quote:
Op dinsdag 17 december 2019 19:20 schreef PotPindakaas het volgende:Nou jongens, dit verhaal gaat geen happy end krijgen vrees ik!
Ik heb vandaag even gesproken met een collega die hem goed kent omdat ze al een tijdje samenwerken. Die vertelde niet al te positieve dingen over hem, hij zou o.a. een stoker zijn op de werkvloer en daarom van zijn managersfunctie ontheven zijn (dat was hij afgelopen zomer nog).
Ook heeft hij een aantal jaren geleden op zijn andere werk een zo goed als strafbaar feit gepleegd wat ook gewoon te achterhalen is op internet als ik hem google. Ook al weet ik natuurlijk niet precies wat hier gespeeld heeft, toch ben ik flink aan zijn integriteit gaan twijfelen. Ik was echt even sprakeloos toen ik dit allemaal hoorde.. maarja zo zie je maar weer. Ik ken hem natuurlijk helemaal nog niet goed.
Dus ik ga dit maar afkappen denk ik. Jammer, maar better safe than sorry.
Nog een reden om niet te snel van bil willen gaan met een collega en waarom de kat uit de boom kijken nuttig kan zijn. Jammer dat het niet zulk positief nieuws is, al kan een mens natuurlijk soms ook gewoon fouten maken en daar nog wel van leren en door veranderen..