SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Welkomquote:Op zondag 8 december 2019 12:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het leven is druk en chaotisch geworden
Lijkt me van wel...quote:Op zondag 8 december 2019 12:40 schreef livelink het volgende:
Dit is wel een nummer dat in de top2000 thuishoort. Geen idee of die er ook echt in staat.
ja gelukkig welquote:Op zondag 8 december 2019 12:40 schreef livelink het volgende:
Dit is wel een nummer dat in de top2000 thuishoort. Geen idee of die er ook echt in staat.
och vrouwen... die verpesten ook allesquote:Op zondag 8 december 2019 12:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb heel veel andere dingen die me momenteel bezig houden, en ik merk ook dat ik daardoor minder aandacht besteed aan muziek luisteren, dus ook hier. Studie, vrienden, andere hobby's etc nemen de overhand. Plus, ik zit in een band en heb nu een dingetje met een meid, wat ook wel de enige tijd inneemt
Die vrouwen ook altijdquote:Op zondag 8 december 2019 12:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb heel veel andere dingen die me momenteel bezig houden, en ik merk ook dat ik daardoor minder aandacht besteed aan muziek luisteren, dus ook hier. Studie, vrienden, andere hobby's etc nemen de overhand. Plus, ik zit in een band en heb nu een dingetje met een meid, wat ook wel de enige tijd inneemt
Vorig jaar:quote:Op zondag 8 december 2019 12:40 schreef livelink het volgende:
Mooi, op een goede veilige plaats ook.quote:Op zondag 8 december 2019 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar:
909 - Talking Heads - Once In A Lifetime - 1981
Met dank aan Pino: https://www.pino112.nl/top2000/
quote:Op zondag 8 december 2019 12:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
och vrouwen... die verpesten ook alles
Ja, ik vond het nog zo lekker rustig daarvoor, vertel mij wat.quote:
We hadden je wel kunnen waarschuwen, maar dan had je vast niet geluisterd.quote:Op zondag 8 december 2019 12:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vond het nog zo lekker rustig daarvoor, vertel mij wat.
ben je al meegesleept naar een meubelboulevard?quote:Op zondag 8 december 2019 12:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Veilig is een relatief begrip. Vorig jaar waren er meerdere nummers die jarenlang rond de 900-1000 stonden en ineens zakten richting 1900.quote:Op zondag 8 december 2019 12:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi, op een goede veilige plaats ook.
De hele lijst is nog niet bekend tochquote:Op zondag 8 december 2019 12:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Veilig is een relatief begrip. Vorig jaar waren er meerdere nummers die jarenlang rond de 900-1000 stonden en ineens zakten richting 1900.
Gelukkig is ze net zo'n type als ik die houdt van niks doenquote:Op zondag 8 december 2019 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben je al meegesleept naar een meubelboulevard?
er is trouwens een oplossing: geef haar een fok account voor Valentijnsdagquote:Op zondag 8 december 2019 12:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Niet echt: https://www.pino112.nl/top2000/daler.php?jaar=2018&type=jaarquote:Op zondag 8 december 2019 12:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Veilig is een relatief begrip. Vorig jaar waren er meerdere nummers die jarenlang rond de 900-1000 stonden en ineens zakten richting 1900.
nou ze houden nog van niks doen allebei, dus kan nog wel even wachten denk ik.quote:Op zondag 8 december 2019 12:45 schreef livelink het volgende:
Is dit al het moment om MTheBassman te waarschuwen voor wat kinderen met zijn leven zullen gaan doen?
Ik doel op afgelopen jaar. Zie bijvoorbeeld Hunting High and Low van A-ha.quote:Op zondag 8 december 2019 12:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
De hele lijst is nog niet bekend toch
Ze is Spaans en spreekt geen Nederlands, die zal hier toch niks volgenquote:Op zondag 8 december 2019 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
er is trouwens een oplossing: geef haar een fok account voor Valentijnsdag
Nee, want ik ken haar nog maar drie weken en niks staat nog vast, ik wil daar nog lang niet aan denkenquote:Op zondag 8 december 2019 12:45 schreef livelink het volgende:
Is dit al het moment om MTheBassman te waarschuwen voor wat kinderen met zijn leven zullen gaan doen?
Dat is de uitzondering op de regel, samen met The Babys...quote:Op zondag 8 december 2019 12:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik doel op afgelopen jaar. Zie bijvoorbeeld Hunting High and Low van A-ha.
Ah, mañana mañana..quote:Op zondag 8 december 2019 12:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze is Spaans en spreekt geen Nederlands, die zal hier toch niks volgen
[..]
Kutwijvenquote:Op zondag 8 december 2019 12:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
och vrouwen... die verpesten ook alles
Dit vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 8 december 2019 12:49 schreef peaceman het volgende:
ik loop trouwens wat uit... wordt zo'n 13.10
Het einde van de film loopt wat uit...quote:Op zondag 8 december 2019 12:49 schreef peaceman het volgende:
Had je toch beter op Roller coaster kunnen stemmen ipv Child in Timequote:Op zondag 8 december 2019 12:49 schreef peaceman het volgende:
tja had 4 nummers boven de 10 minutenquote:Op zondag 8 december 2019 12:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Had je toch beter op Roller coaster kunnen stemmen ipv Child in Time
Je levert hiermee juist de onderbouwing. Klik even op verschil en je krijgt bovenaan een rijtje platen die 800 tot meer dan 1000 plekken zijn gezakt. En dat zijn zo'n beetje allemaal nummers die al decennia oud zijn en tijdenlang min of meer stabiel in de lijst stonden.quote:Op zondag 8 december 2019 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet echt: https://www.pino112.nl/top2000/daler.php?jaar=2018&type=jaar
Toch nog eentje die ik ook in mijn lijst heb.quote:
Dat zeg ik, A-Ha en The Babys.quote:Op zondag 8 december 2019 12:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je levert hiermee juist de onderbouwing. Klik even op verschil en je krijgt bovenaan een rijtje platen die 800 tot meer dan 1000 plekken zijn gezakt. En dat zijn zo'n beetje allemaal nummers die al decennia oud zijn en tijdenlang min of meer stabiel in de lijst stonden.
Ik heb het qua breedte even wat aangepast:
[ afbeelding ]
Yup. Kwam toen weer de lijst binnen volgens mij.quote:Op zondag 8 december 2019 12:53 schreef Doedezemaar het volgende:
De Sandycoaststemmers zijn dat jaar massaal naar Radio5 overgestapt, of had Hans juist in 2017 z’n dodenbonus te pakken?
Het is een mooi lijstje hoorquote:Op zondag 8 december 2019 12:53 schreef peaceman het volgende:
hierna de laatste uit mijn lijstje.. en daarna een kleine bonus om het gevoel vast te houden voor de laatste week van het jaar.
Wat toevallig zeg, dit is ook het laatste nummer van je lijstquote:
Ik zie net dat dat een ander nummer van ze was, en Eyes of Jenny stond in 2016 en 2018 op ongeveer dezelfde plek. Overduidelijke dodenbonus ja, goed getimed ookquote:Op zondag 8 december 2019 12:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup. Kwam toen weer de lijst binnen volgens mij.
ik kan nu dank je wel zeggen, maar ik wist het natuurlijk alquote:
Tja, Blof moet toch ergens staan....quote:Op zondag 8 december 2019 12:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je levert hiermee juist de onderbouwing. Klik even op verschil en je krijgt bovenaan een rijtje platen die 800 tot meer dan 1000 plekken zijn gezakt. En dat zijn zo'n beetje allemaal nummers die al decennia oud zijn en tijdenlang min of meer stabiel in de lijst stonden.
Ik heb het qua breedte even wat aangepast:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |