oud uit?
Prrrrr
pi_190389202
quote:
Update!

Woeeeh! Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat! :)
  donderdag 12 december 2019 @ 00:01:07 #63
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190390378
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uh-huh..
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190390979
Op basis van je woordkeuze; je bent een vent van 42 die zich voor probeert te doen als 28 jarige vrouw.
  donderdag 12 december 2019 @ 01:17:46 #65
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_190391029
Serieus vrouwen.. jullie snappen het echt niet.

Zolang je er 6/10+ uitziet, een kut hebt en 37 graden bent (het liefst 38, beetje koortsig) wil elke man je neuken.

Slotje, doei.
Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 12 december 2019 @ 01:20:52 #66
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190391040
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 01:17 schreef DonDruiper het volgende:
Serieus vrouwen.. jullie snappen het echt niet.

Zolang je er 6/10+ uitziet, een kut hebt en 37 graden bent (het liefst 38, beetje koortsig) wil elke man je neuken.

Slotje, doei.
De meeste vrouwen willen niet neuken maar een relatie O-) Nouja, beide.
  donderdag 12 december 2019 @ 01:42:35 #67
445514 DonDruiper
pi_190391106
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2019 01:20 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

De meeste vrouwen willen niet neuken maar een relatie O-) Nouja, beide.
Dat denk je.

Vrouwen zijn nog erger dan mannen als het aankomt op seks.
Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 12 december 2019 @ 01:44:24 #68
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190391115
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 01:42 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dat denk je.

Vrouwen zijn nog erger dan mannen als het aankomt op seks.

Op beide vlakken, fysiek en mentaal.
Zij willen meer en vaker?

Fysiek en mentaal.
  donderdag 12 december 2019 @ 01:47:40 #69
445514 DonDruiper
pi_190391123
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2019 01:44 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Zij willen meer en vaker?

Fysiek en mentaal.
Ze zijn minder braaf dan we denken.
Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 12 december 2019 @ 01:49:28 #70
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190391132
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2019 01:47 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ze zijn minder braaf dan we denken.
"We"
  donderdag 12 december 2019 @ 01:52:44 #71
445514 DonDruiper
pi_190391146
quote:
12s.gif Op donderdag 12 december 2019 01:49 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

"We"
Precies. "We" praten er minder over dan mannen.
Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 12 december 2019 @ 01:54:46 #72
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190391160
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 01:52 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Precies. "We" praten er minder over dan mannen.
Wat maakt dat dan weer uit. *zucht
  donderdag 12 december 2019 @ 02:29:19 #73
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_190391265
quote:
ik denk dus niet dat hij interesse heeft.
Wat moet het toch heerlijk zijn om zo naief door het leven te kunnen gaan O+

Of 00wildchild heeft gelijk.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_190391274
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 02:29 schreef flipsen het volgende:

[..]

Wat moet het toch heerlijk zijn om zo naief door het leven te kunnen gaan O+

Of 00wildchild heeft gelijk.
Ik heb vaak gelijk.
pi_190393961
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:55 schreef Daniane het volgende:

[..]

Woeeeh! Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat! :)
Ik ook! Het lijken in elk geval wel positieve voortekens, wat zijn echte bedoelingen zijn dat zien we dan wel weer. Ik heb in elk geval voldoende gespreksstof met hem :) Nu nog even niet dichtklappen als ik hem zie. Verlegenheid kan zo vervelend zijn...
pi_190394010
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 01:02 schreef 00wildchild het volgende:
Op basis van je woordkeuze; je bent een vent van 42 die zich voor probeert te doen als 28 jarige vrouw.
Voor rare complottheorieen moet je bij een andere pijler zijn geloof ik.....
pi_190394026
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 10:55 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Voor rare complottheorieen moet je bij een andere pijler zijn geloof ik.....

Okboomer
  donderdag 12 december 2019 @ 11:00:08 #78
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_190394089
Is er al geneukt?
Op 't randje en erover.
pi_190394109
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 21:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hahaha, dat klinkt bijna als verliefd. O+ O+
[..]

Vind ik heel lastig om in te schatten. Ik heb het zelf maar 1 keer echt door gehad bij een meisje en toen heb ik er wel een beetje op ingespeeld.

Maar verlegen is wel lastig beoordelen hoor, want het kan ook voelen alsof iemand juist minder interesse in je heeft. Dus je moet die verlegenheid wel combineren met naar iemand lachen en toch wel blijven praten denk ik. Ontwijkgedrag is niet handig. (Maar volgens mij doe je dat niet. :P )

Nee ontwijken doe ik inderdaad niet, al zorg ik wel dat ik niet opvallend vaak naar de keuken ga. Ik hoop meer op spontane ontmoetingen, al dan niet samen een lunch om elkaar wat beter te leren kennen.

En ik vind zelf verlegenheid heel sexy bij meisjes. Heb er wel een zwak voor.
Haha heb ik ook bij mannen! Vind het wel lief
pi_190396995
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:00 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Haha heb ik ook bij mannen! Vind het wel lief
O+
pi_190397772
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 10:52 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Ik ook! Het lijken in elk geval wel positieve voortekens, wat zijn echte bedoelingen zijn dat zien we dan wel weer. Ik heb in elk geval voldoende gespreksstof met hem :) Nu nog even niet dichtklappen als ik hem zie. Verlegenheid kan zo vervelend zijn...
Gaat helemaal goed komen denk ik :*. Die verlegenheid zal wel minder worden als je vaker met hem praat.
pi_190397893
Wat zie je eigenlijk in die kerel ts? Hij is 42, heeft een kind, waarschijnlijk ook een ex. Die heeft toch niks te bieden aan een 28 jarige?
Houd van poesjes
pi_190398253
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:56 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Wat zie je eigenlijk in die kerel ts? Hij is 42, heeft een kind, waarschijnlijk ook een ex. Die heeft toch niks te bieden aan een 28 jarige?
God verhoede dat twee volwassen mensen zonder vergelijkbare jeugdherinneringen gewoon lol met elkaar hebben ja!
Stel je voor dat ze eerst even wat maandjes aftasten huehue voor ze serieuzer gaan kijken naar hoe ze een toekomst samen voor zich zouden willen zien als ze elkaar nog steeds leuk genoeg vinden. Nee, dat zou echt te raar zijn hoor!
pi_190398420
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:18 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

God verhoede dat twee volwassen mensen zonder vergelijkbare jeugdherinneringen gewoon lol met elkaar hebben ja!
Stel je voor dat ze eerst even wat maandjes aftasten huehue voor ze serieuzer gaan kijken naar hoe ze een toekomst samen voor zich zouden willen zien als ze elkaar nog steeds leuk genoeg vinden. Nee, dat zou echt te raar zijn hoor!
Het was gewoon een vraag ja.
Godsamme zeg.
Houd van poesjes
pi_190398543
Voeg hem toe dan op social media of iets dergelijks, kan mij niet voorstellen dat hij je niet accepteert en niet direct een berichtje zal sturen.

Vind het oprecht leuk voor je *)
Ik was hier...
pi_190403743
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:27 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Het was gewoon een vraag ja.
Godsamme zeg.
Gewoon een vraag zou in mijn ogen een stuk neutraler zijn. Wat denk je dat hij je ondanks het leeftijdverschil te bieden heeft? Klinkt een stuk opener dan die heeft je toch niks te bieden?
pi_190414107
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:56 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Ik snapte ook nooit wat jongere vrouwen nou met mannen van 40+ (soms nog ouder) moesten. Ik was er ook altijd een beetje stellig in.. Maar aan de andere kant is een volwassen iemand misschien wel eens verfrissend. Hij heeft al veel levenservaring, verschillende banen gehad, weet veel van dingen af. Dat merk ik als ik met hem praat.

Ik denk bijna, wat heb ik HEM eigenlijk te bieden? (Behalve het zogenaamde knappe 28 jarige verhaal) Ik studeer nog en denk bijvoorbeeld nog helemaal niet aan kinderen. Hij heeft er al een, dat beschouw ik eigenlijk meer als een voordeel. Maar als er echt een oprechte klik is, dan maken die dingen (in het begin) al veel minder uit. Je kan elkaar leuk vinden, een chemie hebben. En ja, dat kan dus ook met een ouder iemand.

Wat ik me wel een beetje afvraag is, hoe kan zo'n leuke man nou single zijn? De algemene opinie over hem is dat hij er leuk uitziet en intelligent is. Maarja het kan natuurlijk allerlei redenen hebben. Ik moet gewoon echt nog een keer met hem lunchen oid. En als dat niet gebeurt trek ik de stoute schoenen aan en stuur ik m idd een social mediabericht.

[ Bericht 7% gewijzigd door PotPindakaas op 13-12-2019 11:09:11 ]
pi_190414411
quote:
12s.gif Op maandag 9 december 2019 15:43 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Nee hoor, hoop mannen hebben het niet door...

quote:
Update!

Kan, hoeft niet.

quote:

Weet je het wel zeker? Ik zou het hem gewoon zelf vragen, hoe moeilijk is dat? Anders indirect: "Joh, ga je de Kerst met vrouw en kinderen vieren?". Heb je meteen een antwoord.

En zeker niet via via nummers gaan achterhalen. Ik zou mij dan gestalkt voelen. Ik geef het zelf wel als ik interesse in je heb.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_190414592
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee hoor, hoop mannen hebben het niet door...
[..]

Kan, hoeft niet.
[..]

Weet je het wel zeker? Ik zou het hem gewoon zelf vragen, hoe moeilijk is dat? Anders indirect: "Joh, ga je de Kerst met vrouw en kinderen vieren?". Heb je meteen een antwoord.

En zeker niet via via nummers gaan achterhalen. Ik zou mij dan gestalkt voelen. Ik geef het zelf wel als ik interesse in je heb.
Hier heb ik dus ook mijn twijfels bij. Vind het ook meteen wel rechttoe rechtaan. Maar misschien laat hij het aan mij over omdat hij niet wil overkomen als n 42 jarige pervert? Hij laat namelijk wel merken dat hij me aardig vind. maar gaat misschien bewust niet verder dan dat. Maarja ik moet niet teveel invullen, gewoon vragen!

Ik zal dinsdag even peilen hoe hij de kerst gaat doorbrengen, dat is een goeie! Ligt eigenlijk ook best wel voor de hand :p
pi_190414856
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:29 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Hier heb ik dus ook mijn twijfels bij. Vind het ook meteen wel rechttoe rechtaan. Maar misschien laat hij het aan mij over omdat hij niet wil overkomen als n 42 jarige pervert? Hij laat namelijk wel merken dat hij me aardig vind. maar gaat misschien bewust niet verder dan dat. Maarja ik moet niet teveel invullen, gewoon vragen!

Ik zal dinsdag even peilen hoe hij de kerst gaat doorbrengen, dat is een goeie! Ligt eigenlijk ook best wel voor de hand :p
Misschien gaat zijn aardigheid ook niet verder dan dat. Merk je snel genoeg.

Maar goed dat je het gaat vragen, naar zijn Kerst :) Als hij single is kan je altijd vragen of hij iets leuks met je wil ondernemen. Als je dat teveel initiatief van jouw kant vindt, kan je verzuchten dat 2e Kerstdag er een leuk feest is, maar dat je niemand hebt om mee te gaan. Misschien neemt hij je dan mee uit.

En dat van pervert zou deze 43 jarige man niet denken. Wel als ik je aantrekkelijk vindt een geil idee dat ik nog sjans heb bij iemand van 28. Maar dat ben ik, kan niet voor hem invullen.
pi_190415013
[quote]1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar goed dat je het gaat vragen, naar zijn Kerst :) Als hij single is kan je altijd vragen of hij iets leuks met je wil ondernemen. Als je dat teveel initiatief van jouw kant vindt, kan je verzuchten dat 2e Kerstdag er een leuk feest is, maar dat je niemand hebt om mee te gaan. Misschien neemt hij je dan mee uit.

Ook alweer zo'n goed idee! Tsjonge ik kan nog wat leren van de mensen hier haha. Ik had zelf ook een ideetje. Ik teken in mijn vrije tijd wel eens gezichtsportretten op aanvraag. Ik kan natuurlijk ook zeggen, '''goh, heb je nog een leuke foto van jezelf? Als je wil kan ik een portret van je maken!'' Maar het gesprek moet daar wel een beetje terloops op uitlopen, ga het niet opeens out of the blue aan hem vragen natuurlijk. Ben ik nu smooth of niet?? _O-
pi_190415305
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:55 schreef PotPindakaas het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 13 december 2019 11:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ook alweer zo'n goed idee! Tsjonge ik kan nog wat leren van de mensen hier haha. Ik had zelf ook een ideetje. Ik teken in mijn vrije tijd wel eens gezichtsportretten op aanvraag. Ik kan natuurlijk ook zeggen, '''goh, heb je nog een leuke foto van jezelf? Als je wil kan ik een portret van je maken!'' Maar het gesprek moet daar wel een beetje terloops op uitlopen, ga het niet opeens out of the blue aan hem vragen natuurlijk. Ben ik nu smooth of niet?? _O-
Portret idee is niet gek hoor :)

Probeer het gesprek op kunst aan te laten komen, of Mont Martre in Parijs. Dan heb je je voorzet :)
pi_190415588
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Portret idee is niet gek hoor :)

Probeer het gesprek op kunst aan te laten komen, of Mont Martre in Parijs. Dan heb je je voorzet :)
Pfff, hoe romantisch. En hij weet ook van kunst af omdat hij in die sector heeft gewerkt. Nou tiijd voor actie :p hoop dat hij er dinsdag is
pi_190415623
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:27 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Pfff, hoe romantisch. En hij weet ook van kunst af omdat hij in die sector heeft gewerkt. Nou tiijd voor actie :p hoop dat hij er dinsdag is
Succes, nu maar hopen dat jij zijn Kerstfee wordt *;
pi_190415895
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Succes, nu maar hopen dat jij zijn Kerstfee wordt *;
Hahaha, prachtig :p
  vrijdag 13 december 2019 @ 13:56:45 #96
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_190417148
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:37 schreef Chinless het volgende:
Neen, dat is het niet.
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:37 schreef Chinless het volgende:
Neen, dat is het zeker niet.
Als het alleen om een keertje sex zou gaan zou zijn optreden en zijn vragen, en de reacties op de antwoorden die hij van haar krijgt, heel anders zijn.
Deze man heeft volgens mij heel serieuze interesse in haar en denkt veel aan haar, en heeft de hoop dat het misschien iets kan worden.
Maar het ligt natuurlijk bij de vrouw. En hij zal zich ook bewust zijn van het leeftijdsverschil, maar het kan, het komt vaker voor, en dat gaat ook vaak goed. Een wat oudere man. Begin 40 ben je als man, in zijn totaliteit, op zijn best. Rust, stabiel, levenservaring, de wilde haren en streken merendeels kwijt.
En ts-er, wees toch niet bang! Leef! en geef het leven, je leven, een kans! Het is toch geen junk die je op straat getroffen hebt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_190417178
TT gelezen hij wil in je broekje !!!
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 13 december 2019 @ 14:02:42 #98
450228 LeesFoknl
pi_190417269
quote:

[..]

28 jaar, maar ben je wel volwassen?
Waarom overigens social media. Zou ik dus net niet doen. Je komt hem toch vaak genoeg tegen op je werk. Zoek een beetje zijn nabijheid, hij zal dat ook doen, en jullie zullen beslist vaker de gelegenheid krijgen te praten. Anders creëer je die maar. Zal hij ook proberen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 14:09:14 #99
450228 LeesFoknl
pi_190417388
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 23:11 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je wil niet een zeker visitekaartje afgeven door je professioneel te gedragen met gepaste afstand? Geen trek in wel kans maken op een aanstelling, ook al is die tijdelijk?
Je denkt niet dat het horecawereldje klein genoeg is om onderling geleuter over te laten slaan naar andere opdrachtgevers?

