Ja, de roetveegpieten waren een zeer groot succes.quote:Op vrijdag 6 december 2019 01:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Leuke pakjesavond gehad iedereen?
Dit soort mensenquote:,,Ik ben hoopvol en optimistisch.’’ Dit ondanks bedreigingen tegen hem en zijn kinderen.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 01:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, de roetveegpieten waren een zeer groot succes.
Dat mag dus niet meer van KOZP en zijn voorman Afriyie.twitter:TheRebelThePoet twitterde op woensdag 04-12-2019 om 12:28:33Schoorsteenpiet mag niet misbruikt worden om een “zwarte piet(-light)” neer te zetten. Alle karikaturale kenmerken (rode lippen, zwarte krullende/afro pruik, volledig bruin of zwart geschminkt gezicht en gouden oorbellen) bij įlle pieten dienen te verdwijnen. #2020zwartepietvrij https://t.co/uS1g4DUDzx reageer retweet
Ik heb me er dit jaar bij neer gelegd. Ik ben vanaf nu gewoon een racist en ik heb er schijt aan.quote:Op vrijdag 6 december 2019 01:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]Dat mag dus niet meer van KOZP en zijn voorman Afriyie.twitter:TheRebelThePoet twitterde op woensdag 04-12-2019 om 12:28:33Schoorsteenpiet mag niet misbruikt worden om een “zwarte piet(-light)” neer te zetten. Alle karikaturale kenmerken (rode lippen, zwarte krullende/afro pruik, volledig bruin of zwart geschminkt gezicht en gouden oorbellen) bij įlle pieten dienen te verdwijnen. #2020zwartepietvrij https://t.co/uS1g4DUDzx reageer retweet
Komend jaar ga jij te horen krijgen dat je een vuile racist bent omdat je nog gebruik maakt van pieten.
Waarom is dat leuker?!quote:Op vrijdag 6 december 2019 05:17 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom stappen we niet over op Krampus zoals onze oosterburen? Veel leuker en geen gezeik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met de film Sint van Dick Maas er bij gaat dit een topper worden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 05:17 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom stappen we niet over op Krampus zoals onze oosterburen? Veel leuker en geen gezeik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van zo'n zelfverklaarde Malcolm X zou ik dat een groot compliment vinden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 01:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]Dat mag dus niet meer van KOZP en zijn voorman Afriyie.twitter:TheRebelThePoet twitterde op woensdag 04-12-2019 om 12:28:33Schoorsteenpiet mag niet misbruikt worden om een “zwarte piet(-light)” neer te zetten. Alle karikaturale kenmerken (rode lippen, zwarte krullende/afro pruik, volledig bruin of zwart geschminkt gezicht en gouden oorbellen) bij įlle pieten dienen te verdwijnen. #2020zwartepietvrij https://t.co/uS1g4DUDzx reageer retweet
Komend jaar ga jij te horen krijgen dat je een vuile racist bent omdat je nog gebruik maakt van pieten.
Veel leuker om kindjes bang te maken. Daarnaast mag krampus met zijn roe stoute schaarsgeklede dames kastijdenquote:
quote:Dat hij voor een groter doel werkt, maakt dat hij het volhoudt, vertelde Afriyie
Ooh. Vandaar dat dit op Ameland ook gevierd wordt, daar komen veel Duitse toeristen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 07:12 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Veel leuker om kindjes bang te maken. Daarnaast mag krampus met zijn roe stoute schaarsgeklede dames kastijden
Waarom zou je gaan werken als je iedere maand een sloot aan subsidie binnenharkt?quote:Op vrijdag 6 december 2019 01:50 schreef Vliegbaard het volgende:
Zouden die steuntrekkers niet gewoon gaan werken?
In sommige gemeenten is het prima als er ook wat roetveeg pieten meelopen. Als volledige vervanging van zwarte piet is natuurlijk niet acceptabel.quote:Op vrijdag 6 december 2019 07:35 schreef herverwijderd het volgende:
Oh ik vond roetveegpiet wel acceptabel, maar dat mag van zowel pro als anti dus ook niet. Damn
Nee, ik las het al, en anti vind dat ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In sommige gemeenten is het prima als er ook wat roetveeg pieten meelopen. Als volledige vervanging van zwarte piet is natuurlijk niet acceptabel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |