abonnement Unibet Coolblue
pi_190302720


Jaja, het is zo ver. We hebben besloten toch eens te gaan kijken of een slowchat een toevoegende waarde kan hebben voor ons mooie gezellige subforum CRE. Onder voorbehoud, welteverstaan, want het mag niet ten koste gaan van de activiteit in de andere topics.
Dat is ook de reden dat CRE tot op de dag van vandaag geen SC heeft gehad. We hebben niet zo zeer behoefte aan 'offtopic geneuzel', maar creatieve topics en ontopic geneuzel dáár. Het is dan ook niet de bedoeling dat creatief werk hier inhoudelijk besproken wordt, wel mag er hier eventueel een link geplaatst worden naar het betreffende topic waar je je werk hebt gepost om mensen daar naartoe te verwijzen.
Daarnaast leek het ons gewoon leuk om iedereen uit alle hoekjes van CRE de kans te geven samen te babbelen over het leven, het weer, je dagelijkse bezigheden, en waar je dan ook maar zin in hebt om over te kletsen.
Verder gelden uiteraard de normale regels. Wees lief voor elkaar, anders krijg je een boze Muck aan je broek.
Deze OP zal in de loop der tijd vast ook wel wat opgeknapt worden, maar voor nu: brand los*O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190302803
Even een herinnering dat er nog gestemd kan worden op de FOK!verkiezingen!

Zie de openingspost van het stemtopic: JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!.

Je hoeft niet alles in te vullen, alleen invullen wat je interessant vindt is ook goed.


(Hoop dat jullie deze post niet erg vinden.)
  vrijdag 6 december 2019 @ 21:18:03 #3
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190303125
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 december 2019 21:00 schreef zarGon het volgende:
Even een herinnering dat er nog gestemd kan worden op de FOK!verkiezingen!

Zie de openingspost van het stemtopic: JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!.

Je hoeft niet alles in te vullen, alleen invullen wat je interessant vindt is ook goed.


(Hoop dat jullie deze post niet erg vinden.)
Vooruit dan maar... :{

;) :*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190303140
Zo, van 10 tot 9 gewerkt.
Heb jullie tussendoor lekker meegelezen (het was zo rustig :{ ).

Wij hadden gisteren echt een heerlijke pakjesavond. Uiteindelijk netjes om 23.55 klaar :+

Morgen een dagje chillen, half uurtje repetitie voor ons carnavalsliedje en daarna gourmetten en pakjes bij schoonouders. Zondag kerstboom zetten en opnames voor ons carnavalsliedje.
Helemaal zin in dit weekend *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190303820
35 :o
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190307776
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 21:18 schreef Muck het volgende:

[..]

Vooruit dan maar... :{

;) :*
Hoeft niet hoor :D
pi_190307825
Goedemorgen lieve mensen!

Ik zit nog even te denken wat ik deze dag wil doen :) Ik start de dag iig met een serietje en een haakwerkje... beetje borduren... Even rust pakken voordat alle hectiek van deze maand begint.
Met een beetje geluk komt er een pakketje garen binnen vandaag *O*

En jullie?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190307966
Goedemorgen :W onderweg naar het verre zeeland
pi_190307984
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 07:47 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W onderweg naar het verre zeeland
Heel erg veel plezier :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190308841
Veel plezier Sarabi!

Lekker chillen, CotS :)

Ik ga zo eerst even de lampjes halen die bij het minidorp van de Appie horen. En dan langs de Action voor wat poedersneeuw en hopelijk iets mos-achtigs. Ga ik een minidorpje maken op de vensterbank *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 7 december 2019 @ 09:55:12 #11
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190308978
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 07:47 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W onderweg naar het verre zeeland
Geniet er maar lekker van!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190314435
Oh wat een heerlijke dag is dit!

Ik ga 1 knutseldoel niet halen. Borduren gaat altijd trager dan verwacht, omdat ik er zo zen van word.

Nu even haken ter afwisseling.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190318731
Zo,hèhè..huisje versierd, nu even lekker met de beentjes omhoog met een wijntje en een boek... :9
  zaterdag 7 december 2019 @ 22:36:01 #14
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190319277




Sinterklaas heeft 5 van deze bolletjes voor me meegebracht O+
De kleuren zijn prachtig, maar lastig op de foto te krijgen.
Nu eens bedenken wat ik wil maken met 250 gram (sports weight) van dit garen. Heeft iemand een geweldig idee? Haken en breien mag allebei :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190320235
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:36 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sinterklaas heeft 5 van deze bolletjes voor me meegebracht O+
De kleuren zijn prachtig, maar lastig op de foto te krijgen.
Nu eens bedenken wat ik wil maken met 250 gram (sports weight) van dit garen. Heeft iemand een geweldig idee? Haken en breien mag allebei :)
oe shiny
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190320378
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190321965
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:36 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sinterklaas heeft 5 van deze bolletjes voor me meegebracht O+
De kleuren zijn prachtig, maar lastig op de foto te krijgen.
Nu eens bedenken wat ik wil maken met 250 gram (sports weight) van dit garen. Heeft iemand een geweldig idee? Haken en breien mag allebei :)
Het is prachtig garen...
Misschien een col of idd een muts? Zoals Drakin zegt?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190321988
Goedemorgen dames!

En zoals voorspeld, net weer eens ongesteld geworden. AUW en JANK
Gisteren moest ik zelfs huilen om die super sentimentele kerstreclames -O- en ongelooflijk veel zin in ongezonde meuk
En ik snap mijn opruimwoede van gisteren ineens.

Maar goed... vandaag hoef ik dus helemaal niks van mezelf... Misschien lekker borduren of een beetje klooien met fimo. Misschien alleen series kijken. We shall see
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 8 december 2019 @ 09:15:33 #19
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190322708
Goedemorgen,

Ik heb denk ik verkeerd gelegen want mijn hele linkerschouder zit vast.... dus naast de gebruikelijke lage rugpijn nu ook pijn op nek en schouders hoogte.

-O-
  zondag 8 december 2019 @ 09:26:37 #20
370431 drakin
vurig typje
pi_190322821
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 09:15 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen,

Ik heb denk ik verkeerd gelegen want mijn hele linkerschouder zit vast.... dus naast de gebruikelijke lage rugpijn nu ook pijn op nek en schouders hoogte.

-O-
Even onder warme douche, of in warm bad om te laten ontspannen en morgen naar een goede masseur toe.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 8 december 2019 @ 10:26:18 #21
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190323562
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 09:26 schreef drakin het volgende:

[..]

Even onder warme douche, of in warm bad om te laten ontspannen en morgen naar een goede masseur toe.
Net een warme douche en een naproxen. Morgen moet ik toevallig naar fysio voor onderrug.
pi_190325521
Fok doet mobiel echt heel k*t dus als ik weinig post is dat de reden.

Bijna 11u op bed gelegen, was nodig na een lange dag gisteren.
Gisteren stonden we op een wintermarkt, 10u lang en de reistijd was 2x 2 u :D dus heftig.
Maar erg leuke dag, goede reacties en ook nog leuke donaties gekregen.
pi_190326385
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:14 schreef Sarabi het volgende:
Fok doet mobiel echt heel k*t dus als ik weinig post is dat de reden.

Bijna 11u op bed gelegen, was nodig na een lange dag gisteren.
Gisteren stonden we op een wintermarkt, 10u lang en de reistijd was 2x 2 u :D dus heftig.
Maar erg leuke dag, goede reacties en ook nog leuke donaties gekregen.
Lekker bezig! En die elf uur heb je zeker ook verdient :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 8 december 2019 @ 14:51:18 #24
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190328043
Mijn weekend pakte íets anders uit dan verwacht, zaterdag opgestaan met hoofdpijn from hell en nu is het wel weer wat beter, maar nog niet helemaal top. Volgens mij zit mijn voorhoofdsholte een beetje vol. :')

De visite ook maar even verplaatst en straks even kijken of ik de boel een beetje losgestoomd krijg onder de douche. :+

Tijd terug wel, dat ik een nacht van 12 uur maakte. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190328072
Beterschap ijsdraakje!


Na de koffie stout nu ook de maple stout gebotteld O+ nu nog weken geduldig proberen te zijn.
pi_190328131
Beterschap IJs!

Succes met je geduld Sarabi

Ik heb het goede voornemen om pauzes te nemen overdag. Gewoon elke drie uur eventjes een halfuurtje lezen voordat ik verder ga
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 8 december 2019 @ 15:37:15 #27
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190328754
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 14:53 schreef Sarabi het volgende:
Beterschap ijsdraakje!


Na de koffie stout nu ook de maple stout gebotteld O+ nu nog weken geduldig proberen te zijn.
Klinkt goed. :9

En thx dames, het gaat alweer een stuk beter gelukkig. Mijn luie weekend was alleen nóg luier dan vooraf gedacht. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190328840
Volgend jaar wil ik op die markt misschien met wat zelf gemaakte dingen gaan staan. Nu alleen nog verzinnen wat leuk is om te maken en wat mensen willen.
pi_190330021
Doelen voor deze week niet gehaald -O- naja, 1 doel niet. En toen ik hem bedacht dacht ik al dat het misschien wat onrealistisch was. Dus geen man overboord. Die van komende week lijken me wel erg haalbaar :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 8 december 2019 @ 17:20:04 #30
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190330253
quote:
Dat is een mooie ja O+
Eerst mijn sloffen en de mini-kersttruitjes afmaken :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190332047
Tadaaa!

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 9 december 2019 @ 06:45:22 #32
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190338778
Die is schattig geworden zeg O+
Het moet wel een aardig gepriegel zijn geweest, of niet? :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190339846
Hoihoi!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190339861
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 19:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tadaaa!

[ afbeelding ]
Schattig!

Amper geslapen en weer op 't werk. Sport voor vanavond maar afgezegd, ik denk niet dat daar veel goeds van gaat komen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190339900
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 06:45 schreef Muck het volgende:
Die is schattig geworden zeg O+
Het moet wel een aardig gepriegel zijn geweest, of niet? :D
Dank je wel!
Het is af en toe een beetje gefrummel, maar dat maakt het leuk O+

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Schattig!

Amper geslapen en weer op 't werk. Sport voor vanavond maar afgezegd, ik denk niet dat daar veel goeds van gaat komen. :')
Dank je wel :*

En boks voor het slapen... Werkse :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 9 december 2019 @ 18:13:26 #37
370431 drakin
vurig typje
pi_190349198
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 17:20 schreef Muck het volgende:

[..]

Dat is een mooie ja O+
Eerst mijn sloffen en de mini-kersttruitjes afmaken :@
Sloffen? Ook van deze wol? Lijkt me snel slijten
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Moderator maandag 9 december 2019 @ 19:37:31 #38
45833 crew  Fogel
pi_190350826
:W Hallo creatieve mensen.
Kunnen jullie mij aan tips helpen?

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 19:32 schreef Fogel het volgende:
Mensen aanwezig met verstand van naaimachines?
Welk type heb je nodig om kevlarzeil (van een regattazeilboot) fatsoenlijk te kunnen naaien?
En het is de bedoeling om er iets anders van de maken dan zeil om mee te zeilen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_190351575
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 19:37 schreef Fogel het volgende:
:W Hallo creatieve mensen.
Kunnen jullie mij aan tips helpen?
[..]

En het is de bedoeling om er iets anders van de maken dan zeil om mee te zeilen.
Wellicht weten ze het hier: CRE / Naaien tot we erbij neervallen - #29
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 9 december 2019 @ 22:09:57 #40
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190354182
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:13 schreef drakin het volgende:

[..]

Sloffen? Ook van deze wol? Lijkt me snel slijten
Neuh, de sloffen zijn van 100% wol en gaan na het breien de wasmachine in om te vilten, doodeng vind ik dat, omdat je nooit zeker weet hoeveel het gaat krimpen :o

Dit nieuwe garen moet even blijven liggen tot ik iets anders af heb, anders liggen er veel te veel halve projecten :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190354297
Halve projecten is mijn tweede naam. :')

Dat vilten klinkt inderdaad spannend! Zou jammer zijn als ze dan niet passen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190355043
Ik ben nu netjes al mijn halve projecten aan het afmaken. Die had ik vroeger nooit. En het geeft echt voldoening. Lijst gemaakt, alles netjes weg kruizen wat gedaan is. Elke week doelen stellen. Ik word daar echt gelukkig van O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190356404
Ik heb eerder honderden 5% en 10% projecten liggen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190358096
Goedemorgen iedereen. :W

Ik heb maar een stuk of 4 eenzame sokjes liggen, dus valt mee.

Maar gauw afbreien zodat ze tweezaam worden :+

[ Bericht 28% gewijzigd door Nadelspiel op 10-12-2019 07:40:06 (idee) ]
pi_190358558
Goedemorgen! :W
Het lijkt alsof mobiel weer een beetje minder gek doet *O*

Vandaag de kerstboom versieren met de jongens en verder nog maar wat breien tussendoor.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 10 december 2019 @ 09:07:34 #46
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190358875
Vandaag thuiswerken ipv woensdag. En stiekem de laatste 4 kerstkaarten afmaken dan kunnen ze alle 50 op de post.

:@
pi_190358940
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 07:24 schreef Nadelspiel het volgende:
Goedemorgen iedereen. :W

Ik heb maar een stuk of 4 eenzame sokjes liggen, dus valt mee.

Maar gauw afbreien zodat ze tweezaam worden :+
:D

Nou, ik ga donderdag/vrijdag gewoon weer met een nieuw ding beginnen. :+ Ik kwam een mini-borduurpakketje tegen en dat lijkt me ideaal om mee te nemen voor in het hotel eind deze week. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190359044
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 07:24 schreef Nadelspiel het volgende:
Goedemorgen iedereen. :W

Ik heb maar een stuk of 4 eenzame sokjes liggen, dus valt mee.

Maar gauw afbreien zodat ze tweezaam worden :+
Tweezaam! Dat woord! prachtig!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190359047
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 09:07 schreef Patapon het volgende:
Vandaag thuiswerken ipv woensdag. En stiekem de laatste 4 kerstkaarten afmaken dan kunnen ze alle 50 op de post.

:@
Is stiekem wel leuk ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190359100
Hier is er iemand best wel blij. Ten eerste, we gaan vandaag haken op de knutselclub :) Dus daar heb ik zin aan.

Daarnaast is er een stukje eenzaamheid verminderd; iemand uit mijn studententijd benaderde me dat zij ook schizofrenie heeft en we hebben nu heel leuk contact met elkaar. Waar het vaak over koetjes en kalfjes gaat, maar ook gewoon een stukje herkenning en delen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 10 december 2019 @ 09:50:06 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190359263
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 19:37 schreef Fogel het volgende:
:W Hallo creatieve mensen.
Kunnen jullie mij aan tips helpen?
[..]

En het is de bedoeling om er iets anders van de maken dan zeil om mee te zeilen.
Voor zover ik weet, zijn er wel bepaalde naaimachines die heel populair zijn bij mensen die vooral dergelijk zwaar materiaal (willen) verwerken.

Ik denk dat je moet zijn in de hoek van tweedehands mechanische machines. Ik zal eens kijken of ik wat merken en typenummers voor je kan vinden.

Oude(re) Singers, Pfaffs, Bernina’s. Ga eens kijken bij een naaimachinewinkel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lienekien op 10-12-2019 10:02:20 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_190359327
Fijn CotS, het vooruitzicht op haken op de club en het hernieuwde contact.

Ik heb besloten, vanmiddag ga ik m'n kerstspulletjes neerzetten. Het is nooit heel uitgebreid, maar het maakt me vrolijk. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 10 december 2019 @ 10:14:15 #53
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_190359516
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 19:37 schreef Fogel het volgende:
:W Hallo creatieve mensen.
Kunnen jullie mij aan tips helpen?
[..]

En het is de bedoeling om er iets anders van de maken dan zeil om mee te zeilen.
Industriële machine ben ik bang :+
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  dinsdag 10 december 2019 @ 10:29:14 #54
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190359629
En de laatste 4 zijn af!


*O*
pi_190359697
*O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190359756
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Fijn CotS, het vooruitzicht op haken op de club en het hernieuwde contact.

Ik heb besloten, vanmiddag ga ik m'n kerstspulletjes neerzetten. Het is nooit heel uitgebreid, maar het maakt me vrolijk. O+
Dank u! Het is zo fijn om een gelijkgestemde te treffen. Niks tegen mijn vriend(innen), alleen zij beleven het niet

Ooooh heerlijk he, je huis in kerstsferen te brengen. Zeker als het je vrolijk maakt O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190359758
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 10:29 schreef Patapon het volgende:
En de laatste 4 zijn af!
[ afbeelding ]

*O*
De mensen in je omgeving boffen met zulke mooie kaarten O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190359807
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank u! Het is zo fijn om een gelijkgestemde te treffen. Niks tegen mijn vriend(innen), alleen zij beleven het niet

Ooooh heerlijk he, je huis in kerstsferen te brengen. Zeker als het je vrolijk maakt O+
Het is maar een klein hoekje, maar da's genoeg voor mij. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190359888
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is maar een klein hoekje, maar da's genoeg voor mij. :9
Ik compenseer voor jou ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190360725
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 10:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik compenseer voor jou ;)
+1 :D

Een grote (echte, met lieveheersbeestje net) kerstboom, dan nog een kleintje, een krans op de voordeur, een AH winterdorp (maar dan op hout, met poedersneeuw en alles) en de lamp boven de eettafel met lampjes en balletjes.
En dat allemaal in verschillende kleurtjes *O*

Wel jammer, we zijn de hele kerst letterlijk maar een paar minuten thuis :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190360749
CotS, wat fijn van je vriendschap O+ Ik kan me voorstellen dat het fijn is om iemand in de buurt te hebben die je snapt!

Ik had gisteren een bijzondere middag. Een vriend van me ging promoveren. We hebben met onze groep eerst een uur naar zijn verdediging geluisterd en er helemaal niets van begrepen. Microelektronica is niet ons specialisme :')
Maar hij heeft het wel gehaald, kreeg hele mooie complimenten van zijn professoren, we zijn best heel trots zeg.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190360822
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2019 12:04 schreef LeSage het volgende:

[..]

+1 :D

Een grote (echte, met lieveheersbeestje net) kerstboom, dan nog een kleintje, een krans op de voordeur, een AH winterdorp (maar dan op hout, met poedersneeuw en alles) en de lamp boven de eettafel met lampjes en balletjes.
En dat allemaal in verschillende kleurtjes *O*

Wel jammer, we zijn de hele kerst letterlijk maar een paar minuten thuis :')
:D

Hier is het plan m'n snoepthema-huisjes weer neer te zetten. Heb er een paar kleine dingetjes bijgehaald en ik wil zo nog even kijken voor kleine lampjes. (Zo'n draad met ledjes op batterijen, lijkt me wel makkelijk in de kast)

Promoveren is wel echt een belevenis op zich!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190361098
Die heb ik ook overal behalve in de grote boom. Ideaal die ledjes, want ze verbruiken niet veel.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190361238
Daarom, en dit wil ik in een kast (afgesloten met glazen deur) hebben, dus stopcontact is geen goeie optie.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190361596
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:D

Nou, ik ga donderdag/vrijdag gewoon weer met een nieuw ding beginnen. :+ Ik kwam een mini-borduurpakketje tegen en dat lijkt me ideaal om mee te nemen voor in het hotel eind deze week. *O*
Ja, zo'n mini-borduur pakketje is wel leuk om mee te nemen naar een hotel.Eigenlijk moet ik daar ook weer eens tijd voor maken... ;)
pi_190361688
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 10:29 schreef Patapon het volgende:
En de laatste 4 zijn af!
[ afbeelding ]

*O*
Mooie kaarten.Patapon O+
Veel werk, stempelen, inkleuren...je kan er wat van *)
pi_190362524
Dit is toch zielig.... die arme garens... :P

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 10 december 2019 @ 14:29:56 #68
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190362598
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2019 12:06 schreef LeSage het volgende:
CotS, wat fijn van je vriendschap O+ Ik kan me voorstellen dat het fijn is om iemand in de buurt te hebben die je snapt!

Ik had gisteren een bijzondere middag. Een vriend van me ging promoveren. We hebben met onze groep eerst een uur naar zijn verdediging geluisterd en er helemaal niets van begrepen. Microelektronica is niet ons specialisme :')
Maar hij heeft het wel gehaald, kreeg hele mooie complimenten van zijn professoren, we zijn best heel trots zeg.
Gefeliciteerd van die vriend! En wat fijn dat hij het zo goed gedaan heeft!

Ja, klopt. We hebben dezelfde moeilijkheden, maar we stimuleren elkaar positief
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190362602
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 14:29 schreef Patapon het volgende:
:D helemaal plat!!
Ik heb ze bevrijd!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190362609
(die neon worden sokken :+ )
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190362625
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 14:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb ze bevrijd!
*O* *O* *O*

Neon sokken. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190362656
Op de foto op internet waren ze geen neon. Op mijn foto was het geen neon. IRL is het heel erg neon en ik vind de garen nog toffer dan ik dacht dat het zou zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190362879
En de katoentjes zijn voor de Dikke Dames :?
pi_190362943
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 december 2019 14:50 schreef Nadelspiel het volgende:
En de katoentjes zijn voor de Dikke Dames :?
Die twee andere bolletjes? Nee dat wordt een koe
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190362953
Ik ga eerst de lama no drama afmaken. Dan komt de koe denk ik en dan de dikke dames
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190365762
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 14:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga eerst de lama no drama afmaken. Dan komt de koe denk ik en dan de dikke dames
Ah, dus je kunt nog eventjes je hart ophalen ;)
pi_190365825
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 18:29 schreef Nadelspiel het volgende:

[..]

Ah, dus je kunt nog eventjes je hart ophalen ;)
Hahaha ja. Toen het wat minder met me ging heb ik uit enthousiasme (naja, manie) allerlei projectren gestart en daarna nooit afgemaakt en daar ben ik nu mee bezig :) Lama no Drama is de laatste knuffel die ligt te wachten (nu ben ik simpelweg gewoon te moe, dus ik haak het meest eenvoudige werkje wat ik heb liggen)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190366102
:W

Even snel hoi zeggen. Het is hier zo mooi O+ vanavond tijdens het wandelen liep er zelfs een vos een tijdje met ons mee.
pi_190366231
Hoi Sarabi :W

Geniet er maar lekker van *O*
pi_190366326
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahaha ja. Toen het wat minder met me ging heb ik uit enthousiasme (naja, manie) allerlei projectren gestart en daarna nooit afgemaakt en daar ben ik nu mee bezig :) Lama no Drama is de laatste knuffel die ligt te wachten (nu ben ik simpelweg gewoon te moe, dus ik haak het meest eenvoudige werkje wat ik heb liggen)
Ik denk erover om de kerstklokjes van Drops te gaan haken. Ook eenvoudig en dan doe ik een beetje ervaring op. :)
Maak je ook wel eens dekens? Die van Attic24 vind ik zo mooi. Lijkt me echt zo'n lekker flow werkje terwijl je naar een serie kijkt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nadelspiel op 10-12-2019 19:09:59 ]
pi_190366797
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 18:53 schreef Sarabi het volgende:
:W

Even snel hoi zeggen. Het is hier zo mooi O+ vanavond tijdens het wandelen liep er zelfs een vos een tijdje met ons mee.
Wat leuk van die vos! Echt heel erg tof! En fijn dat het mooi is :) Heel veel plezier schat O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 19:04 schreef Nadelspiel het volgende:

[..]

Ik denk erover om de kerstklokjes van Drops te gaan haken. Ook eenvoudig en dan doe ik een beetje ervaring op. :)
Maak je ook wel eens dekens? Die van Attic24 vind ik zo mooi. Lijkt me echt zo'n lekker flow werkje terwijl je naar een serie kijkt.
Die zijn leuk ja!
Ik maak wel eens dekens. Nu heb ik een heel gemakkelijke C2C van restjes :) en na mijn verjaardag gaat de C2C aan de kant en ga ik bezig met de Persian Thiles
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190375576
Goedemorgen allemaal :W

Vandaag verder met de klokjes. Ging vrij goed, voor zo'n haakbeet zoals ik :@


Zo'n C2C van restjes is best verrassend denk, omdat je niet weet wat eruit komt. Die Persian Thiles, heb er wel van gehoord maar kan 'm niet 123 voor de geest halen
pi_190375729
Goedemorgen!

Blijkbaar was ik moe. In plaats van zeven uur slaap heb ik er vannacht tien gemaakt. Maar eindelijk voel ik me weer echt uitgerust

@Nadelspiel misschien onderschat je jezelf gewoon ;)
Die C2C wordt gewoon een bonte streepjes deken... Alleen ik moet hem er echt vaker bij pakken :o
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190375854
Goedemorgen
Nadelspiel had jij eerst een andere naam?
pi_190375856
Oh, dat C2C ziet er interessant uit! Klinkt ook als een geinige methode om een pixelart-dekentje te maken. Nee IJs, je hebt genoeg projecten liggen waar je amper aan toe komt...
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190375877
Nah nee, hoor. T'ís dat er een filmpje bijzat( dankje Drops) waarin je kunt zien wat je moet doen...maar anders was het echt niks geworden. :D
pi_190375937
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:01 schreef Nadelspiel het volgende:
Nah nee, hoor. T'ís dat er een filmpje bijzat( dankje Drops) waarin je kunt zien wat je moet doen...maar anders was het echt niks geworden. :D
Je wil niet weten hoe vaak ik er filmpjes bij pak om weer even op te frissen hoe een (haak)steek gaat. Vaker doen helpt echt. :Y

En zo'n project voelt er niks van als je dat 20 keer moet doen voor de steek een beetje wil. Ik heb de mijne nooit horen klagen in ieder geval. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190376099
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, dat C2C ziet er interessant uit! Klinkt ook als een geinige methode om een pixelart-dekentje te maken. Nee IJs, je hebt genoeg projecten liggen waar je amper aan toe komt...
Het is vrij saai om te doen hoor :@ hij had al een jaar af kunnen zijn, alleen hij verveelt snel

quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:01 schreef Nadelspiel het volgende:
Nah nee, hoor. T'ís dat er een filmpje bijzat( dankje Drops) waarin je kunt zien wat je moet doen...maar anders was het echt niks geworden. :D
Het is je toch gelukt :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190376207
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het is vrij saai om te doen hoor :@ hij had al een jaar af kunnen zijn, alleen hij verveelt snel
[..]

Het is je toch gelukt :*
Daarom dacht ik juist aan een patroontje, net wat meer opletten erbij, maar ook weer niet zoveel dat ik, bijvoorbeeld, de tv niet meer kan volgen. :Y

Maarrrr ik heb dus nog echt genoeg. Mijn beestjes kwamen gisteren immers óók binnen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190376300
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 09:59 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Nadelspiel had jij eerst een andere naam?
Nee :) ik ben hier pas een paar dagen
pi_190376325
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:40 schreef Nadelspiel het volgende:

[..]

Nee :) ik ben hier pas een paar dagen
Gezellig :) dacht dat ik misschien iets gemist had
pi_190376361
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Je wil niet weten hoe vaak ik er filmpjes bij pak om weer even op te frissen hoe een (haak)steek gaat. Vaker doen helpt echt. :Y

En zo'n project voelt er niks van als je dat 20 keer moet doen voor de steek een beetje wil. Ik heb de mijne nooit horen klagen in ieder geval. :+
:D

Dat is eigenlijk ook wel zo, ja. Niks om je druk om te maken, doe je het gewoon nog een keer :)

PS wat is een pixelart dekentje?
pi_190376618
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Daarom dacht ik juist aan een patroontje, net wat meer opletten erbij, maar ook weer niet zoveel dat ik, bijvoorbeeld, de tv niet meer kan volgen. :Y

Maarrrr ik heb dus nog echt genoeg. Mijn beestjes kwamen gisteren immers óók binnen. :')
Ja klopt, daar heb je gelijk in... Daar heb ik al andere werkjes voor en ik moest een compleet kleurenspectrum aan garen kwijt, want ik tegenwoordig met dunner garen werk. Daarnaast koukleum, dus tja...

Hahahaha dat herken ik wel hoor :P Ik "moet" ook nog van alles. Alleen afmaken is zo leuk :) heb ik het voor over
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190376627
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:40 schreef Nadelspiel het volgende:

[..]

Nee :) ik ben hier pas een paar dagen
Dan ben ik vergeten je welkom te heten ;) :* dus bij deze
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190376643
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:44 schreef Nadelspiel het volgende:

[..]

:D

Dat is eigenlijk ook wel zo, ja. Niks om je druk om te maken, doe je het gewoon nog een keer :)

PS wat is een pixelart dekentje?
Even eentje van google gejat, maar zulke dingen

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190376694
Dit is de mijne

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190376766
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

Dan ben ik vergeten je welkom te heten ;) :* dus bij deze
Dank je, CotS :)
pi_190376903
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is de mijne

[ afbeelding ]
Ah, de pixelart is met een afbeelding en die van jou met strepen. Wordt een lekkere grote deken, CotS. :)
pi_190376962
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 11:19 schreef Nadelspiel het volgende:

[..]

Ah, de pixelart is met een afbeelding en die van jou met strepen. Wordt een lekkere grote deken, CotS. :)
Ja, want eens in de zoveel tijd maak ik een restjesdeken, wanneer mijn garenbakken vol zitten ;)

Ja :D Het wordt echt een comfortdeken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 11 december 2019 @ 19:03:56 #101
45833 crew  Fogel
pi_190384002
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wellicht weten ze het hier: CRE / Naaien tot we erbij neervallen - #29
Daar is het een beetje dood, en gelukkig kwam er inmiddels ook een reactie hier :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2019 09:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Voor zover ik weet, zijn er wel bepaalde naaimachines die heel populair zijn bij mensen die vooral dergelijk zwaar materiaal (willen) verwerken.

Ik denk dat je moet zijn in de hoek van tweedehands mechanische machines. Ik zal eens kijken of ik wat merken en typenummers voor je kan vinden.

Oude(re) Singers, Pfaffs, Bernina’s. Ga eens kijken bij een naaimachinewinkel.
Oude machines, OK, ik zal eens de locale versie van Marktplaats bekijken. :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2019 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Industriële machine ben ik bang :+
Klinkt niet echt als iets waar je met een euro of 5-600 meer klaar bent :+

Dank allen :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_190392999
Goedemorgen!

Komend weekend moet ik twee keer tweeënhalf uur treinen, dus ik heb net een werkje opgezet voor in de trein. Dan zit ik maar even voor lul in de trein ;) Beter dan me vervelen

Vandaag een heel slome dag om me voor te bereiden op de hectiek die komt.

En jullie?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190393001
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:03 schreef Fogel het volgende:

[..]

Daar is het een beetje dood, en gelukkig kwam er inmiddels ook een reactie hier :)
[..]

Oude machines, OK, ik zal eens de locale versie van Marktplaats bekijken. :)
[..]

Klinkt niet echt als iets waar je met een euro of 5-600 meer klaar bent :+

Dank allen :)
Die industriële machines zijn prijzig ja. Misschien valt er iets te huren of via een atelier oid te doen? Afhankelijk van hoe vaak je van plan bent om het te gebruiken natuurlijk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190393031
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Komend weekend moet ik twee keer tweeënhalf uur treinen, dus ik heb net een werkje opgezet voor in de trein. Dan zit ik maar even voor lul in de trein ;) Beter dan me vervelen

Vandaag een heel slome dag om me voor te bereiden op de hectiek die komt.

En jullie?
Breien in de trein is wel makkelijker dan borduren. :+ Wel een goeie manier om dames op leeftijd aan de praat te krijgen, want die borduurden allemaal vroeger. _O-

En de plannen, vanmiddag richting Duitsland, morgen daar vergadering en kerstfeestje, zaterdag weer terug en zondag een concert. :D En maandag lekker vrij gepakt. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190393158
Ik heb vorig jaar ook kleine kerstdingetjes zitten borduren in de trein van Eindhoven naar Enschede... heerlijk tijdverdrijf O+ Trein leek veel sneller te gaan.

En idd, je krijgt er leuke gesprekken van O+ (mits je daarvoor open staat natuurlijk)
pi_190393175
Ik heb m'n borduurspullen ook wel eens meegehad naar zo'n indoor speelparadijs... Kinderen lol, dan ik ook :)

Gaf ook leuke aanspraak. Voorheen zou ik dat niet durven (wat zouden ze wel niet van me denken :@ ), maar gelukkig kan ik daar tegenwoordig stukken beter mee omgaan 8-)
pi_190393184
Ja, als ik er geen trek in heb, zet ik m'n koptelefoon op. :D Is voor de meesten wel een duidelijk signaal.

En het ging me hoe dan ook om het tijdverdrijf, dus of dat nou een gesprekje is of bordurend, alles prima. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190393328
Hahahaha, borduren in de trein ga ik niet aan beginnen, te veel prikkels
maar simpel breien, ach prima... en proberen schijt te hebben aan wat mensen ervan vinden ;)

Nou eens zien of er mensen tegen me gaan praten ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190393349
Ik deed het ook vooral met kleine werkjes die relatief simpel zijn hoor. Veel moeten tellen en wisselen van kleur vond ik niet zo praktisch. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190393478
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik deed het ook vooral met kleine werkjes die relatief simpel zijn hoor. Veel moeten tellen en wisselen van kleur vond ik niet zo praktisch. :D
Snap ik! Ik neem een nieuwe sok mee, want tot de teen weet ik nu het patroon uit mijn hoofd en ik denk niet dat ik in vijf uur zover kom (en anders heb ik pech). Net even opgezet, en de eerste twee toeren gebreid, kan ik zo verder gaan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190393639
Foto van vorig jaar opgesnord:
pi_190393649
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 10:31 schreef Shandaly het volgende:
Foto van vorig jaar opgesnord:
[ afbeelding ]
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190393718
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 10:31 schreef Shandaly het volgende:
Foto van vorig jaar opgesnord:
[ afbeelding ]
Oooh heerlijk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190393756
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 10:31 schreef Shandaly het volgende:
Foto van vorig jaar opgesnord:
[ afbeelding ]
Tof, zeg :D
  donderdag 12 december 2019 @ 11:51:45 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190395105
Ik ben niet zo van het borduren, maar ik heb een flinke lading borduurgaren geërfd. Laatst een beetje gesorteerd. Ik gebruik het nu om een kleine versiering te maken op gebreide vogeltjes, bijv. Het voelt nu een beetje als een schat. O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_190396190
Ik vind breien in het openbaar echt helemaal niet erg. Een ander zit in zijn telefoon gedoken, vind ik niet perse beter.
Meestal neem ik voor reizen of lang wachten trouwens ook mijn e-reader mee. Lezen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190396490
Borduren in de trein vind ik gedoe, maar breien doe ik altijd in de trein. Ik ga regelmatig dagjes/weekendjes naar mijn beste vriendin aan de andere kant van t land en dan is het prima tijdverdrijf. :) Ik heb echt nog nooit commentaar of negatieve opmerkingen gehad. Wel heel veel leuke reacties.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190396902
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben niet zo van het borduren, maar ik heb een flinke lading borduurgaren geërfd. Laatst een beetje gesorteerd. Ik gebruik het nu om een kleine versiering te maken op gebreide vogeltjes, bijv. Het voelt nu een beetje als een schat. O+
Heb je er foto's van, van die vogeltjes O+

Zulke schatten zijn heel waardevol O+ Echt gaaf :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190396924
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:31 schreef LeSage het volgende:
Ik vind breien in het openbaar echt helemaal niet erg. Een ander zit in zijn telefoon gedoken, vind ik niet perse beter.
Meestal neem ik voor reizen of lang wachten trouwens ook mijn e-reader mee. Lezen O+
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:44 schreef Nanuke het volgende:
Borduren in de trein vind ik gedoe, maar breien doe ik altijd in de trein. Ik ga regelmatig dagjes/weekendjes naar mijn beste vriendin aan de andere kant van t land en dan is het prima tijdverdrijf. :) Ik heb echt nog nooit commentaar of negatieve opmerkingen gehad. Wel heel veel leuke reacties.
ik vind het een doodeng idee. Alleen ik moet ander zolang uit een donker raam staren... kan ik beter wat leuks doen. Daarnaast ben ik een beetje raar, dus mag ik ook wel rare dingen doen ;)

En inderdaad... met een mobiel spelen is niet echt iets voor mij. Lezen in de trein lukt me niet... eens zien of dit gaat
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 12 december 2019 @ 13:14:21 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190397095
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Heb je er foto's van, van die vogeltjes O+

Zulke schatten zijn heel waardevol O+ Echt gaaf :*
Het zijn van die Arne en Carlos vogeltjes!

Deze variant (foto van hun site) doe ik dus met dat borduurgaren.

The love you take is equal to the love you make.
pi_190397113
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het zijn van die Arne en Carlos vogeltjes!

Deze variant (foto van hun site) doe ik dus met dat borduurgaren.

[ afbeelding ]
Ooooh die zijn enig!
Zijn die boeken van Arne en Carlos een beetje te doen? Zit al tijden te twijfelen over die boeken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 12 december 2019 @ 13:23:26 #122
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190397275
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ooooh die zijn enig!
Zijn die boeken van Arne en Carlos een beetje te doen? Zit al tijden te twijfelen over die boeken
Dan haal je ze toch eerst van de bieb? Zo deed ik het ook. Heb ze nu wel ook zelf in de kast, want ik kwam ze regelmatig tegen in de aanbieding.

Het breipatroon voor de vogeltjes is wel op internet te vinden, volgens mij. Ik had uitgevogeld hoe ik de buik het beste kon doen, maar was het vergeten. :{ Laatst weer eentje geprobeerd, werd een wat mager vogeltje. Evengoed wel leuk.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190397404
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan haal je ze toch eerst van de bieb? Zo deed ik het ook. Heb ze nu wel ook zelf in de kast, want ik kwam ze regelmatig tegen in de aanbieding.

Het breipatroon voor de vogeltjes is wel op internet te vinden, volgens mij. Ik had uitgevogeld hoe ik de buik het beste kon doen, maar was het vergeten. :{ Laatst weer eentje geprobeerd, werd een wat mager vogeltje. Evengoed wel leuk.
Oh ja, dat is wel een goed idee idd! Nog helemaal niet aan de bieb gedacht!

Dat is altijd jammer als je zoiets vergeet... ach, magere vogeltjes hebben ook bestaansrecht
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 12 december 2019 @ 13:53:24 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190397832
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh ja, dat is wel een goed idee idd! Nog helemaal niet aan de bieb gedacht!

Dat is altijd jammer als je zoiets vergeet... ach, magere vogeltjes hebben ook bestaansrecht
Nou ging ik als proef vorige week in het Forum op zoek naar de haak- en breiboeken. Niet te vinden. Gevraagd. Bleek iets te zijn met de timmermannen en de boekenkasten, ze zouden tijdelijk staan in een vergaderruimte, die ook gewoon open moest zijn. Ik weer terug naar de betreffende etage. Vergaderruimte gevonden. Natuurlijk op slot. -O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_190397850
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou ging ik als proef vorige week in het Forum op zoek naar de haak- en breiboeken. Niet te vinden. Gevraagd. Bleek iets te zijn met de timmermannen en de boekenkasten, ze zouden tijdelijk staan in een vergaderruimte, die ook gewoon open moest zijn. Ik weer terug naar de betreffende etage. Vergaderruimte gevonden. Natuurlijk op slot. -O-
Oh dat is super balen :{
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 12 december 2019 @ 13:57:01 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190397905
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh dat is super balen :{
Ik ben maar weggegaan. Ik zocht niet een bepaald boek op dat moment, dus dat komt dan nog wel. Kinderziekte, denk ik.

Ben je al binnen geweest? Wij wilden zaterdagmiddag nog even naar het dak, maar toen stond er een rij te wachten om naar boven te mogen.

Enfin, je kunt ook een ander filiaal van de bieb proberen. :)
The love you take is equal to the love you make.
pi_190397968
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben maar weggegaan. Ik zocht niet een bepaald boek op dat moment, dus dat komt dan nog wel. Kinderziekte, denk ik.

Ben je al binnen geweest? Wij wilden zaterdagmiddag nog even naar het dak, maar toen stond er een rij te wachten om naar boven te mogen.

Enfin, je kunt ook een ander filiaal van de bieb proberen. :)
Ja dat denk ik ook :) en ze hadden een moordende deadline, dus logisch ook.

Ik ben er nog niet geweest. Even wachten tot de "hype" over is. Ik ben nogal allergisch voor drukte

Ja komt wel goed. En eerst oude projecten afmaken :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190398085
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh ja, dat is wel een goed idee idd! Nog helemaal niet aan de bieb gedacht!

Dat is altijd jammer als je zoiets vergeet... ach, magere vogeltjes hebben ook bestaansrecht
Arne en Carlos hebben ook een podcast op Youtube met o.a. nu de eerste advent een mooie mitten :9~

Ze hebben er ook één met de vogel :Y

[ Bericht 8% gewijzigd door Nadelspiel op 12-12-2019 14:51:45 ]
pi_190399428
* ChildoftheStars kijkt heel schuldbewust met veel enthousiame

Dat vogelboek was 9.90¤ in de outlet van bol.com... Ik verwacht hem morgen op de mat
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 12 december 2019 @ 16:21:44 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190399960
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
* ChildoftheStars kijkt heel schuldbewust met veel enthousiame

Dat vogelboek was 9.90¤ in de outlet van bol.com... Ik verwacht hem morgen op de mat
:D

Ik had wel gekeken, maar kon hem niet zo gauw vinden. Daar heb ik hem ook vandaan. *) :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_190400029
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

:D

Ik had wel gekeken, maar kon hem niet zo gauw vinden. Daar heb ik hem ook vandaan. *) :+
:P Nu nog het excuus vinden waarom het mag ;)

maar een tientje vind ik niet duur, dus vooruit dan maar. Een ander koopt bewijze van spreken sigaretten, ik dit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 12 december 2019 @ 16:28:27 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190400054
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

:P Nu nog het excuus vinden waarom het mag ;)

maar een tientje vind ik niet duur, dus vooruit dan maar. Een ander koopt bewijze van spreken sigaretten, ik dit
Dan vind ik dit stukken beter!

Maar eh, ik stond laatst achter iemand die sigaretten kocht bij de servicebalie. Wat zijn die tegenwoordig DUUR! :o
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 12 december 2019 @ 16:29:56 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190400074
Even opgezocht. Pakje drum is rond de tien euro. ‘In mijn tijd’ betaalde je 3 gulden nog wat... :o
The love you take is equal to the love you make.
pi_190400080
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan vind ik dit stukken beter!

Maar eh, ik stond laatst achter iemand die sigaretten kocht bij de servicebalie. Wat zijn die tegenwoordig DUUR! :o
Ach ondanks dit soort aankopen lukt het me elke maand nog flink te sparen, dus ergens doe ik wat goed

En jep... ik heb een rokende ex, die was ook elke week veel kwijt aan die zooi. Maar goed... ieder zo zijn hobby
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190400086
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:29 schreef Lienekien het volgende:
Even opgezocht. Pakje drum is rond de tien euro. ‘In mijn tijd’ betaalde je 3 gulden nog wat... :o
Serieus! Dan is het de afgelopen twee jaar ook flink gestegen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 12 december 2019 @ 16:31:12 #136
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190400098
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ach ondanks dit soort aankopen lukt het me elke maand nog flink te sparen, dus ergens doe ik wat goed

En jep... ik heb een rokende ex, die was ook elke week veel kwijt aan die zooi. Maar goed... ieder zo zijn hobby
Ja, nou, nee hoor. Roken is geen hobby maar een slechte gewoonte.

Het scheelt ons ook vast een boel geld, niet roken en amper drinken. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_190400120
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, nou, nee hoor. Roken is geen hobby maar een slechte gewoonte.

Het scheelt ons ook vast een boel geld, niet roken en amper drinken. :+
Naja... misschien is handwerken ook slecht voor de gezondheid. Eelt op je vingers en zo, groot risico

:P Ik drink wel een borreltje op zaterdag hoor! (of valt dat nog onder amper)?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 12 december 2019 @ 16:34:27 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190400141
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja... misschien is handwerken ook slecht voor de gezondheid. Eelt op je vingers en zo, groot risico

:P Ik drink wel een borreltje op zaterdag hoor! (of valt dat nog onder amper)?
Dat is één eenheid per week. Zou er nog wat zitten tussen niks en matig?
The love you take is equal to the love you make.
pi_190400202
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is één eenheid per week. Zou er nog wat zitten tussen niks en matig?
hahahahah, als je het zo stelt ;) zeer matig doen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 12 december 2019 @ 16:40:37 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190400208
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

hahahahah, als je het zo stelt ;) zeer matig doen?
^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_190400398
:W

Vandaag een dagje op Schiermonnikoog geweest en een kleine 20km gelopen.
Nu weer op de boot terug O+
pi_190400400
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:54 schreef Sarabi het volgende:
:W

Vandaag een dagje op Schiermonnikoog geweest en een kleine 20km gelopen.
Nu weer op de boot terug O+
Heerlijk! En goede reis terug :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190400666
Goede reis, Sarabi.

Wil mezelf met kerst een set rondbreinaalden cadeau doen, zodat ik alle maten heb. Maar weet niet goed welke ik moet hebben. Hebben jullie een advies?
Heb met sinterklaas wel met bamboe gekocht maar die waren zo stroef -O-
pi_190402226
Ik heb een set van addi. Het was even wennen, maar ben er nog altijd heel tevreden over. Ik zal even een linkje zoeken. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190402287
Deze dus. Maar ik heb ze gekocht van verjaardagsgeld, dus dan valt de investering mee.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 12 december 2019 @ 19:07:54 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190402436
Ik heb een set van Knit Pro voor het het grovere werk (Zing). Voor het fijnere werk heb ik Chiaogoo lace. Die punten zijn wel heel scherp.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190402747
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:01 schreef Nanuke het volgende:
Deze dus. Maar ik heb ze gekocht van verjaardagsgeld, dus dan valt de investering mee.
Dank je, Nanuke :) Is inderdaad een mooie set
pi_190403232
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een set van Knit Pro voor het het grovere werk (Zing). Voor het fijnere werk heb ik Chiaogoo lace. Die punten zijn wel heel scherp.
Chiaogoo lace. Mooie aanvulling :) Dankjewel Lienekien
pi_190403841
Ik zie nu dat ze bij de site van Addi ook een lace set hebben die compatible is met die andere set. Handig :)
pi_190405313
Enige nadeel wat ik gevonden heb bij Addi is dat de wolwinkel in het centrum het niet verkoopt. Dus ik zit altijd vast aan verzendkosten als ik uitbreiding wil. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190405969
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:52 schreef Nanuke het volgende:
Enige nadeel wat ik gevonden heb bij Addi is dat de wolwinkel in het centrum het niet verkoopt. Dus ik zit altijd vast aan verzendkosten als ik uitbreiding wil. :P
Ach dat neem ik dan maar voor lief. Ben in ieder geval blij met je goede advies. :)
pi_190409958
Ik heb een Drops Pro Classic set, heel goed betaalbaar en eigenlijk hartstikke fijn. Zou nu misschien nog wel een betere set uit hebben gezocht, maar er is zeker goed mee te werken :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190411344
Ik heb een of ander B-merk die op zich wel fijn breid, alleen schuift het werk niet lekker door op de naald (dat stukje tussen koord en naald)

Goedemorgen!

Vandaag een drukke dag voor de boeg. Om tien uur heb ik een workshop kerstengeltjes haken (ja... kan ik ook zonder workshop, maar ik kom voor de gezelligheid en die vier euro, ach). En dan even een heel rustige middag. Waarna ik naar een vriendin ver weg ga. Daar blijf ik het hele weekend :) Dus leukleukleuk!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190411515
En in mijn ervaring vindt iedereen wat anders fijn. Ik vind bijvoorbeeld de haaknaalden met zo'n ergonomische grip k heel fijn, maar mijn beste vriendin vindt ze echt vervelend. Dus als je het niet weet is een losse naald proberen misschien een idee. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190412486
Goedemorgen :W


Ik (en mijn moeder) zijn erg blij met haaknaalden van Ali, maar dat is voor iedereen anders.
pi_190416647
Ik heb een haakworkshop gedaan. Niks geleerd, was hartstikke gemakkelijk, maar ik ging ook voor de gezelligheid

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190418705
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 07:20 schreef Nanuke het volgende:
En in mijn ervaring vindt iedereen wat anders fijn. Ik vind bijvoorbeeld de haaknaalden met zo'n ergonomische grip k heel fijn, maar mijn beste vriendin vindt ze echt vervelend. Dus als je het niet weet is een losse naald proberen misschien een idee. :)
Ja, dat is ook eigenlijk wel een goed idee ;)
pi_190418960
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een haakworkshop gedaan. Niks geleerd, was hartstikke gemakkelijk, maar ik ging ook voor de gezelligheid

[ afbeelding ]
Leuk!
pi_190422056
Iedereen al zin in het weekend?
pi_190422220
Weekend! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190427109
Weekend😊.

En uiteraard heb ik nu ook het vogeltjes boek gekocht en de kerstballen.
pi_190427124
Mooie kerstengel!
pi_190431042
Thnx dames!

Ik zit nu in de woonkamer van mijn beste vrienden. Zij slapen nog. Dus even lekker rustig handwerken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190431087
Mogguh. Groetjes uit Duitsland. :W
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190431680
De kerstballen. Die wil ik ook nog een keer. Ooit. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190432263
Goedemorgen!

Ik ga zo even zang opnemen en vanmiddag doorloop van het programma. Vanavond carnavalsnummer live uitvoeren en een enorm feestje vieren *O* :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 14 december 2019 @ 10:39:23 #167
370431 drakin
vurig typje
pi_190432427
Sporten :W
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zaterdag 14 december 2019 @ 11:59:04 #168
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190433435
Ik heb deze omhaakte ballen in de boom hangen en nog een paar gebreide en gehaakte, maar daar heb ik even geen foto van bij de hand :P

Maar ik wil de boeken ook _O_





Edit:
Deze foto vond ik ook nog.
Deze hartjes hangen aan mijn kast :P


[ Bericht 16% gewijzigd door Muck op 14-12-2019 12:05:27 ]
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190434206
Hartjes zag ik inderdaad van de week in mijn Pinterest-avonturen. Net als sterren. Dus nu heb ik weer 1000 ideeën en nog altijd geen tijd. Zo jammer. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 14 december 2019 @ 12:57:45 #170
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190434296
De eerste paar hartjes maakte ik aan de hand van een pakketje van de Kruidvat dat ik van mijn moeder kreeg, daarna heb ik er nog heel veel gemaakt naar eigen inzicht.
Wel een gepriegel met 3 mm houten sokkennaaldjes, maar blijkbaar vind ik dat niet erg, gezien de berg mini kersttruitjes van dit jaar...
Mijn ex heeft ze trouwens eens per ongeluk weggegooid, omdat hij dacht dat het sateprikkers waren :') _O-
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190438683
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 11:59 schreef Muck het volgende:
Ik heb deze omhaakte ballen in de boom hangen en nog een paar gebreide en gehaakte, maar daar heb ik even geen foto van bij de hand :P

Maar ik wil de boeken ook _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Edit:
Deze foto vond ik ook nog.
Deze hartjes hangen aan mijn kast :P
[ afbeelding ]
Leuk O+

Vanavond met de boswachter op pad, hopelijk wordt het even onbewolkt en zien we nog wat (vallende) sterren
pi_190440711
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 07:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh. Groetjes uit Duitsland. :W
Hoe is het daar? :)
pi_190440726
Niet voor niets je ex dus, Muck? :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190441552
Muck, prachtige hartjes!

Ik heb ook knitted animals van Louise Crowther. Ook erg mooi boek net als de vogeltjes. Kerstballen heb ik nog niet binnen.

Ja,3 boeken dus. Anders moest ik verzendkosten betalen.
pi_190441672
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe is het daar? :)
Inmiddels weer thuis. :) Best vermoeiend, vergaderen in een taal die je niet enorm goed beheerst. (Of tenminste, men vergaderde, ik luisterde. :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190451777
Bij mijn beste vrienden gelogeerd dit weekend. nu weer drie uur in de trein naar huis
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190452132
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Inmiddels weer thuis. :) Best vermoeiend, vergaderen in een taal die je niet enorm goed beheerst. (Of tenminste, men vergaderde, ik luisterde. :+)
Ik vind het knap :D
pi_190452141
Goedemorgen (nog net) :W

Gisteren in een dark sky park samen met een boswachter naar vallende sterren gekeken en ook allerlei sterrenbeelden gezien. Was erg gaaf. Groningen is toch wel erg mooi O+
pi_190454150
Oh wauw Sarabi, dat klinkt heel tof! Vakantie in eigen land is ooit zo verrassend :)

Ik heb vanmorgen heel lang geslapen, maar lag dan ook pas om 4.15 in bed :@
Echt zo’n super gezellig carnavalsavondje gehad. En ik heb geen kater, wat wel echt heerlijk is *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190454575
@Muck Super leuk die kerstballen en hartjes O+

Wat gaaf @Sarabi van die vallende sterren! Heb idd hele mooie vakantiefoto's voorbij zien komen. Hier in NL zijn ook zat mooie plekken :Y

Klinkt als een gezellig avondje @LeSage!

Hoe was je logeerpartij @ChildoftheStars?

Gisteravond laat via de weggeefhoek op FB 2 plastic ladekastjes met 3 lades en een big shopper vol knutselspullen opgehaald. Het ging me vooral om die kastjes. Had geen idee wat er allemaal in de tas zat. Eenmaal thuis alles uitgepakt en gesorteerd. Wauw wat een boel leuke spullen! Echt super blij mee 😍

  zondag 15 december 2019 @ 15:09:25 #181
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190456137
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:38 schreef Nanuke het volgende:
Niet voor niets je ex dus, Muck? :P
Dat heeft hele andere redenen, maar het heeft niet geholpen, hahaha _O-
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190457076
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 14:04 schreef _Hestia_ het volgende:


Gisteravond laat via de weggeefhoek op FB 2 plastic ladekastjes met 3 lades en een big shopper vol knutselspullen opgehaald. Het ging me vooral om die kastjes. Had geen idee wat er allemaal in de tas zat. Eenmaal thuis alles uitgepakt en gesorteerd. Wauw wat een boel leuke spullen! Echt super blij mee 😍

[ afbeelding ]
En net stuurde ze nog een berichtje of ik ook deze ladekastjes wilde? Tuurlijk, echt super leuk O+
Kan ik mooi alles netjes reorganiseren, want mn hobbykamer is echt een zooitje momenteel. Daardoor ga ik er dus ook zo lastig zitten.

pi_190457750
Mooi kerstcadeau Hestia O+ die grote lade kastjes zijn ook ideaal

En ja NL kan inderdaad zo mooi zijn O+
pi_190471009
Goedemorgen! Het was heel leuk om te wezen logeren, maar ik ben erg blij met mijn eigen bed.

En misschien draai ik me nog even om
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190471165
Ik wil me ook nog wel een keer omdraaien.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190471171
Ik ben eruit gegaan en zit nu lekker te lummelen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190471448
Goedemorgen :W

Tijd om in te pakken en de wereldreis naar huis te maken :D eindelijk weer knuffelen met de katjes.
Mijn man heeft nog wel 2 weken vrij dus lekker thuis van alles doen.
pi_190472262
Wat leuk zo gratis knutselspullen. En die ladekastjes zijn ook leuk!
pi_190473298
Vanavond sushi eten :9
pi_190473426
Ik ga werken. Alleen vandaag en dan vrijdag nog van 12 tot 10, daarna vakantie *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190473491
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 11:38 schreef LeSage het volgende:
Ik ga werken. Alleen vandaag en dan vrijdag nog van 12 tot 10, daarna vakantie *O*
Aftellen *O*
  maandag 16 december 2019 @ 16:30:59 #192
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190478625
Na 50 kerstkaarten ga ik nu proberen om 50 verjaardagskaarten te maken.



1 van 50 :D
pi_190478733
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 16:30 schreef Patapon het volgende:
Na 50 kerstkaarten ga ik nu proberen om 50 verjaardagskaarten te maken.

[ afbeelding ]

1 van 50 :D
Wat schattig O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190478743
Dankjullie, heb nu alles weer terug in de shopper gedaan, want zo uitgespreid over de vloer is niet echt handig :+

Echt een super leuke kaarten maak jij toch altijd @Patapon *O*
Ik heb dit jaar geen kerstkaarten gemaakt en ook niet gekocht. Denk dat ik maar even een keer een jaartje oversla.
Mn hoofd staat er nu toch niet echt naar. Zit niet echt lekker in vel door traumatherapie.

En omdat we opeens met mn broer en zusje al op Kerstavond uit eten gaan omdat mn broer met Kerst op vakantie gaat, zit ik beide Kerstdagen zelf alleen thuis. Dus ik hoop maar dat ik nog wat leuks kan bedenken om te doen.
De 29e verjaardag van mn neefje die alweer 3 wordt O+
Met O&N gelukkig wel bij een vriendin uitgenodigd om het bij haar moeder en broertje thuis te vieren :)
  maandag 16 december 2019 @ 16:46:05 #195
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_190478891

O+ *O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_190479308
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 16:30 schreef Patapon het volgende:
Na 50 kerstkaarten ga ik nu proberen om 50 verjaardagskaarten te maken.

[ afbeelding ]

1 van 50 :D
Ergens wil ik zeggen "jij bent gek"
Maar wel gaaf dat je het doet
pi_190479347
Jammer dat ze kerst verzet hebben Hestia. Hopelijk bedenk je nog wat leuke activiteiten :)

Wij moeten morgen echt wat knopen gaan doorhakken wat betreft het eten op kerstavond en 2e kerstdag. Want het vlees moet al besteld worden.....lastig, lastig, lastig.
pi_190483897
Vervelend Hestia

Zo vroeg al vlees moeten kopen? Is het dan nog wel vers Sarabi? (vega, geen verstand van vlees)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190484012
quote:
Gaaf 8-)
Dankjullie :)

Sarabi succes met beslissen wat voor eten het wordt :9
  maandag 16 december 2019 @ 21:30:44 #200
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190484720
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vervelend Hestia

Zo vroeg al vlees moeten kopen? Is het dan nog wel vers Sarabi? (vega, geen verstand van vlees)
Volgens mij bedoelt Sarabi dat ze bij een slager oid vast gaat aangeven wat ze met kerst wil, zodat het er zeker weten is. Niet perse nu al kopen. (Al kan dat wel als het de vriezer in gaat natuurlijk)

Avond. :W Hier lekker een dagje vrij geweest, gisteren een concert gehad, dan is niet hoeven werken wel lekker. Wel een enorm zondaggevoel nu. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190485005
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt Sarabi dat ze bij een slager oid vast gaat aangeven wat ze met kerst wil, zodat het er zeker weten is. Niet perse nu al kopen. (Al kan dat wel als het de vriezer in gaat natuurlijk)

Inderdaad :Y En dan over een week ophalen
pi_190485221
Oh dat klinkt helemaal logisch. Dom geval ben ik soms :)

Hier een extreem luie dag. Het was toch wel pittig weekend geweest. Woensdag een groot optreden, allemaal heel spannend
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190485339
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 21:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh dat klinkt helemaal logisch. Dom geval ben ik soms :)

Hier een extreem luie dag. Het was toch wel pittig weekend geweest. Woensdag een groot optreden, allemaal heel spannend
Nee joh waarom zou dat don zijn. Je bent er gewoon nog nooit mee in aanraking geweest.

Wat voor optreden ga je doen? Lekker relaxen van te voren en er na. Heb ik ook altijd wel nodig.

Net een kerstpakket van mijn ouders gehad *O*
pi_190485973
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 21:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee joh waarom zou dat don zijn. Je bent er gewoon nog nooit mee in aanraking geweest.

Wat voor optreden ga je doen? Lekker relaxen van te voren en er na. Heb ik ook altijd wel nodig.

Net een kerstpakket van mijn ouders gehad *O*
Vega opgevoed, dus ik weet niet hoe slagers werken idd :) je hebt gelijk

Groot kerstoptreden voor minimaal 350 man, laatste tussenstand die ik hoorde, maar dat was twee weken geleden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190490190
Goedemorgen iedereen!

'k Heb even wat opstartprobleempjes, maar dat is niet erg. Vandaag wordt waarschijnlijk een dag van veel knutselen en lezen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 17 december 2019 @ 09:44:22 #206
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190491526
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Vega opgevoed, dus ik weet niet hoe slagers werken idd :) je hebt gelijk

Groot kerstoptreden voor minimaal 350 man, laatste tussenstand die ik hoorde, maar dat was twee weken geleden
Cool! En spannend. :D

Nog vier dagen werken dit jaar. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190491745
Moeite met uit bed komen, een van de katten ligt tussen ons in, onder de dekens :D
pi_190491846
Ja... ik vind het best wel eng. Niet het optreden, maar de enorme drukte. Ach... als ik eenmaal sta te zingen vind ik het leuk

Oooooh ik heb moeite om uit mijn bed te blijven
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 17 december 2019 @ 10:22:58 #209
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190491962
Bed, ik wil het. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190492228
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Bed, ik wil het. O+
Hier nog zo een
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190492318
Alvast begonnen aan de voorbereiden van het kerstmenu :9
pi_190494009
Ik ga denk ik nooit meer slapen... het boek vogels breien van Arne en Carlos is binnen... en ik wil zoveel... Gewoon elke dag de 24 uur nuttig besteden ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190497957
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Bed, ik wil het. O+
Dit. O+

En dan loopt het op werk ook nog allemaal vast ook. Schiet toch niet op zo. :(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190497998
Goedemiddag :W
Spannend hoor dat optreden CotS! Maar ook wel gaaf!

Ik ben vandaag gelukkig weer wat opgekrabbeld na mn therapiesessie van vrijdag. Op tijd uit bed, zorgverzekering geregeld (gemeentelijke minimapolis stopt helaas nl), gesprek met schuldhulpmaatje gehad, boodschapjes gedaan, bij de tandarts langs geweest om een afspraak te maken omdat ik er telefonisch steeds niet door kwam. En ik heb een heel mooi Kerstpakket ontvangen wat ik pas had gewonnen bij een FB-actie voor chronisch zieken O+



En zo nog ff met een buuf met haar auto naar een garageverkoop met kerstspullen om een stel paarse kerstballen (¤2 voor een doos vol ^O^ ) op te halen O+
Heb geen kerstboom nog, maar paarse ballen kan ik niet laten liggen :')
Stop ze wel in een vaas ofzo :P
pi_190498178
Mooi pakket weer Hestia :)

En je herinnert me er aan dat ik mijn kerstboom (mini) nog moet zetten....

Vandaag wel al soep en kaaskroketten voor kerst gemaakt. En vlees voor kerstavond gepekeld.
pi_190510079
Ondanks de zenuwen voor het optreden heb ik best wel goed geslapen. Vandaag naast het optreden weinig op de planning: even boodschappen doen en een beetje knutselen... dutje doen... Even energie verzamelen voor vanavond...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190510397
Veel plezier alvast, CotS! Vooral gewoon genieten :)

Ik ga vandaag naar het ziekenhuis, want mijn mama wordt geopereerd. Volgeladen e-reader, oordopjes en breiwerk even verzamelen straks, want dat zal wel een tijdje wachten zijn.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190510411
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 08:23 schreef LeSage het volgende:
Veel plezier alvast, CotS! Vooral gewoon genieten :)

Ik ga vandaag naar het ziekenhuis, want mijn mama wordt geopereerd. Volgeladen e-reader, oordopjes en breiwerk even verzamelen straks, want dat zal wel een tijdje wachten zijn.
Dank je! Komt wel goed

En heel veel sterkte vandaag :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 18 december 2019 @ 08:26:04 #219
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190510418
Sterkte, enzo!
The love you take is equal to the love you make.
pi_190510639
Veel plezier CotS en sterkte LeSage!

Wij gaan zometeen naar de bios voor de nieuwe Star Wars film *O*
pi_190510681
Hij wordt zo leuheuheuk!

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190510954
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hij wordt zo leuheuheuk!

[ afbeelding ]
:D

quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 08:53 schreef Sarabi het volgende:
Veel plezier CotS en sterkte LeSage!

Wij gaan zometeen naar de bios voor de nieuwe Star Wars film *O*
Veel plezier!
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 08:23 schreef LeSage het volgende:
Veel plezier alvast, CotS! Vooral gewoon genieten :)

Ik ga vandaag naar het ziekenhuis, want mijn mama wordt geopereerd. Volgeladen e-reader, oordopjes en breiwerk even verzamelen straks, want dat zal wel een tijdje wachten zijn.
Sterkte met wachten! Is het een zware operatie?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190515486
Nee, gelukkig geen zware operatie. Maar duurt wel 1,5 uur en ze is pas laat aan de beurt, dus grote kans op uitloop. En daarna nog bijkomen enzo, dus zal wel wat uurtjes aan het wachten zijn.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190515729
Ah, dat scheelt. :) En het scheelt waarschijnlijk al een bult dat je je erop kan voorbereiden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190516823
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 13:14 schreef LeSage het volgende:
Nee, gelukkig geen zware operatie. Maar duurt wel 1,5 uur en ze is pas laat aan de beurt, dus grote kans op uitloop. En daarna nog bijkomen enzo, dus zal wel wat uurtjes aan het wachten zijn.
Wachten wordt een mens zo moe van, zeker bij zoiets... Hopelijk gaat alles goed en succes en sterkte!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190516847
Deze tomboy heeft vast de nette blouse voor het optreden aangedaan om even te wennen... dat ding gaat daarna de kast in voor het volgende optreden... tuttig geval
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 18 december 2019 @ 14:40:26 #227
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190517534
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 13:14 schreef LeSage het volgende:
Nee, gelukkig geen zware operatie. Maar duurt wel 1,5 uur en ze is pas laat aan de beurt, dus grote kans op uitloop. En daarna nog bijkomen enzo, dus zal wel wat uurtjes aan het wachten zijn.
Sterkte! :*

Ik heb vandaag een vrije dag en ben bezig met de laatste stappen van mijn handtas *O*
Ik doe een icord bind off en dat is makkelijker dan ik dacht en mooi :o
Ik zal straks even een fotootje doen :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190517930
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 14:40 schreef Muck het volgende:

[..]

Sterkte! :*

Ik heb vandaag een vrije dag en ben bezig met de laatste stappen van mijn handtas *O*
Ik doe een icord bind off en dat is makkelijker dan ik dacht en mooi :o
Ik zal straks even een fotootje doen :)
Lekker bezig *O* ik wilde ook crea dingen gaan doen maar de kat zit al een hele tijd op schoot....

Dan maar surfen en Serious Request kijken.
Oja en van de laatste pepernoten snoepen :@
  woensdag 18 december 2019 @ 15:12:52 #229
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190518287
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 14:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lekker bezig *O* ik wilde ook crea dingen gaan doen maar de kat zit al een hele tijd op schoot....

Dan maar surfen en Serious Request kijken.
Oja en van de laatste pepernoten snoepen :@
Haha, de oudste zit ook op schoot en steekt af en toe zijn kop door de rondbreinaald :')

Ik kijk heel Holland bakt even terug en doe ondertussen wat wasjes :P
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190518414
Oja zondag weer de eerste echte aflevering *O* altijd leuk

Ik ben ook nog moed aan het verzamelen om met de CAL verder te gaan
pi_190521097
Nog geen moed gevonden :')
pi_190522005
Ik heb Chinees besteld, twee dagen alleen eten = pekingeendtijd. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190522057
Lekker :9 hier heeft New York Pizza voor ons gekookt
pi_190523257
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 14:40 schreef Muck het volgende:

[..]

Sterkte! :*

Ik heb vandaag een vrije dag en ben bezig met de laatste stappen van mijn handtas *O*
Ik doe een icord bind off en dat is makkelijker dan ik dacht en mooi :o
Ik zal straks even een fotootje doen :)
Doe pics van je tas hier, want hij is awesome! *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190524471
Sterkte voor je moeder @LeSage !
@Muck, jaaa showen die tas! *O*
@ChildoftheStars, ben heel benieuwd naar hoe je optreden was!

Ik ben een middagje heen en weer naar Almelo geweest om ff bij vriendin op bezoek te gaan en geboorteschilderij voor mn pasgeboren nichtje op te halen. Ontzettend veel gedoe met ov-fietsen die allemaal defect waren daar en uiteindelijk met OV dus ruim 5 uur van huis weg geweest terwijl ik maar 5 kwartier bij die vriendin ben geweest (en die andere vrouw schilderij daar maar gebracht heeft) -O-
Ben nu weer thuis en echt helemaal op :Z
Dus lekker bankhangen nu.

HHB kijk ik ook en Een huis vol ook, maar die moet ik morgen ff terugkijken. Serious Request volg ik niet echt meer sinds Glazen Huis en alle leuke dj's weg zijn. Straks wel de Top2000 volgen *O*
  woensdag 18 december 2019 @ 20:13:32 #236
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190524553
Hier issie *O*



It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 18 december 2019 @ 20:14:02 #237
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190524563
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Doe pics van je tas hier, want hij is awesome! *O*
En thanks! O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190524569
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 20:13 schreef Muck het volgende:
Hier issie *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jaaaaa echt super leuk!!! *O* *O* *O*
pi_190524594
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 20:13 schreef Muck het volgende:
Hier issie *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Echt heel mooi O+

@Hestia een hele wereldreis. Jammer dat je SR niet meer volgt, ik weet nog dat ik je meerdere dagen bij het glazen huis zag staan :D hier vinden we het beiden nog leuk om te volgen. En straks inderdaad top 2000 :)
pi_190524665
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 20:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Echt heel mooi O+

@:Hestia een hele wereldreis. Jammer dat je SR niet meer volgt, ik weet nog dat ik je meerdere dagen bij het glazen huis zag staan :D hier vinden we het beiden nog leuk om te volgen. En straks inderdaad top 2000 :)
Haha ja klopt dat was de laatste keer dat hij hier in Apeldoorn was. Dat was wel echt gezellig. Maar vorig jaar wel gedeeltes gezien maar was hem toch niet meer voor mn gevoel ofzo. Vond er weinig aan.
pi_190524866
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 20:17 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Haha ja klopt dat was de laatste keer dat hij hier in Apeldoorn was. Dat was wel echt gezellig. Maar vorig jaar wel gedeeltes gezien maar was hem toch niet meer voor mn gevoel ofzo. Vond er weinig aan.
Jammer :) maar snap het ook wel

Zit nu eindelijk weer te haken terwijl we zitten te kijken/luisteren
pi_190528789
Optreden ging vet goed. Slapen wordt niks vrees ik. Overprikkeld, energiek, genoten....
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190528827
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 20:13 schreef Muck het volgende:
Hier issie *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Super nice!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190529370
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 22:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Optreden ging vet goed. Slapen wordt niks vrees ik. Overprikkeld, energiek, genoten....
Even rustig op de bank met een pot thee en dan over een uur toch maar proberen te slapen?
pi_190529445
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 23:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Even rustig op de bank met een pot thee en dan over een uur toch maar proberen te slapen?
Ja, eerst even thee idd... en even rustig worden. Geen wekker voor morgen en vrijdag. Donderdag neem ik slaappillen in (als het nodig is. Nu te laat ervoor)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190529512
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 23:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja, eerst even thee idd... en even rustig worden. Geen wekker voor morgen en vrijdag. Donderdag neem ik slaappillen in (als het nodig is. Nu te laat ervoor)
Slim :)
pi_190529527
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 23:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Slim :)
Dit had ik wel voorspeld (het was wel erger dan gedacht eigenlijk) en besproken met de hulpverlening. Er is een goed plan :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190529597
Is ook wel logisch met de adrenaline, herken het wel :)
Goed dat er een plan is.
pi_190529916
Mooi dat het optreden vet goed ging! Doe nu idd maar rustig aan en goed dat je een plan hebt gemaakt ^O^

Vast beter dan mijn plan om me om 1 uur vannacht nog vol te gooien met 2 Oxazepam, 2 Lorazepam en het wegdrinken met een glas malibu-cola. Sliep daarna wel mooi 12 uur, dus het werkte wel :+ 😬
pi_190529958
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 23:20 schreef _Hestia_ het volgende:
Mooi dat het optreden gaaf was! Doe nu idd maar rustig aan en goed dat je een plan hebt gemaakt ^O^

Vast beter dan mijn plan om me om 1 uur vannacht nog vol te gooien met 2 Oxazepam, 2 Lorazepam en het wegdrinken met een glas malibu-cola. Sliep daarna wel mooi 12 uur, dus het werkte wel :+ 😬
Misschien niet het beste idee maar ergens lijkt het me toch nog gezonder dan een nacht niet slapen
pi_190530083
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 23:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Misschien niet het beste idee maar ergens lijkt het me toch nog gezonder dan een nacht niet slapen
Nouja wel in deze toestand idd. Haal wel vaker nacht door maar dan op de leuke manier O-) Maar een nacht vol angst en paniek is niet zo gezond idd, voordat het echt uit de hand loopt weer.
pi_190530478
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 23:20 schreef _Hestia_ het volgende:
Mooi dat het optreden vet goed ging! Doe nu idd maar rustig aan en goed dat je een plan hebt gemaakt ^O^

Vast beter dan mijn plan om me om 1 uur vannacht nog vol te gooien met 2 Oxazepam, 2 Lorazepam en het wegdrinken met een glas malibu-cola. Sliep daarna wel mooi 12 uur, dus het werkte wel :+ 😬
Ik zou het niet doen als ik jou was. Slaapmedicatie en alcohol heeft me een keer op de IC gebracht ivm een ademstilstand
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190530506
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 23:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen als ik jou was. Slaapmedicatie en alcohol heeft me een keer op de IC gebracht ivm een ademstilstand
Oh ik heb het echt al heel vaak gedaan op deze manier 🙈
Wel heftig van jou zeg! :{ Toch maar beetje oppassen dan ja.
pi_190530578
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 23:50 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh ik heb het echt al heel vaak gedaan op deze manier 🙈
Wel heftig van jou zeg! :{ Toch maar beetje oppassen dan ja.
Ik nam het ook niet serieus, maar daarna is me uitgelegd dat dat de reden is waarom je er niet bij mag drinken. Een veel voorkomend iets
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190530603
(ook de reden waarom ik nu niks neem. Ik heb vanavond gekozen voor een drankje)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190531074
Na bijna 5u haken is de eerste hoek van de CAL klaar *O* niet perfect, maar ik ben tevreden.
Heb er 2 weken zo tegen op gezien en nu lekker met Serious Request op de achtergrond gaan haken.

Nu tijd voor een drankje en niets meer.
pi_190533419
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 00:25 schreef Sarabi het volgende:
Na bijna 5u haken is de eerste hoek van de CAL klaar *O* niet perfect, maar ik ben tevreden.
Heb er 2 weken zo tegen op gezien en nu lekker met Serious Request op de achtergrond gaan haken.

Nu tijd voor een drankje en niets meer.
Lekker bezig!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190533562
Tegen alle verwachtingen in een nacht van negen uur gemaakt en nu lig ik een beetje te niksen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190534000
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tegen alle verwachtingen in een nacht van negen uur gemaakt en nu lig ik een beetje te niksen :)
Fijn O+

Wij gingen rond 3u slapen en liggen nu in bed te lezen. Ben benieuwd of ik het de rest van de dag vol hou :D

Zometeen vis voor 2e kerstdag bestellen en verder geen plannen vandaag.
pi_190534123
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 10:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Fijn O+

Wij gingen rond 3u slapen en liggen nu in bed te lezen. Ben benieuwd of ik het de rest van de dag vol hou :D

Zometeen vis voor 2e kerstdag bestellen en verder geen plannen vandaag.
ooooh heerlijk zulke dagen en nachten :)! Ik duim ervoor dat je heerlijk blijft liggen lezen (en misschien dommelen ;))

Hier is er iemand ontzettend overprikkeld en moe. Ik denk dat ik niet veel verder kom dan boekje en serie. En dat vind ik helemaal prima. Misschien zet ik zelfs de televisie aan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 19 december 2019 @ 10:49:11 #261
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190534372
Fijn dat het zo’n succes was! Ik zag het ook in het plaatselijke nieuws voorbij komen. ^O^

Beetje hardnekkige verkoudheid, hier. Valt overdag reuze mee, maar dat hoesten ‘s nachts is a bitch. Gisteren toch maar iets tegen de hoest gehaald. Hielp geen fluit. ;(
The love you take is equal to the love you make.
pi_190534404
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Fijn dat het zo’n succes was! Ik zag het ook in het plaatselijke nieuws voorbij komen. ^O^

Cool, dat is niet niets CotS.

En beterschap Lien, hoesten is zo vervelend.
pi_190534448
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Fijn dat het zo’n succes was! Ik zag het ook in het plaatselijke nieuws voorbij komen. ^O^

Beetje hardnekkige verkoudheid, hier. Valt overdag reuze mee, maar dat hoesten ‘s nachts is a bitch. Gisteren toch maar iets tegen de hoest gehaald. Hielp geen fluit. ;(
Het was echt fantastisch en iedereen heeft er keihard voor gewerkt. De kerk was echt super vol, uitverkocht zelfs

Vervelend van die verkoudheid! Misschien even een extra kussen?. Zodat je wat meer overeind bent?
Beter schap meid!

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 10:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Cool, dat is niet niets CotS.

En beterschap Lien, hoesten is zo vervelend.
Het was echt wel iets. Geen optreden waar alleen de naaste familie heen gaat. Het was groots en tof en ik voel me vereerd dat ik eraan mee mocht doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190534579
Ow en even snel naar de action. Eens kijken of dat lukt :) alleen in en out en pakken wat ik nodig heb.
pi_190534701
Dat is onmogelijk :P
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 19 december 2019 @ 11:19:44 #266
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190534792
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het was echt fantastisch en iedereen heeft er keihard voor gewerkt. De kerk was echt super vol, uitverkocht zelfs

Vervelend van die verkoudheid! Misschien even een extra kussen?. Zodat je wat meer overeind bent?
Beter schap meid!
[..]

Het was echt wel iets. Geen optreden waar alleen de naaste familie heen gaat. Het was groots en tof en ik voel me vereerd dat ik eraan mee mocht doen
Ja, uiteindelijk word ik het dan zo zat dat ik een beetje rechtop ga zitten, iPad aan met iets op YouTube en dan sukkel ik toch nog wel even in slaap. :{
The love you take is equal to the love you make.
pi_190534849
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, uiteindelijk word ik het dan zo zat dat ik een beetje rechtop ga zitten, iPad aan met iets op YouTube en dan sukkel ik toch nog wel even in slaap. :{
Oef, je hebt het flink te pakken :* Goed voor jezelf zorgen hoor!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190539413
Onverwacht met vrienden uit eten *O*
pi_190539475
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:08 schreef Sarabi het volgende:
Onverwacht met vrienden uit eten *O*
Leuk! Heel veel plezier
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 19 december 2019 @ 17:18:29 #270
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190539566
Hoi mensen, mag ik aanschuiven in deze SC? :)
pi_190539591
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:18 schreef Zilverberk het volgende:
Hoi mensen, mag ik aanschuiven in deze SC? :)
Hoi *O* :W
pi_190539600
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:18 schreef Zilverberk het volgende:
Hoi mensen, mag ik aanschuiven in deze SC? :)
Natuurlijk :) Waarom niet. Welkom :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 19 december 2019 @ 17:20:05 #273
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190539606
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoi *O* :W
Hoi *O*
Veel plezier met uit eten gaan.
  donderdag 19 december 2019 @ 17:20:33 #274
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190539622
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Natuurlijk :) Waarom niet. Welkom :*
Dankjewel O+
pi_190539631
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:20 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Hoi *O*
Veel plezier met uit eten gaan.
Thanks!
2e keer sushi deze week :@
pi_190539636
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:20 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Dankjewel O+
Meer creativelingen meer vreugde toch :)! Welke hobby's heb jij?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190539640
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Thanks!
2e keer sushi deze week :@
YAM!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190539651
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

YAM!
My fave :Y
pi_190539663
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

My fave :Y
Begrijp ik heel erg goed :D
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 19 december 2019 @ 17:24:07 #280
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190539679
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Meer creativelingen meer vreugde toch :)! Welke hobby's heb jij?
Strijkkralen :@
Origami, pergamano, beetje naaien, en in deze tijd van het jaar surprises maken (uit papier en karton). :D
  donderdag 19 december 2019 @ 17:24:34 #281
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190539691
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Thanks!
2e keer sushi deze week :@
Oeh, lekker man!
  donderdag 19 december 2019 @ 17:27:42 #282
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190539746
Kerstwens dit jaar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190539764
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:27 schreef Zilverberk het volgende:
Kerstwens dit jaar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey dat wist ik helemaal niet.
Leuk! Zoiets heb ik vorig jaar gedaan.
  donderdag 19 december 2019 @ 17:30:21 #284
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190539799
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hey dat wist ik helemaal niet.
Leuk! Zoiets heb ik vorig jaar gedaan.
Dankjewel. O+ Ik wilde eigenlijk in 2 delen maken, dat de ontvangers een 3D kerstboom konden neerzetten.

Maar ja, zoveel werk en zoooooveeel kralen. :+
pi_190539819
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:30 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk in 2 delen maken, dat de ontvangers een 3D kerstboom konden neerzetten.

Maar ja, zoveel werk en zoooooveeel kralen. :+
Snap ik :) het gaat om het idee
Hoeveel moest je er maken?
  donderdag 19 december 2019 @ 17:32:26 #286
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190539865
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Snap ik :) het gaat om het idee
Hoeveel moest je er maken?
Blijkbaar 17, merkte ik toen ik er 16 in de enveloppen had gedrukt. :D
pi_190539893
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:32 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Blijkbaar 17, merkte ik toen ik er 16 in de enveloppen had gedrukt. :D
Oops......dat is een aardig werkje
pi_190540014
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:24 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Strijkkralen :@
Origami, pergamano, beetje naaien, en in deze tijd van het jaar surprises maken (uit papier en karton). :D
Waarom :@ ? Het is toch gewoon leuk om mee bezig te zijn?

Wat is pergamano?

Leuke dingen doe je!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190540017
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:27 schreef Zilverberk het volgende:
Kerstwens dit jaar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190540348
Pergamano _O_ Met inkt en allerlei tools kliederen op perkament.

Dat deed ik vroeger toen ik klein was omdat ik een onwijs lelijk handschrift had.

Heeft wel geholpen :Y Toen ik ermee stopte ging mn handschrift ook weer bergafwaarts.

De vrouw die pergamano les gaf is vorige week gestorven ;(
pi_190540526
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
Pergamano _O_ Met inkt en allerlei tools kliederen op perkament.

Dat deed ik vroeger toen ik klein was omdat ik een onwijs lelijk handschrift had.

Heeft wel geholpen :Y Toen ik ermee stopte ging mn handschrift ook weer bergafwaarts.

De vrouw die pergamano les gaf is vorige week gestorven ;(
Ow... wat vervelend van de lerares... :*

Gaaf, klinkt leuk die hobby :) Kun je er zelf niet mee aan de slag?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190541059
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Gaaf, klinkt leuk die hobby :) Kun je er zelf niet mee aan de slag?
Al een berg andere hobbies _O-

op dit moment een schoenenbank/rek aan het bouwen :7
pi_190541203
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:37 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Al een berg andere hobbies _O-

op dit moment een schoenenbank/rek aan het bouwen :7
Ah dat probleem is herkenbaar :+ Hobby's zijn maar nare dingen ;)

Dat is wel gaaf dat je dat kan!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190541235
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Thanks!
2e keer sushi deze week :@
2 keer sushi :o ik ben jaloers nu ;)
Veel plezier!

Onze boerenkoolstamppot met goed gebakken spek was overigens ook heerlijk :9
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190541276
Ik deed vroeger embossing, vond ik zo tof! Nu al heel lang niet gedaan en misschien ook beter om er niet nog een hobby bij te nemen.

Over hobby’s gesproken, vanavond weer mijn lievelingsavond van de week. Slagwerkrepetitie en daarna barhangen met een aantal van de leukste mensen die ik ken O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190541283
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ah dat probleem is herkenbaar :+ Hobby's zijn maar nare dingen ;)

Dat is wel gaaf dat je dat kan!
Af en toe gewoon eens wat proberen ;)


In progress :7 wordt op kleur gelakt (zal helaas wel wat stof in komen want ik heb geen verfcabine :7 maar soit) en een eiken topblad. Komt nog een middenboord in. Had alleen de boel 1cm hoger moeten maken en dan de middenplank 5mm hoger.. Dan past het gros van de schoenen wat netter :+

Alles gemaakt van restjes wat ik heb liggen. Dus op verf na geen kosten aan.
  donderdag 19 december 2019 @ 18:56:32 #297
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190541318
Mooi!

Ik hou er wel van. O+
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 19 december 2019 @ 18:58:07 #298
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190541343
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
Pergamano _O_ Met inkt en allerlei tools kliederen op perkament.

Dat deed ik vroeger toen ik klein was omdat ik een onwijs lelijk handschrift had.

Heeft wel geholpen :Y Toen ik ermee stopte ging mn handschrift ook weer bergafwaarts.

De vrouw die pergamano les gaf is vorige week gestorven ;(
Dat laatste is sip. -O-

quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:53 schreef LeSage het volgende:
Ik deed vroeger embossing, vond ik zo tof! Nu al heel lang niet gedaan en misschien ook beter om er niet nog een hobby bij te nemen.

Over hobby’s gesproken, vanavond weer mijn lievelingsavond van de week. Slagwerkrepetitie en daarna barhangen met een aantal van de leukste mensen die ik ken O+
Ik heb één embossing-mal, verder niks. Geen idee wat ik ermee moet. :D
pi_190541547
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:56 schreef Lienekien het volgende:
Mooi!

Ik hou er wel van. O+
tnx :)

quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:58 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Dat laatste is sip. -O-
Yes, had d'r al nou.. 20 jaar niet bewust meer gezien hoor. Maar toch.
  donderdag 19 december 2019 @ 19:12:59 #300
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190541580
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:10 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

tnx :)
[..]

Yes, had d'r al nou.. 20 jaar niet bewust meer gezien hoor. Maar toch.
Ik denk dat mijn 'juf' van ruim 20 jaar terug misschien ook niet meer leeft. Contact geheel verloren.

Wat betreft je nét te lage schoenenkastje, kun je die niet horizontaal doorzagen en dan een plankje ertussen zetten (lijmen)? Scheelt je toch weer een paar cm. :+
pi_190541843
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:12 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn 'juf' van ruim 20 jaar terug misschien ook niet meer leeft. Contact geheel verloren.

Wat betreft je nét te lage schoenenkastje, kun je die niet horizontaal doorzagen en dan een plankje ertussen zetten (lijmen)? Scheelt je toch weer een paar cm. :+
Meh :7 kan.. Maar mij boeit het niet zo dat de bovenkant van sneakers er tegen staan.. Want als je er bergschoenen in kwijt wil zal je ze ook plat moeten leggen..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')