SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zondag 8 december 2019 00:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Je hebt het langer volgehouden dan bijna iedereen![]()
De black IPA ging ook bij elke slok lekkerder smaken, moet ik zeggen. Maar dat kan ook liggen aan het relatief hoge alcoholpercentage.quote:
quote:Op zondag 8 december 2019 00:04 schreef livelink het volgende:
[..]
De black IPA ging ook bij elke slok lekkerder smaken, moet ik zeggen. Maar dat kan ook liggen aan het relatief hoge alcoholpercentage.
Goedemorgen.quote:
Dank je wel.quote:
Nog niets. Maar misschien later op de dag nog wel.quote:
quote:
Dank je wel.quote:Op zondag 8 december 2019 09:39 schreef livelink het volgende:
En dan zeg je even niks om middernacht?
Gefeliciteerd Melting![]()
Bohemian Rhapsody en Hotel California?quote:Op zondag 8 december 2019 09:47 schreef peaceman het volgende:
over tien minuten begin ik ongeveer met twee liedjes waar ik niet op gestemd heb, maar die onlosmakelijk verbonden zijn met de top 2000.
De Boer Dat Is Een Kerel en Roller Coaster natuurlijk...quote:Op zondag 8 december 2019 09:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody en Hotel California?
Na de handbal schakelen we inquote:Op zondag 8 december 2019 09:47 schreef peaceman het volgende:
over tien minuten begin ik ongeveer met twee liedjes waar ik niet op gestemd heb, maar die onlosmakelijk verbonden zijn met de top 2000.
Die twee vallen er volgend jaar net zo hard weer uit.quote:Op zondag 8 december 2019 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Boer Dat Is Een Kerel en Roller Coaster natuurlijk...
Ze zullen aanzienlijk zakken, maar ik durf de weddenschap wel aan dat ze er nog in staan dan...quote:Op zondag 8 december 2019 09:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die twee vallen er volgend jaar net zo hard weer uit.
Ik gok dat Rollercoaster niet veel gaat zakken, Boudewijn en Claudia houden het helaas ook nog steeds vol. En als ik dan lees dat iemand het al op 3 uitvaarten heeft gehoord, dan voorspel ik dat het echt een blijvertje is (wat de luisteraar vakkundig door de strot is geduwd). Ik vind het echt een beroerd nummer, ik las de motivatie van iemand “omdat mijn vader altijd country speelde”. Ok dan, ik hou van country, maar niet van dit soort gezemel. Ik snap het echt niet.quote:Op zondag 8 december 2019 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zullen aanzienlijk zakken, maar ik durf de weddenschap wel aan dat ze er nog in staan dan...
hij is dit jaar wel anders, maar in grote lijnen wel hetzelfdequote:Op zondag 8 december 2019 10:03 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij zei ik vorig jaar hetzelfde, maar je lijstje kan qua inhoud over het algemeen mijn goedkeuring wel hebben. Niet dat dat iets zegt of waard is, maar ik zal daarom wel meeluisteren, zo lang het kan...
Hoe lang (in tijd) is je lijstje?quote:Op zondag 8 december 2019 10:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij is dit jaar wel anders, maar in grote lijnen wel hetzelfde
Daarom zei ik ook in tijd. In nummers wist ik het al.quote:
Tnx. Ik lees en post af en toe mee in de top2000 maar heb mijn username iets eenvoudiger gemaakt.quote:
Het is een makkelijk in het gehoor liggend deuntje, waar, vanwege de titel, een hoop mensen een emotionele gebeurtenis op plakken.quote:Op zondag 8 december 2019 10:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik gok dat Rollercoaster niet veel gaat zakken, Boudewijn en Claudia houden het helaas ook nog steeds vol. En als ik dan lees dat iemand het al op 3 uitvaarten heeft gehoord, dan voorspel ik dat het echt een blijvertje is (wat de luisteraar vakkundig door de strot is geduwd). Ik vind het echt een beroerd nummer, ik las de motivatie van iemand “omdat mijn vader altijd country speelde”. Ok dan, ik hou van country, maar niet van dit soort gezemel. Ik snap het echt niet.
voor en na de top 2000 ben je ook van harte welkom hierquote:Op zondag 8 december 2019 10:06 schreef Tris het volgende:
[..]
Tnx. Ik lees en post af en toe mee in de top2000 maar heb mijn username iets eenvoudiger gemaakt.
Maar eigenlijk nooit jullie zender beluisterd. Blij dat ik dat ontdekt heb nu.
Eensquote:Op zondag 8 december 2019 10:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een makkelijk in het gehoor liggend deuntje, waar, vanwege de titel, een hoop mensen een emotionele gebeurtenis op plakken.
Nu is het een hype, omdat het een vrij recente song is. Ik denk dat het wel zal kelderen.
En zo niet, dan betekent het kennelijk genoeg voor de mensen om het weer hoog te laten eindigen...
Dank je wel.quote:Op zondag 8 december 2019 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Melting, van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
[ afbeelding ]
de naam van de show.. oei.. goede vraag...quote:Op zondag 8 december 2019 10:08 schreef just me het volgende:
peaceman wat is de naam van de show ? en tot hoelang ?
Nou had je die microfoon moeten gebruiken, dan kan je toelichten waarom je tot je keuze bent gekomen...quote:Op zondag 8 december 2019 10:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
de naam van de show.. oei.. goede vraag...
iets simpels als:
Normale Top 2000 inzendlijst van Peaceman
Duur tot circa 13.00 uur
Tot dusver nummers die wel de nodige emoties teweeg brengen.quote:Op zondag 8 december 2019 10:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
de naam van de show.. oei.. goede vraag...
iets simpels als:
Normale Top 2000 inzendlijst van Peaceman
Duur tot circa 13.00 uur
bij elk nummer zeggen dat ik het een geweldig nummer vind? mwah wordt snel saai denk ik..quote:Op zondag 8 december 2019 10:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou had je die microfoon moeten gebruiken, dan kan je toelichten waarom je tot je keuze bent gekomen...
Nee, als dat je enige motivatie is, laat dan maar...quote:Op zondag 8 december 2019 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij elk nummer zeggen dat ik het een geweldig nummer vind? mwah wordt snel saai denk ik..
er zitten in elk geval geen politieke gedachtes achter, al zou je dat bij een enkeling kunnen denken.quote:Op zondag 8 december 2019 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, als dat je enige motivatie is, laat dan maar...
Je zou ook kunnen zeggen wat je aan een bepaald nummer fantastisch vind.quote:Op zondag 8 december 2019 10:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
er zitten in elk geval geen politieke gedachtes achter, al zou je dat bij een enkeling kunnen denken.
fantastische opmerkingquote:Op zondag 8 december 2019 10:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen wat je aan een bepaald nummer fantastisch vind.
die onthoud ik voor volgend jaarquote:Op zondag 8 december 2019 10:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen wat je aan een bepaald nummer fantastisch vind.
quote:Op zondag 8 december 2019 10:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou had je die microfoon moeten gebruiken, dan kan je toelichten waarom je tot je keuze bent gekomen...
willekeurig dit keerquote:Op zondag 8 december 2019 10:23 schreef CindieY het volgende:
Is je volgorde willekeurig of van laag naar hoog?
quote:Op zondag 8 december 2019 10:16 schreef just me het volgende:
[..]
fantastische opmerking
jaartje ouder, jaartje wijzer
nee niet mijn beste 35 nummers ooit, want anders hadden bepaalde bands er te vaak ingestaan en er staan nummers bij die eerste 35 die nog nooit iemand gehoord heeft buiten radio 49.quote:Op zondag 8 december 2019 10:28 schreef CindieY het volgende:
Nog een vraag. Bestaat je stemlijstje uit jouw beste 35 nummers ooit of is daar enige nuance in aangebracht voor de Top 2000?
Check. Ik stem eigenlijk nooit, omdat ik er dan een Top 2000-lijstje van moet maken en niet mijn beste 35 nummers ooit. Want daarvan zou een groot gedeelte de Top 2000 niet eens halen.quote:Op zondag 8 december 2019 10:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee niet mijn beste 35 nummers ooit, want anders hadden bepaalde bands er te vaak ingestaan en er staan nummers bij die eerste 35 die nog nooit iemand gehoord heeft buiten radio 49.
Dus ja er is wel enige nuance in aangebracht. En Mark Hollis verdiende door zijn overlijden een extra stem als eerbetoon.
ja daarom mix ik dat altijd een beetje. Ik ben ook zich niet zo heel erg van de dodenbonus toepassen, maar ik vind wel dat Talk Talk een plekje bij de eerste 100 verdient. Daarom een extra stem dit jaar.quote:Op zondag 8 december 2019 10:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Check. Ik stem eigenlijk nooit, omdat ik er dan een Top 2000-lijstje van moet maken en niet mijn beste 35 nummers ooit. Want daarvan zou een groot gedeelte de Top 2000 niet eens halen.
quote:Op zondag 8 december 2019 10:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Comic Sans. Want has been seen, can't be unseen
Sorryquote:Op zondag 8 december 2019 10:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Comic Sans. Want has been seen, can't be unseen
Michael Kiwanuka is er zo eentje waarvan ik toch al tijden denk dat ik me er eens meer in moet verdiepen. Ik kom eigenlijk nooit verder dan z'n hits/singles.quote:Op zondag 8 december 2019 10:34 schreef peaceman het volgende:
Ik zal de nummers even gaan vermelden:
Michael Kiwanuka - Love & Hate
quote:Op zondag 8 december 2019 10:34 schreef peaceman het volgende:
Ik zal de nummers even gaan vermelden:
Michael Kiwanuka - Love & Hate
het is echt de moeite waard om dat te doen.quote:Op zondag 8 december 2019 10:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Michael Kiwanuka is er zo eentje waarvan ik toch al tijden denk dat ik me er eens meer in moet verdiepen. Ik kom eigenlijk nooit verder dan z'n hits/singles.
DJ 11 is dit met me eens.quote:Op zondag 8 december 2019 10:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is echt de moeite waard om dat te doen.
quote:Op zondag 8 december 2019 10:39 schreef livelink het volgende:
In mijn spotify-jaaroverzicht bleek Michael Kiwanuka mijn meest beluisterde artiest te zijn. Terecht.
Bij mij is dat Editors. Maar dat is voorspelbaarquote:Op zondag 8 december 2019 10:39 schreef livelink het volgende:
In mijn spotify-jaaroverzicht bleek Michael Kiwanuka mijn meest beluisterde artiest te zijn. Terecht.
Geen Ry xquote:Op zondag 8 december 2019 10:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij mij is dat Editors. Maar dat is voorspelbaar
Mijn top 5 dit jaar was:
1. Editors
2. The Chemical Brothers
3. Royksopp
4. Air
5. Massive Attack
En begin dit jaar is m'n Spotify gehackt geweest, dus in die Spotify Stories krijg je zo'n 'jouw muziek veranderde met de seizoenen' en dan begint het met zo'n rappert of urban-ding ofzo
Bij mij is dat.... [vertel ik lekker nog niet, maar wie mijn shows heeft gevolgd, kan het wel raden]quote:Op zondag 8 december 2019 10:39 schreef livelink het volgende:
Het origineel, niet die kutcoverquote:Op zondag 8 december 2019 10:41 schreef peaceman het volgende:
Simon & Garfunkel - The sound of silence
er schieten me wel wat namen te binnen ja...quote:Op zondag 8 december 2019 10:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij mij is dat.... [vertel ik lekker nog niet, maar wie mijn shows heeft gevolgd, kan het wel raden]
Van de top 5 van mijn zoon kende ik alleen nummer 5. Er is nog een wereld van muziek die voor mij onbekend is.quote:Op zondag 8 december 2019 10:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij mij is dat Editors. Maar dat is voorspelbaar
Mijn top 5 dit jaar was:
1. Editors
2. The Chemical Brothers
3. Royksopp
4. Air
5. Massive Attack
En begin dit jaar is m'n Spotify gehackt geweest, dus in die Spotify Stories krijg je zo'n 'jouw muziek veranderde met de seizoenen' en dan begint het met zo'n rappert of urban-ding ofzo
Niet gewoon de Pet Shop Boys?quote:Op zondag 8 december 2019 10:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij mij is dat.... [vertel ik lekker nog niet, maar wie mijn shows heeft gevolgd, kan het wel raden]
Nee, alhoewel die met een nieuwe EP, twee singles en een paar B-kanten ook bijna een volwaardig album hebben afgeleverd in 2019. Ze zouden maar zo eens op #2 kunnen staan.quote:
is de nummer 1 charlie?quote:Op zondag 8 december 2019 10:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, alhoewel die met een nieuwe EP, twee singles en een paar B-kanten ook bijna een volwaardig album hebben afgeleverd in 2019. Ze zouden maar zo eens op #2 kunnen staan.
de mooiste vind ik eigenlijk Hole in the river, maar dat kent werkelijk niemandquote:Op zondag 8 december 2019 10:45 schreef DJ11 het volgende:
Crowded House - Into Temptation![]()
Bijna net zo mooi als Four Seasons In One Day
Dat zal vast de nummer 1 van 2018 zijn geweest.quote:
Heb het even nagekeken en dat ene synthesizer-duo staat toch op #1quote:
0 punten voor mijquote:Op zondag 8 december 2019 10:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb het even nagekeken en dat ene synthesizer-duo staat toch op #1(zal komen omdat ze ook een nogal indrukwekkende back catalogue hebben)
De artiest waarvan ik dat deze op #1 stond(en), blijkt op #2 te staan
Voor wat het waard is: mijn topnummer van 2019 op Spotify is ook daadwerkelijk de #1* in mijn jaarlijst.quote:
Oerend Hard van Normaal?quote:Op zondag 8 december 2019 10:55 schreef peaceman het volgende:
heb trouwens met mijn lijstje ook wel een paar nummers proberen te redden. hierna komt er daar eentje van
Zegt mij ook niks. De zus van Bob?quote:Op zondag 8 december 2019 10:53 schreef livelink het volgende:
In mijn top 5 stond ook Hozier en Supertramp en Rie Sinclair (maar die laatste is echt onbekend)
Dat geldt voor mij ook welquote:Op zondag 8 december 2019 10:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: mijn topnummer van 2019 op Spotify is ook daadwerkelijk de #1* in mijn jaarlijst.
* Het jaar duurt nog dik drie weken
Ik heb mijn luisteraars gisteren nog een plezier gedaan met Mariah Careyquote:Op zondag 8 december 2019 11:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook wel
* die laatste 3 weken komt er voornamelijk kerstmuziek uit.
quote:Op zondag 8 december 2019 11:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb mijn luisteraars gisteren nog een plezier gedaan met Mariah Carey
weet je dat zeker?quote:Op zondag 8 december 2019 11:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik weet verder niks van haar.quote:
Het had langer gekund (maar die heb je gelukkig niet gepakt).quote:Op zondag 8 december 2019 11:06 schreef peaceman het volgende:
Pink Floyd - Shine on you crazy diamond
Die regel heb ik mezelf ook opgelegdquote:Op zondag 8 december 2019 11:04 schreef livelink het volgende:
Ik vind het ieder jaar weer moeilijk te bepalen op welk nummer van George Michael ik moet stemmen. Deze heb ik regelmatig op gestemd, maar dit jaar is het weer Freedom geworden.
Mijn principe om maar op 1 nummer per artiest te stemmen brengt me soms in de problemen.
begrijpelijk. Dit jaar heb ik bij twee bands toch een tweede nummer gedaan.quote:Op zondag 8 december 2019 11:04 schreef livelink het volgende:
Ik vind het ieder jaar weer moeilijk te bepalen op welk nummer van George Michael ik moet stemmen. Deze heb ik regelmatig op gestemd, maar dit jaar is het weer Freedom geworden.
Mijn principe om maar op 1 nummer per artiest te stemmen brengt me soms in de problemen.
Ik had liever het origineel gehoord.quote:Op zondag 8 december 2019 11:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De luistercijfers halveerden in no-time
ow dat echos? brrr..quote:Op zondag 8 december 2019 11:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Het had langer gekund (maar die heb je gelukkig niet gepakt).
#jij durftquote:Op zondag 8 december 2019 11:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja die. In mijn slapeloze jaren pakte ik dat nummer steevast mee in de top2000quote:
ik merk dat ik steeds slechter tegen die slapeloze nachten kanquote:Op zondag 8 december 2019 11:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja die. In mijn slapeloze jaren pakte ik dat nummer steevast mee in de top2000
Goedemorgen spijkerbroek. Een beetje opgeknapt?quote:
Niet echt. Maar ik leef nog.quote:Op zondag 8 december 2019 11:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen spijkerbroek. Een beetje opgeknapt?
Als je er in zit kan je er tegen is mijn ervaring. Maar godzijdank zit ik er nu niet meer in. En als je dan een incidentele slechte nacht hebt is het wel erg.quote:Op zondag 8 december 2019 11:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik merk dat ik steeds slechter tegen die slapeloze nachten kan
Je wordt ouder, papa...quote:Op zondag 8 december 2019 11:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik merk dat ik steeds slechter tegen die slapeloze nachten kan
Als je papa bent, bén je al ouder.quote:
oh shoot dat is niet prettigquote:Op zondag 8 december 2019 11:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, what's going on is dat ik volgende week maandag te horen krijg of mijn appartement (en de rest van de flat) gesloopt of gerenoveerd wordt.
Waar hoop je op?quote:Op zondag 8 december 2019 11:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, what's going on is dat ik volgende week maandag te horen krijg of mijn appartement (en de rest van de flat) gesloopt of gerenoveerd wordt.
quote:Op zondag 8 december 2019 11:23 schreef spijkerbroek het volgende:
oh dearquote:Op zondag 8 december 2019 11:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, laten we hopen dat onze stemmen hebben geholpen.quote:Op zondag 8 december 2019 11:24 schreef peaceman het volgende:
Tim Hardin - How can we hang on to a dream
een paar collega's hebben er ook 'spontaan' op gestemd...quote:Op zondag 8 december 2019 11:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, laten we hopen dat onze stemmen hebben geholpen.
Nou, dit hok staat al sinds 2000 op de nominatie om gesloopt te worden en er moet echt wel wat gebeuren. Het liefst heb ik ook sloop en nieuwbouw, maar dan moet ik wel een goed onderkomen krijgen, tijdelijk of permanent maakt me niet uit. En de huur niet teveel omhoog.quote:
Huur.quote:
en de mijne... hier krijg ik zo'n enorme top 2000 vibe vanquote:
Laten we hopen dat het dit jaar realiteit wordt.quote:Op zondag 8 december 2019 11:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
en de mijne... hier krijg ik zo'n enorme top 2000 vibe van
anders misschien een actie met wat piloten?quote:Op zondag 8 december 2019 11:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het dit jaar realiteit wordt.
Strange fruit?quote:Op zondag 8 december 2019 11:28 schreef peaceman het volgende:
hierna het nummer wat nog nooit heeft ontbroken in mijn persoonlijke muzieklijsten. velen hier zullen dan wel weten welk nummer dat zal zijn.
nee, maar die heb ik wel al gedraaidquote:
nee, dit nummer staat al sinds halverwege de jaren 80 in mijn lijstenquote:
Ja, ik luister pas sinds 10.30quote:Op zondag 8 december 2019 11:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, maar die heb ik wel al gedraaid
normaal gebeurt dat niet...quote:
u heeft een uitstekende smaakquote:Op zondag 8 december 2019 11:31 schreef livelink het volgende:
Het 3e nummer op rij waar ik ook op heb gestemd.
Merci beaucoup, Oscar.quote:Op zondag 8 december 2019 11:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bonjour
Monsieur Melting, Bonne anniversaire 🍰
wederom goedemorgenquote:
C'est ne pas Melting, c'est Fondantquote:Op zondag 8 december 2019 11:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bonjour
Monsieur Melting, Bonne anniversaire 🍰
Als je het omdraait heb je een prima campagne voor het zakkenrollerprobleemquote:
Of gewoon een bijzonder accurate marketingslogan.quote:Op zondag 8 december 2019 11:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je het omdraait heb je een prima campagne voor het zakkenrollerprobleem
Die gebruikersnaam kun je mooi voor een kloon pakken, Melting.quote:
quote:Op zondag 8 december 2019 11:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Die gebruikersnaam kun je mooi voor een kloon pakken, Melting.
Dat je weg moet blijven uit Amsterdam is dan de boodschap?quote:Op zondag 8 december 2019 11:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Of gewoon een bijzonder accurate marketingslogan.
Het kan toch niet als een hele grote verrassing zijn gekomen?quote:Op zondag 8 december 2019 11:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]deze heb ik ook... geen idee dat jij die ook had gekozen.
quote:Op zondag 8 december 2019 11:42 schreef livelink het volgende:
Dit is het nationalistische hoekje van jouw stemlijst?
Communicatie is belangrijk in een huwelijk *kuch*quote:Op zondag 8 december 2019 11:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]deze heb ik ook... geen idee dat jij die ook had gekozen.
is daar een emoticon voor?quote:Op zondag 8 december 2019 11:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Communicatie is belangrijk in een huwelijk *kuch*
R.E.M. niet, maar wel dit nummer. Er zijn zoveel goede nummers om uit te kiezen van ze.quote:Op zondag 8 december 2019 11:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kan toch niet als een hele grote verrassing zijn gekomen?
Een van deze?quote:
Niet als het om stemlijsten gaatquote:Op zondag 8 december 2019 11:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Communicatie is belangrijk in een huwelijk *kuch*
Niet? Heerlijk nummer!quote:Op zondag 8 december 2019 11:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze had ik bij jou echt niet verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
tja ik was Split Enz en Rage Against the Machine vergetenquote:Op zondag 8 december 2019 11:56 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, PJ vergeten in mijn lijst te zetten.
quote:Op zondag 8 december 2019 11:55 schreef peaceman het volgende:
Pearl Jam - JeremyMooi nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Golf ze.quote:Op zondag 8 december 2019 11:58 schreef just me het volgende:
dank je voor je muziekjes peaceman
![]()
fijne dag verder
jij ookquote:Op zondag 8 december 2019 11:58 schreef just me het volgende:
![]()
fijne dag verder
Fijne dagquote:Op zondag 8 december 2019 11:58 schreef just me het volgende:
![]()
fijne dag verder
quote:Op zondag 8 december 2019 11:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mooi nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ratm heb ik er volgens mij nog nooit in gehad.quote:Op zondag 8 december 2019 11:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik was Split Enz en Rage Against the Machine vergeten
quote:Op zondag 8 december 2019 11:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mooi nummer.Ik heb nooit begrepen wat er zo bijzonder is aan Pearl JamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 8 december 2019 12:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat er zo bijzonder is aan Pearl Jam
Dat is niet zo'n bekende van hun, toch?quote:
ehmmm ja wel dus...quote:Op zondag 8 december 2019 12:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n bekende van hun, toch?
Ik had deze genoemd in het Herfstmuziek-topic. Straalt voor mij echt het herfstgevoel uit.quote:Op zondag 8 december 2019 12:02 schreef peaceman het volgende:
straks 1 van de mooiste Nederlandstalige coupletten ooit....
en nel is dood en mama, chrisje
iedereen gaat maar dood
en de rest drinkt bier in het cafe
het regent in de straten
er is niemand in de stad
want niemand van mijn vrienden nam me mee
Nooit in de Top 40 volgens mij ofzo, maar wel een klassiekerquote:
op en top Nederbluesquote:Op zondag 8 december 2019 12:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had deze genoemd in het Herfstmuziek-topic. Straalt voor mij echt het herfstgevoel uit.
quote:
Zegt me niks, ben er nog nooit geweest...quote:Op zondag 8 december 2019 12:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is ook mijn eerste associatie.
Blijft u even aan de lijn...quote:Op zondag 8 december 2019 12:10 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 moet heel even de was ophangen, maar blijft luisteren
quote:Op zondag 8 december 2019 12:10 schreef Melting het volgende:
Leeftijd
Of ik nou 50, 70 of 80 jaar word
Het zijn voor mij slechts getallen
Ik blijf zo lang mogelijk leven
Al moet ik er dood bij neervallen.
ok kerstboomerquote:
Jeuj...... einde kerstboomstress in huize livelink.quote:
Ook op gestemd als eerbetoon.quote:
hoe dan ook een prachtig liedjequote:Op zondag 8 december 2019 12:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook op gestemd als eerbetoon.
Tom Petty is voor mij een blijvertje geworden, dus deze misschien ook.
doe mij maar theequote:
Ja, maar ik heb nooit eerder op Talk Talk gestemd. Dus ergens voelt het ook wel hypocriet.quote:
alleen als het diep paars is.quote:
Kunnen we er niet ergens een protestsong van weten te maken?quote:Op zondag 8 december 2019 12:27 schreef peaceman het volgende:
Dit moet terug in de top 10 van de top 2000 in 2020.
Deep Purple - Child in time![]()
![]()
quote:Op zondag 8 december 2019 12:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 heeft alleen Theo Thee
[ afbeelding ]
Tegen kinderen die in je tuin op de tijm gaat staan?quote:Op zondag 8 december 2019 12:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Kunnen we er niet ergens een protestsong van weten te maken?
Met de titel kun je wel wat.
Wat alleen maar kon gebeuren omdat ze niet op school zijn vanwege het gebrek aan leerkrachtenquote:Op zondag 8 december 2019 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tegen kinderen die in je tuin op de tijm gaat staan?
quote:Op zondag 8 december 2019 12:30 schreef DJ11 het volgende:
De slogan "Wie Aaaaaaaaaa zegt, moet ook B zeggen" was aan Deep Purple duidelijk niet besteed.
Ik houd helemaal niet van acties maar ga toch eens nadenken of ik in dit geval een uitzondering ga maken.quote:Op zondag 8 december 2019 12:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Kunnen we er niet ergens een protestsong van weten te maken?
Met de titel kun je wel wat.
Ik laat de Top 2000 gewoon voor wat het is. Ik ga mijn eigen Top 200 allertijden binnenkort herzien (ben al met de voorbereidingen bezig). Het resultaat hoop ik zo rond maart op Radio 49 uit te zenden, verspreid over 4 shows.quote:Op zondag 8 december 2019 12:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van acties maar ga toch eens nadenken of ik in dit geval een uitzondering ga maken.
Ik hoor dit nummer altijd in het laatste uur van het jaar en nu voor het eerst niet in de huidige top 10.
Ik denk dat ik m zelf op ga zetten!
Helaas stond ik zelf niet. Tijdens het optuigen van de kerstboom ging ik onverklaarbaar door mijn enkel en lag op de grond. Gelukkig maar één bal gesneuveld.quote:
ik ben nog bezig met mijn top 2000quote:Op zondag 8 december 2019 12:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik laat de Top 2000 gewoon voor wat het is. Ik ga mijn eigen Top 200 allertijden binnenkort herzien (ben al met de voorbereidingen bezig). Het resultaat hoop ik zo rond maart op Radio 49 uit te zenden, verspreid over 4 shows.
welkom terug! en blijf terugkomenquote:Op zondag 8 december 2019 12:35 schreef MTheBassman het volgende:
Ian Gillan schreeuwde naar mij, dus ik ben hier weer eens
Maar je krijgt er zoveel voor terug...quote:Op zondag 8 december 2019 12:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas stond ik zelf niet. Tijdens het optuigen van de kerstboom ging ik onverklaarbaar door mijn enkel en lag op de grond. Gelukkig maar één bal gesneuveld.
Het is toch een riskante bezigheid hoor, zo'n kerstboom optuigen.
Kijk je wel een beetje uit?quote:Op zondag 8 december 2019 12:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas stond ik zelf niet. Tijdens het optuigen van de kerstboom ging ik onverklaarbaar door mijn enkel en lag op de grond. Gelukkig maar één bal gesneuveld.
Welkom terug.quote:Op zondag 8 december 2019 12:35 schreef MTheBassman het volgende:
Ian Gillan schreeuwde naar mij, dus ik ben hier weer eens
Het leven is druk en chaotisch gewordenquote:
quote:Op zondag 8 december 2019 12:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Om het overzichtelijk te houden, heb ik een volgorde aangebracht. Ik doe eerst de jaarlijst én een Top 100 van de jaren 10. Dan zet ik een dikke streep; alles nieuwer dan 2019 kan niet mee in de Top 200 allertijden. Ik heb al een rijtje nummers klaarstaan die er sowieso in gaan komen.quote:Op zondag 8 december 2019 12:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben nog bezig met mijn top 2000maar verwacht niet dat ik die uit ga zenden
heb je een leven ofzo?quote:Op zondag 8 december 2019 12:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het leven is druk en chaotisch geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |