abonnement Unibet Coolblue
pi_190281596



April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019

quote:
‘Bridget is nieuwe liefde André Hazes!’

BRIDGET MAASLAND, afgelopen zaterdag 45 geworden, is de nieuwe liefde van ANDRÉ HAZES (25). Aan PRIVÉ wordt dat nieuws bevestigd door een bron rond de zanger, een van de weinige insiders die van dit grote geheim op de hoogte is.

André liet afgelopen weekend middels een persbericht weten dat het, na enkele onstuimige maanden, nu echt over en uit is tussen hem en MONIQUE WESTENBERG – de moeder van zijn zoon ANDRÉ. Wie de vrouw is voor wie hij nu gevoelens heeft, bevestigt hij tegenover RTL Boulevard; wat niet verwonderlijk is, aangezien dit hún presentatrice BRIDGET MAASLAND is.

Monique leek van deze ingrijpende verandering in haar leven, op dat moment, nog maar nauwelijks op de hoogte. Monique plaatste op social media een foto van Dré met daarbij een hartje. Een deel van Nederland had toen echter al kennisgenomen van het nieuws dat namens André met zijn fans werd gedeeld: dat de relatie na bijna vijf jaar nu echt over was.

Hierbij lijkt Bridget dus een grote rol te spelen.

André en zij kennen elkaar al jaren. Zij is een verklaard fan van André en zijn muziek. Dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen, is een hardnekkig gerucht dat in de showbizz al langer de ronde deed.
quote:
Bridget Maasland bevestigt relatie André Hazes

Bridget Maasland en André Hazes zijn inderdaad een setje. Het management van de presentatrice bevestigt dat de twee een beginnende relatie hebben en elkaar ’meer dan gewoon leuk vinden’.

De 45-jarige Bridget en de twintig jaar jongere André kennen elkaar ’nog maar net’, volgens Bridgets manager, hoewel er in de showbizz ook een hardnekkig gerucht gaat dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen. Volgens de manager nemen de twee de komende periode rustig de tijd om te kijken hoe de relatie zich ontwikkelt.

Een insider bevestigde eerder op de zondag aan Privé dat Bridget Maasland André’s nieuwe liefde is. Dit beaamde hij zelf in een verklaring aan RTL Boulevard. „Sinds kort heb ik inderdaad contact met Bridget Maasland en we onderzoeken of we het leuk vinden samen”, zo stelde hij. „Uit respect naar de moeder van onze zoon en naar hem toe heb ik dit verteld aan Monique. Het is mijn goed recht, we zijn immers al een tijdje uit elkaar en wonen niet meer samen.”



Zaterdag werd bekend dat de relatie tussen André en zijn ex Monique Westenberg (41) definitief op de klippen was gelopen. De zanger sprak van „een verschrikkelijk moeilijke keuze waar veel tranen overheen zijn gegaan.” De twee hebben zoontje André Jr. (3), voor wie ze samen blijven zorgen.

Monique liet zaterdag al doorschemeren dat André gevoelens heeft voor een andere vrouw ’waar hij een tijdje contact mee heeft’. „Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker”, stelde ze.







De covers deze week:











Met dank aan rubbereend:
https://frontpage.fok.nl/(...)ndre-hazes-soap.html

Dit topic werd mede mogelijk gemaakt door Poezewoes.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 05-12-2019 13:24:24 ]
pi_190281613
Sorry, ik weet niet of je bij een nieuw topic ook de OP moet veranderen. Nog nooit gedaan dit maar de laatste user had geen nieuw deel geopend, vandaar.
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 13:14:56 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190281630
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 13:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Sorry, ik weet niet of je bij een nieuw topic ook de OP moet veranderen. Nog nooit gedaan dit maar de laatste user had geen nieuw deel geopend, vandaar.
Mag, moet niet, is aan de topicopener ;)

Wil je de sint- en middelvingerfoto's ook in de OP zetten? :P
pi_190281673
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 13:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Sorry, ik weet niet of je bij een nieuw topic ook de OP moet veranderen. Nog nooit gedaan dit maar de laatste user had geen nieuw deel geopend, vandaar.
De TT is geweldig! :D
pi_190282244
Wat een zielig figuur is Glennis.
Heb haar altijd al irritant gevonden trouwens.

De zwarte pieten op de foto vond ik nou juist een pluspunt.
  donderdag 5 december 2019 @ 14:32:06 #6
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190282409
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190282703
quote:
8s.gif Op donderdag 5 december 2019 11:18 schreef IriYe het volgende:
Paard Glennis geeft Antwee een standje.
Nu denken we natuurlijk dat het om de opgestoken middelvingertjes gaat, maar nee, helaas....

„Je weet dat je m’n vriendje bent. Maar deze foto met zwarte pieten kunnen echt niet meer man. M’n maag draait er gewoon van om😔 en mijn hart huilt. Jammer Dré.”

https://www.telegraaf.nl/(...)re-hazes-een-standje

[ afbeelding ]
HET IS 'MIJN', GLENNIS
NIET ME
MIJN
Tap tap tap
pi_190282707
https://www.instagram.com(...)90-AEAD-9E31D1103E64

Rachel met Rossanna. Dat die vrouw nog geen huidkanker heeft..
pi_190282783
https://www.ditjesendatje(...)van-drankjes-scoren/

Als tv-presentator en jurylid, James Cooke (35) aan zijn vriend Hazes vraagt een opvallende gewoonte te onthullen gebeurt er iets vreemds. ,,Ik verdiende nog niet zo veel geld, dus ik moest zuinig doen’’, vertelt de Nederlandse zanger. ,,Dus wanneer mijn glas halfleeg was, stopte ik mijn vingers in mijn onderbroek en ging ik er volgens mee langs de rand van het glas. Daarna ging ik naar de bar om te zeggen dat mijn glas stonk. En dan kreeg ik een nieuwe!”

Deze gast kan je toch gewoon echt niet meer serieus nemen. _O- :') :D
pi_190282906
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 14:56 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)van-drankjes-scoren/

Als tv-presentator en jurylid, James Cooke (35) aan zijn vriend Hazes vraagt een opvallende gewoonte te onthullen gebeurt er iets vreemds. ,,Ik verdiende nog niet zo veel geld, dus ik moest zuinig doen’’, vertelt de Nederlandse zanger. ,,Dus wanneer mijn glas halfleeg was, stopte ik mijn vingers in mijn onderbroek en ging ik er volgens mee langs de rand van het glas. Daarna ging ik naar de bar om te zeggen dat mijn glas stonk. En dan kreeg ik een nieuwe!”

Deze gast kan je toch gewoon echt niet meer serieus nemen. _O- :') :D
Leuk gejat uit Dumb en Dumberer
  donderdag 5 december 2019 @ 15:11:29 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190282956
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 14:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.instagram.com(...)90-AEAD-9E31D1103E64

Rachel met Rossanna. Dat die vrouw nog geen huidkanker heeft..
2½ jaar leeftijdsverschil.... :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190283116
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 14:17 schreef Fokkie83 het volgende:
Wat een zielig figuur is Glennis.
Heb haar altijd al irritant gevonden trouwens.

De zwarte pieten op de foto vond ik nou juist een pluspunt.
Ik voel mij ook gediscrimineerd als blanke met de witte pieten🤣 wat een gezeik van die zeikers die denken dat ze alles zijn . Hebben als kind ook genoten van zwarte piet en de Sint .
pi_190283390
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 13:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Sorry, ik weet niet of je bij een nieuw topic ook de OP moet veranderen. Nog nooit gedaan dit maar de laatste user had geen nieuw deel geopend, vandaar.
Ik wist niet hoe je moest openen :D
pi_190283404
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 14:17 schreef Fokkie83 het volgende:
Wat een zielig figuur is Glennis.
Heb haar altijd al irritant gevonden trouwens.

De zwarte pieten op de foto vond ik nou juist een pluspunt.
Paard Glennis is teveel er af gevallen.
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 15:43:18 #15
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190283421
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 15:42 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ik wist niet hoe je moest openen :D
Er staat een button "open nieuw deel" onderaan :D
  donderdag 5 december 2019 @ 16:17:32 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190284008
Wat een gezeik om een reactie op instagram zeg, tering.
Is gelijk duidelijk hoe de bladen het "nieuws" maken, en iedereen doet alsof ze een vreselijk drama van de daken loopt te schreeuwen, ze heeft een fucking reactie op instagram gegeven.
En eentje die, gezien haar achtergrond, niet eens echt verbazingwekkend kan zijn, maar gelijk weer schelden met "paard" "zielig" en "altijd al irritant", man, man, man.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190284097
Het is hier niet gezelliger en geestiger op geworden, zeg. Jammer.
Is dat zo?
pi_190284313
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:17 schreef Leandra het volgende:
Wat een gezeik om een reactie op instagram zeg, tering.
Is gelijk duidelijk hoe de bladen het "nieuws" maken, en iedereen doet alsof ze een vreselijk drama van de daken loopt te schreeuwen, ze heeft een fucking reactie op instagram gegeven.
En eentje die, gezien haar achtergrond, niet eens echt verbazingwekkend kan zijn, maar gelijk weer schelden met "paard" "zielig" en "altijd al irritant", man, man, man.
Wat loop jij dan te schreeuwen wat een ander zegt _O- je doet het zelf ook gevalletje pot verwijt de ketel.
pi_190284577
quote:
Dit soort momenten doen je even alles “vergeten”. Die gelukkige gezichtjes en snel kloppende hartjes betekenen de wereld.
Die houdt wel van postjes met zwaaiende beertjes en glitters.
Ik zie wel waarom zij populair is hier onder een bepaalde doelgroep.
Nou, mensjes, het was een fijne dag vandaag. O+ *stuurt iedereen de hartelijke tyfus hartjes toe
Go hard or go home
pi_190284621
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:52 schreef Noek het volgende:

[..]

Die houdt wel van postjes met zwaaiende beertjes en glitters.
Ik zie wel waarom zij populair is hier onder een bepaalde doelgroep.
Nou, mensjes, het was een fijne dag vandaag. O+ *stuurt iedereen de hartelijke tyfus hartjes toe
Wat lief! O+ Hartelijk tyfushartje terug.
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 17:22:44 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190284930
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:52 schreef Noek het volgende:

[..]

Die houdt wel van postjes met zwaaiende beertjes en glitters.
Ik zie wel waarom zij populair is hier onder een bepaalde doelgroep.
Nou, mensjes, het was een fijne dag vandaag. O+ *stuurt iedereen de hartelijke tyfus hartjes toe
Mooie voor de volgende OP:
"Met een middelvinger uit respect voor Opa en de hartelijke tyfushartjes"
Of voor een stripblad:
"Tante Sidonia en de hartelijke tyfushartjes"
pi_190284945
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:22 schreef maily het volgende:

[..]

Mooie voor de volgende OP:
"Met een middelvinger uit respect voor Opa en de hartelijke tyfushartjes"
Of voor een stripblad:
"Tante Sidonia en de hartelijke tyfushartjes"
Hahahaa _O-
pi_190285394
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:52 schreef Noek het volgende:

[..]

Die houdt wel van postjes met zwaaiende beertjes en glitters.
Ik zie wel waarom zij populair is hier onder een bepaalde doelgroep.
Nou, mensjes, het was een fijne dag vandaag. O+ *stuurt iedereen de hartelijke tyfus hartjes toe
Awww te lief . Geroetjes terug *O*
pi_190285525
Dre Hazes hangt met zijn ballen in Parijs , maaaaaaar met wie? Zal het ijskonijn wel zijn die lag te drammen voor een vakantie
pi_190285576
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:22 schreef maily het volgende:

[..]

Mooie voor de volgende OP:
"Met een middelvinger uit respect voor Opa en de hartelijke tyfushartjes"
Of voor een stripblad:
"Tante Sidonia en de hartelijke tyfushartjes"
Die is super !
_O- _O-
pi_190285685
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:52 schreef Noek het volgende:

[..]

Die houdt wel van postjes met zwaaiende beertjes en glitters.
Ik zie wel waarom zij populair is hier onder een bepaalde doelgroep.
Nou, mensjes, het was een fijne dag vandaag. O+ *stuurt iedereen de hartelijke tyfus hartjes toe
Tevens een suikerzoet en sterk geromantiseerd beeld van hoe kinderen Sinterklaas (kunnen) ervaren. Ik was in ieder geval wekenlang compleet hyper, grenzend aan bipolair. Op pakjesavond was ik al om 6 uur kotsmisselijk van het snoep en zat mijn zorgvuldig geschminkte gezicht vol met strepen wegens hysterische huilbuien van de stress.

Later bleek de man die bij ons op school Sinterklaas speelde, ook nog eens een pedofiel, maar dat geheel terzijde.
pi_190285754
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:10 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Tevens een suikerzoet en sterk geromantiseerd beeld van hoe kinderen Sinterklaas (kunnen) ervaren. Ik was in ieder geval wekenlang compleet hyper, grenzend aan bipolair. Op pakjesavond was ik al om 6 uur kotsmisselijk van het snoep en zat mijn zorgvuldig geschminkte gezicht vol met strepen wegens hysterische huilbuien van de stress.

Later bleek de man die bij ons op school Sinterklaas speelde, ook nog eens een pedofiel, maar dat geheel terzijde.
Dagen niet kunnen slapen omdat Sinterklaas naar school kwam, en dan de dag na Sinterklaas laten zien op school wat je had gekregen. Was echt geen porum achteraf gezien.
Tap tap tap
pi_190285803
Wat een gezeik om Glenda. Mensen gaan er zelfs over in discussie op de Instagram van Monique, aangezien bij André de reacties beperkt zijn. Wat drijft mensen toch om zó graag hun ongenoegen over iemands mening te willen uiten?
pi_190285821
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dagen niet kunnen slapen omdat Sinterklaas naar school kwam, en dan de dag na Sinterklaas laten zien op school wat je had gekregen. Was echt geen porum achteraf gezien.
Ja de hel. Vroegah was het sowieso een feest dat erg draaide om angst: bang om mee in de zak te moeten en ik vond Zwarte Piet persoonlijk erg eng.
pi_190285893
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja de hel. Vroegah was het sowieso een feest dat erg draaide om angst: bang om mee in de zak te moeten en ik vond Zwarte Piet persoonlijk erg eng.
Ik vond Sinterklaas ook eng. Wilde echt niet op schoot.
Tap tap tap
pi_190285975
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja de hel. Vroegah was het sowieso een feest dat erg draaide om angst: bang om mee in de zak te moeten en ik vond Zwarte Piet persoonlijk erg eng.
Nou! Dan stond ie achterin de klas met zijn roe op z'n bovenbeen te kletsen en ik scheet zeven kleuren. Was zo bang dat ik niet eens tegen Sint durfde zeggen dat we helemaal geen konijnen hadden toen ik te horen kreeg dat ik de konijntjes beter moest verzorgen. Ik wist heel zeker dat ik de sjaak was en dat er in dat ellendige boek zou staan dat ik mijn broertje gepest had. Opluchting toen ik het jaar erop zag dat zijn baard los hing (van Sint dan, niet van mijn broertje) en thuis te horen kreeg dat het gewoon een vent in klaaskleren was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Annagh op 05-12-2019 18:46:07 ]
pi_190286086
https://www.instagram.com/p/B5suihMASUp/?igshid=1tkctu92jzzbs

Nicolette zal wel voor de verandering alleen hartjes krijgen van andre en Monique deze keer :P

Glennis zal zich bij Nicolette wel stil houden
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_190286125
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:38 schreef RipCity het volgende:
https://www.instagram.com/p/B5suihMASUp/?igshid=1tkctu92jzzbs

Nicolette zal wel voor de verandering alleen hartjes krijgen van andre en Monique deze keer :P

Glennis zal zich bij Nicolette wel stil houden
Oh oh Nicolette hoe durf je. oO/
pi_190286151
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:18 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat een gezeik om Glenda. Mensen gaan er zelfs over in discussie op de Instagram van Monique, aangezien bij André de reacties beperkt zijn. Wat drijft mensen toch om zó graag hun ongenoegen over iemands mening te willen uiten?
Dat heet een forum , mensen, meningen. :)
  donderdag 5 december 2019 @ 18:45:58 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190286192
Oh gelukkig, een account van 2 weken oud legt het even uit, dat we dat kennelijk nooit begrepen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190286253
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:42 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Dat heet een forum , mensen, meningen. :)
Ik bedoel niet zozeer op het forum, maar meer de media die hier een artikel over schrijven en de mensen die over de mening van Glenda gaan zitten miepen op de insta van een ander.
pi_190286293
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:18 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat een gezeik om Glenda. Mensen gaan er zelfs over in discussie op de Instagram van Monique, aangezien bij André de reacties beperkt zijn. Wat drijft mensen toch om zó graag hun ongenoegen over iemands mening te willen uiten?
Tja, iemand schrijft iets negatiefs op de Insta van een van hun afgoden en daar moet tegenin gegaan worden.
pi_190286681
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:45 schreef Leandra het volgende:
Oh gelukkig, een account van 2 weken oud legt het even uit, dat we dat kennelijk nooit begrepen hebben.
In NWS word je ook helemaal debiel van die nieuwe accounts/achterlijke kutklonen
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190287358
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:45 schreef Leandra het volgende:
Oh gelukkig, een account van 2 weken oud legt het even uit, dat we dat kennelijk nooit begrepen hebben.
Ah, account aangemaakt na het ontstaan van deze gate, hmmm...
  donderdag 5 december 2019 @ 20:11:24 #41
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_190287628
Rommel gaat zo weg.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_190288341
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:45 schreef Leandra het volgende:
Oh gelukkig, een account van 2 weken oud legt het even uit, dat we dat kennelijk nooit begrepen hebben.
_O- _O-
pi_190291174
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:17 schreef Leandra het volgende:
Wat een gezeik om een reactie op instagram zeg, tering.
Is gelijk duidelijk hoe de bladen het "nieuws" maken, en iedereen doet alsof ze een vreselijk drama van de daken loopt te schreeuwen, ze heeft een fucking reactie op instagram gegeven.
En eentje die, gezien haar achtergrond, niet eens echt verbazingwekkend kan zijn, maar gelijk weer schelden met "paard" "zielig" en "altijd al irritant", man, man, man.
Zeg dát... en dan vervolgens weer dezelfde tokkie reacties die je op FB tegenkomt.
pi_190291227
https://www.instagram.com/p/B5slT0cAgx4/?igshid=1lnfth4hg016j

Mo die gewoon dikke vette schijt aan Glennis haar opmerking heeft en gewoon nog een filmpje neerzet. _O-
pi_190291327
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 23:54 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Zeg dát... en dan vervolgens weer dezelfde tokkie reacties die je op FB tegenkomt.
Een artiest die het heeft over een voorbeeldfunctie die een ouder heeft maar zelf als eerst begint te schelden op iemand met " ben blij dat je optyft dan " , zou zichzelf toch eens achter haar oren moeten krabben. Ze maakt zichzelf compleet belachelijk met al haar reacties die ze geeft op mensen die reageren.
Ze jut de mensen alleen maar op door te reageren op hun reacties.
pi_190291636
Maar de hamvraag blijft.
Halen ze de kerst?
pi_190291870
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 00:34 schreef quirina het volgende:
Maar de hamvraag blijft.
Halen ze de kerst?
:Y kerst 2019 nog wel.
pi_190291887
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 00:07 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Een artiest die het heeft over een voorbeeldfunctie die een ouder heeft maar zelf als eerst begint te schelden op iemand met " ben blij dat je optyft dan " , zou zichzelf toch eens achter haar oren moeten krabben. Ze maakt zichzelf compleet belachelijk met al haar reacties die ze geeft op mensen die reageren.
Ze jut de mensen alleen maar op door te reageren op hun reacties.
Ik had het over de reacties hier n.a.v. dat artikel.

Maar goed, laten we het maar weer over Antwee, Mo en Fridge hebben.
pi_190293016
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:01 schreef Tuttebella het volgende:
Dre Hazes hangt met zijn ballen in Parijs , maaaaaaar met wie? Zal het ijskonijn wel zijn die lag te drammen voor een vakantie
Of ze vinden elkaar leuk en zijn beide geheel uit vrije wil samen op pad gegaan. Ik zeg maar iets geks hè.
  vrijdag 6 december 2019 @ 06:30:28 #50
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190293025
Garistus hee al die stans in deze reeks, lijkt verdomme insta wel :')
  vrijdag 6 december 2019 @ 06:31:20 #51
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190293030
En ja hoor, dat mogen jullie allemaal vinden en ieder zijn mening enzo :')
  vrijdag 6 december 2019 @ 06:40:41 #52
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190293077
:? :?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  vrijdag 6 december 2019 @ 07:03:51 #53
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190293141
https://www.msn.com/nl-nl(...)yIdKTbpzrHU7DMJLY8LM
quote:
Bridget plaatste een foto van hen samen, de tweede die ze via social media deelt, met een paar hartjes en #paris erbij. Ook de zanger deelde in zijn Instagram Story dat hij in de stad van de liefde is. Wel ontbreekt Bridget in zijn updates.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190293152
Leuke foto van hun samen wel hoor. Had het alleen wat closer verwacht ofzo, maar misschien doen ze dat expres niet en houden ze zulke foto's privé :)
  vrijdag 6 december 2019 @ 07:07:09 #55
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190293159
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190293217
https://www.telegraaf.nl/(...)ren-liefde-in-parijs

Ijskonijn heeft haar eerste uitje hoor... Waar anderen met hun kinderen sinterklaas vieren zit madam in Parijs.
pi_190293221
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 23:58 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B5slT0cAgx4/?igshid=1lnfth4hg016j

Mo die gewoon dikke vette schijt aan Glennis haar opmerking heeft en gewoon nog een filmpje neerzet. _O-
Geef haar eens ongelijk , dat zwarte pieten geneuzel wordt je toch niet goed van.
pi_190293223
quote:
Heleen tjaaaa wat moet je daar nu van zeggen.
pi_190293224
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 06:31 schreef herverwijderd het volgende:
En ja hoor, dat mogen jullie allemaal vinden en ieder zijn mening enzo :')
Hele wijze woorden. ^O^
  vrijdag 6 december 2019 @ 07:32:17 #60
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190293235
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 07:29 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Hele wijze woorden. ^O^
Dit wijze woorden vinden :')
pi_190293536
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 06:30 schreef herverwijderd het volgende:
Garistus hee al die stans in deze reeks, lijkt verdomme insta wel :')
Wat zijn stans?
  vrijdag 6 december 2019 @ 08:32:20 #62
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190293633
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 08:19 schreef Chia het volgende:

[..]

Wat zijn stans?
Mensen die overdreven fan zijn van iemand. (volgens mij komt het uit dat nummer van Eminem, your biggest fan, this is Stan)
pi_190293717
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 07:27 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Geef haar eens ongelijk , dat zwarte pieten geneuzel wordt je toch niet goed van.
Nee.
Ik wordt doodziek van die hele discussies.

Ze hebben elkaar ook ontvolgd op Facebook nu. :+
Zielig om je mening zo op te dringen op Instagram. ( ook de manier waarop ze het schreef is overdreven, en jezelf dan zo slecht in de hand hebben dat je tekeer gaat tegen mensen op insta, zelfs tegen mensen die hun mening geven zonder haar voor van alles uit te maken ) Zegt genoeg over haar als persoon zijnde. Dus wat ik altijd al van haar vond heeft ze hiermee goed bevestigd.
Zeg het dan gewoon persoonlijk tegen je " vriendje ".

En ja, ik heb dat gezien op insta, gewoon omdat dat kan *)

[ Bericht 11% gewijzigd door Fokkie83 op 06-12-2019 08:50:19 ]
pi_190293786
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 december 2019 07:25 schreef Tuttebella het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ren-liefde-in-parijs

Ijskonijn heeft haar eerste uitje hoor... Waar anderen met hun kinderen sinterklaas vieren zit madam in Parijs.
Ze heeft het al gevierd toch?
pi_190293950
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:45 schreef Leandra het volgende:
Oh gelukkig, een account van 2 weken oud legt het even uit, dat we dat kennelijk nooit begrepen hebben.
Je kan ook over bepaalde reacties heenlezen.
Selectief lezen ;) Scheelt ook dat het om de paar posts weer bal is, wat de zweer gewoon echt verziekt.
:{
  vrijdag 6 december 2019 @ 09:11:45 #66
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190293985
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190294213
quote:
:')
Wie zijn in godsnaam die rappers eigenlijk?

Er zijn meer BN'ers die voor André opkomen en/of de negatieve reacties belachelijk maken.
  vrijdag 6 december 2019 @ 09:40:01 #68
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190294283
Ik ben eerder verbaasd dat de zeggen dat ze het niet verwacht hadden. Is toch redelijk Tokkieville, Mo en Antwee, dus hoezo niet verwacht :?
pi_190294528
quote:
Ik zei al eerder; die rechtzaak is bij voorbaat kansloos. Ze zullen het zelf ook wel ingezien hebben want je hoort er niks meer over.

[ Bericht 4% gewijzigd door JaneDoe op 06-12-2019 10:04:11 ]
pi_190294546
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 december 2019 07:25 schreef Tuttebella het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ren-liefde-in-parijs

Ijskonijn heeft haar eerste uitje hoor... Waar anderen met hun kinderen sinterklaas vieren zit madam in Parijs.
Ze hebben het beiden woensdag al gevierd met hun kinderen, dus Mees zal gisteren wel pakjesavond bij zijn vader hebben gehad. Wat wil je nou?
pi_190294665
edit
pi_190294774
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:00 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Ze hebben het beiden woensdag al gevierd met hun kinderen, dus Mees zal gisteren wel pakjesavond bij zijn vader hebben gehad. Wat wil je nou?
Het liefste dat ze niet meer ademt. Dat doet ze ook alleen maar omdat Monique dat schijnt te doen.
  vrijdag 6 december 2019 @ 10:25:16 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190294844
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Het liefste dat ze niet meer ademt. Dat doet ze ook alleen maar omdat Monique dat schijnt te doen.
Het is dat ik Monique te groot acht om zo te doen, anders zou je denken dat ze een account aangemaakt heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190294981
quote:
Ach, tja... de grammatica van dat luchtalarm heeft in elk geval nooit gekund.

De mening van iemand met zoveel taalfouten in een klein stukje tekst KAN ik ook niet eens meer serieus nemen. Die heeft vooral vitamine Aandacht nodig, meer niet.
pi_190295000
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 december 2019 07:25 schreef Tuttebella het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ren-liefde-in-parijs

Ijskonijn heeft haar eerste uitje hoor... Waar anderen met hun kinderen sinterklaas vieren zit madam in Parijs.
Ik heb zo vaak pakjesavond niet op 5 december gevierd als kind. Want ja, het is wel erg druk voor de Sint als iedereen op hetzelfde moment zijn pakjes moet krijgen. :o
pi_190295053
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is dat ik Monique te groot acht om zo te doen, anders zou je denken dat ze een account aangemaakt heeft.
Heb al meerdere malen gevraagd of er sprake is van persoonlijke betrokkenheid maar tot dusver geen antwoord.

Wellicht lijk ik hier een fangirl van Fridget, wat ik allerminst ben overigens! Maar er worden haar nu dingen voor de voeten geworpen waar ik echt geen kwaad in zie.
pi_190295097
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:38 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik heb zo vaak pakjesavond niet op 5 december gevierd als kind. Want ja, het is wel erg druk voor de Sint als iedereen op hetzelfde moment zijn pakjes moet krijgen. :o
Denk dat mees ook niet meer in d e Sint gelooft :P
pi_190295451
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:44 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Heb al meerdere malen gevraagd of er sprake is van persoonlijke betrokkenheid maar tot dusver geen antwoord.

Wellicht lijk ik hier een fangirl van Fridget, wat ik allerminst ben overigens! Maar er worden haar nu dingen voor de voeten geworpen waar ik echt geen kwaad in zie.
Het gaat hier niet over andere FOK! gebruikers maar over Mo, A2 en B.

Ik ben zo blij dat sinterklaas gedaan is want ik ben die zwartepiet discussie zo beu en ik wil ook naar Parijs!
pi_190295491
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is dat ik Monique te groot acht om zo te doen, anders zou je denken dat ze een account aangemaakt heeft.
Wil jij nu gewoon dat ik post wat jij wil jij wilt lezen? Of wat is dat .
Vind het zo bizar dat alles wat ik post jij er gelijk op duikt.

Heb jij nog nooit gehoord van een eigen mening.
Het is toch te gek dat je accounts gaat natrekken.
Leven en laten leven. Ik laat jou ook in jou waarde.
pi_190295517
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:44 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Heb al meerdere malen gevraagd of er sprake is van persoonlijke betrokkenheid maar tot dusver geen antwoord.

Wellicht lijk ik hier een fangirl van Fridget, wat ik allerminst ben overigens! Maar er worden haar nu dingen voor de voeten geworpen waar ik echt geen kwaad in zie.
Sorry dat heb ik niet mee gekregen.
Laat ik het zo zeggen , ik weet iets meer Hoe het zit.
En geloof mij het is niet fraai.
pi_190295527
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:22 schreef -river- het volgende:

[..]

Het gaat hier niet over andere FOK! gebruikers maar over Mo, A2 en B.

Ik ben zo blij dat sinterklaas gedaan is want ik ben die zwartepiet discussie zo beu en ik wil ook naar Parijs!
Dit dus , ik wordt steeds persoonlijk aangevallen alsof ik mijn mening niet mag geven . Bizar gewoon.
pi_190295538
Goed dat er bners zijn die wel gewoon pro zwarte piet zijn ipv lekker hypocriet te verkondigen dat het niet meer kan om hun eigen carrière te redden
  Spellchecker vrijdag 6 december 2019 @ 11:40:51 #83
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190295614
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 08:32 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Mensen die overdreven fan zijn van iemand. (volgens mij komt het uit dat nummer van Eminem, your biggest fan, this is Stan)
Is het niet een combinatie? stalker / fan?
pi_190295637
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:40 schreef maily het volgende:

[..]

Is het niet een combinatie? stalker / fan?
Heyyy jij bent slim! Ik had er nog nooit van gehoord, en ik was absoluut een stan van doe maar :D Samen met vriendinnen fietsten wij voorbij hun huis :@
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:44:48 #85
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190295650
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:40 schreef maily het volgende:

[..]

Is het niet een combinatie? stalker / fan?
Nee, komt echt uit dat nummer, volgens Urban Dictionary dan.
pi_190295651
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:22 schreef -river- het volgende:

[..]

Het gaat hier niet over andere FOK! gebruikers maar over Mo, A2 en B.

Ik ben zo blij dat sinterklaas gedaan is want ik ben die zwartepiet discussie zo beu en ik wil ook naar Parijs!
En dat zeg jij? Degene die zegt "en zeker jij mag niet bepalen dat..."? Oké...

Maar op zich heb je wel gelijk dat het wel erg veel op de man gaat. (En dat doe ik zelf nu ook maar was verbaasd om dit van jou te lezen)
pi_190295665
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:44 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

En dat zeg jij? Degene die zegt "en zeker jij mag niet bepalen dat..."? Oké...

Maar op zich heb je wel gelijk dat het wel erg veel op de man gaat.
Ik zei dat omdat jij op de man speelde ;)
pi_190295690
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:46 schreef -river- het volgende:

[..]

Ik zei dat omdat jij op de man speelde ;)
Ik zei alleen maar dat de reacties op het overlijden mij wat verbaasden. Nergens zei ik dat ik wilde bepalen hoeveel verdriet mensen mogen hebben. "En zeker jij niet" is behoorlijk op de man, vind je niet? Zeker omdat je mij niet kent.
pi_190295742
Maar goed, on topic. André ziet er een stuk beter en blijer uit op de laatste foto's met Bridget.
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:54:43 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190295765
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
Maar goed, on topic. André ziet er een stuk beter en blijer uit op de laatste foto's met Bridget.
Zo te zien dronk hij ook wijn, dus wellicht trapt ze er nog wat civilisatie in.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190295810
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik zei alleen maar dat de reacties op het overlijden mij wat verbaasden. Nergens zei ik dat ik wilde bepalen hoeveel verdriet mensen mogen hebben. "En zeker jij niet" is behoorlijk op de man, vind je niet? Zeker omdat je mij niet kent.
Mijn excuus daarvoor dan en ik kan inderdaad fel reageren als het over meningen van anderen gaat hoe iemand wel of niet mag rouwen.
pi_190295820
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo te zien dronk hij ook wijn, dus wellicht trapt ze er nog wat civilisatie in.
Dat wordt nog een flinke kluif, om nog even in het Bridget- en Mo-thema te blijven.
pi_190295866
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo te zien dronk hij ook wijn, dus wellicht trapt ze er nog wat civilisatie in.
Ik denk zelf (mijn eigen gedachten heb geen bewijs) dat hij juist heel anders is, dat drinken doet hij enkel voor de camera om op zijn pa te lijken en dat hij eigenlijk helemaal niet op zijn pa lijkt en daardoor geen eigen persoonlijkheid op kan bouwen.
pi_190295964
Zo gezellig hebben André en Bridget het in Parijs!

https://www.story.nl/arti(...)n-bridget-het-parijs

Incl romantisch viool gejengel. :')
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:18:48 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190296135
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:07 schreef IriYe het volgende:
Zo gezellig hebben André en Bridget het in Parijs!

https://www.story.nl/arti(...)n-bridget-het-parijs

Incl romantisch viool gejengel. :')
Huh? Ik zie maar één foto, verder niks.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:19:54 #96
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190296152
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:07 schreef IriYe het volgende:
Zo gezellig hebben André en Bridget het in Parijs!

https://www.story.nl/arti(...)n-bridget-het-parijs

Incl romantisch viool gejengel. :')
Nou, Harstikke gezellig O-) _O-
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190296177
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Huh? Ik zie maar één foto, verder niks.
De link van de Televaag heeft 1 foto, dit is een link van Story met maar liefst 4 foto's. ;)
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:22:14 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190296196
Ik heb de insta van B even bekeken. Het is alweer een tijd geleden dat ik wel eens naar Boulevard keek, maar ik herken haar bijna niet op de foto’s. Watskeburt?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:22:55 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190296202
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:21 schreef IriYe het volgende:

[..]

De link van de Televaag heeft 1 foto, dit is een link van Story met maar liefst 4 foto's. ;)
Ik zie er maar één, via jouw link.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190296223
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zie er maar één, via jouw link.
Ik niet. Dus waar het dan aan ligt weet ik ook niet.
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:26:26 #101
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_190296245
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb de insta van B even bekeken. Het is alweer een tijd geleden dat ik wel eens naar Boulevard keek, maar ik herken haar bijna niet op de foto’s. Watskeburt?
Ze doet er alles aan om sprekend op Monique te lijken. Zodat ze snerende foto’s op instagram kan posten!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:30:44 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190296295
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:26 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Ze doet er alles aan om sprekend op Monique te lijken. Zodat ze snerende foto’s op instagram kan posten!
_O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_190296308
pi_190296313
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:44 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Heb al meerdere malen gevraagd of er sprake is van persoonlijke betrokkenheid maar tot dusver geen antwoord.

Wellicht lijk ik hier een fangirl van Fridget, wat ik allerminst ben overigens! Maar er worden haar nu dingen voor de voeten geworpen waar ik echt geen kwaad in zie.
Je vroeg het mij ook en ik reageerde er niet op omdat het je niet aangaat wie van hen ik ken.
pi_190296328
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:29 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Sorry dat heb ik niet mee gekregen.
Laat ik het zo zeggen , ik weet iets meer Hoe het zit.
En geloof mij het is niet fraai.
Go hard or go home
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:33:57 #106
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190296331
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:31 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, ik herken Bridget bijna niet!
pi_190296373
quote:
Boos worden als je kind op de voorpagina van Privé belandt, maar hem zelf wel zo te kijk zetten op Insta. Een beetje dom. pic.twitter.com/vkztnjP5Tu
— Heleen van Royen (@HeleenvanRoyen) December 5, 2019

Omdat het jonk met 2 middelvingers omhoog staat.
Vind het wel een goed punt van Heleen. Leuk dat ze ook even meedoet. Het is een soort combi van DWDD en Expeditie Robinson maar dan op Insta. Heel Hilversum en omstreken doet mee. Het houdt elkaar allemaal aan de praat en samen zorgen ze voor nieuws. Kei leuk!
Go hard or go home
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:44:21 #108
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190296433
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:39 schreef Noek het volgende:

[..]

— Heleen van Royen (@:HeleenvanRoyen) December 5, 2019

Omdat het jonk met 2 middelvingers omhoog staat.
Vind het wel een goed punt van Heleen. Leuk dat ze ook even meedoet. Het is een soort combi van DWDD en Expeditie Robinson maar dan op Insta. Heel Hilversum en omstreken doet mee. Het houdt elkaar allemaal aan de praat en samen zorgen ze voor nieuws. Kei leuk!
Wat dat betreft is het wel een eckte eckte gate.
pi_190296461
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:01 schreef -river- het volgende:

[..]

Ik denk zelf (mijn eigen gedachten heb geen bewijs) dat hij juist heel anders is, dat drinken doet hij enkel voor de camera om op zijn pa te lijken en dat hij eigenlijk helemaal niet op zijn pa lijkt en daardoor geen eigen persoonlijkheid op kan bouwen.
Daar denk ik hetzelfde over. Het probeert zijn vader te spelen.
pi_190296524
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:31 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mag zijn nagellak wel even bijwerken.

Verder..ik weet niet..Ze hebben het leuk maar ik zie de liefde er op geen enkele foto vanaf spatten.
pi_190296559
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:39 schreef Noek het volgende:

[..]

— Heleen van Royen (@:HeleenvanRoyen) December 5, 2019

Omdat het jonk met 2 middelvingers omhoog staat.
Vind het wel een goed punt van Heleen. Leuk dat ze ook even meedoet. Het is een soort combi van DWDD en Expeditie Robinson maar dan op Insta. Heel Hilversum en omstreken doet mee. Het houdt elkaar allemaal aan de praat en samen zorgen ze voor nieuws. Kei leuk!
En ik ben blij dat het hier in het topic besproken wordt, want ik kijk die programma’s niet en heb geen instagram en twitter. Je wilt toch een beetje bijblijven op je ouwe dag he?
pi_190296586
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

En ik ben blij dat het hier in het topic besproken wordt, want ik kijk die programma’s niet en heb geen instagram en twitter. Je wilt toch een beetje bijblijven op je ouwe dag he?
Het is hier zo lekker centraal, wel zo makkelijk.
Tap tap tap
pi_190296593
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:55 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Hij mag zijn nagellak wel even bijwerken.

Verder..ik weet niet..Ze hebben het leuk maar ik zie de liefde er op geen enkele foto vanaf spatten.
Voor spetters en spatten moet je bij Samant wezen.
pi_190296677
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:55 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Hij mag zijn nagellak wel even bijwerken.

Verder..ik weet niet..Ze hebben het leuk maar ik zie de liefde er op geen enkele foto vanaf spatten.
Raggel zal vast wel voor mooie kerstnageltjes zorgen.
pi_190297045
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:31 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]
WoW hoeveel filters zijn hier op gegooid ? Dit is :o
pi_190297060
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:31 schreef Annagh het volgende:

[..]

Je vroeg het mij ook en ik reageerde er niet op omdat het je niet aangaat wie van hen ik ken.
Nee hoor, heb het maar aan 1 persoon gevraagd. En ik heb ook aan diegene niet gevraagd wie ze kent, dus rustig aan.
pi_190297064
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:55 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Hij mag zijn nagellak wel even bijwerken.

Verder..ik weet niet..Ze hebben het leuk maar ik zie de liefde er op geen enkele foto vanaf spatten.
Ik zie op elke foto een fridget die André vast pakt maar niet andersom. Ik zie net wat jij zegt geen liefde eraf spatten . Bij Mo zag je dat wel,en hij poste best veel en vaak van hun foto’s
pi_190297075
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:38 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nee hoor, heb het maar aan 1 persoon gevraagd. En ik heb ook aan diegene niet gevraagd wie ze kent, dus rustig maar.
Ik heb jou geantwoord paar posten terug ^O^
pi_190297086
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:39 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ik heb jou geantwoord paar posten terug ^O^
Yes, ik zag t. Verklaart wel wat :)
pi_190297148
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:38 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nee hoor, heb het maar aan 1 persoon gevraagd. En ik heb ook aan diegene niet gevraagd wie ze kent, dus rustig aan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:39 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ken je ze?
O-)
pi_190297179
Ja, Antwee zag er altijd heel erg gelukkig uit bij Mo.











:')
  vrijdag 6 december 2019 @ 13:50:29 #122
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190297195
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:49 schreef IriYe het volgende:
Ja, Antwee zag er altijd heel erg gelukkig uit bij Mo.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:')
Nee maar dat is anders he.
pi_190297228
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:50 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Nee maar dat is anders he.
Allicht, vanzelfsprekend. :7
pi_190297237
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:49 schreef IriYe het volgende:
Ja, Antwee zag er altijd heel erg gelukkig uit bij Mo.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:')
Die onderste foto :') Het had net zo goed een moeder-zoon foto kunnen zijn als je niet beter zou weten.
pi_190297272
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:46 schreef Annagh het volgende:

[..]


[..]

O-)
Dit bedoelde ik uiteraard overdrachtelijk. Ik ging ervanuit dat je niet de hele familie kende. Het ging me er vooral om dat mensen (bv op insta maar ook hier) Moniqie een superwoman noemen, haar familie ophemelen terwijl het merendeel ze niet persoonlijk kent. Uiteraard is er de kans dat mensen haar/hen wel persoonlijk kennen.

Dus nee ik vraag niet aan mensen wie ze precies kennen :')
pi_190297281
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:49 schreef IriYe het volgende:
Ja, Antwee zag er altijd heel erg gelukkig uit bij Mo.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:')
Bij Mo kon hij tenminste zichzelf zijn dus ook chagrijnig. Bridget pusht hem zelfs om tegen zijn zin naar Parijs te gaan!
pi_190297301
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Bij Mo kon hij tenminste zichzelf zijn dus ook chagrijnig. Bridget pusht hem zelfs om tegen zijn zin naar Parijs te gaan!
Wat een klotewijf is het toch ook!
pi_190297602
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dus nee ik vraag niet aan mensen wie ze precies kennen :')
Dat ben ik helemaal met je eens. Het is inderdaad raar als je iemand een supermama of powervrouw etc noemt terwijl je de persoon niet kent.
pi_190297672
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Bij Mo kon hij tenminste zichzelf zijn dus ook chagrijnig. Bridget pusht hem zelfs om tegen zijn zin naar Parijs te gaan!
Wat een kenau! Die stumper moest ook met vette tegenzin naar Crazy Horse.
  vrijdag 6 december 2019 @ 14:27:38 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190297694
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:36 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

WoW hoeveel filters zijn hier op gegooid ? Dit is :o
Dat is een foto van een foto... doen ze daar nog: foto's maken in de zaal zodat je die als souvenir kunt kopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190297701
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:49 schreef IriYe het volgende:
Ja, Antwee zag er altijd heel erg gelukkig uit bij Mo.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:')
Die laatste foto :D
pi_190297838
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Bij Mo kon hij tenminste zichzelf zijn dus ook chagrijnig. Bridget pusht hem zelfs om tegen zijn zin naar Parijs te gaan!
Op de foto met baby vind ik het wel meevallen hoor. Hij kijkt juist naar Mo.
pi_190297857
Ja, laten we foto’s gaan analyseren 8)7
pi_190297877
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:40 schreef totebel het volgende:

[..]

Op de foto met baby vind ik het wel meevallen hoor. Hij kijkt juist naar Mo.
Ik was niet serieus hoor!
pi_190298408
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:28 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Die laatste foto :D
Hij lijkt op Justin Bieber _O-
Twinning = boring
pi_190298569
https://www.rtlboulevard.(...)euk-andre-en-monique

Nou, het is wel te zien dat Rachel er blij mee is.
pi_190298717
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)euk-andre-en-monique

Nou, het is wel te zien dat Rachel er blij mee is.
Wat staat ze raar met haar hoofd te doen terwijl ze praat.
Verwacht dat Mo er ook niet rouwig om is dat ze geen contact hebben.

Was het niet zo dat Rachel nu geen contact meer heeft met Rox? :')
Dat gerucht ging volgens mij rond vlak voor de breuk tussen Antwee en Mo.
  vrijdag 6 december 2019 @ 15:46:45 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190298722
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)euk-andre-en-monique

Nou, het is wel te zien dat Rachel er blij mee is.
“Sorry, maar het is niet gelukt.”

Schijnheilige heks.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190298749
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:46 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Wat staat ze raar met haar hoofd te doen terwijl ze praat.

Verwacht dat Mo er ook niet rouwig om is dat ze geen contact hebben.

Was het niet zo dat Rachel nu geen contact meer heeft met Rox? :')
Dat gerucht ging volgens mij rond vlak voor de breuk tussen Antwee en Mo.
Ja dat viel me ook al op. En dan dat ordinaire kauwgomkauwen, bah.
pi_190298775
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

“Sorry, maar het is niet gelukt.”

Schijnheilige heks.
Dat manipulatieve heeft ze echt van Friedel. Ik denk dat Monique genoeg dirt over haar weet om boeken mee te vullen, maar daar zal ze vast boven staan.
pi_190298858
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat manipulatieve heeft ze echt van Friedel. Ik denk dat Monique genoeg dirt over haar weet om boeken mee te vullen, maar daar zal ze vast boven staan.
Hopelijk niet! Lijkt me heerlijk om lezen :D
pi_190298890
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

“Sorry, maar het is niet gelukt.”

Schijnheilige heks.
En dat smerige lachje er nog bij :r Bah :r
En ook nog die gore kauwgom in haar bek :r

Sorry, ik word altijd een beetje aggressief van mensen die kauwgom kauwen. Het liefste wil ik dat dan uit hun mond slaan :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190298900
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:59 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

En dat smerige lachje er nog bij :r Bah :r

Echt, wat een verschrikkelijk mens
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190299248
Hoe zal André reageren op zijn aso moeder ze vergeet dat Monique ze weer aan 1 tafel heeft gekregen . Bridget zal wel de ideale schoon dochter zijn .

[ Bericht 0% gewijzigd door Labradoodle op 06-12-2019 16:34:44 ]
  vrijdag 6 december 2019 @ 16:26:34 #145
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190299284
Ik kan me gewoon totaal niet voorstellen hoe het moet zijn om zo'n manipulatief narcistisch type als Roggel als moeder te hebben :')
pi_190299422
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:59 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

En dat smerige lachje er nog bij :r Bah :r
En ook nog die gore kauwgom in haar bek :r

Sorry, ik word altijd een beetje aggressief van mensen die kauwgom kauwen. Het liefste wil ik dat dan uit hun mond slaan :@
Ja ik vind dat ook zo irritant,helemaal bij een gesprek. Kan me dan helemaal niet meer op de conversatie concentreren.
pi_190299429
Bridge met die zonnebril in Parijs :') Goeie voorgevel wel.
  Spellchecker vrijdag 6 december 2019 @ 16:37:35 #148
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190299461
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 16:35 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja ik vind dat ook zo irritant,helemaal bij een gesprek. Kan me dan helemaal niet meer op de conversatie concentreren.
Dat je alleen maar die kauwende kaken ziet :D
pi_190299464
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is een foto van een foto... doen ze daar nog: foto's maken in de zaal zodat je die als souvenir kunt kopen.
Kijk maar eens naar zijn benen (broek) klopt niks van die beentjes.
pi_190299495
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 16:37 schreef maily het volgende:

[..]

Dat je alleen maar die kauwende kaken ziet :D
Oh, the horror, herkauwers horen in de wei
pi_190299509
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)euk-andre-en-monique

Nou, het is wel te zien dat Rachel er blij mee is.
Wat een vals vies mens ...... Nog nooit zo een vals persoon gezien. ze is dolblij dat het uit is een ze heeft een klik met fridget al was het bonnie at claire dan was ze nog happy geweest.
Mo kon ze niet naar haar hand zetten. Dat kon ze niet hebben.
  vrijdag 6 december 2019 @ 16:41:37 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190299524
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 16:38 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Kijk maar eens naar zijn benen (broek) klopt niks van die beentjes.
Welke benen? Er staan helemaal geen benen (of onderlijf van wie dan ook) op die foto.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190299530
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 16:24 schreef Labradoodle het volgende:
Hoe zal André reageren op zijn aso moeder ze vergeet dat Monique ze weer aan 1 tafel heeft gekregen . Bridget zal wel de ideale schoon dochter zijn .
En daar was ze blij om . Maar was maar even ze kwam pas weer toen het over was.
  vrijdag 6 december 2019 @ 16:44:49 #154
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190299560
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 16:40 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Wat een vals vies mens ...... Nog nooit zo een vals persoon gezien. ze is dolblij dat het uit is een ze heeft een klik met fridget al was het bonnie at claire dan was ze nog happy geweest.
Mo kon ze niet naar haar hand zetten. Dat kon ze niet hebben.
Rachel weet hoe het werkt met gebonden mannen O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190299573
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 16:44 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Rachel weet hoe het werkt met gebonden mannen O-)
Met haar 13e lag ze bij sr al in bed die toen nog met Ellen was getrouwd.
pi_190299668
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 16:42 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

En daar was ze blij om . Maar was maar even ze kwam pas weer toen het over was.
André blijft zeggen ik hou nog steeds veel van Monique hoop dat hij zijn moeder wel hierop aanspreekt. Monique zal er wel hard om moeten lachen wat dat aso mens zegt .
  vrijdag 6 december 2019 @ 16:55:04 #157
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190299690
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 16:53 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

André blijft zeggen ik hou nog steeds veel van Monique hoop dat hij zijn moeder wel hierop aanspreekt. Monique zal er wel hard om moeten lachen wat dat aso mens zegt .
Het is wel de moeder van haar kleinzoon!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  vrijdag 6 december 2019 @ 17:00:10 #158
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190299761
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190299838
Telegraaf heeft het alweer over een LIEFDESVAKANTIE terwijl ze volgens mij alweer in Nederland zijn :')

Misschien is het wel hommeles want bij Bridget gaat het wel vaker mis op zulke VAKANTIES.
pi_190299974
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 14:56 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)van-drankjes-scoren/

Als tv-presentator en jurylid, James Cooke (35) aan zijn vriend Hazes vraagt een opvallende gewoonte te onthullen gebeurt er iets vreemds. ,,Ik verdiende nog niet zo veel geld, dus ik moest zuinig doen’’, vertelt de Nederlandse zanger. ,,Dus wanneer mijn glas halfleeg was, stopte ik mijn vingers in mijn onderbroek en ging ik er volgens mee langs de rand van het glas. Daarna ging ik naar de bar om te zeggen dat mijn glas stonk. En dan kreeg ik een nieuwe!”

Deze gast kan je toch gewoon echt niet meer serieus nemen. _O- :') :D
echt goor :X
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190300006
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 17:17 schreef Toverheks het volgende:

[..]

echt goor :X
En gejat uit een film gelukkig.
pi_190300008
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 17:07 schreef letmehearyouscream het volgende:
Telegraaf heeft het alweer over een LIEFDESVAKANTIE terwijl ze volgens mij alweer in Nederland zijn :')

Misschien is het wel hommeles want bij Bridget gaat het wel vaker mis op zulke VAKANTIES.
Hij heeft gewoon een optreden vanavond. :6
pi_190300049
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 december 2019 07:25 schreef Tuttebella het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ren-liefde-in-parijs

Ijskonijn heeft haar eerste uitje hoor... Waar anderen met hun kinderen sinterklaas vieren zit madam in Parijs.
Ze hadden alle2 al 4 dec sinterklaas gevierd met familie dus zo gek is het niet ff Parijs aandoen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190300321
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 16:53 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

André blijft zeggen ik hou nog steeds veel van Monique hoop dat hij zijn moeder wel hierop aanspreekt. Monique zal er wel hard om moeten lachen wat dat aso mens zegt .
Mo heeft klasse , dat heeft Rachel niet.
Ik vraag mij af wat er tussen moeder en dochter aan de hand is.
Bevalt haar schoonzoon soms ook niet.
pi_190300675
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 16:38 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Kijk maar eens naar zijn benen (broek) klopt niks van die beentjes.
Ziet er heel raar uit inderdaad :') :')
pi_190300836
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 17:45 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Mo heeft klasse , dat heeft Rachel niet.
Ik vraag mij af wat er tussen moeder en dochter aan de hand is.
Bevalt haar schoonzoon soms ook niet.
Wellicht heeft het met haar hereniging met Antwee te maken.
  vrijdag 6 december 2019 @ 18:53:41 #167
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_190301214
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 december 2019 07:25 schreef Tuttebella het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ren-liefde-in-parijs

Ijskonijn heeft haar eerste uitje hoor... Waar anderen met hun kinderen sinterklaas vieren zit madam in Parijs.
Mijn God zeg. :O
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 6 december 2019 @ 18:58:44 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190301253
Momenten dat je een like-button mist op FOK!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 6 december 2019 @ 18:59:25 #169
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190301259
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  vrijdag 6 december 2019 @ 19:01:07 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190301279
:') begin je wat met dat joch, krijg je zijn moeder erbij, ben je lekker mee :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker vrijdag 6 december 2019 @ 19:29:46 #171
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190301630
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 19:01 schreef Leandra het volgende:
:') begin je wat met dat joch, krijg je zijn moeder erbij, ben je lekker mee :X
Haar schoonmoeder heeft ook zwarte nagels en vindt Bridget ook een leuk wijf.
pi_190301865
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 19:29 schreef maily het volgende:

[..]

Haar schoonmoeder heeft ook zwarte nagels en vindt Bridget ook een leuk wijf.
Doodziek wordt je van dat gewijf. Antwee zit ook constant tof wijf dit en tof wijf zo te bazelen.

En Rachel geeft Mo gewoon nog even een trap na. Had niet anders van dat mens verwacht.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 6 december 2019 @ 19:50:01 #173
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_190301885
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Doodziek wordt je van dat gewijf. Antwee zit ook constant tof wijf dit en tof wijf zo te bazelen.

En Rachel geeft Mo gewoon nog even een trap na. Had niet anders van dat mens verwacht.
Raggel heeft het altijd al achter de ellebogen inderdaad.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_190301965
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 december 2019 19:50 schreef Nizno het volgende:

[..]

Raggel heeft het altijd al achter de ellebogen inderdaad.
Afkomst verloochent zich niet , zie je wel weer.
pi_190301988
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 18:22 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wellicht heeft het met haar hereniging met Antwee te maken.
Zou toch wel erg zijn , Rox heeft haar altijd gesteund al heb ik nooit een foto gezien van oma Roggel met klein kids.
  vrijdag 6 december 2019 @ 20:02:25 #176
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190302004
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een oud hooft voor haar leeftijd.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190302015
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 16:53 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

André blijft zeggen ik hou nog steeds veel van Monique hoop dat hij zijn moeder wel hierop aanspreekt. Monique zal er wel hard om moeten lachen wat dat aso mens zegt .
Daar staat Monique mijlen ver boven , Roggel laat zich na jaren van zwijgen precies zien wie en wat ze is.
pi_190302016
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:02 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een oud hooft voor haar leeftijd.
Holy crap.
pi_190302033
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:02 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een oud hooft voor haar leeftijd.
Dat doet een zonnebank met je huid.
  vrijdag 6 december 2019 @ 20:06:32 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190302051
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:02 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een oud hooft voor haar leeftijd.
Teringjantje, 49 jaar....
Nou hoef je van mij ook niet aan de botox, maar hoe erg heb je je huid verneukt als dit het effect is? 49!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker vrijdag 6 december 2019 @ 20:08:09 #181
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190302072
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:02 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een oud hooft voor haar leeftijd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190302149
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:02 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een oud hooft voor haar leeftijd.
Wowww JEZUS.
Ze scheelt naar een paar jaar met Bridget maar lijkt 15 jaar ouder.

Dit is niet alleen de schuld van de zonnebank, het valt denk ik meer op door de te zonnebank bruine huid.
Haar zus ( moeder van Djarno ) vind ik er nou ook niet echt geweldig uitzien, vind haar een beetje slonzig.
In deze familie dus duidelijk geen goeie genen. :+
pi_190302201
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Teringjantje, 49 jaar....
Nou hoef je van mij ook niet aan de botox, maar hoe erg heb je je huid verneukt als dit het effect is? 49!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn lief zag de foto en vroeg of ze haar gelooid hebben. Hij dacht dat ze een jaar of 63 was. :D
  vrijdag 6 december 2019 @ 20:20:05 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190302218
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:18 schreef Annagh het volgende:

[..]

Mijn lief zag de foto en vroeg of ze haar gelooid hebben. Hij dacht dat ze een jaar of 63 was. :D
Ik heb ik Florida gewoond en kende daar wel mensen die aan het strand woonden en een leather look huid hadden, maar die waren ook ruim 60+
We noemden dat ook letterlijk "Leather look" :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190302243
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb ik Florida gewoond en kende daar wel mensen die aan het strand woonden en een leather look huid hadden, maar die waren ook ruim 60+
We noemden dat ook letterlijk "Leather look" :D
Nou, 60+ geef je haar wel. Ik ben 61 en zie er jonger uit dan Rachel.
pi_190302929
Edit; Foto was al geplaatst.
pi_190302946
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2019 21:06 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]

:X
Lijkt net op ze goudverf op der smoel heeft.
pi_190302997
Ze ziet er net zo kut uit als dat haar karakter is. :r
pi_190303002
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:04 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Dat doet een zonnebank met je huid.
Ja, dit. Te vaak, te lang. Maar dat geeft d'r kleur ook wel weg. Ze is verdomme bruiner dan menig Indonesiër...
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 6 december 2019 @ 21:10:40 #190
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_190303010
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:14 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Wowww JEZUS.
Ze scheelt naar een paar jaar met Bridget maar lijkt 15 jaar ouder.

Dit is niet alleen de schuld van de zonnebank, het valt denk ik meer op door de te zonnebank bruine huid.
Haar zus ( moeder van Djarno ) vind ik er nou ook niet echt geweldig uitzien, vind haar een beetje slonzig.
In deze familie dus duidelijk geen goeie genen. :+
Klopt en Antwee ook niet, die heeft ook zo’n ouwe kop.
pi_190303031
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 21:10 schreef Aventura het volgende:

[..]

Klopt en Antwee ook niet, die heeft ook zo’n ouwe kop.
Terwijl Rox dat niet heeft. Maar die heeft wat meer vet aan der lijf, dan zie je dat ook niet zo goed.
  vrijdag 6 december 2019 @ 21:12:40 #192
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190303051
Heb rachel altijd al een nare vrouw gevonden, een geldwolf! -O-
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Spellchecker vrijdag 6 december 2019 @ 21:24:24 #193
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190303232
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 21:07 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Lijkt net op ze goudverf op der smoel heeft.
Ah, now we're getting somewhere *)
  vrijdag 6 december 2019 @ 21:27:01 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190303267
Je snapt ineens wel dat Dré op vrouwen in de 40 valt die ogen als Monique en Bridget, zijn idee van 40+ is totaal anders, met zo'n voorbeeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker vrijdag 6 december 2019 @ 21:29:23 #195
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190303318
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 21:27 schreef Leandra het volgende:
Je snapt ineens wel dat Dré op vrouwen in de 40 valt die ogen als Monique en Bridget, zijn idee van 40+ is totaal anders, met zo'n voorbeeld.
Allemaal toffe wijven?
pi_190303404
Meanwhile is Antwee zijn eigen aan het afbeulen in de sportschool. Ik dacht, laat ik ook eens op zijn insta kijken :')
pi_190304089
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Teringjantje, 49 jaar....
Nou hoef je van mij ook niet aan de botox, maar hoe erg heb je je huid verneukt als dit het effect is? 49!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, Roggel viert gewoon het hele jaar Halloween👿
pi_190304229
Raggel is wel in de gloria met Bridzjet.
pi_190304339
Wat heeft Monique haar in hemelsnaam misdaan? Begrijp het echt niet....Misschien ging zij niet zo klakkeloos mee in die Raggel-maffia ofzo.

Doet me denken aan die moeder van Rafael van der Vaart, Lolita. Die ging heel overdreven klef doen met Sabia want ze was zo blij dat Sylvie uit beeld was. Totdat Sabia ook uit de gratie was.
pi_190304346
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:02 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een oud hooft voor haar leeftijd.
Holy moly... Is ze alvast op het gourmetstel gaan liggen? :X
  Spellchecker vrijdag 6 december 2019 @ 22:26:07 #201
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190304509
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 22:16 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Holy moly... Is ze alvast op het gourmetstel gaan liggen? :X
Uit de Golden Gourmetreeks: "lekker grillen met Roggel".
pi_190304577
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 22:26 schreef maily het volgende:

[..]

Uit de Golden Gourmetreeks: "lekker grillen met Roggel".
Nou, t enige wat daar niet taai aan is is het orgaanvlees...
  zaterdag 7 december 2019 @ 00:14:43 #203
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_190306239
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:02 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een oud hooft voor haar leeftijd.
Holy.. wat is er met haar gebeurd??
With love :*
  zaterdag 7 december 2019 @ 00:23:09 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190306379
Ik kikker echt helemaal op van die foto!
The love you take is equal to the love you make.
pi_190307764
Ze lijkt op dr moeder friedel
  zaterdag 7 december 2019 @ 07:14:27 #206
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190307877
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190308278
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 22:16 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat heeft Monique haar in hemelsnaam misdaan? Begrijp het echt niet....Misschien ging zij niet zo klakkeloos mee in die Raggel-maffia ofzo.

Doet me denken aan die moeder van Rafael van der Vaart, Lolita. Die ging heel overdreven klef doen met Sabia want ze was zo blij dat Sylvie uit beeld was. Totdat Sabia ook uit de gratie was.
Niets , Mo is rechtuit en zegt waar het op staat geen poespas enzo. Daar kan zij niet tegen . Geloof nu maar dat Rachel een flink aandeel in de breuk met Mo heeft gehad.
Geloof nu maar dat eerdaags Dre met Fridget en Rachel naar Amerika gaan.
pi_190308289
:')
pi_190308326
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 00:14 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Holy.. wat is er met haar gebeurd??
Dat is de rottigheid die je ziet.
pi_190308354
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 21:12 schreef Poezewoes het volgende:
Heb rachel altijd al een nare vrouw gevonden, een geldwolf! -O-
Die had mazzel dat Dre stierf voor hij de scheidingspapieren kon tekenen.
Die lagen op tafel in zijn hotelkamer voor hij naar het ziekenhuis ging.
pi_190308538
https://www.instagram.com/p/B5vvWX3Ax66/?igshid=156onr4w0qqzy

Ik dacht al, wanneer kan iedereen dit weer bewonderen.
Heb filmpjes niet gekeken, zit daar niet op te wachten.
pi_190308572
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2019 00:23 schreef Lienekien het volgende:
Ik kikker echt helemaal op van die foto!
Heerlijk he?

Het voordeel voor Raggel is wel dat ze gewoon echt voor een schoonmoeder van een 40+er kan doorgaan
pi_190308616
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 22:16 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat heeft Monique haar in hemelsnaam misdaan? Begrijp het echt niet....Misschien ging zij niet zo klakkeloos mee in die Raggel-maffia ofzo.

Doet me denken aan die moeder van Rafael van der Vaart, Lolita. Die ging heel overdreven klef doen met Sabia want ze was zo blij dat Sylvie uit beeld was. Totdat Sabia ook uit de gratie was.
Misschien praat iemand zijn mond nog eens voorbij. :+
Antwee zei dat zijn moeder en zus van de een op de andere dag ineens niet meer tegen zijn vrouw praatte en daarna ineens niet meer tegen hem.
Rox vertelde een paar weken geleden nog dat de ruzie niks met Monique te maken had.

Ik weet nog dat toen Rachel voor haar depressie opgenomen was, mo iets over karma op insta had geplaatst. Daar vielen toen ook bepaalde mensen over. Ze heeft nooit toegegeven dat de post over Rachel ging maar het was wel erg toevallig.
  zaterdag 7 december 2019 @ 09:24:23 #214
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_190308634
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

“Sorry, maar het is niet gelukt.”

Schijnheilige heks.
Walgelijk is het.. :r
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_190308648
Raggel is toch wel het bewijs dat GGZ aan alle kanten faalt in hun behandelingen. Je zou denken dat ze geleerd heeft om zich wat meer op de achtergrond te houden na alle jaren aan drama's en ruzie's in de familie. Maar niks is minder waar..ze is nog erger dan voorheen.

Niet het gedrag van Antwee zelf, maar zijn eigen moeder zal zijn ondergang in werking zetten. Of beter gezegd; daar is ze al mee bezig, het enge wijf.
Antwee mag wel oppassen anders is hij de volgende die in een pijl de lucht ingeschoten wordt.. :X
pi_190308698
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

“Sorry, maar het is niet gelukt.”

Schijnheilige heks.
Laat je je niet teveel door emoties meeslepen ? ;) :') :')
pi_190308708
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 08:41 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Niets , Mo is rechtuit en zegt waar het op staat geen poespas enzo. Daar kan zij niet tegen . Geloof nu maar dat Rachel een flink aandeel in de breuk met Mo heeft gehad.
Geloof nu maar dat eerdaags Dre met Fridget en Rachel naar Amerika gaan.
Ze is zo dol op Bridget dat als de relatie zou worden beëindigd tussen haar en Antwee, ze met haar sowieso contact wil houden omdat ze het zo'n leuk mens vindt. Die gemene grijns op haar gezicht weerspiegelde haar karakter goed.
pi_190308738
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2019 09:25 schreef IriYe het volgende:
Raggel is toch wel het bewijs dat GGZ aan alle kanten faalt in hun behandelingen. Je zou denken dat ze geleerd heeft om zich wat meer op de achtergrond te houden na alle jaren aan drama's en ruzie's in de familie. Maar niks is minder waar..ze is nog erger dan voorheen.

Niet het gedrag van Antwee zelf, maar zijn eigen moeder zal zijn ondergang in werking zetten. Of beter gezegd; daar is ze al mee bezig, het enge wijf.
Antwee mag wel oppassen anders is hij de volgende die in een pijl de lucht ingeschoten wordt.. :X
:D _O-

Er werd toen toch gezegd dat ze een zelfmoordpoging had gedaan..Dat werd door familie ontkent. Na het interview van gister en wat ze zei daarover, geloof ik best dat ze die heeft gedaan.
pi_190308790
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2019 09:25 schreef IriYe het volgende:
Raggel is toch wel het bewijs dat GGZ aan alle kanten faalt in hun behandelingen. Je zou denken dat ze geleerd heeft om zich wat meer op de achtergrond te houden na alle jaren aan drama's en ruzie's in de familie. Maar niks is minder waar..ze is nog erger dan voorheen.

Niet het gedrag van Antwee zelf, maar zijn eigen moeder zal zijn ondergang in werking zetten. Of beter gezegd; daar is ze al mee bezig, het enge wijf.
Antwee mag wel oppassen anders is hij de volgende die in een pijl de lucht ingeschoten wordt.. :X
Nou idd, normaliter leren mensen wel iets van de behandelingen en word je erg met jezelf geconfronteerd, waardoor je toch wel wat verandert. Maar dat mens blijft een vals sekreet
pi_190308794
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 08:41 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Niets , Mo is rechtuit en zegt waar het op staat geen poespas enzo. Daar kan zij niet tegen . Geloof nu maar dat Rachel een flink aandeel in de breuk met Mo heeft gehad.
Geloof nu maar dat eerdaags Dre met Fridget en Rachel naar Amerika gaan.
Ik geloof je meteen als je zegt dat ze de boel flink heeft tegengewerkt maar als zij daadwerkelijk zo'n invloed heeft, hebben zij haar die gegeven. En net name André dan.

Je vindt dat Mo veel beter is voor Antwee dan Bridget en dat hij blijer overkwam bij haar maar zo goed was die relatie ook niet hè. Jij bent natuurlijk de insider hier maar feit is dat het al meerdere malen uit was en heeft hij blijkbaar al in het begin van hun relatie met een ander lopen rommelen. Voor de onwetende buitenstaander klinkt dat toch echt als een dysfunctionele relatie.
pi_190308821
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2019 09:25 schreef IriYe het volgende:
Raggel is toch wel het bewijs dat GGZ aan alle kanten faalt in hun behandelingen. Je zou denken dat ze geleerd heeft om zich wat meer op de achtergrond te houden na alle jaren aan drama's en ruzie's in de familie. Maar niks is minder waar..ze is nog erger dan voorheen.

Niet het gedrag van Antwee zelf, maar zijn eigen moeder zal zijn ondergang in werking zetten. Of beter gezegd; daar is ze al mee bezig, het enge wijf.
Antwee mag wel oppassen anders is hij de volgende die in een pijl de lucht ingeschoten wordt.. :X
Aan een verrot karakter en dito genen doet zelfs de beste psychiater niets.
pi_190308847
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 09:34 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

:D _O-

Er werd toen toch gezegd dat ze een zelfmoordpoging had gedaan..Dat werd door familie ontkent. Na het interview van gister en wat ze zei daarover, geloof ik best dat ze die heeft gedaan.
Hoe dan? Met een flesje HG leerspray?
pi_190308854
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2019 09:43 schreef IriYe het volgende:

[..]

Hoe dan? Met een flesje HG leerspray?
:D
pi_190309497
Ik zat al te wachten tot Brid een selfie met Rag zou plaatsen en nu is er eentje met tante Els.

Ze laten er geen gras over groeien.
  zaterdag 7 december 2019 @ 10:44:15 #225
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_190309556
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 09:30 schreef Annagh het volgende:

[..]

Die gemene grijns op haar gezicht weerspiegelde haar karakter goed.
Haha, om dit soort reacties volg ik dit topic
pi_190309558
Raggel is blij met Bridget nu weet ik waarom het is ook een vriendin van rosanne kluivert.
pi_190309653
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 09:30 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ze is zo dol op Bridget dat als de relatie zou worden beëindigd tussen haar en Antwee, ze met haar sowieso contact wil houden omdat ze het zo'n leuk mens vindt. Die gemene grijns op haar gezicht weerspiegelde haar karakter goed.
Als je ziet hè en fridget zowel André bij elkaars familie eigen zijn weet je al genoeg.
Niets we kennen elkaar nog maar een week.
Niets we zijn nog aan het onderzoeken of het wat wordt.
Dit is gewoon al een poosje een relatie .
pi_190309698
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 09:30 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ze is zo dol op Bridget dat als de relatie zou worden beëindigd tussen haar en Antwee, ze met haar sowieso contact wil houden omdat ze het zo'n leuk mens vindt. Die gemene grijns op haar gezicht weerspiegelde haar karakter goed.
Mes in iemands rug steken, en ze doet het graag .
Na jaren weg te zijn geweest , en dan zo terug komen dat zegt wel genoeg toch ?
pi_190309713
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 10:54 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Als je ziet hè en fridget zowel André bij elkaars familie eigen zijn weet je al genoeg.
Niets we kennen elkaar nog maar een week.
Niets we zijn nog aan het onderzoeken of het wat wordt.
Dit is gewoon al een poosje een relatie .
Nou ja, sommige mensen gaan echt zo snel...al denk ik dat de aanloop ietsje eerder is begonnen dan dat ze zelf toegeven.
pi_190309746
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2019 09:25 schreef IriYe het volgende:
Raggel is toch wel het bewijs dat GGZ aan alle kanten faalt in hun behandelingen. Je zou denken dat ze geleerd heeft om zich wat meer op de achtergrond te houden na alle jaren aan drama's en ruzie's in de familie. Maar niks is minder waar..ze is nog erger dan voorheen.

Niet het gedrag van Antwee zelf, maar zijn eigen moeder zal zijn ondergang in werking zetten. Of beter gezegd; daar is ze al mee bezig, het enge wijf.
Antwee mag wel oppassen anders is hij de volgende die in een pijl de lucht ingeschoten wordt.. :X
Als je zo terug komt en zo het leven kapot maakt van je klein zoon en ex schoondochter dan ben je echt erg.

Om zo te reageren maakt ze geen vrienden , en zij zet zichzelf flink te kijk.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe André dit heeft gevonden.
pi_190309758
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 11:00 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nou ja, sommige mensen gaan echt zo snel...al denk ik dat de aanloop ietsje eerder is begonnen dan dat ze zelf toegeven.
100% en veel eerder.
En ook Fridget heeft er net als André een groot aandeel in gehad.
pi_190309767
Ik vindt Bridget een André Hazes groupie ze is eengroot fan van hem en nu mag ze een poosje het bed delen. En dat wil ze iedereen laten weten maak haar niet uit dat hij haar zoon kan zijn .
pi_190309807
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 11:03 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Als je zo terug komt en zo het leven kapot maakt van je klein zoon en ex schoondochter dan ben je echt erg.

Om zo te reageren maakt ze geen vrienden , en zij zet zichzelf flink te kijk.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe André dit heeft gevonden.
Je geeft haar echt teveel macht in mijn ogen. Als Mo zo een powervrouw is als iedereen beweert, laat ze haar leven echt niet verzieken door een uitgekotste lap leer.
pi_190309816
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 09:39 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik geloof je meteen als je zegt dat ze de boel flink heeft tegengewerkt maar als zij daadwerkelijk zo'n invloed heeft, hebben zij haar die gegeven. En net name André dan.

Je vindt dat Mo veel beter is voor Antwee dan Bridget en dat hij blijer overkwam bij haar maar zo goed was die relatie ook niet hè. Jij bent natuurlijk de insider hier maar feit is dat het al meerdere malen uit was en heeft hij blijkbaar al in het begin van hun relatie met een ander lopen rommelen. Voor de onwetende buitenstaander klinkt dat toch echt als een dysfunctionele relatie.
Ken je de uitspraak “ trekken aan een dood paard”?
Soms tegen beter weten in hopen op dat wonder.
Mo heeft echt klasse ook haar familie die zich respectvol gedragen tegen over André ,hem accepteren op de begrafenis van Oma Corrie niets geen kwade uitspraken.
Dat zegt toch al genoeg als je dan Rachel hoort kallen.

Mo heeft verdriet ,maar weet dat het beter is zo.
  zaterdag 7 december 2019 @ 11:09:40 #235
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190309824
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
André de tweede op schoot bij mamma O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190309849
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 11:08 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Je geeft haar echt teveel macht in mijn ogen. Als Mo zo een powervrouw is als iedereen beweert, laat ze haar leven echt niet verzieken door een uitgekotste lap leer.
Geen macht :N , ik noem het geslepen , misbruik maken van een bepaalde situatie en die uitspelen.
De ander geen kracht meer hebben er tegen te vechten.(ivm ziekte Oma Corrie)
pi_190309861
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 10:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik zat al te wachten tot Brid een selfie met Rag zou plaatsen en nu is er eentje met tante Els.

Ze laten er geen gras over groeien.
Is Els jonger dan Raggel? Goede kans dat Fridge even oud is dan of misschien zelfs ouder
pi_190309866
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 11:05 schreef Labradoodle het volgende:
Ik vindt Bridget een André Hazes groupie ze is eengroot fan van hem en nu mag ze een poosje het bed delen. En dat wil ze iedereen laten weten maak haar niet uit dat hij haar zoon kan zijn .
Klopt en dat laat ze heel graag zien aan alles en iedereen.
pi_190309874
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 11:11 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Geen macht :N , ik noem het geslepen , misbruik maken van een bepaalde situatie en die uitspelen.
De ander geen kracht meer hebben er tegen te vechten.(ivm ziekte Oma Corrie)
Als je beweert dat iemand het leven van twee mensemn kapot kan maken, geef je diegene toch veel macht?
pi_190309891
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 10:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik zat al te wachten tot Brid een selfie met Rag zou plaatsen en nu is er eentje met tante Els.

Ze laten er geen gras over groeien.
Dat zeg ik ,dit is niet van 2 weekjes .
pi_190309944
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 11:14 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Dat zeg ik ,dit is niet van 2 weekjes .
Nou ja, nu is het koek en ei met schoonmama, tot de "wittebroodsweken" voorbij zijn en Fridget merkt dat schoonmama tussen hen in ligt in bed. Relaties die zo snel gaan, gaan meestal ook snel goed verkeerd.

Ik denk dat Roggel nog weleens terug gaat verlangen naar Mo (al zal ze dat nooit toegeven)
pi_190310048
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 11:12 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Als je beweert dat iemand het leven van twee mensemn kapot kan maken, geef je diegene toch veel macht?
Niet indirect macht tenminste ze zie ik het niet. Meer inspelen op de kansen .

Geen kracht meer hebben .
Wat misschien nog erger is dit willen zo het leven van jou zoon beïnvloeden.
pi_190310343
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 10:54 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Als je ziet hè en fridget zowel André bij elkaars familie eigen zijn weet je al genoeg.
Niets we kennen elkaar nog maar een week.
Niets we zijn nog aan het onderzoeken of het wat wordt.
Dit is gewoon al een poosje een relatie .
Die twee zijn door de eerste leugen niet gebarsten. Raggel wel :+
  zaterdag 7 december 2019 @ 12:06:03 #244
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190310507
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 09:30 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Laat je je niet teveel door emoties meeslepen ? ;) :') :')
Ja, enorm. Dat zie je toch aan mijn waterval aan emotionele reacties.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190311059
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 11:51 schreef Annagh het volgende:

[..]

Die twee zijn door de eerste leugen niet gebarsten. Raggel wel :+
:D
  Miss 200.000.000! zaterdag 7 december 2019 @ 13:02:04 #246
367000 roos94
pi_190311091
Hopelijk ziet Mo over een tijdje in dat ze blij mag zijn om van deze drol verlost te zijn.
pi_190311508
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 11:03 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Als je zo terug komt en zo het leven kapot maakt van je klein zoon en ex schoondochter dan ben je echt erg.

Om zo te reageren maakt ze geen vrienden , en zij zet zichzelf flink te kijk.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe André dit heeft gevonden.
Het lijkt wel alsof Antwee zelf nooit echt een mening heeft.
Bij de interviews die hij de afgelopen tijd heeft gegeven was toch te zien dat hij maar wat lulde, zich door andere mee liet slepen ( oa met boosheid op de Privé )
2 of 3 maanden geleden was zijn moeder nog verdwaald en schoof ze alles op andere of volgens hem, nu is het weer dikke mik.
pi_190311535
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 11:14 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Dat zeg ik ,dit is niet van 2 weekjes .
Welnee, de mensen die hun nog geloven zijn vrij naïef.
  zaterdag 7 december 2019 @ 15:01:11 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190312216
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 11:12 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Als je beweert dat iemand het leven van twee mensemn kapot kan maken, geef je diegene toch veel macht?
Stokende moeders van mannen die het lef niet hebben hun bek open te trekken tegen hun moeder kunnen een hoop ellende veroorzaken.
Het type dat dat flikt weet ook wel dat hun zoon de ballen niet heeft ze tegen te spreken, daarom komen ze ermee weg, tot iemand het niet pikt en het contact verbreekt, of het contact met de zoon zelf dan ook verbroken wordt hoeft niet, maar is in dit geval dus wel gebeurd.

Ik denk dat Rachel hoog spel gespeeld heeft door hem voor een "zij eruit of ik eruit" keuze te stellen, en dat heeft ze verloren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 7 december 2019 @ 16:13:00 #250
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190313083
quote:
Stukje uit interview in Boulevard

Wat Rachel zo goed vind aan Bridget? “Beetje haar op de tanden, dat heeft André nodig”, legt Rachel uit. "Goed verzorgde vrouw, onwijs leuke humor. Ze is zo gek als een deur. Ik spreek bij deze af: als Bridget en Dré klaar met elkaar zijn, dan blijf ik gewoon contact houden met haar.”

Als haar gevraagd wordt naar het contact met Monique na de breuk met haar zoon, is ze iets minder spraakzaam. "Niet en voor de rest zeg ik er niks over. Ik mis niks ook.
(...) Het is allemaal de keuze aan André en als hij honderd jaar met haar was geworden, dan was hij dat lekker geworden. Maar het is niet gelukt. Sorry, maar het is niet gelukt."
Monique is ook een goed verzorgde vrouw, dus André nummer 2 is een slapjanes, is toch haar eigen broedsel, dus André heeft een moeder figuur nodig, geen vrouw. O-) O-)
Lekker natrappen dan.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190313306
Het wordt er allemaal niet beter op wat het zwartgeblakerde lijk te melden heeft.
Of ze bedoelt met goed verzorgd dat ze het financieel goed voor elkaar heeft, zoals het een echte geldwolf betaamt..? want qua uiterlijk ziet Mo er altijd tiptop uit, laten we eerlijk zijn.
Sowieso ziet zij [en vrijwel elke willekeurige vrouw] er een stuk frisser uit dan die leren muil, dus ze kan maar beter zwijgen over goed verzorgd zijn. :{w

En dat hij iemand nodig heeft met haar op d'r tanden is omdat Raggel van haar zoon een strontvervelend en verwend snertjoch heeft gemaakt.

[ Bericht 6% gewijzigd door IriYe op 07-12-2019 16:41:37 ]
pi_190313384
Het is inderdaad wel een natrap interview.

Ik zag dat Bridget een filmpje had geplaatst op insta, en ze heeft haar zoontje daarin getagd. Profiel van Mees staat ook weer open. Het kind wilt graag volgers schrijft hij.

Waarom beschermt ze haar kind niet? Op internet zijn nog steeds hele discussies gaande over haar en ze wordt nog steeds voor van alles uitgemaakt. ( zeker op insta van Mo )
Waarom iets opzoeken als je het ook kan voorkomen?
pi_190313406
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 13:51 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof Antwee zelf nooit echt een mening heeft.
Bij de interviews die hij de afgelopen tijd heeft gegeven was toch te zien dat hij maar wat lulde, zich door andere mee liet slepen ( oa met boosheid op de Privé )
2 of 3 maanden geleden was zijn moeder nog verdwaald en schoof ze alles op andere of volgens hem, nu is het weer dikke mik.
Klopt ze was ziek, ik weet het en als je nu terug kijkt.
Hij is herenigd met zijn moeder, enhet is definitief over met Mo tel maar op.
Wie was er in zijn kleedkamer en wie niet.

Volgende missie Mo uit het huis jagen !read my Words
pi_190313441
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Stokende moeders van mannen die het lef niet hebben hun bek open te trekken tegen hun moeder kunnen een hoop ellende veroorzaken.
Het type dat dat flikt weet ook wel dat hun zoon de ballen niet heeft ze tegen te spreken, daarom komen ze ermee weg, tot iemand het niet pikt en het contact verbreekt, of het contact met de zoon zelf dan ook verbroken wordt hoeft niet, maar is in dit geval dus wel gebeurd.

Ik denk dat Rachel hoog spel gespeeld heeft door hem voor een "zij eruit of ik eruit" keuze te stellen, en dat heeft ze verloren.
^O^ Idd geen ballen hebben , geen eigen menig hebben. De beste willen zijn en vooral altijd leuk gevonden willen worden.
Die gaat hard vallen mede door zijn eigen moeder.
pi_190313493
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:42 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Klopt ze was ziek, ik weet het en als je nu terug kijkt.
Hij is herenigd met zijn moeder, enhet is definitief over met Mo tel maar op.
Wie was er in zijn kleedkamer en wie niet.

Volgende missie Mo uit het huis jagen !read my Words
Daar zat ik ook aan te denken.
Rachel en Bridget zijn nu al één team. Als hun willen dat Mo het huis uitgaat, gaat hij daar ongetwijfeld braaf naar luisteren.
pi_190313495
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:35 schreef IriYe het volgende:
Het wordt er allemaal niet beter op wat het zwartgeblakerde lijk te melden heeft.
Of ze bedoelt met goed verzorgd dat ze het financieel goed voor elkaar heeft, zoals het een echte geldwolf betaamt..? want qua uiterlijk ziet Mo er altijd tiptop uit, laten we eerlijk zijn.
Sowieso ziet zij [en vrijwel elke willekeurige vrouw] er een stuk frisser uit dan die leren muil, dus ze kan maar beter zwijgen over goed verzorgd zijn. :{w

En dat hij iemand nodig heeft met haar op d'r tanden is omdat Raggel van haar zoon een strontvervelend en verwend snertjoch heeft gemaakt.
Maasland zal misschien meer geld hebben als Mo , maar ook Mo had een leuke baan en een eigen centje ook naderhand toen ze met dre was zelf verdiend, terwijl die ouwe draak alleen geplukt heeft van senior. Dus het is steeds pot verwijt de ketel, die is nog steeds heel erg ziek hoor.
pi_190313515
Ik had nooit iets tegen Bridget, als één van de weinige, maar dat ze zich hiermee inlaat heeft mijn mening wel veranderd. Wat een zooitje. :{w
pi_190313525
Heeft iemand het filmpje al gezien hoe ze samen dansen bij een optreden van André? Ik weet niet hoe je dat plaatst hier.
pi_190313565
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:48 schreef IriYe het volgende:
Ik had nooit iets tegen Bridget, als één van de weinige, maar dat ze zich hiermee inlaat heeft mijn mening wel veranderd. Wat een zooitje. :{w
Hoe leg je kleine dreetje dit ooit uit.
Hebben jullie Rachel wel eens met kleine dre gezien of met Fender?
pi_190313603
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:51 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Hoe leg je kleine dreetje dit ooit uit.
Hebben jullie Rachel wel eens met kleine dre gezien of met Fender?
Ja met Andrie wel...Keertje met een etentje ofzo. Met Fender nog nooit.

Edit/
Maar dat wilt ook weer niks zeggen want bij Rox kwam ze gewoon.. Misschien wilde Rachel niet op de foto toen ofzo? Ze is toch ook pas sinds kort weer echt in het openbaar?
pi_190313634
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:49 schreef Tuttebella het volgende:
Heeft iemand het filmpje al gezien hoe ze samen dansen bij een optreden van André? Ik weet niet hoe je dat plaatst hier.
Bridget Maasland en haar nieuwe schoonmoeder Rachel Hazes kunnen het heel goed met elkaar vinden. Bij een concert van André dansen de twee samen mee op de eerste rij.

https://www.gids.tv/video(...)nmoeder-rachel-hazes
pi_190313636
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:53 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ja met Andrie wel...Keertje met een etentje ofzo. Met Fender nog nooit.
Dat was eenmalig voor de show toen had Mo er voor gezorgd dat ze weer on speakingterms waren .
Duurde ook niet lang .
pi_190313650
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:55 schreef IriYe het volgende:

[..]

Bridget Maasland en haar nieuwe schoonmoeder Rachel Hazes kunnen het heel goed met elkaar vinden. Bij een concert van André dansen de twee samen mee op de eerste rij.

https://www.gids.tv/video(...)nmoeder-rachel-hazes
^O^ Super dank je wel :)
pi_190313686
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:53 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ja met Andrie wel...Keertje met een etentje ofzo. Met Fender nog nooit.

Edit/
Maar dat wilt ook weer niks zeggen want bij Rox kwam ze gewoon.. Misschien wilde Rachel niet op de foto toen ofzo? Ze is toch ook pas sinds kort weer echt in het openbaar?
Met Rox zit het ook niet goed , welke oma wilt het niet van de daken schreeuwen, en ze staat nu ook vooraan
pi_190313694
https://www.instagram.com/p/B4uPaRzAt3i/?igshid=13q5lkj0aef01

Na de interviews die Rachel heeft gegeven, zou het mij niks verbazen als dit ook als een trap na geplaatst is.
Mensen hadden het er toen al over.
  zaterdag 7 december 2019 @ 16:59:50 #266
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190313724
Ja snap er niks van zijn toch leuke kindjes, misschien vind ze zichzelf te *jong* voor Oma?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190313757
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:57 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Met Rox zit het ook niet goed , welke oma wilt het niet van de daken schreeuwen, en ze staat nu ook vooraan
Je hebt er oma's / opa's bij die niet geïnteresseerd zijn in hun kleinkind. Meestal wel in combinatie dat de band met eigen kind ook niet goed is.

Rox heeft zich ook een tijd veel gelukkiger voor gedaan dan ze eigenlijk was. Pas nu vertelt ze daarover.
pi_190313849
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 17:01 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Rox heeft zich ook een tijd veel gelukkiger voor gedaan dan ze eigenlijk was. Pas nu vertelt ze daarover.
Klopt. Van alles 'uit respect voor papa, mijn held', naar' ik voelde me altijd onveilig thuis door zijn gezuip'. Wat dan ook een stuk geloofwaardiger klinkt dan het sprookje dat Raggel haar ingefluisterd heeft om de naam Hazes hoog te houden.
pi_190313890
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:44 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

^O^ Idd geen ballen hebben , geen eigen menig hebben. De beste willen zijn en vooral altijd leuk gevonden willen worden.
Die gaat hard vallen mede door zijn eigen moeder.
Ik moet opeens denken aan wat mijn oma altijd zei: des te hoger apen klimmen willen, des te meer ziet men hun blote billen..

Ik denk dat die hier idd wel opgaat ja
  zaterdag 7 december 2019 @ 17:28:22 #270
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190314112
De grote populariteit van André 2, is toch begonnen in de tijd dat hij met Monique was?
Daarvoor was hij toch een van de zangers die ook meedeed met Holland zingt Hazes?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190314311
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:53 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ja met Andrie wel...Keertje met een etentje ofzo. Met Fender nog nooit.

Edit/
Maar dat wilt ook weer niks zeggen want bij Rox kwam ze gewoon.. Misschien wilde Rachel niet op de foto toen ofzo? Ze is toch ook pas sinds kort weer echt in het openbaar?
Wil zeker niks zeggen want ze paste vaak op Fender. Nu niet meer want Rox heeft min of meer toegegeven dat net contact minimaal is.
pi_190314353
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Stokende moeders van mannen die het lef niet hebben hun bek open te trekken tegen hun moeder kunnen een hoop ellende veroorzaken.
Het type dat dat flikt weet ook wel dat hun zoon de ballen niet heeft ze tegen te spreken, daarom komen ze ermee weg, tot iemand het niet pikt en het contact verbreekt, of het contact met de zoon zelf dan ook verbroken wordt hoeft niet, maar is in dit geval dus wel gebeurd.

Ik denk dat Rachel hoog spel gespeeld heeft door hem voor een "zij eruit of ik eruit" keuze te stellen, en dat heeft ze verloren.
Klopt maar de betreffende user stelt dat ze het leven van Mo en de kleine NU kapot maakt, dat vind ik iets teveel eer...

En het zou dan André zijn die het heeft laten gebeuren want HIJ zat in de relatie.
pi_190314397
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 17:28 schreef Poezewoes het volgende:
De grote populariteit van André 2, is toch begonnen in de tijd dat hij met Monique was?
Daarvoor was hij toch een van de zangers die ook meedeed met Holland zingt Hazes?
Voor zover ik weet heeft Raggel Antwee altijd al als opvolger van senior naar voren geschoven. Dat moest en zou gebeuren. Hij was rijzende, lang voordat Mo op de proppen kwam. En zat hij en Rox ook niet in een soort van The Voice maar dan voor volkszangers/zangeressen?

Toen Mo Andrie gebaard had viel het volk pas echt in katzwijm en dat hebben ze geheel des Hazes weten uit te buiten en daarmee steeg zijn popie Jopie gehalte.
Althans, dat is mijn zienswijze. 8-)
pi_190314411
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 17:40 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wil zeker niks zeggen want ze paste vaak op Fender. Nu niet meer want Rox heeft min of meer toegegeven dat net contact minimaal is.
Misschien gaat die nu eindelijk een beetje doorzien dat haar moeder best een toxic persoon is om om jezelf en je eigen kind heen te hebben?

Denk dat er best een verschil in beleving zit tussen een dochter die zelf moeder is geworden naar haar eigen moeder zit en tussen een zoon die zelf vader is geworden naar zijn eigen moeder toe. Zeker als het gaat om zo'n egocentrisch lulletje als Antwee.

Ik ben echt geen fan van Rox, maar ze wekt in elk geval wel de indruk alles voor haar kind over te hebben. Dat heb ik bij Antwee toch iets minder.
pi_190314576
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 13:51 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof Antwee zelf nooit echt een mening heeft.
Bij de interviews die hij de afgelopen tijd heeft gegeven was toch te zien dat hij maar wat lulde, zich door andere mee liet slepen ( oa met boosheid op de Privé )
2 of 3 maanden geleden was zijn moeder nog verdwaald en schoof ze alles op andere of volgens hem, nu is het weer dikke mik.
Jaaaaa daar dacht ik ook nog aan. "Ze is ergens heel erg ziek" en hij kon niet begrijpen dat een moeder haar zoon jarenlang uitsloot. Kennelijk is alles nu helemaal opgelost nu Monique exit is.
pi_190314620
En wie herinnert zich deze nog..nog , nog, nog?


Zelfs met 66 jaar zou Mo er nog beter uitzien als dan die leren lap met 49. _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door IriYe op 07-12-2019 18:05:43 ]
pi_190315055
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 december 2019 17:57 schreef IriYe het volgende:
En wie herinnert zich deze nog..nog , nog, nog?


Zelfs met 66 jaar zou Mo er nog beter uitzien als dan die leren lap met 49. _O-
Zeker weten! Mijn moeder van 83 ziet er beter uit dan die gecraqueleerde Rachel.
pi_190315144
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 18:27 schreef Annagh het volgende:

[..]

Zeker weten! Mijn moeder van 83 ziet er beter uit dan die gecraqueleerde Rachel.
:D _O_

Zelfs een opgegraven mummie uit de tijd van Cleopatra ziet er beter uit dan Raggel.
pi_190315191
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 17:43 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Klopt maar de betreffende user stelt dat ze het leven van Mo en de kleine NU kapot maakt, dat vind ik iets teveel eer...

En het zou dan André zijn die het heeft laten gebeuren want HIJ zat in de relatie.
Zo heb ik dat niet gezegd ,laat staan bedoeld. Wat zij heeft gedaan is van de gelegenheid gebruik gemaakt om te stoken . Ze waren echt weer naar elkaar toe aan het groeien. Maar opeens is daar Maasland weer en die laat vanaf dat moment André niet meer los. André is aandachtsgeil en die bloeit en groeit als een malle. Mo had in die tijd André zorgen oma Corrie ziek , de brand bij haar vader en zo verloor ze André . Vroeg of laat was dit toch wel gebeurt de breuk. Maar zoals nu is het gewoon heel smerig gegaan.
pi_190315245
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:58 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B4uPaRzAt3i/?igshid=13q5lkj0aef01

Na de interviews die Rachel heeft gegeven, zou het mij niks verbazen als dit ook als een trap na geplaatst is.
Mensen hadden het er toen al over.
Alles is bewust een trap na van Rachel en ook van Maasland. Zij had zich ietwat afzijdig kunnen houden . Maar nee vol in the picture , zij was ook die zei nu breng je het naar buiten. Mo wist van niets , vandaar haar bericht daarop.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuttebella op 07-12-2019 19:47:12 ]
  zaterdag 7 december 2019 @ 18:47:33 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190315399
Maar staan Bridget en Rachel nou op dat filmpje van 11 november (van Els Hofland) te dansen?

Dan was dat "Ik heb haar nog niet ontmoet maar we appen wel" in dat interview met Rachel dus gewoon BS.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190315724
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 18:47 schreef Leandra het volgende:
Maar staan Bridget en Rachel nou op dat filmpje van 11 november (van Els Hofland) te dansen?

Dan was dat "Ik heb haar nog niet ontmoet maar we appen wel" in dat interview met Rachel dus gewoon BS.
Nee daar staat Bridget niet op.
pi_190315786
De puzzelstukjes vallen zo wel passend in elkaar, ja. :{

Ik zou bijna willen zeggen dat Mo een powervrouw is.. :@
pi_190316004
Mo moet wel de villa uit want die is van Dre.
Dusssss ze mag weer terug naar het kamp.
pi_190316104
Grapje.

Nog ff wat de volgende stap zou moeten zijn is niet zo'n verrassing..;

https://www.ditjesendatjes.nl/moet-monique-villa-uit/

Deze was ook zo liefdevol..


https://www.ditjesendatje(...)t-van-erfenis-andre/
pi_190316191
Denk dat ze voor januari de villa uit is hoor.
Beter ook voor haar want ze is dichter bij haar familie op het kamp.
  zaterdag 7 december 2019 @ 19:36:09 #287
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190316374
https://www.shownieuws.nl(...)KAhmHIgnarM1L3jZ1C0M


Gaat wel erg snel O-)

Haastige spoed is zelden goed`
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190316455
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 18:47 schreef Leandra het volgende:
Maar staan Bridget en Rachel nou op dat filmpje van 11 november (van Els Hofland) te dansen?

Dan was dat "Ik heb haar nog niet ontmoet maar we appen wel" in dat interview met Rachel dus gewoon BS.
Ja dat zijn Rachel en Maasland samen aan het dansen bij een optreden van André.

En ja dat is ook bullshit want ze kennen elkaar al .
pi_190316479
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:41 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ja dat zijn Rachel en Maasland samen aan het dansen bij een optreden van André.

En ja dat is ook bullshit want ze kennen elkaar al .
Ze lijkt meer op Stefje Hofland dan op Bridget.
pi_190316511
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:43 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ze lijkt meer op Stefje Hofland dan op Bridget.
Die was er ook bij en Els Hofland ook.
pi_190316528
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:36 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)KAhmHIgnarM1L3jZ1C0M

Gaat wel erg snel O-)

Haastige spoed is zelden goed`

Dit is zo nep , zo gespeeld en zo vals.
pi_190316537
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:41 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ja dat zijn Rachel en Maasland samen aan het dansen bij een optreden van André.

En ja dat is ook bullshit want ze kennen elkaar al .
Waar zie jij Bridget dan?
Ik zie Rachel, Els en nog iemand maar geen Bridget. ( op filmpje van 11 nov. he )
pi_190316541
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:20 schreef IriYe het volgende:
Grapje.

Nog ff wat de volgende stap zou moeten zijn is niet zo'n verrassing..;

https://www.ditjesendatjes.nl/moet-monique-villa-uit/

Deze was ook zo liefdevol..

[ afbeelding ]
https://www.ditjesendatje(...)t-van-erfenis-andre/
Heb ik een paar posten terug al gemeld , dit gaat de volgende stap worden. Read my words
pi_190316588
quote:
Hahaha! Man man man. Plaatsvervangende schaamte hier. Dát voor elkaar krijgen is op zich al een grote prestatie.. Dit soort vrouwen.. :') }:| :% :r
pi_190316591
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:45 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Waar zie jij Bridget dan?
Ik zie Rachel, Els en nog iemand maar geen Bridget. ( op filmpje van 11 nov. he )
Op dat filmpje wat shownieuws heeft geplaatst. Daar danst Maasland met Raggel ze heeft een zwart tuniek aan.
pi_190316603
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:46 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Heb ik een paar posten terug al gemeld , dit gaat de volgende stap worden. Read my words
Zal hij dat durfen zijn zoontje uit zijn vertrouwde huis te laten vertrekken?
pi_190316631
Wees eerlijk hebben jullie Maasland ooit zo horen praten , laat staan foto’s plaatsen van haar weer nieuwe vlam ? Ik niet nooit gezien ze was zelfs terug houdend en zie nu eens..... :r :r :X
pi_190316642
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:45 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Waar zie jij Bridget dan?
Ik zie Rachel, Els en nog iemand maar geen Bridget. ( op filmpje van 11 nov. he )
Het is Bridget niet op het filmpje van 11 november. Op dit filmpje is het Bridget: https://www.gids.tv/video(...)nmoeder-rachel-hazes
pi_190316648
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:49 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Zal hij dat durfen zijn zoontje uit zijn vertrouwde huis te laten vertrekken?
Ja hoor , hij vind alles wat nu gebeurd toch ook prima .
pi_190316664
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:36 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)KAhmHIgnarM1L3jZ1C0M


Gaat wel erg snel O-)

Haastige spoed is zelden goed`

Bridget praatte echt overdreven in RTL boulevard.Toen ze het filmpje lieten zien waarin ze met Rachel aan het dansen was, riep ze maar " kijk, kijk, kijk, hoe wederzijds kan dit zijn? " en over Rachel " Wat een leuk wijf "


Ze lullen zichzelf ook zo vast. 3 weken geleden waren ze elkaar nog aan het aftasten / ontdekken. Nu zitten ze alletwee al bij hun schoonfamilie :')
pi_190316678
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:51 schreef Annagh het volgende:

[..]

Het is Bridget niet op het filmpje van 11 november. Op dit filmpje is het Bridget: https://www.gids.tv/video(...)nmoeder-rachel-hazes
:@ Ik dacht dat het dezelfde was maar het is inderdaad deze.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')