De horeca is inmiddels overal hetzelfde ja? In mijn tijd werd het op diverse plekken wel degelijk in de smiezen gehouden en meegenomen in bepaalde oordelen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:09 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Duidelijk dat je de horeca niet kent.
Wat een lieve postquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:56 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Neen, dat is het niet.
[..]
Neen, dat is het zeker niet.
Als het alleen om een keertje sex zou gaan zou zijn optreden en zijn vragen, en de reacties op de antwoorden die hij van haar krijgt, heel anders zijn.
Deze man heeft volgens mij heel serieuze interesse in haar en denkt veel aan haar, en heeft de hoop dat het misschien iets kan worden.
Maar het ligt natuurlijk bij de vrouw. En hij zal zich ook bewust zijn van het leeftijdsverschil, maar het kan, het komt vaker voor, en dat gaat ook vaak goed. Een wat oudere man. Begin 40 ben je als man, in zijn totaliteit, op zijn best. Rust, stabiel, levenservaring, de wilde haren en streken merendeels kwijt.
En ts-er, wees toch niet bang! Leef! en geef het leven, je leven, een kans! Het is toch geen junk die je op straat getroffen hebt.
Zeker, is ook waar.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je bent knap? Dat had je nog niet gezegd?
[..]
Hehe, mijn uiterlijk is voor het topic niet zo interessant![]()
Er zijn ontzettend veel singles op deze wereld en in Nederland, volgens mij neemt het percentage steeds meer toe. Niet zo leuk allemaal maar als voordeel dat er voor iedereen ook steeds meer te kiezen valt.En je moet gewoon geluk hebben dat je iemand precies op het juiste moment treft. (Het geluk dat jij nu hebt.)
Dit denk ik ook een beetje. Mocht hij echt interesse hebben dan laat hij het misschien meer aan mij over, om bovenstaande redenen of omdat hij zichzelf niet wil opdringen aan een 28 jarige. Hij werkt daar ook onder vast contract, ik niet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 08:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De horeca is inmiddels overal hetzelfde ja? In mijn tijd werd het op diverse plekken wel degelijk in de smiezen gehouden en meegenomen in bepaalde oordelen.
Het zou ook een rol kunnen spelen in de enigszins terughoudendheid van de kok. Hij is man, ouder, heeft misschien wel een contract daar en financiële verplichtingen zoals alimentatie om aan te voldoen. Voor hem lijkt daarmee het risico groter dan voor haar. Ts kan dus maar beter duidelijk zijn tegenover hem, zodat hij niet zo hoeft te gissen of ze echt op hem zit te wachten.
Nouja, het kan een rol spelen bij hetgeen wat hij denkt toch? Een mooie vrouw zijn heeft misschien als nadeel dat hij sneller naar uiterlijk dan innerlijk kijkt?quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:26 schreef PotPindakaas het volgende:
[..]
Hehe, mijn uiterlijk is voor het topic niet zo interessant
Hoop niet dat dat zo is. Ik schat hem wel wat minder oppervlakkig in, maar het blijven mannen natuurlijk he :p Trouwens, ik doe dat zelf ook hoor. Als hij niet iets aantrekkelijks (voor mij)zou hebben dan zou ik ook wat minder snel bij hem stilstaan denk ik, zeker ook vanwege het leeftijdsverschil. Maar het is een combi, iemand moet voor mij interessant zijn en ook iets hebben qua uiterlijk wat me prikkelt. Bij hem zal het waarschijnlijk net zo zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nouja, het kan een rol spelen bij hetgeen wat hij denkt toch? Een mooie vrouw zijn heeft misschien als nadeel dat hij sneller naar uiterlijk dan innerlijk kijkt?
Ik vond het interessant dat je jezelf afvroeg of je hem meer te bieden hebt dan je mooie uiterlijk. Hoe sta je hier zelf in? Wat heb je hem precies te bieden denk je?quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:57 schreef PotPindakaas het volgende:
[..]
Hoop niet dat dat zo is. Ik schat hem wel wat minder oppervlakkig in, maar het blijven mannen natuurlijk he :p Trouwens, ik doe dat zelf ook hoor. Als hij niet iets aantrekkelijks (voor mij)zou hebben dan zou ik ook wat minder snel bij hem stilstaan denk ik, zeker ook vanwege het leeftijdsverschil. Maar het is een combi, iemand moet voor mij interessant zijn en ook iets hebben qua uiterlijk wat me prikkelt. Bij hem zal het waarschijnlijk net zo zijn.
Oh, als je iets zachtaardigs zoekt, serieus en met diepgang moeten WIJ misschien éérst een afspraakje maken. Ik ben en heb dat allemaal, en nog veel andere goede eigenschappen!quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:25 schreef PotPindakaas het volgende:
[..]
Wat een lieve post![]()
Ik wil het zeker een kans geven, ga volgende week gewoon weer een gesprekje met hem aanknopen. Heb besloten hem eerst nog even niet op social media toe te voegen. Zodra we nog een gesprekje of 2 hebben gehad, zou dat al meer logisch zijn denk ik. Hij heeft ook iets heel zachtaardigs, hij komt op mij over als een serieus iemand die diepgang heeft. Maar genoeg gezwijmeld
Oei, dat valt me dan weer erg tegen. Zeer ver-algemeniserend over mannen. En erger nog, ook nog negatief!quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:57 schreef PotPindakaas het volgende:
[..]
Hoop niet dat dat zo is. Ik schat hem wel wat minder oppervlakkig in, maar het blijven mannen natuurlijk he :p ..............................
Hehe, nou mocht het met de kok niks worden dan ben jij de eerste aan wie ik denk!quote:Op zondag 15 december 2019 17:04 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Oh, als je iets zachtaardigs zoekt, serieus en met diepgang moeten WIJ misschien éérst een afspraakje maken. Ik ben en heb dat allemaal, en nog veel andere goede eigenschappen!
Zo ben ik onder andere een heel goede hobbykok, ik maak overheerlijke uitsmijtertjes, en heb een zwarte band in erotische massages geven. Dus ik wacht op jouw dm of pm
Dag lief Potje Pindakaas, laat mij met Kerst jouw warme dekseltje zijn
Ik zou hem inhoudelijk (dus qua karakter) zeker veel te bieden hebben. Ik bedoelde ook niet ''wat heb ik hem meer te bieden dan mijn uiterlijk''. Ik bedoel meer in praktisch opzicht: ik heb nog niks opgebouwd want nog afstuderend. Ik heb dus nog geen vast inkomen, geen sociale huurwoning/koophuis, dat soort zaken. Dingen waar een 42 jarige toch wel naar kijkt denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vond het interessant dat je jezelf afvroeg of je hem meer te bieden hebt dan je mooie uiterlijk. Hoe sta je hier zelf in? Wat heb je hem precies te bieden denk je?Welke karaktereigenschappen maken jou uniek?
quote:Op zondag 15 december 2019 14:05 schreef MaJo het volgende:
Wat een lief topicIk hoop dat de interesse wederzijds is!
Sorry, dan had ik dat totaal verkeerd begrepen.quote:Op maandag 16 december 2019 13:47 schreef PotPindakaas het volgende:
[..]
Ik zou hem inhoudelijk (dus qua karakter) zeker veel te bieden hebben. Ik bedoelde ook niet ''wat heb ik hem meer te bieden dan mijn uiterlijk''. Ik bedoel meer in praktisch opzicht: ik heb nog niks opgebouwd want nog afstuderend. Ik heb dus nog geen vast inkomen, geen sociale huurwoning/koophuis, dat soort zaken. Dingen waar een 42 jarige toch wel naar kijkt denk ik.
Geen probleem! :-)quote:Op maandag 16 december 2019 15:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Sorry, dan had ik dat totaal verkeerd begrepen.![]()
Dat is waar, ik ben binnenkort wel klaar dus dat biedt zeker perspectief natuurlijk! En ik denk ook vaak 5 stappen vooruit, dus ik ken hetquote:Op maandag 16 december 2019 15:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Sorry, dan had ik dat totaal verkeerd begrepen.Maar goed, ik neem aan dat je zeer binnenkort gaat werken en als hij een beetje een normaal inkomen heeft (en jij volgend jaar ook gaat verdienen) dan wordt er toch van alles mogelijk?
Ik snap dat ik nu een stap of 5 oversla hoor, maar door dat soort dingen zou ik me niet laten tegenhouden.En de kans is ook aanwezig dat hij als kok ook geen enorme voorraad spaargeld op de bank heeft staan.
Wat studeer je?quote:Op maandag 16 december 2019 13:47 schreef PotPindakaas het volgende:
[..]
Ik zou hem inhoudelijk (dus qua karakter) zeker veel te bieden hebben. Ik bedoelde ook niet ''wat heb ik hem meer te bieden dan mijn uiterlijk''. Ik bedoel meer in praktisch opzicht: ik heb nog niks opgebouwd want nog afstuderend. Ik heb dus nog geen vast inkomen, geen sociale huurwoning/koophuis, dat soort zaken. Dingen waar een 42 jarige toch wel naar kijkt denk ik.
Smoothquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:21 schreef PausNicolaas het volgende:
Zou eerst uitvogelen of hij single is. Dan een mooie fles wijn pakken (werkt in horeca toch?), hem showen, vragen wat hij er van vindt, bij positieve reactie vragen of hij een keer (of na het werk) eenzelfde flesje met je wil pakken.
Godver casanova PausNicolaas![]()
![]()
Oh wat jammer!!quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:20 schreef PotPindakaas het volgende:
Nou jongens, dit verhaal gaat geen happy end krijgen vrees ik!
Ik heb vandaag even gesproken met een collega die hem goed kent omdat ze al een tijdje samenwerken. Die vertelde niet al te positieve dingen over hem, hij zou o.a. een stoker zijn op de werkvloer en daarom van zijn managersfunctie ontheven zijn (dat was hij afgelopen zomer nog).
Ook heeft hij een aantal jaren geleden op zijn andere werk een zo goed als strafbaar feit gepleegd wat ook gewoon te achterhalen is op internet als ik hem google. Ook al weet ik natuurlijk niet precies wat hier gespeeld heeft, toch ben ik flink aan zijn integriteit gaan twijfelen. Ik was echt even sprakeloos toen ik dit allemaal hoorde.. maarja zo zie je maar weer. Ik ken hem natuurlijk helemaal nog niet goed.
Dus ik ga dit maar afkappen denk ik. Jammer, maar better safe than sorry.
Ik stuur je nog even een pm!quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
Oh wat jammer!!Maar wel de juiste keuze denk ik.
Is het strafbaar feit dat hij gepleegd heeft heel ernstig?
Nog een reden om niet te snel van bil willen gaan met een collega en waarom de kat uit de boom kijken nuttig kan zijn. Jammer dat het niet zulk positief nieuws is, al kan een mens natuurlijk soms ook gewoon fouten maken en daar nog wel van leren en door veranderen..quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:20 schreef PotPindakaas het volgende:
Nou jongens, dit verhaal gaat geen happy end krijgen vrees ik!
Ik heb vandaag even gesproken met een collega die hem goed kent omdat ze al een tijdje samenwerken. Die vertelde niet al te positieve dingen over hem, hij zou o.a. een stoker zijn op de werkvloer en daarom van zijn managersfunctie ontheven zijn (dat was hij afgelopen zomer nog).
Ook heeft hij een aantal jaren geleden op zijn andere werk een zo goed als strafbaar feit gepleegd wat ook gewoon te achterhalen is op internet als ik hem google. Ook al weet ik natuurlijk niet precies wat hier gespeeld heeft, toch ben ik flink aan zijn integriteit gaan twijfelen. Ik was echt even sprakeloos toen ik dit allemaal hoorde.. maarja zo zie je maar weer. Ik ken hem natuurlijk helemaal nog niet goed.
Dus ik ga dit maar afkappen denk ik. Jammer, maar better safe than sorry.
Is zeker waar en fouten maken doet iedereen. Maar als ik met hem op date ga met deze voorkennis word het nu meer een ''voordeel van de twijfel'' verhaal. Ben overigens wel benieuwd naar wat hij zelf te vertellen heeft over een en ander, maar mijn intuitie zegt me dat ik het nu op afstand moet houden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nog een reden om niet te snel van bil willen gaan met een collega en waarom de kat uit de boom kijken nuttig kan zijn. Jammer dat het niet zulk positief nieuws is, al kan een mens natuurlijk soms ook gewoon fouten maken en daar nog wel van leren en door veranderen..
Nog een reden om jezelf af te vragen wat de ander je te bieden heeft. En niet alleen maar af te gaan op de vlinders in je buik.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nog een reden om niet te snel van bil willen gaan met een collega en waarom de kat uit de boom kijken nuttig kan zijn. Jammer dat het niet zulk positief nieuws is, al kan een mens natuurlijk soms ook gewoon fouten maken en daar nog wel van leren en door veranderen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |