SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Het beste adres voor al uw primeurs!
Die hebben ze er een paar jaar geleden nog uitgehouden. In welke context genoemd? Als die hele boerenlobby maar geen succes heeftquote:
Waar komen die vandaan dan? Ze waren er dit jaar opeensquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:51 schreef Cee het volgende:
Suzan en Freek is mijn Zoutelande van dit jaar.
Dan wist jij vast dat ie al 33 jaar dood is, dat hadden ze bij Radio 2 nog niet helemaal door.quote:
Nieuwe binnenkomer.quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die hebben ze er een paar jaar geleden nog uitgehouden. In welke context genoemd? Als die hele boerenlobby maar geen succes heeft
misschien treed hij op als hologram?quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan wist jij vast dat ie al 33 jaar dood is, dat hadden ze bij Radio 2 nog niet helemaal door.
"Ondanks zijn populariteit gaat hij zelden in op uitnodigingen voor optredens"
Nieuwe binnenkomer.quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die hebben ze er een paar jaar geleden nog uitgehouden. In welke context genoemd? Als die hele boerenlobby maar geen succes heeft
Radio 2 draait ze vaak. Vorig jaar stond het al in het lijstje van Rabbering.quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar komen die vandaan dan? Ze waren er dit jaar opeens
In het buurthuis in sidderburen zeker, waar ze m via een diavoorstelling als hologram projecterenquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
misschien treed hij op als hologram?
Het stond ook op een plaatje met de hoogste 10 NL-liedjes op alfabetische volgorde.quote:
ze hadden voor Als het avond is veel succes op Facebook met coversquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar komen die vandaan dan? Ze waren er dit jaar opeens
Van mij Rollercoaster. Zoveel gehoord en ik vind het gewoon niets.quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:51 schreef Cee het volgende:
Suzan en Freek is mijn Zoutelande van dit jaar.
Ja best een geinige zanger.quote:
pas nou op dat je de hele boerengemeenschap niet achter je aan krijgtquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja best een geinige zanger.
Maar die kutboeren hebben hem natuurlijk op 300 geflikkerd.
Als de Boer is een n keerl er daarmee niet inkomt vind ik dat nog een te verdedigen compromisquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik wel een paar keer voorbij zien komen, kan haast niet missenquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als de Boer is een n keerl er daarmee niet inkomt vind ik dat nog een te verdedigen compromis
Ja t is toch ook kutvolk? Distributiecentra en snelwegen willen blokkeren en dreigen met een hongerwinter a la 1944. Dan snap je er echt helemaal niks van hoor.quote:
Denk het wel en die verdient ook wel een plekje. Ergens rond plek 1000 ofzo.quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:56 schreef peaceman het volgende:
Bad Guy zal het toch ook wel gehaald hebben?
Kon zomaar eens de enige stem voor dit nummer zijn!quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:34 schreef BobW het volgende:
Ook nog maar even snel een lijstje gemaakt
[...]
Apache Indian - Boom Shack-A-Lak
Ik word er ook wel moe van. Ze hoeven mij niet lastig te vallen met hun irrationele gejank.quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja t is toch ook kutvolk? Distributiecentra en snelwegen willen blokkeren en dreigen met een hongerwinter a la 1944. Dan snap je er echt helemaal niks van hoor.
Achtbaan op Acht!quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 10:
1. Bohrhap
2. Eagles
3. Piano man
4. Africa
5. Black
6. Fix You
7. Stairway
8. Rollercoaster
9. Wish You Were Here
10. Nothing Else Matters
Ze gedragen zich alsof ze de autoriteit zijn en alles voor het zeggen hebben en alles kunnen maken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
pas nou op dat je de hele boerengemeenschap niet achter je aan krijgt
als je maar een grote bek opzet krijg je alles voor elkaarquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze gedragen zich alsof ze de autoriteit zijn en alles voor het zeggen hebben en alles kunnen maken.
Flikker lekker op.
https://www.nporadio2.nl/(...)2000-stemfinaledag-2quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goh, Annemiek doet 2 keer een uur, Wie zal er niet komen opdagen? Zal 't Rob zijn?
Waar is deep purple?quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 10:
1. Bohrhap
2. Eagles
3. Piano man
4. Africa
5. Black
6. Fix You
7. Stairway
8. Rollercoaster
9. Wish You Were Here
10. Nothing Else Matters
Nooit een teamplayer geweest. Als enige niet komen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/(...)2000-stemfinaledag-2
Stond al niet in dit lijstje.
Je kan ook weer overdrijven. Het is vooral irritant omdat dit een precedent schept voor ieder gekwetst groepje dat dan maar ergens hun frustratie op gaat loslaten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar als ze de top 2000 verneuken dan pik ik dat niet hoor.
Dat was een meltdown-grapje.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan ook weer overdrijven. Het is vooral irritant omdat dit een precedent schept voor ieder gekwetst groepje dat dan maar ergens hun frustratie op gaat loslaten.
Ik niet. Anti-racisme enzo en zie t echt in heel veel lijstje voorbijkomenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:03 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik gok zelf dat Kiwanuka wat gaat dalen omdat het vorig jaar volgens mij zo hoog kwam omdat het onder andere in de top2000 quiz werd aangehaald
Vorig jaar zaten we op de stemfinaledag al in topic 6, dus we mogen ook wel opschietenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Topic begint nu op snelheid te raken trouwens.
Hij heeft waarschijnlijk al genoeg gesocialized tijdens de collecteweek. En op Oudejaarsdag zal hij vast weer in de studio dansen met Stasse en Ruud om bij de eerste Bonanza2020 weer ziek af te haken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nooit een teamplayer geweest. Als enige niet komen.
Ja ik zie het hier op FOK wel regelmatig voorbij komen maar op social media weer een stuk minder. Sowieso merk ik wel een verschil met hier en de lijstjes die ik op Facebook voorbij zie komen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik niet. Anti-racisme enzo en zie t echt in heel veel lijstje voorbijkomen
Uiteraard zijn de lijstjes hier stukken beter.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja ik zie het hier op FOK wel regelmatig voorbij komen maar op social media weer een stuk minder. Sowieso merk ik wel een verschil met hier en de lijstjes die ik op Facebook voorbij zie komen.
Op Facebook zitten tegenwoordig dan ook alleen nog maar bejaardenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja ik zie het hier op FOK wel regelmatig voorbij komen maar op social media weer een stuk minder. Sowieso merk ik wel een verschil met hier en de lijstjes die ik op Facebook voorbij zie komen.
Die hebben vaak nog best een prima muzieksmaak. Veel Deep Purple en Led Zeppelin enzo.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op Facebook zitten tegenwoordig dan ook alleen nog maar bejaarden
Bejaarden? Nee, dat zijn behaarden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die hebben vaak nog best een prima muzieksmaak. Veel Deep Purple en Led Zeppelin enzo.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bejaarden? Nee, dat zijn behaarden.
18x op the Cats, dat hoeft voor mij ook nietquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe bejaard. Als je 80+ bent zul je eerder op Elvis stemmen ofzo.
Da's pas behaardquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
18x op the Cats, dat hoeft voor mij ook niet
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
18x op the Cats, dat hoeft voor mij ook niet
Als ze überhaupt weten hoe een computer werktquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe bejaard. Als je 80+ bent zul je eerder op Elvis stemmen ofzo.
Truequote:Op zaterdag 7 december 2019 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ze überhaupt weten hoe een computer werkt
Die eigen keuze toevoegen, dat gaat 'm niet worden..quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ze überhaupt weten hoe een computer werkt
Bejaarde!quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey, ik heb wel een bevestigingsmail gehad, maar klikte net de stemlijst aan en moest nog op opslaan klikken, mijn lijst stond er nog.
Was mijn 2e lijstje, waarschijnlijk wat laks geworden.quote:
Normaal zal wel dat walgelijke boerennummer zijnquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:21 schreef Cassa95 het volgende:
Wel bizar dat Rowwen Heze, Iron Maiden, Ede Staal en Normaal bij de 10 hoogste binnenkomers horen (met volgens mij ook Arcade, Als het avond is, Rollercoaster, IJskoud en nog twee die ik niet meer kon herinneren)
Klopt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Normaal zal wel dat walgelijke boerennummer zijn
Volgens mij niet hoor. Het was Rollercoaster en de regularsquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:26 schreef Cassa95 het volgende:
Normaal stond ook in het lijstje '10 hoogste van NL product' tussen natuurlijk Avond, Over De Muur, Zoutelande en Rollercoaster, dus hou je hart maar vast
Wat zou dat treurig zijnquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, dat vreet hij niet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat wel snel de realiteit gaat wordenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:30 schreef peaceman het volgende:
Child in time mag de top 10 niet uit hoor..
Gebeurt niet. Plek 8 ofzo. Ik vrees wel voor Boudewijn.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:30 schreef peaceman het volgende:
Ik heb mn best gedaan...quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:30 schreef peaceman het volgende:
Ik ook... al mijn collega’s hebben er ook geheel vrijwillig op gestemdquote:
quote:Oooooo ooooooo ooooooo
Oooooo ooooooo ooooooo
Ooo, ooo ooo
Ooo ooo ooo
Oooooo ooooooo ooooooo
Oooooo ooooooo ooooooo
Ooo, ooo ooo
Ooo ooo ooo
Aaaahh aaaahh aaaahh
Aaaahh aaaahh aaaahh
Aahh, aahh aahh
Aah I wanna hear you sing
Aaaahh aaaahh aaaahh
Aaaahh aaaahh aaaahh
Aahh, aahh aahh
Aaahhhh
Aaaahh aaaahh aaaahh
Aaaahh aaaahh aaaahh
Aahh, aahh aahh
Aaaahh aaaahh aaaahh
Aaaahh aaaahh aaaahh
Aahh, aahh aahh
Alles van blof?quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:34 schreef ok01 het volgende:
Durven we ook al voorzichtig te gokken wat op plek 2000 komt?
Run to the Hills, en weet ik wat van Rowwen Heze er nu weer in moetquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:21 schreef Cassa95 het volgende:
Wel bizar dat Rowwen Heze, Iron Maiden, Ede Staal en Normaal bij de 10 hoogste binnenkomers horen (met volgens mij ook Arcade, Als het avond is, Rollercoaster, IJskoud en nog twee die ik niet meer kon herinneren)
Met Fix You kan ik eigenlijk best wel leven. Dit nummer ga ik juist steeds meer waarderen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:35 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben echt bang dat het overgewaardeerde Piano man op 2 zal komen. Heb dan toch liever Eagles, Zeppelin en Deep Purple in die top 5 (en BoRap natuurlijk).
Geen flauw idee of Fix You nog in de top 10 zal komen. Ik vrees het stiekem wel.
Niet vluchten! Het kan veel erger dan coldplay..quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Met Fix You kan ik eigenlijk best wel leven. Dit nummer ga ik juist steeds meer waarderen.
* livelink vlucht nu voor altijd het topic uit![]()
Ik merk sowieso dat ik met de jaren Coldplay meer ben gaan waarderenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Met Fix You kan ik eigenlijk best wel leven. Dit nummer ga ik juist steeds meer waarderen.
* livelink vlucht nu voor altijd het topic uit![]()
Vast iets prachtigs, wat eigenlijk in de top 500 hoort.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:34 schreef ok01 het volgende:
Durven we ook al voorzichtig te gokken wat op plek 2000 komt?
Ach we worden allemaal milder. Heb me dit jaar niet eens heel veel aan Gijs Staverman geërgerd... dus misschien word ik ook wel geweerd in dit topic.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik merk sowieso dat ik met de jaren Coldplay meer ben gaan waarderen![]()
* ok01 vlucht mee
Het meest waarschijnlijke inderdaadquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Vast iets prachtigs, wat eigenlijk in de top 500 hoort.
Ik vond Gijs ook wel meevallen afgelopen jaarquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach we worden allemaal milder. Heb me dit jaar niet eens heel veel aan Gijs Staverman geërgerd... dus misschien word ik ook wel geweerd in dit topic.
Gezein de lijst ben ik blij dat je nog tijd hebt kunnen vindenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:00 schreef Isorden het volgende:
Bijna vergeten te stemmen dit jaar....![]()
Toch nog een lijstje gevuld op de valreep:
Dire Straits - Telegraph Road
Dire Straits - Your Latest Trick
Queen - Bohemian Rhapsody
Gerry Rafferty - Baker Street
Foo Fighters - Everlong
Foo Fighters - The Pretender
Guns N' Roses - November Rain
Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
Lynyrd Skynyrd - Free Bird
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
Creedence Clearwater Revival - Down On The Corner
Bruce Springsteen - Jungleland
Queens of the Stone Age - No One Knows
Fleetwood Mac - Dreams
Queen - Don't Stop Me Now
Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
Muse - Knights Of Cydonia
Elton John - Rocket Man
Oasis - Don't Look Back In Anger
Paul McCartney & Wings - Band On The Run
Average White Band - Pick Up The Pieces
Mark Knopfler - Sailing To Philadelphia
Supertramp - School
Duran Duran - Ordinary World
Jeff Wayne - Forever Autumn
Jeff Wayne - The Eve Of The War
Billy Joel - Goodnight Saigon
Little River Band - Home On A Monday
The Allman Brothers Band - Jessica
Hall & Oates - Adult Education
The Rolling Stones - Paint It Black
Steely Dan - Reelin' In The Years
Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyes
Iron Maiden - Run To The Hills
Rammstein - DEUTSCHLAND
Dat zal wel Vlinder zijn, waar Peter R de Vries toe heeft opgeroepen. Voor Nicky Verstappen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Run to the Hills, en weet ik wat van Rowwen Heze er nu weer in moet
Aan mij zal het niet liggen, ik heb er trouw op gestemd!quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:30 schreef peaceman het volgende:
En zo véél daarvanquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Coldplay is meer het probleem dat er voor elk redelijk liedje ook een flutnummer in staat
Een vreselijke ontwikkeling inderdaad waarin helaas hordes mensen meegaan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik begin steeds meer tegen sociale media te krijgen vanwege hun gemak om mensen ergens voor te mobiliseren
Dat mocht ie willen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Is dat een pseudoniem van Van Velzen?
Ik weet niet eens wie het is. Man of vrouw? Geen idee.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:49 schreef peaceman het volgende:
Sorry mensen ik vind Billie Eilish leuk.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:49 schreef peaceman het volgende:
Ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:49 schreef Zorro het volgende:
[Billie Eilish]
Ik weet niet eens wie het is. Man of vrouw? Geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdorie, ik was liever geheel onwetend geblevenquote:
Dit was ook wel een beroerde foto.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdorie, ik was liever geheel onwetend gebleven
Vergeet je nog een mooie:quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:54 schreef Cassa95 het volgende:
Haar clips zijn zo indrukwekkend goed.
Bury A Friend: When The Party's Over:
Ken heel die Billie niet (uitgezonderd een schokkende foto) maar slechter dan Bjork, Blof of Coldplay kan het nauwelijks zijn dus daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:55 schreef cafca het volgende:
Och, er vééél onaangenamere muziek dan die van Billie Eilish, hoor.
Dus nu horen we allemaal te rillen van de spanning en zulks?quote:
Waarom moet daar sorry voor gezegd worden????quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:49 schreef peaceman het volgende:
Omdat hier mensen zijn die hun eigen muzieksmaak heilig vinden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom moet daar sorry voor gezegd worden????
Ik vond alleen dat plaatje van 4 boeren op de A4 wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:09 schreef Pino112 het volgende:
De boerl dat is de keerl erin vind ik dan wel weer kut.
Kutboeren
Sowieso vind ik het jammer dat actie/hype/promoot nummers er in komen en ook steeds hoger. Dat maakt van de lijst steedsmeer een lolletje dan een mooie weergave dan diverse muziek. Ik heb niks met bv Bløf of Marco Borsato, maar 100x liever nummers van hun erin waar mensen bewust op hebben gestemd omdat ze het mooi vinden dan nummers zoals van de boeren, vlinder of een of andere hype.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:09 schreef Pino112 het volgende:
Kutboeren
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het jammer dat actie/hype/promoot nummers er in komen en ook steeds hoger. Dat maakt van de lijst steedsmeer een lolletje dan een mooie weergave dan diverse muziek. Ik heb niks met bv Bløf of Marco Borsato, maar 100x liever nummers van hun erin waar mensen bewust op hebben gestemd omdat ze het mooi vinden dan nummers zoals van de boeren, vlinder of een of andere hype.
Of dat het moet van een stel forumnerdsquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het jammer dat actie/hype/promoot nummers er in komen en ook steeds hoger. Dat maakt van de lijst steedsmeer een lolletje dan een mooie weergave dan diverse muziek. Ik heb niks met bv Bløf of Marco Borsato, maar 100x liever nummers van hun erin waar mensen bewust op hebben gestemd omdat ze het mooi vinden dan nummers zoals van de boeren, vlinder of een of andere hype.
Ho! Wij hebben hier natuurlijk wel verstand van muziek en onze smaak is de enige juiste.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Of dat het moet van een stel forumnerds
Deze had ik nog wel gepikt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:16 schreef Zorro het volgende:
Ik heb zojuist berekend dat dat boerengeneuzel maar op 1577 moet komen.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:16 schreef Zorro het volgende:
Ik heb zojuist berekend dat dat boerengeneuzel maar op 1577 moet komen.
Stikstof zit in groep 15 in het periodieksysteem, en heeft atoomnummer 7 maar komt meestal als N2 voor, dus 2x 7.
1577 lijkt me dan ook een prima plek voor de boeren.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:09 schreef Pino112 het volgende:
Kutboeren
Of dezequote:
Van mij mag normaal er helemaal uit. Heb er helemaal niets mee.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:25 schreef PzKpfw het volgende:
Volgend jaar gaan we voor Normaal - De boer is troef
Is die van Normaal niet merkwaardig genoeg?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:26 schreef MTheBassman het volgende:
Zijn er al een paar merkwaardige binnenkomers bekend?
Omdat jij er niets mee hebt moet het er maar uit. Je hebt het principe van de Top 2000 nog niet echt door begrijp ik.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van mij mag normaal er helemaal uit. Heb er helemaal niets mee.
Daarom zei ik ook: wat mij betreft..quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Omdat jij er niets mee hebt moet het er maar uit. Je hebt het principe van de Top 2000 nog niet echt door begrijp ik.
Op een forum geef je je meningquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Omdat jij er niets mee hebt moet het er maar uit. Je hebt het principe van de Top 2000 nog niet echt door begrijp ik.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is die van Normaal niet merkwaardig genoeg?
Begreep dat er toch wel opmerkelijke dingen zijn dit jaar en verassende verschuivingen ook in de top. Misschien piano man op 1?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:26 schreef MTheBassman het volgende:
Dat zei je helemaal niet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook: wat mij betreft..
Maar goed Oerend hard stond zelfs vroeger al in de top 100 allertijden.
Dat is misschien wel de grootste angst die ik heb over de lijst.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Begreep dat er toch wel opmerkelijke dingen zijn dit jaar en verassende verschuivingen ook in de top. Misschien piano man op 1?
Egwelquote:
Jij zou overigens een aardig trio vormen met de Piano Man en de Guitar Man.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:26 schreef MTheBassman het volgende:
De top 5 om 17:45 uurquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:32 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer gaan ze die top 10 bekendmaken dan?
Wat de mijne betreft blijft het aangenaam stil rond Claudia de Breij.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:34 schreef Zorro het volgende:
Dat is misschien wel de grootste angst die ik heb over de lijst.
Bemoei je er niet mee.quote:
kan dit even niet, aub?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Begreep dat er toch wel opmerkelijke dingen zijn dit jaar en verassende verschuivingen ook in de top. Misschien piano man op 1?
Die zakt gelukkig elk jaar verder wegquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat de mijne betreft blijft het aangenaam stil rond Claudia de Breij.
Die ken ik niet. Die bestaat niet. Die heb ik nog nooit gehoord en dat is mijn doel ook weer dit jaar.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat de mijne betreft blijft het aangenaam stil rond Claudia de Breij.
Die combinatie zou wellicht een beter lied opleveren dan Piano Man in z'n eentje.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jij zou overigens een aardig trio vormen met de Piano Man en de Guitar Man.
Wie?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Die bestaat niet. Die heb ik nog nooit gehoord en dat is mijn doel ook weer dit jaar.
Dat is al bijna!quote:
Mr Tambourine man mag er ook nog bij.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die combinatie zou wellicht een beter lied opleveren dan Piano Man in z'n eentje.
Je hebt helemaal gelijk. Sorry sorry sorry, vergeef me...quote:
Vooruit, en Boogie Man.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mr Tambourine man mag er ook nog bij.
Toch pas tussen 23.00 en 0.00 op 31-12?quote:
Die hype snap ik dus ook totaal niet. Aardig, ietwat overgeproduceerd 80s nummer, maar waar die plotselinge populariteit nou vandaan komt, is mij een mysterie.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja wat mij betreft ook niet, maar de lijst verjongt elk jaar, zie ook bv africa
Later is kennelijk allang begonnen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch pas tussen 23.00 en 0.00 op 31-12?
Nee we beginnen dit jaar bij de nr1 en eindigen met de nr 2000...nieuw coneptquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch pas tussen 23.00 en 0.00 op 31-12?
Dat maak ik helemaal zelf uitquote:
Dat krijg je tegenwoordig.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Later is kennelijk allang begonnen.
Ik denk zelf dat het met name door de memes komt...quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die hype snap ik dus ook totaal niet. Aardig, ietwat overgeproduceerd 80s nummer, maar waar die plotselinge populariteit nou vandaan komt, is mij een mysterie.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee we beginnen dit jaar bij de nr1 en eindigen met de nr 2000...nieuw concept
Tja, studenten, en jaren 80 komt meer en hoger in de lijstquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die hype snap ik dus ook totaal niet. Aardig, ietwat overgeproduceerd 80s nummer, maar waar die plotselinge populariteit nou vandaan komt, is mij een mysterie.
Ik ben ook wel van de memerij, maar idealiter hou ik die met muziek gescheidenquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het met name door de memes komt...
Dat deed veronica dus vroeger met de top 100 aller tijden..quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee we beginnen dit jaar bij de nr1 en eindigen met de nr 2000...nieuw conept
Nog een aspect waarin ik mij niet voel als een typische studentquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja, studenten, en jaren 80 komt meer en hoger in de lijst
Eindigen met nummer 2000? Heldenquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat deed veronica dus vroeger met de top 100 aller tijden..
Dat lijkt me best tof.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee we beginnen dit jaar bij de nr1 en eindigen met de nr 2000...nieuw conept
"Daar gaat ze" is het toch?quote:
Daarom een voorwaarde dat een nummer een jaar oud moet zijn.quote:
Eensquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom een voorwaarde dat een nummer een jaar oud moet zijn.
Volgend jaar staat dit op 193 of zo
Dat vind ik al jaren een prima plan, dan heb je de hypes en hitjes van nu niet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom een voorwaarde dat een nummer een jaar oud moet zijn.
Volgend jaar staat dit op 193 of zo
Och wat is erger. Dit of de boern op 9quote:
Echt?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:46 schreef El-Stinho het volgende:
1. Bohemian Rhapsody - Queen (1)
2. Hotel California - Eagles (2)
3. Piano Man - Billy Joel (3)
4. Roller Coaster - Danny Vera (-)
5. Stairway To Heaven - Led Zeppelin (4)
6. Avond - Boudewijn de Groot (10)
7. Black - Pearl Jam (7)
8. Fix You - Coldplay (9)
9. De Boer Dat Is De Keerl - Normaal (-)
10. Wish You Were Here – Pink Floyd (5)
Men mag zeiken over dat nummer wat ze willen, maar het is een flink vervelend nummer om daar op 2 weg te krijgenquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat Hotel California zich op plek 2 handhaaft is misschien nog wel verrassender
Mijn muziekhart bloedt en flink ookquote:
Dat is nog wel het slechtste nieuws van de top 10 jaquote:
Ik kan dat niet serieus nemen en weiger het dan ook te accepteren.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Maar staat dat nummer van Normaal nu op 9?
Whut?![]()
Hadden ze m maar gefixt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:47 schreef Pino112 het volgende:
Normaal op 9
Radio 2 heeft deze lijst gefixt.
Dat gevoel heb ik nu ook een beetje...quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:49 schreef alopio het volgende:
De boer op 9 is schandalig. De lijst is nu gewoon speelbal van acties en promo tours. Kansloos kansloos kansloos. Dit kan gewoon het begin van het einde van de lijst zijn.
Dat.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:49 schreef alopio het volgende:
De boer op 9 is schandalig. De lijst is nu gewoon speelbal van acties en promo tours. Kansloos kansloos kansloos. Dit kan gewoon het begin van het einde van de lijst zijn.
Ik ken dit nummer geeneens. Maar het is Normaal, die hebben daar echt niks te zoeken. Sneu dit, man. het top 2000 gevoel begint met dit soort onzin wel wat weg te vagen bij mij.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:49 schreef alopio het volgende:
Toen Pokémon het deed was het nog wel soort van grappig. Vorig jaar was het keerpunt toen dj's zelf platen gingen pushen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:49 schreef alopio het volgende:
En het lastige is dat je die acties niet kunt tegenhouden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:49 schreef alopio het volgende:
Deden DJ's dat 15 jaar terug ook al niet?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toen Pokémon het deed was het nog wel soort van grappig. Vorig jaar was het keerpunt toen dj's zelf platen gingen pushen.
Dat zijn ook de enige nummers van ze die nog te doen zijnquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat.
Ik heb weinig met Normaal, maar Oerend Hard of Deurdonderen horen er dan nog bij. Dit is lachwekkend.
Dat was dan ook net zo treurig.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:51 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Deden DJ's dat 15 jaar terug ook al niet?
KUCHKUCHKUCHboudewijndegrootKUCHKUCHKUCH
Wat een farce ditquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:51 schreef peaceman het volgende:
Vroegah weerden ze dat soort k*t acties nog...
Ik huil met je mee op CITquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:51 schreef peaceman het volgende:
Vroegah weerden ze dat soort k*t acties nog...
WAT. De fak.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:46 schreef KolonelBroodje het volgende:
Volledige top 10
1. Bohemian Rhapsody - Queen (1)
2. Hotel California - Eagles (2)
3. Piano Man - Billy Joel (3)
4. Roller Coaster - Danny Vera (-)
5. Stairway To Heaven - Led Zeppelin (4)
6. Avond - Boudewijn de Groot (10)
7. Black - Pearl Jam (7)
8. Fix You - Coldplay (9)
9. De Boer Dat Is De Keerl - Normaal (-)
10. Wish You Were Here – Pink Floyd (5)
Wat is het dan volgend jaar? Want elk belangen cq actie groepje of jolige studentegroep kan nu een nummer heeeeel hoog de lijst in promoten. Straks krijg je de theme van inpector gadget op 1, of bassie en Adriaan in de top10. Gewoon niet serieus te nemen meer nu.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat.
Ik heb weinig met Normaal, maar Oerend Hard of Deurdonderen horen er dan nog bij. Dit is lachwekkend.
Dit hadden ze al moeten kappen met die Pokemon-onzin.quote:
Tuurlijk niet. Zijn zat uren die weer zeer de moeite waard gaan zijn. En dat laatste Uur.. dan is meestal iedereen al dronken toch?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ken dit nummer geeneens. Maar het is Normaal, die hebben daar echt niks te zoeken. Sneu dit, man. het top 2000 gevoel begint met dit soort onzin wel wat weg te vagen bij mij.
Zo is het ja.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:53 schreef houdjemond het volgende:
Ik ben écht moeilijk teleurgesteld.
Goed die Danny snap ik dan nog ookal heb ik er zelf niks mee, maar die nummer 9
We moeten lachen als een boer met kiespijn?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zijn zat uren die weer zeer de moeite waard gaan zijn. En dat laatste Uur.. dan is meestal iedereen al dronken toch?
Dat gevoel blijft ook wel, maar het is meer het achterliggende idee van platen die er niet verdiend inkomen zonder acties en promoties waardoor het voor mij een minder authentiek gevoel krijgt. Ik zal nog steeds wel van die lijst genieten uiteraard.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zijn zat uren die weer zeer de moeite waard gaan zijn. En dat laatste Uur.. dan is meestal iedereen al dronken toch?
Weertquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch wel even een boerenplaatje opgezocht als inspiratie voor de nieuwe TT
[ afbeelding ]
Moeten er wel genoeg mensen meestemmen met die onzin. Er zijn genoeg boeren en sympathisanten om dit nummer zo hoog te krijgen, maar dat geldt niet voor al die andere groepen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat is het dan volgend jaar? Want elk belangen cq actie groepje of jolige studentegroep kan nu een nummer heeeeel hoog de lijst in promoten. Straks krijg je de theme van inpector gadget op 1, of bassie en Adriaan in de top10. Gewoon niet serieus te nemen meer nu.
De lijst wordt zo gekaapt door belangengroepen en mensen die denken grappig te zijn. Sneu. Een voordeel, ik hoor de top10’ toch nooit dus ik krijg die onzin niet mee. Maar dit hoort niet
Ik ben er toch zeer zeker dat een hoer altijd een vrouw is...quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:57 schreef Kopiko het volgende:
Hopelijk draaien ze op 31-12 per ongeluk de genderneutrale versie:
9. De Hoer Dat Is 'N Keerl - Normaal (-)
Ik vind het niet zo geweldig, maar dat nummer is er tenminste gekomen omdat heel veel mensen het mooi vinden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:55 schreef Durmada het volgende:
Danny Vera![]()
Prachtig nummer, maar zo hoog is wel wat overdreven
Tijd om Woke te wordenquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:58 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik ben er toch zeer zeker dat een hoer altijd een vrouw is...
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:59 schreef Piebe het volgende:
Bij deze wil onmiddellijk voorstellen, dat we er als FOK! alles aan gaan doen om Child In Time weer gruwelijk hard de Top 10 in te laten knallen.
Schaam je kapot Nederland
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:59 schreef Piebe het volgende:
Bij deze wil onmiddellijk voorstellen, dat we er als FOK! alles aan gaan doen om Child In Time, in 2020 weer gruwelijk hard de Top 10 in te laten knallen.
Krijgt zoals elk jaar mijn stemquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:59 schreef Piebe het volgende:
Bij deze wil onmiddellijk voorstellen, dat we er als FOK! alles aan gaan doen om Child In Time, in 2020 weer gruwelijk hard de Top 10 in te laten knallen.
Jamaar ik stem er al op.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:59 schreef Piebe het volgende:
Idem. Blijft jammer dat zo'n meesterwerk de dag vandaag nog weinig waardering krijgt.quote:
ZIEDEND.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat is het dan volgend jaar? Want elk belangen cq actie groepje of jolige studentegroep kan nu een nummer heeeeel hoog de lijst in promoten. Straks krijg je de theme van inpector gadget op 1, of bassie en Adriaan in de top10. Gewoon niet serieus te nemen meer nu.
De lijst wordt zo gekaapt door belangengroepen en mensen die denken grappig te zijn. Sneu. Een voordeel, ik hoor de top10’ toch nooit dus ik krijg die onzin niet mee. Maar dit hoort niet
Zal wel op 11 terecht zijn gekomen door de boerenquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Idem. Blijft jammer dat zo'n meesterwerk de dag vandaag nog weinig waardering krijgt.
Zo kun je het ook bekijken inderdaad!quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
En ach, dit is waarschijnlijk maar eenmalig en met het oog op het nieuws van afgelopen jaar past het wel dit jaar. Ik kan er ook niet boos om zijn hoor.
Ik ben benieuwd op welke plek die komt, heb hem hier op social media best vaak voorbij zien komen maar ik woon dan ook in het noorden..quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:03 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Nu snap ik ook dat Radio 2 ineens nu weer Ede Staal aan het promoten was... Dan lijkt hun actie van 2007 iets minder hypocriet m.b.t. hun houding t.o.v. dat boerennummer.
Ja ik doe mee, stem normaal niet op nummers die zo hoog staan, maar dit moet wel rechtgetrokken worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:59 schreef Piebe het volgende:
Danny Vieraquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Zat ik er niet ver naast met nummer 6 voor Rollercoaster
Ben je zo'n boertje?quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:05 schreef PzKpfw het volgende:
Door al die zure reacties hier geniet ik alleen nog maar meer van mijn stem straks.
Het gaat niet om het gehele oeuvre van Normaal.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:08 schreef livelink het volgende:
Nou ja, nu heb ik in ieder geval niet het idee dat ik de laatste uren iets mis als ik niet naar de top2000 luister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |