abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190333069
Hallo dames en heren!

Na af en toe stil wat mee te lezen, ben ik benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Ik ben een 28 jarige meid en sinds kort werk ik 2x per week in de horeca. 3 weken geleden raakte ik tijdens de lunch aan de praat met een van de koks. Dit werd wel een gezellig gesprekje, hadden het terloops over wat dingetjes en we bleven met zijn 2en nog een tijdje zitten.

Vervolgens kwam ik hem later die dag weer tegen omdat ik iets op moest halen in de keuken. Hij lachte vriendelijk naar me en vroeg me of ik rookte, waarop ik nee zei. Hij vroeg vervolgens hoe oud ik was, waarop ik ''28'' antwoordde. Zijn reactie was: ''Ooooow!'' Wellicht onschuldig, maar zijn intonatie verried iets anders, een soort opluchting leek het wel. Want toen ik hem vroeg hoe oud hij was, zei hij met moeite: ik ben IETS ouder. Namelijk 42. Vervolgens kletsten we wat verder voordat ik weer terug ging naar mijn afdeling.

De week daarop kwam ik hem weer tegen en had hij zijn haar geknipt, en leek blij me te zien. Hij gaf me spontaan een high five vroeg me waar ik stond die dag. Toen we later in de keuken een centrale uitleg kregen van een leidinggevende, merkte ik dat hij naar me keek. Toen ik vervolgens oogcontact met hem maakte keken we elkaar een paar seconden aan voordat hij heel lief glimlachte.

Zijn houding heeft me een beetje aan het denken gezet. Hij is immers wel een stukje ouder... ik denk dus niet dat hij interesse heeft. Ik merk wel dat ik nu steeds wat verlegen wordt als ik weer naar de keuken moet, zo stom! Ik word dan zo verlegen terwijl het misschien wel niks betekent.

Anyway, ik sta nooit zo stil bij oudere mannen maar ik merk dat ik wel een beetje nieuwsgierig naar hem geworden ben. Ik zou het wel eens willen onderzoeken, maar weet niet zo goed wat ik voor stap moet zetten?

Wat denken jullie? Heeft hij interesse of zoek ik hier teveel achter?

Aankomende woensdag zie ik hem waarschijnlijk weer. Voel nu al wat zenuwen :facepalm:

Liefs
  zondag 8 december 2019 @ 20:15:19 #2
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190333191
Moeilijk om uit de informatie in te schatten. Ik denk dat alle vrijgezelle man van 42 wel interesse zou hebben in een knappe 28 jarige... ik zou wat vaker in gesprek gaan, kijken of het klikt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190333344
Kans op succes als leuke vrouw... Bij zo een man.. 95% ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190333349
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:15 schreef Keep_Walking het volgende:
Moeilijk om uit de informatie in te schatten. Ik denk dat alle vrijgezelle man van 42 wel interesse zou hebben in een knappe 28 jarige... ik zou wat vaker in gesprek gaan, kijken of het klikt.
Ja dat geloof ik ook wel een beetje. Ik wil inderdaad wel eens vaker een gesprekje met hem voeren. Maar onder werktijd is dat soms lastig. Ik moet eigenlijk nog eens toevallig met hem aan de lunchtafel zitten!
pi_190333386
Kreeg je op viva niet de gewenste antwoorden? :D
pi_190333417
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:22 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Ja dat geloof ik ook wel een beetje. Ik wil inderdaad wel eens vaker een gesprekje met hem voeren. Maar onder werktijd is dat soms lastig. Ik moet eigenlijk nog eens toevallig met hem aan de lunchtafel zitten!
Voeg hem anders eens toe op een sociaal medium (facebook, instagram, snapchat).
pi_190333548
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:24 schreef madam-april het volgende:
Get a life zeg
pi_190333567
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:26 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Voeg hem anders eens toe op een sociaal medium (facebook, instagram, snapchat).
Dat durf ik niet zo goed, straks accepteert hij niet en dan kom ik hem weer tegen op het werk haha
pi_190333611
Puur op basis van de TT, ja hij wil je neuken.

Opgelost slotje
pi_190333644
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:33 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Dat durf ik niet zo goed, straks accepteert hij niet en dan kom ik hem weer tegen op het werk haha
Dan wacht je nog even na een paar gesprekjes, contactmomentjes.

Maar mannen zitten toch wat anders in elkaar dan vrouwen. De meeste mannen willen wel met een vrouw/meisje van 28 contact > een relatie > naar bed, terwijl een vrouw toch vaak haar bedenkingen heeft (in het begin).
pi_190333645
Hij vind z’n groen bloempje wel leuk voor een keertje.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_190333651
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:24 schreef madam-april het volgende:
Dat kan ik me wel voorstellen hoor. Stelletje zure wijven daar.
pi_190333675
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat kan ik me wel voorstellen hoor. Stelletje zure wijven daar.
Haha ja true _O-
pi_190333702
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:38 schreef madam-april het volgende:

[..]

Haha ja true _O-
Ze lopen daar allemaal de heilige maria's uit te hangen. Vallen over dingen waarover je misschien niet eens hoeft te vallen (in dit geval hetgeen wat in dit topic is weggelaten). Nee, niet aan mij besteed.

OT: ik denk niet dat hij in jou geïnteresseerd is zoals jij dat zou willen. Waarschijnlijk lijkt het hem wel wat om je voor een avondje mee naar bed te nemen, maar daar blijft het ook wel bij. Welke reputatie heeft hij op het werk?
pi_190333744
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ze lopen daar allemaal de heilige maria's uit te hangen. Vallen over dingen waarover je misschien niet eens hoeft te vallen (in dit geval hetgeen wat in dit topic is weggelaten). Nee, niet aan mij besteed.
Klopt, het leidde totaal af van het verhaal waar het om ging. Allemaal zulke overtrokken reacties... jammer want er worden ook wel eens nuttige dingen gezegd.
pi_190333771
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel vermakelijk om te lezen. _O-
pi_190333824
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:22 schreef ludovico het volgende:
Als je als vrouw niet lelijk bent, heb je sowieso 95% kans op succes.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_190333894
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dan wacht je nog even na een paar gesprekjes, contactmomentjes.

Maar mannen zitten toch wat anders in elkaar dan vrouwen. De meeste mannen willen wel met een vrouw/meisje van 28 contact > een relatie > naar bed, terwijl een vrouw toch vaak haar bedenkingen heeft (in het begin).
Dit is wel een goeie denk ik. Inderdaad nog een paar x even korte gesprekjes hebben. hem nog eens aan de lunchtafel ontmoeten voor een gesprekje. Overigens heb ik trouwens vrij snel door of iemand oprechte interesse heeft of alleen op zoek is naar een vluchtig avontuurtje.
pi_190333936
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 20:35 schreef Chia het volgende:

Opgelost slotje
En zij hem ook, dubbel geslot deze.
pi_190333937
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:48 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Dit is wel een goeie denk ik. Inderdaad nog een paar x even korte gesprekjes hebben. hem nog eens aan de lunchtafel ontmoeten voor een gesprekje. Overigens heb ik trouwens vrij snel door of iemand oprechte interesse heeft of alleen op zoek is naar een vluchtig avontuurtje.
Uh-huh..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190333986
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:33 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Voor jou hoop ik dat zijn mensenkennis nihil is. Anders is de kans bijzonder groot dat hij voornemens is keihard misbruik te maken van je onschuld.
pi_190334013
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uh-huh..
Dat heeft ze ook wel, daar is dit topic immers op gestoeld. Ze brengt het enkel op een manier dat ze zich van geen kwaad bewust is.
pi_190334671
Het is niet zo dat elke man van 42 een jong bloempje van 28 alleen voor 1x wil. Er zijn genoeg mannen van die leeftijd die nog een gezin willen. Misschien bedoelt hij het wel serieus.
  Vis een optie? zondag 8 december 2019 @ 21:22:45 #24
70532 loveli
N
pi_190334761
Weer eens wat anders dan een "een collega bij het koffieautomaat kijkt naar me wat denkt hij" topic.
crap in = crap out
  zondag 8 december 2019 @ 21:39:44 #25
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_190335165
Wat moet je met zo'n oude vent?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 8 december 2019 @ 21:57:41 #26
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190335510
42 is toch niet oud?
Houd van poesjes
pi_190335657
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:09 schreef PotPindakaas het volgende:
Hallo dames en heren!

Ik ben een 28 jarige meid en sinds kort werk ik 2x per week in de horeca. 3 weken geleden raakte ik tijdens de lunch aan de praat met een van de koks. Dit werd wel een gezellig gesprekje, hadden het terloops over wat dingetjes en we bleven met zijn 2en nog een tijdje zitten.

Vervolgens kwam ik hem later die dag weer tegen omdat ik iets op moest halen in de keuken. Hij lachte vriendelijk naar me en vroeg me of ik rookte, waarop ik nee zei. Hij vroeg vervolgens hoe oud ik was, waarop ik ''28'' antwoordde. Zijn reactie was: ''Ooooow!'' Wellicht onschuldig, maar zijn intonatie verried iets anders, een soort opluchting leek het wel. Want toen ik hem vroeg hoe oud hij was, zei hij met moeite: ik ben IETS ouder. Namelijk 42. Vervolgens kletsten we wat verder voordat ik weer terug ging naar mijn afdeling.

De week daarop kwam ik hem weer tegen en had hij zijn haar geknipt, en leek blij me te zien. Hij gaf me spontaan een high five vroeg me waar ik stond die dag. Toen we later in de keuken een centrale uitleg kregen van een leidinggevende, merkte ik dat hij naar me keek. Toen ik vervolgens oogcontact met hem maakte keken we elkaar een paar seconden aan voordat hij heel lief glimlachte.

Zijn houding heeft me een beetje aan het denken gezet. Hij is immers wel een stukje ouder... ik denk dus niet dat hij interesse heeft. Ik merk wel dat ik nu steeds wat verlegen wordt als ik weer naar de keuken moet, zo stom! Ik word dan zo verlegen terwijl het misschien wel niks betekent.

Anyway, ik sta nooit zo stil bij oudere mannen maar ik merk dat ik wel een beetje nieuwsgierig naar hem geworden ben. Ik zou het wel eens willen onderzoeken, maar weet niet zo goed wat ik voor stap moet zetten?

Aankomende woensdag zie ik hem waarschijnlijk weer. Voel nu al wat zenuwen :facepalm:

Liefs
Ik denk dat het handig is om nog even goed na te denken voor je onder een collega belandt. Ook al werk je niet op dezelfde afdeling, het kan een en ander wat ingewikkeld maken en het is niet altijd even handig voor je imago om binnen een korte periode als nieuweling voor soort van de eerste de beste collega te vallen. Kunnen we allemaal wel of niet terecht vinden en je zal niet de eerste zijn, maar het is vaak wel de realiteit dat erover geluld gaat worden.

Je kan natuurlijk altijd toenadering zoeken onder het mom van uitleg van een of ander gerecht.
pi_190336187
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 22:05 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik denk dat het handig is om nog even goed na te denken voor je onder een collega belandt. Ook al werk je niet op dezelfde afdeling, het kan een en ander wat ingewikkeld maken en het is niet altijd even handig voor je imago om binnen een korte periode als nieuweling voor soort van de eerste de beste collega te vallen. Kunnen we allemaal wel of niet terecht vinden en je zal niet de eerste zijn, maar het is vaak wel de realiteit dat erover geluld gaat worden.

Je kan natuurlijk altijd toenadering zoeken onder het mom van uitleg van een of ander gerecht.
In die zin is er opzich niet echt een probleem. Ik werk als oproepkracht en niet onder vast contract. Ik heb meerdere werkgevers dus mocht dit een ding worden dan kan ik altijd vertrekken natuurlijk. Maar dit zou echt een uiterste oplossing zijn. Zover is het helemaal niet
en wie weet blijft het hierbij. Ik wil niet zomaar stoppen waar ik nu werk.

Toenadering zoeken wil ik opzich wel, maar ik weet niet of het bij hem echt interesse is. Ik wil me dan ook niet meteen te open opstellen

[ Bericht 5% gewijzigd door PotPindakaas op 08-12-2019 22:40:41 (toevoeging) ]
pi_190336312
Laat die boel toch gewoon lekker door die spleet gieren een avondje, en als het bevalt ga je met hem door, en anders zoek je een ander baantje.
pi_190336335
quote:
4s.gif Op zondag 8 december 2019 22:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Laat die boel toch gewoon lekker door die spleet gieren een avondje, en als het bevalt ga je met hem door, en anders zoek je een ander baantje.
Thanks voor dit briljante idee! Ik ga erover nadenken hoor!
  zondag 8 december 2019 @ 22:39:52 #31
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_190336424
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 21:57 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
42 is toch niet oud?
Tuurlijk wel, na je 30e houdt het eigenlijk al op. Het gaat er alleen maar op achteruit vanaf dan.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_190336602
quote:
Hallo dames en heren!

Liefs
Blij dat je de sfeer hier, ondanks de wissewasjes af en toe, toch prettig genoeg vindt om dit hier te posten. :)

Wat betreft de situatie lijkt het me belangrijk om zijn situatie in te schatten. Als ik jou goed begrijp is hij zelf ook single. Heeft hij kinderen?

Als dit niet het geval is zou hij ook op dategebied best geïnteresseerd in je kunnen zijn. Ik denk dat veel mensen uiteindelijk toch zoeken naar een stukje stabiliteit in hun leven. (De mensen die ik ken in ieder geval wel.) Ga het avontuur aan, probeer gesprekken met hem te hebben en een inschatting van zijn persoonlijkheid te maken voor je verder gaat en bij hem het bed induikt.
  zondag 8 december 2019 @ 22:50:15 #33
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190336638
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 22:39 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, na je 30e houdt het eigenlijk al op. Het gaat er alleen maar op achteruit vanaf dan.
Ouch.
Houd van poesjes
pi_190336976
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 22:30 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

In die zin is er opzich niet echt een probleem. Ik werk als oproepkracht en niet onder vast contract. Ik heb meerdere werkgevers dus mocht dit een ding worden dan kan ik altijd vertrekken natuurlijk. Maar dit zou echt een uiterste oplossing zijn. Zover is het helemaal niet
en wie weet blijft het hierbij. Ik wil niet zomaar stoppen waar ik nu werk.

Toenadering zoeken wil ik opzich wel, maar ik weet niet of het bij hem echt interesse is. Ik wil me dan ook niet meteen te open opstellen
Je wil niet een zeker visitekaartje afgeven door je professioneel te gedragen met gepaste afstand? Geen trek in wel kans maken op een aanstelling, ook al is die tijdelijk?
Je denkt niet dat het horecawereldje klein genoeg is om onderling geleuter over te laten slaan naar andere opdrachtgevers?

Als je dat allemaal geen probleem vindt, zou ik me nog eens afvragen waarom je dan wel een probleem maakt van toenadering zoeken zolang je niet zeker weet of het echte interesse is. Vindt je hem dan wel echt leuk genoeg, als je dat risico dan weer niet hoeft te nemen? Waarom zou je wel schaamte voelen als iemand je niet op die manier leuk vindt, terwijl een makkelijk imago op de zaak je niet lijkt te storen?
pi_190337203
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 22:48 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Blij dat je de sfeer hier, ondanks de wissewasjes af en toe, toch prettig genoeg vindt om dit hier te posten. :)

Wat betreft de situatie lijkt het me belangrijk om zijn situatie in te schatten. Als ik jou goed begrijp is hij zelf ook single. Heeft hij kinderen?

Als dit niet het geval is zou hij ook op dategebied best geïnteresseerd in je kunnen zijn. Ik denk dat veel mensen uiteindelijk toch zoeken naar een stukje stabiliteit in hun leven. (De mensen die ik ken in ieder geval wel.) Ga het avontuur aan, probeer gesprekken met hem te hebben en een inschatting van zijn persoonlijkheid te maken voor je verder gaat en bij hem het bed induikt.
Thanks voor je reactie!

Op zijn social media zie ik meerdere foto's van hem met een jongetje waarop ik uit zou kunnen maken dat hij in elk geval 1 kind heeft. Ik zie nergens een vrouw bij staan. Naar aanleiding van zijn gedrag denk ik inderdaad dat hij single is, (of hij houdt gewoon van een beetje flirten ook al is hij bezet). Ik zou zeker nog een aantal keren een leuk gesprek met hem willen om wat meer van hem te weten te komen en hoop ook dat dat er van gaat komen. Hoe het dan verder loopt, ga ik in het kader van de werksfeer natuurlijk goed overdenken mocht er echt iets groeien.
pi_190337509
Ik zit een beetje in dezelfde situatie dus ik ben heel erg benieuwd hoe dit gaat ontwikkelen. En misschien haal ik hier zelf ook nog tips uit, haha!

Ik zou zeker proberen om in gesprek te blijven en wat persoonlijkere onderwerpen aansnijden. Dan merk je vanzelf ook wat hij wel en niet wil delen. (En misschien kun je subtiel vissen naar of hij een vriendin heeft of niet :P). Grapjes maken, lachen werkt altijd goed. :Y
Striving to be more than average.
pi_190339145
quote:
Hallo dames en heren!

Liefs
Gewoon voorstellen om samen wat te gaan drinken. Het klinkt alsof hij interesse heeft en dat ik kennelijk wederzijds.

Waar dat toe gaat leiden, geen idee. Maar 14 jaar verschil is niets bijzonders. Hoogstens ongebruikelijk.
pi_190339168
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 23:26 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Thanks voor je reactie!

Op zijn social media zie ik meerdere foto's van hem met een jongetje waarop ik uit zou kunnen maken dat hij in elk geval 1 kind heeft. Ik zie nergens een vrouw bij staan. Naar aanleiding van zijn gedrag denk ik inderdaad dat hij single is, (of hij houdt gewoon van een beetje flirten ook al is hij bezet). Ik zou zeker nog een aantal keren een leuk gesprek met hem willen om wat meer van hem te weten te komen en hoop ook dat dat er van gaat komen. Hoe het dan verder loopt, ga ik in het kader van de werksfeer natuurlijk goed overdenken mocht er echt iets groeien.
Klinkt best interessant hoor. Gewoon op je eigen inschattingsvermogen vertrouwen en ervoor gaan. Misschien een tikkeltje op je hoede blijven als hij meteen de nadruk op seks legt en het gesprek eerst eens op andere onderwerpen brengen.

(Weet van mezelf als man uit mijn datingperiode dat dit wel een valkuil was.)
pi_190339293
ik weet van mezelf dat ik werk & privé gescheiden houd, om achterlijke situaties te voorkomen.
pi_190339345
Op ieder potje past een deksel.
pi_190342045
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2019 08:49 schreef Juup© het volgende:
Op ieder potje past een deksel.
Wie gelooft er tegenwoordig nog in dit soort flauwekul?
pi_190342103
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:22 schreef ludovico het volgende:
In de horeca kun je er rustig nog een paar procent bij optellen. :Y)
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_190342272
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 20:35 schreef Chia het volgende:

Opgelost slotje
"Pools are perfect for holding water"
pi_190344220
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 08:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Klinkt best interessant hoor. Gewoon op je eigen inschattingsvermogen vertrouwen en ervoor gaan. Misschien een tikkeltje op je hoede blijven als hij meteen de nadruk op seks legt en het gesprek eerst eens op andere onderwerpen brengen.

(Weet van mezelf als man uit mijn datingperiode dat dit wel een valkuil was.)
Op mijn hoede blijven doe ik zeker, wil er wel iets meer uithalen dan een oppervlakkige ONS ;-) Ach, misschien maak ik het ook wel veel groter en betekent het voor hem helemaal niks haha
pi_190344245
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 23:51 schreef Daniane het volgende:
Ik zit een beetje in dezelfde situatie dus ik ben heel erg benieuwd hoe dit gaat ontwikkelen. En misschien haal ik hier zelf ook nog tips uit, haha!

Ik zou zeker proberen om in gesprek te blijven en wat persoonlijkere onderwerpen aansnijden. Dan merk je vanzelf ook wat hij wel en niet wil delen. (En misschien kun je subtiel vissen naar of hij een vriendin heeft of niet :P). Grapjes maken, lachen werkt altijd goed. :Y
Oeh vertel? Wel al een beetje actie ondernomen of in welke stadium zitten jullie? Ben benieuwd!
pi_190344798
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 14:29 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Op mijn hoede blijven doe ik zeker, wil er wel iets meer uithalen dan een oppervlakkige ONS ;-) Ach, misschien maak ik het ook wel veel groter en betekent het voor hem helemaal niks haha
Misschien een privévraag maar wat zou eigenlijk het probleem zijn met een oppervlakkige ONS? ;) Ik hoor vrouwen dit namelijk vaker zeggen, maar mijn instelling zou dan zijn: Weer eens seks gehad, prima.

(Maar misschien denk ik nu veel te veel vanuit mannelijk perspectief hoor.)
pi_190345396
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 14:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Misschien een privévraag maar wat zou eigenlijk het probleem zijn met een oppervlakkige ONS? ;) Ik hoor vrouwen dit namelijk vaker zeggen, maar mijn instelling zou dan zijn: Weer eens seks gehad, prima.

(Maar misschien denk ik nu veel te veel vanuit mannelijk perspectief hoor.)
Zeker, ik heb daar ook helemaal niks op tegen. Maar als ik iemand echt leuk vind dan wil ik er wel iets meer uithalen dan dat. Bijvoorbeeld een aantal keren op date, voordat er uberhaupt meteen op seks overgegaan wordt.
pi_190345409
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 15:23 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Zeker, ik heb daar ook helemaal niks op tegen. Maar als ik iemand echt leuk vind dan wil ik er wel iets meer uithalen dan dat. Bijvoorbeeld een aantal keren op date, voordat er uberhaupt meteen op seks overgegaan wordt.
Begrijpelijk hoor. Dus je vindt hem echt leuk? ;) Dat leid ik nu wel uit je woorden af.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2019 15:24:30 ]
pi_190345510
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 15:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Begrijpelijk hoor. Dus je vindt hem echt leuk? ;) Dat leid ik nu wel uit je woorden af.
Ben wel erg nieuwsgierig naar hem geworden ja :) Eerst vond ik hem te oud, maar hij ziet er wel een stuk jonger uit dus dat scheelt wel een beetje.

Ik zie hem woensdag waarschijnlijk weer en zit even te denken wat een slimme move is. Misschien zoals al eerder gezegd, vragen stellen over zijn gerechten, of gewoon to the point op date vragen? Maar vind het beide wel spannend. Pfff wilde dat hij de move maakte!
pi_190345692
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 15:28 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Ben wel erg nieuwsgierig naar hem geworden ja :) Eerst vond ik hem te oud, maar hij ziet er wel een stuk jonger uit dus dat scheelt wel een beetje.

Ik zie hem woensdag waarschijnlijk weer en zit even te denken wat een slimme move is. Misschien zoals al eerder gezegd, vragen stellen over zijn gerechten, of gewoon to the point op date vragen? Maar vind het beide wel spannend. Pfff wilde dat hij de move maakte!
Hahaha, ik vind het ergens wel grappig om dit soort berichten te lezen. _O- Maar geloof mij: Mannen vinden het heel leuk als jij het initiatief neemt, dat gebeurt namelijk niet zo vaak.

Maar een move is toch ook gewoon een beetje tactische vragen stellen? :) Iets vragen over iemand's privéleven betekent niet meteen dat je met die persoon naar bed wilt toch? Dus inderdaad: Vragen stellen over zijn gerechten en van daaruit werken naar zijn privéleven.

(Bak je thuis ook? Heb je een grote keuken? etc.)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2019 15:36:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')