Duidelijk dat je de horeca niet kent.
pi_190417889
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:03 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Ik denk bijna, wat heb ik HEM eigenlijk te bieden? (Behalve het zogenaamde knappe 28 jarige verhaal)
Je bent knap? Dat had je nog niet gezegd? :P

quote:
Wat ik me wel een beetje afvraag is, hoe kan zo'n leuke man nou single zijn? De algemene opinie over hem is dat hij er leuk uitziet en intelligent is. Maarja het kan natuurlijk allerlei redenen hebben. Ik moet gewoon echt nog een keer met hem lunchen oid. En als dat niet gebeurt trek ik de stoute schoenen aan en stuur ik m idd een social mediabericht.
Er zijn ontzettend veel singles op deze wereld en in Nederland, volgens mij neemt het percentage steeds meer toe. Niet zo leuk allemaal maar als voordeel dat er voor iedereen ook steeds meer te kiezen valt. :) En je moet gewoon geluk hebben dat je iemand precies op het juiste moment treft. (Het geluk dat jij nu hebt.)
pi_190431164
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:09 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Duidelijk dat je de horeca niet kent.
De horeca is inmiddels overal hetzelfde ja? In mijn tijd werd het op diverse plekken wel degelijk in de smiezen gehouden en meegenomen in bepaalde oordelen.

Het zou ook een rol kunnen spelen in de enigszins terughoudendheid van de kok. Hij is man, ouder, heeft misschien wel een contract daar en financiële verplichtingen zoals alimentatie om aan te voldoen. Voor hem lijkt daarmee het risico groter dan voor haar. Ts kan dus maar beter duidelijk zijn tegenover hem, zodat hij niet zo hoeft te gissen of ze echt op hem zit te wachten.
pi_190433046
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:56 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neen, dat is het niet.
[..]

Neen, dat is het zeker niet.
Als het alleen om een keertje sex zou gaan zou zijn optreden en zijn vragen, en de reacties op de antwoorden die hij van haar krijgt, heel anders zijn.
Deze man heeft volgens mij heel serieuze interesse in haar en denkt veel aan haar, en heeft de hoop dat het misschien iets kan worden.
Maar het ligt natuurlijk bij de vrouw. En hij zal zich ook bewust zijn van het leeftijdsverschil, maar het kan, het komt vaker voor, en dat gaat ook vaak goed. Een wat oudere man. Begin 40 ben je als man, in zijn totaliteit, op zijn best. Rust, stabiel, levenservaring, de wilde haren en streken merendeels kwijt.
En ts-er, wees toch niet bang! Leef! en geef het leven, je leven, een kans! Het is toch geen junk die je op straat getroffen hebt.
Wat een lieve post :@

Ik wil het zeker een kans geven, ga volgende week gewoon weer een gesprekje met hem aanknopen. Heb besloten hem eerst nog even niet op social media toe te voegen. Zodra we nog een gesprekje of 2 hebben gehad, zou dat al meer logisch zijn denk ik. Hij heeft ook iets heel zachtaardigs, hij komt op mij over als een serieus iemand die diepgang heeft. Maar genoeg gezwijmeld :P
pi_190433064
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je bent knap? Dat had je nog niet gezegd? :P

[..]

Hehe, mijn uiterlijk is voor het topic niet zo interessant :6

Er zijn ontzettend veel singles op deze wereld en in Nederland, volgens mij neemt het percentage steeds meer toe. Niet zo leuk allemaal maar als voordeel dat er voor iedereen ook steeds meer te kiezen valt. :) En je moet gewoon geluk hebben dat je iemand precies op het juiste moment treft. (Het geluk dat jij nu hebt.)
Zeker, is ook waar.
pi_190433088
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 08:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

De horeca is inmiddels overal hetzelfde ja? In mijn tijd werd het op diverse plekken wel degelijk in de smiezen gehouden en meegenomen in bepaalde oordelen.

Het zou ook een rol kunnen spelen in de enigszins terughoudendheid van de kok. Hij is man, ouder, heeft misschien wel een contract daar en financiële verplichtingen zoals alimentatie om aan te voldoen. Voor hem lijkt daarmee het risico groter dan voor haar. Ts kan dus maar beter duidelijk zijn tegenover hem, zodat hij niet zo hoeft te gissen of ze echt op hem zit te wachten.
Dit denk ik ook een beetje. Mocht hij echt interesse hebben dan laat hij het misschien meer aan mij over, om bovenstaande redenen of omdat hij zichzelf niet wil opdringen aan een 28 jarige. Hij werkt daar ook onder vast contract, ik niet.
pi_190433114
Alsof leeftijd ooit een man heeft tegengehouden.

Ja hij heeft interesse, dat kan oppervlakkig zijn of niet, kom je net zoals ieder ander maar op 1 manier achter.

De vraag is dan ook niet of hij interesse heeft, maar of jij dat hebt.
pi_190433198
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 11:26 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Hehe, mijn uiterlijk is voor het topic niet zo interessant :6
Nouja, het kan een rol spelen bij hetgeen wat hij denkt toch? Een mooie vrouw zijn heeft misschien als nadeel dat hij sneller naar uiterlijk dan innerlijk kijkt?
pi_190433412
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 11:36 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nouja, het kan een rol spelen bij hetgeen wat hij denkt toch? Een mooie vrouw zijn heeft misschien als nadeel dat hij sneller naar uiterlijk dan innerlijk kijkt?
Hoop niet dat dat zo is. Ik schat hem wel wat minder oppervlakkig in, maar het blijven mannen natuurlijk he :p Trouwens, ik doe dat zelf ook hoor. Als hij niet iets aantrekkelijks (voor mij)zou hebben dan zou ik ook wat minder snel bij hem stilstaan denk ik, zeker ook vanwege het leeftijdsverschil. Maar het is een combi, iemand moet voor mij interessant zijn en ook iets hebben qua uiterlijk wat me prikkelt. Bij hem zal het waarschijnlijk net zo zijn.
pi_190440546
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 11:57 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Hoop niet dat dat zo is. Ik schat hem wel wat minder oppervlakkig in, maar het blijven mannen natuurlijk he :p Trouwens, ik doe dat zelf ook hoor. Als hij niet iets aantrekkelijks (voor mij)zou hebben dan zou ik ook wat minder snel bij hem stilstaan denk ik, zeker ook vanwege het leeftijdsverschil. Maar het is een combi, iemand moet voor mij interessant zijn en ook iets hebben qua uiterlijk wat me prikkelt. Bij hem zal het waarschijnlijk net zo zijn.
Ik vond het interessant dat je jezelf afvroeg of je hem meer te bieden hebt dan je mooie uiterlijk. Hoe sta je hier zelf in? Wat heb je hem precies te bieden denk je? ;) Welke karaktereigenschappen maken jou uniek?
  Moderator zondag 15 december 2019 @ 14:05:57 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190454610
Wat een lief topic O+ Ik hoop dat de interesse wederzijds is!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 15 december 2019 @ 17:04:19 #110
450228 LeesFoknl
pi_190458834
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 11:25 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Wat een lieve post :@

Ik wil het zeker een kans geven, ga volgende week gewoon weer een gesprekje met hem aanknopen. Heb besloten hem eerst nog even niet op social media toe te voegen. Zodra we nog een gesprekje of 2 hebben gehad, zou dat al meer logisch zijn denk ik. Hij heeft ook iets heel zachtaardigs, hij komt op mij over als een serieus iemand die diepgang heeft. Maar genoeg gezwijmeld :P
Oh, als je iets zachtaardigs zoekt, serieus en met diepgang moeten WIJ misschien éérst een afspraakje maken. Ik ben en heb dat allemaal, en nog veel andere goede eigenschappen!
Zo ben ik onder andere een heel goede hobbykok, ik maak overheerlijke uitsmijtertjes, en heb een zwarte band in erotische massages geven. Dus ik wacht op jouw dm of pm

Dag lief Potje Pindakaas, laat mij met Kerst jouw warme dekseltje zijn *)
  zondag 15 december 2019 @ 17:08:51 #111
450228 LeesFoknl
pi_190458930
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 11:57 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Hoop niet dat dat zo is. Ik schat hem wel wat minder oppervlakkig in, maar het blijven mannen natuurlijk he :p ..............................
Oei, dat valt me dan weer erg tegen. Zeer ver-algemeniserend over mannen. En erger nog, ook nog negatief!

:N :N
pi_190467863
Lees dit nu pas. Eerlijk gezegd, werk zelf al 15 jaar in de horeca (ben 34) en als ik iets heb ervaren is het dat koks ontzettend gezellige mensen zijn, graag flirten en vreemdgaan niet perse schuwen. Maar: uiteraard geldt niet voor alle koks! Zodra hij je appt of jullie samen naar het magazijn kunnen gaan heb je beet ;)
pi_190475741
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 17:04 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Oh, als je iets zachtaardigs zoekt, serieus en met diepgang moeten WIJ misschien éérst een afspraakje maken. Ik ben en heb dat allemaal, en nog veel andere goede eigenschappen!
Zo ben ik onder andere een heel goede hobbykok, ik maak overheerlijke uitsmijtertjes, en heb een zwarte band in erotische massages geven. Dus ik wacht op jouw dm of pm

Dag lief Potje Pindakaas, laat mij met Kerst jouw warme dekseltje zijn *)
Hehe, nou mocht het met de kok niks worden dan ben jij de eerste aan wie ik denk! ;)
pi_190475802
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vond het interessant dat je jezelf afvroeg of je hem meer te bieden hebt dan je mooie uiterlijk. Hoe sta je hier zelf in? Wat heb je hem precies te bieden denk je? ;) Welke karaktereigenschappen maken jou uniek?
Ik zou hem inhoudelijk (dus qua karakter) zeker veel te bieden hebben. Ik bedoelde ook niet ''wat heb ik hem meer te bieden dan mijn uiterlijk''. Ik bedoel meer in praktisch opzicht: ik heb nog niks opgebouwd want nog afstuderend. Ik heb dus nog geen vast inkomen, geen sociale huurwoning/koophuis, dat soort zaken. Dingen waar een 42 jarige toch wel naar kijkt denk ik.
pi_190475845
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:05 schreef MaJo het volgende:
Wat een lief topic O+ Ik hoop dat de interesse wederzijds is!
O+ O+
pi_190475864
[quote]0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:47 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]
dubbel
pi_190477859
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:47 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Ik zou hem inhoudelijk (dus qua karakter) zeker veel te bieden hebben. Ik bedoelde ook niet ''wat heb ik hem meer te bieden dan mijn uiterlijk''. Ik bedoel meer in praktisch opzicht: ik heb nog niks opgebouwd want nog afstuderend. Ik heb dus nog geen vast inkomen, geen sociale huurwoning/koophuis, dat soort zaken. Dingen waar een 42 jarige toch wel naar kijkt denk ik.
Sorry, dan had ik dat totaal verkeerd begrepen. ;) Maar goed, ik neem aan dat je zeer binnenkort gaat werken en als hij een beetje een normaal inkomen heeft (en jij volgend jaar ook gaat verdienen) dan wordt er toch van alles mogelijk?

Ik snap dat ik nu een stap of 5 oversla hoor, maar door dat soort dingen zou ik me niet laten tegenhouden. :P En de kans is ook aanwezig dat hij als kok ook geen enorme voorraad spaargeld op de bank heeft staan.
pi_190478977
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 15:36 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Sorry, dan had ik dat totaal verkeerd begrepen. ;)
Geen probleem! :-)
pi_190479036
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 15:36 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Sorry, dan had ik dat totaal verkeerd begrepen. ;) Maar goed, ik neem aan dat je zeer binnenkort gaat werken en als hij een beetje een normaal inkomen heeft (en jij volgend jaar ook gaat verdienen) dan wordt er toch van alles mogelijk?

Ik snap dat ik nu een stap of 5 oversla hoor, maar door dat soort dingen zou ik me niet laten tegenhouden. :P En de kans is ook aanwezig dat hij als kok ook geen enorme voorraad spaargeld op de bank heeft staan.
Dat is waar, ik ben binnenkort wel klaar dus dat biedt zeker perspectief natuurlijk! En ik denk ook vaak 5 stappen vooruit, dus ik ken het :P

Ik zie hem morgen weer. Ik hoop dan ook dat er iets noemenswaardigs gebeurt, ik zal dan even updaten.
pi_190491656
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:47 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Wat studeer je?
pi_190493389
Zou eerst uitvogelen of hij single is. Dan een mooie fles wijn pakken (werkt in horeca toch?), hem showen, vragen wat hij er van vindt, bij positieve reactie vragen of hij een keer (of na het werk) eenzelfde flesje met je wil pakken.

Godver casanova PausNicolaas _O_ _O_ _O_
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_190493585
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 12:21 schreef PausNicolaas het volgende:
Zou eerst uitvogelen of hij single is. Dan een mooie fles wijn pakken (werkt in horeca toch?), hem showen, vragen wat hij er van vindt, bij positieve reactie vragen of hij een keer (of na het werk) eenzelfde flesje met je wil pakken.

Godver casanova PausNicolaas _O_ _O_ _O_
Smooth
-
pi_190501036
Nou jongens, dit verhaal gaat geen happy end krijgen vrees ik!

Ik heb vandaag even gesproken met een collega die hem goed kent omdat ze al een tijdje samenwerken. Die vertelde niet al te positieve dingen over hem, hij zou o.a. een stoker zijn op de werkvloer en daarom van zijn managersfunctie ontheven zijn (dat was hij afgelopen zomer nog).

Ook heeft hij een aantal jaren geleden op zijn andere werk een zo goed als strafbaar feit gepleegd wat ook gewoon te achterhalen is op internet als ik hem google. Ook al weet ik natuurlijk niet precies wat hier gespeeld heeft, toch ben ik flink aan zijn integriteit gaan twijfelen. Ik was echt even sprakeloos toen ik dit allemaal hoorde.. maarja zo zie je maar weer. Ik ken hem natuurlijk helemaal nog niet goed.

Dus ik ga dit maar afkappen denk ik. Jammer, maar better safe than sorry.
pi_190502327
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 19:20 schreef PotPindakaas het volgende:

Ik heb vandaag even gesproken met een collega die hem goed kent omdat ze al een tijdje samenwerken. Die vertelde niet al te positieve dingen over hem, hij zou o.a. een stoker zijn op de werkvloer en daarom van zijn managersfunctie ontheven zijn (dat was hij afgelopen zomer nog).

Ook heeft hij een aantal jaren geleden op zijn andere werk een zo goed als strafbaar feit gepleegd wat ook gewoon te achterhalen is op internet als ik hem google. Ook al weet ik natuurlijk niet precies wat hier gespeeld heeft, toch ben ik flink aan zijn integriteit gaan twijfelen. Ik was echt even sprakeloos toen ik dit allemaal hoorde.. maarja zo zie je maar weer. Ik ken hem natuurlijk helemaal nog niet goed.

Oh wat jammer!! ;( Maar wel de juiste keuze denk ik.
Is het strafbaar feit dat hij gepleegd heeft heel ernstig?
pi_190503230
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:18 schreef Daniane het volgende:

[..]

Oh wat jammer!! ;( Maar wel de juiste keuze denk ik.
Is het strafbaar feit dat hij gepleegd heeft heel ernstig?
Ik stuur je nog even een pm!
pi_190503382
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 19:20 schreef PotPindakaas het volgende:

Nog een reden om niet te snel van bil willen gaan met een collega en waarom de kat uit de boom kijken nuttig kan zijn. Jammer dat het niet zulk positief nieuws is, al kan een mens natuurlijk soms ook gewoon fouten maken en daar nog wel van leren en door veranderen..
pi_190503753
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:59 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nog een reden om niet te snel van bil willen gaan met een collega en waarom de kat uit de boom kijken nuttig kan zijn. Jammer dat het niet zulk positief nieuws is, al kan een mens natuurlijk soms ook gewoon fouten maken en daar nog wel van leren en door veranderen..
Is zeker waar en fouten maken doet iedereen. Maar als ik met hem op date ga met deze voorkennis word het nu meer een ''voordeel van de twijfel'' verhaal. Ben overigens wel benieuwd naar wat hij zelf te vertellen heeft over een en ander, maar mijn intuitie zegt me dat ik het nu op afstand moet houden.
  dinsdag 17 december 2019 @ 21:46:49 #128
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190504557
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:59 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nog een reden om jezelf af te vragen wat de ander je te bieden heeft. En niet alleen maar af te gaan op de vlinders in je buik.
Houd van poesjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')