Och wat is erger. Dit of de boern op 9quote:
Echt?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:46 schreef El-Stinho het volgende:
1. Bohemian Rhapsody - Queen (1)
2. Hotel California - Eagles (2)
3. Piano Man - Billy Joel (3)
4. Roller Coaster - Danny Vera (-)
5. Stairway To Heaven - Led Zeppelin (4)
6. Avond - Boudewijn de Groot (10)
7. Black - Pearl Jam (7)
8. Fix You - Coldplay (9)
9. De Boer Dat Is De Keerl - Normaal (-)
10. Wish You Were Here – Pink Floyd (5)
Men mag zeiken over dat nummer wat ze willen, maar het is een flink vervelend nummer om daar op 2 weg te krijgenquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat Hotel California zich op plek 2 handhaaft is misschien nog wel verrassender
Mijn muziekhart bloedt en flink ookquote:
Dat is nog wel het slechtste nieuws van de top 10 jaquote:
Ik kan dat niet serieus nemen en weiger het dan ook te accepteren.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Maar staat dat nummer van Normaal nu op 9?
Whut?![]()
Hadden ze m maar gefixt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:47 schreef Pino112 het volgende:
Normaal op 9
Radio 2 heeft deze lijst gefixt.
Dat gevoel heb ik nu ook een beetje...quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:49 schreef alopio het volgende:
De boer op 9 is schandalig. De lijst is nu gewoon speelbal van acties en promo tours. Kansloos kansloos kansloos. Dit kan gewoon het begin van het einde van de lijst zijn.
Dat.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:49 schreef alopio het volgende:
De boer op 9 is schandalig. De lijst is nu gewoon speelbal van acties en promo tours. Kansloos kansloos kansloos. Dit kan gewoon het begin van het einde van de lijst zijn.
Ik ken dit nummer geeneens. Maar het is Normaal, die hebben daar echt niks te zoeken. Sneu dit, man. het top 2000 gevoel begint met dit soort onzin wel wat weg te vagen bij mij.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:49 schreef alopio het volgende:
Toen Pokémon het deed was het nog wel soort van grappig. Vorig jaar was het keerpunt toen dj's zelf platen gingen pushen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:49 schreef alopio het volgende:
En het lastige is dat je die acties niet kunt tegenhouden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:49 schreef alopio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |