SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een seizoen zonder verliespartij is ook (bijna) onmogelijk natuurlijk. Wel balen dat het thuis tegen W2 gebeurd.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Mja, je ziet toch ook wel het gemis van een aantal spelers voorin. Met Huntelaar is het allemaal een stuk trager en voorspelbaarder.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:57 schreef XDo het volgende:
Een seizoen zonder verliespartij is ook (bijna) onmogelijk natuurlijk. Wel balen dat het thuis tegen W2 gebeurd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Juist fijn. Als het dan toch gebeurt dan maar nu.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:57 schreef XDo het volgende:
Een seizoen zonder verliespartij is ook (bijna) onmogelijk natuurlijk. Wel balen dat het thuis tegen W2 gebeurd.
Geleerd dat deze voorhoede niet kan. Opladen voor Valencia en gaan.
En wat extra concurrentie voor PSV voor plek 3.![]()
Overmars kan weer aan de slag deze winterLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Hebben we de Heraclespot ook maar vast gehad. Toen leek zelfs een Frenkie aardig door de mand te vallen bijvoorbeeld, kan verkeren
Overigens volgde vorig jaar direct daarna een Europese thuisnederlaag tegen een Spaanse tegenstander dus berg je maar
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wel een klein beetje teruggedacht aan het tijdperk FdB maar voor mijn gevoel was dat qua spel ergerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat was veel erger.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:07 schreef Tagliano het volgende:
Wel een klein beetje teruggedacht aan het tijdperk FdB maar voor mijn gevoel was dat qua spel erger
Toen hadden we gewoon soms een wedstrijd geen schot op doel.Oh.![]()
Doorgaans gewoon een Nederlander jaquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was veel erger.
Toen hadden we gewoon soms een wedstrijd geen schot op doel.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Een nederlaag van Ajax is tegenwoordig een NOS pushbericht waard, dat is dan wel weer een ietwat gestegen status
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Weten jullie ook eens een klein beetje hoe het is om PSV supporter te zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dik verdiend verloren.
Beter nu dan komende week.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Dit werkt in spreektaal beter dan in schrijftaal.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doorgaans gewoon een Nederlander jaOh.![]()
Waarom volg je hatemongers als de NOS?quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:08 schreef Tagliano het volgende:
Een nederlaag van Ajax is tegenwoordig een NOS pushbericht waard, dat is dan wel weer een ietwat gestegen statusEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat is hatemonger nou weer.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom volg je hatemongers als de NOS?Oh.![]()
Ik denk dat ik het als Feijenoorder erger heb.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie ook eens een klein beetje hoe het is om PSV supporter te zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: