SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een seizoen zonder verliespartij is ook (bijna) onmogelijk natuurlijk. Wel balen dat het thuis tegen W2 gebeurd.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Mja, je ziet toch ook wel het gemis van een aantal spelers voorin. Met Huntelaar is het allemaal een stuk trager en voorspelbaarder.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:57 schreef XDo het volgende:
Een seizoen zonder verliespartij is ook (bijna) onmogelijk natuurlijk. Wel balen dat het thuis tegen W2 gebeurd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Juist fijn. Als het dan toch gebeurt dan maar nu.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:57 schreef XDo het volgende:
Een seizoen zonder verliespartij is ook (bijna) onmogelijk natuurlijk. Wel balen dat het thuis tegen W2 gebeurd.
Geleerd dat deze voorhoede niet kan. Opladen voor Valencia en gaan.
En wat extra concurrentie voor PSV voor plek 3.![]()
Overmars kan weer aan de slag deze winterLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Hebben we de Heraclespot ook maar vast gehad. Toen leek zelfs een Frenkie aardig door de mand te vallen bijvoorbeeld, kan verkeren
Overigens volgde vorig jaar direct daarna een Europese thuisnederlaag tegen een Spaanse tegenstander dus berg je maar
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wel een klein beetje teruggedacht aan het tijdperk FdB maar voor mijn gevoel was dat qua spel ergerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat was veel erger.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:07 schreef Tagliano het volgende:
Wel een klein beetje teruggedacht aan het tijdperk FdB maar voor mijn gevoel was dat qua spel erger
Toen hadden we gewoon soms een wedstrijd geen schot op doel.Oh.![]()
Doorgaans gewoon een Nederlander jaquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was veel erger.
Toen hadden we gewoon soms een wedstrijd geen schot op doel.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Een nederlaag van Ajax is tegenwoordig een NOS pushbericht waard, dat is dan wel weer een ietwat gestegen status
Weten jullie ook eens een klein beetje hoe het is om PSV supporter te zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dik verdiend verloren.
Beter nu dan komende week.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Dit werkt in spreektaal beter dan in schrijftaal.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doorgaans gewoon een Nederlander jaOh.![]()
Waarom volg je hatemongers als de NOS?quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:08 schreef Tagliano het volgende:
Een nederlaag van Ajax is tegenwoordig een NOS pushbericht waard, dat is dan wel weer een ietwat gestegen statusEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat is hatemonger nou weer.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom volg je hatemongers als de NOS?Oh.![]()
Ik denk dat ik het als Feijenoorder erger heb.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie ook eens een klein beetje hoe het is om PSV supporter te zijn.![]()
Je kunt inderdaad beter je Ajaxnieuws zoeken op De Dagelijkse Standaard.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom volg je hatemongers als de NOS?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hopelijk Promessi weer fit dinsdag. Die aanval met 35+ers is ook niks..Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Dat kloptquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit werkt in spreektaal beter dan in schrijftaal.
Aangezien ik op FOK! zit en dus geen mensen spreek probeer ik het hier maarMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:06 schreef Tagliano het volgende:
Hebben we de Heraclespot ook maar vast gehad. Toen leek zelfs een Frenkie aardig door de mand te vallen bijvoorbeeld, kan verkeren
Overigens volgde vorig jaar direct daarna een Europese thuisnederlaag tegen een Spaanse tegenstander dus berg je maar![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nou lag dit niet (alleen) aan Huntelaar natuurlijkquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:09 schreef Zeroku het volgende:
Hopelijk Promessi weer fit dinsdag. Die aanval met 35+ers is ook niks..Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Over een week zit half Nederland weer op FOK!quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt
Aangezien ik op FOK! zit en dus geen mensen spreek probeer ik het hier maarWhat can change the nature of a man?![]()
Die hadden we vorige week tegen Twente al, die kwamen toen uit het niets op 2-0. Ten Hag riep heel stoer dat zoiets niet kan en niet meer mag gebeuren. Nog geen week later begint Ajax zo mogelijk nog slechter aan deze thuiswedstrijd.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:06 schreef Tagliano het volgende:
Overigens volgde vorig jaar direct daarna een Europese thuisnederlaag tegen een Spaanse tegenstander dus berg je maar
Het klopt dat die goal uiteindelijk niet wilde vallen, maar verdedigend was het heel slecht (zoals wel vaker) en het veldspel was ook niet best.
Van alle wedstrijden tot aan de winterstop was deze toch wel een ''zekerheidje''. Althans, dat dachten de spelers waarschijnlijk want zo gingen ze de wedstrijd ook in. Heel jammer dat je hier een unieke kans laat liggen om zonder nederlaag kampioen te worden. Kennelijk kan het te weinig spelers iets schelen, die verwachten dat het uiteindelijk toch wel allemaal goed komt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Wij gaan heel het internet weer even op stelten zettenquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Over een week zit half Nederland weer op FOK!
Ik vond vooral het aanvallend matig.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die hadden we vorige week tegen Twente al, die kwamen toen uit het niets op 2-0. Ten Hag riep heel stoer dat zoiets niet kan en niet meer mag gebeuren. Nog geen week later begint Ajax zo mogelijk nog slechter aan deze thuiswedstrijd.
Het klopt dat die goal uiteindelijk niet wilde vallen, maar verdedigend was het heel slecht (zoals wel vaker) en het veldspel was ook niet best.
Van alle wedstrijden tot aan de winterstop was deze toch wel een ''zekerheidje''. Althans, dat dachten de spelers waarschijnlijk want zo gingen ze de wedstrijd ook in. Heel jammer dat je hier een unieke kans laat liggen om zonder nederlaag kampioen te worden. Kennelijk kan het te weinig spelers iets schelen, die verwachten dat het uiteindelijk toch wel allemaal goed komt.
Ik weet dat Veltman niet populair is maar die deed het verdedigend prima.I love music |Ajax forever
Ben benieuwd hoeveel mensen je toch nog over de vloer hebt laten kruipen van het lachen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt
Aangezien ik op FOK! zit en dus geen mensen spreek probeer ik het hier maarOh.![]()
Uiteraard niet.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou lag dit niet (alleen) aan Huntelaar natuurlijk
Maar wel voor een groot deel in mijn ogen. Niet eens zo zeer dat Huntelaar slecht is, maar je mist Tadic heel erg.![]()
Dat het aanvallend matig was verklaart niet waarom je twee goals tegen krijgt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond vooral het aanvallend matig.
Ik weet dat Veltman niet populair is maar die deed het verdedigend prima.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga je mee naar het Willem II topic?quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:12 schreef PicoMMP het volgende:
Wel gezellig dat er weer eens supporters van andere clubs in dit topic te zien zijn
Hoi jongens![]()
Schei uit joh, daar hebben ze 45-60 minuten gewoon prima gevoetbaldquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die hadden we vorige week tegen Twente al, die kwamen toen uit het niets op 0-2. Ten Hag riep heel stoer dat zoiets niet kan en niet meer mag gebeuren. Nog geen week later begint Ajax zo mogelijk nog slechter aan deze thuiswedstrijd.
Van alle wedstrijden tot aan de winterstop was deze toch wel een ''zekerheidje''. Althans, dat dachten de spelers waarschijnlijk want zo gingen ze de wedstrijd ook in. Heel jammer dat je hier een unieke kans laat liggen om zonder nederlaag kampioen te worden. Kennelijk kan het te weinig spelers iets schelen, die verwachten dat het uiteindelijk toch wel allemaal goed komt.
Dat is op geen enkele manier vergelijkbaar met die pot van Heracles vorig jaar of dezeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb eigenlijk geen moment gedacht dat Ajax ongeslagen kampioen zou worden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die hadden we vorige week tegen Twente al, die kwamen toen uit het niets op 2-0. Ten Hag riep heel stoer dat zoiets niet kan en niet meer mag gebeuren. Nog geen week later begint Ajax zo mogelijk nog slechter aan deze thuiswedstrijd.
Je hebt altijd wel een paar offdays in een seizoen.Oh.![]()
De Jong voor meer dan 5 minuten brengen is natuurlijk ook vragen om gezeik. Die voegt echt he-le-maal niks toe..quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou lag dit niet (alleen) aan Huntelaar natuurlijkOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja hoorquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je mee naar het Willem II topic?
Gefeliciteerd ouwe reus![]()
![]()
En het is ook nog een verdomd lang jaar he, zon Tagliafico speelt het hele kalenderjaar twee potjes per week zonder zomerstopMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vast een paarquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen je toch nog over de vloer hebt laten kruipen van het lachen.
Gezellig he! Heb je een biertje voor me?quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:12 schreef PicoMMP het volgende:
Wel gezellig dat er weer eens supporters van andere clubs in dit topic te zien zijn
Hoi jongens[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tadic in de punt zorgt wel voor veel meer positiewisselingen ja. Maar buiten dat was het met name in de eerste helft ook buiten die zone veel te statischquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:13 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Uiteraard niet.
Maar wel voor een groot deel in mijn ogen. Niet eens zo zeer dat Huntelaar slecht is, maar je mist Tadic heel erg.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tadic was ook weer zwak zeg.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:13 schreef Tagliano het volgende:
En het is ook nog een verdomd lang jaar he, zon Tagliafico speelt het hele kalenderjaar twee potjes per week zonder zomerstopOh.![]()
Nee, wel een Cola Zero.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezellig he! Heb je een biertje voor me?
@KingRoland![]()
Beetje gekke wissel wel, aan de andere kant als je per se Lang wil wisselen was het haast de enige optie op de bank denk ikquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De Jong voor meer fan 5 minuten brengen is natuurlijk ook vragen om gezeik. Die voegt echt he-le-maal niks toe..Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lange ballen krijg je snel terug.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat het aanvallend matig was verklaart niet waarom je twee goals tegen krijgt.![]()
Lang speelde relatief nog best prima. Ik had Martinez en/of Dest veel eerder gewisseld. Speelde allebei echt dramatisch vandaag.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje gekke wissel wel, aan de andere kant als je per se Lang wil wisselen was het haast de enige optie op de bank denk ikOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat zal allemaal wel meevallen lijkt mijquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:12 schreef Scorpie het volgende:
Valencia gaat wel heel erg moeilijk worden trouwens..![]()
Blind was ook niet bestquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lang speelde relatief nog best prima. Ik had Martinez en/of Dest veel eerder gewisseld. Speelde allebei echt dramatisch vandaag.Groot fan van User Wotte![]()
Vraag me niet hoe het kan maar hij heeft bijna net zoveel assists in dit seizoen als het hele vorige jaarquote:
Apart wel, stuk minder zichtbaar maar qua productie vergelijkbaar maar wel weer totaal anders verdeeldMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
1 penalty en een goed ingeschoten bal... tjaquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat het aanvallend matig was verklaart niet waarom je twee goals tegen krijgt.I love music |Ajax forever
Martinez had ik als eerste eruit gehaald jaquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lang speelde relatief nog best prima. Ik had Martinez en/of Dest veel eerder gewisseld. Speelde allebei echt dramatisch vandaag.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Met deze matige verdediging had ik het ook niet verwacht, maar je was goed op weg. PSV en Vitesse uit heb je al gehad. AZ zou alleen nog een struikelblok kunnen zijn. Maar van Willem II thuis verliezen is echt om je te kapot te schamen. Dat heeft niets te maken met het hebben van een ''offday'', maar het heeft te maken met niet serieus de wedstrijd ingaan. Ajax leek al bezig met Valencia en AZ, want Willem II thuis die pak je wel even met 50% inzet.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen moment gedacht dat Ajax ongeslagen kampioen zou worden.
Je hebt altijd wel een paar offdays in een seizoen.
De wedstrijden tegen Fortuna, PEC en Twente waren helaas niet voldoende om te realiseren dat 50% niet genoeg is? Blijkbaar is daar een nederlaag voor nodig.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet gekeken. Wat was er met Martinez aan de hand? Niet fit of niet gemotiveerd of?It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Gewoon een keer een klotepot, kan gebeurenquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:20 schreef XDo het volgende:
Niet gekeken. Wat was er met Martinez aan de hand? Niet fit of niet gemotiveerd of?
Geen idee wat hij qua intensiteit gewend was maar ik kan me voorstellen dat hij ook een beetje snakt naar de winterstopMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja, dat laatste kreeg Ajax met al z'n kwaliteiten (met spelers die zogenaamd te groot zijn voor de eredivisie en menen zich daar te vervelen) niet voor elkaar hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
1 penalty en een goed ingeschoten bal... tjaOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Goede tactiek vandaag, weer terug naar de hoogtijdagen van Siem op 10. Heerlijk. Goede wissels ook verder.![]()
De manier waarop is onacceptabel. Als PSV wedstrijden verliest heb je meer het gevoel dat ze er echt alles aan gedaan hebben. Ajax leek het wel best te vinden allemaal, die lopen al rond met de gedachte dat ze toch wel kampioen worden. Dat is eigenlijk nog wel het ergste van vandaag. Je kan alles geven, veel kansen missen en dan lullig een goal tegen krijgen. Maar vanaf de eerste minuut was de inzet, passie, duels aangaan, positiespel, speltempo, etc. ver onder de maat.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon een keer een klotepot, kan gebeurenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, zo'n pot heb je elk seizoen wel een keer pikquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De manier waarop is onacceptabel. Als PSV wedstrijden verliest heb je meer het gevoel dat ze er echt alles aan gedaan hebben. Ajax leek het wel best te vinden allemaal, die lopen al rond met de gedachte dat ze toch wel kampioen worden. Dat is eigenlijk nog wel het ergste van vandaag. Je kan alles geven, veel kansen missen en dan lullig een goal tegen krijgen. Maar vanaf de eerste minuut was de inzet, passie, duels aangaan, positiespel, speltempo, etc. ver onder de maat.
En ook gewoon een prima tactisch plan van WII verderMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Shreyas wacht al maanden tot hij eindelijk deze posts kan plaatsen.
Snel Baumgartl en de andere verdedigende goden van PSV halen, dan komt het allemaal goed.![]()
Niet in het seizoen 1994/95quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, zo'n pot heb je elk seizoen wel een keer pikOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben doorgaans de beroepszeiker van het Ajax topic, maar man man man man man.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De manier waarop is onacceptabel. Als PSV wedstrijden verliest heb je meer het gevoel dat ze er echt alles aan gedaan hebben. Ajax leek het wel best te vinden allemaal, die lopen al rond met de gedachte dat ze toch wel kampioen worden. Dat is eigenlijk nog wel het ergste van vandaag. Je kan alles geven, veel kansen missen en dan lullig een goal tegen krijgen. Maar vanaf de eerste minuut was de inzet, passie, duels aangaan, positiespel, speltempo, etc. ver onder de maat.![]()
Nou Baumgartl gaat niet meer lukken, maar het mag duidelijk zijn dat er een verdediger bij moet. Mazaoui, Dest en Veltman zijn niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:25 schreef PicoMMP het volgende:
Snel Baumgartl en de andere verdedigende goden van PSV halen, dan komt het allemaal goed.
Ook voor de spits positie lijken we iemand te kort te komen, ja Huntelaar is op zich prima, maar die wordt ook een jaartje ouder en je kan niet van hem verwachten dat hij er wekelijks staat en schittert.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De manier waarop is onacceptabel. Als PSV wedstrijden verliest heb je meer het gevoel dat ze er echt alles aan gedaan hebben.Kom toch op zeg. PSV verliest beter??
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Nou dat heb ik totaal niet.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..] Als PSV wedstrijden verliest heb je meer het gevoel dat ze er echt alles aan gedaan hebben.What can change the nature of a man?![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De manier waarop is onacceptabel. Als PSV wedstrijden verliest heb je meer het gevoel dat ze er echt alles aan gedaan hebben. Ajax leek het wel best te vinden allemaal, die lopen al rond met de gedachte dat ze toch wel kampioen worden. Dat is eigenlijk nog wel het ergste van vandaag. Je kan alles geven, veel kansen missen en dan lullig een goal tegen krijgen. Maar vanaf de eerste minuut was de inzet, passie, duels aangaan, positiespel, speltempo, etc. ver onder de maat.. Willem 2 staat gewoon derde en spelen een prima seizoen. Ajax speelde vandaag echt beneden niveau, maar het is niet zo dat Willem 2 ergens onderaan in de competitie speelt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja godverdomme, als dat je maatstaf is geef ik het definitief opquote:
Het is wat..quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dat laatste kreeg Ajax met al z'n kwaliteiten (met spelers die zogenaamd te groot zijn voor de eredivisie en menen zich daar te vervelen) niet voor elkaar hoor.I love music |Ajax forever
Ja maar daardoor loop je door onderschatting altijd wel ergens tegen de lamp, dat zie je bij elke topclub in elk seizoen wel eens.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met deze matige verdediging had ik het ook niet verwacht, maar je was goed op weg. PSV en Vitesse uit heb je al gehad. AZ zou alleen nog een struikelblok kunnen zijn. Maar van Willem II thuis verliezen is echt om je te kapot te schamen. Dat heeft niets te maken met het hebben van een ''offday'', maar het heeft te maken met niet serieus de wedstrijd ingaan. Ajax leek al bezig met Valencia en AZ, want Willem II thuis die pak je wel even met 50% inzet.
De wedstrijden tegen Fortuna, PEC en Twente waren helaas niet voldoende om te realiseren dat 50% niet genoeg is? Blijkbaar is daar een nederlaag voor nodig.
Al was de tactiek vandaag vooral verkeerd en dan roep je het over jezelf af.Oh.![]()
Niet per se de maatstaf, maar vandaag had je niet hoeven te verliezen als je de wedstrijd met de volle 100% inzet was ingegaan. Daar gaat het om.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja godverdomme, als dat je maatstaf is geef ik het definitief opOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt, maar je mag wel verwachten dat je thuis een stuk beter voor de dag komt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Willem 2 staat gewoon derde en spelen een prima seizoen. Ajax speelde vandaag echt beneden niveau, maar het is niet zo dat Willem 2 ergens onderaan in de competitie speelt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bruma had er vandaag 5 voor Ajax gemaakt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:25 schreef PicoMMP het volgende:
Snel Baumgartl en de andere verdedigende goden van PSV halen, dan komt het allemaal goed.
Echte wereldtopper in de dop.Oh.![]()
Dat kan je niet een heel seizoen volhouden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet per se de maatstaf, maar vandaag had je niet hoeven te verliezen als je de wedstrijd met de volle 100% inzet was ingegaan. Daar gaat het om.What can change the nature of a man?![]()
Nee, natuurlijk had je hem kunnen winnenquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet per se de maatstaf, maar vandaag had je niet hoeven te verliezen als je de wedstrijd met de volle 100% inzet was ingegaan. Daar gaat het om.
Maar zo'n pot heb je elk jaar wel eens dus wou ik daar niet te moeilijk bij doen als het bij deze pot blijft. Tenzij 94/95 je maatstaf is, dan snap ik waarom je los gaatMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jeffrey had misschien wel bij die voorzetten gekund jaquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bruma had er vandaag 5 voor Ajax gemaakt.
Echte wereldtopper in de dop.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als het aan sommige users ligt, spelen we met Baumgartl, Bruma en Younes.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bruma had er vandaag 5 voor Ajax gemaakt.
Echte wereldtopper in de dop.![]()
Dan moet je niet bij Ajax voetballenquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat kan je niet een heel seizoen volhouden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk een wakeup call en nu volle bak tegen Valencia en AZ.
Dat waren de dooddoeners voor vanavond, welterusten.![]()
Eens.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, zo'n pot heb je elk seizoen wel een keer pik
En ook gewoon een prima tactisch plan van WII verder
Maar tegelijk is er wel reden tot zorg voor de wedstrijd tegen Valencia als Promes niet fit is. Je kunt echt het gewenste spel niet spelen met Huntelaar in de spits."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Ongeslagen kampioen was dan een formaliteit geweest.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als het aan sommige users ligt, spelen we met Baumgartl, Bruma en Younes.Oh.![]()
Dan speel je met Tadic in de punt, Beek op 10 en Alvarez/Marin op het middenveld toch?quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eens.
Maar tegelijk is er wel reden tot zorg voor de wedstrijd tegen Valencia als Promes niet fit is. Je kunt echt het gewenste spel niet spelen met Huntelaar in de spits.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik had gehoopt dat de wakeup call in de wedstrijd tegen FC Twente voldoende zou zijnquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:31 schreef Cyanide- het volgende:
Hopelijk een wakeup call en nu volle bak tegen Valencia en AZ.
Dat waren de dooddoeners voor vanavond, welterusten.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien dan toch maar met Alvarez op het middenveld.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eens.
Maar tegelijk is er wel reden tot zorg voor de wedstrijd tegen Valencia als Promes niet fit is. Je kunt echt het gewenste spel niet spelen met Huntelaar in de spits.
Alvarez - Martinez
Donny
Ziyech - Tadic - Lang![]()
Zou wel mijn keuze zijn, maar ook dan lever je wel in. Gaat gewoon echt wel een lastig verhaal worden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan speel je met Tadic in de punt, Beek op 10 en Alvarez/Marin op het middenveld toch?"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Wel een lastige keuze, Marin is defensief niet zo sterk en Alvarez voetballend niet. Ten Hag zal dan wel voor de vertrouwde Alvarez kiezen maar dan gaat het voetballend ook stroef ben ik bang.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan speel je met Tadic in de punt, Beek op 10 en Alvarez/Marin op het middenveld toch?Oh.![]()
Maar dat was geen wake-up call omdat ze uiteindelijk nog simpel wonnen, dus dat werkt nog meer gemakzucht in de hand.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat de wakeup call in de wedstrijd tegen FC Twente voldoende zou zijnOh.![]()
Maar voorin heb je wel wat meer mogelijkheden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een lastige keuze, Marin is defensief niet zo sterk en Alvarez voetballend niet. Ten Hag zal dan wel voor de vertrouwde Alvarez kiezen maar dan gaat het voetballend ook stroef ben ik bang.
Uit wonnen we met 0-3 bij Valencia met dat middenveld.![]()
Oh zeker, kijk er absoluut niet naar uit eigenlijkquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou wel mijn keuze zijn, maar ook dan lever je wel in. Gaat gewoon echt wel een lastig verhaal worden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die won je uiteindelijk toch te makkelijk, dan versterkt het waarschijnlijk juist het 'oh, we doen het wel even' gevoelquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat de wakeup call in de wedstrijd tegen FC Twente voldoende zou zijn![]()
Ja maar dat was geflatteerd, dat weten we allemaal. Voetballend werden we bij vlagen weggespeeld.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar voorin heb je wel wat meer mogelijkheden.
Uit wonnen we met 0-3 bij Valencia met dat middenveld.Oh.![]()
Ik teken er zo weer voorquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat was geflatteerd, dat weten we allemaal. Voetballend werden we bij vlagen weggespeeld.![]()
![]()
Als je een beetje professioneel bent dat had je in de rust van die wedstrijd het gevoel gehad: "Dit nooit meer, zo kunnen we nooit meer een wedstrijd beginnen"quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat was geen wake-up call omdat ze uiteindelijk nog simpel wonnen, dus dat werkt nog meer gemakzucht in de hand.
Vervolgens heb je vijf dagen later in een thuiswedstrijd de kans om meteen te knallen en dan begin je zo mogelijk nog slechter.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond Ajax eerlijk gezegd niet zo slecht beginnen. Ik vond wel dat Ajax na de 0-1 enorm slecht was. Dus eigenlijk de gehele tweede helft.![]()
Risico met Marin is dat je van hem het minste weet hoe hij zich zal houden, dus ik kan me voorstellen dat je daar in zo'n pot niet voor kiestquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een lastige keuze, Marin is defensief niet zo sterk en Alvarez voetballend niet. Ten Hag zal dan wel voor de vertrouwde Alvarez kiezen maar dan gaat het voetballend ook stroef ben ik bang.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ze wonnen vorig jaar slechter, waarom zou beter verliezen dan niet kunnen?quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]Kom toch op zeg. PSV verliest beter??
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Uiteindelijk nog wel wat kansen/scrimmages gehad en die bal op de lat natuurlijk, schot van Beek dat ook nog net naast gingquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:36 schreef ITs_relative het volgende:
Statistieken flink in het voordeel van Ajax trouwens. Zelfs xGoals.
Zo heb ik het niet ervaren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Begin tweede helft vond ik nog de beste fasequote:Op vrijdag 6 december 2019 22:37 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vond Ajax eerlijk gezegd niet zo slecht beginnen. Ik vond wel dat Ajax na de 0-1 enorm slecht was. Dus eigenlijk de gehele tweede helft.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het is wel zo dat Valencia in thuiswedstrijden sterker is dan in uitwedstrijden, maar goed Ajax is in thuiswedstrijden dan weer minder, dus het kan alle kanten opquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat was geflatteerd, dat weten we allemaal. Voetballend werden we bij vlagen weggespeeld.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze gaat in mijn sigquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is wel zo dat Valencia in thuiswedstrijden sterker is dan in uitwedstrijden, maar goed Ajax is in thuiswedstrijden dan weer minder, dus het kan alle kanten opMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb niet het idee dat het aan de inzet lag hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je een beetje professioneel bent dat had je in de rust van die wedstrijd het gevoel gehad: "Dit nooit meer, zo kunnen we nooit meer een wedstrijd beginnen"
Vervolgens heb je vijf dagen later in een thuiswedstrijd de kans om meteen te knallen en dan begin je zo mogelijk nog slechter.
Begin tweede helft begonnen ze ook heel fel maar ontbrak het vaak net aan een balletje dat goed valt, het is niet zo simpel als vol erop klappen en je wint automatisch zelfs al heb je veel meer kwaliteit. Voetbal blijft voetbal, dat is het leuke van voetbal.Oh.![]()
Lijkt me ook niet, te weinig speeltijd gehad en zal ook niet veel vertrouwen voelen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Risico met Marin is dat je van hem het minste weet hoe hij zich zal houden, dus ik kan me voorstellen dat je daar in zo'n pot niet voor kiestOh.![]()
Het begon wel aardig, maar dat kwam vooral omdat het tempo omhoog ging. Maar op de een of andere manier ging het heel snel naar opportunistisch en kansloos spel.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Begin tweede helft vond ik nog de beste fase![]()
Ik zal je eens aanbevelen bij Pieter Zwart, misschien heeft hij nog een openstaande vacature bij VI Pro.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is wel zo dat Valencia in thuiswedstrijden sterker is dan in uitwedstrijden, maar goed Ajax is in thuiswedstrijden dan weer minder, dus het kan alle kanten opOh.![]()
Begin tweede helft was inderdaad hun beste fase, het is jammer dat de gelijkmaker toen niet viel. Echter Ajax leek daar niet echt moeite mee te hebben, in plaats van dat ze door bleven vechten hadden ze zoiets van: "Mwa, lukt niet vandaag, volgende wedstrijd beter"... tot het daadwerkelijk 0-2 werd, toen wilde ze ineens wel weer maar was geen tijd meer over.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het aan de inzet lag hoor.
Begin tweede helft begonnen ze ook heel fel maar ontbrak het vaak net aan een balletje dat goed valt, het is niet zo simpel als vol erop klappen en je wint automatisch zelfs al heb je veel meer kwaliteit. Voetbal blijft voetbal, dat is het leuke van voetbal.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, het was heel snel weer klaar ookquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het begon wel aardig, maar dat kwam vooral omdat het tempo omhoog ging. Maar op de een of andere manier ging het heel snel naar opportunistisch en kansloos spel.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat kwam omdat Siem erin kwam en je daardoor wist dat het nog onverzorgder en opportunistischer zou worden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het begon wel aardig, maar dat kwam vooral omdat het tempo omhoog ging. Maar op de een of andere manier ging het heel snel naar opportunistisch en kansloos spel.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:41 schreef PicoMMP het volgende:
Ten Hag: koppen bij elkaar steken!
Dit zijn PSV-uitspraken.
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is wel zo dat Valencia in thuiswedstrijden sterker is dan in uitwedstrijden, maar goed Ajax is in thuiswedstrijden dan weer minder, dus het kan alle kanten op![]()
![]()
![]()
Ja wat moet hij anders zeggen. Je kan hem niet zo veel verwijten, de spelers hebben hem in de steek gelaten. Misschien pakte de wissel van Siem de Jong voor Lang niet goed uit, maar ja hij moet toch iets doen om te forceren en veel keuzes heeft hij niet.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:41 schreef PicoMMP het volgende:
Ten Hag: koppen bij elkaar steken!
Dit zijn PSV-uitspraken.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds Siem erin stond was er inderdaad niets meer van goed spel te zien.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Siem erin kwam en je daardoor wist dat het nog onverzorgder en opportunistischer zou worden.![]()
https://www.ajaxshowtime.(...)op-counters-getraind
Snel ophouden met "normaal" trainen en trainen op counters en gauw weer trainen op zelf het spel maken en kansen creëren. Blijkbaar is het aanvalsspel er nog lang niet voldoende ingeslepen om uitstapjes te maken naar andere speelstijlen.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ik ben er nog bang voor dat ze zijn contract verlengen ook.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Sinds Siem erin stond was er inderdaad niets meer van goed spel te zien.
Dan ga ik met deuren smijten.Oh.![]()
Die titel is een beetje misleidendquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Snel ophouden met "normaal" trainen en trainen op counters en gauw weer trainen op zelf het spel maken en kansen creëren. Blijkbaar is het aanvalsspel er nog lang niet voldoende ingeslepen om uitstapjes te maken naar andere speelstijlen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat is niet het ergste wat er kan gebeurenquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er nog bang voor dat ze zijn contract verlengen ook.
Dan ga ik met deuren smijten.
Ik bedacht me laatst dat Heitinga als trainer nog rondloopt, stel je voor dat die doorgeschoven wordtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Denk niet dat dat gaat gebeuren. Siem wil zelf toch ook wel ergens belangrijk zijn lijkt me. Lekker naar Groningen of zo. Of terug naar De Graafschap als zij promoveren.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er nog bang voor dat ze zijn contract verlengen ook.
Dan ga ik met deuren smijten.![]()
Gelukkig heeft Overmars volgens mij wel een voorkeur voor trainers met meer ervaring.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is niet het ergste wat er kan gebeuren
Ik bedacht me laatst dat Heitinga als trainer nog rondloopt, stel je voor dat die doorgeschoven wordtOh.![]()
Ah, Simon Zwartkruis was aanwezig als wotsjer
Die ging tegelijkertijd met De Boer en het klotevoetbal weg, denkt ook weer een leuk potje mee te maken krijgt hij dit
Komt ook wel goed jaquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Overmars volgens mij wel een voorkeur voor trainers met meer ervaring.
Ben benieuwd wat ze doen, in Nederland loopt niet zo gek veel rondMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij had wel goede nieuwtjes altijd.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:53 schreef Tagliano het volgende:
Ah, Simon Zwartkruis was aanwezig als wotsjer
Die ging tegelijkertijd met De Boer en het klotevoetbal weg, denkt ook weer een leuk potje mee te maken krijgt hij dit
Wel vijf minuten nadat het op ajax.nl stond, maar toch.Oh.![]()
Wim Jonk schijnt lekker bezig te zijn bij Volendam.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Komt ook wel goed ja
Ben benieuwd wat ze doen, in Nederland loopt niet zo gek veel rondOh.![]()
Op counters trainen voor Willem II-thuis is wel slim jaquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Snel ophouden met "normaal" trainen en trainen op counters en gauw weer trainen op zelf het spel maken en kansen creëren. Blijkbaar is het aanvalsspel er nog lang niet voldoende ingeslepen om uitstapjes te maken naar andere speelstijlen.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Hmm, na een ietwat lastige startquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wim Jonk schijnt lekker bezig te zijn bij Volendam.
Zou wel lollig zijn als die weer rondlooptMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heel veel goals worden gewoon gemaakt uit een snelle omschakeling hoor, dus zo gek is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Op counters trainen voor Willem II-thuis is wel slim jaOh.![]()
Counters tegen hequote:Op vrijdag 6 december 2019 22:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Op counters trainen voor Willem II-thuis is wel slim ja
Dat had hij best aardig gezien me dunktMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oh ik las het als alleen uitvoeren van countersquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Counters tegen he
Dat had hij best aardig gezien me dunkt
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Al is het natuurlijk niet voor specifiek Willem II, het is de eerste dag in tijden dat Ajax tactisch kan trainen met de A-groepMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tegen zo'n wedstrijd loop je jammer genoeg altijd wel een keer aan. Ben blij dat het tegen een leuke sympathieke ploeg als W2 is.
Verder is het natuurlijk klote, want keertje ongeslagen kampioen worden was leuk geweest. Maar ik maak me nu niet ineens zorgen hoor. Zelfs met dit niveau win je 9 van de 10 keer gewoon van Willem2. En als het echt moet zoals tegen Valencia en Az, dan staan ze er gewoon. Dat vertrouwen verdienen de jongens wel.![]()
jammer, wordt wel een dingetje wedstrijden voor een CL wedstrijd, met Huntelaar beginnen is gewoon minder, dat moet Ten Hag maar niet meer doen.![]()
Tja, dit zat er natuurlijk wel een keertje aan te komen. Helemaal in aanloop naar de cruciale wedstrijd tegen Valencia. Meestal presteerden ze na een matige wedstrijd in het weekend goed in de Champions League, hopelijk nu ook. Wel te hopen dat Promes weer terug is. Huntelaar als basisspeler is erg karig, maar niet zo erg als Siem de Jong als invaller. Dat was ook gelijk wel het einde van de normale manier van voetballen. Wat een laffe wissel.![]()
met Huntelaar heb je te weinig voetbal voorin, Tadic kan dat gewoon veel beterquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tja, dit zat er natuurlijk wel een keertje aan te komen. Helemaal in aanloop naar de cruciale wedstrijd tegen Valencia. Meestal presteerden ze na een matige wedstrijd in het weekend goed in de Champions League, hopelijk nu ook. Wel te hopen dat Promes weer terug is. Huntelaar als basisspeler is erg karig, maar niet zo erg als Siem de Jong als invaller. Dat was ook gelijk wel het einde van de normale manier van voetballen. Wat een laffe wissel.![]()
Je had Lang natuurlijk ook kunnen laten staan, maar als je eenmaal besloten hebt die te wisselen zijn er niet eens zo heel gek veel andere opties aanwezig behalve Alvarez/Marin. Maar ik kan me wel weer voorstellen dat je dat met een achterstand niet wilquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tja, dit zat er natuurlijk wel een keertje aan te komen. Helemaal in aanloop naar de cruciale wedstrijd tegen Valencia. Meestal presteerden ze na een matige wedstrijd in het weekend goed in de Champions League, hopelijk nu ook. Wel te hopen dat Promes weer terug is. Huntelaar als basisspeler is erg karig, maar niet zo erg als Siem de Jong als invaller. Dat was ook gelijk wel het einde van de normale manier van voetballen. Wat een laffe wissel.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mee eens hoor, cruciaal voor het combinatievoetbal voorin.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
met Huntelaar heb je te weinig voetbal voorin, Tadic kan dat gewoon veel beter![]()
lag ook niet aan Siem dat het niet lukte alleen krijg je met hem en Huntelaar wel te snel voorzetten ipv combinatievoetbalquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je had Lang natuurlijk ook kunnen laten staan, maar als je eenmaal besloten hebt die te wisselen zijn er niet eens zo heel gek veel andere opties aanwezig behalve Alvarez/Marin. Maar ik kan me wel weer voorstellen dat je dat met een achterstand niet wil![]()
Zeker, al had dat ook wel weer te maken met hoe Willem II het goed neerzette en uitvoerdequote:Op vrijdag 6 december 2019 23:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
lag ook niet aan Siem dat het niet lukte alleen krijg je met hem en Huntelaar wel te snel voorzetten ipv combinatievoetbalMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit was wel het teken om de ballen er maar gewoon in te pompen en dat in de 55e minuut. Snap niet zo goed waarom.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je had Lang natuurlijk ook kunnen laten staan, maar als je eenmaal besloten hebt die te wisselen zijn er niet eens zo heel gek veel andere opties aanwezig behalve Alvarez/Marin. Maar ik kan me wel weer voorstellen dat je dat met een achterstand niet wil![]()
veel te snel inderdaadquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit was wel het teken om de ballen er maar gewoon in te pompen en dat in de 55e minuut. Snap niet zo goed waarom.![]()
Ik vond het ook geen hele logische wissel, het enige wat ik er nog van kon maken is dat De Jong en Huntelaar qua type redelijk vergelijkbaar zijn en met elkaar van positie kunnen wisselen. Misschien hoopte hij op die manier wat meer verrassing te krijgen ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit was wel het teken om de ballen er maar gewoon in te pompen en dat in de 55e minuut. Snap niet zo goed waarom.
Beetje rare wissel maargoedMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Op beide. Zowel verdedigen als uitvoeren.quote:
Aan de opmerkingen van Ten Hag na afloop af te lezen lijkt het er op dat hij niet verwacht had dat het team haar principes zou vergeten na een keertje iets anders te trainen. Niet door combineren en snel voorgeven zijn bij uitstek dingen die je bij counters doet en dat pasten ze nu onbewust toe in hun normale aanvalsspel.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Hij heeft juist een dag extra gehad om op meer dingen te trainen, dat betekent niet dat hij de normale dingen niet heeft gedaan en dus ook niet dat hij wat anders heeft gedaanquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Op beide. Zowel verdedigen als uitvoeren.
Aan de opmerkingen van Ten Hag na afloop af te lezen lijkt het er op dat hij niet verwacht had dat het team haar principes zou vergeten na een keertje iets anders te trainen. Niet door combineren en snel voorgeven zijn bij uitstek dingen die je bij counters doet en dat pasten ze nu onbewust toe in hun normale aanvalsspel.
Daarom is die kop van die eerste link van je ook nogal misleidendMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik hoop het ook ja, verlies tegen Valencia en AZ en je bent weer helemaal terug bij af.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tja, dit zat er natuurlijk wel een keertje aan te komen. Helemaal in aanloop naar de cruciale wedstrijd tegen Valencia. Meestal presteerden ze na een matige wedstrijd in het weekend goed in de Champions League, hopelijk nu ook.
Dan is de goede eerst helft van het seizoen voor niets geweest.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Daley Blind heeft Ajax vanavond van zichzelf verloren. ,,We kregen een waarschuwing van RKC en FC Twente... Nu weten we dat we niet op halve kracht kunnen winnen. Bij te veel spelers van het team was het net niet”, aldus de uitgevallen verdediger bij FOX Sports.
https://www.ad.nl/nederla(...)nen-winnen~a409d6e1/
Hij geeft het tenminste toe. Dus ik had gewoon gelijk dat Ajax inderdaad probeerde deze wedstrijd op 50% te winnen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan ga je ook geen kampioen worden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop het ook ja, verlies tegen Valencia en AZ en je bent weer helemaal terug bij af.
Dan is de goede eerst helft van het seizoen voor niets geweest.![]()
Hebben we al besproken, bedankt pikquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:27 schreef Scarface88 het volgende:
Breaking news op NOS. Pushbericht alles.
[ afbeelding ]
Als je toch teruggaat naar het PSV-topic, neem Shreyas even meeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ga niet het hele Ajax topic lezen natuurlijk. Kwam alleen om dit even te melden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hebben we al besproken, bedankt pik
Als je toch teruggaat naar het PSV-topic, neem Shreyas even meeLand of the free. Home of the brave.![]()
Omdat ik de enige ben die kritisch is en niet mee ga in die misplaatste euforie van de afgelopen weken?quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hebben we al besproken, bedankt pik
Als je toch teruggaat naar het PSV-topic, neem Shreyas even meeOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is opportunisme toch een prachtig iets.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan ga je ook geen kampioen worden.Oh.![]()
Nee, omdat je gewoon achterlijk bentquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat ik de enige ben die kritisch is en niet mee ga in die misplaatste euforie van de afgelopen weken?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het zou je sieren (zeker als mod) om inhoudelijk in te gaan op mijn posts in plaats van het op de man te spelen. Als je dat niet kan of wilt kun je er ook voor kiezen om helemaal niet te reageren.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, omdat je gewoon achterlijk bent
Ik geef hier aan wat ik vind, daar kun je het mee eens zijn of niet, maar dergelijke persoonlijke aanvallen zijn nergens voor nodig.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je geniet er van he? Eindelijk eens puntverlies voor Ajax zodat je je blaas helemaal kan legen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou je sieren (zeker als mod) om inhoudelijk in te gaan op mijn posts in plaats van het op de man te spelen. Als je dat niet kan of wil kun je er ook voor kiezen om helemaal niet te reageren.
Ik geef hier aan wat ik vind, daar kun je het mee eens zijn of niet, maar dergelijke persoonlijke aanvallen zijn nergens voor nodig.![]()
Ergens geniet ik hier ook wel van hoor, eindelijk weer een beetje hommeles in dit topicMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wederom een reactie op mij persoonlijk maar nee ik geniet er zeker niet van, ik baal enorm van deze onnodige thuisnederlaag zeker met twee écht lastige wedstrijden voor de boeg.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je geniet er van he? Eindelijk eens puntverlies voor Ajax zodat je je blaas helemaal kan legen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Op wie moet ik anders reageren?quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wederom een reactie op mij persoonlijk maar nee ik geniet er zeker niet van, ik baal enorm van deze onnodige thuisnederlaag zeker met twee écht lastige wedstrijden voor de boeg.
Je maakt je nogal druk. Je lijkt wel een wijf.![]()
Ik vind het prima als je inhoudelijk reageert, maar persoonlijke aanvallen daar kan ik niet veel mee. Het is ook niet nodig. Ik heb duidelijk aangegeven wat ik vind en ook met de nodige argumenten. Uit het interview met Blind bleek zelfs dat ik bepaalde dingen toch wel goed gezien had. En ja ik maak me zeker druk, niet zo zeer om de nederlaag, maar vooral om de manier waarop.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Op wie moet ik anders reageren?
Je maakt je nogal druk. Je lijkt wel een wijf.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Lachwekkend dat Siem de Jong, een modale spits waar nu het beste al lang van af is, nu hoger in de pikorde staat dan Marin. En waarom brengt Ten Hag Gravenberch of die Sontje Hansen niet? Alles beter dan Siem de Jong.![]()
Huntelaar had eruit gemoetenquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:47 schreef AmaninFull het volgende:
Lachwekkend dat Siem de Jong, een modale spits waar nu het beste al lang van af is, nu hoger in de pikorde staat dan Marin. En waarom brengt Ten Hag Gravenberch of die Sontje Hansen niet? Alles beter dan Siem de Jong.![]()
Andersom bedoel je. De eerste helft was echt dramatisch, 2e helft pech. Die pingel was wel weer heel dom.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:37 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vond Ajax eerlijk gezegd niet zo slecht beginnen. Ik vond wel dat Ajax na de 0-1 enorm slecht was. Dus eigenlijk de gehele tweede helft.![]()
Marin is fysiek een stuk minder dan Siem de Jong. Ik kan me voorstellen dat Ten Hag dat risico niet wilde nemen. Achteraf pakte die wissel inderdaad niet goed uit.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:47 schreef AmaninFull het volgende:
Lachwekkend dat Siem de Jong, een modale spits waar nu het beste al lang van af is, nu hoger in de pikorde staat dan Marin. En waarom brengt Ten Hag Gravenberch of die Sontje Hansen niet? Alles beter dan Siem de Jong.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Verliezen van de beste club uit brabant kan gebeuren.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ramboetan op 07-12-2019 01:33:46 ]![]()
Racistquote:Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie ook eens een klein beetje hoe het is om PSV supporter te zijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Met Huntelaar en Dest beginnen roep je het al op je af.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dest heeft het "Goed beginnen, maar er uiteindelijk bijster weinig van te blijken te kunnen"-syndroom. Beetje zoals Van Rhijn.![]()
Dest kan er niets van nee, schreef ik een tijd terug al hier.
Maar goed, eigenwijs.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2019 08:12:26 ]![]()
Hij moet toch zelf ook inzien dat hij het niveau bij Ajax niet aankan. Waarom blijft hij nog? Voor het geld? Het is nu inderdaad treurig om te zien.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:04 schreef Scorpie het volgende:
Voor De Jong ging het spel allemaal 3 keer te snel. Best treurig om te zien.![]()
Wie heeft er vertrouwen in tegen Valencia? Bij mij toch wel heel stuk minder na Twente en de pot van gisteren...vrees dat we het niet gaan redden.![]()
Wat een sof, zo'n thuisnederlaag voelt altijd extra pijnlijk. Tegen dit Willem II had je inderdaad wel een probleem met een te statische Huntelaar in de spits.
Ook helemaal kut nu je volgende week naar AZ moet en die bij winst weer gelijk kunnen komen. Bewijst weer dat ook dit Ajax zich moment te rijk mag rekenen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik had er sinds Chelsea al een hard hoofd in tegen Valencia. Het zou wel weer des Ajax zijn om er op zo een manier uit te flikkeren.quote:Op zaterdag 7 december 2019 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Wie heeft er vertrouwen in tegen Valencia? Bij mij toch wel heel stuk minder na Twente en de pot van gisteren...vrees dat we het niet gaan redden.
Maar gister een goede les geleerd toch? Ik vertrouw op ten Hag.![]()
Je bent de laatste twee potjes telkens keihard in de omschakeling gepakt dus die les moet nu wel geleerd zijn.
Denk ook dat we teveel risico's nemen bij aanvallende cornersOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Sowieso Tadic in de spits tegen Valencia, dat is toch wel erg belangrijk voor het Ajax voetbal.
Huntelaar als invaller prima maar basis kan echt niet meer.
Verwacht niet dat Promes fit zal zijn dus daar wel een klein probleem.
Veltman RB zou wel een zekerheidje zijn ipv Dest / Mazraoui, al ben ik van een goede Maztaoui wel gecharmeerd (maar is nu nog veel te wisselvallig).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:34 schreef Tagliano het volgende:
Ergens geniet ik hier ook wel van hoor, eindelijk weer een beetje hommeles in dit topic
Ja vast maar je moet je ergens aan vasthouden.![]()
Het is niet dat Ajax weg is gespeeld, maar had Willem II niet zo stug verwacht. Gezien het aantal kansen en aanvallen (die net niet een 100% kans opleveren) win je deze wedstrijd 9 van de 10 keer.
Ik verwacht wel een goed resultaat tegen Valencia.![]()
Wel gek eigenlijk, begin dit seizoen was die kwetsbaarheid er ook, toen een tijd niet of minder en nu weer welquote:Op zaterdag 7 december 2019 09:19 schreef TheVulture het volgende:
Je bent de laatste twee potjes telkens keihard in de omschakeling gepakt dus die les moet nu wel geleerd zijn.
Denk ook dat we teveel risico's nemen bij aanvallende corners
Tegen Lille ook nog die vrije trap van promes, dat soort momentjes zitten er weer vaker in jaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik was heel erg bij dat het goed liep met vd Beek wat naar achter. Daarom is het extra zuur om dat weer terug te zetten. Maar gister bleek wel dat dat toch moet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel gek eigenlijk, begin dit seizoen was die kwetsbaarheid er ook, toen een tijd niet of minder en nu weer wel
Tegen Lille ook nog die vrije trap van promes, dat soort momentjes zitten er weer vaker in ja![]()
Niet echt eigenlijk, ik denk dat je zo'n pot als gisteren 7-8 van de 10 keer alsnog wint. Las volgens mij ook ergens hier dat Ajax zelfs nog meer xG had al zou ik dat obv het spel ook niet direct gezegd hebbenquote:Op zaterdag 7 december 2019 09:57 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Ik was heel erg bij dat het goed liep met vd Beek wat naar achter. Daarom is het extra zuur om dat weer terug te zetten. Maar gister bleek wel dat dat toch moet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
We lopen teveel tegengoals op, da's wel zorgelijkOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Stinkboer Ten Hag met zijn onnavolgbare opstellingen en ontzettend late wisselsBayern,, we need you.
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Lolquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:38 schreef standaard-viezerik het volgende:
Stinkboer Ten Hag met zijn onnavolgbare opstellingen en ontzettend late wisselsBayern,, we need you.
![]()
"Ajax maakt Eredivisie spannend", kopt De Telegraaf op pagina S2.
Maar ik dacht, dat het dit een verdienste van Willem II was.![]()
ach ja Telegraaf, al had Willem II wel wat hulp nodig van Ajaxquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:57 schreef Idisrom het volgende:
"Ajax maakt Eredivisie spannend", kopt De Telegraaf op pagina S2.
Maar ik dacht, dat het dit een verdienste van Willem II was.![]()
En half Nederland maar janken dat ie voor Nederland moest kiezen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dest in de verkoop.
Op de rommelmarkt.![]()
@mokkiemok wil het nog even aankijken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En half Nederland maar janken dat ie voor Nederland moest kiezen.![]()
Het inbrengen van Siem zegt wel voldoende. Nu nog braaf bij AZ verliezen en we zijn onze voorsprong nog voor de winterstop kwijt
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Het is nou niet dat je werd overlast door Willem. De eerste helft was dramatisch maar de 2e helft zat het ook echt niet mee en had je gewoon die pot moeten binnenslepen. Siem en huntelaar kunnen echt niet trouwens.![]()
Dat zou echt typisch des Ajax zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:34 schreef StarGazer het volgende:
Het inbrengen van Siem zegt wel voldoende. Nu nog braaf bij AZ verliezen en we zijn onze voorsprong nog voor de winterstop kwijt![]()
Ik heb hiervoor ook al gezegd dat Dest snel LIJKTExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Valencia was en is gewoon een moeilijke pot die twee kanten op kan vallen. Ajax heeft het onnodig spannend gemaakt door die twee potten tegen Chelsea, mede dankzij wat scheidsrechterlijke dwalingen in mijn ogen. Maar dat betekent wel dat je nu een alles of niets potje speelt tegen Valencia waarbij je ook nog eens behoorlijk wat scorend vermogen mist voorin.
Vond het eerlijk gezegd ook wel tekenend dat Huntelaar, ook al stond hij buitenspel, die rebound er niet in kreeg gisteren. Hij staat er juist voor dat soort ballen. Met hem in het veld slaat het frisse voetbal voorin gewoon dood en is het alleen maar kansloze voorzetten van de zijkant en wanhoopspogingen uit de tweede lijn.
En dan zo'n Siem de Jong, is dat nou je enige alternatief op 10 om Ziyech naar de vleugel te krijgen?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Stengs moet je sowieso aantrekken, Boadu eigenlijk ookOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ajax O19 speelt vanmiddag in de Kuip, Burger en Bannis bij Feyenoord in de basis
Ajax maakt de 0-2, doelpuntenmaker trekt zijn shirt uit voor de tweede gele kaart
5 minuten later 0-3Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nog steeds chagrijnig over gisteren, dan maar hopen dat AZ vanavond verliest maar dat zie ik niet gebeuren eigenlijkOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ben meer fan van Stengs dan van Boadu. Hij heeft nogal veel kansen nodig om te scoren.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:10 schreef TheVulture het volgende:
Stengs moet je sowieso aantrekken, Boadu eigenlijk ook
Bij een AZ krijgt hij in de punt van de aanval veel kansen, waardoor hij wat goaltjes meepakt. Hij heeft zonder meer talent, maar hij kan momenteel geen aanspraak maken op een basisplaats bij Ajax. Geef hem een jaar of 2, maar dan is het uiteraard helemaal onbetaalbaar voor ons.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
@:mokkiewok
Ajax zou toch eenvoudig alles winnen?![]()
![]()
Valencia staat binnen 20 minuten met 2-0 achter en heeft De Cil gewisseld na een halfuur
Bijzondere pot wordt dat dinsdagMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Een gelijkspel moet er toch in zitten, zou je zeggen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:09 schreef Tagliano het volgende:
Valencia staat binnen 20 minuten met 2-0 achter en heeft De Cil gewisseld na een halfuur
Bijzondere pot wordt dat dinsdagEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ajax heeft imo wel meer kans jaquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een gelijkspel moet er toch in zitten, zou je zeggen.
Maar dat heeft in het verleden ook niet alles gezegd
Zou me niets verbazen als Ajax weer genaaid wordt. Afgelopen keer 5 Engelse clubs in the championsleague, waarvan de helft er niets te zoeken heeft. Tottenham wint tegen Ajax met hun extra 6 minuten, en nu weer twee keer verkracht door matchfixing vanwege Chelsea.
Ik ben geen aluhoedje persoon, maar dit gaat niet om miljoenen euro's, dit gaat om miljarden per wedstrijd.
Met een championsleague wedstrijd is er meer geld betrokken dan de Nederlandse economie in een jaar tijd.
De beslissing van die scheidsrechter laatst, twee rode kaarten en die penalty tegen Ajax, dat ging ongeveer om een miljard euro in 1 minuut.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
quote:Op zondag 8 december 2019 00:27 schreef firefly3 het volgende:
Zou me niets verbazen als Ajax weer genaaid wordt. Afgelopen keer 5 Engelse clubs in the championsleague, waarvan de helft er niets te zoeken heeft. Tottenham wint tegen Ajax met hun extra 6 minuten, en nu weer twee keer verkracht door matchfixing vanwege Chelsea.
Ik ben geen aluhoedje persoon, maar dit gaat niet om miljoenen euro's, dit gaat om miljarden per wedstrijd.
Met een championsleague wedstrijd is er meer geld betrokken dan de Nederlandse economie in een jaar tijd.
De beslissing van die scheidsrechter laatst, twee rode kaarten en die penalty tegen Ajax, dat ging ongeveer om een miljard euro in 1 minuut.![]()
![]()
Je weet ook wel dat je als scheidsrechter miljoenen wat gegokt is kan bepalen in een seconde tijd en hierbij veel macht hebt. Meer macht dan een politiek persoon op dat moment. Een huilsmiley plaatsen als tegenargument is nogal zwak. Leef maar lekker in je droombubbel. Dit gaat om bizar veel geld.quote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Hoezo werd de 5-4 dan afgekeurd?quote:Op zondag 8 december 2019 00:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je weet ook wel dat je als scheidsrechter miljoenen wat gegokt is kan bepalen in een seconde tijd en hierbij veel macht hebt. Meer macht dan een politiek persoon op dat moment. Een huilsmiley plaatsen als tegenargument is nogal zwak. Leef maar lekker in je droombubbel. Dit gaat om bizar veel geld.![]()
quote:Op zondag 8 december 2019 00:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je weet ook wel dat je als scheidsrechter miljoenen wat gegokt is kan bepalen in een seconde tijd en hierbij veel macht hebt. Meer macht dan een politiek persoon op dat moment. Een huilsmiley plaatsen als tegenargument is nogal zwak. Leef maar lekker in je droombubbel. Dit gaat om bizar veel geld.![]()
![]()
Wellicht heb je het over financieel verschil, maar een "politiek persoon" heeft meer macht en ook financieel gezien.quote:Op zondag 8 december 2019 00:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je weet ook wel dat je als scheidsrechter miljoenen wat gegokt is kan bepalen in een seconde tijd en hierbij veel macht hebt. Meer macht dan een politiek persoon op dat moment. Een huilsmiley plaatsen als tegenargument is nogal zwak. Leef maar lekker in je droombubbel. Dit gaat om bizar veel geld.
Afijn ik volg alleen de wedstrijden van Ajax en een paar topwedstrijden in de CL / competitie, maar over de wedstrijden van Ajax qua blessure tijd en beslissingen kan gediscussieerd worden, maar zijn niet geheel onterecht. Daarbij denk ik dat als Ajax de finale afgelopen seizoen had gehaald, het financieel veel interessanter was geweest voor de UEFAWie niet dom is moet slim zijn!![]()
Als je Tottenham tegen Ajax hebt bijvoorbeeld, kun je met 1 fluitsignaal ervoor zorgen dat bijvoorbeeld Engeland tientallen miljoenen euro's rijker is binnen een seconde tijd. Als je ervan uit gaat dat de Engelsen op hun eigen clubs wedden.quote:Op zondag 8 december 2019 09:01 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Wellicht heb je het over financieel verschil, maar een "politiek persoon" heeft meer macht en ook financieel gezien.
Afijn ik volg alleen de wedstrijden van Ajax en een paar topwedstrijden in de CL / competitie, maar over de wedstrijden van Ajax qua blessure tijd en beslissingen kan gediscussieerd worden, maar zijn niet geheel onterecht. Daarbij denk ik dat als Ajax de finale afgelopen seizoen had gehaald, het financieel veel interessanter was geweest voor de UEFAExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
de enige die Ajax genaaid heeft tegen Spurs was Ajax zelfquote:Op zondag 8 december 2019 00:27 schreef firefly3 het volgende:
De beslissing van die scheidsrechter laatst, twee rode kaarten en die penalty tegen Ajax, dat ging ongeveer om een miljard euro in 1 minuut.![]()
AZ is een dikke concurrent voor de titel. Op de een of andere manier ogen ze verdedigend veel stabieler dan wij op het moment, en scoren lukt ze ook vrij soepel.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
of het een dikke concurrent wordt zien we aankomend weekend welquote:Op zondag 8 december 2019 10:36 schreef TheVulture het volgende:
AZ is een dikke concurrent voor de titel. Op de een of andere manier ogen ze verdedigend veel stabieler dan wij op het moment, en scoren lukt ze ook vrij soepel.![]()
Ik gok dat we daar niet met 3 punten weggaan, al lijkt dit Ajax altijd beter tegen goede ploegenquote:Op zondag 8 december 2019 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
of het een dikke concurrent wordt zien we aankomend weekend welOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
hangt ook af wat het dinsdag wordt, als je ipv CL EL speelt zal dat de sfeer niet ten goede komen, maar normaliter is Ajax gewoon beter dan AZquote:Op zondag 8 december 2019 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat we daar niet met 3 punten weggaan, al lijkt dit Ajax altijd beter tegen goede ploegen![]()
Wat is dit nou weerquote:Op zondag 8 december 2019 00:27 schreef firefly3 het volgende:
De beslissing van die scheidsrechter laatst, twee rode kaarten en die penalty tegen Ajax, dat ging ongeveer om een miljard euro in 1 minuut.Makkelijk eerste![]()
Dat vooral, en de manier waarop we in de omschakeling geslacht worden in de Eredivisie doet me vrezen..quote:Op zondag 8 december 2019 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt ook af wat het dinsdag wordt, als je ipv CL EL speelt zal dat de sfeer niet ten goede komen, maar normaliter is Ajax gewoon beter dan AZ
Denk dat het weer tijd wordt voor het blok Alvarez-Martinez en dan Lang-Tadic-Ziyech als Promes niet fit isOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
overdrijf je niet een beetje? Het is vrij simpel, als je denkt op 50% van W2 te winnen dan lukt dat niet, dan is het niet alleen de omschakeling maar ook wat je zelf aan de bal doet.quote:Op zondag 8 december 2019 11:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vooral, en de manier waarop we in de omschakeling geslacht worden in de Eredivisie doet me vrezen..
Denk dat het weer tijd wordt voor het blok Alvarez-Martinez en dan Lang-Tadic-Ziyech als Promes niet fit is
Tactisch vond ik Huntelaar in de spits niet handig dan verlies je teveel voetbal waar je het wil hebben![]()
Dat defensieve blok is idd nodig. Hopelijk worden we niet overlopen, zou zomaar kunnen namelijk.quote:Op zondag 8 december 2019 11:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vooral, en de manier waarop we in de omschakeling geslacht worden in de Eredivisie doet me vrezen..
Denk dat het weer tijd wordt voor het blok Alvarez-Martinez en dan Lang-Tadic-Ziyech als Promes niet fit is![]()
Onanaquote:Op zondag 8 december 2019 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
de enige die Ajax genaaid heeft tegen Spurs was Ajax zelf![]()
Huntelaar is niks anders dan een leuke wissel als de tegenstander moe is.quote:Op zondag 8 december 2019 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
overdrijf je niet een beetje? Het is vrij simpel, als je denkt op 50% van W2 te winnen dan lukt dat niet, dan is het niet alleen de omschakeling maar ook wat je zelf aan de bal doet.
Tactisch vond ik Huntelaar in de spits niet handig dan verlies je teveel voetbal waar je het wil hebbenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Turpingenot in de Arena, vorig jaar ook Ajax-Bayern en Juve-AjaxMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
is toch een prima scheids verder?quote:Op zondag 8 december 2019 11:57 schreef Tagliano het volgende:
Turpingenot in de Arena, vorig jaar ook Ajax-Bayern en Juve-Ajax![]()
In ieder geval bij Juve prima ja, Bayern heb ik niet zo goed kunnen kijkenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het tijdrekken van Onana in die wedstrijd viel echt wel mee. Het was de wedstrijd daarvoor dat hij hier heel erg mee bezig was.quote:
Hij had enkel dat momentje dat hij dacht dat de wedstrijd binnen was en ging juichen.
Bovendien heb ik de wedstrijd teruggekeken en de tijd bijgehouden. Was max 3,5 minuut extra tijd 2e helft. Incl. Alle doelpunten en wissels.
Ik wil er niet over klagen, want wat maakt normaal gesproken dat minuutje nou uit. Maar wat je zegt is gewoon niet waar.
Ben je overigens niet de enige in hoor. Onana heeft die naam nou eenmaal, vooral dankzij die wedstrijd ervoor. Maar die wedstrijd was dat niet het geval.![]()
Toen keurde hij nog een goal van Ajax goed die niet had mogen tellen (de 3-3)quote:Op zondag 8 december 2019 12:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In ieder geval bij Juve prima ja, Bayern heb ik niet zo goed kunnen kijkenOh.![]()
Het houd je wel bezig hè, jochie?quote:Op zondag 8 december 2019 12:15 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Het tijdrekken van Onana in die wedstrijd viel echt wel mee. Het was de wedstrijd daarvoor dat hij hier heel erg mee bezig was.
Hij had enkel dat momentje dat hij dacht dat de wedstrijd binnen was en ging juichen.
Bovendien heb ik de wedstrijd teruggekeken en de tijd bijgehouden. Was max 3,5 minuut extra tijd 2e helft. Incl. Alle doelpunten en wissels.
Ik wil er niet over klagen, want wat maakt normaal gesproken dat minuutje nou uit. Maar wat je zegt is gewoon niet waar.
Ben je overigens niet de enige in hoor. Onana heeft die naam nou eenmaal, vooral dankzij die wedstrijd ervoor. Maar die wedstrijd was dat niet het geval.![]()
Daar zou ik wel blind voor tekenenquote:Op zondag 8 december 2019 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen keurde hij nog een goal van Ajax goed die niet had mogen tellen (de 3-3)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan ben ik erg benieuwd naar je tekening, wordt het Danny of Daley?quote:Op zondag 8 december 2019 12:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zou ik wel blind voor tekenenOh.![]()
Met een beetje pech ziet de wereld er volgende week heel anders uit. Na die zeperd tegen Willem II, kan je zomaar de CL uitgeknikkerd worden door Valencia, en als dat doorwerkt naar de wedstrijd tegen AZ kan je ook nog eens niet langer alleen op kop staan na aankomend weekend. Het is weliswaar een heel somber scenario, maar het zou zomaar eens kunnen gebeuren.Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Met mijn tekenkunsten maakt dat niet uit ouwe reusquote:Op zondag 8 december 2019 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben ik erg benieuwd naar je tekening, wordt het Danny of Daley?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tja, kan je aan het eind van het seizoen nog met de schaal, beker en EL staan, het is niet dat het seizoen dan opeens voorbij isquote:Op zondag 8 december 2019 12:53 schreef Hathor het volgende:
Met een beetje pech ziet de wereld er volgende week heel anders uit. Na die zeperd tegen Willem II, kan je zomaar de CL uitgeknikkerd worden door Valencia, en als dat doorwerkt naar de wedstrijd tegen AZ kan je ook nog eens niet langer alleen op kop staan na aankomend weekend. Het is weliswaar een heel somber scenario, maar het zou zomaar eens kunnen gebeuren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bedankt, zo hadden we het nog niet bekeken.quote:Op zondag 8 december 2019 12:53 schreef Hathor het volgende:
Met een beetje pech ziet de wereld er volgende week heel anders uit. Na die zeperd tegen Willem II, kan je zomaar de CL uitgeknikkerd worden door Valencia, en als dat doorwerkt naar de wedstrijd tegen AZ kan je ook nog eens niet langer alleen op kop staan na aankomend weekend. Het is weliswaar een heel somber scenario, maar het zou zomaar eens kunnen gebeuren.Oh.![]()
Nog niet besproken hier. Super bedankt voor je orginele inzicht!quote:Op zondag 8 december 2019 12:53 schreef Hathor het volgende:
Met een beetje pech ziet de wereld er volgende week heel anders uit. Na die zeperd tegen Willem II, kan je zomaar de CL uitgeknikkerd worden door Valencia, en als dat doorwerkt naar de wedstrijd tegen AZ kan je ook nog eens niet langer alleen op kop staan na aankomend weekend. Het is weliswaar een heel somber scenario, maar het zou zomaar eens kunnen gebeuren.Groot fan van User Wotte![]()
Nee. Ik had de wedstrijd teruggekeken omdat ik de dag erna de tijd had en de eerste keer vanwege de spanning en het bier wel veel had gemist.quote:Op zondag 8 december 2019 13:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd terug gekeken om de tijd bij te houden
De tijd bijhouden, tsja, ik keek hem toch.
Doe ik overigens wel vaker hoor, wedstrijden terug kijken. Je kan wat beter op details letten. Als trainer steek je daar toch wel wat van op. Aanrader.![]()
50/50 kans op 1 van die scenario’squote:Op zondag 8 december 2019 12:53 schreef Hathor het volgende:
Met een beetje pech ziet de wereld er volgende week heel anders uit. Na die zeperd tegen Willem II, kan je zomaar de CL uitgeknikkerd worden door Valencia, en als dat doorwerkt naar de wedstrijd tegen AZ kan je ook nog eens niet langer alleen op kop staan na aankomend weekend. Het is weliswaar een heel somber scenario, maar het zou zomaar eens kunnen gebeuren.![]()
Ja alsof ik hier eerst het hele topic ga zitten lezen voordat ik iets post, ik heb wel wat beters te doen.quote:Op zondag 8 december 2019 12:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog niet besproken hier. Super bedankt voor je orginele inzicht!Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Ik begin al bang te worden voor Dinsdag :/Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ajax gaat dinsdag en zondag gewoon winnen hoor. Iedereen gelijk helemaal in paniek omdat Ajax verliest van een prima ploeg, alleen omdat ze 'Willem II' heten.![]()
![]()
2-0 thuis verliezen mag van niemand en al helemaal niet van een middenmoter.quote:Op zondag 8 december 2019 14:27 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ajax gaat dinsdag en zondag gewoon winnen hoor. Iedereen gelijk helemaal in paniek omdat Ajax verliest van een prima ploeg, alleen omdat ze 'Willem II' heten.![]()
Het kan een keer gebeuren, maar Willem II is afgemeten aan het niveau dat Ajax nastreeft en tegenwoordig vaak haalt gewoon een matige ploeg.quote:Op zondag 8 december 2019 14:27 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ajax gaat dinsdag en zondag gewoon winnen hoor. Iedereen gelijk helemaal in paniek omdat Ajax verliest van een prima ploeg, alleen omdat ze 'Willem II' heten.
Valencia is 5 klassen beter en daar gaan we echt niet gewoon van winnen als het niet 100% klopt dinsdag. Geen reden tot paniek, maar wel tot zorg gelet op belang van die wedstrijd en de blessure voorin. Verliezen zou het einde van een heel mooie periode betekenen waarvan je maar moet afwachten hoe snel zoiets terug komt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Vorig jaar volstrekt kansloos in Alkmaar en dat was toen ook nog met De Ligt en De Jong. Was 1-0 maar had net zo goed 4-0 kunnen eindigen.quote:Op zondag 8 december 2019 14:27 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ajax gaat dinsdag en zondag gewoon winnen hoor. Iedereen gelijk helemaal in paniek omdat Ajax verliest van een prima ploeg, alleen omdat ze 'Willem II' heten.
Al zal de druk nu ook wel bij AZ voelbaar zijn,
Kortom, gras is groen en de bal is rond.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eens. Ik geef Ajax 50% kans door te gaan.quote:Op zondag 8 december 2019 15:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het kan een keer gebeuren, maar Willem II is afgemeten aan het niveau dat Ajax nastreeft en tegenwoordig vaak haalt gewoon een matige ploeg.
Valencia is 5 klassen beter en daar gaan we echt niet gewoon van winnen als het niet 100% klopt dinsdag. Geen reden tot paniek, maar wel tot zorg gelet op belang van die wedstrijd en de blessure voorin. Verliezen zou het einde van een heel mooie periode betekenen waarvan je maar moet afwachten hoe snel zoiets terug komt.![]()
Ten Hag is ook een domme boer. Tadic ziet er al weken uit alsof hij elk moment kan omvallen maar hij gunt die jongen geen rust. Met pinchhitter Huntelaar en De Jong die zelfs niet in Australie mee kon komen terwijl je Gravenberch en Traore op de bank hebt zitten. Titel winnen en dan mag die stinkboer naar Bayern.
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Hagout berichten![]()
Shit happens soms. Kan niet / mag niet / moet niet. Gebeurt gewoon. En door.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Standaard-viezerik is gewoon een vermoeiende troll.quote:Op zondag 8 december 2019 19:35 schreef YourCaptor het volgende:
Hagout berichten![]()
Shit happens soms. Kan niet / mag niet / moet niet. Gebeurt gewoon. En door.Oh.![]()
quote:Op zondag 8 december 2019 15:19 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
2-0 thuis verliezen mag van niemand en al helemaal niet van een middenmoter.. Ajax speelde onder niveau en Willem 2 heeft gewoon een heel goed team dit jaar.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Internetuurtje in de kliniek is altijd vermoeiend.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
VALENCIA - Het is nog steeds onduidelijk of Jasper Cillessen dinsdagavond het doel van Valencia kan verdedigen tijdens de uitwedstrijd tegen zijn oude club Ajax in de Champions League.
De doelman heeft zondag een training overgeslagen. Hij viel zaterdag in de gewonnen uitwedstrijd tegen Levante (2-4) uit met een kuitblessure.
Valencia traint maandagochtend nog op het eigen complex en vertrekt daarna richting Amsterdam. Trainer Albert Celades was zaterdag na het duel met Levante niet optimistisch over de blessure van zijn eerste doelman. „Het wordt heel lastig voor Jasper om de wedstrijd tegen Ajax te halen”, zei hij.
Cillessen werd tegen Levante vervangen door Jaume Doménech. Valencia kan tegen Ajax geen beroep doen op Ezequiel Garay. De Argentijnse verdediger is geschorst. Als Chelsea dinsdag Lille OSC verslaat, dan moet Valencia van Ajax winnen om de achtste finales te bereiken.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2019 19:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Ajax speelde onder niveau en Willem 2 heeft gewoon een heel goed team dit jaar.
![]()
![]()
Jordens Petersgodquote:Op zondag 8 december 2019 19:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Ajax speelde onder niveau en Willem 2 heeft gewoon een heel goed team dit jaar.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Doelman André Onana, een van de grote uitblinkers dit seizoen, heeft zich gisteren in het ziekenhuis gemeld voor een MRI-scan. Onana haakte af bij de zaterdagtraining met hamstringklachten en achter zijn naam staat nu een dik vraagteken voor het beslissende Champions League-duel morgen met Valencia.AFCA!![]()
CLquote:Op maandag 9 december 2019 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
Doelman André Onana, een van de grote uitblinkers dit seizoen, heeft zich gisteren in het ziekenhuis gemeld voor een MRI-scan. Onana haakte af bij de zaterdagtraining met hamstringklachten en achter zijn naam staat nu een dik vraagteken voor het beslissende Champions League-duel morgen met Valencia.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
jouw act is het meest waardeloos van dit hele forumquote:Op zondag 8 december 2019 18:52 schreef standaard-viezerik het volgende:
Ten Hag is ook een domme boer. Tadic ziet er al weken uit alsof hij elk moment kan omvallen maar hij gunt die jongen geen rust. Met pinchhitter Huntelaar en De Jong die zelfs niet in Australie mee kon komen terwijl je Gravenberch en Traore op de bank hebt zitten. Titel winnen en dan mag die stinkboer naar Bayern.Groot fan van User Wotte![]()
Wat is daar nou raar aan? Valencia heeft gewoon een goede ploeg en Ajax is stevig verzwakt door alle blessures waardoor we ook verloren van Willem II.quote:Op maandag 9 december 2019 01:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zijn we nou echt bang voor Valencia thuis ?Kom op zeg.
Oh.![]()
Ja, absoluut. Gewoon een hele goede ploeg op een heel lastig moment.quote:Op maandag 9 december 2019 01:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zijn we nou echt bang voor Valencia thuis ?Kom op zeg.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
ook zonder die blessures gewoon al genoeg reden om er niet zeker van te zijn, Valencia was voetballend de beste tegenstander in de groep.quote:Op maandag 9 december 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is daar nou raar aan? Valencia heeft gewoon een goede ploeg en Ajax is stevig verzwakt door alle blessures waardoor we ook verloren van Willem II.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: