SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Welkomquote:Op zondag 8 december 2019 12:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het leven is druk en chaotisch geworden
Lijkt me van wel...quote:Op zondag 8 december 2019 12:40 schreef livelink het volgende:
Dit is wel een nummer dat in de top2000 thuishoort. Geen idee of die er ook echt in staat.
ja gelukkig welquote:Op zondag 8 december 2019 12:40 schreef livelink het volgende:
Dit is wel een nummer dat in de top2000 thuishoort. Geen idee of die er ook echt in staat.
och vrouwen... die verpesten ook allesquote:Op zondag 8 december 2019 12:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb heel veel andere dingen die me momenteel bezig houden, en ik merk ook dat ik daardoor minder aandacht besteed aan muziek luisteren, dus ook hier. Studie, vrienden, andere hobby's etc nemen de overhand. Plus, ik zit in een band en heb nu een dingetje met een meid, wat ook wel de enige tijd inneemt
Die vrouwen ook altijdquote:Op zondag 8 december 2019 12:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb heel veel andere dingen die me momenteel bezig houden, en ik merk ook dat ik daardoor minder aandacht besteed aan muziek luisteren, dus ook hier. Studie, vrienden, andere hobby's etc nemen de overhand. Plus, ik zit in een band en heb nu een dingetje met een meid, wat ook wel de enige tijd inneemt
Vorig jaar:quote:Op zondag 8 december 2019 12:40 schreef livelink het volgende:
Mooi, op een goede veilige plaats ook.quote:Op zondag 8 december 2019 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar:
909 - Talking Heads - Once In A Lifetime - 1981
Met dank aan Pino: https://www.pino112.nl/top2000/
quote:Op zondag 8 december 2019 12:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
och vrouwen... die verpesten ook alles
Ja, ik vond het nog zo lekker rustig daarvoor, vertel mij wat.quote:
We hadden je wel kunnen waarschuwen, maar dan had je vast niet geluisterd.quote:Op zondag 8 december 2019 12:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vond het nog zo lekker rustig daarvoor, vertel mij wat.
ben je al meegesleept naar een meubelboulevard?quote:Op zondag 8 december 2019 12:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Veilig is een relatief begrip. Vorig jaar waren er meerdere nummers die jarenlang rond de 900-1000 stonden en ineens zakten richting 1900.quote:Op zondag 8 december 2019 12:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi, op een goede veilige plaats ook.
De hele lijst is nog niet bekend tochquote:Op zondag 8 december 2019 12:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Veilig is een relatief begrip. Vorig jaar waren er meerdere nummers die jarenlang rond de 900-1000 stonden en ineens zakten richting 1900.
Gelukkig is ze net zo'n type als ik die houdt van niks doenquote:Op zondag 8 december 2019 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben je al meegesleept naar een meubelboulevard?
er is trouwens een oplossing: geef haar een fok account voor Valentijnsdagquote:Op zondag 8 december 2019 12:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Niet echt: https://www.pino112.nl/top2000/daler.php?jaar=2018&type=jaarquote:Op zondag 8 december 2019 12:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Veilig is een relatief begrip. Vorig jaar waren er meerdere nummers die jarenlang rond de 900-1000 stonden en ineens zakten richting 1900.
nou ze houden nog van niks doen allebei, dus kan nog wel even wachten denk ik.quote:Op zondag 8 december 2019 12:45 schreef livelink het volgende:
Is dit al het moment om MTheBassman te waarschuwen voor wat kinderen met zijn leven zullen gaan doen?
Ik doel op afgelopen jaar. Zie bijvoorbeeld Hunting High and Low van A-ha.quote:Op zondag 8 december 2019 12:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
De hele lijst is nog niet bekend toch
Ze is Spaans en spreekt geen Nederlands, die zal hier toch niks volgenquote:Op zondag 8 december 2019 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
er is trouwens een oplossing: geef haar een fok account voor Valentijnsdag
Nee, want ik ken haar nog maar drie weken en niks staat nog vast, ik wil daar nog lang niet aan denkenquote:Op zondag 8 december 2019 12:45 schreef livelink het volgende:
Is dit al het moment om MTheBassman te waarschuwen voor wat kinderen met zijn leven zullen gaan doen?
Dat is de uitzondering op de regel, samen met The Babys...quote:Op zondag 8 december 2019 12:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik doel op afgelopen jaar. Zie bijvoorbeeld Hunting High and Low van A-ha.
Ah, mañana mañana..quote:Op zondag 8 december 2019 12:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze is Spaans en spreekt geen Nederlands, die zal hier toch niks volgen
[..]
Kutwijvenquote:Op zondag 8 december 2019 12:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
och vrouwen... die verpesten ook alles
Dit vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 8 december 2019 12:49 schreef peaceman het volgende:
ik loop trouwens wat uit... wordt zo'n 13.10
Het einde van de film loopt wat uit...quote:Op zondag 8 december 2019 12:49 schreef peaceman het volgende:
Had je toch beter op Roller coaster kunnen stemmen ipv Child in Timequote:Op zondag 8 december 2019 12:49 schreef peaceman het volgende:
tja had 4 nummers boven de 10 minutenquote:Op zondag 8 december 2019 12:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Had je toch beter op Roller coaster kunnen stemmen ipv Child in Time
Je levert hiermee juist de onderbouwing. Klik even op verschil en je krijgt bovenaan een rijtje platen die 800 tot meer dan 1000 plekken zijn gezakt. En dat zijn zo'n beetje allemaal nummers die al decennia oud zijn en tijdenlang min of meer stabiel in de lijst stonden.quote:Op zondag 8 december 2019 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet echt: https://www.pino112.nl/top2000/daler.php?jaar=2018&type=jaar
Toch nog eentje die ik ook in mijn lijst heb.quote:
Dat zeg ik, A-Ha en The Babys.quote:Op zondag 8 december 2019 12:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je levert hiermee juist de onderbouwing. Klik even op verschil en je krijgt bovenaan een rijtje platen die 800 tot meer dan 1000 plekken zijn gezakt. En dat zijn zo'n beetje allemaal nummers die al decennia oud zijn en tijdenlang min of meer stabiel in de lijst stonden.
Ik heb het qua breedte even wat aangepast:
[ afbeelding ]
Yup. Kwam toen weer de lijst binnen volgens mij.quote:Op zondag 8 december 2019 12:53 schreef Doedezemaar het volgende:
De Sandycoaststemmers zijn dat jaar massaal naar Radio5 overgestapt, of had Hans juist in 2017 z’n dodenbonus te pakken?
Het is een mooi lijstje hoorquote:Op zondag 8 december 2019 12:53 schreef peaceman het volgende:
hierna de laatste uit mijn lijstje.. en daarna een kleine bonus om het gevoel vast te houden voor de laatste week van het jaar.
Wat toevallig zeg, dit is ook het laatste nummer van je lijstquote:
Ik zie net dat dat een ander nummer van ze was, en Eyes of Jenny stond in 2016 en 2018 op ongeveer dezelfde plek. Overduidelijke dodenbonus ja, goed getimed ookquote:Op zondag 8 december 2019 12:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup. Kwam toen weer de lijst binnen volgens mij.
ik kan nu dank je wel zeggen, maar ik wist het natuurlijk alquote:
Tja, Blof moet toch ergens staan....quote:Op zondag 8 december 2019 12:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je levert hiermee juist de onderbouwing. Klik even op verschil en je krijgt bovenaan een rijtje platen die 800 tot meer dan 1000 plekken zijn gezakt. En dat zijn zo'n beetje allemaal nummers die al decennia oud zijn en tijdenlang min of meer stabiel in de lijst stonden.
Ik heb het qua breedte even wat aangepast:
[ afbeelding ]
Ohja, True love was datquote:Op zondag 8 december 2019 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zie net dat dat een ander nummer van ze was, en Eyes of Jenny stond in 2016 en 2018 op ongeveer dezelfde plek. Overduidelijke dodenbonus ja, goed getimed ook
Een stuk of 5 nummers (in plaats van hun halve oeuvre) was genoeg geweest.quote:Op zondag 8 december 2019 12:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, Blof moet toch ergens staan....
Ik ben inmiddels bij de sport op tvquote:Op zondag 8 december 2019 13:04 schreef MadMaster het volgende:
Zit iedereen klaar met het scheermesje tegen de binnenzijde van de pols?
ik word juist vrolijk van dit soort nummersquote:Op zondag 8 december 2019 13:04 schreef MadMaster het volgende:
Zit iedereen klaar met het scheermesje tegen de binnenzijde van de pols?
Ik begrijp je muziekkeuze nu ineens een stuk beter...quote:Op zondag 8 december 2019 13:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik word juist vrolijk van dit soort nummers
Alweer?quote:Op zondag 8 december 2019 13:06 schreef peaceman het volgende:
en de kleine bonus voor het lekkere gevoel
donkere muziek is vaak heel mooi en daar word ik vrolijk van.quote:Op zondag 8 december 2019 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp je muziekkeuze nu ineens een stuk beter...
ja, kon het niet latenquote:
Zal niet meer gebeuren, deze tune is niet meer...quote:Op zondag 8 december 2019 13:06 schreef MTheBassman het volgende:
Ik hoor nu al de DJs er lekker doorheen praten met top 2000 feitjes en verhalen
Je hoort ook direct Bert Haandrikmanquote:Op zondag 8 december 2019 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal niet meer gebeuren, deze tune is niet meer...
Ook dat zal godzijdank niet meer gebeuren...quote:Op zondag 8 december 2019 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je hoort ook direct Bert Haandrikman
zou leuk zijn!quote:Op zondag 8 december 2019 13:08 schreef MTheBassman het volgende:
Bedankt voor de tunes peaceman, ik zal proberen hier weer wat vaker rond te hangen
quote:Op zondag 8 december 2019 13:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb trouwens "Can't Fight This Feeling" van REO Speedwagon geluisterd en ben van mening dat de cover van Bastille veel beter is.
Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 8 december 2019 14:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mooiere productie, betere zang, meer dynamiek...
Er zit juist heel veel dynamiek in, dankzij het orkest.quote:Op zondag 8 december 2019 14:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Hoe kan de zang in godsnaam beter zijn als er bakken autotune overheen gegooid zijn.
En meer dynamiek? Kom op, er zit bijna geen dynamiek in.
En de zang dan? Waarom is die beter volgens jou? En nee, niet 'smaak' als argument gebruiken want je stelt het als feit dat de zang beter is.quote:Op zondag 8 december 2019 14:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zit juist heel veel dynamiek in, dankzij het orkest.
Het enige minpuntje aan de cover is dat delen van het originele nummer zijn weggelaten.
Maar goed, ieder z'n smaak.
Ik vind de stem prettiger en krachtiger klinken.quote:Op zondag 8 december 2019 14:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
En de zang dan? Waarom is die beter volgens jou? En nee, niet 'smaak' als argument gebruiken want je stelt het als feit dat de zang beter is.
Maar je gaat voorbij aan het feit dat hij autotune gebruikt, wat aangeeft dat hij eigenlijk niet kan zingen (niet zuiver in elk geval) want anders heb je geen autotune nodig.quote:Op zondag 8 december 2019 14:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind de stem prettiger en krachtiger klinken.
Hoezo is dat een feit? Waar hoor je dat aan? Ik weet dat zulke technieken anno 2019 worden gebruikt, maar waaraan hoor jij dat hiervan in dit nummer ook sprake is?quote:Op zondag 8 december 2019 14:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar je gaat voorbij aan het feit dat hij autotune gebruikt, wat aangeeft dat hij eigenlijk niet kan zingen (niet zuiver in elk geval) want anders heb je geen autotune nodig.
Dat is overduidelijk te horen. Luister maar eens goed naar het 2e couplet en wanneer hij de hoogte in gaat.quote:Op zondag 8 december 2019 15:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoezo is dat een feit? Waar hoor je dat aan? Ik weet dat zulke technieken anno 2019 worden gebruikt, maar waaraan hoor jij dat hiervan in dit nummer ook sprake is?Of ga je daar gewoon van uit omdat het nu eenmaal 2019 is?
Ik heb ze live gehoord, het was om te janken zo vals.quote:Op zondag 8 december 2019 15:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoezo is dat een feit? Waar hoor je dat aan? Ik weet dat zulke technieken anno 2019 worden gebruikt, maar waaraan hoor jij dat hiervan in dit nummer ook sprake is?Of ga je daar gewoon van uit omdat het nu eenmaal 2019 is?
Dat hoop ik ook voor jullie. Je zou zeggen dat dit niet echt hangweer is.quote:Op zondag 8 december 2019 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop op een rustige nacht hier, zonder jongeren die om half 4 onder ons slaapkamerraam gaan vergaderen
quote:
Goedemorgen dame en heer.quote:
Goede vraag. Ben er eigenlijk ook nog niet aan toe.quote:Op maandag 9 december 2019 06:40 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen dame en heer.
Wie heeft er toch bedacht dat het nu alweer maandag is?
Het lijkt wel alsof de weekenden steeds korter duren.quote:Op maandag 9 december 2019 06:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede vraag. Ben er eigenlijk ook nog niet aan toe.
Die heb je ergens offline staan?quote:Op maandag 9 december 2019 07:10 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb weer internet en zo![]()
Gisteravond lag ineens alles plat. Uit pure ellende maar een paar afleveringen van the Muppet Show gekeken.
Ja, heb een paar jaar geleden alle afleveringen gevonden.quote:
SPOILER: Doei allemaal!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2019 11:50 schreef MadMaster het volgende:
Beaucoup de PlaisirSPOILER: Doei allemaal!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
SPOILER: Doei allemaal!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
SPOILER: Doei allemaal!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Goede reis!quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt goed, Melting draait aan boord...
[ afbeelding ]
Via de ekte TUI koptelefoon...![]()
[ afbeelding ]
quote:Beste passagier, een korte update over uw vlucht OR397 van Amsterdam naar Punta Cana en Aruba, vandaag 9 december.
Momenteel heeft uw vliegtuig vertraging omdat een bemanningslid ziek is geworden aan boord. Er is een nieuwe First Officer onderweg naar Schiphol.
Op dit moment is de vertrektijd gezet op 14:45 uur.
Onze excuses en een goede vlucht. Groet, TUI
Oh neequote:Op maandag 9 december 2019 14:02 schreef MadMaster het volgende:
Niet iedereen houdt kennelijk van Melting's muziek:
[..]
Bied aan ze te vermaken met een leuke DJsetquote:Op maandag 9 december 2019 14:28 schreef MadMaster het volgende:
Inmiddels is er omgeroepen of er een arts of verpleegkundige aan boord is, terwijl de zieke piloot al lang van boord is, en zie ik een medical kit van voren naar achter verplaatst worden...![]()
Ik begin een dagboek...
Die heb ik al aangezet via mijn niet-TUI koptelefoon...quote:Op maandag 9 december 2019 14:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bied aan ze te vermaken met een leuke DJset
quote:
Ja, ook van mij veel plezier gewenst! Geniet van de zon, zee en het goede leven.quote:
Ja, leukquote:Op maandag 9 december 2019 18:34 schreef brother52 het volgende:
Geen DJ vanavond?
Ik kan zo wel een deel van mijn inzending voor de top2000 doen (niet alles want dan ben ik ruim 4 uur bezig). Aan jullie dan de keuze welke liedjes voorbij komen.
Ik begin met de eerste van de lijst en daarna is de volgorde aan jullie tot ik er klaar mee benquote:19:00 - ??:?? Brother52's kansloze inzending voor de top2000
Dan kun je eerst nog anderhalf uur meeluisterenquote:Op maandag 9 december 2019 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier wordt het tv vanavond, ik ga een poging doen om wakker te blijven voor Lala land
Nah, er wordt ook nog zo naar de samenvatting van de handbal gekekenquote:Op maandag 9 december 2019 18:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je eerst nog anderhalf uur meeluisteren
Ik zal zo eens inschakelenquote:Op maandag 9 december 2019 18:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik begin met de eerste van de lijst en daarna is de volgorde aan jullie tot ik er klaar mee ben
11!quote:Op maandag 9 december 2019 19:02 schreef brother52 het volgende:
Anathema - A Natural Disaster
Roep maar een nummer van 2 t/m 35 voor de volgende
De nummer 1 van mijn inzending. Een absolute nummer 1 vind ik te moeilijk om te kiezen.quote:Op maandag 9 december 2019 19:02 schreef CindieY het volgende:
Horen we je absolute nummer 1 of wat de nummer 1 is van je inzending?
daar heb je toch geen last van CindieY ?quote:
Daar ben ik nog te jong voorquote:Op maandag 9 december 2019 19:10 schreef just me het volgende:
[..]
daar heb je toch geen last van CindieY ?
Wat vreemd! Refreshen ?quote:Op maandag 9 december 2019 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb geen idee wat er loos is, maar ik krijg een foutmelding bij het laden van de luister-site
Cookies? Cache? Andere browser?quote:Op maandag 9 december 2019 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb geen idee wat er loos is, maar ik krijg een foutmelding bij het laden van de luister-site
Hier wil de site ook niet laden.quote:Op maandag 9 december 2019 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Mmm..... ik ook.quote:Op maandag 9 december 2019 19:12 schreef DJ11 het volgende:
Drie browsers geprobeerd, zonder resultaat.
Goede keusquote:
Ik ben druk aan het reanimerenquote:Op maandag 9 december 2019 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wilde inschakelen, maar ik begrijp dat we dood zijn?
Nou, nou, nou, voel je je zo beroerd vandaag?quote:Op maandag 9 december 2019 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wilde inschakelen, maar ik begrijp dat we dood zijn?
quote:Op maandag 9 december 2019 19:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, voel je je zo beroerd vandaag?
Ik zet het alvast op twitter. Schijnt normaal te zijn.quote:
Valt mee eigenlijk. Als ik persoonlijk dood was, had ik waarschijnlijk niet zoveel kunnen typen.quote:Op maandag 9 december 2019 19:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, voel je je zo beroerd vandaag?
Heartbeat - I'm looking for a heartbeatquote:
Ik ken de band wel idd, maar niet al hun werk.quote:Op maandag 9 december 2019 19:31 schreef brother52 het volgende:
Ze zijn hier ook alleen maar bekend van hun paar kleine hitjes maar hebben zoveel mooie muziek gemaakt.
Van Brothers top2000 inzendingen, dus dat gaat van 1 tot 35 (Rafeiroquote:
Nee, nummers roepenquote:
Ja, ik kende de band ook wel.quote:Op maandag 9 december 2019 19:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ken de band wel idd, maar niet al hun werk.
Ah, dank.quote:Op maandag 9 december 2019 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Van Brothers top2000 inzendingen, dus dat gaat van 1 tot 35 (Rafeiro)
Nummer 25 en 29 zijn geweest en de andere nummers weet ik even niet.
Volume komt zoquote:Op maandag 9 december 2019 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Is het geluid aan de zachte kant of ligt dat aan mij?
Bingo!quote:Op maandag 9 december 2019 19:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, nummers roepen
van 1 t/m 35. 1, 9, 11, 25 en 29 hebben we al gehad.
Hihi, doe dan maar nummer drie.quote:Op maandag 9 december 2019 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Van Brothers top2000 inzendingen, dus dat gaat van 1 tot 35 (Rafeiro)
Nummer 25 en 29 zijn geweest en de andere nummers weet ik even niet.
Dat is snelquote:
Bier voor iedereen?quote:Op maandag 9 december 2019 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is snel![]()
Je kent de straf voor valse bingo vast wel.
Ik dacht eigenlijk verzwaard met stenen in de Amstel, maar dit kan ook.quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk verzwaard met stenen in de Amstel, maar dit kan ook.
We kunnen ook allebei doen. Maar dan eerst mijn idee.quote:Op maandag 9 december 2019 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk verzwaard met stenen in de Amstel, maar dit kan ook.
Ja, dat is wel praktischerquote:Op maandag 9 december 2019 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
We kunnen ook allebei doen. Maar dan eerst mijn idee.
Omdat ze overdag werken?quote:Op maandag 9 december 2019 19:40 schreef CindieY het volgende:
Waarom moeten mensen 's avonds nog boren?
Omdat tandartsen ook wel bijbeunen.quote:Op maandag 9 december 2019 19:40 schreef CindieY het volgende:
Waarom moeten mensen 's avonds nog boren?
Rode of suiker?quote:Op maandag 9 december 2019 19:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bietje tijdens de uitvaart kan ook
quote:Op maandag 9 december 2019 19:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bietje tijdens de uitvaart kan ook
op volume 10 op repeat aanzetten en dan in een hotel gaan slapen.quote:
Ja, ik kan me daar heel veel bij voorstellen. Hopelijk is het een kwestie van 1 schilderijtje ophangen.quote:
Of straks 31 roepen. Doet het ook goed met volume op 11quote:Op maandag 9 december 2019 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
op volume 10 op repeat aanzetten en dan in een hotel gaan slapen.
Toch maar liever 18quote:Op maandag 9 december 2019 19:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of straks 31 roepen. Doet het ook goed met volume op 11
"HEE BUURMAN! 31!!!!!"quote:Op maandag 9 december 2019 19:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of straks 31 roepen. Doet het ook goed met volume op 11
Ja, ik had eigenlijk veel heftigere nummers van Brother52 verwacht.quote:Op maandag 9 december 2019 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Begon wat saai, dit, maar het einde is toch wel lekker.
Tot nu toe hebben jullie de veilige opties gekozen maar daar komt zo wel verandering inquote:Op maandag 9 december 2019 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik had eigenlijk veel heftigere nummers van Brother52 verwacht.
Heb je er ook een nummer bij dat daadwerkelijk de top2000 gaat halen, Brother?
Het kunnen ook dames zijn, hoor.quote:Op maandag 9 december 2019 19:48 schreef Rafeiro het volgende:
Joch van 18 trap je niet meer zo weg, laat staan 31.
Diaan die playbacktquote:Op maandag 9 december 2019 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kunnen ook dames zijn, hoor.
Heb je er vrouwelijke artiesten bij, Brother52?
Dat is leuk! Is jouw pakketje nog goed gekomen?quote:Op maandag 9 december 2019 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Krijg ik net een email "Your parcel will be delivered tomorrow at <mijn adres>". Email is afkomstig van die Amerikaanse vriendin naar wie ik een pakket heb gestuurd.
Dus ik denk "wtf? Dat pakket moet niet naar mij, dat moet naar Minneapolis! Sturen ze het ding terug of wat?!". Tot mij een luchtje ging branden. Ze heeft zélf een pakket naar mij gestuurd.![]()
Maar wel
Die van 18 en 31 trappen terug.quote:Op maandag 9 december 2019 19:48 schreef Rafeiro het volgende:
Joch van 18 trap je niet meer zo weg, laat staan 31.
Ja, 3 stuks.quote:Op maandag 9 december 2019 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kunnen ook dames zijn, hoor.
Heb je er vrouwelijke artiesten bij, Brother52?
#vrouwenquotumquote:
Oh wel tof dan.quote:Op maandag 9 december 2019 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Krijg ik net een email "Your parcel will be delivered tomorrow at <mijn adres>". Email is afkomstig van die Amerikaanse vriendin naar wie ik een pakket heb gestuurd.
Dus ik denk "wtf? Dat pakket moet niet naar mij, dat moet naar Minneapolis! Sturen ze het ding terug of wat?!". Tot mij een lichtje ging branden. Ze heeft zélf een pakket naar mij gestuurd.![]()
Maar wel
Aiquote:Op maandag 9 december 2019 19:51 schreef brother52 het volgende:
18 vind ik trouwens wel een heel erg dappere keuze
4 zelfs! Kim Deal van the Pixies ook nog natuurlijk.quote:
In de Most Wanted lijst van Europol stond een paar jaar geleden maar 1 vrouw. Dus daar heb ik op Facebook even op gereageerd met "We moeten meer vrouwen in topposities hebben!"quote:
Vrouwen laten zich meteen oppakkenquote:Op maandag 9 december 2019 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In de Most Wanted lijst van Europol stond een paar jaar geleden maar 1 vrouw. Dus daar heb ik op Facebook even op gereageerd met "We moeten meer vrouwen in topposities hebben!"
Misschien ga ik Tool ooit wel begrijpen.quote:
Goed voor het contrast. Je moet alleen wel even een kwartiertje geduld hebbenquote:
Merkel is er al.quote:Op maandag 9 december 2019 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In de Most Wanted lijst van Europol stond een paar jaar geleden maar 1 vrouw. Dus daar heb ik op Facebook even op gereageerd met "We moeten meer vrouwen in topposities hebben!"
PEANUT BUTTER BALLS!!!quote:Op maandag 9 december 2019 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
@:spijkerbroek, wat is nu een typisch Amerikaanse snack die ze zou kunnen sturen?
Buiten bizarre smaken kitkat, m&m etc.
Dat klinkt zo vies en lekker op het zelfde momentquote:Op maandag 9 december 2019 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
PEANUT BUTTER BALLS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik houd van pindakaas, maar dit lijkt me niet lekker. Net als van die pindaflips.quote:Op maandag 9 december 2019 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
PEANUT BUTTER BALLS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik las al dat dit nummer ruim 15 minuten duurt.quote:Op maandag 9 december 2019 19:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goed voor het contrast. Je moet alleen wel even een kwartiertje geduld hebben
Hun laatste album vind ik een stuk toegankelijker dan hun oudere werk.quote:Op maandag 9 december 2019 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien ga ik Tool ooit wel begrijpen.
Is gewoon cornflakes in de vorm van een balletje met pindakaassmaak. En natuurlijk 6 kilo suiker per balletje.quote:Op maandag 9 december 2019 19:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat klinkt zo vies en lekker op het zelfde moment
En kletskoppen? Of pindakoeken?quote:Op maandag 9 december 2019 19:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik houd van pindakaas, maar dit lijkt me niet lekker. Net als van die pindaflips.
Maar het verveelt geen seconde.quote:Op maandag 9 december 2019 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik las al dat dit nummer ruim 15 minuten duurt.
Ik vind het inderdaad best leuk tot nog toe.quote:Op maandag 9 december 2019 20:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar het verveelt geen seconde.
Als je van polyritmes en veel maatwisselingen houdt ten minste...
+1quote:Op maandag 9 december 2019 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad best leuk tot nog toe.
Vind het wel tof. Moet je een keer dubbelzoute drop sturenquote:Op maandag 9 december 2019 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik stuur haar chocoladepepernoten en hagelslagmini's, zij stuurt mij peanut butter balls. Dan is de suiker weer eerlijk verdeeld tussen de VS en Nederland.
Dit klinkt bijna poëtisch.quote:Op maandag 9 december 2019 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik stuur haar chocoladepepernoten en hagelslagmini's, zij stuurt mij peanut butter balls. Dan is de suiker weer eerlijk verdeeld tussen de VS en Nederland.
Ze heeft hier drop gehad en dat was, op z'n zachtst gezegd, geen succes. Inclusief dreigementen dat ik dat niet mocht sturen, op straffe van ghosting.quote:Op maandag 9 december 2019 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vind het wel tof. Moet je een keer dubbelzoute drop sturen
Broodje rookworst, met wat Doesburgse mosterd danquote:Op maandag 9 december 2019 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze heeft hier drop gehad en dat was, op z'n zachtst gezegd, geen succes. Inclusief dreigementen dat ik dat niet mocht sturen, op straffe van ghosting.
Bederfelijke waren lijkt me niet verstandigquote:Op maandag 9 december 2019 20:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Broodje rookworst, met wat Doesburgse mosterd dan
Rookworst en mosterd zijn nog wel redelijk houdbaarquote:Op maandag 9 december 2019 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bederfelijke waren lijkt me niet verstandig
Ik heb nog wel zoiets meegestuurd:
[ afbeelding ]
Ik ook hoor. Maar ik hou wel van het idee van controle.quote:Op maandag 9 december 2019 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Ik laat me gewoon verrassen. Ik hoor sowieso veel muziek die ik niet of nauwelijks ken.
Zeker?quote:
Ik noteer het. Elke keer pepernoten gaat ook een keer vervelenquote:Op maandag 9 december 2019 20:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Rookworst en mosterd zijn nog wel redelijk houdbaar
Dat ergens ook weer een illusie is, jij kent zijn lijstje nietquote:Op maandag 9 december 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar ik hou wel van het idee van controle.
Mwoag, ik verwacht van jou geen Mariah Carey.quote:
Eén keer trek je de conclusie. Vriendschap is een illusie..quote:Op maandag 9 december 2019 20:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat ergens ook weer een illusie is, jij kent zijn lijstje niet
Wel punten voor naam band en titel van de song.quote:Op maandag 9 december 2019 20:15 schreef brother52 het volgende:
31. Meshuggah - Dancers To A Discordant System
Nou, als je ziet wat de Top 2000 wél haalt, dan zou dit er ook best in kunnen.quote:Op maandag 9 december 2019 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan op zich snappen dat dit de Top 2000 niet haalt....
We kunnen het misschien wel in de top 10 krijgen.quote:Op maandag 9 december 2019 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik ook wel hoorquote:Op maandag 9 december 2019 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het nu ook wel een beetje een zooitjequote:Op maandag 9 december 2019 20:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor
Het ligt niet gemakkelijk in het gehoor maar zit zo ontzettend goed in elkaar. En ook live is het gewoon superstrak, wat ook wel moet, anders wordt het een zootje.
Met een Lordi-masker opquote:Op maandag 9 december 2019 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik probeer me Diaan voor te stellen die dit playbackt.
Snap ik. ze spelen 3 verschillende maatsoorten tegelijk en eentje ook nog met polyritme.quote:Op maandag 9 december 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook wel een beetje een zooitje
En met een DollyDotsjurkje aan, want dat is het volgende nummer dat ze moet playbacken en er is geen tijd om om te kleden.quote:
Keer wat anders dan een ontploffende grillroom.quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Keer wat anders dan een ontploffende grillroom.
Je mag een nummer roepen tussen 1 en 35.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |